lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Trudno się nie zgodzić
poczekalnia
Dodano: 08.05.2013, 12:17:14   przez: freedom80
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 13  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(23)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
freedom80
2013-05-08 12:33:16
Ocena: 4(glosow:4)-+
davidzie, moim zdaniem ten cytat idealnie oddaje istotę religii ogólnie. Myślę, że historia niejednokrotnie to zweryfikowała. Wiem, że historię lubisz, więc nie muszę podawać Ci przykładów :)

bubala
2013-05-08 15:46:15
Ocena: 0(glosow:0)-+
ja już swoją kategorię znalazłem, nieskromnie napiszę, że wiem o tym już od dawna (2);) :)

jurek1102
2013-05-08 13:29:26
Ocena: 0(glosow:6)-+
Zgadzam się z mym prapraprapradziadkiem :)

david.brian.35175
2013-05-08 12:23:03
Ocena: 1(glosow:7)-+
I wlasnie tenze Seneka zostal przez swojego ucznia i wladce Nerona zmuszony do popelnienia samobojstwa. Pomijam, ze cytat dotyczy politeistycznej religii rzymskiej; ale to juz dla freedomka moze byc zbyt niezrozumiale :)

wiochman75
2013-05-08 12:27:37
Ocena: 1(glosow:1)-+
Religia to religia. Co za różnica jak się nazywa ?

freedom80
2013-05-08 12:33:16
Ocena: 4(glosow:4)-+
davidzie, moim zdaniem ten cytat idealnie oddaje istotę religii ogólnie. Myślę, że historia niejednokrotnie to zweryfikowała. Wiem, że historię lubisz, więc nie muszę podawać Ci przykładów :)

david.brian.35175
2013-05-08 12:34:30
Ocena: 1(glosow:3)-+
Widac, ze nie przerabiales teologicznych roznic miedzy politeizmze, a monoteizmem. Masz jeszcze czas to naprawic.

Talita
2013-05-08 12:37:47
Ocena: 1(glosow:3)-+
David, a jaka byłaby różnica choćby dziś w Europie, gdyby przeważająca religia chrześcijańska wyznawała nie jednego boga w trzech osobach tylko cały zestaw bożków od problemów ze snem do panowania nad światem?

david.brian.35175
2013-05-08 12:38:50
Ocena: 0(glosow:2)-+
A ja siz z Toba freedomku nie zgodze. Poczytaj sobie na ten przyklad dziela Blaisa Pascala, albo Kirkegaarda (Sw Augustyna to bys pewno do rak nie wziela :) to sie przekonasz, ze zdania wsrod filozofow sa mocno podzielone. Zreszta czasy swietnosci filozofii Seneki juz dawno przeminely (o ile mozna mowic o swietnosci)

freedom80
2013-05-08 12:41:35
Ocena: 1(glosow:1)-+
davidzie, masz prawo się nie zgadzać i tak, nie wezmę tego do ręki, bo mnie oparzy :))

david.brian.35175
2013-05-08 12:43:44
Ocena: 2(glosow:2)-+
Jeszcze raz odpowiadam. Teologia monoteistycznego Chrzescijanstwa, jest o niebo bardziej rozwinieta nizli politeistyczne wierzenia greckie, celtyckie, etruskie, rzymskie, sumeryjskie i jakie tam jeszcze chcecie. I stad miedzy innymi popularnosc Judaizmu od I wieku pne do czasu powstav zydowskich, a potem szybki rozwoj Chrzescijanstwa.

ferdal
2013-05-08 12:45:27
Ocena: 2(glosow:4)-+
Twoje napuszone wywody w żaden sposób nie zmienią faktu że ten cytat z Seneki trafia w sedno sprawy.

freedom80
2013-05-08 12:48:15
Ocena: 2(glosow:2)-+
david, ja głupia palikociarska, lewacka i zasyfiała od qrestwa dzwika, nie rozumiem co do mnie mówisz :)

david.brian.35175
2013-05-08 12:51:49
Ocena: 2(glosow:2)-+
Ja wam tylko sygnalizuje zlozonosc problemu. Wierzcie mi, ze nie po to loguje sie na wioske, zeby nawracac zblakane owieczki. Ale takie rzucanie cytatami dla mnie osobiscie zadnym argumentem nie jest. W erystyce nazywa sie to "Argumentum ad verecundiam". Wiec takie obrazki sa dla mnie ponizej poziomu rzetelnej dyskusji

ferdal
2013-05-08 12:54:07
Ocena: 2(glosow:4)-+
Pomyliłeś portale,tylko tak sygnalizuje.

david.brian.35175
2013-05-08 12:55:07
Ocena: 1(glosow:1)-+
Freedomku, czy Ty jestes masochistka, ze sie samoobrazasz?

Talita
2013-05-08 13:04:57
Ocena: 0(glosow:0)-+
David, zgadzam się z Ferdalem, to jest wiocha, tu som proste ludzie:D

david.brian.35175
2013-05-08 13:08:43
Ocena: 3(glosow:3)-+
To po cholere do absurdow freedom wrzuca cytaty Seneki? Jak wali z filozofii, to jadziem z filozofia, to chyba oczywiste. To ona narzuca styl :)

freedom80
2013-05-08 13:13:15
Ocena: 1(glosow:3)-+
david, ale po co komplikować. Cytat w sam sobie ma prosty przekaz.

david.brian.35175
2013-05-08 13:19:20
Ocena: 3(glosow:3)-+
Freedomku, proste to jest dobranie przez Ciebie cytatu, ktory majednoznacznie antyreligijna konotacje. Ja Ci zaraz moge wstawic cytat innego filozofa, ktory stwierdza, ze Bog istnieje i powiedziec: prosze bardzo, slynny pan X mowi, ze Bog istnieje, wiec jest pewne, ze istnieje. To jest wlasnie Argumentum ad verecundiam; a ja takiej dyskusji bardzo nie lubie.

Talita
2013-05-08 13:25:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
David, ok. masz trochę racji, tylko teraz dyskutujemy pod absurdem o Senece i jego filozofii, z którą i ja i Freedom się zgadzamy, więc owszem, punkt siedzenia... ale moim zdaniem ten gość trafił w sedno:)

david.brian.35175
2013-05-08 13:30:48
Ocena: 1(glosow:1)-+
Talitko, to jast Twoje i freedomka zdanie i ja je szanuje. Tylko prosze was oto,zebyscie mile mi niewiasty przy okazji nie atakowale katolikow :)

Rexik
2013-05-08 13:37:12
Ocena: -1(glosow:5)-+
Zesr@j się a nie daj się... zamulacie okropnie. Ide się opalać.

ANALNY_LOWCA
2013-05-08 12:19:48
Ocena: 2(glosow:2)-+
Palikociarnia
Sunia najwyraźniej nie ma najlepszych doświadczeń z ludźmi, jak można tak potraktować psa??
główna
Dodano: 15.06.2018, 17:50:31   przez: adi122002
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 157Skomentuj (45) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0