lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Miliony inwestowane w meczety nie są problemem ale na Kościół już tak!!!
poczekalnia
Dodano: 16.02.2014, 10:05:15   przez: globus0024
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 36  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(99)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
globus0024
2014-02-16 10:38:05
Ocena: 6(glosow:16)-+
a największą hipokryzją są hasła prorodzinne na pikiecie w wykonaniu Palikota!!!

achaja1
2014-02-16 22:04:39
Ocena: -1(glosow:5)-+
Zaraz, od kiedy meczet jest budowany z budżetu naszego państwa? Muzeum, ok, zgadzam się, ale ta inwestycja się zwróci z czasem. A co do kościołów... kurna, u mnie w Cze-wie, na każdym skrzyżowaniu jakiś stoi, za mało tego jeszcze jest? Co? Nie mieścicie się już w tych co są? Żłobków nie ma, szpitali nie ma,ale kościół kur@a musi być.

kary1977
2014-02-16 22:08:02
Ocena: -1(glosow:3)-+
To cośmy tak nagle się jednego uczepili?

jurek1102
2014-02-16 22:08:33
Ocena: -2(glosow:4)-+
Wytłumacz to wstawiającemu. Zrbił absurd zupełnie nie rozumiejąc zagadnienia.

majorero
2014-02-16 22:22:10
Ocena: 0(glosow:2)-+
O to tuptamy od wczoraj.

jurek1102
2014-02-16 22:25:07
Ocena: -2(glosow:2)-+
Ale wstawił meczet więc punkty lecą :)

majorero
2014-02-16 22:42:51
Ocena: 1(glosow:3)-+
Meczet i Żydzi zawsze dawali w Polsce dużo punktów.To ciekawe w kraju, w którym Żydów i muzułmanów jest jak na lekarstwo.

jurek1102
2014-02-16 22:48:45
Ocena: 0(glosow:0)-+
No nie wiem czy żydów jest w naszym kraju tak mało skoro co drugi wioskowy user ma na imię Dawid :)

globus0024
2014-02-17 05:55:53
Ocena: -1(glosow:5)-+
co się zwróci???? muzeum??? 180 milionów się zwróci???? kiedy??? chyba za 30 lat. A pozatym nawet za 30 lat się nie zwróci bo utrzymanie też kosztuje i prawdopodobnie państwo jeszcze dotuje istnienie muzeum!! A może dlatego jest tyle Kościołów bo w Polsce mamy 80% Katolików. A Żydzi czy muzłumanie są przyjezdni więc jak sobie przyjechali to niech sami budują sobie muzea!! Kościoły w większości wybudowane są bardzo dawno temu!! i głównie z datków parafian i darczyńców. Napewno komuna nie finansowała budowy kościołów a bardzo mała część powstała w ostatnim czasie!

globus0024
2014-02-17 06:15:25
Ocena: 0(glosow:2)-+
też cie rozumiem bo dla mnie budowanie takich budowli to przesada, ale mi chodziło o samą organizację pikiety przez Palikota!!! a przecież ten człowiek wywodzi się z PO czyli z tej samej partii co HGW. Gdzie był wtedy jak zapadały decyzje o wydaniu 180 milionów na muzeum Żydowskie!!!!??? a czepia się 6 milionów!!! część ludzi nie rozumie poprostu przekazu!!! chodzi mi o sam fakt hipokryzji Twojego Ruchu!!!

globus0024
2014-02-17 06:43:02
Ocena: 0(glosow:2)-+
Acha!! i jeszcze jedno!!! w Polsce jest 35 milionów katolików i 9990 kościołów co daje 1 kościół na 3503 osoby. I ok 30 tyś muzułmanów i 8 meczetów, co daje 1 meczet na 3750 muzułmanów!! czyli proporcja jest mniej więcej taka sama!! więc to że kościołów jest dużo nie oznacza że w porównaniu z innymi jest ich za dużo!!! Żydów mamy 100 tyś z czego tylko 30 jest zadeklarowanymi wyznawcami judaizmu a reszta to tylko żydzi z pochodzenia i 27 synagog więc jeśli brać te dane pod uwagę to synagog powinno być o 1/3 mniej!!! żeby było statystycznie tyle samo co kościołów

achaja1
2014-02-17 07:41:32
Ocena: 2(glosow:2)-+
Tu się nie zgodzę, kościoły w ostatnich latach buduje się częściej niż supermarkety. U mnie w Częstochowie na jednej dzielnicy potrafią być trzy, o wieży saurona nie wspominając a dzieciaki trzeba upychać po przedszkolach z rocznym wyprzedzeniem albo płacić za prywatne bo nie ma publicznych za to przy prawie każdym kościele jest prywatne prowadzone przez zakonnice za koszmarny hajs.

achaja1
2014-02-17 07:46:02
Ocena: 1(glosow:1)-+
A co do Palikota, już dawno pisałam że ten facet to chorągiewka, leci tam gdzie aktualnie jest największe parcie na szkło i w dupie ma idee. Jeśli chodziło Ci o tylko o Palikota i jego popisy to trzeba było inaczej tą wstawkę zmontować, wybacz ale w tej postaci straciła swoje założenie a wywołała niepotrzebny mętlik, w efekcie zamiast dyskusji o Palikocie masz pyskówki.

