lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 28.09.2024, 17:55:58   przez: GorszyAleLepszy
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 62  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(81)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
gruzawik
2024-09-29 02:08:56
Ocena: 3(glosow:7)-+
Nieublagana, podobnie jak zmiany cywilizacyjne. Trzymam flakonik na okazje upadku kk, i jestem pewien, ze bedzie za co wyzerowac zanim demencja wyplucze pamiec, gdzie schowalem i z czego to.

guru2
2024-10-01 18:16:45
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

guru2
2024-09-30 08:20:21
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

baxbany
2024-09-28 18:02:53
Ocena: 2(glosow:8)-+
GorszyAleLepszy - Widzę w twoich oczach wielką katolicką radość. Przez całe życie kościół robił Cię w wała i teraz się udało.

GorszyAleLepszy
2024-09-28 18:06:29
Ocena: -3(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

baxbany
2024-09-28 18:25:04
Ocena: 3(glosow:5)-+
Nie ochrzczony i nie obrzezany. Kościół dalej robi mnie w wała. Żyje za moje pieniądze.

GorszyAleLepszy
2024-09-28 18:32:09
Ocena: -1(glosow:9)-+
To z czym masz problem do innych?

MTeresaJP
2024-09-28 20:20:34
Ocena: 3(glosow:9)-+
Zaciekawiłeś mnie @GNM skoro "Po komentarzach wnioskuję że ochrzczony i po komunii. Ja nie" to kiego grzyba tak kościoła bronisz?

GorszyAleLepszy
2024-09-28 20:29:57
Ocena: 0(glosow:6)-+
Nie wiem do kogo się zwracasz, jeśli do mnie to musisz używać moich inicjałów GAL nie swojego ojca z ksywki GłąbNadMatoly. Gdzieś ty widział, żebym bronił kościoła??? Jakaś tam znajomość tematyki biblijnej i oportunizm wobec fanatyzmu zarówno religijnego jak antyteistycznego to obrona kościoła?

MTeresaJP
2024-09-28 20:59:26
Ocena: 0(glosow:6)-+
@GłupszyNiżMądrzejszy idealnie oddaje twoje możliwości intelektualne moim zdaniem. "Zarzut: "Biblia to totalne bajki dla ubogich intelektualnie". Odpowiedź: "Przedziwne, biorąc pod uwagę, jak wielu geniuszy sztuki inspirowała właśnie Biblia, i jaki upadek intelektualny można obserwować teraz". Jesteś trollem i stosujesz typowe dla trolli metody psychologiczne, w tym wypadku odciągnięcia uwagi od meritum sprawy. Biblia nie jest skierowana do ubogich intelektualnie, oto merotum. Nie będę dyskutował twoich idiotyzmów i tego czy Biblia mogła inspirować zbrodniarzy, czy raczej wypaczony jej obraz."

MTeresaJP
2024-09-28 21:01:54
Ocena: 3(glosow:7)-+
"Skoro z pedofilią w kościołach jest jak mówisz, to opowiedz lepiej dlaczego ludzie opłacający waszą działalność internetowych prostytutek nic z tym nie zamierzają zrobić? Czyżby rycerz na białym koniu okazał się być oszustem na obsranej szkapie? Btw to właśnie jego możesz spytać, jak dla jego ambicji jego partia wykończyła Cimoszewicza. O Polańskim nawet nie wspomniałem. Interesuje mnie działacz Po-aktywista LGBT, który zastał skazany za pedofilię oraz faszerowanie dzieci prochami. Kiedy wrzucisz mem o nim? Żeby dopełnić obraz księży gejów pedofili?" to też twoje

GorszyAleLepszy
2024-09-28 21:43:53
Ocena: -3(glosow:5)-+
I co, synu GłąbaNadMatoły? Co jest obroną kościoła? Wezwanie Tuska (czyli rządu oraz większości parlamentarnej), żeby się wziął za pedofilię, również kościelną? Podobnie jak każdą inną? Na przykład w środowisku LGBT+? Czy że geniusze sztuki inspirowali się Biblią? Masz coś do Haendla i oratorium Mesjasz ze słynnym Hallelujah? Bo dla świata to arcydzieło.

homo_sapiens
2024-09-28 22:30:43
Ocena: 2(glosow:4)-+
"Gdzieś ty widział, żebym bronił kościoła???" - o, to teraz kłamliwa kanalia się wypiera? Dlaczego mnie to nie dziwi? Ileż to było wstawek na temat pedofilii w Kościele, w których to wstawkach ta obmierzła gnida atakowała każdego, kto pisał negatywne komentarze na temat tego procederu i Kościoła? Pomijam już to, że idiota dalej nie rozumie, że artystę wcale nie musi inspirować Biblia, bo równie dobrze (albo i lepiej) może go inspirować zapłata od zamawiającego dzieło.

