Ukryj komentarze(132)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Snajper
Rei_Ayanami
2014-01-13 18:59:56
Ocena: 4(glosow:10)-+
tak dokładnie, są paragrafy na rozpowszechnianie danych osobowych więc po co je udostępniacie? jak juz powiedziałem nie udostępniam ani twoich ani bezosobowego, ani nikogo, a wy moje tak; dodatkowo cytuję : "Mimo że lubię wszelaką gadzinę, do tych postrzelałbym przynajmniej z takiego pistoletu hukowego, by im stracha narobić. Ponoć płochliwe to zwierzęta, a te wyjątkowo, bo jedna z tej familii przelatywała, cała ob..na ze strachu" pan bezosobowy przeszedł tutaj samego siebie; wy nawet nie jesteście infantylni, tylko chorzy umysłowo ...
liseklisek6666
2014-01-13 21:19:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
szczerze mowiac odbebnil swoje i wychodzi.
pewnie znowu cos narobi i juz wtedy nie wyjdzie, ale mimo wszystko wiocha by bylo zeby go teraz nie wypuscili bo costam.
To oznaczalo by ze wyrok niewazne jak krotki, moze stac sie dozywotni ot tak sobie bo sie komus tak podoba.
Mimo wszystko ja bym nie chcial zeby wychodzil na wolnosc.
anemik123
2014-01-13 15:28:26
Ocena: 0(glosow:2)-+
Po co toczyć teraz piane nie trzeba było znosić kary smierci dla takich zwyrodnialców i było by ok,ale nasze kochane Państwo chciało byc bardziej liberalne bzdura jak ch..,jest jeszcze paru dewiantów co niedługo kończą wyroki i co paro tygodniowa obserwacja w kukułczym gniezdzie? Nierozumiem jak tacy ludzie za podatki społeczenstwa darmo przerabiają chleb na g..
foytaz
2014-01-13 08:22:34
Ocena: -1(glosow:3)-+
no jak to dlaczego?, przecież on postanowił złamać rolę spoleczną jaką mu przypisało społeczeństwo i odwaznie realizować swoje pragnienia. Za ten swój zryw wolności dostał nawet poczwórną karę śmierci - czyż nie jest to idealny bohater na tęczowe sztandary? ;)
foytaz
2014-01-13 16:21:02
Ocena: 0(glosow:2)-+
@dagmik:Ja widzę i wiem, że Ty także więc Ciebie to nie dotyczy. Jednak ideolodzy gender i lgbt mają własna wizję. Ale Dagmik nic się nie przejmuj bo mam zamiar opublikować kilka 'kolaży' o gender :) wtedy będziesz się dopiero irytować;))) Poza tym nie traktuj tego osobiście. @Free wiesz co jest grubo naciągane? ;)))
david.brian.35175
2014-01-12 23:21:41
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
IlluminaSilvere
2014-01-12 22:59:45
Ocena: 1(glosow:1)-+
Powinni mu obciąć jaja i dopiero póżniej wypuścić.
marcino75pl
2014-01-12 21:48:53
Ocena: 2(glosow:10)-+
Qurva że tej szmaty nikt w puszce nie zayebał,to aż dziwne,pewnie na ochronkach garował.
murinforte
2014-01-12 21:58:27
Ocena: -2(glosow:6)-+
Tak jak ty :)
marcino75pl
2014-01-12 22:02:32
Ocena: 2(glosow:8)-+
na ochronkach to ci doopsko pękło,baranie.
new.cianide
2014-01-12 22:20:51
Ocena: -1(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora
marcino75pl
2014-01-12 22:28:20
Ocena: 2(glosow:8)-+
następny osioł z ferdkowego gangu.
new.cianide
2014-01-12 22:30:59
Ocena: -1(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora
new.cianide
2014-01-12 22:47:53
Ocena: 0(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora
siwythc666
2014-01-12 22:47:54
Ocena: 1(glosow:1)-+
ja na jego miejscu bał bym się opuszczać więzienne mury..... długo nie pociągnie..
