lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Warto przeczytać całość, dla niecierpliwych podkreśliłem najważniejsze.
poczekalnia
Dodano: 07.07.2013, 21:06:22   przez: pajakpajak
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 45  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(48)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Mundzio84
2013-07-08 15:10:03
Ocena: 10(glosow:14)-+
Ty nie lubisz tylko tych spod krzyża.

BoaKrztusiciel
2013-07-08 21:42:13
Ocena: -2(glosow:8)-+
Co tak mało tych minusów? Nie starasz się. Może poproś kolegów z administracji.

BoaKrztusiciel
2013-07-08 21:11:58
Ocena: -4(glosow:10)-+
"Nie toleruję też manipulatorów" napisał oszust.

BoaKrztusiciel
2013-07-08 16:09:09
Ocena: -13(glosow:21)-+
Uznanie homo za chorobę czy nie, to tylko nasze osobiste poglądy. Badania nigdy nie będą w 100% obiektywne. A to, że jakiś naukowiec wyda publikację nie znaczy, że trzeba się z nią zgadzać. Dla przykładu profesor Phyllis Chesler napisała, że Polki są najbardziej agresywne na świecie. Może ma rację, a tylko ja mam pecha, bo trafiam na te spokojne.

foytaz
2013-07-08 15:15:35
Ocena: 8(glosow:14)-+
Ja i tak mam sprecyzowane poglądy co należałoby uczynić z tą dewiacją i cierpiącymi na nią.

Rei_Ayanami
2013-07-08 14:25:10
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

freedom80
2013-07-08 14:19:46
Ocena: -11(glosow:31)-+
A ja się zastanawiam po co komu te dyskusje. Co kogo obchodzi kto z kim śpi. Dwoje dorosłych ludzi chcących tego samego, kochających się nie powinno się przed nikim tłumaczyć, a tym bardziej ukrywać.

Mundzio84
2013-07-08 14:49:52
Ocena: 10(glosow:18)-+
Ano po to, żebyś miała świadomość, że niezależnie od tego, czy jacyś psychologowie zagłosowali, pchani przez gejowskie lobby tak, a nie inaczej, to homoseksualizm, póki niezależne i obiektywne badania nie udowodnią czegoś innego, zawsze będzie chorobą.

freedom80
2013-07-08 14:53:48
Ocena: -11(glosow:21)-+
niech sobie jest chorobą. Nazewnictwo jest mi obojętne, bowiem nie zmienia to faktu, że Ci ludzie nikomu krzywdy nie robią. Dopóki chcą ze sobą być to nic nikomu do tego.

Mundzio84
2013-07-08 15:03:20
Ocena: 9(glosow:15)-+
O ile nie wyróżniają się z tłumu, nie afiszują, nie chcą małżeństw i dzieci, zachowują się jak normalni ludzie na co dzień to, faktycznie masz rację.A wielu jest takich i to są w porządku ludzie, którzy chcą sobie żyć w spokoju, oraz móc odwiedzać się w szpitalu i po sobie dziedziczyć.Jestem za tym, żeby przyznać im te prawa.A co do reszty, czyli tych którzy wyciągają łapy po to co im się nie należy i chcą wszystkich przekrzyczeć, mam już inne zdanie.

freedom80
2013-07-08 15:05:11
Ocena: -11(glosow:17)-+
jak wiesz, ja również "krzykaczy" nie lubię :)

Mundzio84
2013-07-08 15:10:03
Ocena: 10(glosow:14)-+
Ty nie lubisz tylko tych spod krzyża.

fantazyyja123
2013-07-08 15:12:59
Ocena: -5(glosow:7)-+
nie CYGAŃ free..ostatniej nocy tak krzyczałaś że sąsiedzi przyszli zapytać czy wszystko w porządku :D :D :P ;)

freedom80
2013-07-08 15:14:43
Ocena: -6(glosow:20)-+
Mundek, bo nie chcę się kłócić, ale niejednokrotnie pisałam, że nie lubię wszelkich manifestacji i parad. Takie wychodzenie na ulicę tylko po to by się pokazać, pokrzyczeć, pokazać doopę, zrobić rozróbę ( każda grupa ma swoje cele ) mnie nie przekonuje. Wolę np happeningi. Dobry happening niesie ze sobą przekaz a artyzm wykonania cieszy oko.

