lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Zwłaszcza do niektórych userów...
poczekalnia
Dodano: 17.10.2013, 13:23:58   przez: klisza08
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 23  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(71)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
klisza08
2013-10-17 15:48:39
Ocena: 3(glosow:5)-+
OK-to moj absurd i jezeli mowimy szczerze to powiem Wam ,ze dobieral sie do mnie jeden z czlonkow rodziny( dalszy powinowaty )na szczescie mu umknelam i powiedzialam mamie...nie wiem czy chcialabym wybierac grupe zawodowa,ktora by mnie mniej bolala psychicznie,w takim strasznym momencie..

anna-maria-1
2013-10-18 18:05:40
Ocena: 0(glosow:0)-+
Klisza a jak z nimi walczyć? Osobiście żadnego nie znam,niema listy pedofilii do wglądu zwykłego obywatela,ich dane są chronione(oprócz księży)Dla mnie jedyna walka jaką mogę wytoczyć przeciwko złu,to wpajanie moim synom pewnych zasad,wartości,chronienie ich i wsłuchiwanie się w to co do mnie mówią.Tłumaczenie że maja mieć ograniczone zaufanie do wszystkich,nawet najbliższych jeżeli robią coś co jest niestosowne i niezgodne z tym co ja mówię.

anna-maria-1
2013-10-18 18:18:00
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

anna-maria-1
2013-10-18 18:32:22
Ocena: 0(glosow:0)-+
Może usłyszę kolejny raz że się "popisałam":)ale nie uważasz że pedofilia zaczyna się w tak zwanym domu?Często rodzice nie słyszą rozpaczliwego wołania o pomoc a wręcz gania dziecko za tak straszne słowa.A dziecko jest ufne,wierne i bezgranicznie wpatrzone w rodziców,więc myśli że tak ma być i że to jest normalne.

ferdal
2013-11-14 15:34:27
Ocena: 1(glosow:1)-+
Zgadzam się z Tobą AM, rodzice często nie słuchają własnych dzieci.

maxicoveri
2013-10-17 14:38:55
Ocena: 0(glosow:0)-+
za udowodnioną pedofilię powinno się ucinać kutasowi penisa a szmacie zaszyć!

Rexik
2013-10-17 13:57:04
Ocena: -1(glosow:5)-+
Kliszko i myślisz, że ten absurd coś zmieni? Zmieni ludzi i otworzy im oczy na społeczeństwo? Nie.. w necie a zwłaszcza na tym portalu, każdy potrafi głośno krzyczeć..ale w prywatnym życiu przymyka oko na zło które go otacza. Ludzie są wygodni, nie chcą się ciągać po sądach itd.. przymykaja oko na sąsiedzką przemoc a później są zakoczeni " mąż zabił żonę" Polska to zimny, obojętny kraj. Nie wiem co by musiało się stać by się to zmieniło.

sodoms1
2013-10-17 15:06:42
Ocena: 0(glosow:0)-+
Bumba zmieni wszystko :)

BoaKrztusiciel
2013-10-17 13:54:43
Ocena: 1(glosow:7)-+
Też się zastanawiałam ilu z tych internetowych krzykaczy zrobiło coś dla dzieci. Założyło fundację, kliknęło w pajacyka, cokolwiek co miałoby sens w realu. Bo wrzucanie gównianych absurdów, to żadna pomoc ofiarom tylko chęć zrobienia kuku Kościołowi.

jurek1102
2013-10-17 13:58:44
Ocena: 0(glosow:4)-+
Czyli jak kościół robi źle to nie powinno się tego ruszać? Lepiej siedzieć cicho i udawać że nic się złego nie dzieje?

ferdal
2013-10-17 13:59:59
Ocena: 2(glosow:6)-+
Jestem ciekawy ilu z tych usrów którzy krytykują takie wstawki i nawołują do działania, sama coś zrobiła, założyło fundację, kliknęło w pajacyka, cokolwiek co miałoby sens w realu

BoaKrztusiciel
2013-10-17 14:04:53
Ocena: 1(glosow:3)-+
Nie, jak ktoś skrzywdzi dziecko, to powinno mu się wyryć na czole: pedofil, żeby do końca życia ludzie wytkali go palcami. Publiczny lincz to najlepsza kara. I niech trafi na wiochę. Sprawca, a nie dziecko, bo internet jest wszędzie i nie zasługuje na taką "popularność".

outsiderjack
2013-10-17 14:06:28
Ocena: 2(glosow:2)-+
Krzykaczy.... O tym trzeba krzyczeć, w różnych mediach. Co wy tak tego kościoła bronicie.... Ma ponad 2000 lat, przetrwa i zboczeńców w swoich szeregach. Martwcie się o dzieci, bo to one są krzywdzone i zwykle bez pomocy nie przetrwają, okaleczone emocjonalnie a często fizycznie przez gwałciciela. Martwcie się jak zapobiegać i pomagać ofiarom.