david.brian.35175
2014-01-12 22:49:22
Ocena: 0(glosow:4)-+
Widze, ze jedna sikorka z rodziny kliszowatych sie zlapala :)))
new.cianide
2014-01-12 22:52:45
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora
new.cianide
2014-01-12 22:54:34
Ocena: -2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora
new.cianide
2014-01-12 22:55:48
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora
new.cianide
2014-01-12 22:59:46
Ocena: -3(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora
new.cianide
2014-01-12 23:07:28
Ocena: -3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora
marcino75pl
2014-01-12 23:08:04
Ocena: -1(glosow:9)-+
srisza tapeciaro zamknij japę i ty tropiciel odbytów też stul pysk parówo.
new.cianide
2014-01-12 23:12:24
Ocena: 0(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora
marcino75pl
2014-01-12 23:13:54
Ocena: 1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora
new.cianide
2014-01-12 23:14:37
Ocena: -2(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora
marcino75pl
2014-01-12 23:19:16
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora
new.cianide
2014-01-12 23:23:38
Ocena: -2(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora
new.cianide
2014-01-12 23:31:51
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
new.cianide
2014-01-12 23:34:15
Ocena: -1(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora
marcino75pl
2014-01-12 23:35:00
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora
new.cianide
2014-01-12 23:40:32
Ocena: -2(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora
marcino75pl
2014-01-12 23:47:41
Ocena: 1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora
marcino75pl
2014-01-12 23:52:03
Ocena: 2(glosow:2)-+
kodak o czym ta ciota pisze?
fantazyyja123
2014-01-13 13:52:56
Ocena: 1(glosow:3)-+
Pijecie do złej osoby..Marcino75 to nie ta osoba..Więc po co szczujecie? Nie wiecie a zaraz jakieś śmieszne dedukcje!!
marcino75pl
2014-01-13 18:12:10
Ocena: 0(glosow:2)-+
brawo Fantazyja,masz rację,ale nie przerywaj im zabawy ,niech się debil i idiotka dalej kompromitują.
lucy123
2014-01-13 18:53:31
Ocena: -1(glosow:5)-+
Kliszo, ładnie ładnie, prowokuj, używaj prywaty a potem napisz jak bardzo się tym brzydzisz i jak bardzo masz dość tej wojenki. Dżizas jakim dnem hipokryzji Ty jesteś. Dopiero co mi pisałaś jakie to okropne szperać po portalach i szukać czyiś danych widzę że już zmieniłaś zdanie i teraz sama latasz i szukasz.
klisza08
2014-01-13 18:55:20
Ocena: -1(glosow:7)-+
od kiedy obrzydliwe kolaze z naszej prywaty kraza po necie chyba jestem zwolniona z dbania o dobre imie tejze konkretnej grupki?Co -najlepsze my NADAL mowimy dookola a oni mowia wprost-wymieniajac nasze dane osobowe ,bezprawnie wykorzystuja nasze zdjecia ,pomawiaja i szkaluja.Na takie wybryki sa paragrafy ,drodzy panstwo....
Rei_Ayanami
2014-01-13 18:59:56
Ocena: 4(glosow:10)-+
tak dokładnie, są paragrafy na rozpowszechnianie danych osobowych więc po co je udostępniacie? jak juz powiedziałem nie udostępniam ani twoich ani bezosobowego, ani nikogo, a wy moje tak; dodatkowo cytuję : "Mimo że lubię wszelaką gadzinę, do tych postrzelałbym przynajmniej z takiego pistoletu hukowego, by im stracha narobić. Ponoć płochliwe to zwierzęta, a te wyjątkowo, bo jedna z tej familii przelatywała, cała ob..na ze strachu" pan bezosobowy przeszedł tutaj samego siebie; wy nawet nie jesteście infantylni, tylko chorzy umysłowo ...
lucy123
2014-01-13 19:02:30
Ocena: 1(glosow:3)-+
Kliszo, daj jakiś dowód. Daj jakiś jeden dowód niepodważalny że to ktoś z nas? Rozumiem że moje podrobione konto na samosi z moim zdjęciem to Ty, i Twoja banda. Skoro te rzekome kolaże to nasza, no to na to by wychodziło. Co dzień pokazujesz tylko jaka głupia i zakłamana jesteś. Najpierw mówisz że czegoś się brzydzisz i jakie to złe a po czym sama z uśmiechem na mordzie to robisz. Bo sobie coś wmówiłaś do tego tępego łba. Wiesz że za bezpodstawne oskarżenia też jest paragraf?