Mundzio84
2013-07-08 15:14:58
Ocena: 5(glosow:9)-+
A co?Zobaczyła pająka na ścianie?

freedom80
2013-07-08 15:16:03
Ocena: -6(glosow:12)-+
fantazyja, bo robiłaś mi tak dobrze, że nie sposób było powstrzymać okrzyków rozkoszy :D

fantazyyja123
2013-07-08 15:20:25
Ocena: 1(glosow:3)-+
:D "krzykaczka" ;p lubisz to :D

MINTOR
2013-07-08 15:52:28
Ocena: -1(glosow:5)-+
Zgadzam się z freedom. Natomiast niedopuszczalne dla mnie jest, żeby takie osoby odwalały jakieś parady równości będąc przy tym ubrane tak jak zwykle na tego typu marszach są. Ogólnie mówiąc, niech sobie robią co chcą, ale za zamkniętymi drzwiami sypialni.

beeveer
2013-07-08 10:29:21
Ocena: -1(glosow:7)-+
szkoda tylko że "wyleczeni" homoseksualiści po kilku latach wracają do swojej orientacji, której zmienić się nie da. Nawet George Rekers z zarządu Narodowego Stowarzyszenia Badań i Terapii Homoseksualizmu został zmuszony do odejścia po przyłapaniu z męska prostytutką. Tzw ex-gejowie kłamią, dopóki sa sponsorowani i wspierani przez chrześcijańsko/prawicowe organizacje. potem wracaja do prawdy.

pajakpajak
2013-07-08 11:17:18
Ocena: 15(glosow:25)-+
komentarz usunięty przez moderatora

malgolina
2013-07-08 11:34:14
Ocena: 7(glosow:11)-+
Beeveer, w ciężkich depresjach też jest okres kiedy człowiek wraca do normalności, czuje się psychicznie zdrowy. Ale to nie znaczy, że nie jest CHORY. Depresja jest jednak podstępną chorobą i wraca. Nie da się zmienić czy usunąć całkowicie przyczyn depresji. Żyjesz z nią do końca. Faktem jest, że kiedyś homoseksualizm był traktowany jak choroba. Dzisiaj to pokazuje, że gdyby ktoś chciał lobbować na rzecz usunięcia depresji z listy chorób, teoretycznie można by zrobić podobnie. Widzisz, manipulują wszyscy bez wyjątku, wielkie koncerny, wpływowi ludzie, przywódcy, lekarze, badacze...

fantazyyja123
2013-07-08 13:58:17
Ocena: -3(glosow:9)-+
pająk dlaczego tak nienawidzisz tych homoseksualistów, nie rozumiem, co Ci to przeszkadza, przecież Ciebie tyłek od tego nie boli;)

Rei_Ayanami
2013-07-08 14:05:59
Ocena: 1(glosow:5)-+
fantazja tu nie chodzi o to kogo co boli, tylko o to że homo i ich zwolennicy mówią: "używajmy argumentów naukowych, naukowcy, lekarze mówią że nie jesteśmy zboczeńcami, jesteśmy normalnymi ludźmi ja ty czy każdy inny, są na to 'BADANIA' "; jak widać powołują się na argumenty naukowe, a wychodzi na to że było głosowanie, w dodatku takie w którym nie uwzględniono oponentów tego że homoseksi nie jest chorobą; uważasz że głosowanie to argument naukowy?; polecam także poczytać prace prof. Regnerusa, pewnie są fałszywe i lipne bo nie było głosowania i nie zgadzają się z ogólnie przyjętymi

Rei_Ayanami
2013-07-08 14:07:14
Ocena: 0(glosow:4)-+
założeniami dotyczącymi homoseksi i tego co jest argumentem naukowym a co nie ;p

fantazyyja123
2013-07-08 14:11:33
Ocena: 1(glosow:5)-+
pewnie znajdziesz argumenty naukowe na każdy temat za i przeciw wszelkim teoriom jakie istnieją na ziemi. Nie o to mi chodzi Rey, pytam ogólnie pająka dlaczego pała taką niechęcią do homoseksualistów, mnie to ani grzeje ani ziębi:)

Rei_Ayanami
2013-07-08 14:16:41
Ocena: -1(glosow:7)-+
nie wiem czy pała nienawiścią, nie zgadza się z nimi, jak wielu innych ludzi; ja też się nie zgadzam i jakoś nie czuje się ani homofobem ani rasistą, ale według ich definicji homofobii jestem homofobem ;p bo przecież ich nie popieram prawda?

beeveer
2013-07-08 14:16:59
Ocena: 0(glosow:4)-+
jeśli wg niektórych homoseksualizm powinien być uznany za chorobę to tym bardziej powinni być za takich uważani katolicy czy murzyni. dlaczego traktujemy ich jako zdrowych? bo jest ich dużo? a w jaki sposób homoseksualizm powinien być zdjęty z listy chorób? jedna osoba powinna zadecydować? papież czy biedroń?

fantazyyja123
2013-07-08 14:21:22
Ocena: 1(glosow:3)-+
a ja nikomu do łóżka nie zaglądam:) niech każdy śpi z kim chce jeśli nikogo tym nie krzywdzi i jest to za zgodą obu stron:)

