lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
poczekalnia
Dodano: 12.04.2013, 18:22:04   przez: freedom80
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 40  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(212)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
tashunkewitko
2013-04-12 19:39:20
Ocena: 7(glosow:7)-+
"Jeszcze nie widziałem nikogo, kto stracił wiarę, czytając Marksa, za to widziałem wielu, którzy stracili ją przez kontakt z księżmi" (ks.J. Tischner)

Adolfoch
2013-04-13 19:40:10
Ocena: 2(glosow:10)-+
mundzio tak czytam co tam napaprałes! i widze ze nic madrego! same bzdety!! widze ze pedałem byles jestes i bedziesz!!

Anti-Religion
2013-04-13 22:44:50
Ocena: 1(glosow:5)-+
Mały ch...., kto Ci się z kolan kazał dźwigać? Do roboty, klienci czekają.

Adolfoch
2013-04-14 14:22:21
Ocena: 1(glosow:5)-+
anti ty bucu złamany! lizesz dope Mundkowi i ciape lucy? to liz dalej! tylko jak skończysz to dokładnie umyj ryj by nie waliło z niego!

Adolfoch
2013-04-13 19:38:17
Ocena: 2(glosow:6)-+
o widze ze wszystkie kur@iszony zebrały sie do kupy!! mundzio pedał!! luci krowa!! boa jeszcze wieksze kruwsko !

freedom80
2013-04-13 14:29:49
Ocena: 2(glosow:18)-+
a Wy jeszcze tutaj? kiedy się zorientujecie, że ta rozmowa nigdzie nie prowadzi ? Mundzio - wrzuć jakiś absurd o ateistach. Przyznam, że szukałam czegoś ciekawego, ale nie znalazłam nic wartego uwagi:( poza tym z tego co widziałam, to u siebie masz absurdy na temat muzułmanów. Więc daruj sobie wypominanie innym, że krytykują KK. Zwykła hipokryzja.

BoaKrztusiciel
2013-04-13 14:45:18
Ocena: 2(glosow:8)-+
A do czego doprowadzi wrzucanie takich absurdów? Myślisz, że nagle pozamykają Kościoły i księża wyjadą do Ugandy, bo Free i spółka dodają fotki na jakimś portalu? Okej, nie lubisz ich, masz prawo. Ale może zacznijmy się bawić zamiast taplać w błotku;)

lucy123
2013-04-13 14:51:25
Ocena: 1(glosow:9)-+
Może dla Ciebie nigdzie nie prowadzi bo nie umiesz konstruktywnie dyskutować, jesteś zamknięta ta opinie i poglądy innych. Mnie akurat paru rzeczy nauczyła i teraz patrzę troszkę inaczej na niektóre sprawy. Swojego podejścia nie zmienię (może kiedyś, nie wykluczam) ale wysłuchanie "przeciwnej" strony wiele daje... pomyśl o tym kiedyś, chociażby kiedy wywołasz kolejna taką debatę..

Mundzio84
2013-04-13 14:57:48
Ocena: 2(glosow:8)-+
Nie, nie będę dodawał absurdów o ateistach, ponieważ oni mi nie przeszkadzają i szanuję ich zdanie i światopogląd.W przeciwieństwie do ciebie.Mam absurdy na temat muzułmanów, które są filmowymi DOWODAMI, na to co się dzieje w zalewanych przez nich krajach.Poza tym tłumaczyłem ci na czym polega różnica życia, w kraju, w którym dominującą religią jest katolicyzm a w kraju w którym jest nią islam.Znaczenie słowa hipokryzja i sytuacje, w których można go użyć, też ci tłumaczyłem.Ale oczywiście nie pamiętasz.

freedom80
2013-04-13 14:58:01
Ocena: 3(glosow:13)-+
Boa, a jaki ma sens wrzucanie absurdów o gejach, zabiedzonych pieskach, o tusku i wszelkim innym shit'ie ?? Dokładnie taki sam. Wrzucam to, co jest dla mnie wiochą. To chyba jest w miarę logiczne.

BoaKrztusiciel
2013-04-13 15:19:51
Ocena: 1(glosow:7)-+
Ale ile można? Pomyśl, że wchodzą tutaj też normalni katolicy i im to umniejsza. A Mundzio widocznie nie ma potrzeby przekopywania netu, bo jest obok tego rangowego wyścigu. Widać, że na wsi są 3 obozy. Obrońcy krzyża, atakujący obrońców i ludzie, którym wisi. Taki już urok wiochy, że nie może być za spokojnie;)

dedede66
2013-04-13 15:35:22
Ocena: -2(glosow:8)-+
A ja nie jestem Boa, ani obronca krzyza ani mi to nie wisi. Po prostu jesli widze, ze ktos ma psychopatyczne podejscie do niektorych spraw to o tym pisze.

Mundzio84
2013-04-13 15:39:13
Ocena: 3(glosow:7)-+
Mi się wydaje, że freedom poprostu chce sobie nabić rangę.Nie uważam, żeby była psychopatką na tym punkcie, bo jej wypowiedzi o tym nie świadczą.Widać, że mało się interesuje tematem religii i KK, plecie tylko to co zasłyszała i często się gubi w tym wszystkim.A kiedy ktoś ją przygwoździ argumentami, to odwraca kota ogonem, albo czepia się czego innego.Takie zachowanie, nie jest zachowaniem psychopaty, a lizusa i punktowego dorobkiewicza.Przynajmniej ja tak uważam.

BoaKrztusiciel
2013-04-13 15:47:13
Ocena: -2(glosow:8)-+
Ja bym stawiała na psychopatkę, co chce Was po kolei zadźgać;) Na punktach raczej jej nie zależy. Wypomniałam jej 2 duble i od razu usunęła. Kłapouchy, wiem, że bluźnię, ale ja ubóstwiam tylko Adasia;)

lucy123
2013-04-13 15:49:27
Ocena: -1(glosow:7)-+
A ja ciągle łapie minusy za komentarze :(

freedom80
2013-04-13 16:05:32
Ocena: 5(glosow:11)-+
Tematy KK, homolubne, antypisowskie tudzież po prostu "śmieszne" - nie mają tu zbyt dużego poklasku. Z całą pewnością nie robię tego dla punktów ( chociaż miło jest jak wpadają, ale bardziej ze względu na poparcie niż wzrost rangi ). Wy mi wypominacie absurdy o KK, na innych mi wmawiają, że jestem PO zydówka, jeszcze na innych ze pedałem. A mnie póki co to wszystko bawi :)

Mundzio84
2013-04-13 16:10:36
Ocena: -3(glosow:5)-+
Dostać się na główną największe ma tak wstawka, która wywoła największą dyskusję, bo wtedy wiele osób zajrzy i się ustosunkuje.A ty dobrze wiesz jakie tematy, wzbudzają kontrowersję i prowokują do debaty.KK, tematy polityczne, homosie - to wszystko się do nich zalicza.Poza tym zauważyłem, że sprawi ci satysfakcję, że pod czymś co dodałaś, wybucha gorąca dyskusja i trwa ona nawet kilka dni.Dlatego też wybierasz takie a nie inne tematy.

dedede66
2013-04-13 16:29:49
Ocena: -1(glosow:5)-+
Boa, masz ubostwiac tez Piotrusia i wyznawac heheheizm!

freedom80
2013-04-13 16:30:06
Ocena: 5(glosow:9)-+
No ale kto mi produkuję najwięcej komentarzy ? z tego wychodzi, że robisz mi reklamę :) lubię trudne tematy, masz rację. Lubię iść pod prąd. Lubie poczytać komentarze, czasem coś napiszę. Wiocha jest przekrojem naszego społeczeństwa, a ja lubię obserwować. No i mam tak, że im bardziej się na mnie naciska tym bardziej się prężę...

dedede66
2013-04-13 16:40:11
Ocena: 4(glosow:10)-+
Taaa, prezysz sie jak moj penis na widok Magdy Gessler. Wymienisz dwa zdania, a jak sie ktos z Toba nie zgodzi to spierd@lasz. I wierz mi lub nie, ale wiocha nie jest przekrojem naszego spoleczenstwa. O zgrozo!

freedom80
2013-04-13 16:44:29
Ocena: 1(glosow:9)-+
Masz penisa ? Szok!

lucy123
2013-04-13 17:11:07
Ocena: -1(glosow:7)-+
Zagubiłam się chyba w tej konwersacji. Nikt się nie odniósł do mojej wypowiedzi :(

BoaKrztusiciel
2013-04-13 17:39:33
Ocena: 0(glosow:8)-+
Nie wiem co to heheheizm. Jeśli coś na podobę wdupiemienizmu, to już tam jestem;) Lucy, bądź twarda. Też mam wielbiciela. Nawet mi się podoba, że komuś chce się tracić na mnie czas.

mlw1488
2013-04-13 17:55:25
Ocena: 2(glosow:6)-+
Lucy, podlacze sie, masz ode mnie minusa na zachete:) co do przekroju spoleczenstwa to wbilem wczoraj na wioskowy profil na fejsie i tam mi wyskoczyla taka statystyka ze srednia wieku uzytkownikow ktorzy to lubia to 13-17lat. To by wiele tlumaczylo ale na pewno nie jest to zadne odzwierciedlenie spoleczenstwa.

freedom80
2013-04-13 20:26:39
Ocena: 4(glosow:8)-+
A Wy to niby czym jesteście?? a ten przedział wiekowy to mocno przesadzony... wystarczy spojrzeć na komentujących ten absurd - nie ma tu chyba nikogo poniżej 25 roku życia.

Carone
2013-04-13 20:31:05
Ocena: 0(glosow:2)-+
W takich sprawach przychodzi Carone, więc jestem.

lucy123
2013-04-13 22:42:39
Ocena: -2(glosow:6)-+
Dzięki Mlw, tego mi było trzeba :D Co do statystyk, to nasze pokolenie, nie jest pokoleniem facebooka i nie klika we wszystko "lubie to" stąd taki przedział wiekowy, ale na pewno jest tu wiecej nastolatków niz ludzi w naszym wieku. Carone.. wyjdź!

mlw1488
2013-04-14 11:33:04
Ocena: 2(glosow:4)-+
mozliwe ze statystyka komentujacych jest duzo wyzsza, zawyzyc ja tez moga osoby ktore, tak jak ja fb nie maja a na wiosce sa. Dzieciaki wrzucaja idiotyczne absurdy i plusy jeszcze glupsze, to ich zapewne glowna aktywnosc.

malgolina
2013-04-14 13:03:51
Ocena: 1(glosow:5)-+
Wystarczy zajrzeć na fanpage wiochy na fb i obejrzeć aktualne zdjęcia z ostatniej imprezy... Tam to dopiero młodzieży występuje ;) Chciałam zapytać adminów kiedy zorganizują imprezę dla wioskowych emerytów, tak w przedziale 28-45 lat :P

dedede66
2013-04-14 13:25:26
Ocena: 1(glosow:5)-+
Malgolina, czyli ja sie nie zalapie na wasza impreze a'la sanatorium w Ciechocinku?

