lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Zabijanie zwierząt dziko żyjących powinno być karane!
poczekalnia
Dodano: 02.04.2012, 18:53:34   przez: malurus
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 39  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(59)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
tyson78
2012-04-02 19:16:48
Ocena: 18(glosow:30)-+
bardziej niz zwierząt powinno się pilnować populacji ludzkiej, żeby nie przybywało po****w!

Psiapsiolek
2012-04-03 19:55:01
Ocena: 0(glosow:2)-+
Zgadzam się z wklejającym. Ludzie, których hobby jest zabijanie są nienormalni.

jesss7
2012-04-02 21:09:21
Ocena: 9(glosow:23)-+
Nie jestem za zabijaniem ale... Niedługo ktoś wrzuci zdjęcie z rzeźni i napisze że wiochą jest zabijać zwierzęta... Mnie sarny wku*wiają i dziki bo na drogę często wyskakują... Jestem wredna i mam w dupie wasze minusy!

kika1980r
2012-04-02 21:33:39
Ocena: 1(glosow:9)-+
Ode mnie masz plusa! Kiedys nieomal zginęłam w takim wypadku.

jugoda5
2012-04-02 21:46:56
Ocena: 3(glosow:15)-+
Ode mnie masz plus!!!!!! Jestem myśliwym! :-)))) Ten kto nie poluje nie zrozumie!

Vangog
2012-04-02 21:00:17
Ocena: 1(glosow:13)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

kika1980r
2012-04-02 20:36:56
Ocena: 3(glosow:15)-+
Lucy ciekawe co byś powiedziała, jakby wilk czy lis kręcił Ci sie koło domu a sarny i dziki zniszczyły Twoje uprawy. Pierwsze co byś zrobiła to telefon do nadleśnictwa i prośba o odstrzał.

lucy123
2012-04-02 20:53:44
Ocena: 2(glosow:12)-+
Nigdy w życiu bym czegoś takiego nie zrobiła. Nie znasz mnie więc tak nie pisz. Wilki są tak rzadkie u nas w kraju, że bardzo mało prawdopodobne aby się na jakiegoś napotkać. Są zagrożone wyginięciem, żyje ich tylko 700 szt. w naszym kraju, głównie na południu. Lisy nie są groźne. Jest wiele metod..

lucy123
2012-04-02 20:55:21
Ocena: 2(glosow:10)-+
.. na odstraszenie, nie trzeba od razu zabijać. Każde życie jest cenne. Zniszczyły uprawy... My ciągle niszczymy im domy, odbieramy pożywienie i schronienie...

Mundzio84
2012-04-02 20:58:54
Ocena: 2(glosow:6)-+
Zgadzam się z Lucy.Nawet sarny już rzadko na polach się widuje.Na wszystko zawsze znajdzie się jakiś kompromis.Strzelanie do wszystkiego co nam wejdzie w drogę to nie sposób.

kika1980r
2012-04-02 21:36:47
Ocena: -1(glosow:5)-+
Ja mam swoje zdanie i go nie zmienie. Popieram kontrolowany odstrzał.

jugoda5
2012-04-02 21:50:47
Ocena: -2(glosow:4)-+
Jak byśmy nie odszczeliwali lisow to nie byloby zajęcy ! A odszczały sa kontrolowane ! I na pewno lisy przetrwają nie martw sie , natomiast wilki są pod ochrona i my do nich nie strzelamy!

aadek90
2012-04-02 20:30:04
Ocena: 0(glosow:6)-+
popieram komentarz hipopotamek123 Jak się nie znacie to po co komentujecie. Wpuście 1 sarne w uprawę sosnową lub dębową to gwarantuje wam ze za X lat będzie tam łąka a nie las. Co 2 leśnik powie wam ze sarna jest jednym z największych szkodników ze zwieżyny płowej w lesie.