FuckAtheist
2014-02-16 21:59:54
Ocena: -2(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

majorero
2014-02-16 22:24:36
Ocena: 3(glosow:5)-+
Mogę być Twoim koszmarem. Jestem czarnym Żydem o korzeniach cygańskich i muzułmańskich z ciągotkami homoseksualnymi.

jurek1102
2014-02-16 22:44:44
Ocena: 0(glosow:2)-+
majero zapomniałeś dodać że należysz do Twojego Ruchu i podrywasz Grodzką :) (w przerwach od podrywania penetrujesz Biedronia:)

dagmik
2014-02-16 22:50:23
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

jurek1102
2014-02-16 22:53:03
Ocena: 1(glosow:1)-+
No i lewakiem o korzeniach ubeckich :)

majorero
2014-02-16 22:55:14
Ocena: 3(glosow:3)-+
Genderem jestem.

davidstar
2014-02-16 21:58:18
Ocena: -2(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

jurek1102
2014-02-16 22:02:53
Ocena: 0(glosow:2)-+
To uważasz że to lewaki dają kasę na to żydowskie gówno?

globus0024
2014-02-17 06:02:25
Ocena: -3(glosow:3)-+
skoro lewaki popierają wielokulturowość to w pewnym sensie popierają!!! Już samo nazywanie narodowców faszystami o czymś świadczy!! Narodowiec to osoba dla której naród, ojczyzna, barwy narodowe są najważniejsze. Nam Żydzi nie przeszkadzają ale pod warunkiem że będą zachowywać się jak goście a nie gospodarze!! bo w naszym kraju są gośćmi!! definicja faszyzmu jest delikatnie odmienna... ale dla lewaka narodowiec i faszysta to to samo, bo nie lubi pedałów, żydów, i murzynów

jurek1102
2014-02-17 13:28:36
Ocena: 0(glosow:0)-+
globus przecież to prawica dała na to pieniądze a na temat narodowców to teoretycznie to piękna idea ale w praktyce jak jest to wiadomo... Zwykła banda zadymiarzy podpierająca się szlachetnymi hasłami.

globus0024
2014-02-17 14:14:07
Ocena: 0(glosow:0)-+
no i widzisz ulegasz znowu propagandzie!! nazywasz bandą zadymiarzy tych którzy pierwsi poszliby bronić ojczyzny gdyby trzeba było!! Byłem na marszu niepodległości!! I zadyma wyglądała w ten sposób że 150 tyś ludzi maszerowało spokojnie a 200 osób robiło zadymę ale Żydowskie media pokazały tylko zadymę!! Pomijam fakt że marsz został zdelegalizowany pod samą ambasadą rosyjską i nagle te tysiące ludzi według policji powinno wyparować!! bo jak się zaczęliśmy rozchodzić to każda grupka powyżej 10 osób była zaczepiana przez policje jako nielegalne zgromadzenie!!

majorero
2014-02-17 15:03:31
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nie 150 tys, a 20 tys, to po pierwsze. Z tych 20 tys, połowa to kobiety. Zostaje 10 tys. mężczyzn. Z tych 10 tys połowa to emeryci. Zostaje 5 tys. Odliczając niepełnosprawnych i chorych przewlekle zostaje nam około 3-4 tys zdrowych i silnych poborowych. Z tych 3-4 tys poborowych około 80 procentom odwaga z zadymy kończy się wtedy, gdy pojawia się policja. Zostaje około 250 osób gotowych do walki za ojczyznę.

globus0024
2014-02-17 15:16:17
Ocena: -1(glosow:1)-+
widzisz... mówisz o czymś o czym nie bardzo masz pojęcie!!! 20 tyś to było na marszu prezydenta... a co do tego że uciekają przed policją... no cóż... gdybyś choć raz dostał gazem od policji albo gumową kulką po nóżkach to też byś uciekał. Tylko że ty prawdopodobnie jesteś typem człowieka który potrafi być ostry ale tylko w komentowaniu na internecie!! często bywam na meczach i kiedyś faktycznie myślałem że na mecze same kibole chodzą dopóki nie zobaczyłem co to policyjna prowokacja!!! jak myślisz dlaczego Policja ma zakaz wstępu na stadiony???

majorero
2014-02-17 16:06:00
Ocena: 1(glosow:1)-+
Sami kibole oczywiście, że nie. Kibole to tak połowa, za to niezwykle aktywna w demolce. Ze swojego kombatanctwa nie będę się tłumaczył, bo nie wypada, ale zapewniam Cię, że mam co wspominać.Był czas na zadymy jest czas na wyrażanie swojego zdania w wyborach.Nie zauważyłem żebym był ostry w komentowaniu.

globus0024
2014-02-17 17:47:53
Ocena: 0(glosow:0)-+
wiesz!! od czasu kiedy policja ma zakaz wstępu na stadiony nie byłem świadkiem żadnej zadymy na stadionie podczas meczu mojej drużyny!! najwyżej jakieś bluzgi w kierunku kibiców drużyny przeciwnej a chodzę na mecze jednej z Krakowskich drużyn. Więc teoretycznie najniebezpieczniejsi pseudokibice. Tzw. nożownicy!!! kiedyś zadyma była standardem. Policja gazowała pod byle pretekstem. Sietniaki w mundurach czuli się panami na stadionach bo chroniło ich prawo, tarcza, gaz i broń gładkolufowa!!