BoaKrztusiciel
2013-10-17 14:08:30
Ocena: 0(glosow:6)-+
Nigdy bym się publicznie nie pochwaliła tym co robię, bo to by nie była bezinteresowność. Nie mam potrzeby zwracania na siebie uwagi tak jak niektórzy.

mlw1488
2013-10-17 15:04:50
Ocena: 2(glosow:4)-+
internetowa nagonka na koscielnych zboczencow niczym nei rozni sie od wznioslych, patetycznych wstawek o wielkiej Polsce. Tubosh cisnal niedawno Pajakowi, ze nic w tym temacie nie robi i analogiczna sytuacja zachodzi tutaj.

ferdal
2013-10-17 16:33:04
Ocena: 2(glosow:6)-+
idiotyczna krytyka to zwracanie na siebie uwagi, a kiedy odwróciłem twoje pytanie, nawet nie potrafisz odpowiedzieć.

BoaKrztusiciel
2013-10-17 17:21:38
Ocena: 2(glosow:4)-+
Ale po co mam się tłumaczyć? Przecież to nie ja tracę czas na szukanie antykościelnych wstawek i nie nabijam punkcików dziećmi. A Ty to w ogóle masz tupet żeby czepiać się użytkowników i absurdów. Wszyscy źli, tylko nie Ty. Ostatni samarytanin, który zaprowadzi porządek na wsi.

outsiderjack
2013-10-17 13:39:12
Ocena: 1(glosow:1)-+
Nie po drodze mi z tęczowymi, ale zbyt często ludzie utożsamiają zachowania homoerotyczne z pedofilskimi. Różnica jest kosmiczna, dwoje dorosłych- facetów lub kobiet w seksualnym związku mnie guzik obchodzi. Ale facet czy kobieta wykorzystująca seksualnie dziecko, to sprawa jaka mnie obchodzi. Dzieci nikt nie prawa krzywdzić. Teraz wreszcie trochę głośniej mówi się o takich zachowaniach, gdzie sprawcami są kapłani.... Ale czyja to wina. Parafrazując słowa piosenki, niech się wstydzi ten co robi, nie ten co pisze.

outsiderjack
2013-10-17 13:31:59
Ocena: 2(glosow:4)-+
Pedofilia jest zła, całkowicie... Bez względu na środowiskowe pochodzenie, sprawców trzeba trwale izolować. Zauważ, że trzeba walczyć zapobiegając takim zachowaniom, jeśli nastąpił to pomóc dzieciom, które stały się ofiarami, schwytać i leczyć / karać sprawców, uniemożliwiając im trwale kontakt z dziećmi. Wymiana poglądów na forym, stwarzanie medialnej i społecznej presji to także forma walki, skroma ale pomocna. Bez zainteresowania społecznego i medialnego, kolejne afery pedofilskie zamiecionoby pod dywan. Form walki jest wiele, niech każdy walczy jak umie, w granicach prawa i moralności.

jurek1102
2013-10-17 13:28:24
Ocena: 3(glosow:11)-+
Pedofilia u księży jest najgorsza. To zawód wyjątkowego zaufania.

lucy123
2013-10-17 13:34:13
Ocena: 2(glosow:8)-+
Pedofilia to pedofilia i dziecku które jest gwałcone jest wszystko jedno czy gwałci go ksiądz, nauczyciel, lekarz czy prawnik. Każdy z nich krzywdzi dziecko tak samo. Dzieci bardziej ufaja nauczycielom to dorośli ufają księżą.

jurek1102
2013-10-17 13:37:10
Ocena: 1(glosow:5)-+
Księża mają narzędzie jakim jest wiara którym doskonale potrafią manipulować. A raczej to dzieci bardziej ufają księżą niż dorośli.

lucy123
2013-10-17 13:44:59
Ocena: 0(glosow:4)-+
Ja nie widziałabym różnicy czy zgwałciłby mnie ksiądz czy dyrygent. Czy dziecko zgwałcone przez księża jest bardziej skrzywdzone niż dziecko zgwałcone przez lekarza? Nie.

jurek1102
2013-10-17 13:47:12
Ocena: 3(glosow:7)-+
Lucy a czy jak na ulicy da ci w pysk ktoś komu ufasz i go szanujesz a da ci nieznajomy pijak to też ci bez różnicy?