Kiara92
2012-04-02 20:09:31
Ocena: 3(glosow:3)-+
Dobra, odsyłam do mojego opisu. Nie chce mi się kłócić z hołotą ignorantów, bo znów znajdzie się ktoś, kto uzna, że nic nie wiem :/ Dla niektórych komputer to, niestety, jedyne źródło informacji.

kika1980r
2012-04-02 19:59:01
Ocena: 0(glosow:6)-+
Niestety to jest zgodne z prawem. Z jednej strony żal zwierząt jako istot a z drugiej... gdyby nikt nie kontrolował ich liczby, dzikie zwierzęta wchodziłyby nam do domu.

lucy123
2012-04-02 20:14:08
Ocena: 2(glosow:8)-+
Jeśli o to chodzi,to akurat my weszliśmy do domu zwierzętom, a nie one nam..

kika1980r
2012-04-02 20:21:18
Ocena: -3(glosow:7)-+
lucy ale to my jako ludzie jesteśmy przodującym gatunkiem. Chyba nie chciałabyś zeby dzikie zwierzęta biegały przy Twoim domu??

Mundzio84
2012-04-02 20:22:37
Ocena: 6(glosow:10)-+
Niektórzy ludzie są bardziej dzicy niż zwięrzęta.

Ubermensch
2012-04-02 20:27:58
Ocena: -1(glosow:5)-+
Na przykład ja?

lucy123
2012-04-02 20:32:24
Ocena: 8(glosow:14)-+
Polemizowałabym nad tym , że jesteśmy przodującym gatunkiem. Zwierzęta były na długo przed pojawieniem się człowieka. Zabijanie dla jedzenia jest ok, bo to normalne. Ale odstrzelanie , żeby ograniczyć populację? Nigdy tego nie poprę , bo to my jesteśmy pasożytami na tym świecie.

Mundzio84
2012-04-02 20:32:27
Ocena: 0(glosow:4)-+
Uber. - humanitarne gazowanie, tudzież nabijanie na pal niektórych osobników, jeszcze cię do tego nie kwalifikuje.

lucy123
2012-04-02 20:34:43
Ocena: 5(glosow:5)-+
I mieszkam przy lesie, nie raz odnosiłam do lasu jeża. Zdarza się też, że sarna się zagubi i wejdzie na osiedle, zające czy czasem nawet dziki. I nikomu to nie przeszkadza.

pajakpajak
2012-04-02 20:47:24
Ocena: 5(glosow:15)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kika1980r
2012-04-02 21:38:23
Ocena: -2(glosow:6)-+
pijakpajak a jednak.

pajakpajak
2012-04-02 23:49:07
Ocena: 1(glosow:13)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Staradziffka
2012-04-02 19:53:10
Ocena: -4(glosow:12)-+
To jest chore! i nie ma dowodów, że to kontrolowany odstrzał. Absolutnie nie popieram zabijania zwierząt dla futra, dla trofeum w postaci wiszącej, wypchanej głowy na ścianie, czy dla sportu, 'przyjemności". Kontrolowanie populacji z bólem jestem w stanie ścierpieć.

sex4all
2012-04-02 19:58:57
Ocena: -3(glosow:7)-+
hahah tak to się popisałaś jeden z mysliwych zrobi futerko dla żonki z sarny bądź dzika^^^^^^Moze najpierw zamiast głosić herezje warto trochę się dowiedzieć po co tyle zwierzyny zabijają p.s. i to nie XIX w anglia gdzie szlachta dla zawodów zabija zwierzynę

lucy123
2012-04-02 19:25:49
Ocena: -1(glosow:5)-+
Ludzie są myśliwymi z natury, zawsze zabijali, zabijają i będą zabijać zwierzynę. Taka nasza natura. Kiedyś "jaskiniowcy" zapędzali mamuty do wąwozu, żeby je u kamieniować. Sarny i dziki się je, tak jak świnie, krowy i kury i inne , które ze smakiem jesz na obiadek..A jak Ci szkoda zwierzą

lucy123
2012-04-02 19:27:08
Ocena: -1(glosow:5)-+
... to idź do najbliższego schroniska, zanieś jakieś koce, karmę, posprzątaj czy wyjdź na spacer z psami. Od wrzucania absurdów na wiocha.pl świata nie zmienisz...