globus0024
2014-02-17 18:09:33
Ocena: 0(glosow:0)-+
a słyszałeś może o akcjach kibicowskich jak choćby ta prowadzona przez kibiców Legii we Lwowie??? nie slyszałeś bo media mają obowiązek pisać tylko o zadymach!!! nie wolno pisać o kibicowskich akcjach charytatywnych czy zbiórki pieniędzy na renowację cmentarzy żołnierzy poległych w czasie wojny??

foytaz
2014-02-16 21:49:16
Ocena: 1(glosow:5)-+
Co 'in plus' wnieśli żydzi na przestrzeni wieków w rozwój Polski?, poza pasożytowaniem oczywiście?

majorero
2014-02-16 22:26:00
Ocena: -2(glosow:2)-+
Na przykład pieniądze na murowaną Polskę Kazimierza Wielkiego.

foytaz
2014-02-17 11:43:10
Ocena: -2(glosow:2)-+
a do kiedy Niemcy to żydzi?

majorero
2014-02-17 13:16:43
Ocena: 1(glosow:1)-+
Za przywileje dla Żydów korona uzyskała olbrzymie pożyczki, które z czasem i w części okazały się darowizną.Żydzi w Polsce pochodzili z całej Europy, w tym z terenów dzisiejszych Niemiec, które wtedy Niemcami nie były.Czyli w skrócie byli to Niemcy narodowości żydowskiej.Ale jest to bardziej skomplikowane, bo wówczas nie było granic, nie było świadomości narodowej i państwowej.Przynależność określało się tym komu się podlegało. Polacy w naszym rozumieniu byli poddanymi króla Kazimierza.I określało się wyznanie.Poddany Kazimierza wyznania jezusowego lub mojżeszowego.

majorero
2014-02-17 13:21:01
Ocena: 0(glosow:0)-+
Chłopi byli,przede wszystkim, poddanymi swojego szlachcica. Więc taki chłop to był poddany np. Radziwiłła, wyznania jezusowego. Dzięki przywilejom Żydzi stali się poddanymi króla, bo tylko sądy królewskie mogły ich sądzić.Ze zwykłych obywateli o Polsce nikt nie słyszał.

foytaz
2014-02-17 13:24:44
Ocena: 0(glosow:0)-+
Czyli Ius Teutonicum tak napradę nie było tym czym było?, ciekawa koncepcja. Kolejna rzecz to ile z tych pożyczek zamieniło się w darowizny bo skoro mówimy o żydach a zwłaszcza o żydach niemieckich to oczywistym jest, że zachowały się źródłowe rejestry na podstawie których czerpiesz swą wiedzę?

majorero
2014-02-17 13:40:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nie jestem historykiem wiec wiedzę czerpię, a raczej czerpałem, z podręczników, a nie źródeł. Przywileje dla Żydów polegały właśnie na tym, że wyjęto ich spod władzy pana miasta i poddaniu władzy króla.A więc prawo niemieckie, czyli sposób lokowania miast był sobie, a Żydzi obok, na prawach królewskich.Stąd ich wdzięczność dla króla.Nawet jeżeli oddano wszystkie pieniądze, to nie zmienia to faktu, że zastrzyk gotówki na rozbudowę pochodził w dużej części od Żydów.

foytaz
2014-02-17 13:48:44
Ocena: 0(glosow:0)-+
jednym słowem żydzi jako pierwsi wprowadzili u nas Kredyty Chwilówki.

majorero
2014-02-17 14:04:23
Ocena: 1(glosow:1)-+
Coś w tym stylu, bo w jako chyba jedynym państwie nie mieli ograniczeń wysokości procentu od pożyczek.

majorero
2014-02-17 14:05:29
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ale podzielili się za to z królem.

freedom80
2014-02-16 21:33:01
Ocena: 1(glosow:5)-+
żartem jest ta wstawka.

globus0024
2014-02-17 06:05:50
Ocena: -3(glosow:3)-+
dla żyda jest żartem. No i dla muzłumanina!!! skoro muzłumanów w Polsce jest tak mało to po co jakiś tam podobno sponsor akurat tutaj zasponsorował meczet???? I po co muzeum Żydowskie za 180 milionów skoro w Krakowie już takie istnieje??? Małe, skromne, wybudowane tanim kosztem, no i blisko Auschwitz więc mogą zwiedzać jedno przy drugim nie robiąc zbędnych kilometrów

majorero
2014-02-17 13:42:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
Zasponsorował bo tak chciał.Dla niego to grosze, a chwała w niebie wielka.

jurek1102
2014-02-16 13:20:08
Ocena: -3(glosow:5)-+
Czy pieniądze na ten meczet idą z budżetu państwa?

majorero
2014-02-16 13:22:29
Ocena: 3(glosow:9)-+
W każdym razie nie z naszego.Ale tego nie wytłumaczysz.