Mundzio84
2013-04-13 13:26:45
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Mundzio84
2013-04-13 13:25:23
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

lucy123
2013-04-13 01:34:13
Ocena: -2(glosow:6)-+
A ja mam pytanie, takie za które wyrzucili mnie z bierzmowania, może tutaj uzyskam odpowiedź. A mianowicie : Skoro pierwszymi ludźmi byli Adam i Ewa i mieli tylko dwóch synów Abla i Kaina to... skąd Abel i Kain mieli żony??? Poważnie bardzo mnie interesuje odpowiedź na to pytanie, proszę o poważne odpowiedzi :)

szatano999
2013-04-13 07:37:27
Ocena: 0(glosow:4)-+
kazirodztwo w czystej postaci...dlatego katolicy mają popier** pod czaszkami....taka choroba genetyczna...

BombowyAhmed
2013-04-13 08:32:01
Ocena: -1(glosow:3)-+
pedały się rozmnażają!

Rexik
2013-04-13 08:54:57
Ocena: -1(glosow:3)-+
Szatano.. obraziłeś mnie, a czy ja faktycznie jestem taka szkodliwa?

dedede66
2013-04-13 10:22:30
Ocena: 0(glosow:8)-+
Lucy, "pierwszymi" nie znaczy "jedynymi". To po pierwsze. Po drugie z tego co mi wiadomo Adam i Ewa nie mieli tylko dwoch synow. Mieli jeszcze jednego syna Seta.

tub00sh
2013-04-13 11:59:16
Ocena: 1(glosow:3)-+
Threesome!

dedede66
2013-04-13 12:28:23
Ocena: -1(glosow:7)-+
Tuboosh, juz napisalem. Pierwszymi nie znaczy jedynymi. Hello! Nie zapomnij tez, ze Ksiegi Starego i Nowego Testamentu sa odpowiednio podzielone, Pismo Sw. to nie podrecznik do historii. O metaforach juz Mundzio napisal bo i tak ze mnie ksiedza niektorzy robia, a jedyne co mnie z takowym laczy to to, ze tez nosze do pracy czarny kombinezon :)

Talita
2013-04-13 12:36:34
Ocena: -2(glosow:8)-+
dede ja pierd@olę ty na prawdę wierzysz, że pan bozia stworzył adasia i ewkę i jeszcze paru innych z żeber, miednic i flaków i tak se żyli w raju?:D:D co za ciemnogród...

dedede66
2013-04-13 12:45:37
Ocena: 1(glosow:5)-+
Napisalem cos o podziale Ksiag w Pismie sw. Talito, wiec nie rob z siebie, za przeproszeniem idiotki, jesli nie potrafisz sie do tego odniesc. Oczywiscie, ze nie wierze w powstanie czlowieka z zebra, nie jestem glupi, a nawet gdybym wierzyl w taka abstrakcje nie daje ci to prawa mnie obrazac.

Mundzio84
2013-04-13 12:45:54
Ocena: 2(glosow:8)-+
Stworzenie świata to metafora.Opowiada o tym, co i w jakiej kolejności powstawało.Adam i Ewa jest tylko nazewnictwem pierwszych ludzi, którzy dostrzegli Boga, a ich historia jest historią ogólną, opowiadającą o ludzkich słabościach.Stworzenie kobiety z żebra mężczyzny symbolizuje ich wzajemne powiązanie i współzależność.Jeśli czytacie Biblię i rozumiecie ją w taki sam sposób, jak telenowele w telewizji, to was mogę nazwać ciemnogrodem.

tub00sh
2013-04-13 12:50:56
Ocena: 1(glosow:5)-+
A tak z ciekawości (i bez złośliwości, obiecuję) - gdzie w takim razie w Biblii się końćzy metafora, a zaczyna dosłowność? Zmartwychwstanie? Chodzenie po wodzie? Rozstąpienie zupy pomidorowej? (nie, zaraz... to chyba było w jakimś filmie:P).. Bo teraz już serio nie jarzę, co należy rozumieć tak, a co tak.

Mundzio84
2013-04-13 12:58:00
Ocena: -1(glosow:5)-+
Biblię pisało wielu różnych autorów.Każdy rozumiał świat przez swoje własne pryzmaty, każdy przekazywał to wszystko na swój sposób.Jeżeli chodzi o zmartwychwstanie, jest ono symbolem, że śmierć nie oznacza końca i coś po niej następuje, Chrystus według Biblii, był pierwszym który tego dostąpił i widzieli to wybrani, aby mówić o tym dalej.Chodzenie po wodzie symbolizuje moc wiary.Piotr póki nie zwątpił, też chodził po wodzie.To także przenośnia.Rozstąpienie Morza Czerwonego symbolizuje drogę ludu wybranego z niewoli, karę która rzekomo miała spotkać ciemiężców i to, że wyprowadzić mógł

Mundzio84
2013-04-13 13:01:18
Ocena: 0(glosow:2)-+
ich jeden człowiek, który był wybrańcem Boga.Pragnę zauważyć, że to stary tekst, napisany dawno temu, w dużej części z zasłyszanych opowieści.Ludzie w tamtych czasach mieli całkiem inny światopogląd, wierzyli w różne rzeczy, stąd wzmianki o cudach, które u niektórych wywołują teraz śmiech a autorzy, którzy je opisali, być może rzeczywiście w nie wierzyli.Ale co do metafor, to były one używane, żeby łatwiej przekazać myśl, a czytający mógł je w łatwiejszy sposób odebrać i co nieco sobie wyobrazić.

Mundzio84
2013-04-13 13:05:07
Ocena: 4(glosow:6)-+
A co do rozumienia, to rzeczy które nie mieszczą się w ludzkiej logice, należy rozumieć jako życiowe filozofie, wyznaczniki i wskazówki.To chyba mądrzejsze aniżeli teksty do ludzi wierzących, typu: "ja pierd@olę ty na prawdę wierzysz, że pan bozia stworzył adasia i ewkę i jeszcze paru innych z żeber, miednic i flaków i tak se żyli w raju?".Dla mnie takie coś może napisać tylko tępy dzieciak.

dedede66
2013-04-13 13:12:15
Ocena: -1(glosow:5)-+
Jeju, tuboosh Ty wierzysz w nauke, ktora nie dala zadnej odpowiedzi, tylko jakies niepotwierdzone teorie, a ja wierze w Boga, ktory jakas odpowiedzia na to powstanie swiata jest. No i tyle. Nie zmieimy tego w sobie i chooy. Chociaz moze powinnismy znalezc dla tego wspolny mianownik.

tub00sh
2013-04-13 13:14:48
Ocena: 0(glosow:4)-+
Wspólnym mianownikiem jest kisiel!

Mundzio84
2013-04-13 13:16:55
Ocena: 1(glosow:7)-+
Ja mimo tego, że nie wierzę w Boga, przedstawianego w sposób taki w jaki prezentuje go religia chrześcijańska, to wierzę i mam zawsze nieodparte odczucie, że istnienie nie jest dziełem przypadku tylko jakiejś wyższej, nieznanej nam siły, a po śmierci coś jest dalej.Nie wiem co i się nie dowiem, póki nie umrę, ale wierzę, że coś jest.Biblia przedstawia to przez swój pryzmat, ale ogólnie mówi o tym samym.

Talita
2013-04-13 13:19:28
Ocena: 2(glosow:4)-+
wiara chrześcijańska jest kalką wcześniejszych religii, mitów i innych bajek, tylko tępe dzieciaki mogą w to wierzyć i tłumaczyć sobie, że chodzenie po wodze i z martwych powstawanie to symbole

Mundzio84
2013-04-13 13:28:21
Ocena: 0(glosow:8)-+
Tylko tępe dzieciaki nie rozumieją przekazów i metafor.Tylko tępe dzieciaki, mają uryte w główkach, że ich światopogląd jest najlepszy a wszystkich innych mogą wyśmiewać i obrażać.Tylko tępe dzieciaki mają manię na punkcie religii i nieodpartą potrzebę dyskredytowania na różne sposoby, wszystkich tych, którzy ją wyznają, mimo, że im z ich strony nie dzieje się żadna krzywda.

dedede66
2013-04-13 13:33:52
Ocena: 3(glosow:3)-+
Mundziu, nie mecz sie z tym betonem, ktory uwaza, ze taki np. Newton byl tepym dzieciakiem i ze cos takiego jak zycie duchowe nie istnieje i chodz z nami na ten kisiel! :D

Talita
2013-04-13 13:38:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
"Tylko tępe dzieciaki nie rozumieją przekazów i metafor.Tylko tępe dzieciaki, mają uryte w główkach, że ich światopogląd jest najlepszy a wszystkich innych mogą wyśmiewać i obrażać" ale teraz rozmawiamy o czymś innym, nie o tobie:) wiara nie równa się wiara, szanują ludzi wierzących, wyśmiewam "wierzących" w latające jezusy

Anti-Religion
2013-04-13 13:43:14
Ocena: 1(glosow:3)-+
To ja Ciebie Mundzio już nie rozumiem, czytam i nie wierzę że to Ty. Z takim podejściem jeszcze bronisz kk? Ja nigdy nie negowałem wiary, ale religie które tylko i wyłącznie służą wyzyskowi i dają władze wąskiej garstce ludzi, a jak widać władza psuje. A władza absolutna i długotrwała jak widać, psuje absolutnie.

Mundzio84
2013-04-13 13:46:08
Ocena: -2(glosow:6)-+
Naprawdę nie zachowuj się jak dziecko i daruj sobie te przedszkolne żarty, typu "nie rozmawiamy o tobie".Szanujesz ludzi wierzących?Szczerze w to wątpię, bo poziom ignorancji z jakim odnosisz się do ludzi o innym światopoglądzie, mówi tu sam za siebie i świadczy tylko o tobie i prostackim podejściu do tych, w których coś ci nie pasuje.Skończyłem z tobą dyskusję, bo dede ma rację.Z niektórymi ludźmi trzeba poprostu dać sobie spokój.

Mundzio84
2013-04-13 13:48:24
Ocena: -2(glosow:4)-+
Anty - Religion.Poprostu szanuję ludzi o innym światopoglądzie i jeśli ktoś z nich dla własnej uciechy szydzi, zabieram głos.A co do KK uważam, że powinien istnieć w Polsce, w takiej postaci jak teraz - śledzę sytuację na świecie i mam powody, żeby tak uważać.

Talita
2013-04-13 13:50:44
Ocena: -1(glosow:3)-+
tak się tylko składa, że w internecie nie możesz rozkazywać, więc owszem możesz ze mną nie rozmawiać, ale niczego poza tym nie zmienisz, a prawda jest taka, że ty też obrażasz ludzi o innych poglądach od swoich, gdyby było inaczej to nie używał byś zwrotów typu "tępy dzieciak"

Mundzio84
2013-04-13 13:54:55
Ocena: -1(glosow:5)-+
Użyłem tego wyrażenia, nie ze względu na twoje poglądy, a sposób w jaki je przedstawiłaś.O ile wyśmiewanie, ignorancję i obrażanie można nazwać sposobem wyrażenia poglądów.

