lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Chce powołac kolejne krucjaty, bo religia musi być wszędzie, nawet za cenę wojny?
główna
Dodano: 28.07.2024, 13:48:32   przez: Bekaj
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 47  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(29)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
k20z4
2024-08-06 14:30:47
Ocena: 2(glosow:2)-+
odbieranie dóbr osobistych by zrównać wszystkich to skrajny komunizm.

norbi750
2024-08-06 18:36:16
Ocena: 0(glosow:2)-+
Trochę to dziwne martwić się o religię mając ją jednocześnie w dupie (rozwód z pierwszą żoną) typowy prymitywny pisior (-:

Bekaj
2024-08-06 15:04:21
Ocena: 0(glosow:2)-+
Jeśli zgadzamy się, że PiS to lewaki, co mnie cieszy, to w Polsce nie ma prawicy? Bo populistycznej Konfy, ja także do prawicy nie zaliczam. Dlaczego u nas tradycja to kościół, a nie kapitał, pochodzenie, zwyczaje, czy postawa moralna?

Bekaj
2024-08-06 14:40:15
Ocena: 1(glosow:1)-+
Odbieranie dóbr i dzielenie się nimi z potrzebującymi, to jest w Biblii, w naukach Jezusa. Czytać, nie pisać brednie. Prędzej wielbłąd przejdzie przez ucho igielne, niż bogaty dostąpi królestwa niebieskiego, albo taki cytat: nie można mieć dwóch panów: mnie i mamony.

Bekaj
2024-08-06 14:32:54
Ocena: 1(glosow:1)-+
PiS zatem też jest partią lewacką ze Swoimi programami socjalnymi, jako definicja rodzaju partii. Też ma w nazwie sprawiedliwość, z którą nie ma nic wspólnego. To jest nazwa i jak mawiała Tacher jeśli ktoś musi powtarzać, że kimś jest to znaczy, że na pewno nim nie jest. Czytaj program, nie nazwę. Założę partię skrajnie lewicową o nazwie prawi obrońcy Jezusa i co? Będę od razu prawicą?

ArunaBoy
2024-08-06 14:38:37
Ocena: 0(glosow:0)-+
No przecież OCZYWIŚCIE, że PiS jest partią lewacką! Amerykę odkryłeś? Skąd żeś Ty się chłopaku urwał?!

mar_mir
2024-08-06 20:15:01
Ocena: -1(glosow:1)-+
Ja to powtarzam od 10 lat i jakoś ledwo co się przebija do spaczonej medialnie populacji.

k20z4
2024-08-06 14:30:47
Ocena: 2(glosow:2)-+
odbieranie dóbr osobistych by zrównać wszystkich to skrajny komunizm.

Bekaj
2024-08-06 14:26:41
Ocena: 0(glosow:0)-+
Piosenkę pisał w 1971 jako bunt przeciw wojnie w Wietnamu, jej protest. Pisał na podstawie modlitewników, to tak dla wyjaśnienia i napisał, co każdy może przeczytać. Inni twórcy piosenek, jak Hołdys, czyli raczej lepiej się znają, twierdzą, że tylko skończony tuman mógł stwierdzić, że to hołd komunizmu. Ja bym jednak nie porównywał szmatławca typu Playboy do poważnego dziennikarza. Może jeszcze weźmy gazetę codzienną lub TV ZaRublika.

Klek
2024-08-06 12:55:02
Ocena: 0(glosow:0)-+
Idzicie zajmować się religiami, iloscia płci i innymi nic nie znaczącymi idiotyzmami gdzie indziej. Zostawcie chociaż wiochę w spokoju

ArunaBoy
2024-08-06 12:42:06
Ocena: 1(glosow:1)-+
Tak. W tym wywiadzie TAK właśnie powiedział, bo zarzucono mu już wówczas sympatie komunistyczne. Jednak we wcześniejszych DWÓCH wywiadach (w tym dla Playboya) powiedział coś kompletnie innego. Powiedział, że to, co śpiewa zgadza się z manifestem komunizmu naukowego. Jest tylko (tu cytat): "polukrowane i polane miodem". I, że choć nie jest komunistą i nie należy do żadnego związku, to jednak ma swoje sympatie. A ponieważ "Imagine" tak chwyciło, to teraz będzie manifestował odpowiadające mu poglądy polityczne w polewie z miodu i lukru... Więc raczej to jest prawdą. W/w to już usprawiedliwienia..