jurek1102
2014-02-16 13:30:06
Ocena: 1(glosow:3)-+
Wstawiający chyba zupełnie nie zrozumiał sedna sprawy.

globus0024
2014-02-16 16:59:23
Ocena: -2(glosow:6)-+
skoro nie z naszego budżetu to dlaczego nikt nie podaje kto jest tym sponsorem???? dlaczego to jest taką tajemnicą!!! Już pisałem o równie tajemniczym inwestorze z Kataru!! później się okazało że żadnego inwestora nie było... jak ktoś mi pokaże tego sponsora to uwierzę że istnieje

jurek1102
2014-02-16 21:26:50
Ocena: -2(glosow:4)-+
globus z całym szacunkiem... Ty zupełnie nie rozumiesz o co w tym wszystkim chodzi. Odpowiedz mi tylko na jedno proste pytanie. Czy to normalne że państwo świeckie inwestuje w budowę kościołów?

majorero
2014-02-16 21:38:24
Ocena: -2(glosow:4)-+
To jest tajemnicą, ponieważ sponsor nie chce być znany ogółowi.Daje prywatną kasę na prywatne przedsięwzięcie może zostać anonimowy jeżeli taka jego wola.Co w sumie fajne jest, bo robi to z własnej potrzeby, a nie na pokaz.

jurek1102
2014-02-16 21:42:34
Ocena: -3(glosow:3)-+
Jeśli na kościół będą dawać tajemniczy sponsorzy a nie Tusk z naszych podatków to marudzić nikt nie będzie.

globus0024
2014-02-17 10:45:03
Ocena: -1(glosow:1)-+
tylko że "tajemniczy sponsor" dla mnie znaczy bardziej "podatnik" I jeszcze jedna sprawa!!! Tusk i Palikot mieli w swoim programie wyborczym kwestię wycofania wojsk z Afganistanu i Iraku!!! Na dzień dzisiejszy wiemy jak jest!!! Nasi żołnierze walczą z Islamskimi terrorystami a my im pozwalamy na budowę świątyni w naszej stolicy za podobno pieniądze od Arabskiego sponsora!!! Coś mi tu nie pasuje!! może wprowadźmy im prawo szariatu!!! Wasze żonki będą sobie na plażę zawinięte w zasłonę chodzić!!! Cała europa przejechała się na islamizacji a my ich zapraszamy!!!

majorero
2014-02-17 13:28:53
Ocena: 0(glosow:0)-+
My ich nie zapraszamy, tylko dajemy możliwość wykonywania kultu, tym, którzy tu są.Akurat polityka sprowadzania obcych do nas jest bardzo restrykcyjna i nie ma żadnego zagrożenia islamizacją.Poza tym są niskie zasiłki więc nie jesteśmy dla nich atrakcją.Nie ma sprzeczności w walce w Afganistanie. Tam walczymy z terrorystami, jak sam zauważyłeś, a tu budują sobie swoją świątynię, za swoje pieniądze lub pieniądze od prywatnych sponsorów, zwykli ludzie.Są to pewnie pieniądze z ropy.

globus0024
2014-02-17 14:09:37
Ocena: 0(glosow:0)-+
Tylko że jakiś tam paradoks jest!! walczymy z nimi a poprzez politykę otwartą na inne kultury zapraszamy do siebie!!! Ktoś powie że nie wszyscy islamiści to terroryści!! ja nie uważam że wszyscy ale każdy wie jaki stosunek choćby do kobiet ma religia islamu!! Kto w latach 90-tych chodził na dyskoteki to pamięta te lata gdzie Cyganie próbowali u nas rządzić!! wpuśćmy islam do siebie a będziemy mieć powtórkę!! pójdziesz z żoną na imprezę i jak się spodoba grupce ciapatych to ty oberwiesz a żonę ci zgwałcą bo religia im na to pozwala!! A jeśli chodzi o prawo to niemcy i brytyjczycy mają podobne!

majorero
2014-02-17 14:31:36
Ocena: 1(glosow:1)-+
Myślę, że kobiecie jest wszystko jedno, czy zgwałci ja muzułmanin, czy pijany katolicki gnojek.Gwałciciel nie kieruje się religią, a swoim osobistym prostactwem.Nie znam danych na temat liczby gwałtów w arabskich krajach w porównaniu do krajów katolickich. Podejrzewam,że jest to zbliżone.

globus0024
2014-02-17 15:21:32
Ocena: 0(glosow:0)-+
czyli nie pamiętasz czasów cyganów na polskich dyskotekach!!!to Ci troszkę przybliżę temat!! Wchodzisz z żoną na disco. Masz ładną żonę więc szybko wpada w oko grupce ciapatych siedzących w rogu!! podchodzą do was jeden odciąga żone od Ciebie i tyle ją widzisz... takie scenariusze w 90 latach były dość częstym przypadkiem. Jak kobieta się spodoba ciapatemu to zaczyna być jego własnością. I zaczyna działać prawo dżunglii!! oczywiście jest szansa że Twojej żony nie wyru**ają ale pod warunkiem że na disco będziesz z mocną obstawą!!