Anti-Religion
2013-04-13 13:58:58
Ocena: 1(glosow:1)-+
A ja nie toleruje wtrącania się kleru do wszystkiego i chęci decydowania, nie zgadzam się na ich umoralniające "gadki" z taką historią i z tym co robią teraz. Od zawsze byli, są i będą czynnikiem odpowiedzialnym za zacofanie w tym kraju i nie tylko. Od zawsze nasz kraj jest tylko dojną krową i stadniną baranów, a udawanie ze tak nie jest jest ignorancją albo hipokryzją, co w drugiej formie wskazywało by że ma się po prostu jak czarni zysk z tego. :-)

Talita
2013-04-13 14:01:22
Ocena: 0(glosow:4)-+
wyśmiewam to co śmieszne i głupie, ignoruję to co bezsensowne, a dawanie się naciągać na bajki o bogu uważam za śmieszne i dlatego będę je wyśmiewać, ty natomiast będziesz wyjaśniał jakim to jestem dzieciakiem, bo śmiem ironizować z czyjejś wiary, rycerz uciśnionych, tylko szabelka gdzieś się zapodziała:)

Mundzio84
2013-04-13 14:03:46
Ocena: -1(glosow:5)-+
Rozumiem twoją niechęć do kleru i mam świadomość tego, że mają swoje za uszami.Tylko musisz zrozumieć jedną rzecz - ludzie od zawsze mieli potrzebę wiary i mieli też potrzebę tworzenia wspólnot wyznaniowych i tego, żeby ktoś ich w tym prowadził.Mimo rozwoju ludzkości we wszystkich aspektach, taka potrzeba zawsze pozostanie u większości ludzi a co za tym idzie, zawsze będą jakieś religie.Ale człowiek pozostanie człowiekiem i wśród tych, którzy pełnią w danych związkach wyznaniowych, jakieś wyższe funkcje, zawsze znajdą się tacy, którzy będą wykorzystywać to dla własnych celów.

Mundzio84
2013-04-13 14:07:59
Ocena: -4(glosow:4)-+
Możesz się buntować, protestować ale świata nie zmienisz.Zawsze będą na nim religie.Jeśli wyplenisz jedną, jej miejsce zajmie inna.Trzeba poprostu pogodzić się z tą z nich, która ma najmniejszy wpływ na twoje życie, jeśli jej nie wyznajesz.Powtórzę się po raz kolejny - historia uczy i uczy to, co się dzieje teraz w krajach, które zepchnęły chrześcijaństwo na margines, że zostaje ono zawsze zastąpione czymś innym.W tym przypadku czymś gorszym, dla niewierzących czyli islamem.Ja nie chcę tu w przyszłości islamu, dlatego traktuję KK jako linię obrony przed nim

Anti-Religion
2013-04-13 14:08:19
Ocena: 1(glosow:1)-+
No i ok, o tym samym mówimy. To rozdzielmy kościół od państwa, niech przestaną grać rolę mentorów i wszystko wiedzących bo nie mają ku temu prawa ( chyba nie muszę znów dodawać czemu? :-) ) i będzie wszystko w porządku. Ale dopóki instytucja która szykanuje ofiary, i ukrywa pedofilów będzie umoralniać innych, ja będę dalej opisywał ich prawdziwe oblicze.

Talita
2013-04-13 14:11:15
Ocena: 1(glosow:1)-+
heh, ale ja to rozumiem, po prostu mnie to śmieszy i nie przestanę się z tego ani śmiać ani szydzić, bo sprawia mi to przyjemność

Mundzio84
2013-04-13 14:12:58
Ocena: -1(glosow:3)-+
Masz do tego prawo.Ale jeśli robisz to w sposób budzący kontrowersje, uogólniasz, albo nie piszesz do końca z prawdą, albo urażasz kogoś osobiście, albo atakujesz nie tych, co powinieneś, musisz się liczyć z tym, że znajdą się ludzie, którzy to skrytykują.Ja zawsze uważałem, że każdy ma prawo wyrażać w internecie swoje zdanie, ale też każdy ma prawo się do niego odnieść i skrytykować.

lucy123
2013-04-13 14:14:29
Ocena: 2(glosow:6)-+
Sorry, więcej nie bede zadawać takich pyta. Po prostu ksiądz któremu zadałam to pytanie, bardzo się sfrustrował i kazał mi wyjść bo buntuje innych swoją złośliwością. A co złego w byciu ciekawym i pragnącym odpowiedzi? Dla mnie jest to dziwne, bo ja musze mieć dowody i czarno na białym, ze coś istnieje. A w biblii wszystko jest jak fikcja.

Mundzio84
2013-04-13 14:14:48
Ocena: 0(glosow:4)-+
Talita, rób co chcesz, wisi mi to, dlatego, że przestałem cię traktować w poważnie.

dedede66
2013-04-13 14:16:45
Ocena: -1(glosow:5)-+
Jednym sprawia przyjemnosc orgazm albo kisiel. Albo orgazm w wannie wypelnionej kisielem :), a drugim obrazanie innych ze wzgledu na ich swiatopoglad. Jacy ci drudzy musza byc plytcy? Ilez w nich jadu? Eh...

Anti-Religion
2013-04-13 14:19:29
Ocena: 2(glosow:4)-+
A czy ja mówię że ktoś nie ma prawa? Po to Cię często prowokuje boś wygadany i trza CI przyznać że więcej argumentów jak wyzwisk u Ciebie, hehehe. Żartuje, mam na myśli że mimo że mnie .... wkurzasz czasami potrafisz uzasadnić swoje podejście, a jak sam przyznasz duuuuużo "katolików" czym bardziej pyskata, tym mniej wie. Co do reszty, zawsze będę tępił religie, te monoteistyczne bo one są zarazą.

Talita
2013-04-13 14:22:00
Ocena: -1(glosow:5)-+
Poważnie to można zrobić coś w życiu, a na wioszce to można co najwyżej pożartować, dlatego uśmiechajcie się i przestańcie spinać

Mundzio84
2013-04-13 14:24:28
Ocena: 1(glosow:3)-+
To się nie tyczy tylko katolików.Poza tym zauważ jedną rzecz - dlaczego nie ma tu żadnych absurdów, które obrażają ateistów i wyśmiewają to, że wierzą, że są kawałkiem mówiącego mięsa?Mówi się, że to katolicy są przepełnieni jadem.Ja tak nie uważam, natomiast uważam, że ateista, nie jest ateistą, jeżeli coś związanego w wiarą czy religią, w żadnym stopniu go nie dotyczy, a atakuje i walczy, żeby tego nie było.Ateista powinien mieć głęboko w dupie to, w co tam sobie inni wierzą, o ile nie włażą mu do domu i nie próbują go nawracać.

Mundzio84
2013-04-13 14:26:38
Ocena: 0(glosow:4)-+
Talita, to może pożartujemy sobie z twojego taty, albo chłopaka, jeśli go masz?Będzie śmiesznie, a ty też nie będziesz się miała o co spinać.Ja nie mam nic przeciwko żartom o ile w nikogo nie godzą personalnie i światopoglądowo.

Talita
2013-04-13 14:29:30
Ocena: -1(glosow:5)-+
mój humor jest bardzo czarny, a dystans bardzo duży, więc bardzo chętnie się pośmieje, to co zaczynamy od żartów ze śmierci czy choroby?

dedede66
2013-04-13 14:29:51
Ocena: -4(glosow:6)-+
Na koniec tej jakze pasjonujacej dyskusji chcialbym tylko dodac, ze obecni w niej ateisci nie roznia sie niczym od moherowych fanatykow, ktorzy najchetniej wystrzelaliby wszystkich, ktorzy maja inne podejscie do spraw wiary niz oni. Dziekuje!

Anti-Religion
2013-04-13 14:32:07
Ocena: 2(glosow:2)-+
Czekaj, czyli jak kler paple i opowiada swoje wyśnione bajki to nazywacie nawracaniem, a jak ktoś napisze cokolwiek przeciwko to już nie wiadomo kim jest? :-) Nazwij to ..... wojujący ateista, jak żółwie ninja, hehehe. Nazewnictwo tu nie ma nic do rzeczy, czy mnie uznasz za ateistę czy za samego szatana. :-)

tub00sh
2013-04-13 14:34:19
Ocena: 1(glosow:5)-+
Obserwując rozmiar tej dyskusji stwierdzam, że lucy faktycznie potrafi podburzać tłum. Nie dziwota, że ją klecha wypiehdolił z sali :P.

Anti-Religion
2013-04-13 14:34:28
Ocena: 2(glosow:2)-+
dedede66 - to na koniec dodam też, że wolę dyskutować, a nie strzelać. :-) Oko mam niezbyt dobre, ale za to język cięty ( bez podtekstów, hehe). P.S. Nie jestem ateistą. Dobranoc. tfuu... wróć, miłego dnia. :D

Mundzio84
2013-04-13 14:36:21
Ocena: -1(glosow:3)-+
Ja sobie mogę wyjść na ulicę, albo pisać w necie o mocy wiary w Latającego Potwora Spagetti, dlatego widzisz Anty-Religion - zależność jest taka, że każdy może mówić to, co chce, a nie każdy musi tego słuchać, ani tymbardziej w to wierzyć.Kler ma takie same prawa do głoszenia swoich poglądów jak i ty.Ty natomiast masz prawo, żeby to olać i się tym wcale nie interesować i ogólnie mieć na nich wyj*bane, pod warunkiem, że ci nie krzyczą do ucha.Wtedy daje się w ryj.Pajmał?

Anti-Religion
2013-04-13 14:44:25
Ocena: 1(glosow:5)-+
Nie "Pajmał". Dopóki będą rżnąć strażników moralności i ogranicznikiem ludzkości, ja się nie zmienię. Nie zamierzam jak i oni. "Pajmał"? Miłego dnia.

lucy123
2013-04-13 14:47:46
Ocena: 1(glosow:7)-+
Dedede o mnie też mówisz? No wiesz :( Thubosh ja po prostu jestem dociekliwa i tyle :D Zawsze w szkole miałam problemy na polskim z pytanie "co autor miał na myśli" i to się tyczy też biblii :) Ale złośliwości w tym pytaniu nie było. Zawsze chetnie wysłucham drugą stronę i spróbuje zrozumieć. Nie jestem ograniczona jak np Freedom :D

Mundzio84
2013-04-13 14:47:46
Ocena: -1(glosow:3)-+
Jasne, że pajmał.Jak już mówiłem, twoje prawo.Tyle, że oni różnią się od ciebie tym, że wygłaszają swoją doktrynę w sposób ogólny, a ty atakujesz czasem personalnie i uogólniając.

dedede66
2013-04-13 15:09:05
Ocena: -3(glosow:5)-+
Lucy, przeciez jestes wyznawczynia Marvela. Gdziez bym smial sie o Tobie wyrazic w taki sposob ;)

INRI
2013-04-12 23:27:16
Ocena: 2(glosow:6)-+
Komentarz usunięty przez Ojca.

malgolina
2013-04-14 16:49:06
Ocena: 1(glosow:3)-+
Ciebie Jezu usunęli również i to w drastyczny sposób... :(

porcupine
2013-04-12 23:21:34
Ocena: 2(glosow:2)-+
Polacy to prawdziwy fenomen. Na ogół dziwki dostają pieniądze za to, że są wykorzystywane, a tymczasem Polacy nie dość że są przez wszystkich wykorzystywani (dawniej ZSRR, teraz Watykan i USA), to jeszcze za to płacą.