Bekaj
2024-08-06 10:53:23
Ocena: 0(glosow:4)-+
Czy kłamanie, oszukiwanie lub manipulowanie to jest równość? Ale przecież katol nie umie inaczej, bo tak go przyzwyczajali przez ostatnie ponad 2 tysiące lat. Kościół stoi tylko na kłamstwie i w Biblii jest jakieś góra 15% tego, o czym teraz bredzi kościół. Większość powymyślali na soborach i w encyklikach, jak jakaś trójca, pierwsza komunia, spowiedź, czyściec itd.

Bekaj
2024-08-06 10:47:49
Ocena: -1(glosow:5)-+
Robert, nie przypominaj tylko poczytaj. NADAP była skrajną prawicą, gorliwie wierzących. W Mein Kamf jest taki opis porządnej kobiety: domatorka, dbająca o dom, zajmująca się dziećmi, nie zbyt inteligentna, nie mieszająca się do polityki, co tydzień chodząca do kościoła. A pamiętasz zdjęcia biskupów heilujących z oficerami SS, czy Wermachtu?

ArunaBoy
2024-08-06 13:14:48
Ocena: 1(glosow:1)-+
Skrót NSDAP Oznacza: Narodowa SOCJALISTYCZNO-ROBOTNICZA Partia Niemiec! Naturalnie, że Hitler był lewakiem, koleżko! Miał jedynie narodowe domieszki do tego, tak jak i wielu komunistów w powojennej Polsce (np. Mieczysław Moczar). Jakbyś chciał podyskutować, zapraszam. Jestem z wykształcenia historykiem. Serdeczności!

Robert49396
2024-08-06 10:26:22
Ocena: 2(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Robert49396
2024-08-06 10:25:10
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

baxbany
2024-07-28 18:06:27
Ocena: -2(glosow:8)-+
Powiedzmy sobie szczerze. Sposób myślenia Lennon'a przerasta możliwości intelektualne prawacko-katolickich debili. Debili, którzy nie potrafią myśleć samodzielnie, którzy oddzieleni od swojego stada baranów, są ślepi, głusi i bezradni.

Makaronnauszy
2024-08-06 10:18:04
Ocena: -1(glosow:7)-+
Czyli dokładnie tak jak ty debilu , tylko ty nawet w swoim stadzie jesteś głupi i ślepy , nie widzisz co się w kraju dzieje

Jesbosski
2024-07-28 15:45:34
Ocena: 0(glosow:6)-+
Nonkonformizm nie jest równoznaczny z byciem lewakiem. Konformista to człowiek który nie chce myśleć samodzielnie, potrzebuje podzielać poglądy z otaczającym go środowiskiem, tylko tak czuje się bezpiecznie. Konformiści występują również w środowiskach lewicowych, zaznaczam. Wielcy ludzie nie patrzą na innych, sami dobrze wiedzą, co mają myśleć, mówić i jak żyć. John Lennon był takim właśnie człowiekiem. Babiarz..., cóż bez komentarza.

coyote33
2024-07-28 14:28:21
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Arnold_Boczek
2024-07-28 14:17:10
Ocena: 0(glosow:12)-+
Już ponad 50 lat temu udowodniono naukowo, że prawicowy światopogląd rodzi się w mózgach zdegenerowanych genetycznie. 4 na 5 profesorów ma poglądy lewicowe - w tym 90% noblistów. W prawackim mózgu rodzą się teorie spiskowe i kiełkuje schizofrenia. Prawackie ograniczenie intelektualne nie pozwala połączyć kropek: olimpiada - Olimp - bogowie olimpijscy - uczta bogów. Ludzie za stołem to dla idioty zawsze profanacja wielkiej wieczerzy - pewnie goście weselni też ją profanują. Świat bez wojen? A kto by zapełniał watykańskie skarbce? Równość? Nie! My som katoliki, człeki ponad inne człeki - elyta.