lucy123
2014-01-13 19:15:56
Ocena: 0(glosow:4)-+
A jakie szczegóły ja niby rozpowszechniam tutaj o Waszych kontach? No słucham? Jakie. Ty się już powinnaś leczyć bo nie odróżniasz rzeczywistości od fikcji przez siebie wymyślonej. Jesteś taka ograniczona. Jak już masz się czyimiś danymi bawić to baw sie moimi a nie Reia który jest w przeciwieństwie do Ciebie zbyt porządną osobą aby robić takie rzeczy.
david.brian.35175
2014-01-13 19:19:56
Ocena: -1(glosow:3)-+
Tylko prosze dajcie spokoj z paragrafami. Zdjecia z fb, nk, czy innych portali, nie podlegaja ochronie prawnej.
klisza08
2014-01-13 19:24:23
Ocena: 1(glosow:3)-+
Brian -uzywanie czyjegos nicka tym bardziej nie podlega- jak mnie tu ta nieuswiadomona osoba probuje nastraszyc.Ale -na szykanowanie kogos,stalking -jak najbardziej sa paragrafy.Zwlaszcza ,gdy ktos pod szkalujaco spreparowanym zdjeciem umieszcza moje imie i nazwisko...
Rei_Ayanami
2014-01-13 19:26:35
Ocena: 0(glosow:0)-+
klisza to dlaczego udostępniacie moje? Aż tak czujecie się bezkarni? Lepsi od innych?
fantazyyja123
2014-01-13 19:29:06
Ocena: 0(glosow:2)-+
Weźcie się ogarnijcie wszyscy na kupę kur.wa...-.-
david.brian.35175
2014-01-13 19:29:20
Ocena: -1(glosow:1)-+
Tak, kliszo, ale nie w internecie. Taka juz magia tego wynalazku.
fantazyyja123
2014-01-13 19:32:22
Ocena: -1(glosow:1)-+
O kim były te historyjki..bo mnie ominęło..
lucy123
2014-01-13 19:33:03
Ocena: 1(glosow:5)-+
Klisza Ty jestes nienormalna? Ciebie już całkiem popier*doliło, na jakiej kur*wa mac podstawie twierdzisz że ja mam z tym cokolwiek wspólnego?! No daj mi ten jeden dowód że to ja? Bo śmieje się z Twojego wyglądu to znaczy że robię jakieś kolaże z Twoją mordą i wrzucam na inne portale? Nie ma słów na to jakim zje*bem jesteś. No teraz to juz pokazałaś swój poziom dna. Zaraz powiesz że ci pogróżki wysyłałam w których groziłam Ci śmiercią. LECZ SIĘ DEKLU.
sebek110974
2014-01-13 19:41:22
Ocena: -2(glosow:8)-+
Brawo marcino!Gdzie garowałeś? Alimenta czy dycha na berzie?K@tasie jak ktoś tam był kimś to nigdy się z tym nie obnosił...za gówno wsiowy giciorze...zapierdalałeś z batorym?
narciarzpl
2014-01-13 19:46:41
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora
marcino75pl
2014-01-13 19:53:24
Ocena: 0(glosow:4)-+
ty szczurojebco widzisz gdzieś komentarz o tym że siedziałem niby?
lucy123
2014-01-13 20:05:53
Ocena: 0(glosow:6)-+
Dorośli ludzie zamiast rzucać bezpodstawne oskarżenia rozmawiają ze sobą i wyjasniają takie rzeczy, widać ty jestes na to zbyt ograniczona, mało tego, nadal nie jestes w stanie dac mi dowodu ze to ja. Powiedz, czy widziałaś w ogóle te kolaże? Jak one wyglądały? Jaki login je wrzucił na te strony?
freedom80
2014-01-12 20:58:04
Ocena: 3(glosow:3)-+
dostał karę śmierci, tyle tylko że w wyniku amnestii karę zamieniono na 25 lat. Może gdyby po 89r tak ochoczo nie zmieniano wszystkiego co po poprzednim ustroju zostało to dzisiaj nie było by tego problemu. Ale fakt, faktem - zgodnie z prawem karę odbył.
david.brian.35175
2014-01-12 21:02:41
Ocena: 1(glosow:3)-+
Nie amnestii, a moratorium, a pozniej zniesienia kary smierci. Myk byl taki, ze zniesiono kare smierci, a nie wprowadzono przez kary dozywocia i przez pewien czas najwyzsza kara bylo 25 lat.
