lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Ciekawe ile osób by musiał zabić, żeby potraktowano go jak dorosłego?
poczekalnia
Dodano: 17.04.2014, 08:17:34   przez: TYGRYS-1984
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 76  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(64)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
konkep
2014-04-17 11:43:29
Ocena: 15(glosow:19)-+
Czy ta siódemka nie wiedziała że on ma 16 lat, nie ma prawajazdy i jest pijany? Czy ktoś ich zmusił żeby jechać tym samochodem? Wszyscy są winni.

jarrow
2014-04-17 19:05:44
Ocena: 0(glosow:2)-+
Zapomniał załączyć tryb "GOD MODE". Ale ta funkcja dopiero działa po 12 piwie.

szeryf68
2014-04-17 15:49:13
Ocena: 1(glosow:3)-+
Tak oczywiści teraz będą ich żałować ... idiotów którzy nie wiedzieli że kierowca pił i to że samochód jest 5 osobowy a wsiadło 9 osób?

tyran60
2014-04-17 15:07:31
Ocena: 1(glosow:1)-+
pewnie jednym z ich marzeń była zajebista przejażdżka.

thor102
2014-04-17 14:48:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
zgadzam sie wszysćy tak samo zawinili niestety nie tylko kierowca no chyba ze nie wiedzieli ze on ma 16lat i nie ma prawka w dodatku jest pijany co jest wątpliwe szkoda dzieci ;/

krzysztfo
2014-04-17 14:23:07
Ocena: -1(glosow:3)-+
jak mu matka muwiła -zostań synku w domu to NIE bo -JESTEM DOROSŁY

SBSDIJZ
2014-04-17 16:16:48
Ocena: -2(glosow:6)-+
jak mu mUwiła,to nic dziwnego,że nie zrozumiał :)

ira6
2014-04-17 13:50:47
Ocena: 0(glosow:0)-+
Na głupotę nie ma jeszcze leku......

konkep
2014-04-17 11:43:29
Ocena: 15(glosow:19)-+
Czy ta siódemka nie wiedziała że on ma 16 lat, nie ma prawajazdy i jest pijany? Czy ktoś ich zmusił żeby jechać tym samochodem? Wszyscy są winni.

anna-maria-1
2014-04-17 11:21:38
Ocena: 5(glosow:5)-+
Każdy z nich ponosi dokładnie taką samą winę,nikt nikogo nie zmuszał,wsiedli do samochodu z własnej nieprzymuszonej woli.Wiedzieli z kim jadą i w jakim stanie on jest,a jeżeli chodzi o marzenia to są do spełnienia dla osób myślących, 9-więćioro ludzi nie pomyślało o skutkach jakie może przynieść takie zachowanie?Nie będzie odpowiadał za wypadek nie dlatego że jest nieletni tylko dlatego że nie przymusił nikogo do jazdy tym samochodem,a co za tym idzie są współwinni.

Narine
2014-04-17 21:53:31
Ocena: 1(glosow:1)-+
Tak sa.Ale prawda jest taka, ze takich sytuacji sa setki.Na polskich wsiach 16 często prowadza samochód bez prawa jazdy/często po alkoholu, nie mówiąc już o dorosłych którzy często tak jeżdżą. I nic się nie zmieni bo pokutuje przekonanie, że jak się taką sytuacje zgłosi to jest się konfidentem.Pewnie rodzice tych dzieciaków byłyby mega wnerwione gdyby ktoś doniósł na ich dzieci policji.Teraz wszyscy mądrzy, że było zawiadomić skoro to nie było jednorazowe zachowanie.A jak co do czego to po co na etykietke się narazać.