dedede66
2013-10-17 13:50:05
Ocena: 1(glosow:3)-+
Jurek, a nauczyciel to nie zawod wyjatkowego zaufania? A lekarz?

jurek1102
2013-10-17 13:51:20
Ocena: 2(glosow:4)-+
dede a spowiadasz się przed lekarzem czy nauczycielem ?

dedede66
2013-10-17 13:57:03
Ocena: 1(glosow:3)-+
Nie pamietam. Dawno to bylo :P Powiedz mi. Czy dzieciak nie ufa komus kto jest pedagogiem? Czyja misja jest ksztaltowanie mlodego czlowieka? Albo lekarzowi? Rodzice oddaja dziecko w jego rece i na pewno darza wiekszym zaufaniem niz goscia w sutannie. Serio? Chcesz sie licytowac?

klisza08
2013-10-17 13:57:17
Ocena: 2(glosow:4)-+
a psychology dzieciecy?(vide-Samson)

jurek1102
2013-10-17 14:02:22
Ocena: 2(glosow:2)-+
klisza sama widzisz ile było nagonki na Samsona. A to był jeden wykryty przypadek. Wpadki księży do tej pory przechodziły bez echa. Powinniście się cieszyć że w waszym kościele coś się zmienia w dobrym kierunku zamiast temat bagatelizować.

ferdal
2013-10-17 14:02:35
Ocena: 2(glosow:4)-+
Ksiądz to zawód budzący zaufanie a priori

lucy123
2013-10-17 14:10:11
Ocena: 1(glosow:7)-+
Jurku, będzie mnie bolało tak samo. Dzieci ogólnie ufają dorosłym bez względu na to kim są. I każda krzywda boli je tamo. Przeczyta to jakiś lekarz pedofil i sobie pomyśli "ok nie jestem księdzem , wiec nie krzywdzę tak bardzo" KAŻDY PEDOFIL JEST TAK SAMO ZŁY. Nie ma bardziej bolesnego gwałtu i mniej bolesnego.

jurek1102
2013-10-17 14:21:10
Ocena: 3(glosow:3)-+
Bzdura Lucynko. Zawsze gdy skrzywdzi cie ktoś komu ufasz boli bardziej.

freedom80
2013-10-17 14:25:31
Ocena: 2(glosow:6)-+
Lucy fizycznie to może i nie ma różnicy, ale psychicznie jest. Zdecydowanie bardziej boli kiedy ktoś bliski i zaufany zrobi krzywdę.

ferdal
2013-10-17 14:28:45
Ocena: 1(glosow:3)-+
Ze zgrozą wezmę Lucynę w obronę, myślę że nikt kto tego nie przeszedł nie ma prawa mówić co jest gorsze.

dedede66
2013-10-17 14:29:37
Ocena: 1(glosow:5)-+
A ksiadz to niby taki bliski i strasznie zaufany? Pierrdolicie jakby to przynajmniej o rodzica chodzilo.

pajakpajak
2013-10-17 14:30:57
Ocena: 2(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jurek1102
2013-10-17 14:32:59
Ocena: 2(glosow:4)-+
dede bo w wielu środowiskach ksiądz zajmuje bardzo wysoką pozycję.

lucy123
2013-10-17 14:39:48
Ocena: -1(glosow:5)-+
Będąc dzieckiem w ogóle nie zwracałam uwagi że ksiądz to ktoś bliski wzbudzający zaufanie, dzieci się interesują zabawkami a nie księżmi.. Gwałt to gwałt i boli tak samo niezależnie kto go dokona. Ja rozumiem że ślepo nienawidzicie kościoła no ale kurva mać pierd*olicie w tym momencie. Rozumiem że jak Wasze dziecko tfu tfu zgwałci prawnik, to będziecie mniej cierpieć niż jak ksiądz?

jurek1102
2013-10-17 14:44:15
Ocena: 3(glosow:3)-+
Lucyna a czy jak zwyzywa cię ferdal czy twój ukochany to też dla ciebie nie będzie różnicy? Tak samo zabolą cie te słowa od jednego i drugiego?