gruzawik
2024-09-29 02:07:05
Ocena: 3(glosow:3)-+
Biblia inspirowala wiec raczej takich, co przez ucho igielne wielblada nie przepchna. Czy jakos tak:) czlowiek takiemu oczko wyzej napisal, z czym ma problem, ale za trudne chyba bylo. A co za znaczenia ma, czy kto ochrzczony? Zgode ktos podpisywal? Nawet za jozefa niemowlakow do partii nikt nie werbowal, zeby mozna to bylo komu wytykac. Nie jestem jeszcze tak pewny wsparcia spolecznego do robienia porzadku z finansami kosciola w pl, ale co do przestepstw to juz sie cos dziac zaczyna. Salceson siedzi. Z wymiarem spr samym sa klopoty dziedziczne, takze po kolei. Demografia jest i tak nieublagan

gruzawik
2024-09-29 02:08:56
Ocena: 3(glosow:7)-+
Nieublagana, podobnie jak zmiany cywilizacyjne. Trzymam flakonik na okazje upadku kk, i jestem pewien, ze bedzie za co wyzerowac zanim demencja wyplucze pamiec, gdzie schowalem i z czego to.

GorszyAleLepszy
2024-09-29 04:48:35
Ocena: -4(glosow:4)-+
"atakowała każdego, kto pisał negatywne komentarze na temat tego procederu i Kościoła?". Pokaż sukinsynu, widzący kłamliwą kanalię i gnide każdego dnia w lustrze. Chcę zobaczyć te swoje ataki na każdego, który źle pisał o kościele, onuco pedofilska.

baxbany
2024-09-29 08:21:00
Ocena: 2(glosow:4)-+
GorszyAleLepszy - Poczytaj co znaczy słowo "oportunizm". Ale w tym przypadku idealnie pasuje do ciebie. "Oportunizm" nie znaczy, że stawia opór, wręcz przeciwnie. Wróć się do szkoły podstawowej.

GorszyAleLepszy
2024-09-29 10:20:58
Ocena: -3(glosow:5)-+
Powinienem napisać "opór wobec", w tym masz rację. A pasuje raczej do ciebie. Jesteś przecież częścią tutejszej farmy trolli.

gruzawik
2024-09-29 11:05:02
Ocena: 0(glosow:2)-+
Erudyta z koziej trabki :) slowo, ktorego szukales to nonkonformizm. Alez piany dostales, a znalezc kazdy moze, tylko szkoda czasu, bo i tak w zywe oczy zaprzeczysz, demonstrujac ostateczna degeneracje wyzwiskami. Jak kto lubi widok blizniego w ponizeniu, to GAL swietnie sie na takiego pacholka do bicia nadaje. Aby sie nie zgodzic, to parska i pluje.

homo_sapiens
2024-09-29 11:29:54
Ocena: 1(glosow:3)-+
"Chcę zobaczyć" - to czytaj wszystkie wątki, w których się udzielałeś od założenia konta na tym portalu, a znajdziesz. Już ci nie raz pisałem, że nie będę więcej ci niczego znajdować i tracić na ciebie czasu. A to dlatego, że ty na moje wezwania do pokazania cytatów i źródeł swoich pomówień, kłamstw i bredni nie reagujesz. Więc jak chcesz zobaczyć, to sobie sam szukaj, kłamliwa kanalio.

guru2
2024-09-29 17:11:26
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

guru2
2024-09-29 17:12:27
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

guru2
2024-09-29 17:14:53
Ocena: 2(glosow:2)-+
Ja wygrzabałem inny, starszy cytat z GALa, w którym to dowodzi, że jest to człowiek orkiestra, bo prócz bycia "doskonałym" erystą oraz bycia łowcą pedofili, polonistą, ekspertem od prędkości internetu (czego dowodzi w tej stawce) i znawcą reakcji atomowych, jest też geniuszem matematycznym: "Gdyby było trzech w tym nadworny pisarz, umiałoby czytać 30% Brytyjczyków. Tak trudno zrozumieć?". Aż przypomina się inny z tego portalu ombibus: ParchEnemy oraz jego nieznajomość procentów. Chyba, że GAL to kolejne wcielenie AE

gruzawik
2024-09-29 17:28:05
Ocena: 1(glosow:3)-+
Czy to mozliwe, by az takich glupkow bylo na swiecie wiecej? Moze i ta teza o upadku jest sluszna, a moze tylko internet czyni ich bardziej widocznymi... GAL, blagam, ty akurat nie odpowiadaj. Zlituj sie, bo mi juz watroba sie marszczy ze smiechu czasami.

homo_sapiens
2024-09-29 18:30:15
Ocena: 1(glosow:3)-+
"Chyba, że GAL to kolejne wcielenie AE" - to akurat jest bardzo prawdopodobne: ten sam zakres zainteresowań tematami, to samo przeświadczenie o własnej nieomylności, ten sam modus operandi (kłamstwa, pomówienia, elementarne błędy logiczne i merytoryczne, ignorowanie argumentacji obalającej jego brednie, ignorowanie próśb o źródła i cytaty, a w końcu prymitywne obelgi), no i korelacja czasowa - GAL pojawił się mniej więcej wtedy, gdy AE zniknął.

gruzawik
2024-09-29 18:54:29
Ocena: 0(glosow:2)-+
A ten z kolei do zludzenia przypominal poprzedniego dyzurnego pajaca wioskowego: skoczpowino. Te same zbieznosci. Budzi to wielce umiarkowany optymizm: wstydzi sie czasami, co naplotl i jak sie zachowywal.