Makaronnauszy
2024-08-06 10:27:46
Ocena: -3(glosow:5)-+
Kolejny wypaczony umysłowo ,człowieku , gdyby całym światem rządziła lewica to dawno upadłaby cywilizacja , pomyśl logicznie chociaż przez chwilę .

Robert49396
2024-08-06 10:33:55
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

michalng
2024-08-06 12:38:31
Ocena: 0(glosow:0)-+
Naprawdę uważasz ze ludzka cywilizacja jest tak słaba ze może upaść ze względu na poglądy polityczne rządzących ?

grabcan
2024-08-06 12:45:45
Ocena: 1(glosow:3)-+
Argument z tymi 4 profesorami na 5 jest trochę z odbytu. Równie dobrze mogę powiedzieć, ze 4 mężczyzn na 5 najbardziej lubi jeść dania, ktorymi karmiła ich w młodości mama. A jeśli jeszcze sie zastanawiasz czemu 90% noblistów to lewacy, to przeczytaj jeszcze raz ze zrozumieniem to co napisałem wyżej. W lewackich i bolszewickich mózgach dawno temu zrodziła sie myśl, by odwrócić świat do góry nogami i zrobili to dokładnie tak, jak teraz wciskają lgbt. Najpierw nieśmiało i niewinnie, potem za mordę i na chama, pod groźbą wykluczenia, a wkrótce również więzienia. Wielu ludzi po prostu się poddało

michalng
2024-08-07 12:45:28
Ocena: 0(glosow:0)-+
Argument z Noblistami wynika po prostu z tego ze potrzeba zmiany świata, jego ulepszania jest lewacka. Nauka to własnie zmiana, odkrywanie czegoś nowego. Nauka jest 'lewacka'. Prawacy nie chcą zmieniać świata. Świat ma być taki jaki jest teraz albo lepiej taki jak był 100 lat temu. Mają pecha bo świat obecnie zmienia się bardzo szybko. I nie dlatego ze tak chcą lewacy. Robi to sam z siebie.

grabcan
2024-08-07 17:53:54
Ocena: -1(glosow:1)-+
Potrzeba zmiany świata jest lewacka? Największa zmiana świata jaką mieliśmy dotychczas to rewolucja przemysłowa. Ci wszyscy brytyjscy i niemieccy imperialistyczni kapitalisci, ktorzy jej dokonali byli zapewne lewakami.

michalng
2024-08-08 23:59:07
Ocena: 0(glosow:0)-+
Tak. Potrzeba zmiany swiata jest lewacka. Rewolucja Przemysłowa zaowocowała ogromnym rozwojem lewactwa. Ruchy Robotnicze .Idee Socjalistyczne, Komuna. Marksy i Engelsy. Prawackie wtedy było ziemianstwo. Arystokracja.

caleanka
2024-07-28 14:03:05
Ocena: 1(glosow:11)-+
"Prawica" dostala przykaz z Kremla, zeby szczuc na Francje i olympiade...dlatego kazdy orze jak moze! Taka masowa krytyka nie moze byc spontaniczna...

zmudziak8
2024-08-06 20:01:05
Ocena: 1(glosow:1)-+
Jakim to trzeba być debilem żeby mieć taki bajzel w głowie he he he, masowa krytyka he he he poprostu nazwał euro komunistów po imieniu a ci się obrazili he he
Sprawca podobno uciekł z miejsca zdarzenia.
główna
Dodano: 24.06.2018, 15:41:00   przez: vashek
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 139Skomentuj (24) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0