Cytrusowa
2013-04-12 22:24:05
Ocena: -1(glosow:3)-+
Palikociarnia

freedom80
2013-04-12 22:25:13
Ocena: 0(glosow:12)-+
Uwielbiam Cię :)

Cytrusowa
2013-04-12 22:27:37
Ocena: 0(glosow:2)-+
Jak wszyscy

szatano999
2013-04-12 22:31:04
Ocena: 2(glosow:2)-+
NUMA???

freedom80
2013-04-12 22:38:28
Ocena: 1(glosow:11)-+
to nie numa. Nie umiem rozgryźć tej zagadki, ale czuje dobre fluidy:) czuję, że cytrusowa to równy gość :) wyjątkowo dobrze się zgrywa :)

szatano999
2013-04-12 22:59:03
Ocena: -3(glosow:5)-+
moxie wróciła???!!!!...eeee nie.....nie ta finezja

PaniRak2
2013-04-12 23:01:42
Ocena: 0(glosow:4)-+
A odeszła? ;D

szatano999
2013-04-12 23:19:03
Ocena: 3(glosow:3)-+
konta pozamykała ale.....:)....łóżeczko mi wciąż grzeje....he he

achaja1
2013-04-12 22:02:28
Ocena: 4(glosow:10)-+
Ta dyskusja nigdy nie będzie miała końca, zawsze będzie punkt zapalny.Faktem jest, że KK sam sobie zapracował na opinię zachłannej dziffki, która straszy piekłem i innymi przekleństwami.Skoro katolicy chcą wierzyć w swoje bałwochwalcze figurki i tysiącletnie klątwy,ok, ich sprawa, ale do ciężkiej cholery niech się nie wpier@alają w politykę, niech nie mówią o życiu rodzinnym, o seksie, inwitro, bo to nie ich cyrk, mają się modlić i błagać o wybaczenie, siedzieć w kościołach i służyć ludziom, nie odwrotnie. KK to pazerna hiena mająca jedynie za argument przetargowy- wieczne potępienie, czyli

freedom80
2013-04-12 22:22:34
Ocena: 3(glosow:13)-+
Bardzo dobre podsumowanie :) poniższych wypocin nie chce mi się czytać, ale mam podejrzenie, że bardzo zgrabnie zebrałaś wszystko do kupy nawiązując do absurdu. Ja się pod tym podpisuje.

Mundzio84
2013-04-12 22:30:22
Ocena: -2(glosow:4)-+
Oj, doktryna wiary każdej religii na świecie zawiera wskazówki dotyczące filozofii życia i postępowania w nich.Jeśli religia chrześcijańska zawiera w sobie wskazówki dotyczące życia rodzinnego, poczęcia, współżycia, to dlaczego mają o tym nie mówić?Zabronisz im?Przecież mamy wolność słowa, która polega na tym, że każdy może głosić to co chce, ale nie każdy musi się z tym zgadzać.Wy oświeceni "ateiści", przecież macie to w dupie, co tam ksiądz gada na kazaniu, bo przecież nawet tego nie słyszycie, bo nie ma was w kościele, nie?Macie własną filozofię i tego się trzymacie i nikt wam nie

Mundzio84
2013-04-12 22:34:04
Ocena: -1(glosow:3)-+
zabroni tego.Ja też mam własną i nie czuję, żeby jakiś ksiądz czy katolik, zabraniał mi o tym mówić.A ty co Freedom?Masz podejrzenie?Czyli nie potrafisz ogarnąć na 100% o czym mówi koleżanka, ale masz podejrzenie to się podpisujesz.Oczywiście, że się podpisujesz, bo koleżanka w ignorancki i zakrawający na wyszydzanie, odniosła się do KK i katolików.Czyli w twoim stylu.

freedom80
2013-04-12 22:35:34
Ocena: 5(glosow:9)-+
Mundzio, przeczytaj jeszcze raz, dlaczego mam podejrzenie. Wszystko muszę Ci dwa razy mówić ? Ogarnij się człowieku.

lucy123
2013-04-12 22:39:41
Ocena: 1(glosow:9)-+
Freedom, ale z Ciebie ignorantka, dodajesz absurd, wywołujesz dyskusję, a potem mówisz że nie chce Ci się czytać tych wypocin ponizej, zapewne tylko dlatego, że piszą je osoby które sie z Tobą nie zgadzają.

freedom80
2013-04-12 22:42:29
Ocena: 3(glosow:11)-+
lucy, to nie ja wywołałam dyskusję. Wypraszam sobie.

Mundzio84
2013-04-12 22:49:15
Ocena: -1(glosow:5)-+
Masz podejrzenie, bo nie chce ci się czytać.Czyli masz w dupie argumenty drugiej strony.Poprostu twoja racja jest najlepsza, więc po co czytać to co piszą inni, tak?Ja w przeciwieństwie do ciebie czytam to, co pisze druga strona.Nie nazywam tego nie wartymi uwagi wypocinami.Ty nie wywołałaś dyskusji?A kto spamuje tu wiecznie dodawaniem takich rzeczy, jak w jakiejś obsesji?JA?

dedede66
2013-04-12 22:51:28
Ocena: -1(glosow:5)-+
Ale absurd Twoj. Ktos poswiecil swoj czas, zeby pod nim cos napisac, zamiast np. ogladac "Iron Mana", wiec moglabys jednak okazac odrobine szacunku.

freedom80
2013-04-12 22:53:37
Ocena: 4(glosow:8)-+
Po co mam czytać coś co mnie nie interesuje ? Jeśli biorę czynny udział w dyskusji to czytam. W innym przypadku nie widzę sensu. I mundzio... z tą racją to jest tak, że Wy macie swoją i ja swoją. Kolejna rzecz którą tłumaczę Ci już n-ty raz. Dobranoc.

freedom80
2013-04-12 22:58:26
Ocena: -2(glosow:6)-+
dedede chcesz powiedzieć, że przegapiłam Iron Mana ? No cóż, czyli z mojej strony też nastąpiło poświęcenie :) dobrej nocki

dedede66
2013-04-12 23:01:00
Ocena: -3(glosow:5)-+
Do tej pory czytalas. Po prostu brak Ci juz argumentow. Ot i caly sikret.

Mundzio84
2013-04-12 23:01:08
Ocena: -3(glosow:5)-+
No spoko, ale jeśli wrzucasz tu coś, co godzi w moją rację, to ja podejmuję dyskusję, a ty jako autorka, która nie poszła na łatwiznę we wrzucaniu dzióbków, solarek itp. a postawiła na poważniejsze wstawki, które zawsze wywołują sporą wymianę zdań, powinnaś śledzić z uwagą i powinno interesować cię to, co piszą tacy jak ja pod twoją wstawką a nie dodawać komentarze na poziomie "INRI - pięknie napisane :) rozbawiłeś mnie nieziemsko :) dzięki:)".No wybacz, ale takie coś tylko utwierdza mnie w przekonaniu, że ty sama nie wiesz o co walczysz.

achaja1
2013-04-12 23:12:39
Ocena: -1(glosow:5)-+
Dobrze mundzio, tu masz rację, większość przesłań religijnych dotyczy życia rodzinnego i zasad współżycia , ale powiedz mi czy ktoś, kto nigdy nie miał z takim życiem doczynienia ma prawo to osądzać i krytykować? Nawet w imię czegoś w co wierzy? Jakim prawem zwykły ksiądz, a co za tym idzie całe kk ma mnie mówić jak mam żyć, skoro sami teoretycznie nie mają o tym praktycznej wiedzy? Tak jak powiedziałam, ta dyskusja nie będzie mieć końca,

Mundzio84
2013-04-12 23:22:18
Ocena: 1(glosow:1)-+
Krytykować i wyrażać własne zdanie, ma prawo każdy, na temat każdego.Na tym polega wolność słowa.Ty krytykujesz księży, wyzywasz KK od zachłannej dziffki, nakazujesz katolikom siedzieć w kościele, błagać o wybaczenie, służyć ludziom (twój wcześniejszy komentarz), więc dlaczego oni nie mogą móc się wypowiedzieć odnośnie osób takich jak ty?Czyżby hipokryzja?

lucy123
2013-04-12 23:26:34
Ocena: 0(glosow:6)-+
Ty wywołałaś , wstawiając absurd...

achaja1
2013-04-13 00:22:05
Ocena: 2(glosow:4)-+
Mogą się wypowiedzieć, nie bronię tego nikomu, tylko widzisz różnica polega na tym że ja nie znoszę wmawiania że tak ma być, ja zawsze pytam " dlaczego" i to jest ta różnica między wami katolikami a mną. I teraz sobie odpowiedz na pytanie o hipokryzji, ja pytam i oczekuję popartej argumentami(nie pyskówką) odpowiedzi,czysty przykład: jakim cudem mam wierzyć w coś(tu celowo piszę coś) co skazało własne dziecko, jedyne, kochane, zrodzone z siebie na śmierć dla milionów obcych istnień? To jest miłość czy może jednak klątwa?

Mundzio84
2013-04-13 00:28:35
Ocena: -1(glosow:1)-+
Mi wmawiają, że homoseksualizm jest czymś normalnym, a homosie powinni móc adoptować dzieci.Widzisz każdy próbuje przedstawiać swoje racje, nie tylko jest to KK.A kto ci każe wierzyć w to coś?Podejrzewam, że nie przeczytałaś Biblii.Napewno jej nie przeczytałaś.Ale tego też nikt ci nie każe, a ty formułujesz swoją wypowiedź tak, jakby wiara w tym kraju była nakazem i wszyscy ci ją na każdym kroku na siłę wpierali.

achaja1
2013-04-13 00:41:57
Ocena: 2(glosow:4)-+
I tu się mylisz w ocenie, przeczytałam Biblię, wychowałam się w katolickiej rodzinie, chodziłam do kościoła, nawet kilka razy w tym roku byłam w kościele i tu się zaczynają schody, ja pytam, ty nie.