GorszyAleLepszy
2024-09-29 20:17:16
Ocena: -1(glosow:3)-+
Haha, oznajmiam wszem i wobec, że takich głupków jak parchenemy skoczpowino i ae jest więcej. Noszą nazwy: Guru2, gruzawik oraz homo_sapiens. Trzeba być megadurniem, żeby w kontekście rozmowy o kościele przytaczać komentarz poświęcony odsetkowi piśmiennych Europejczyków. W dodatku tam moim adwersarzom był homo_sapiens, który okazał się być głupkiem jeszcze większym niż do tej pory sądziłem, a noty miał i mnie nizutkie. Można się było nieźle bawić jego tępotą. Jego=gruzawika, bo to przecież ten sam komputer. Gdy ktoś chce poprawić sobie humor zapraszam do przeczytania całej dyskusji tamtego mem

GorszyAleLepszy
2024-09-29 20:30:38
Ocena: -1(glosow:3)-+
mema, nie fragmentu celowo wyrwanego z kontekstu. Mem nosi tytuł "Ku przestrodze". Naprawdę sądzicie, że jako między innymi inżynier informatyki i telekomunikacji nie wiem, czym jest mierzona prędkość internetu? Jakim łosiem trzeba być, żeby nie rozumieć dowcipu zawartego w tym memie. A już te teksty urażonego chamskiego troglodyty homo_sapiens o tym jaki to jestem straszny, jak wilk z czerwonego kapturka prawie;)) Z kogo się śmieję? Z was, mędrki trollowni, skutecznie trollowane regularnie przez zwykłego szaraczka, który śmiał niewłaściwie użyć słowa.

guru2
2024-09-29 20:31:30
Ocena: 2(glosow:2)-+
MTeresaJP dodał Twój cytat w którym piszesz o Cimoszewiczu: To też jest o kościele?

guru2
2024-09-29 20:35:53
Ocena: 0(glosow:2)-+
"mędrki trollowni"- patrz, nie wiedziałem, że jestem trollem, całe szczęście Ty wiesz:)

gruzawik
2024-09-29 20:37:21
Ocena: 2(glosow:2)-+
Skuteczne trollowanie? Na czym ma polegac? Ze sie nasmiewamy z ciebie, az nas brzuchy bola? No i wyszlo szydlo z worka: masz ambicje byc trollem sam. Wychidzi pajac, no ale coz... Ten inzynier to z collegium tumanum? Obawiam sie tez, ze jedyna osoba, jaka za sprawa gla doznaje jakiegos despektu i ujmy, to on sam.

guru2
2024-09-29 20:49:07
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

guru2
2024-09-29 20:50:08
Ocena: 1(glosow:3)-+
Pisałeś jeszcze gruzawik o jakimś Martinie, to wszystko jeden gość, być może GAL też.

GorszyAleLepszy
2024-09-29 21:02:34
Ocena: -1(glosow:1)-+
Ambicje bycia trollem? No to już kosmos. Nie mam ambicji bycia trollem, podobnie jak nie mam ambicji bycia innego typu mentą na wasz wzór . Trolluję was=wyśmiewam na każdym kroku. Wiocha to społeczność idiotów, wy w tym przewodzicie. Walę wam jakiś mem, który dobrze łykacie, następnie dzięki tym punktom zamieszczam mem, w którym pokazuję, kim jesteście naprawdę i który bezmyślnie munusujecie. Ale to nie szkodzi, bo za parę dni jak będę chciał się z was pośmiać, znów zamieszcze mem, który zaplusujecie gremialnie. Banda imbecyli po prostu, do pośmiania się z naiwności, głupoty, braku dystansu do

GorszyAleLepszy
2024-09-29 21:05:20
Ocena: 0(glosow:2)-+
siebie, przegrywy bez pomysłu na życie, wiecznie robione przez każdą bez wyjątku władzę w wuja.

homo_sapiens
2024-09-29 22:09:36
Ocena: 1(glosow:1)-+
"A już te teksty (...) o tym jaki to jestem straszny", "Z kogo się śmieję? Z was, mędrki trollowni, skutecznie trollowane regularnie", "Trolluję was=wyśmiewam na każdym kroku" - w psychologii i psychiatrii chyba istnieje jakieś fachowe określenie na przekręcanie faktów i rzeczywistości tak, by pasowały do obrazu wykreowanego w umyśle pacjenta. Pomijam już to, że pajac myśli, że wie, jakie każdy z nas wstawki minusuje/plusuje. I jak typowy kretyn myśli, że ci, którzy ośmielają się zadawać kłam jego bredniom to "przegrywy bez pomysłu na życie", dzięki czemu czuje się lepszy i mądrzejszy.