pajakpajak
2014-01-12 21:10:26
Ocena: 2(glosow:14)-+
komentarz usunięty przez moderatora
david.brian.35175
2014-01-12 21:30:31
Ocena: 0(glosow:2)-+
Spieprzyli sprawe, bo powinni najpierw wprowadzic dozywocie, a pozniej zniesc kare smierci. Amnestia jest wtedy, gdy kara jest anulowana, tu tego nie bylo. Po zniesieniu kary smierci, te wyroki automatycznie zmienialy sie na 25 lat, stad mamy ten problem. Gdyby wczesniej wprowadzono dozywocie, to wlasnie na ta kare bylyby zmienione. Problem jest taki, ze jak im zmieniono na 25 lat, to juz nie mozna wyrokow podwyzszac.
david.brian.35175
2014-01-12 21:50:42
Ocena: 0(glosow:2)-+
Nie freedomku, amnestia to nie zlagodzenie. Po amnesti sie wychodzi. Najpierw bylo moratorium, a pozniej zniesienie. Cala ta sytuacja to zwyczajny legislacyjny bubel; tylko, ze dziennikarze jak zwykle nie zwracaja uwagi na precyzje pojec.
murinforte
2014-01-12 22:00:30
Ocena: 3(glosow:5)-+
on jest prawiczkiem a nie prawnikiem,źle zrozumiałeśd ;0
david.brian.35175
2014-01-12 22:01:13
Ocena: 0(glosow:2)-+
freedomku, ale zauwaz, ze oni odsiedzieli 25 lat, wiec maksymalny wyrok jaki mogli wykonac, po tym jak zniesiono kare smierci. A zniesienie kary smierci nie bylo amnestia !!!
freedom80
2014-01-12 22:09:04
Ocena: 1(glosow:1)-+
murin, dziekuje za wyjasnienie, teraz w koncu wszystko mi sie uklada w calosc :) David kurka wodna, odsiedzial 25 lat a mial orzeczona kare smierci ktora w wyniku amnestii zostala zamieniona na 25lat bo w tamtym czasie nie bylo dozywocia. Majoero, gdzie jestes? Potrzebuje znac Twoja opinie. tylko Tobie uwierze :)
michalng
2014-01-12 22:13:21
Ocena: 0(glosow:0)-+
David sprawdź sobie jak to wyglądało zamiast wypisywać nieprawdę.
Kare zmieniono mu w 1989 roku ze względu na amnestie. Moratorium na KS wprowadzono dopiero w 1995 roku a zniesiona KS została w 1998 roku. Gdyby zmieniono mu KS na 25 lat w 1998 to wychodził by dopiero w 2023 roku
davidbrian35175
2014-01-12 22:16:17
Ocena: 0(glosow:0)-+
A w jakim to jezyku piszesz na codzien?Suahili?
david.brian.35175
2014-01-12 22:21:44
Ocena: 0(glosow:0)-+
W Polsce faktyczne moratorium na kare smierci zostalo wprowadzone w 1988 roku.
david.brian.35175
2014-01-12 22:29:28
Ocena: 0(glosow:0)-+
Dobra, wytlumacze wam to prosciej a)po 88 roku kary smierci sa zawieszone b)skoro sa zawieszone, to nie mozna trzymac w takich warunkach skazancow c) trzeba im zamienic ich kare amierci na wiezienie d) najwyzsza kara wiezienia jest 25 lat e) zamieniono kary smierci na 25 lat wiezienia, bo dozywocie nie jest przewidziane w KK; czy teraz juz jasniej?
david.brian.35175
2014-01-12 22:31:20
Ocena: 0(glosow:0)-+
I nie w zadnym 2023, bo kare liczy sie od poczatku jej odbywania (areszt takze jest liczony)
michalng
2014-01-12 23:11:00
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nie masz racji. wyroki KS wydawano do 1996 roku. Ostatnim skazanym był Zbigniew Brzozowski. Jeśli komuś w 1998 roku zmieniono KS na 25 lat to wychodzi po 25 latach czyli w 2023, to ile przesiedział w celi śmierci nie ma znaczenia. Bo siedzenie w celi śmierci to nie jest odsiadywanie kary tylko oczekiwanie na wykonanie kary. Trynkiewicza skazano 29 września 1989 a 7 grudnia 1989 była amnestia która wszystkie KS zamieniła na 25 lat.
david.brian.35175
2014-01-12 23:17:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
Art. 4.