Narine
2014-04-17 22:03:39
Ocena: 1(glosow:1)-+
Co do myślenia.Raczej po alkoholu zawodzi logiczne myslenie. Niestety wielokrotnie słyszy się o podobnych sytuacjach, i jedyny problem to żeby policji nie było,I to ludzie teoretycznie dorośli- puszczają sobie przodem trzeźwego, żeby miał oko na policję i za nim jadą,w dużym, ruchliwym miescie.Będzie wypadek to będzie to oczywiste a teraz to zabawna sprawa, czego oczekiwać od 13/16 latków?

luc-o
2014-04-17 10:04:31
Ocena: 0(glosow:4)-+
Gimbaza niszczy sie sama... no to jest jeszcze jednak nadzieja!

biniek1987
2014-04-17 09:46:36
Ocena: 3(glosow:5)-+
Chyba wiedzieli z kim siadają ? A wcześniej namawiał innych kolegów to szkoda zę tego nie zgłosili ich też bym pociągnął do odpowiedzialności ..

chudy8607
2014-04-17 09:33:37
Ocena: 1(glosow:7)-+
Dla niego największą karą jest to że ma 7 osób na sumieniu.I jak z tym żyć!!!

mark336
2014-04-17 11:49:35
Ocena: 2(glosow:2)-+
Kuba Rozpruwacz miał więcej ofiar, a jednak karę dostał.

ksiaze99
2014-04-17 09:31:43
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

pitbull33
2014-04-17 09:23:34
Ocena: 3(glosow:9)-+
On już swoją karę dostał. nikt nie był bez winy w tym aucie. Gdzie byli rodzice ? ja się pytam?

czerygdz
2014-04-17 11:23:04
Ocena: 1(glosow:3)-+
Dokładnie. Największą karą, jest to, że przeżył i musi teraz z tym żyć.

homertcz
2014-04-17 09:17:57
Ocena: 1(glosow:3)-+
A mieli tyle marzeń....jedno z nich zrealizowali jeżdżąc po pijaku autem w nocy.

BART33K_PL
2014-04-17 09:11:15
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

bartega
2014-04-17 08:53:15
Ocena: -1(glosow:5)-+
Masakra, tylu młodych ludzi, jestem zdanie, że kierowca bierze odpowiedzialność za pasażerów i wszyscy powinniśmy zdawać sobie z tego sprawę. Chłopak mimo wszystko powinien ponieść karę za to zdarzenie. Nie wiemy co działo się w samochodzie być może ktoś próbował go powstrzymywać przed szaleńczą jazdą. Mimo wszystko straszna tragedia.

matrosbum
2014-04-17 08:34:32
Ocena: 2(glosow:10)-+
Wiochą jest to że te szmatławce typu "fakt" czy "express" że umieszczają twarze tych tragicznie zmarłych

MrBrooks
2014-04-17 08:34:16
Ocena: 4(glosow:10)-+
Żal takich młodych ludzi,ale dlaczego te gówniarze wsiedli do auta,gdzie kierowca nie miał prawa jazdy i był pijany?. Dlaczego mają go sądzić o zabójstwo,jeżeli nie zrobił tego umyślnie? Dlaczego było ich ośmioro w samochodzie?Dlaczego wszyscy byli pijani?Dlaczego ojciec pozwolił mu wziąć samochód,gdzie był? Bardzo współczuję,ale przepisy i prawo do czegoś były stworzone. Obwiniać można tylko rodziców że mają w dupie co dzieci robią...

pitbull33
2014-04-17 09:21:55
Ocena: 2(glosow:6)-+
Popieram. Na siłe nikt ich nie wpychał do tego auta. Co robiły dzieci w nocy, pijane w aucie ? Rodzice niech sie tłumaczą.