gruzawik
2024-09-29 22:21:30
Ocena: 2(glosow:2)-+
Nadymasz sie, ze trollujesz. Wysmiewamy my, a roznica taka, ze przynajmjiej rozumiemy co piszemy sami. Dystans to najlepiej trzymac do ciebie, ale nie za duzy, tak zeby bylo dobrze widac, ale zeby na buty nie bryzgalo, jak sie w plugastwie wlasnym tarzasz. HS: konfabulacja. W celu wsparcia urojen znaczenia, waznosci, wielkosci. Taki objaw wytworczy.

gruzawik
2024-09-29 22:25:04
Ocena: 1(glosow:3)-+
Ty, gal, straszny jestes jak umazane krowia kupa dziecko. Jestes paskudny, glupi, zwyrodnialy, klamliwy, ohydny, ale tak jak psiej kupy nikt sie jakos specjalnie nie boi, tylko albo obchodzi uwaznie, albo patykiem szturcha, coby z trotuaru usunac. My z trollowni, a ty trollujesz: ten dystans do siebie to ty masz jak stad do Andromedy. Szczegolnie do znaczenia wlasnych slow.

guru2
2024-09-29 22:25:27
Ocena: 1(glosow:3)-+
Ten dalej. "przegrywy bez pomysłu na życie, wiecznie robione przez każdą bez wyjątku władzę w wuja"- nie popieram ŻADNEJ partii, przegrywie. To śmieszne, bo jak wyciszyć tę Twoją słuszną walkę z trollami, to zostaje jedynie agresja, przykład: "Trolluję was=wyśmiewam na każdym kroku. Wiocha to społeczność idiotów, wy w tym przewodzicie. Walę wam jakiś mem, który dobrze łykacie, następnie dzięki tym punktom zamieszczam mem, w którym pokazuję, kim jesteście naprawdę i który bezmyślnie munusujecie. Ale to nie szkodzi, bo za parę dni jak będę chciał się z was pośmiać, znów zamieszcze mem, który zap

guru2
2024-09-29 22:28:37
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

guru2
2024-09-29 22:30:04
Ocena: 1(glosow:1)-+
- lusujecie gremialnie. Banda imbecyli po prostu, do pośmiania się z naiwności, głupoty, braku dystansu do siebie".

guru2
2024-09-29 22:32:20
Ocena: 0(glosow:2)-+
I jeszcze wiesz co plusujemy...

gruzawik
2024-09-29 22:56:53
Ocena: 0(glosow:2)-+
A co do pomyslu na zycie: tydzien temu sobie emerytury policzylem. 60 i ide do domu. Takze pomysl chyba nienajgorszy mi sie udal. Troche ludzi dzieki mnie nogami jeszcze ciaga po tym swiecie. Mam wszystko, czego moze chciec przyzwoity czlowiek. A nawet wiecej. Sportowy wozek, zdrowe i zadowolone dzieci, najpiekniejsza pania i zoladek ze stali. Doprawdy, pocieszne projekcje mnie tylko bawia, i chetnie jszcze jakies poznam, nie krepuj sie, tarzaj sie po gumnach dalej.

gruzawik
2024-09-29 23:41:16
Ocena: 1(glosow:1)-+
Raczej jeden z ruskiej stajni. Niemozliwe, zeby tak za darmo ktos sie szmacil, niemozliwe ze ktos sie nie uczy do tego stopnia, zeby raz baty dostawszy, gdy glupota jak du.a zza krzaka zablysnal, znow, jak pies do wlasnych rzygowin, po nastepne wracal. A moze!?! Pora umierac, skoro tak... zartowalem: tylko strach, rzeby mi dekielek nie odpadl ze smiechu zdrowego z roznych martinow, skoczkow, gali i tym podobnych wybrykow natury. Juz bardziej szanuje tych, co zamilkli. I robia notatki.

gruzawik
2024-09-30 00:08:27
Ocena: 0(glosow:2)-+
Oprtunizm zamiast nonkonformizmu? Ales nas ztrollowal, faktycznie. Mam coraz powazniejsze zastezezenia do stanu zdrowia psychicznego GALa... martwie sie o ciebie, chlopaku, jak to sie rozwinie. Ot, takie miedzyludzkie wspolczucie. Nie daj sie, mysl o sobie pozytywnie dalej, ale krytycznie. Czy aby samozadowolenie na pewno zasluzone. Inaczej lepiej nie bedzie.

GorszyAleLepszy
2024-09-30 03:36:24
Ocena: -1(glosow:3)-+
Tak na szybko jesteście mi w stanie dać 1 minus. Dlaczego 1? Bo WAS NIE MA. Piszecie wszyscy z 1 adresu IP. Gruzawik=homo_sapiens=guru2. A pamiętam tę obrazę, gdy przed wieloma miesiącami ktoś napisał gruzawikowi, że multitroll ;))) Spadaj oblechu, gębo opłacanej farmy trolli zarządzającej tą stroną. Istniejesz dokładnie tak, jak ruskie mądrości nadawanie z farmy w Petersburgu. Żałosny padalcu w 100 odsłonach.