Rei_Ayanami
2013-07-08 14:21:30
Ocena: 1(glosow:9)-+
"jeśli wg niektórych homoseksualizm powinien być uznany za chorobę to tym bardziej powinni być za takich uważani katolicy czy murzyni. dlaczego traktujemy ich jako zdrowych? bo jest ich dużo? a w jaki sposób homoseksualizm powinien być zdjęty z listy chorób? jedna osoba powinna zadecydować? papież czy biedroń?" no ale przecież wy postępowi lewicowi działacze ateistyczni podkreślacie na każdym kroku że Katolicy są umysłowo chorzy, weźmy Jureczka czy Freedom; nadal także nie odwołujesz się do tego że było głosowanie a nie było badań, może zagłosujemy nad tym czy beeveer jest normalny c

freedom80
2013-07-08 14:25:23
Ocena: -11(glosow:19)-+
Rey, nie wmawiaj czegoś, czego nigdy nie powiedziałam ( nie po raz pierwszy). Owszem, uważam, że religia ogranicza ( o ile przestrzega się jej zasad, a o to trudno), ale nigdy nie traktowałam tego w kategoriach choroby. Z łaski swojej, nie wycieraj gęby moim nickiem.

Rei_Ayanami
2013-07-08 14:26:21
Ocena: -1(glosow:3)-+
czy nie? przecież głosowanie to taki naukowy sposób rozwiązywania sporów; po co badania, zagłosujmy !; co do zaglądania komuś do łóżka pedofilowi też nie będziemy zaglądać? w swoim mniemaniu nie krzywdzi dziecka, przecież 2 latka nic nie mówi że jest jej źle albo że ją boli, że się ją krzywdzi ? mam pomysł, zróbmy to w sposób naukowy jak zrobili homoseksi, zaprośmy 30 pedo i dwóch nie pedo i zróbmy głosowanie, policzmy głosy i zobaczmy kto ma naukowy argument ok ??

ferdal
2013-07-08 14:30:49
Ocena: -16(glosow:26)-+
Rei i pp a co wy chłopcy macie do ukrycia w tym temacie że tak się grzejecie?

fantazyyja123
2013-07-08 14:31:31
Ocena: 2(glosow:6)-+
Rey! czytasz co napisałam? "o ile nie krzywdzi tym nikogo i jest to za zgodą obu stron" pedofilia nie krzywdzi? aaa powinnam dodać jeszcze "obu dojrzałych, dorosłych stron" kuźwa wyskoczyłeś z tą pedofilią.

Rei_Ayanami
2013-07-08 14:31:39
Ocena: -1(glosow:5)-+
ooo zabolało co? proponuje wstawienie kolejnych 5000 wstawek z starszymi paniami w berecikach z krzyżykami z napisem "fanatyzm i ciemnogród się szerzy"; polecam także napisanie jak to cię Katolicy ciemiężą i ograniczają twoją wolność; i powtórzę się po raz kolejny ty niczego nie sugerujesz wprost tylko piszesz między wierszami, wiadomo co sobie pomyśli typowy użytkownik wiochy jak zobaczy taką wstawkę ;p

freedom80
2013-07-08 14:34:39
Ocena: -11(glosow:17)-+
a Ty ciągle o pedofilii i gejach piszesz. Czy coś ukrywasz? Bo jeśli mam czytać między wierszami...

Rei_Ayanami
2013-07-08 14:35:41
Ocena: -3(glosow:5)-+
"Rei i pp a co wy chłopcy macie do ukrycia w tym temacie że tak się grzejecie?" o yntelektualista prifasor ferdal V " kruuuulllll" wioskowy się odezwał, jak tam wódeczka i tekturowe berło? nie zrób sobie krzywdy przez przypadek, bo wioskowe "łanie" które tworzą twój mały folwark będą niepocieszone ;p ; do ukrycia nic nie mamy, ale skoro ty we wszystkim widzisz homoseksualizm to pod zły adres piszesz, 2 peda*łów do trójką radze szukać wśród popleczników, zrobią w końcu dla "kruuullllaaa" wszystko nieprawdaż ??

pajakpajak
2013-07-08 14:36:49
Ocena: 21(glosow:29)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Rei_Ayanami
2013-07-08 14:38:37
Ocena: -3(glosow:7)-+
"a Ty ciągle o pedofilii i gejach piszesz. Czy coś ukrywasz? Bo jeśli mam czytać między wierszami... " a ty znowu swoje sugerujesz? znowu porównujesz do pedofilii ? czego się można było po tobie spodziewać marna imitacjo człowieka;p widzę że piszecie w zmasowanym ataku, to takie pospolite jak brakuje siły przebicia i dobrych argumentów; pokazujecie w tym momencie własną bezsilność; to takie fajne :D

fantazyyja123
2013-07-08 14:40:18
Ocena: -1(glosow:5)-+
Rey..o czym Ty mówisz?więc Twoim tokiem rozumowania..skoro homoseksualiści mi nie przeszkadzają nie jestem, ba , nie zasługuję na to by mienić się katoliczką?:)