ErgMooi
2014-04-17 10:06:31
Ocena: 0(glosow:6)-+
dziewięcioro ich było kierowca i jeszcze jedna dziewczyna przeżyli ... I nie , nie obwiniać rodziców młody ukradł ten samochód więc wiedział co robi powinien ponieść karę za zabójstwo 7 osób

MrBrooks
2014-04-17 16:26:24
Ocena: 1(glosow:1)-+
Mam córkę 16-letnią,tak ją wychowaliśmy że nie piłaby z rówieśnikami,nie wsiadłaby do samochodu gdzie by prowadził pijany chłopak bez prawa jazdy.Ma swoich kolegów i koleżanki,dlaczego nie robi takich rzeczy?

pitbull33
2014-04-19 19:40:41
Ocena: 1(glosow:1)-+
ukradł , kur... pół roku jeździł bez prawka. To rodzice nie widzieli?

redevil26
2014-04-17 08:31:18
Ocena: -3(glosow:3)-+
Powini wziąść odpowiedzialność za ten czyn rodzice pewnie i tak wezma za niedopilnowanie i za udostepnienie samochodu

PawelJarosz89
2014-04-17 08:22:02
Ocena: 1(glosow:11)-+
byl pjany jak wszyscy ! wiec gdzie tu wiocha?? wszyscy byli winny ktorzy jechali tym samochodem ;/

TYGRYS-1984
2014-04-17 08:25:11
Ocena: -6(glosow:14)-+
Racja ale on prowadził w chwili wypadku. Ale wkur... mnie to, że nie odpowie jak dorosły za zabicie siedmiu osób. Wychodzi na to, że w Polsce można jeździć po pijanemu i zabijać ludzi. A jak jedziesz rowerem i jesteś po kilku piwach to już wielkie cyrki robią, a tu możliwe, że on w ogóle uniknie kary bo on taki biedny.

michalng
2014-04-17 10:08:17
Ocena: -2(glosow:4)-+
Nie odpowie jak dorosły bo to szczyl. Dzieci nie odpowiadają za spowodowanie wypadków, nawet tych ze skutkiem śmiertelnym. Pomysł żeby pijane dziecko karać jak dorosłego jest delikatnie mówiąc niedorzeczny. Wiem ze wydaje się to niesprawiedliwe ale prawo nie może traktować dzieci jak dorosłych.

DeeDeeLinka
2014-04-17 10:46:03
Ocena: -1(glosow:9)-+
@michalng - nie mów mi, że 17letni chłopak nie wie co robi i że jest dzieckiem bo to dopiero jest niedorzeczne. Pijany bez prawa jazdy wsiadł za kierownicę - za to już powinien odpowiadać. Zabił 7 osób - nie wiem o czym tu dyskutować?

michalng
2014-04-17 11:38:14
Ocena: 0(glosow:0)-+
No właśnie o to chodzi. Przecież to klasyczny przykład szczeniackiego wybryku. Znasz jakiegoś dorosłego faceta który nie mając nigdy prawa jazdy i nie potrafiąc jeździć po pijaku zabiera 8 osób do podkradzionego samochodu ? To szczeniaki podbierają starym auta i jeżdżą bez prawka.Czasem nawalona albo naćpane. Typowy szczeniacki wybryk który czasem kończy się tragicznie.

michalng
2014-04-17 11:43:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
A taki wybryk świadczy nie o byciu złym czy zdemoralizowanym (za co karze się nawet nieletnich) tylko głupim i nieodpowiedzialnym za co nie karzemy szczyli bo to niejako "cecha" ich wieku. Z tego się po prostu najczesciej wyrasta

DeeDeeLinka
2014-04-17 12:12:45
Ocena: -2(glosow:4)-+
@michal z jednej strony wiem, o co Ci chodzi, ale z drugiej - nie można pewnych zachowań tłumaczyć szczeniackimi wybrykami. Bo jeżeli tak będziemy do tego podchodzić to równie dobrze możemy nie osądzać 13latków, którzy przykładowo katują bezdomnych, 14latków znęcających się psychicznie nad rówieśnikami czy 15latków z kilkoma kradzieżami na koncie. @michal błagam! Bo to "szczeniak"? Przecież ten koleś wiedział co robi, wiedział że "nie wolno!", chciał pewnie przykozaczyć i ma.