GorszyAleLepszy
2024-09-30 03:42:44
Ocena: -2(glosow:2)-+
Nawet czepić się nie masz czego, bo każdy następny argument obnaża twoją głupotę. Oportunizm zamiast oporu, wow. Robi wrażenie. Masz wszystko czego może chcieć pezyzwoity człowiek? Sportowa bryka? Za trolling? Ty nawet nie masz pojęcia, co to przyzwoitość i jakie benefity przynosi, gurujadzie, sapiący homosiu, ruski gruzawiku czyli ciężarówko.

homo_sapiens
2024-09-30 06:53:02
Ocena: 0(glosow:2)-+
"Tak na szybko jesteście mi w stanie dać 1 minus" - no, faktycznie, 6 godzin to stanowczo za mało czasu, by jedna osoba mogła się przelogować na 2 inne konta. A gdy twoje najdurniejsze wstawki znikają w ciągu pół godziny z poczekalni, to na jakie dodatkowe konta "ja czyli gruzawik czyli guru2" się przelogowujemy, żeby je masowo zminusować? A czy w tych twoich wizjach ukazuje ci się Jezus czy białe myszki?

homo_sapiens
2024-09-30 07:24:12
Ocena: 0(glosow:2)-+
Przesadziłem z tym pół godziny. Najnowsza wstawka GALa zniknęła w jakieś 10 minut. A taka "zabawna" była, o Tusku i bobrach (GAL sam o tym napisał, żeby przypadkiem ktoś nie pomyślał, że nie jest zabawna i nie dał minusa). Tak czy inaczej ja czyli gruzawik czyli guru2 szybko musieliśmy się przelogowywać na pozostałe kilkanaście naszych multikont. "Piszecie wszyscy z 1 adresu IP" - dureń nie wie, że posiadamy zdolność bi- a nawet tri-lokacji, czyli potrafimy być jednocześnie w trzech różnych miejscach (jak podobno ojciec Pio, chociaż on tylko w dwóch).

homo_sapiens
2024-09-30 07:29:07
Ocena: 2(glosow:2)-+
@GAL - kiedy zaczniesz widzieć nasze awatary po otwarciu lodówki, to już będzie najwyższa pora, żeby udać się w końcu do psychiatry. Nie wiem, czy specjalista zdoła ci pomóc, ale może chociaż farmakologicznie uśmierzy ten twój Weltschmerz.

gruzawik
2024-09-30 07:44:16
Ocena: 2(glosow:2)-+
Szczesciem nie mam pojecia, co przyzwoitosc moze znaczyc wg gala, i wysoko cenie sobie swoja ignorancje w tej materii. Pojecia nie mam, czego mozna sie dorobic na trollingu, ty nas/mnie trollujesz podobno, i co, pypciow tylko na parszywym ozorze dostales?

guru2
2024-09-30 08:24:15
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

guru2
2024-09-30 08:30:25
Ocena: 0(glosow:2)-+
😂 Ty dalej. "Piszecie wszyscy z 1 adresu IP." - oskarżasz nas o bycie trollami, moglibyśmy Cię teraz chłopie podać do sądu o pomówienie/a, wszyscy razem, albo osobno. Ale ja Cię nie pozwę, nie wiem jak inni. Ja Cię nie pozwę, bo wiem, że wypisujesz te swoje komentarze nie wpełni świadomie... my tu jedynie zastanawiamy się, czy nie jesteś AE, a Ty od razu "masz pewność". I jeszcze jedno, mam osobiście drugie konto: Igor60506. Ciekaw jestem jat ten fakt zinterpretujesz...

homo_sapiens
2024-09-30 11:35:00
Ocena: 1(glosow:1)-+
"Ale ja Cię nie pozwę, nie wiem jak inni" - gdybym miał pozwać tą parszywą kanalię, to za znacznie gorsze rzeczy niż nazwanie "trollem" (np. nazwanie mnie "pedofilem"). Zrobiłbym to bez wahania, gdybym udzielał się tu pod imieniem i nazwiskiem. Ale że jestem tu incognito, a tego pajaca nikt tu nie traktuje poważnie (poza Wolnowarem), to po prawdzie mi to zwisa. Swoją drogą trochę żałuję, bo naprawdę chciałbym usłyszeć, jak w sądzie "udowadnia" swoje pomówienia, chociaż trudno byłoby zachować poważną minę.

gruzawik
2024-09-30 12:07:10
Ocena: 1(glosow:3)-+
No co wy, blazna sie nie scina... Sportowy wozeczek, ropuszka ulubiona, az z okularow sie kontakty robia i mroczki zaczynaja latac przed oczyma, jak kopytko przydeptac:) niech ci gul galu skacze, jak slupki ladowania i obrotow przy przejsciu na 6tke z 4ki na dopalaczach. Przegryw ze mnie okrutny, uachachacha! Ale dzieki za tipsa, ze z trollingu mozna tak sie czego dorobic, procz wyrzeszczu i slinotoku. Po co mi byl kuzwa ten dyplom w ogole?