Mundzio84
2013-04-13 00:51:01
Ocena: -1(glosow:1)-+
Przeczytałaś biblię tak?Więc według niej, jak sądzisz - jaki był sens tego, że to coś skazało swe jedyne kochane dziecko, na śmierć dla milionów innych istnień?W jaki sposób powinniśmy to według biblii rozumieć?

beeveer
2013-04-13 01:02:34
Ocena: 1(glosow:3)-+
Skoro jest wszechmocne, to mogło to załatwić inaczej. Ale przecież wg KK to ta sama osoba się skazała i ta sama zginęła tak? czy czegoś nie rozumiem? wyznawcy katolicyzmu, przestancie już bredzić bo ta religia w ogóle kupy się nie trzyma. I jeszcze uczą tych gówien za MOJE pieniądze.

achaja1
2013-04-13 01:14:20
Ocena: 0(glosow:2)-+
Pod Ciebie czy pod e mnie? Czy publikę? No właśnie to jest przejaw niekochania i braku "ludzkich" odczuć, skazać własne ja i własne życie na poniewierkę dla "innych", nie mów mi o poczynaniach i myśleniu boga. Pomyśl logicznie, czy Ty byłbyś by w stanie poświęcić wszystko co kochasz dla "idei" i nie mów mi o pświęceniu i dobru ludzi, takich cudów nie ma.

dedede66
2013-04-13 10:17:55
Ocena: -1(glosow:5)-+
Jezus umarl za nasze grzechy, za kazdego z nas. To tak samo jak, ktores z was oddaloby zycie za kogos bliskiego. Ale szkoda w sumie klawiatury na tlumaczenie czegokolwiek udziom, ktorzy uwazaja sie za wielce oswieconych, a potrafia tylko obrazac.

Mundzio84
2013-04-13 11:38:18
Ocena: -1(glosow:3)-+
Najlepsze jest to, że ci którzy tak biadolą, rozumieją każde zdanie napisane w biblii w dosłowny sposób.Tymczasem, jest w niej dużo metafor i historii, których nie należy rozumieć dosłownie, a jako wyznaczniki postępowania.Tak samo ukrzyżowanie Chrystusa, miało pokazywać miłość Boga do ludzi, mimo ich postępowania.Chrystus był też tego świadom.Jego wszechmoc nie polega na używaniu jej kiedy coś jest źle.Biblia traktuje o wolnej woli człowieka, na którą Bóg nie wpływa, a daje wskazówki.Achaja, poza tym popełniasz błąd rozumiejąc postępowania boga przez pryzmat człowieka.

lucy123
2013-04-12 20:03:07
Ocena: 0(glosow:6)-+
Idę oglądać Iron Man, Marvel to to, w co ja wierzę :)

dedede66
2013-04-12 20:12:05
Ocena: -1(glosow:5)-+
Tfu! Tylko DC Comics! Czlowiek nietoperz chociaz nie musial posiadac jakichs glupawych mocy i jak ci z Marvela, zeby walczyc z przestepczoscia, ale ciemnogrod i tak woli goscia opatulonego w zelastwo :)

lucy123
2013-04-12 20:21:42
Ocena: 0(glosow:2)-+
A Iron Man to miał moce? Bo mi się wydaje że był identycznie stworzony ja Batman :) Człowiek, miliarder i jego kaprys.Z tym ze Tony Stark ma fajniejszy charakter i podejście do życia. Lubie ekscentryków :) Bruse , jakiś taki smutny i mroczny mi się zawsze wydawał. Z Iron Man mogę byc największym ciemnogrodem na świecie, a 9 maj tuz tuż :)

lucy123
2013-04-12 20:22:52
Ocena: -2(glosow:4)-+
PS. Jaram się jak znicze na pierwszego listopada :D

Mundzio84
2013-04-12 20:30:25
Ocena: -1(glosow:5)-+
P.S. Jaram się jak krzyż przed domem murzyna.

dedede66
2013-04-12 20:33:06
Ocena: -1(glosow:3)-+
Tony mial wykur.wiaszczy kombinezon i tyle. Taka bajka. Bruce to mroczna postac, ktora przez to co przezyla w dziecinstwie stala sie dla mnie idealem superherosa. To nie byl jego kaprys, a raczej wewnetrzna potrzeba. Jesli chodzi o Marvela to nawet Spider-Mana lubie, ale tylko kreskowkowego :)

lucy123
2013-04-12 20:36:48
Ocena: -1(glosow:3)-+
Ale Wonder Woman to byś puknął :D

dedede66
2013-04-12 20:42:53
Ocena: -2(glosow:4)-+
Wolalbym Kim Basinger w roli Vicki Vale ;)

lucy123
2013-04-12 21:20:40
Ocena: -2(glosow:6)-+
A ja bym chciała Thora :D Mmmmm...

dedede66
2013-04-12 23:11:27
Ocena: -2(glosow:2)-+
Thor tez ruchable. Jeszcze z tym mlotem w reku. Taki meski :D

Mundzio84
2013-04-12 23:29:47
Ocena: -1(glosow:3)-+
Lucy, a może Hulka byś przełknęła?Taki hmmm, większy kaliber dla odważnych kobiet;)

tub00sh
2013-04-13 09:39:21
Ocena: 0(glosow:2)-+
Jedyny słuszny 'superhero' to LOBO, biiiijaczes!

tashunkewitko
2013-04-12 19:39:20
Ocena: 7(glosow:7)-+
"Jeszcze nie widziałem nikogo, kto stracił wiarę, czytając Marksa, za to widziałem wielu, którzy stracili ją przez kontakt z księżmi" (ks.J. Tischner)

Talita
2013-04-12 19:51:50
Ocena: 3(glosow:3)-+
piękne słowa:)

vvilczur
2013-04-12 19:33:54
Ocena: 3(glosow:3)-+
A. Mickiewicz "Wykłady paryskie": Księża i prałaci, wy oczekujecie zbawienia tylko od złota, od kanonu i protokołów, a tych środków, których nie posiadacie, domagacie się od władzy ziemskiej; wy, którzyście powinni podźwignąć i zbawić ziemię, domagacie się od ziemi żeby ona was podźwignęła i zbawiła. Nie mówcie że ludy was opuszczają; to wy je opuściliście; one was szukają na posterunku waszym i tam was nie znajdują; one chcą się podźwignąć, a wy je w dół spychacie.(...) Lud, który walczy o swoją niepodległość, albo o rozszerzenie swoich swobód..

vvilczur
2013-04-12 19:35:18
Ocena: 3(glosow:3)-+
...powinien nie ufać wysokim dostojnikom Kościoła, którzy wszyscy jednakowo są przywiazani do kultu absolutyzmu, bez względu na to, czy ten abolutyzm jest mahometański, czy heretyci czy nawet ateistyczny."

Mundzio84
2013-04-12 19:26:18
Ocena: -7(glosow:15)-+
Freedom, powiedz mi - dlaczego was "ateistów" od siedmiu boleści, boli dupa o to, że ludzie chodzą do kościoła, wierzą, a nawet dają na tacę, skoro na was to nie ma żadnego wpływu?A dlaczego jednocześnie wyzywacie ludzi, którzy krytykują homoseksualizm, za to, że zaglądają komuś do łóżka, kiedy wy zaglądacie komuś do portfela?Dlaczego wyzywacie od ciemnogrodu ludzi którzy mają inne zdanie niż wy?

Anti-Religion
2013-04-12 19:33:30
Ocena: 0(glosow:6)-+
Mogę ja odpowiedzieć? W skrócie. :-) Każdego religijnego człowieka będę nazywał ciemnogrodem bo wierzą w bajki i dają się doić tłustym rabom. Po drugie, jak nie ma wpływu? Płaćcie sami za ten syf, rozdzielcie państwo od kościoła i możecie im całe majątki pooddawać. "Rybcia" mnie to, ale dopóki i po części ja muszę za ich tłuste obłudne pyski płacić będę pisał jak piszę. :-) Co do "pedałów", gdzieś ich mam.

Mundzio84
2013-04-12 19:41:43
Ocena: -2(glosow:6)-+
No spoko, ale niech twoja koleżanka też się udzieli.Chodzi ci o fundusz kościelny, który niedługo zostanie zlikwidowany?Przecież pieniądze z niego nie idą tylko na KK, ale na kościoły wszystkich zalegalizowanych związków wyznaniowych.Tak obchodzi cię, co się stanie z twoim podatkiem?To ciekawe, czy chociaż odpisałeś 1% na jakiś cel, ignorancie, o ile w ogóle sam rozliczasz PIT.A dla mnie ciemnogrodem będą takie dzieciaki jak ty, które potrafią cwaniaczyć w necie i udawać jak to bardzo są uciskani przez KK w Polsce.

PaniRak2
2013-04-12 19:47:36
Ocena: 0(glosow:8)-+
Anty.Pozwól,że przytoczę Twoje słowa: "Wyobraź sobie że nie jestem ateistą, wierzę w... Boga( oczywiście nazwa jest umowna i można go dowolnie interpretować), ale opowieści ala wiatropylne dziewice..itd.Nie wierzysz w wiatropylne dziewice (brak potwierdzenia naukowego),ale wierzysz w Boga(również brak potwierdzenia naukowego)Albo ja nie rozumiem Twojej wypowiedzi,albo jest ona zwyczajnie bez sensu i jedno drugiemu przeczy .

Anti-Religion
2013-04-12 19:54:19
Ocena: 1(glosow:5)-+
Dzieciaku? Czy sam rozliczam? :-) No tak, musiałeś błysnąć, tylko widać argumenty się skończyły? Niech pomyślę, ile lat pracuję...... no faktycznie, do dwóch dych dopiero dobijam ze stażem to co tam, młody jestem, dziecko. :-) W sumie odbieram to jako komplement, bo zawsze dawano mi mniej, ale Ty to już przesłodziłeś, hahahahaha. Mam sie zacząć bać? :D

Anti-Religion
2013-04-12 19:56:47
Ocena: 0(glosow:2)-+
Jak przestaniesz odbierać boga osobowo to może zaczniesz rozumieć. Tłumaczyć nie mam zamiaru, bo na pytania ala gimnazjum poszukaj odpowiedzi u wujka google. :-)

Mundzio84
2013-04-12 19:57:35
Ocena: -1(glosow:5)-+
Owszem antyregilon, dla mnie jesteś dzieciakiem, bo tak wnoszę po twoich wypowiedziach.Bać się?Owszem, możesz się bać tego, ze przestaniesz się dalej rozwijać.

PaniRak2
2013-04-12 20:06:08
Ocena: -1(glosow:7)-+
Jeśli Twoja odpowiedz jest skierowana do mnie ,to muszę Ci przyznać rację.Gadasz na poziomie gimnazjum,więc innych mierzysz swoją miarą.Twoja wiara w takim razie jest godna pożałowania,a ateizm wart jedynie śmiechu.Nie potrafisz rzeczowo odpowiedzieć na proste pytanie.Wyśmiewając przeciwnika,brak Ci argumentów,czy odwagi przed kolejnymi pytaniami,na które nie będziesz potrafił odpowiedzieć?!