§ 1. Jeżeli w czasie orzekania obowiązuje ustawa inna niż w czasie popełnienia przestępstwa, stosuje się ustawę nową, jednakże należy stosować ustawę obo-wiązującą poprzednio, jeżeli jest względniejsza dla sprawcy.
§ 2. Jeżeli według nowej ustawy czyn objęty wyrokiem zagrożony jest karą, której górna granica jest niższa od kary orzeczonej, wymierzoną karę obniża się do górnej granicy ustawowego zagrożenia przewidzianego za taki czyn w nowej ustawie.
david.brian.35175
2014-01-12 23:26:12
Ocena: 0(glosow:0)-+
Proponuje analize tych paragrafow, a Trynkiewicz byl skazany w 89 roku 1989 + 25 lat= 2014 rok, wiec gdzie problem?
michalng
2014-01-12 23:41:43
Ocena: 0(glosow:0)-+
Bo w 1989 skazany był na KS. Gdyby kare zmieniono mu w momencie zniesienia KS w Polsce czyli w 1998 roku to wyszedł by w 2023. Wychodzi w 2014 (skoro odsiedział 25 lat) KS zamieniono mu na 25 w 1989 roku czyli dokładnie w tym roku w którym była amnestia.
david.brian.35175
2014-01-13 00:11:20
Ocena: 0(glosow:0)-+
Boze, zrozum, ze jak ktos jest skazany na kare smierci, a jej wykonywanie jest zawieszone (1988 rok) to nie mozesz go dluzej trzymac w wiezieniu, bo de facto jest bez wyroku (nie moze istniec wyrok, ktorego wykonywanie jest zawieszone) dlatego ustawodawca musial cos z tym fantem zrobic, zeby nie naruszac zasag Konstytucji i zamienil kary smierci na najwyzsza wtedy mozliwa kare czyli 25 lat. I to nie byla amnestja, tylko dostosowanie do zasad prawa. Bubel polega na tym, ze wczesniej powinni wprowadzic dozywocie i to na ta kare zamienic im wyroki i nie mielibysmy dzis problemow.
michalng
2014-01-13 00:29:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
Bredzisz. Po 88 roku wydawano wyroki Smierci wielokrotnie. Kara śmierci istniała nie było żadnych przeszkód żeby ją wykonywać. Moratorium wprowadzono dopiero w 1995 roku. Moze inaczej. Skoro w Polsce po skazaniu gościa na KS była amnestia (bo była) i skoro w tej amnestii zamieniono wszystkie wyroki KS na 25 lat a wszystkie kary więzienia skrócono o połowę (Tekst ustawy z 9 gr 1989 dostępny w internecie)to dlaczego twoim zdaniem miała by go nie objąć ?
david.brian.35175
2014-01-13 00:49:47
Ocena: 0(glosow:0)-+
Dlatego, ze juz wtedy bylo wiadomo, ze KK bedzie nowelizowany i bedzie przywrocona kara dozywocia i wyroki smierci na nia beda zamieniane; to byla swoista luka prawna. Sady nie mogac skazywac na dozywocie, orzekaly kare smierci, bo wiedzialy, ze za moment bedzie to zmienione. Jednak w 1988, czy 89 roku to nie bylo takie pewne. A problemu z trzymaniem w celach smierci nie bylo, bo wiedziano, ze wyrok i tak sie nie odbedzie, a sejm pracuje nad zmianami. Poszloby to szybciej, tylko, ze wtedy straszny burdel. Wprowadzano glownie zmiany gospodarcze, sejm byl rozwiazany w 93 etc.
david.brian.35175
2014-01-13 00:59:29
Ocena: 0(glosow:0)-+
Proponuje przeczytac tez art7 ustawy z 1989 roku.
david.brian.35175
2014-01-13 01:22:21
Ocena: 0(glosow:0)-+
I jeszcze jedna ciekawostka, juz z praktyki sadowniczej. Po 89 roku sedziowie niechetnie skazywali na kare smierci, bojac sie oskarzen o bycie "sedziami komunistycznymi, czy stalinowskimi". Dlatego walili kary 25 lat, choc powinni wiecej. Ale taka byla specyfika tego dziwnego okresu transformacji, kiedy wszyscy bali sie weryfikacji i innych pomowien.