globus0024
2014-02-17 15:32:11
Ocena: 0(glosow:0)-+
a co do liczby gwałtów to owszem może i jest zbliżone bo u arabów gwałt jest dopiero wtedy jak gwałcący się przyzna a jak powie że ona chciała to kobieta dostaje dwadzieścia batów za sex pozamałżeński!! widzę że raczej o tym nie pogadamy bo nie bardzo masz pojęcie...

majorero
2014-02-17 16:10:56
Ocena: 1(glosow:1)-+
Sorki, dyskoteki to nie moje klimaty.Tam gdzie zdarza mi się bywać, cyganie nie wpadają, bo się źle czują.Natomiast słyszałem/czytałem o podobnych scenariuszach w wykonaniu całkiem katolickiej młodzieży, nie wspominając o katolickich posłach na Sejm.

globus0024
2014-02-17 17:55:26
Ocena: 0(glosow:0)-+
czyli nie masz pojęcia o czym mówię!!ja zwiedziłem trochę dyskotekowego świata i owszem zdarzały się sytuacje że koleś poznawał laskę bawili się wspólnie ale w pewnym momencie robił się problem bo kobietka miała nadzieje że skończy się na macanku a on liczył na więcej!ale z cyganami było tak że kobietka od początku nie chciała. poprostu się spodobała jednemu z ciapatych i już musiała być jego!widzę że masz podejście typowo medialne. coś gdzieś usłyszałeś. nie wiesz dokładnie jak było ale ty wiesz lepiej jak było!ja to przeżyłem a nie słyszałem. Dawniej imprezowałem na śląsku. Kolebka cygaństw

globus0024
2014-02-16 12:57:10
Ocena: 0(glosow:6)-+
sam sobie odpowiedziałeś na niektóre pytania!! 75 tyś Polaków i 950 tyś Żydów!!! czyli głównym celem byli Żydzi a nie Polacy!!! Niemcy weszli do Francji ale nie zrównali im Paryża z ziemią!!! skończyła się wojna i się wycofali!!! a nam zniszczyli cały kraj bo stawialiśmy się w obronie Żydów!!!

majorero
2014-02-16 13:20:00
Ocena: 0(glosow:4)-+
Warszawę zrównali z ziemią za Powstanie, a nie za Żydów.Niemcy z Paryża sami nie wyszli, mieli problemy z Amerykanami, którzy chyba chcieli ich wyrzucić.

globus0024
2014-02-16 17:09:16
Ocena: 1(glosow:3)-+
OK!! ale skąd wiesz czy doszłoby do powstania gdyby nie masowe wywózki żydów z getta??? prawda jest taka że my najdotkliwiej odczuliśmy agresję niemiecką i jakiś powód tego był.

majorero
2014-02-16 19:39:39
Ocena: -1(glosow:3)-+
Jak nie wiesz jaki to przeczytaj sobie jakikolwiek podręcznik do historii. Wystarczy z poziomu gimnazjum.

globus0024
2014-02-17 06:10:33
Ocena: -1(glosow:1)-+
powód jest taki że tylko Hitler go znał!!! twierdził że rasa aryjska to nadludzie!! tylko że to właśnie słowianie kojarzą się jako blondyni z niebieskimi oczami!! moje zdanie jest takie że gdyby żydów w Polsce nie było to może i bylibyśmy zajęci przez Niemcy ale napewno w Polsce byłoby dużo mniej ofiar. No i Auschwitz byłoby obozem pracy a nie koncentracyjnym!! A Warszawska Starówka dzisiaj nie miałaby 60 lat!!!

majorero
2014-02-17 13:47:53
Ocena: 0(glosow:0)-+
Aryjskość to przede wszystkim kwestia krwi, wygląd był drugorzędny.Sugerujesz, że gdyby nie Żydzi to bylibyśmy mniej bohaterscy, nie walczylibyśmy o wolną Polskę z Niemcami, nie byłoby AK, NSZ ? Z tego wynika, że dzięki Żydom jesteśmy bohaterscy. Już za to należy im się muzeum. Starówkę zniszczono za Powstanie Warszawskie i nie miało to związku z Żydami, których wtedy już w Wwie nie było.

globus0024
2014-02-17 14:19:59
Ocena: 0(glosow:0)-+
nie!! wcale tak nie uważam!! ale chodzi o to że im większa krzywda ludziom się dzieje tym bardziej się naród mobilizuje!! I tak jak w przypadku Polaków szli na czołgi z kosami!!! bo krzywda się wielka działa tylko że największa krzywda dotyczyła Żydów!! a my za nich nadstawialiśmy du*y. Gdyby Hitler nie zamykał żydów w gettach i ich nie mordował to podejrzewam że byłoby o połowę mniej powstań i ofiar wśród Polaków. A o niepodległość byśmy walczyli ale ta walka byłaby bardziej przemyślana!!

majorero
2014-02-17 14:39:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
Polacy nigdy nie szli z kosami czy szablami na czołgi.To przekłamanie, coś co można nazwać polityką historyczną.Dupy nie nadstawialiśmy, co widać po powstaniu w Getcie. Pomoc była z naszej strony symboliczna.Nie znam powstania, które wynikło z powodu Żydów.Niestety walcząc rzadko kiedy kierowaliśmy się rozumem, bardziej emocjami i stąd klęski militarne wszelkich powstań.Z drugiej strony zbudowaliśmy obraz polskiego bohatera.