Anti-Religion
2013-04-12 20:07:22
Ocena: 1(glosow:5)-+
"wnoszę po twoich wypowiedziach". No właśnie z Twoich nic wynieść nie można, są tylko sposobem na zabicie czasu i rozweselenie bzdurami które wypisujesz na temat religii. Nie znasz jej, tym bardziej nie znasz innego spojrzenia jak przez jej pryzmat, to jak możesz w ogóle z tą swoją manią wyższości się wypowiadać? Jesteś jaskrawym przykładem katolika, który wie wszystko i i zawsze ma rację. Miłego wieczoru mimo wszystko. Wiesz co? Na temat religii się nie wypowiadaj, bo na inne ciekawie piszesz, hehehe.

Anti-Religion
2013-04-12 20:15:34
Ocena: -2(glosow:4)-+
JAK PRZESTANIESZ ODBIERAĆ BOGA OSOBOWO TO ZROZUMIESZ? Po chińsku piszę czy co? Od kiedy to wiara musi od razu oznaczać ten cały syf? Skoro tak już sie zagłębiasz to nawet astrofizyka nie wyklucza ... hmmm, jak napiszę Boga to znów się zacznie - nawet słynny "BIG BANG" miał początek, to co tu do zrozumienia?

dedede66
2013-04-12 20:18:23
Ocena: -1(glosow:5)-+
Anti religion, czlowieku. Jak Cie czytam to widze jak wychodzi z Ciebie najnormalniejsza w swiecie nienawisc. Na czym polega Twoja wiara, o ktorej pisales? Co do Twoich podatkow to juz tu byla jedna taka propozycja, wiec i ja sie przylacze. Pokaz mi swoj PIT, a ja Ci te miliuny za fundusz koscielny zaraz odesle. Cos kolo trzech zlotych chyba? Wysle Ci dwie 50-centowki w kopercie i bedzie git.Jeszcze bedzie brzeczalo jak na tacy.

freedom80
2013-04-12 20:22:52
Ocena: 2(glosow:12)-+
Anti - jakakolwiek dyskusja z nimi nie ma sensu. Mundzio zrozum, ze pragnę prawdziwego rozdziału kościoła od państwa. Mam dosyć obłudy, zacofania, zamiatania afer pod dywan. KK to patologiczna instytucja, za którą powinien się wziąć prokurator i skarbówka. Proste!

PaniRak2
2013-04-12 20:27:40
Ocena: 0(glosow:6)-+
No ja właśnie do tego zmierzam.W jakiego Boga wierzysz? Kim,czym jest dla Ciebie ów Bóg (przez małe,czy duże B,jak wolisz) Na czym polega Twoja wiara?Wiara łączy się z modlitwą.Modlisz się?O co?Żeby szlag trafił wszystkich tych księży?Jak dla mnie Twoja wiara jest,jak dmuchawiec na wietrze.Mały podmuch i już śladu nie ma.

Mundzio84
2013-04-12 20:28:00
Ocena: -1(glosow:5)-+
Ja tam nie zauważyłem, żeby państwo było związane z kościołem i żeby katolicy i religia chrześcijańska w tym kraju miały jakikolwiek wpływ na moje życie.To czego konkretnie chcesz?Pozdejmowania krzyży, likwidacji religii w szkołach?Czego jeszcze?Pozamykania księży w pierdlach?Odebrania im samochodów?Zostawienia ich tylko z ośmiuset złotymi na miesiąc na przeżycie?Publicznego chłostania kiedy, któryś z nich zrobi coś nie tak?Kastracji przy składaniu ślubów?No dalej wymień mi.

freedom80
2013-04-12 20:31:06
Ocena: 2(glosow:8)-+
Mundzio powtórzę Ci - prokurator i skarbówka.

Mundzio84
2013-04-12 20:38:57
Ocena: -1(glosow:3)-+
Prokurator - a za co on by miał się do nich dobrać?Aaaa za wszechobecną pedofilię tak?Za to że każdy z nich dobiera się do dzieciaków, tak?Czyli pozamykać ich najlepiej na dożywocie.Skarbówka - czyli pi*rdolnąć im powiedzmy - 50% podatku od składek na tacę i pościągać zaległe, czyli niech przyjdzie komornik, pozabiera te drogie fury, pozłacane kielichy, a złoto na sztabki i do państwowego skarbca, i nawet ładnie zdobione lakierowane ławki z kościołów, tak?A co masz rację, bierzmy się za czarną mafię.

PaniRak2
2013-04-12 20:45:35
Ocena: 0(glosow:6)-+
Anty.Dziękuję za dyskusję.Obroniłeś swoje poglądy jak dzifka majtki;)

INRI
2013-04-12 21:47:27
Ocena: 2(glosow:8)-+
Mundiu, za swój lekko zakamuflowany słowami, debilizm i intelektualną niemoc, łapiesz minusa od Jezusa Chrystusa

freedom80
2013-04-12 22:40:51
Ocena: 1(glosow:9)-+
INRI - pięknie napisane :) rozbawiłeś mnie nieziemsko :) dzięki:)

INRI
2013-04-12 23:25:14
Ocena: 5(glosow:9)-+
freedom-rozłożysz kolana dla Pana?

Anti-Religion
2013-04-13 08:09:34
Ocena: 0(glosow:4)-+
PaniRak2 - i tu pokazałaś jakim jesteś pustakiem w rzeczywistości. Już Ci idiotko mówiłem byś przestała patrzeć na wiarę przez pryzmat tej gównianej religii, to może coś dojdzie do Twojego zakutego łba. "Wiara łączy się z modlitwą". Tylko banda debili może coś takiego wymyślić, katolickich debili. Czym jest ta Twoja modlitwa? Zwykłym wierszykiem który jeszcze sie kupy nie trzyma.

freedom80
2013-04-13 10:37:16
Ocena: 1(glosow:9)-+
INRI - aż taka zboczona to nie jestem.

PaniRak2
2013-04-13 16:31:29
Ocena: 3(glosow:5)-+
Anty. Z tekstami typu "idiotko", "zakuty łbie" ,itp. możesz do swoich dzieci,czy innych "inteligentów" Twojego pokroju wyjeżdżać ,a nie do mnie.Prostak z Ciebie,nic więcej.

PaniRak2
2013-04-13 16:58:39
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Anti-Religion
2013-04-14 12:23:19
Ocena: 1(glosow:1)-+
PaniRak2 - "jak dzifka majtki". Jak ktoś do mnie z takim tekstem wyjeżdża i do tego załapać nie może co się do niego pisze, to musi oczekiwać określenia "idiota". Bo skoro Ty wszystko widzisz przez pryzmat Twojej religii ( jak to połączenie wiary z modlitwą) to po co Ci tłumaczyć mój punkt widzenia. Aha, i jak oczekujesz miłej rozmowy, to i sama się dostosuj. Bywaj. :-)

malgolina
2013-04-14 13:12:35
Ocena: 0(glosow:4)-+
Anti, określenie "jak dziffka majtki" to porównanie pewnych zachowań a nie skierowanie tego zwrotu bezpośrednio do rozmówcy i stwierdzenie,że się nią jest. A zwracanie się do kogoś "idioto", "zakuty łbie" jest bezpośrednim skierowaniem tych epitetów do rozmówcy, czyli celowym nazwaniem w ten sposób danej osoby :)

Anti-Religion
2013-04-14 13:25:25
Ocena: 0(glosow:0)-+
To może sobie wsadzić te stwierdzenie w .... gdzie chce. :-) Skoro jej piszę że ma przestać osobowo traktować Boga i wciąż nie dociera, a wyskakuje z takim tekstem, to ma efekty. Nie moja wina ze jestem pyskaty, zażalenia do moich rodziców, podać adres? hahahah. P.S. To miało być celowe i takie było, bo mogła użyć wiele innych zwrotów.

PaniRak2
2013-04-14 18:32:57
Ocena: 2(glosow:4)-+
Anty.Nie wciskaj kitu.Przeczytaj moje posty i swoje odpowiedzi jeszcze raz,bo to nie ja zaczęłam rzucać w Ciebie epitetami.Skoro nie rozumiem ,czy uważam inaczej,to grzecznie zapytałam jak Go widzisz,czym dla Ciebie jest.Nie potrafiłeś mi wytłumaczyć niczego ,tylko zwyczajnie zaatakowałeś chamstwem i wyzwiskami.Zapytałam o modlitwę,bo ogólnie wiadomo,że jest połączona z wiarą itd.Chciałam się więc dowiedzieć ,jaki zasięg ma Twoja. Na koniec nawet jeśli wierzyłabym,że Bóg jest dziadkiem z siwą brodą ,nie daje Ci to prawa do obrażania ani

PaniRak2
2013-04-14 18:40:23
Ocena: 3(glosow:3)-+
mnie,ani innych,którzy mają odmienne zdanie.Wierzę w Boga,modlę się na swój sposób,nie biegam do kościoła ,nie wierzę we wszystkie kity,które wciska kler,nie klęczę przed plamą na ścianie,nie daję się prowadzić,jak błędna owca,bo mam swój rozum.Katolik zawsze może zostać ateistą ,ateista zawsze może zostać katolikiem.Cham zostanie jednak chamem. AmenT.

vvilczur
2013-04-12 19:23:37
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Mundzio84
2013-04-12 18:42:35
Ocena: -2(glosow:8)-+
Zapominasz Freedom, że od czasu Tadeusza Kościuszko, wiele się w KK zmieniło i jeśli kościół byłby taki jak w tamtych czasach, to sam bym przyklasnął na taką wypowiedź.Jednak popieranie się wypowiedziami dotyczącymi kościoła z czasów kiedy był on zupełnie inny i co innego sobą reprezentował, jest typowo w twoim stylu.

freedom80
2013-04-12 18:48:11
Ocena: 4(glosow:14)-+
A niby co się zmieniło ??!! pamiętaj, że ja tępa jestem - musisz mi wyjaśnić.

Anti-Religion
2013-04-12 18:52:48
Ocena: 0(glosow:4)-+
Ha ha ha. Jak zawsze jesteś zabawny i nic więcej. Co się zmieniło? Jest mniej chciwy? Może nareszcie interesuje się ludźmi, a nie sobą? Jasne, dzieci się same gwałcą, wszystko robią za free, a to "co łaska, nie mniej niż..." to wymysł ateistów. Nawet nam ludziom chcącym odejść z tego bagna i dokonać aktu apostazji utrudniają, a często wręcz uniemoźliwiają. Religie są, były u będą tylko metodą wyzysku drugiego człowieka, a nie widzą tego tylko idioci, albo hipokryci.

lucy123
2013-04-12 18:57:20
Ocena: 0(glosow:8)-+
Jak ja nienawidzę uogólniania...