michalng
2014-01-13 06:58:17
Ocena: 0(glosow:0)-+
Kiedy było wiadomo ? w 89 roku ? ze w 1998 zostanie zniesiona KS ? Zresztą twoje "było wiadomo" jest g@#$wno warte bo jak wiemy nie zamieniano KS na dożywocie tylko na 25 lat. Nie odpowiedziałeś na moje pytanie dlaczego amnestia z 1989 roku twoim zdaniem nie objęła Trynkiewicza.
david.brian.35175
2014-01-13 07:31:58
Ocena: 0(glosow:0)-+
Boze, czy ja musze po raz 10-y tlumaczyc, ze skoro zawiesza sie wykonywanie kary smierci, to trzeba znalezc inne rozwiazanie, poniewaz nie mozna tak trzymac kogos w wiezieniu (nielegalne, bo bez mozliwosci warunkowego zwolnienia) W skrocie, jak kogos sie skazuje na kare smierci, to albo trzeba dac mu w czape, albo zmienic kare na inna. A, ze od 88 roku kary smierci nie wykonywano, wiec wykombinowano zamiane na 25 lat. Pod to zalapal sie m;in Trynkiewicz. A ze nie bylo dozywocia, to wyjdzie w tym roku. Nie wiem, gdzie macie problem.
david.brian.35175
2014-01-13 07:37:56
Ocena: 0(glosow:0)-+
Kare smierci zawieszono w 88, oficjalnie moratorium wprowadzono w 95, a zniesiono w 97. Ale juz w 88 bylo wiadomo, ze kar smierci w Polsce wiecej nie bedzie. Zreszta w 91 podpisalismy Europejska konwencje praw czlowieka, wiec juz nawet nie mozna bylo jej wykonac. A prawda jest taka, ze od roku 88 do 95 (nowelizacja KK) w prawie karnym byl burdel, bo nikt nie mial czasu sie tym zajmowac.
david.brian.35175
2014-01-13 07:52:11
Ocena: 0(glosow:0)-+
Zreszta pamietajcie, ze te wszystkie zmiany byly wymuszane politycznie. Wielu opozycjonistow siedzialo nie za przestepstwa stricte polityczne, a wyimagowane kryminalne, a komunisci bali sie odwetu po zmianach rzadow. Przeniescie sie w lata 88-91 i wyobrazcie sobie, ze wtedy nic nie bylo pewne. Dlatego byl chaos, a niestety kilku zbrodniarzy dobrze na tym wyszlo...
david.brian.35175
2014-01-13 08:57:04
Ocena: -1(glosow:1)-+
Nieeee, bo mimo, ze zmiane wrzucono do ustawy o amnesti, to akurat to amnestia sensu stricto nie bylo. Amnestia dotyczyla przestepstw glownie skarbowych ;) Niezbyt to logiczbe, ale wtedy takie buble byly normalka (wynik okraglego stolu - mialo byc szybko, a precyzja wazna nie byla, stad nasz obecny klopot;) Zreszta przeczytaj ta ustawe, yo wtlapiesz roznice ;)
michalng
2014-01-13 09:57:41
Ocena: 0(glosow:0)-+
A na kim mieli wykonywać te wyroki śmierci po 88 skoro w 89 zamieniono wszystkie KS na 25 więzienia w wyniku amnestii ? Nie walcz z faktami. W grudniu 1989 roku amnestia zamieniła wszystkie wyroki smierci na wyroki 25 letnie. Wszystkie, ten Trynkiewicza też. I amnestia była, objęła wszystkich przestępców. Wszystkie KS zamieniono na 25 lat a kary więzienia skracano o połowę, Ci którzy 1/2 swojego wyroku odsiedzieli wychodzili do domów. I sam piszesz ze w latach 88-91 nic nie było pewne a za razem piszesz ze zniesienie KS było pewne ;-) Sam sobie przeczysz.