globus0024
2014-02-17 15:26:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
widzę że dalej nie rozumiesz!! poczytaj trochę o zaborach!! i porównaj wszystkie trzy!! tam gdzie zaborca był najbardziej brutalny najczęściej dochodziło do zrywów i walk!! A np. w Austriackim zaborze było bardzo spokojnie bo Austriacy nawet mowy polskiej nie zabraniali w szkołach!! I o to mi chodzi!! nie mówię że któreś z powstań miało początek w celu obrony żydów!! ale gdyby nie masowe egzekucje żydów, łapanki itp. Obraz wojny byłby dużo mniej brutalny.

majorero
2014-02-17 16:26:16
Ocena: 1(glosow:1)-+
Gdyby nie wymordowali kilku milionów Żydów wojna faktycznie byłaby mniej brutalna. Ale fakt mordowania Żydów nie miał wiekszego wpływu na postawy Polaków.

globus0024
2014-02-17 18:05:45
Ocena: 0(glosow:0)-+
może i nie miał a może miał!! Polacy patrzyli na publiczne egzekucje i nie wierzę że byli wobec tego obojętni!! A byli tacy którzy ukrywali żydów przed hitlerowcami zciągając. Czesi i Węgrzy używali swoich Żydów jak waluty przetargowej. Wysyłali ich do Auschwitz w zamian za względny spokój jeśli chodzi o represje na swoich rodakach a tak samo byli podludźmi dla niemców!! A my Polacy tego nie zrobiliśmy i w zamian za to słyszymy tzw. medialne pomyłki typu "Polskie obozy zagłady"

dovertis
2014-02-16 12:01:00
Ocena: -4(glosow:10)-+
Rozum odrzuca religię, zaś religia nie liczy się z rozumem. Zatem majorero zlituj się nad samym sobą i nie każ rozumieć wierzącym.

globus0024
2014-02-16 11:49:05
Ocena: 4(glosow:14)-+
Ja jestem przeciwnikiem stawiania jakichkolwiek miejsc pamięci Żydom pomordowanym w Polsce!!! Takie kraje jak Czechy poddały się bez walki i oddały Niemcom swoich Żydów!! Francja tak samo a Polska walczyła o nich i to My powinniśmy mieć polskie muzea w Izraelu a nie oni u nas. To Żydzi powinni składać hołd naszemu narodowi za to że ich broniliśmy!!! Polska stała się celem faszystów dlatego że mieliśmy 4 miliony Żydów w naszym kraju!!! Mogliśmy ich wydać faszystom i mieć spokój!!!

majorero
2014-02-16 12:05:54
Ocena: -4(glosow:8)-+
Bardzo ciekawa, rzekłbym nowatorska, teoria dotycząca przyczyn wybuchu II wojny.Powinieneś pomyśleć o jakimś doktoracie.Wielu Żydów wolałoby zamiast "obrony" ze strony niektórych Polaków,zwykłej obojętności. Obojętność dawała szanse na przeżycie, donosy już takiej szansy nie dawały.

globus0024
2014-02-16 12:45:19
Ocena: 0(glosow:4)-+
widzisz!!! nasłuchałeś się żydowskiej propagandy i sam bredzisz!!! zawsze się trafi jakiś konfident!!! w każdej społeczności ale zdecydowanie częściej ich ratowali niż donosili na nich!! a pozatym plany likwidacji Żydów były znane wcześniej!! Faszystowskie Niemcy nie ukrywały nienawiści do nich!! Mogli spadać z Europy i nikt by im krzywdy nie robił!!!! widzisz... nienawiść do żydów i muzłumanów rodzi się dlatego że oni nie potrafią się dostosować do panujących obyczajów tylko chcą je zmieniać!!!!

globus0024
2014-02-16 12:48:30
Ocena: 1(glosow:5)-+
widzisz!!! Jak Gruzini chcieli uczcić pamięć Kaczyńskiego to u siebie postawili mu pomnik i jego imieniem nazwali ulice. A nie budują muzeum kultury gruzińskiej w Warszawie!!! Na tym polega różnica!!

majorero
2014-02-16 13:15:47
Ocena: 1(glosow:5)-+
Nienawiść do Żydów i muzułmanów bierze się z tego,że zakompleksieni ludzie na siłę chcą znaleźć ofiarę i wroga, na którym mogą się wyżywać.Nie przyszło Ci do głowy przypadkiem,że Niemcy traktowali Polaków jak podludzi, a demolkę zrobili bo my walczyliśmy, najdzielniej w Europie, o swoje? Warszawę zniszczyli po Powstaniu Warszawskim, a nie po Powstaniu w Getcie. Gdyby mogli się wynieść, to z pewnością by się wynieśli, co zrobili jak powstał Izrael. Dopóki nie było Izraela, tu był ich dom i mogli tu zostać. Byli obywatelami tego kraju.