Wolnowar
2024-10-01 12:12:30
Ocena: -1(glosow:3)-+
Homo, nie że ci zwisa, tylko właśnie z siebie zrobiłbyś pajaca pozywając pod nazwiskiem kogoś, kto określa w jakiś sposób tożsamość nicka, musiałbyś też udowodnić, że dobre imię (nicka) jest ci potrzebne do zarabiania pieniędzy, więc krok dalej, musiałbyś prawdopodobnie podać dowody na to, że jesteś trollem zarabiającym na tej działalności. I wtedy wystąpić o odszkodowanie. Tyle, że pewnie naraziłbyś się na kontrpozew, bo z twojej strony bluzgów pamiętam znacznie więcej, zwłaszcza na początku tej "wojenki".

Wolnowar
2024-10-01 12:14:40
Ocena: 0(glosow:2)-+
Gdybyś jednak zdecydował się na pozew, weź mnie proszę pod uwagę, bo również mi twoje wypociny w obronie pedofili ze środowiska LGBT wydały się znaczące.

homo_sapiens
2024-10-01 15:51:05
Ocena: 1(glosow:3)-+
@Wolnowar - "nie że ci zwisa" - ależ tak, TY wiesz najlepiej, czy i co mi zwisa a, co nie. "z twojej strony bluzgów pamiętam znacznie więcej, zwłaszcza na początku tej 'wojenki'" - w takim razie masz słabą pamięć. Poza tym, "bluzgi" z mojej strony to stwierdzenia faktów banalnie proste do wykazania i dotyczące cech osobowych a nie pomówienia o czyny przestępcze, ale rozumiem, że jesteś podobnie inteligentny co GAL i nie widzisz różnicy.

homo_sapiens
2024-10-01 16:06:50
Ocena: 1(glosow:1)-+
"Gdybyś jednak zdecydował się na pozew" - czego nie zrozumiałeś w zdaniu: "Zrobiłbym to bez wahania, gdybym udzielał się tu pod imieniem i nazwiskiem"? Wytłumaczyć któreś trudne słowo? Może przeczytaj to zdanie jeszcze raz (albo 10 razy), a kto wie, może w końcu zatrybisz? "mi twoje wypociny w obronie pedofili ze środowiska LGBT wydały się" - tobie, podobnie jak GALowi wiele rzeczy się "wydaje", ale pierwsze słyszę, żeby za "wydawanie się" leciały pozwy sądowe. Nie wiem, co chciałeś osiągnąć tymi dwoma idiotycznymi komentarzami, ale chyba musisz się bardziej postarać.

Wolnowar
2024-10-01 17:37:52
Ocena: -2(glosow:4)-+
"Ty propedofilska, proniewolnicza szumowino, czynnie współpracująca z handlarzami dzieci w Nikaragui" pisałeś do niego. To te fakty banalnie proste do wykazania i dotyczące cech osobowych a nie pomówienia o czyny przestępcze? Mam dobrą pamięć, w tym rzecz. Ależ wy musicie nienawidzić tego człowieka. Sam jeden tyle razy wygarnął niekonsekwencję Platformy, braki logiki antyteizmu. Tyle razy admin musiał w pięć minut pomimo braku minusów ściągać jego zgodne z regulaminem memy, bo zapalały światło w wyciągały na wierzch waszą głupotę i zakłamanie. On jest dla was groźny, w tym rzecz. Jak groźny dl

Wolnowar
2024-10-01 17:39:55
Ocena: -1(glosow:3)-+
dla PiS był Facebookowy sok z buraka chociażby. Boicie się go i niszczycie pod pozorem śmieszności i niedorzeczności.

guru2
2024-10-01 18:11:29
Ocena: 1(glosow:3)-+
@Wolnowar: To szkoda, że nie pamiętasz kontekstu "określeń" , który HS wystosował w kierunki GALa, ja pamiętam. Bo to było na zasadzie: "A ja też potrafię tak jak Ty" , pokazując przy tym głupotę GALa, który stwierdził, że skoro HS nie robił wstawek o czymś (według niego chyba trzeba tu coś wstawiać), to znaczy, że jest taki i taki, więc HS napisał o Nikaragui. A może pamiętać nie chcesz?...

guru2
2024-10-01 18:12:34
Ocena: -1(glosow:1)-+
Które

guru2
2024-10-01 18:38:59
Ocena: 1(glosow:1)-+
A teraz wybacz Wolnowar, ale postaram się już nic tu nie pisać w tej jałowej dyskusji. Postaram.