david.brian.35175
2014-01-13 18:41:25
Ocena: 0(glosow:0)-+
A wyroki smierci orzeczone po 89 roku zostaly wykonane? Nie, tez zostaly zamienione na kare wiezienia. A teraz zagadka: dlaczego nie mowimy tu o amnesti. Kara, ktora nie istnieje musi byc zamieniona na istniejaca. Tak bylo w 89 roku i pozniej. Amnestia to akt laski, a tutaj o lasce nie moze byc mowy, bo zamieniono im na najwyzsze przewidziane przez KK kary (niestety nie bylo przewidzianego dozywocia, wiec dano im "tylko" 25 lat)
david.brian.35175
2014-01-13 19:17:45
Ocena: 0(glosow:0)-+
Kara smierci byla zawieszona juz w 88 roku, wiec bylo tylko kwestia czasu, kiedy zostanie usunieta z KK. Mialo to miejsce w 1998 roku, kiedy wszedl w zycie nowy kodeks. Pozno, bo jak mowilem, sejm byl zajety innymi sprawami (transformacja ustrojowa byla wazniejsza). Tu nie ma zadnej sprzecznosci.
michalng
2014-01-14 18:05:43
Ocena: 0(glosow:0)-+
A wyroków wydane po amnestii (czyli w latach 91-96) nie wykonano bo w 1995 wprowadzono moratorium na wykonywanie kary śmierci. Bo kara ta istniała, wyroki zapadały, była w KK. Przestała istnieć dopiero w 1998 roku. A zamiana najwyższego wymiaru kary (Kary śmierci) na niższy (25 lat wiezienia) jest jak by nie patrzeć aktem łaski. Nikt w 88 roku kary śmierci nie zawieszał. W 89 roku amnestionowano wszystkich skazanych. Kolejne wyroki zapadły dopiero w 91. i nie wykonano ich aż do moratorium.
david.brian.35175
2014-01-14 19:21:52
Ocena: -1(glosow:1)-+
Ale kara smierci byla zawieszona juz w 88. A Ty dalej nie odpowiedziales, co sie stalo ze skazanymi na nia po 89. No wiesz, jak zamienia sie na kare najwyzsza z mozliwych, to ciezko o lasce tutaj mowic.
majorero
2014-01-15 00:01:46
Ocena: 1(glosow:1)-+
Kara śmierci nie była zawieszona w 1988 roku, ale od ostatniego powieszenia w kwietniu 1988, nie była wykonywana. W grudniu 1989 roku była ustawa o amnestii zamieniająca KS-y na 25 lat. Amnestia to nie tylko grupowe darowanie, ale też grupowe złagodzenie. Uważa się,że 25 lat jest łagodniejsze niż KS. Po 89 roku orzekano KS-y, ale ich nie wykonywano. Moratorium na wykonywanie było w 95, a zniesiono w 89 roku.25 lat liczy się od aresztowania w sprawie, dlatego nie wychodzą w grupie, a każdy o swoim czasie.
david.brian.35175
2014-01-15 21:56:46
Ocena: 1(glosow:1)-+
Nie bylo zadnego lagodzenia. Jesli nie wykonuje sie kary smierci, to trzeba ja zamienic na inna. A jezeli sie zamienia na najwyzsza z mozliwych przewidzianych w KK, to o lagodzeniu nie ma mowy. Z Twoja logika, Majorejo, to juz sama decyzja o zaprzestaniu egzekucji byla amnestia. Zawieszenie kary smierci bylo wynikiem rozmow z opozycja, ktora tego sie domagala. Moratorium wprowadzono w 95, ale i tak wyroki smierci orzeczone w latach 88-95 byly formalne, bo ks juz nie wykonywano. No prosciej juz tlumaczyc nie potrafie...
david.brian.35175
2014-01-15 22:07:59
Ocena: 0(glosow:0)-+
Powiedz w ktorym miejscu, to sie zastanowie, choc wiem, ze w tym przypadku mam racje ;)
david.brian.35175
2014-01-15 22:15:31
Ocena: -1(glosow:1)-+
No juz oszczedz nam opowiesci o swoich pikantnych, wieczornych zabawach, freedomku :)))
NaCoSieGapisz
2014-01-12 20:06:10
Ocena: -1(glosow:3)-+
Takiego trzeba powiesić ... Kto w ogóle wpadł na głupi pomysł wypuszczenia go na wolność ? jak długo w naszym państwie będzie jeszcze przestepca miał większe prawa niż ofiara ? Też mam syna. Jestem za karą śmierci dla takich sku*wysynów. Dla nich ta kara nigdy nie powinna zostać zniesiona ..
DeeDeeLinka
2014-01-12 19:55:14
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nie no, powtórzę się, ja jemu, na dzień dobry, po przekroczeniu murów więziennych .. ucięłabym przy samej doopie!
Finał dość zaskakujący, więcej szczęścia niż rozumu.
główna
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0