Mundzio84
2013-04-12 18:59:04
Ocena: -3(glosow:7)-+
Społeczeństwo się zmieniło, nie wierzy w żadne bajki.Nikt już nie daje się nabrać na straszenie piekłem, mało kto, nie licząc starszych ludzi na wsiach, daje sobą manipulować.Ludzie nie są przesądni, nie łykają zabobonów, mają swój rozum i księża nie mogą już ich wykorzystywać dla własnych potrzeb, przez co nie są obsypywani bogactwami przez rząd, żeby pomagali mu kierować tłumem.Z racji tego KK musiał się zmienić i dostosować do społeczeństwa.

tashunkewitko
2013-04-12 19:35:35
Ocena: 0(glosow:0)-+
Mundzio84 - chyba jednak ludzie dają sobą manipulować, skoro mało komu przeszkadza że ta czarna zaraza kosztuje budżet 6-7 mld. zł. rocznie. Czemu nikt nie pyta jak głódź został generałem i NIGDY nie płacąc ZUS-u dostaje teraz 10 tyś. emerytury? Czemu nikt nie pyta michalczyka, czemu zniszczył człowieka wykonującego swoje obowiązki w ŚWIECKIM państwie? Czemu w tym kraju są równi i równiejsi (kk)?

Mundzio84
2013-04-12 19:50:56
Ocena: -2(glosow:4)-+
A czy określenie "równi i równiejsi" dotyczy tylko KK?Mi się wydaje, że dotyczy każdej materii życia i nigdy w żadnym państwie świata świeckim, czy wyznaniowym, nie będzie systemu, który to do końca zwalczy.Widzisz, każdy przez pryzmat swoich poglądów, czepia się tylko tego, co jest mu wygodne.A co do podatków, KK i organizacje przez niego wspierane, przynajmniej robią coś dla porządku publicznego i pomagają.A o wiele więcej naszych podatków idzie w czarne dziury i nikt się tym nie przejmuje.

Mundzio84
2013-04-12 19:56:00
Ocena: 0(glosow:6)-+
Pierd*licie, ze wasze pieniądze idą na związki wyznaniowe a jesteście niewierzący.Równie dobrze, ja mogę się pluć o to, że pieniądze z moich podatków idą na rehabilitację dla niepełnosprawnych, a ja nie jestem niepełnosprawny, więc dlaczego do cholery mam za to płacić?Ktoś kto nie jest kierowcą, może się burzyć dlaczego, jego pieniądze idą na budowę dróg, skoro on po nich nie jeździ.Przykładów jest więcej, dlatego ten wasz argument jest do d*py.

tashunkewitko
2013-04-12 20:58:56
Ocena: 3(glosow:3)-+
Mundzio84 - na >tym wątku< "równi i równiejsi" dotyczy kleru. Dlaczego porównujesz niepełnosprawnych do PEŁNOSPRAWNYCH nierobów biorących kasę za nic? Czemu w założeniu w świeckim państwie porównujesz te rzeczy? Ja dam ci właściwe porównanie - chciałbyś się składać na moje kółko miłośników kolei?

Mundzio84
2013-04-12 21:13:35
Ocena: -4(glosow:4)-+
Za nic?Dla ciebie jest to nic, ale wielu ludzi chodzi modlić się w kościele, gdzie ksiądz odprawia mszę.Widocznie maja taką potrzebę i udział w tym coś im daje.A Caritas organizacja wspierana przez KK pomaga biednym i to nie tylko tym co chodzą do kościoła.Czyli jednak coś z tego ktoś ma.A tak poza tym wy źle rozumiecie definicję państwa świeckiego.Uważasz, że Polsce bliżej przez to do kraju wyznaniowego?

Mundzio84
2013-04-12 21:18:32
Ocena: -1(glosow:1)-+
Mało tego.Podatki idą też na pieniądze, szkolenia, i ubezpieczenia dla osób, które straciły pracę.Oni są pełnosprawni - więc im też zabierzmy pieniądze z podatków.Jak kogoś wywalą z roboty, niech żre kamienie, a jak mu się coś stanie, to niech zdycha, bo co nas to obchodzi?My mamy pracę.Niepełnosprawni to był tylko jeden z wielu przykładów.

tashunkewitko
2013-04-12 21:33:52
Ocena: 1(glosow:1)-+
Mundzio - skoro wielu ludzi chodzi modlić się w kościele, to niech sami za to płacą! Tak jak ja sam płacę za swoje zainteresowania! A klechy niech sami płacą sobie ZUS i niech zaczną płacić normalne podatki, a nie ryczałt jak do tej pory. Co do państwa wyznaniowego to tak właśnie myślę, ponieważ każda ważniejsza ustawa przechodzi przez episkopat. Klechy won od polityki - "co boskie Bogu, co cesarskie cesarzowi".

tashunkewitko
2013-04-12 21:43:05
Ocena: 1(glosow:1)-+
I żeby nie było - jestem też za tym, żeby partie polityczne utrzymywały się same, a politycy za przejazdy, przeloty, telefony płacili ze swojej kieszeni! W ogóle uważam że podatki powinno się płacić głównie na policję, wojsko i drogi... ale to nie jest wątek o tym.

Mundzio84
2013-04-12 21:45:39
Ocena: -3(glosow:3)-+
Więc niech niepełnosprawni sami płacą za swoją rehabilitację, bezrobotni za swój brak pracy, kierowcy za drogi po których jeżdżą, przedsiębiorcy za firmy, na których start dostają kasę od państwa.Ty źle rozumiesz definicję podatku.Twój podatek nie idzie na rzeczy zgodne tylko z TWOIMI zainteresowaniami/potrzebami.Idzie na ogół społeczeństwa, a przeważającą cześć tego ogółu stanowią katolicy.Wiesz co to państwo wyznaniowe?Jedź do Pakistanu, Jemenu, Arabii Saudyjskiej.Zobaczysz co to państwo wyznaniowe, na co idą podatki, jakie mają nakazy , jaki religia ma wpływ na życie każdego obywatela.

Mundzio84
2013-04-12 21:50:16
Ocena: -2(glosow:4)-+
Zobaczysz jak religia traktuje tam innowierców i ateistów.Naprawdę wierzysz, że jak opodatkują ten kościół, zlikwidują fundusz kościelny, to będzie ci się żyło lepiej w tym kraju?Ja w to wątpię.Mało tego, myślę, że ucierpią biedni, którym pomaga kościół.Poza tym zobacz co się dzieje we Francji, Anglii, czy Niemczech.Tam odsunęli chrześcijaństwo, czyli swoją rodzimą wiarę, na całkowity margines.I panoszą się tam muzułmanie, a tym krajom w tym momencie jest bliżej do definicji państw wyznaniowych niż nam.Wy teraz krzyczycie tak naprawdę o nic.

tashunkewitko
2013-04-12 22:25:37
Ocena: 1(glosow:1)-+
Mundzio84 - ja wiem co to muzułmańskie kraje wyznaniowe ponieważ spędziłem w nich wiele lat, nawet nie wiesz w jakich okolicznosciach, ale to nie o to chodzi - my nie chcemy takich teokracji i dlatego kk powinien finansować się sam! Co do bezrobotnych to wiedz, że tworzy się ich PODNOSZĄC podatki i koszty zatrudnienia, czyli też podatki! Niepełnosprawnymi powinni się zajmować ich bliscy, których powinno być na to stać, ale ponieważ są okradani (podatki 83%)to mogą tylko płakać! Milego wieczoru.

Mundzio84
2013-04-12 22:43:17
Ocena: -4(glosow:4)-+
KK w olbrzymiej większości finansuje się sam - z datków.Ty myślisz, że to co dostaje od państwa, to jakaś lwia cześć kosztów jego utrzymania?Większość dają wierni.Nie wierzę, że spędziłeś wiele lat w krajach muzułmańskich, bo jeśli by tak było, to napewno nie rozmawiałbyś ze mną w ten sposób.Nie proszę cię o omawianie osobno każdego przykładu, który podałem, bo schodzisz z tematu, a zasada w nich zawarta jest taka sama - mnie coś nie dotyczy, nie płacę na to podatku.Czyli tak jak w przypadku KK.

tashunkewitko
2013-04-12 23:30:07
Ocena: 1(glosow:1)-+
Przecież wierzyć nie musisz, nie zmienia to jednak faktu, że kk nie finansuje się sam, ponieważ jest bezproduktywny. Datki w kk to kropla w morzu tego co maja, a ostatnim przykładem jak zdobywają kasę i dobra jest Gdańsk, gdzie prezydent Gd. dał im działkę za symboliczną złotówkę, a oni to rozparcelowali i sprzedali to za kupę pieniędzy... jedną zostawili sobie. Wpisz w wyszukiwarkę "mieliśmy Kraków" to dowiesz się więcej o tym procederze. Ghur kosomak enta mafish much.

tub00sh
2013-04-13 12:32:27
Ocena: -1(glosow:5)-+
Odnośnie datków - miałem ostatnio kurevską nieprzyjemność być w kościele (przymusowa sprawa:D) - i niczego takiego jak dobrowolne datki nie było. Był szantaż. Mundzio, zacytuję co zapamiętałem: "Bóg będzie wdzięczny za 1-złotówki, jednak największą radość przyniosą mu monety 5złotowe", "niestety zbyt mało naszych parafian uiszcza ofiarę, więc idźcie do sąsiada (!) i nakłońcie go do wspomożenia budowy parkingu przy kościele", "mamy mniej więcej dane na temat tego, którzy parafianie zbyt rzadko składają ofiarę" itp. Mundzio, kwa przysięgam, że słyszałem to i inne ta

tub00sh
2013-04-13 12:35:14
Ocena: -1(glosow:3)-+
...takie teksty na żywo, na własne spuchniete ze wstydu, zaczerwienione uszy. Było tego więcej, ale po co mam pisać wszystko? A ludzie nic, zerowa reakcja, pełna akceptacja. W pewnym momencie zacząłem się śmiać z niedowierzania i całe szczęście, ze stałem na końcu, bo byłoby ciężko. Więc wiesz, nie chce mi się wierzyć, że to przypadek odosobniony bo wiele lat temu również słyszałem podobne "motywacje" do dawania hajsu tyle, że na pomnik, nie parking. Jeszcze ze 2 wizyty w sekcie i przysięgam, że zostane jak jurek i szatano.

tub00sh
2013-04-13 12:39:30
Ocena: 1(glosow:3)-+
A najgorsze, że były to dwa RÓŻNE kościoły, w dwóch różnych częściach Polski. No ja pi3rdolę, coś w tym gadaniu o katotalibach faktycznie ma sens... (reszty mszy nie skomentuję, bo musiałbym minuta po minucie jechać). Tak, rzadko bywam w kościele (tylko jak przymusowa "okazja") ale jak już bywam, to zapamiętuje to jako gehennę intelektualną.

beeveer
2013-04-12 18:32:47
Ocena: 3(glosow:3)-+
na końcu zapomniał dodać: i pogoń za bogactwem. Wielki człowiek...

freedom80
2013-04-12 18:29:20
Ocena: 5(glosow:11)-+
A Twoja ?

dedede66
2013-04-12 18:26:30
Ocena: -2(glosow:14)-+
Freedom, nie uwazasz, ze Twoja obsesja nabrala nazbyt duzych rozmiarow?