homo_sapiens
2024-10-01 19:35:12
Ocena: 0(glosow:2)-+
@Wolnowar - "(...) pisałeś do niego" - właśnie udowodniłeś, że miałem rację, pisząc o twojej pamięci. Choć osobiście uważam, że to nie kłopoty z pamięcią, tylko cyniczna manipulacja przez wyjęcie cytatu z kontekstu. A kontekst był taki, że powyższy cytat to PARAFRAZA cytatu GALa skierowanego do mnie (sprawdź sobie w słowniku, co to słowo znaczy). Odpisałem w tej samej formie, bo do niektórych pustaków dociera tylko przekaz na ich poziomie. Tak więc moje gratulacje - wykazałeś właśnie, że jesteś albo kanalią albo idiotą.

homo_sapiens
2024-10-01 19:39:40
Ocena: 1(glosow:1)-+
"On jest dla was groźny" - :D:D:D No to się uchachałem! "wyciągały na wierzch waszą głupotę i zakłamanie" - no jakoś nie zauważyłem. Za to zauważyłem wiele sytuacji odwrotnych.

homo_sapiens
2024-10-01 19:41:16
Ocena: 1(glosow:3)-+
@guru2 - DOKŁADNIE. Bardzo dziękuję za odświeżenie pamięci tym, którzy udają, że nie pamiętają.

Wolnowar
2024-10-01 19:48:04
Ocena: -1(glosow:3)-+
A tutaj? "Żebyś ty jeszcze wiedział, co znaczy słowo "dowód", ty propedofilska, proniewolnicza szumowino, czynnie współpracująca z handlarzami dzieci w Nikaragui"? Tu już nie szukałeś uzasadnienia epitetów. Myślę, że on pisał, bo ty, a ty bo on. Choć mam wrażenie, że to wy z gruzawikiem rozpoczęliście taką narrację. Jednak w sprawie zrozumienia oponenta dla argumentacji pedofilii powiązanych ze środowiskiem LGBT tylko jeden z was pisał prawdę, i to nie byłeś ty.

homo_sapiens
2024-10-01 20:44:00
Ocena: 1(glosow:3)-+
"A tutaj?" - a tutaj to kolejny (albo wcześniejszy) przypadek TEGO SAMEGO, geniuszu. Nie zauważyłeś bijącego po oczach podobieństwa obu cytatów? "Choć mam wrażenie" - właśnie pokazałeś w tych kilku wpisach, ile są warte twoje wrażenia i wywody (gratuluję!). "tylko jeden z was pisał prawdę, i to nie byłeś ty" - no to zapodaj cytaty: co pisał on, co rzekomo było prawdą, a co pisałem ja, co rzekomo było nieprawdą.

gruzawik
2024-10-02 01:51:07
Ocena: 2(glosow:2)-+
Jak napisal guru2, to byla manifestacja, co sie stanie, gdy odplacic pieknym za nadobne. Trzeba wolnowara, zeby uzyc tego jako argumentu przeciw komus. Kazdy, kto nie pamieta tej dyskusji, moze sobie sprawdzic. Ze tez jeszcze po takiej kompromitacji wstydu wystarcza na dalsze pograzanie sie... a rzecz szla jakos tak: aby kleche jakiego lepkiego przylapac, to GUL krzyk o LGBT podnosi, jakby to tamtego ktorego zlapali. Poproszony, by trzymac sie tematu, zaczal od obroncow pedofili wyzywac. No to dostal zwrotke. I obaj z wolnowarem placza teraz, ze krzywda.

gruzawik
2024-10-02 01:59:37
Ocena: 2(glosow:2)-+
Intelektualnie i moralnie obie krolewny nie powalaja jakos, aby sie nie zgodzic, to wyzwiska, insynuacje, klamstwa i manipulacje. Gdy ta sama moneta odplacic, wtedy zawodza rzewnie, ze despekt i ujma. Bo one sa krolewny, i ich nie wolno. Natomiast im innych to juz owszem. Smieszno i straszno po trochu.

Wolnowar
2024-10-02 05:45:59
Ocena: -3(glosow:3)-+
A nie, i dobrze to wiesz. Rzecz szła o to, że gdy klechę lepkiego przydybać, to hałas, i słusznie, ale gdy LGBTowca lepkiego nagłośnić, obraza i prymitywizm. Wtedy zaczęła się rozpaczliwa obrona LGBTowcow kochających dzieci i manipulacje, z czego GAL wyciągnął wnioski o wsparciu pedofilii środowiska przez homo. Zaś homo już bez uzasadnienia innego niż zemsta werbalna odciął się Nikaraguą.