globus0024
2014-02-16 17:12:29
Ocena: 2(glosow:4)-+
tak!!! wyprowadzili się bo Hitler ich wyprowadził!!! dzisiaj populacja żydów w Polsce jest prawie taka jak przed wojną!!! tylko że teraz Żydzi w Polsce mają polskie nazwiska i nawet nie wiesz ilu ich jest!!

majorero
2014-02-16 19:42:54
Ocena: -2(glosow:2)-+
Są tacy co twierdzą, że jest ich więcej niż Polaków w Polsce:D

globus0024
2014-02-16 10:38:05
Ocena: 6(glosow:16)-+
a największą hipokryzją są hasła prorodzinne na pikiecie w wykonaniu Palikota!!!

jurek1102
2014-02-16 13:38:38
Ocena: 0(glosow:2)-+
Czyli uważasz że lepiej wydać na kościół niż nakarmić dzieci?

globus0024
2014-02-17 15:29:00
Ocena: 0(glosow:0)-+
nie!! ale uważam że nawet jeśli nie zostałyby wydane na Kościół to i tak nie trafiłyby do dzieci!!!

globus0024
2014-02-16 10:18:00
Ocena: 4(glosow:8)-+
Centrum Jana Pawła w Krakowie sponsorowane jest przez prywatnych sponsorów głównie z Włoch i też było wiele spekulacji na ten temat!!!!

majorero
2014-02-16 10:31:43
Ocena: -1(glosow:5)-+
Nikt się czepia prywatnych pieniędzy z Włoch.Mają, dają, ich sprawa. Nie ma natomiast powodu, aby wkładać tam publiczne pieniądze, bo jest to powiększanie majątku prywatnego z naszych pieniędzy.

globus0024
2014-02-16 10:14:11
Ocena: 2(glosow:4)-+
z czyich pieniędzy??? Oficjalne informacje mówią że sponsorem jest tajemniczy sponsor z Arabii Saudyjskiej. I nic więcej!! mieliśmy już tajemniczego Katarskiego inwestora w stoczni!! jak się później okazało fikcyjnego!!! Jak się inwestuje pieniądze to nie ma tajemniczych sponsorów ani inwestorów!! a jeżeli taki się pojawia to znaczy że poprostu jest fikcyjny!!! A co mnie interesuje że coś jest własnością miasta??? żłobki i przedszkola też są własnością miasta a na nie pieniędzy brakuje!!!!

majorero
2014-02-16 10:29:48
Ocena: 2(glosow:4)-+
Jak się inwestuje prywatne pieniądze w prywatne przedsięwzięcie to można być anonimowym.To,że coś jest własnością miasta, to oznacza, że miasto inwestuje w swoje.Natomiast nie ma powodu żeby inwestować publiczne pieniądze w prywatny majątek jakiejkolwiek instytucji, nawet jeżeli jest to kościół.

globus0024
2014-02-16 10:36:32
Ocena: 0(glosow:2)-+
no wiesz!!! z reguły jak ktoś jest sponsorem to robi to po to żeby każdy wiedział że nim jest!!!!! A mnie bardziej interesuje to na co wydawane są pieniądze z naszych podatków a nie czy to jest inwestycja prywatna, państwowa, gminna, czy powiatowa!!! Nie jestem zwolennikiem finansowania bazylik z naszych podatków ale mniejszym złem dla mnie jest wydawanie pieniędzy na Kościół katolicki niż kulturę żydowską!!!

majorero
2014-02-16 11:18:48
Ocena: 0(glosow:2)-+
Są sponsorzy, który robią to dla pokazania się, a są sponsorzy dla których wystarczającą satysfakcję jest sam fakt sponsorowania. Nie ma reguł.Finansowanie z pieniędzy publicznych prywatnego majątku kościoła jest niedopuszczalne.Muzeum Żydów nie jest miejscem kultu religijnego, a miejscem upamiętnienia wspólnej historii Żydów i Polaków i jak już pisałem jest własnością miasta, a nie gminy żydowskiej.

globus0024
2014-02-16 11:41:50
Ocena: 1(glosow:3)-+
piszesz tak jakbyś nie wiedziało co chodzi!! Auschwitz też jest miejscem pamięci pomordowanych głównie Polaków i Żydów. Ale jak obejrzysz jakikolwiek program zagranicznej stacji TV na ten temat to mowa jest tylko o Żydach!! Kilka lat temu Oprah Winfrey gościła w Auschwitz!! ani słowa w całym programie nie było na temat tego że ginęli tam Polacy!!! O to chodzi!!! Może i nasze narody mają wspólną historię ale nie powinno się jej w żaden sposób upamiętniać!!! Polacy ginęli za żydów a dzisiaj dowiadujemy się że to my ich mordowaliśmy!!! W naszym kraju już jest muzeum kultury żydowskiej w Krakowie.

majorero
2014-02-16 11:57:20
Ocena: 1(glosow:3)-+
A dlaczego nie upamiętniać/wspominać czegoś co było dobre?Mówi się ,że ginęli tam głównie Żydzi(80-90%), ale zawsze też mówi się o innych:Polakach,Niemcacch, Francuzach Rosjanach ... Polacy ginęli za Żydów, ale też Polacy wydawali Żydów. To zależało od człowieka, nie od narodowości.I tu i tu były świnie i zacni ludzie.