Mundzio84
2012-04-02 19:38:58
Ocena: -1(glosow:5)-+
Lucy zechciej zauważyć, że "jaskiniowcy" zabijali dla pożywienia i przetrwania.Nie dla sportu, czy futerek.Z resztą twojej wypowiedzi się zgadzam, bo istnieją bardziej kontruktywne i efektywniejsze formy pomocy zwierzakom, aniżeli gra na uczuciach innych, wstawiając to na wiochę.

owad12
2012-04-02 19:44:48
Ocena: 2(glosow:6)-+
Mundziu, chodzi o to, że odstrzały są konieczne dla zachowania równowagi. Nie zawsze chodzi o futra i takie tam.

lucy123
2012-04-02 19:49:44
Ocena: 1(glosow:3)-+
Dokładnie, ja nie mówię tu o zabijaniu dla futer i innych.

Mundzio84
2012-04-02 19:50:11
Ocena: 3(glosow:13)-+
Tak, wiem.Owszem dla równowagi można odstrzelić wilki czy lisy, nawet dziki.Bobry przenosi się z reguły na inne siedliska.Ale pierwsze słyszę, żeby z tego powodu odtrzeliwać sarny.Bardziej chyba przydałoby się niektórych ludzi dla równowagi odtrzelić.

lucy123
2012-04-02 19:52:05
Ocena: 0(glosow:2)-+
Mundzio, nie tylko dla pożywienia zabijali, dla futer przecież też, dla celów medycznych i różnych innych powodów..

Ubermensch
2012-04-02 19:52:36
Ocena: 2(glosow:8)-+
Ignotum per ignotum!

owad12
2012-04-02 19:53:48
Ocena: 4(glosow:10)-+
Mundziu, mieszkam niedaleko puszczy, i odstrzały są wszystkich zwierząt, saren też. Smutne, budzi niesmak, ale konieczne.

sex4all
2012-04-02 20:00:55
Ocena: -1(glosow:11)-+
za dużo telewizji!! gorszych durnot nie słyszałem od momentu wygłoszenia "expo" przez donalda

Mundzio84
2012-04-02 20:06:16
Ocena: -1(glosow:5)-+
Tak lucy, tyle, że te futra służyły im go ogrzania się a nie po to, żeby błyszczeć w nich na salonach.Owad, tak się zastanawiam w jaki sposób nadmierna liczebność saren może zakłócać równowagę biologiczną...

owad12
2012-04-02 20:17:28
Ocena: 4(glosow:10)-+
Mundziu, nadmiar osobników na danym terenie,i jest powód.

Mundzio84
2012-04-02 20:21:37
Ocena: 5(glosow:7)-+
Nie.To nie jest powód, ani odpowiedź na moje pytanie.

owad12
2012-04-02 20:26:57
Ocena: 1(glosow:5)-+
Logicznie rzecz biorąc dla mnie to jest powód. Nie jestem fachowcem w tej dziedzinie.Ja wiem, ze odstrzały są i tyle. I to się robi często, bez względu na to, czy nam się to podoba czy nie.Więc może tego typu ataki sobie daruj.

Mundzio84
2012-04-02 20:30:40
Ocena: 0(glosow:4)-+
Ja nikogo nie atakuję.Zadałem proste pytanie.Nie oczekuję konkretnie od ciebie odpoowiedzi, ale może ktoś kto się na tym zna zechce mi jej udzielić.Poza tym to, że coś jest i tyle, wcale nie musi oznaczać, że jest dobre.Mi się to nie podoboba.Chyba mam prawo to powiedzieć?

owad12
2012-04-02 20:34:06
Ocena: 1(glosow:5)-+
Oczywiście, ze masz. Mówiąc o istnieniu takowego procederu, w żadnej ze swoich wypowiedzi nie stwierdziłam faktu,że to popieram! Dziwne,że jeszcze mego stosunku do zwierząt nie znasz.

