Ukryj komentarze(13)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Łowca
kamilj.turbo
2013-11-16 14:48:12
Ocena: 2(glosow:6)-+
Nie zgodzę się z tobą . Człowiek składa się w dużej części z bakterii i grzybów , skoro gmo jest konstruowane tak by grzyby , bakterie go nie ruszały można sobie wyobrazić skutki dla organizmu człowieka .... Najdrobniejsza zmiana flory ludzkiego organizmu wiąże się z chorobami od astmy po zespół jelita drażliwego , co wykazały badania nad higieną , im żywność bardziej sterylna wyjałowiona z bakterii tym bardziej zaburza struktura bakteryjna co prowadzi do rozwoju bakterii dla na szkodliwych.
Swoją drogą skoro coś zabija robaka czy mu nie smakuje to dlaczego ma być dobre dla ludzi ?
plemiona1234
2013-11-16 14:53:22
Ocena: 1(glosow:1)-+
uważam GMO za wysoko ryzykowne ( i nie chodzi tu wcale o przenoszenie genów bo to jest absurd - zagrożenie GMO wypływa raczej z braku możliwości sprawdzenia wpływu zmian genetycznych na układ odpornościowy człowieka/zwierząt w dłuższej perspektywie czasu)ale gwoli prawdy , nie wiem jak z tymi szczurami ale zdjęcie buhaja rasy Belgijska Błękitno-Biała i niekoniecznie karmionego GMO
Steel
2013-11-16 16:54:02
Ocena: -2(glosow:2)-+
Problem GMO to raczej niewiedza ludzi. Jak sobie wyobrażasz wpływ GMO na układ odpornościowy prze zmianę genów?? Myślisz, że GMO zmienia genotyp człowieka/zwierząt? Nie chcę być sarkastyczny, ale ciekawi mnie jak ty to sobie wyobrażasz w jaki sposób te zmiany następuja?
plemiona1234
2013-11-24 17:21:54
Ocena: 0(glosow:0)-+
Przepraszam Cię Steel ale nie przeczytałeś ze zrozumieniem mojej wypowiedzi , więc Twój sarkazm jest Tu zupełnie nie na miejscu jak, napisałem problemem nie są ewentualne zmiany w genotypie ludzi/zwierząt lecz zmieniony genotypie pokarmu mogą doprowadzić do zakłócenia pracy układu immunologicznego człowieka/zwierząt , choćby z tego prostego powodu , że substancje produkowane przez zmieniony genetycznie organizm mogą wywoływać choćby reakcja alergiczne , lub upośledzać działanie układu immunologicznego.
zaldbag
2013-11-16 14:06:12
Ocena: 1(glosow:7)-+
Rozumiem, że to nie jest miejsce na poważną rozmowę, ale autor tego absurdu próbuję robić chamską propagandę anty-GMO w strasznie infantylny sposób. Spożywanie żywności GMO nie wpływa na zdrowie. Geny nie przenoszą się przez układ pokarmowy, a to, że kukurydza jest niesmaczna dla szkodników, nam nie zaszkodzi. Są inne zagrożenia związane z GMO, ale nie chodzi o szkodliwość dla zdrowia, raczej o zagrożenia ekologiczne dla bioróżnorodności, itp.
kamilj.turbo
2013-11-16 14:48:12
Ocena: 2(glosow:6)-+
Nie zgodzę się z tobą . Człowiek składa się w dużej części z bakterii i grzybów , skoro gmo jest konstruowane tak by grzyby , bakterie go nie ruszały można sobie wyobrazić skutki dla organizmu człowieka .... Najdrobniejsza zmiana flory ludzkiego organizmu wiąże się z chorobami od astmy po zespół jelita drażliwego , co wykazały badania nad higieną , im żywność bardziej sterylna wyjałowiona z bakterii tym bardziej zaburza struktura bakteryjna co prowadzi do rozwoju bakterii dla na szkodliwych.
Swoją drogą skoro coś zabija robaka czy mu nie smakuje to dlaczego ma być dobre dla ludzi ?
dog44
2013-11-16 16:12:54
Ocena: -1(glosow:1)-+
Teee - zaldbag- ty masz mózg, czy ci go GMO wypaliło? pewnie jesteś jednym z tych frajerów którym zależy na rozprzestrzenianiu tego gów..a, żeby móc później czerpać zyski ze sprzedaży leków i podawania do sądów Bogu ducha winnych rolników, na których to pola rozsiała się ta zarazzzza i w świetle prawa rolnik ukradł jakiś tam patent na ten szit. Bo to gówno chronione jest jakimiś prawami patentowymi. NORMALNE KRAJE DAWNO ZAKAZAŁY PRODUKCJI GMO, tylko nasze pachołki dają się w du..ę ru..ać!
-
Steel
2013-11-16 16:49:04
Ocena: 1(glosow:1)-+
Kamil a o trawieniu słyszałeś? Myślisz, że grzyby i bakterie żywią się czym? GMO czy NieGmO wszystko składa się z tych samych cząsteczek (głównie węglowodany, białka, tłuszcze, woda i inne typu minerały). Bakterie są małe i przepuszczają przez błonę komórkową jedynie cząsteczki i nie robi im różnicę czy to GMO czy nie alanina i glukoza to alanina i glukoza tu nic nie zmienisz.
kamilj.turbo
2013-11-16 18:51:33
Ocena: -1(glosow:1)-+
kolego słyszałem o trawieniu i wiem że skoro bakterie od 100 tyś lat żywią się innymi bakteriami zawartymi w jedzeniu a nagle podasz im bakterie które się zmutowały by móc egzystować na gmo to zachwieje układ trawienny . Najedz się żywności modyfikowanej przez rok a potem przesiądz się na papu z własnego ogrodu pogadamy jak się bedziesz czuł - sraka na sto proc
Steel
2013-11-16 21:11:24
Ocena: 1(glosow:1)-+
Bakterie w naszym przewodzie pokarmowym nie żywią się innymi bakteriami jak sama nazwa wskazuje w tym przewodzie pokarm już jest i mało tego sami dla bakterii ten pokarm trawimy a one w zamian konkurują o jego dostępność ze szkodnikami. A większość roślin, którą jemy dziś była przez nas zmodyfikowana poprzez hodowanie (przykład banan - zobacz jak wyglądał na dziko)
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
Niewypuszczenie z zatoki autobusu i zajechanie drogi, Szczecin.
główna
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0