globus0024
2014-02-16 12:04:01
Ocena: 0(glosow:2)-+
do marca 1942 roku w obozie Auschwitz byli prawie sami Polacy!!!! czyli 2 lata!! dopiero jak zbudowano Birkenau zaczęto masowo zwozić Żydów!! ale i Polacy tam trafiali!! więc nie pisz że w Auschwitz byli prawie sami Żydzi!! a zwłaszcza że Polacy trafiali tam głównie za to że pomagali Żydom się ukrywać przed Niemcami!!!

majorero
2014-02-16 12:14:22
Ocena: 1(glosow:3)-+
W Oświęcimiu zginęło około 75 tys Polaków i około 950 tys Żydów, to tak jak chcesz dyskutować o konkretach.Do 42 roku to był głównie obóz pracy, a nie obóz koncentracyjny.Auschwitz II czyli Birkenau, to był obóz koncentracyjny i trafiali tam głównie Żydzi.

majorero
2014-02-16 10:09:01
Ocena: 1(glosow:13)-+
Meczet jest finansowany z ich pieniędzy, nie naszych, muzeum Żydów jest własnością miasta, a Muzeum JP II jest własnością prywatną kościoła.Na tym polega różnica.

kary1977
2014-02-16 11:45:41
Ocena: 0(glosow:4)-+
Majorero nie wytłumaczysz tych subtelnych różnic bez przykładów.

jurek1102
2014-02-16 13:33:02
Ocena: -2(glosow:4)-+
Wstawiający wie że dzwonią tylko nie wie w którym kościele.

globus0024
2014-02-16 18:40:01
Ocena: 2(glosow:4)-+
wstawiający dokładnie wie w którym kościele dzwonią. Poprostu jest odporny na medialną propagandę!! robi się aferę z 6 milionów a nie nagłaśnia się spraw gdzie większa kasa jest przeznaczana na bezsensowne inwestycje. Robi się aferę z każdej wpadki Kościoła a nie nagłaśnia się dużo większych afer które go nie dotyczą!! może to nie na temat!! ale robi się aferę na całą Polskę z jednego księdza pedofila a nikt nie mówi o tym że 80% pedofili to homoseksualiści i że to jest ściśle powiązane. Tylko dla tego że lobby gejowskie szykuje się do walki o swoje prawa!!!! trzeba patrzeć obiektywnie!!!

jurek1102
2014-02-16 21:44:17
Ocena: -1(glosow:3)-+
globus a księża w większości to jakiej są orientacji ?

globus0024
2014-02-17 14:26:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
widzisz!!! statystycznie 1 ksiądz na 1500 to pedofil!! I to jeszcze bardzo często okazuje się nieprawdą!! Choćby ksiądz Gil!! do dzisiaj nie przedstawiono żadnych dowodów, żadnych zdjęć czy filmów ale cała Polska zrobiła z niego pedofila. A gdzie dowód???? A na przykład 80% pedofili to homoseksualiści!!! ale o tym nie usłyszysz w mediach. Pomyśl kiedy ostatnio słyszałeś że pedofil molestował małą dziewczynkę??? przeważnie dotyczy to chłopców!! czyli pedofilia i homoseksualizm są ściśle powiązane!! ale o tym mówić nie wolno!!!

majorero
2014-02-17 14:42:23
Ocena: 0(glosow:0)-+
O księdzu Gilu, to chyba napisałeś bez czytania dzisiejszych wiadomości.

globus0024
2014-02-17 15:39:25
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nie!! czytałem dzisiejsze wiadomości!! gdyby mieli jakiekolwiek dowody to już dawno siedziałby w areszcie!!! Ciekawe że facet miał 1500 zdjęć i filmów i zostawił to w komputerze do którego wszyscy mieli dostęp!! zastanów się... a najlepsza była dziennikarka która przyleciała do polski. Na pytanie czy na którymś zdjęciu widać księdza Gila dpowiedziała: nie, ale można poznać jego pokój... jak go nie było tam od 3 miesięcy to 1500 zdjęć można było zrobić w jeden wieczór

majorero
2014-02-17 16:30:21
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nie siedziałby, bo w Polsce nie popełnił przestępstwa i prokuratura w Polsce nie miała żadnych dowodów żeby go zamknąć.Dopiero teraz pojawił się list gończy interpolu. Ksiądz nie robił przecież dzióbków z rąsi, tylko fotki dzieci.

jurek1102
2014-02-17 16:35:10
Ocena: 0(glosow:0)-+
globus a skąd masz te dane że jeden ksiądz na 1500 to pedofil? Nawet kościół jasno mówi że nie posiada na ten temat żadnych statystyk.

globus0024
2014-02-17 17:42:45
Ocena: 0(glosow:0)-+
a o ilu przypadkach udowodnionej pedofilii wśród księży słyszałeś ostatnio?? tylko proszę o nazwiska!! mamy 30 tyś księży w Polsce więc liczę na przynajmniej 30 nazwisk!!
Amigo się doigrał
główna
Dodano: 17.08.2018, 19:15:42   przez: Lubiesza
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 139Skomentuj (16) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0