Anti-Religion
2013-04-12 18:42:19
Ocena: -2(glosow:6)-+
Nie, nie uważam. A nie myślisz że większą obsesją jest uparte bronienie bajek stworzonych 2000 lat temu i mimo postępu trwać w ciemnogrodzie? Gdyby dotyczyło to jednej osoby to powiedzialbyś że to schizofrenik, ale gdy dotyczy to setek nazywacie to religią.

freedom80
2013-04-12 18:46:40
Ocena: 4(glosow:10)-+
dedede jaka obsesja ? udostępnienie cytatu wielkiego Polaka, na temat KK ( wiochy naszych czasów) uważasz za obsesję ? eh mi się z kolei wydaje, obsesję masz Ty - na punkcie mojej osoby...

dedede66
2013-04-12 18:49:42
Ocena: -1(glosow:11)-+
Dlaczego wiare w Boga nazywasz ciemnogrodem? Dlaczego obrazasz wartosci, ktore ktos wyznaje? To, ze ja uwazam, ze nie jestem tylko pylkiem we wszechswiecie i posiadam jakies zycie duchowe to cos zlego?

freedom80
2013-04-12 18:52:02
Ocena: 1(glosow:11)-+
dedede, po raz kolejny zarzucasz mi coś czego nie powiedziałam... nie toleruje KK jako instytucji. Kwestia wiary jest bardzo osobista i nikomu jej nie wypominam, o ile w sferze osobistej ją pozostawia...

lucy123
2013-04-12 18:55:44
Ocena: 1(glosow:9)-+
Jestem ateistką, ale mnie odróżnia od takich zaślepców jak freedom, że szanuję wiarę. A bardzo dużo ludzi myli kościół z wiarą w Boga. Dla mnie to dwie różne rzeczy. Ciemnogrodem można nazwać kogoś kto ślepo wierzy w kler, ale na pewno nie tego, co wierzy...

dedede66
2013-04-12 18:56:40
Ocena: -2(glosow:10)-+
Freedom, 90% jesli nie wiecej Twoich absurdow to jedno i to samo. Ja nie szukam na sile po internecie durnowatych obrazkow, ktore maja pokazac jacy to katolicy sa zli. Ja zadnej obsesji nie mam i kazdemu normalnemu ateiscie podam reke bo kazdy ma prawo myslec co chce, a jesli jest w miare inteligentnym czlowieiem to uszanuje cudze wartosci zamiast na ne pluc.

freedom80
2013-04-12 18:58:35
Ocena: 0(glosow:8)-+
zdecydowanie masz problem z matematyką. Spróbuj policzyć jeszcze raz.

Anti-Religion
2013-04-12 19:03:38
Ocena: 2(glosow:8)-+
Dede, po pierwsze wiara i religia to dwie różne rzeczy i nie uogulniaj. Wyobraź sobie że nie jestem ateistą, wierzę w... Boga ( oczywiście nazwa jest umowna i można go dowolnie interpretować), ale opowieści ala wiatropylne dziewice z jednoczesnym oponowaniem naukowych tez które są niewygodne ( jak chociażby geocentryzm i jego uparte bronienie) jest już nie tyle śmieszne co żałosne.

dedede66
2013-04-12 19:07:13
Ocena: -3(glosow:11)-+
Tyle mialas do powiedzenia. Super. Dlaczego mam pozostawiac sprawe wiary w sferze osobistej? Uczeszczam sobie raz w tygodniu na taki kurs i zdarza mi sie, ze widze jakiegos muzulmanina, ktory tam sobie w przerwie jakis kocyk uklada, kleka i sie modli po swojemu. Jakos wcale mnie to nie gorszy, a Ciebie takie sprawy bola jak dupa podczas podwojnej penetracji analnej.

dedede66
2013-04-12 19:16:03
Ocena: -3(glosow:5)-+
Geocentryzm? Kiedy to bylo? Kosciol tez przez te lata ewoluowal. Nie uwazasz?

Anti-Religion
2013-04-12 19:20:08
Ocena: 0(glosow:6)-+
dedede66 - "...dupa podczas podwojnej penetracji analnej." No i popisałeś się. To takie katolickie, nie? ---------------- Lucy - gdzieś mam to co Cię odróżnia i od kogo bo nie Ty jesteś tematem i zawsze będę uważał że osoby religijne ( nie mylić z wiarą) za ciemnogród umysłowy. Dosłownie to upośledzenie umysłowe na własne życzenie i to było by jeszcze pół biedy, ale wy wciskacie to swoje bagno na siłę innym.

freedom80
2013-04-12 19:22:09
Ocena: 1(glosow:9)-+
No i nie klęczy - póki nie narzuca mi swoich wierzeń to niech sobie klęka. Owszem robi to publicznie, ale dla siebie - jego prywatna sprawa. Ty np masz problem z gejami, którego ja kompletnie pojąć nie mogę i nie robię Ci wrzut pod każdym postem na ten temat. Musisz zrozumieć, że ludzie różnie postrzegają świat. Tak było, jest i będzie. Pogódź się z tym.

lucy123
2013-04-12 19:25:14
Ocena: -5(glosow:9)-+
Anty Religion, nie musisz być nie miły, bo ja do Ciebie nic nie mam. Religijnych? A religia to kościół czy wiara?

Anti-Religion
2013-04-12 19:27:04
Ocena: 0(glosow:4)-+
Ewoluował? :D Mój Ty .... żartownisiu. Czekaj, czekaj, niby się zmienił, to może coś przytoczyć ot choćby z zeszłego wieku, przecież wtedy wiele się wydarzyło. Może to jak zareagował na agresję Hitlerowską na Polskę a niby to nasza "tradycja" katolicyzm ( mówią tak osoby nie znające historii własnego kraju). Nie, pewnie, nie, za to już przepraszali, konto czyste, hulaj dusza piekła nie ma. :-)

dedede66
2013-04-12 19:29:04
Ocena: 0(glosow:6)-+
:D A co Ty uwazasz? Ze ja jakis swiety jestem? Je pier.dole, wez Ty sie opanuj :D Co do uposledzenia umyslowego...hmm...W sumie kazdy uposledzony moze odkryc prawo powszechnego ciazenia ;)

lucy123
2013-04-12 19:34:39
Ocena: 0(glosow:6)-+
Freedom skoro jak mówisz ludzie różnie postrzegają świat, to dlaczego tak gnębisz wierzących swoimi absurdami , za to że mają inne poglądy?

PaniRak2
2013-04-12 19:36:10
Ocena: 1(glosow:7)-+
dede.Dyskusja tak samo skuteczna,jak walenie głową w mur ;)

dedede66
2013-04-12 19:39:38
Ocena: -4(glosow:6)-+
Ja nie mam zamiaru bronic tego co zle. Pewnych bledow juz sie nie naprawi i kropka. Ja pierdziele. Sam chcialbym, zeby KK byl opora dla ludzi i w wielu przypadkach jest. Jest rowniez wielu prawdziwych kaplanow z powolaniem, ale wy tego nie widzicie. Nie widzicie nic oprocz waszego waskiego swiatopogladu.

vvilczur
2013-04-12 19:43:12
Ocena: -2(glosow:4)-+
Proponuję skierować tę denną dyskusję na inny tor. Quiz do katolików: Do jakich odkryć naukowych przyczynił się kościół katolicki na przestrzeni 200 lat?

Anti-Religion
2013-04-12 19:46:25
Ocena: 0(glosow:4)-+
Lucy, zagalopowałem się, wybacz. :-) Ale kościół i religia to też różne rzeczy. Religię masz jedną jak chrześcijaństwo, a tych kościołów jak Rzymsko Katolicki, Kościół Zielonoświątkowy, Kościół Katolicki, itd, czyli jest ich wiele. No tak, tylko co to ma do tego jak to wszystko jest tylko sztucznym tworem dającym drobnej garstce ludzi władzę i panowanie nad rzeszami. Szacunek nie ma nic do wiary, bo to powinna być indywidualna sprawa każdego człowieka, ale jak widać od setek lat jest obsesyjnie wykorzystywana przez ludzi dla własnych niskich pobudek.

Talita
2013-04-12 19:47:44
Ocena: -2(glosow:4)-+
żadnych:)

dedede66
2013-04-12 19:48:24
Ocena: -2(glosow:6)-+
Raczku, jeszcze raz se je.bne. Nic mi sie nie stanie. W koncu ja podobno z ych uposledzonych :D vvilczur, no super pytanie bo wlasnie ogladam MTB. Poczytaj o Koperniku :)

lucy123
2013-04-12 19:48:43
Ocena: -3(glosow:5)-+
Wilku, nauka to nauka, a religia to religia. Głupie pytanie...

lucy123
2013-04-12 20:00:28
Ocena: 0(glosow:6)-+
Anty, powiem tak, nie akceptuje kościoła, nie akceptuje że muszę za niego placić, bo to powinno być rozdzielone. Ale szanuję osobę która wierzy, wierzy dla siebie, jest inteligentna i ma swój rozum. Bo wiara w Boga to nic złego, ale zaślepienie kościołem już tak. Ale jak już mówiłam, to dla mnie dwie bardzo różne rzeczy. Kościół niestety zniszczył to co najpiękniejszego w wierze. Ale wiem , że na prawde są księża z powołania.

malgolina
2013-04-12 21:19:59
Ocena: 2(glosow:8)-+
Wierzę w teorię ewolucji, wierzę również w Boga, a raczej w SIŁĘ, coś potężniejszego od nas, w coś co sprawia, że jestem spokojniejsza w duszy, do kościoła nie chodzę, na tacę nie daję, z Bogiem czasem rozmawiam, ale tylko z nim,nie poprzez księży, nie jestem zła na rodziców,że mnie ochrzcili, ochrzciłam też swoje dziecko,owszem pewne rzeczy robię,bo taka jest tradycja, tak mnie wychowano,jednak widzę co się dzieje,nie podoba mi się to.Nazywanie ciemnogrodem ludzi wierzących niepraktykujących jest oskarżaniem tych ludzi o to,że są gorsi,że robią to,co robią od pokoleń ludzie. Kwestia tego czy.

malgolina
2013-04-12 21:25:02
Ocena: 0(glosow:8)-+
..od początku było to kłamstwo,manipulacja, wymyślenie religii dla własnych celów,jest trudna do udowodnienia,nie zmienimy tysięcy lat wierzeń, przyzwyczajeń, przekonań. Ja nie wierzę ślepo w kościół,jednak inni są jeszcze przekonani o tym,że to ksiądz jest Bogiem,że to on ma władzę. Tak działa właśnie manipulacja. Ale nie można tego porównywać z wiarą,bo każdy z nas zawsze w coś będzie wierzył.
Bez kierunku, przez ciągłą i powierzchnię wyłączoną z użytku.
główna
Dodano: 23.05.2018, 17:13:46   przez: monciaak
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 86Skomentuj (43) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0