Ukryj komentarze(19)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Łowca
idler73
2014-01-30 09:14:44
Ocena: 5(glosow:7)-+
Z tego co wiem, Apple, uznał, że produkuje sprzęt tak zajebisty, że zlikwidował system gwarancyjny w USA. W Europie mu nie wolno, serwisem zajmują się firmy zewnętrzne w żaden sposób nie powiązane z Apple. Swoją drogą, nigdy nie kupiłbym telefonu za ok. 4000 PLN (tyle kosztował jakiś rok temu w Media Markt), czy w masakrycznie wysokim abonamencie. 3 razy taniej można kupić smartfona o podobnej jakości wykonania i możliwościach.
cape
2014-01-30 11:00:52
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ferrdal, zgadza się. Ekspertyzy dokonywane są przez serwis w max 5 dni.. 2 miesiące czeka się na nowy telefon. Nic nie zwojujesz w UOKIK, jak widać na forach wiele osób próbowało. Poczytajcie fora a potem wylewajcie tu swoje mądrości. Minn.. według kodeksu jeśli wybierasz ofertę z telefonem operator MUSI zapewnić ci sprzęt aby z usługi korzystać. miikee18 google nie gryzie. Telefony są oddawane na gwarancje i czekają 2 miesiące na serwisie z informacją że operator nie dostarczył sprzętu.
idler73
2014-01-30 09:14:44
Ocena: 5(glosow:7)-+
Z tego co wiem, Apple, uznał, że produkuje sprzęt tak zajebisty, że zlikwidował system gwarancyjny w USA. W Europie mu nie wolno, serwisem zajmują się firmy zewnętrzne w żaden sposób nie powiązane z Apple. Swoją drogą, nigdy nie kupiłbym telefonu za ok. 4000 PLN (tyle kosztował jakiś rok temu w Media Markt), czy w masakrycznie wysokim abonamencie. 3 razy taniej można kupić smartfona o podobnej jakości wykonania i możliwościach.
miikee18
2014-01-30 09:05:03
Ocena: 1(glosow:5)-+
Po 2, z tego co wiem nie naprawia tego play tylko serwis apple, więc co wy chcecie od ludzi z salonów, oni nie mają na to wpływu. Co wy myślicie, że oni naprawiają to na zapleczu?. Z reszta Iphone to gówno zawsze się coś z nimi psuje i jest nie tak, Samsungi działają w bardzo podobny sposób i są tańsze, a wg. mnie kupujące sprzęt firmy apple są po prostu ofiarami reklamy.
david.brian.35175
2014-01-30 09:06:13
Ocena: 0(glosow:2)-+
ferdus, juz Ty lepiej nic nie doradzaj, bo na zla droge sprowadzisz ;)
malgolina
2014-01-30 11:03:21
Ocena: 3(glosow:3)-+
Te 14 dni to jest czas na ustosunkowanie się do żądań kupującego, na piśmie. To znaczy,że w ciągu tych 14 dni sprzedawca ma poinformować klienta o sposobie załatwienia reklamacji. Jeśli nie odpowie w tym terminie,reklamacja zostaje uznana na korzyść żądań klienta. Ustawa konsumencka to coś innego niż gwarancja producenta. Przy ustawie konsumenckiej nie jest określone dokładnie w jakim terminie należy dokonać naprawy, zwykle jest to 30 dni,bo tak było u nas. Ludzie często mylą gwarancję producenta i ustawę konsumencką,a to dwie różne reklamacje.
david.brian.35175
2014-01-30 11:32:41
Ocena: 0(glosow:0)-+
ferdal, nie masz pojecia w temacie, wiec przestan sie glupio wymadrzac. Zapoznaj sie z przepisami, a pozniej zgrywaj Wszystkowiedzacego. Twoj pierwszy komentarz jest zwyczajnie smieszny.
david.brian.35175
2014-01-30 11:50:30
Ocena: -1(glosow:1)-+
Moze Ci ferdus uwzglednili, kiedy poszedles do nich pijany w kowbojkach i z pistoletami na kapiszony :)) A tak wracajac do tematu, to producent ma na naprawe 30 dni (o ile jest to wada towaru oczywiscie) a jesli nie moze w tym terminie naprawic, to jest zobowiazany wymienic produkt na nowy. A zrywac, to mozesz ferdus kwiatki na lace :)))
główna
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0