Rexik
2013-10-17 14:51:20
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

lucy123
2013-10-17 15:00:02
Ocena: 0(glosow:6)-+
Nie porównuj ukochanego do księdza, ksiądz jest obcą osobą a ukochany rodziną. i nie odpowiada się pytaniem na pytanie. Nie mówimy o członkach rodziny którzy nas krzywdzą a mówimy o księżach, obcych ludziach tak jak lekarz, hydraulik czy kosmonauta.

jurek1102
2013-10-17 15:11:49
Ocena: 2(glosow:2)-+
I tu jest pies pogrzebany lucynko. Ty widzisz księdza jako obcą osobę (chwała ci za to) ale dla wielu jest to ktoś bardzo ważny stawiany na równi z bliskimi członkami rodziny.

ferdal
2013-10-17 15:43:16
Ocena: 1(glosow:5)-+
Lucyna byłas i jestes pierwsza, najbardziej wyrywna w pisaniu kłamstw o mojej byłej rodzinie i mojej w niej funkcji to sie teraz nie kryguj.

klisza08
2013-10-17 15:48:39
Ocena: 3(glosow:5)-+
OK-to moj absurd i jezeli mowimy szczerze to powiem Wam ,ze dobieral sie do mnie jeden z czlonkow rodziny( dalszy powinowaty )na szczescie mu umknelam i powiedzialam mamie...nie wiem czy chcialabym wybierac grupe zawodowa,ktora by mnie mniej bolala psychicznie,w takim strasznym momencie..

lucy123
2013-10-17 16:00:10
Ocena: -2(glosow:6)-+
Ferdal, nie mam zielonego pojęcia o co Ci chodzi i dlaczego wyjeżdżasz tu ze swoją rodzina o której nikt nie napisał slowa, zwłaszcza ja. Ogarnij się człowieku. Jurek ale ksiądz to nie ojciec, brat czy mąż. Powiedz ofierze zgwałconej przez lekarza np że jest mniej pokrzywdzona niż ofiara zgwałcona przez księdza ok?

ferdal
2013-10-17 16:05:13
Ocena: 2(glosow:6)-+
Lucyna wcale nie zaskuje mnie że jak zawsze udajesz ze nie rozumiesz, opcje są dwie albo absolutna idiotka jestes, albo tradycyjnie robisz unik kiedy nie masz nic na swoją obronę.

jurek1102
2013-10-17 16:07:11
Ocena: 0(glosow:4)-+
Lucyna ja nie wierze że ty nie rozumiesz co ja piszę.

ferdal
2013-10-17 16:12:12
Ocena: 2(glosow:4)-+
Lucyna cytuje cały twój post : ""Bycie kobietą nie jest licencją na bezkarność" a dla ciebie Ferdal karą jest tylko bicie??? Większość kobiet jest dużo słabsza i nie będzie w stanie oddać, między damskim plaskaczem a męską pięścią jest bardzo duża różnica. Widać jesteś mało inteligentny jeśli nie potrafisz załatwić sprawy jak dorosły człowiek tylko bić, nawet jak kobieta zacznie. Prawdziwy męzczyzna ma też honor który by mu nigdy w żadnej sytuacji nie pozwolił uderzyć ani kobiety, ani dziecka, wiec widać ile wspólnego masz z mężczyzną :)". Czyli piszesz co ja robie choć cho

ferdal
2013-10-17 16:13:12
Ocena: 1(glosow:3)-+
...choć chooj wiesz i pisałas często tak o mojej ex zakłamano tufto

lucy123
2013-10-17 16:17:56
Ocena: 0(glosow:4)-+
Ferdal po pierwsze było to pod innym absurdem a przenosisz to tutaj bo tu wiecej osób pisze, a po drugie napisałeś że dla Ciebie bez różnicy czy kobieta czy mężczyzna i że jeśli jedno i drugie sobie zasłużyło to można bić. I do tego się odniosłam, a o Twoje rodzinie nie pisałam nic więc nie przekręcaj.

ferdal
2013-10-17 16:23:06
Ocena: 1(glosow:5)-+
Lucyna oburzasz się że Jurek pisze o twojej rodzinie więc daje przykład że ty robisz to regularnie, piszesz o mnie w pierwszej osobie a nie odnosisz sie do problemu, każdy może przeczytac i sam widzi więc nie rób z userów idiotów.

ferdal
2013-10-17 16:24:32
Ocena: 0(glosow:4)-+
Teraz zacytuję siebie z innego miejsca : "Lucyna w twoim mniemaniu bycie kobieta daje ci prawo do każdego koorestwa i bo tak postępujesz na wiosce, ja tak nie uwazam, nie płeć decyduje o szacunku a człowieczeństwo.Kiedy Out wszczął wojenkę natychmiast go poparłaś, kiedy PP wszczął natychmiast atakowałas razem z nim, kiedy Mundek zaczął byłaś pierwsza z nim w szeregu, mentalnie jestes wioskową dzifką, dającą doopę każdemu kto robi wojenkę wiec nie zasłaniaj się płcią i nie łżyj co ja robię bo mnie nie znasz i chooj wiesz."

