Masz 3 dni-zapłać nam już dziś (niezwłocznie).
Ukryj komentarze(6)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Łowca
outsiderjack
2014-01-03 18:03:33
Ocena: 2(glosow:2)-+
Wiochą jest nachalność, natarczywość i traktowanie klienta jak opóźnionego albo oszusta. Najlepsze były polsatowskie życzenia świąteczne rozsyłane na pocztę klientów, najpierw kartka z życzeniami i w tej samej wiadomości żeby nie zapomnieć zapłacić.
vivalafiesta
2014-01-03 17:07:43
Ocena: 0(glosow:0)-+
Umowy można być swiadomym, jednak takie przypomnienia na cały ekran,swiadczą o podejsciu do klienta przez POLSAT. Płac niezwłocznie 3 dni przed! Wiocha i tyle! Cale szczescie ze juz niedlugo koniec umowy
outsiderjack
2014-01-03 18:03:33
Ocena: 2(glosow:2)-+
Wiochą jest nachalność, natarczywość i traktowanie klienta jak opóźnionego albo oszusta. Najlepsze były polsatowskie życzenia świąteczne rozsyłane na pocztę klientów, najpierw kartka z życzeniami i w tej samej wiadomości żeby nie zapomnieć zapłacić.
główna
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0