Ukryj komentarze(22)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Bóg Wiochy
maxicoveri
2014-04-14 14:18:25
Ocena: 6(glosow:8)-+
a jak by taki gówniarz zabil ci rodzine to też byś tak pisał?
nxsystem89
2014-04-14 18:12:44
Ocena: -2(glosow:2)-+
bzdura!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! fakty są inne a internauci nie powinni zwracac uwagi tylko na media! i na to co każdy może zamieścić w internecie! Chlopak bedzie sądzony normalnie jak dorosły.
maxicoveri
2014-04-14 14:18:25
Ocena: 6(glosow:8)-+
a jak by taki gówniarz zabil ci rodzine to też byś tak pisał?
gordon.lameman
2014-04-14 14:30:35
Ocena: -5(glosow:9)-+
Gdyby zabił nożem to poniósłby karę, bo zrobiłby to umyślnie.
Tutaj to nie jest umyślne zabójstwo. Gość ma 16 lat, do normalności nie wróci pewnie nigdy. Ale to co zrobił to nie zabójstwo...
maxicoveri
2014-04-14 14:33:29
Ocena: 5(glosow:7)-+
wsiadając do samochodu bez uprawnien i pod wpływem alkoholu to nie jest umyślne zabójstwo? może i tak ale trzeba się z tym liczyć a 16 lat to już nie idiota!
kattebush
2014-04-14 14:47:22
Ocena: 2(glosow:6)-+
@homertcz
Serio Ty tak uważasz? Napisz, że to prowokacja. Wystarczająca kara? Człowieku! Inaczej pisałbyś, gdyby to Twoje dziecko zginęło. Owszem - te dzieciaki miały swój rozum. Ale ten młodzian nie powinien wsiąść za kółko! Nie dość, że nie miał uprawnień - to jeszcze pijany!
mysliwy
2014-04-14 15:05:16
Ocena: -1(glosow:1)-+
kattebush nie napinaj się tak, a jakby to twoje dziecko kierowało tym samochodem to też byś tak gadał? Wszyscy siebie byli warci, jechali dla szpanu,aby w poniedziałek była dyskusja w szkole o imprezie, niestety nie doczekali poniedziałku. Dodatkowo ta informacja jest niepełna, ma nie być prokuratorskiego śledztwa ale ma być sąd rodzinny. Typowa onetowska "sensacja".
kattebush
2014-04-14 15:09:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
@mysliwy
Gdyby moje dziecko coś takiego zrobiło - zaliczyłabym ogromną porażkę wychowawczą. Taka jest prawda. I niestety - też żądałabym kary. Dla własnego dziecka. I poniekąd jego własnego dobra. Bo jak raz usiadł pijany za kierownicę - to i kolejny raz też tak zrobi. A z tego co wyczytałam - to ten chłopiec nie po raz pierwszy prowadził auto.
A napisz nam - co sąd rodzinny zrobi? Ustali dozór kuratora, może wyśle do poprawczaka.
mysliwy
2014-04-14 18:19:08
Ocena: 0(glosow:4)-+
Dużo młodych ludzi wsiada za kółko przed 18 rokiem życia, chyba nie uważasz, że wszyscy czekają do 18 aby pojeździć autem? Co innego ma zrobić sąd rodzinny? Wsadzić młodego człowieka do celi z gwałcicielami i zabójcami? Dla niego lepszym rozwiązaniem będzie dozór kuratora, bo ma jeszcze szanse, że do 20 roku życia dojrzeje, wiele osób w tym czasie się zmienia, więc założenia, że za jakiś czas znowu będzie kierował pijany jest błędne.
kattebush
2014-04-14 19:43:37
Ocena: -1(glosow:1)-+
@mysliwy
Ależ ten chłopiec jest zabójcą! Zabił 7 osób!
Piszesz, że dużo młodych przed ukończeniem 18 lat wsiada za kółko. Ktoś im na to pozwala. Ktoś - czyli najczęściej rodzice. Nieodpowiedzialni rodzice. Tak, jak w przypadku tego wypadku - to rodzice poniosą konsekwencje. Bo to oni moralnie są zerami. Taka prawda.
mysliwy
2014-04-14 20:13:41
Ocena: -2(glosow:2)-+
Zabójca to ktoś który umyślnie wyciąga broń i strzela, zadaje rany nożem lub wjeżdża w drzewo z świadomością tego co robi, tutaj to zwykły przypadek, nikt nie jechał tym samochodem z myślą o zabójstwie, lecz o zabawie która miała tragiczny finał. Wg ciebie mamy zamykać w więzieniach wszystkich kierowców, którzy spowodowali jakikolwiek wypadek ze skutkiem śmiertelnym? Byłoby więcej więzień niż kościołów w Polsce.
kattebush
2014-04-14 20:19:50
Ocena: 2(glosow:2)-+
@mysliwy
Tak. Jestem za taką karą. Pijany kierowca to potencjalny zabójca. A ten chłopiec jest zabójcą. Świadomie prowadził auto. Skoro uważał się za tak dorosłego i odpowiedzialnego - to dlaczego ma nie ponieść kary? Bo jest młody?
Pomyśl, co czują bliskie osoby wszystkich zmarłych ludzi - którzy zginęli przez pijanych kierowców. Myślisz, że uważają to za przypadek?
kattebush
2014-04-14 21:11:09
Ocena: -1(glosow:1)-+
I dlatego ten chłopiec jest zabójcą. Świadomie podjął decyzję o kierowaniu pojazdem. Nikt go do tego nie zmuszał. Znajomi mogli mu na to nie pozwolić, nie powinni wsiąść do tego auta. Powinni zabrać kluczyki, zadzwonić na Policję. Ale prawdopodobnie sami byli pod wpływem alkoholu.
kattebush
2014-04-15 06:56:10
Ocena: 0(glosow:0)-+
@mysliwy: Idąc Twoim tokiem rozumowania. Twój sąsiad ma na imię Józef. Robi w pracy imieniny. Wsiada pijany do swojego samochodu i wraca po pracy do domu. Będąc koło przedszkola, gdzie chodzą Twoje dzieci traci panowanie nad kierownicą i wjeżdża w Twoją żonę i dwójkę Twoich dzieci. Wszyscy giną na miejscu. Wg Ciebie nie jest zabójcą - bo przecież nie chciał zabić. Bo przecież był nieświadomy tego, co robi... Rozumiem, że też nie chciałbyś - aby poszedł pod sąd. Bo i tak ten człowiek będzie żył z tym do końca swojego życia...
Zobacz jak zareagowali kierowcy. Wielka klasa!
główna
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0