ferdal
2013-10-17 16:25:35
Ocena: 1(glosow:3)-+
Tak jak powiedziałem koniec tolerancji dla ciebie i twoich gierek,mała

lucy123
2013-10-17 16:37:31
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jurek1102
2013-10-17 17:04:42
Ocena: 0(glosow:2)-+
ferdziu a gdzie ja niby piszę o jej rodzinie? Teraz to ty wyraźnie chcesz bogu ducha winną lucyne sprowokować.

ferdal
2013-10-17 17:09:13
Ocena: 1(glosow:3)-+
Jurku, Lucyna napisała : " Nie porównuj ukochanego do księdza, ksiądz jest obcą osobą a ukochany rodziną. " Może źle to ująłem Ty nie piszesz o jej rodzinie, tylko ona tak to odebrała, stąd moja reakcja.

lucy123
2013-10-17 17:11:54
Ocena: 1(glosow:5)-+
Ja się nie oburzyłam tylko napisałam żeby nie porównywał rodziny do księdza. Dobrze że kiedy ja jestem po czyjejś stronie w kłótni to jestem wioskową dziwką dającą doopy każdemu co się z Tobą kłóci, ale jak ktoś jest po twojej czy ty po czyjejś to wszystko jest normalne. Nic tu o Tobie nie pisałam ale Ty musisz być w centrum uwagi i wyrwałeś z kontekstu moją wypowiedz pod innym absurdem.

jurek1102
2013-10-17 17:14:45
Ocena: 0(glosow:2)-+
ferdziu ale ty jestes stary cap i dawaj przykład a nie łap za słówka lucyne. Teraz się jej czepiłeś naprawde niezasłużenie.

lucy123
2013-10-17 17:22:59
Ocena: 1(glosow:3)-+
Napisałam tak bo porównanie obcego księdza do rodziny jest nie na miejscu moim zdaniem. Nie wiem, chciałeś się doczepić ale Ci nie wyszło. Dlaczego miałabym się oburzyć na Jurka?

ferdal
2013-10-17 17:39:32
Ocena: 1(glosow:3)-+
Lucyna gdzie widzisz stwierdzenie że sie oburzasz na Jurka ? Napisałem że się krygujesz, wgoogluj sobie skoro nie wiesz co to znaczy.

lucy123
2013-10-17 17:45:38
Ocena: 0(glosow:4)-+
"Lucyna oburzasz się że Jurek pisze o twojej rodzinie " komentarz trochę wyżej o 16.23, tutaj piszesz że się oburzam bo Jurek pisze o mojej rodzinie. Skleroza?

ferdal
2013-10-17 17:57:06
Ocena: 1(glosow:1)-+
Shit, przyłapałas mnie

jurek1102
2013-10-17 18:00:20
Ocena: 0(glosow:2)-+
A teraz ferdziu ładnie przeproś panią i obiecaj poprawę:)

lucy123
2013-10-17 18:00:46
Ocena: 1(glosow:3)-+
Wybaczam, masz prawo w tym wieku zapominać co mówiłeś.

ferdal
2013-10-18 12:58:41
Ocena: 1(glosow:3)-+
No fakt pomyliłem " oburzasz " z " krygujesz " co nic nie zmienia. Jurek gdzie tu widzisz panią? Zaczynam obawiać się o Ciebie .

ferdal
2013-10-17 13:27:00
Ocena: 2(glosow:4)-+
Jestem za zwalczajmy pedofilię wśród księży :D

foytaz
2013-10-17 13:28:49
Ocena: -1(glosow:3)-+
i polityków oraz ich zaplecze, zwłaszcza te tęczowe.

ferdal
2013-10-17 13:30:17
Ocena: 1(glosow:1)-+
Polityków tez możemy z pedofilami pognać do gazu, zaplecze mi kalafiorem

klisza08
2013-10-17 13:41:05
Ocena: 0(glosow:2)-+
a ilu ich jest wsrod wplywowych biznesmenow?tu panuje zmowa milczenia...

ferdal
2013-10-17 13:42:52
Ocena: 1(glosow:3)-+
Klisza wybacz mój frywolny ton, wiem ze wstawiasz to z poczucia misji i popieram Cię :}

klisza08
2013-10-17 13:52:18
Ocena: 1(glosow:1)-+
wlasnie widze,ze jestes dzisiaj w wodewilowym nastroju;-)

ferdal
2013-10-17 13:58:44
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Mieszkasz w Polsce, obowiązuje cię polskie prawo!
  •  Szczerze przepraszam !
  •  Jego ekscelencja, Pan Prezydent
  •  Kiedy boty dzwonią już setny raz
główna
Dodano: 02.08.2018, 22:03:06   przez: kazia1233
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 55Skomentuj (40) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0