Wolnowar
2024-10-02 05:50:31
Ocena: -2(glosow:2)-+
Prymitywizm przypisywany nagłaśniającemu rzecz jasna, bo skróciłem. GAL cięty na pedofilię w ogóle, wy na kościelną. W sumie nikt tu nie powinien nikomu wchodzić w drogę.

gruzawik
2024-10-02 08:43:08
Ocena: 1(glosow:1)-+
A kogo wtedy przylapali? Wiec o czym rzecz byla? Kto kota ogonem odwracal? Zemsta niedobra, krolewno, za to kogos poniewierac wolno? Samemu tego miodu posmakowac-niedobrze jednak... krzywda i bieda.

gruzawik
2024-10-02 08:46:53
Ocena: 2(glosow:2)-+
Skoro taki ciety ogolnie, to mozesz mi pokazac, gdzie na systemowo ukrywanych pedofili koscielnych nastawal, a nie odwracal uwage od akurat zlapanego? Czy jakis obergej odmawia dostepu do szafy z dokumentacja untergejow pedofili, w sprawie ktorych zbieral informacje, zeby im od siebie dac klapsa?

gruzawik
2024-10-02 08:51:39
Ocena: 1(glosow:1)-+
Chcialbym tez, bys znalazl jakis fragment na ta obraze wskazujacy gdy o lgbt mowa. Cos broniacego ich, w wykonaniu HS lub mnie. Czy tylko tak sobie, z dudy strzelasz, hyle ci do postawionej tezy pasowalo, kretaczu? Zlapali kleche, po co wspominac innych akurat? Murzynow gdzies bija?

homo_sapiens
2024-10-02 09:44:03
Ocena: 1(glosow:1)-+
"Wtedy zaczęła się rozpaczliwa obrona LGBTowcow kochających dzieci" - a były smoki w tej bajce? No, ale doprawdy rozbawiło mnie to użycie przymiotnika "rozpaczliwa", dobitnie świadczące o rozpaczliwej próbie zwiększenia rażącej siły swego wywodu. "GAL cięty na pedofilię w ogóle, wy na kościelną" - a o tym, że GAL jest cięty na tych, którzy piszą o kościelnej też zapomniałeś? "W sumie nikt tu nie powinien nikomu wchodzić w drogę" - a kto komu wszedł w drogę np. w tym wątku: "/1795016,Kaprawym-okiem-ateisty-patrzac"?

homo_sapiens
2024-10-02 09:50:18
Ocena: 1(glosow:1)-+
Na marginesie: ten wątek (namiary w poprzednim komentarzu) jest bardzo ciekawy, pokazuje w pełnej okazałości intelekt i moralność GALa, tak rozpaczliwie :) bronionego przez Wolnowara. No cóż, "wart Pac pałaca, a pałac Paca".

homo_sapiens
2024-10-02 09:57:32
Ocena: 1(glosow:1)-+
"z czego GAL wyciągnął wnioski o wsparciu pedofilii środowiska przez homo" - GAL wyciągnął te wnioski właśnie w wyżej podanym wątku, na podstawie tego, że "Nie zauważyłem na wiosze żądań ujawniania danych harcerstwa, klubów sportowych albo bijących w niemieckie eksperymentalne programy rodzin zastępczych", oraz "mój mem na ten temat został usunięty po kilku minutach (...) Czyli jesteście grupą aktywnie wyciszającą pedofilię. Robicie dokładnie to co kościół, tylko w ten sposób chronicie inne środowiska, propedofilskie menty". Masz jeszcze coś "mądrego" do dodania Wolnowar?

guru2
2024-10-02 18:14:22
Ocena: 2(glosow:2)-+
"z czego GAL wyciągnął wnioski"- GAL już wielokrotnie dowiódł, iż wyciąga wnioski z Dudy.

gruzawik
2024-10-03 00:07:11
Ocena: 2(glosow:2)-+
Tak. ROZPACZ. To wlasciwe slowo na opisanie wygibasow, z braku lepszego okreslenia intelektualnych, a ten brak wlasnie z rozpaczliwosci tych podrygow. To dramat ludzki, gdy kto nie rozumie, co sam pisze, obsuwe nazywa trollowaniem, kretaczy nad zeszla dyskusja. To niedobory intelektualne, czy moralne, czy razem, zusamen? Wyjasnienie procesem chorobowym byloby zbyt proste. Procz psychopatii zdarzaja sie charakteropatie, borderline. Niby nie chory, ale... cos jest z nim nie tak. Widac, slychac i czuc.

gruzawik
2024-10-03 00:19:10
Ocena: 1(glosow:1)-+
Gal sobie cos stwierdzil, a potem z wlasnego twierdzenia wniosek sobie wyciagnal. Bo tak sobie sam stwierdzil. Gratulacje, a jakies fakty by sie nie przydaly, procz golych domyslow, domniemywan i insynuacji? Smiale twierdzenia wymagaja mocnych dowodow. Nie teorii spiskowych, ze skoro nie slyszalem za wiele o ogromnej skali i bezkarnosci pedofilii w lgbt, to dlatego ze wyciszaja, a nie ze nie za wielka, widocznie. Watpliwosc wystarczy taka wyrazic, i sie zostaje obronca, gdy zlapali innego akurat, i mowienie o watpliwej wiarygodnosci czyms innym jest kretactwem. A po co niby?
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Sakiewicz dał się
  •  Energia droga, ludzie płacą coraz więcej. Gdzie są miliardy z ETS
  •  Bo padało...
  •  Takie tam żarciki.
Jak fachowo sprawdzić kabel pod napięciem
główna
Dodano: 20.05.2018, 19:21:38   przez: Nightcrawler39
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 118Skomentuj (22) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0