Rei_Ayanami
2013-07-08 14:43:59
Ocena: -1(glosow:7)-+
"Rey..o czym Ty mówisz?więc Twoim tokiem rozumowania..skoro homoseksualiści mi nie przeszkadzają nie jestem, ba , nie zasługuję na to by mienić się katoliczką?:)" nie baw się w freedomka bo niczego takiego nie napisałem; napisałaś że obie strony muszą się zgadzać; no ale dziecko nie zaprzeczyło prawda? dlatego znając życie i rodzaj ludzki zaraz pojawia się obrońcy tezy że skoro nie zaprzeczyło albo nie powiedziało nie to może jednak chodzi o tak? :D

freedom80
2013-07-08 14:44:27
Ocena: -11(glosow:17)-+
rei, a dlaczego Ty możesz wyciągać chore wnioski wobec mnie, a mnie tego zabraniasz, hipokryto? Jedyne co potrafisz to obrażać.

Rei_Ayanami
2013-07-08 14:47:08
Ocena: -1(glosow:5)-+
"rei, a dlaczego Ty możesz wyciągać chore wnioski wobec mnie, a mnie tego zabraniasz, hipokryto? Jedyne co potrafisz to obrażać. " ty też obrażasz tylko w bardziej wyrafinowany i perfidny sposób więc jesteśmy kwita;

fantazyyja123
2013-07-08 14:47:49
Ocena: 2(glosow:4)-+
nie musisz mnie cytować bo wiem co napisałam;/ w nikogo się nie bawię..a to że dziecko nie zaprzeczyło to Twoim zadaniem znaczy że nie jest krzywdzone..Rey miałam jakieś inne zdanie o Tobie, o czym Ty w ogóle piszesz, zarzucasz mi tolerancję dla pedofilii? Nie masz pojęcia o czym piszesz!

freedom80
2013-07-08 14:52:37
Ocena: -8(glosow:16)-+
fantazyjo, bo dla niektórych pedofilia i zoofilia równoznaczna jest z homoseksualizmem. Rei nie pierwszy mówi o tym, że dziecko się nie broni badź nawet wyraża zgodę ( bo np jest przekupione czymś). Nigdy nie zrozumiem tak chorego myślenia. Dla zdrowego człowieka każde wykorzystanie dziecka jest czymś złym i to nie podlega żadnej dyskusji. Nie można tego porównywać do dwóch, dorosłych ludzi którzy za obopólna zgodą ze sobą współżyją.

fantazyyja123
2013-07-08 15:00:50
Ocena: 1(glosow:3)-+
tak to jest jak wyrywa się z kontekstu, Rey nie rób tego! Pająk miałam Cię za homofoba:) przepraszam:) ale ciągle piszesz o "pedałach" więc przyznasz że takie wnioski można wysnuć:) Taa pedofilia równoznaczna z homoseksualizmem..tylko dlaczego tylu pedofili ma żony i dzieci..nie są gejami.

Rei_Ayanami
2013-07-08 15:04:33
Ocena: 3(glosow:5)-+
"fantazyjo, bo dla niektórych pedofilia i zoofilia równoznaczna jest z homoseksualizmem. Rei nie pierwszy mówi o tym, że dziecko się nie broni badź nawet wyraża zgodę ( bo np jest przekupione czymś). Nigdy nie zrozumiem tak chorego myślenia. Dla zdrowego człowieka każde wykorzystanie dziecka jest czymś złym i to nie podlega żadnej dyskusji. Nie można tego porównywać do dwóch, dorosłych ludzi którzy za obopólna zgodą ze sobą współżyją. " ogólnie kiepska próba zrobienia ze mnie potwora; musisz się bardziej postarać albo znowu będę cytował i pokazywał że niczego takie nie powiedziałem

fantazyyja123
2013-07-08 15:06:23
Ocena: 0(glosow:4)-+
czeski kurva film się tutaj zrobił..

freedom80
2013-07-08 15:09:52
Ocena: -9(glosow:15)-+
a nie chce mi się kontynuować tej debilnej gadki. Rei - powiedz mi po co kopiujesz wypowiedzi innych? Strasznie mnie to nurtuje.

Rei_Ayanami
2013-07-08 15:22:32
Ocena: 4(glosow:10)-+
cytuję żeby pokazać jak kłamiesz ;p ;*
Kobiety w armii
główna
Dodano: 18.07.2018, 09:13:57   przez: karen12
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 116Skomentuj (58) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0