Mundzio84
2012-04-02 20:36:22
Ocena: 5(glosow:7)-+
Owad, a czy ja, w którejś ze swoich wypowiedzi zarzuciłem ci, że to popierasz?

owad12
2012-04-02 20:38:37
Ocena: 1(glosow:3)-+
Mundziu, a tylko byś spróbował!:)

jugoda5
2012-04-02 22:00:18
Ocena: 1(glosow:5)-+
Mundzio84 Piszesz o równowadze biologicznej saren! Już Ci tlumacze. Jest las , sarny wychodzą na pole rolnika , zjadają 10 arów zboża! Rolnik wnosi o odszkodowanie! A Ty ze swoich podatków za nie płacisz!!!!! Chcesz jeszce jakiś przyklad?

jugoda5
2012-04-02 22:01:40
Ocena: 0(glosow:4)-+
Bez obrazy oczywiście , tylko tłumacze na czy rzecz stoi:-))

hipopotamek123
2012-04-02 19:19:44
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

evangelion
2012-04-02 19:19:29
Ocena: -5(glosow:7)-+
przeciez jest pozwolenie na odstrzelenia jakiejs ilosc danego gatunku tak samo jak w lowieniu ryb!!!jak ryby zabijaja to jakos to nikomu nie przeszkadza bo co bo rybsko futerka nie posiada??ale wpieprzac to prawie kazdy wpieprza ale zal to mu nie jest

Psiapsiolek
2012-04-03 20:01:40
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

hipopotamek123
2012-04-02 19:16:37
Ocena: 8(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Ubermensch
2012-04-02 19:15:49
Ocena: 6(glosow:10)-+
Galanta impreza jak widać. Myśliwy to nie morderca. Łowiectwo to element człowieczeństwa, tysiące lat tradycji łowieckich ma teraz zniknąć bo kilka niedouczonych osób, nie wie co to gospodarka łowiecka.

Lejbusz
2012-04-02 19:14:58
Ocena: 8(glosow:8)-+
Jaka to wiocha? Pewnie dodający to na wiochę nie ma zielonego pojęcia o myśliwych. Ich zadanie to nie tylko wybijanie zwierząt!

owad12
2012-04-02 19:12:56
Ocena: 4(glosow:12)-+
Czy ktoś słyszał o kontroli populacji?

tyson78
2012-04-02 19:16:48
Ocena: 18(glosow:30)-+
bardziej niz zwierząt powinno się pilnować populacji ludzkiej, żeby nie przybywało po****w!

owad12
2012-04-02 19:18:07
Ocena: 1(glosow:7)-+
Zgadzam się.

owad12
2012-04-02 19:25:29
Ocena: 1(glosow:7)-+
Właśnie jakiś osobnik z niekontrolowanego przyrostu naturalnego wpada i minusuje, widać czai temat.

damis2777
2012-04-02 19:04:32
Ocena: -3(glosow:17)-+
To do myśliwych powinno się strzelać!

Ubermensch
2012-04-02 19:11:23
Ocena: 2(glosow:20)-+
Ciebie bym zastrzelił.

mamtowdupie12.80
2012-04-02 18:56:16
Ocena: -5(glosow:9)-+
RACJA! bo im się chce futer albo głów na ścianach.. aż serce się kraje.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Szczerze przepraszam !
  •  Zaoranie
  •  Poseł Pis OSTRZEGA Pawła S, by nie zeznawał?!
  •  Trochę uszkodzony, ale jeździ
Sunia najwyraźniej nie ma najlepszych doświadczeń z ludźmi, jak można tak potraktować psa??
główna
Dodano: 15.06.2018, 17:50:31   przez: adi122002
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 157Skomentuj (45) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0