michalng
2014-04-17 12:26:40
Ocena: 0(glosow:0)-+
Katowanie bezdomnych to nie jest wybryk szczeniacki tylko bandycki. Swiadczy o byciu złym i zdemoralizowanym właśnie. (a nie głupim czy nieodpowiedzialnym) To świadome działanie mające na celu skrzywdzenie kogoś. W "Prawie" to przestępstwo umyślne, za takie rzeczy gówniarze mogą odpowiadać jak dorośli. Spowodowanie wypadku (nawet po pijaku) nie jest przestępstwem umyślnym. Chęć przykozaczenia czy zaszpanowania grupie rówieśniczej to też typowe zachowanie "szczeniaków". I przecież nikt nie sadza 13-14 latka za pobicie kolegi czy kradzieże na kilka lat do więzienia.

michalng
2014-04-17 12:29:59
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nie stawia ich przed "dorosłym "sądem i nie karze ich dorosłymi paragrafami z KK. Ich sprawy rozpatruje sąd rodzinny w oparciu o kompletnie inne przepisy.

DeeDeeLinka
2014-04-17 12:39:09
Ocena: 0(glosow:2)-+
I tu jest problem bo moim zdaniem powinni ich osądzać jak dorosłych - dobrze wiedzą, co robią i nie ma tu znaczenia wiek. Co Ty myślisz, że 13latek kogoś bije i nie wie, że wyrządza mu krzywdę?

michalng
2014-04-17 12:58:36
Ocena: 1(glosow:1)-+
Jak myślisz jaki odsetek dzieciaków bije się z kolegami albo rodzeństwem ? 30 % ? 50 ? czy może 80% ? Naprawdę uważasz ze wszystkich ich powinno się pozamykać w więzieniu ? Pobicie albo udział w bójce dla dorosłego to do 3 lat więzienia. Kradzież (np owoców z sadu sąsiada) - od 3 miesięcy do 5 lat. Za pogryzienie kolegi przedszkolaka tez do więzienia wsadzać ? Dzieci i młodzież trzeba wychowywać a nie zamykać do więzień.

DeeDeeLinka
2014-04-17 16:11:12
Ocena: 0(glosow:6)-+
Człowieku, weź nie popadaj ze skrajności w skrajność. Ty naprawdę myślisz, że pisałam o takich przypadkach pobicia i kradzieży czy tylko żartujesz? Ile razy słyszysz o znęcaniu się fizycznym i psychicznym w szkołach? Jeśli uważasz, że cięcie nożem twarzy koleżanki z klasy przez 13letnią uczennicę albo znęcanie się nad bezdomnymi są młodzieńczymi wybrykami to gratuluję.

PawelJarosz89
2014-04-17 16:15:52
Ocena: -3(glosow:5)-+
w polskim prawie za nie umyślne spowodowanie smierci jest 8 lat za 7 osob powinien dosiedziec co najmniej 56 lat czyli do usranej smierci nie musi byc wcale wyrok dozywotni bo i tak nie wyjdzie z wiezienia za tyle lat

michalng
2014-04-17 17:01:48
Ocena: 1(glosow:1)-+
Mówisz o stosowaniu wobec dzieci tych samych przepisów KK co wobec dorosłych. Stram Ci sie wyjasnic do czego by to prowadziło. Nie mozna karac dzieci identycznie jak dorosłych. Nie robi sie tego w żadnym cywilizowanym kraju. Za znecanie sie psychiczne tez chcesz dzieci do więzein zamykać ? W co drugiej klasie jest jakies nielubiane dziecki nad którym klasa zneca się psychicznie.Znowu wysłała byś do więzien tysiące dzieci.

michalng
2014-04-17 17:06:16
Ocena: 1(glosow:1)-+
Naspisałem Ci to juz raz i napiszę ponownie (zechciej uwaznie czytac co staram ci sie przekazać) katowanie bezdomnego nie jest szczeniackim wybrykiem. To przejaw bandytyzmu.

DeeDeeLinka
2014-04-17 17:08:42
Ocena: -2(glosow:4)-+
Dzieci ... co rozumiesz pod pojęciem "dziecko"? Jaki przedział wiekowy? I znowu - 13latek, który znęca się nad innym i doprowadza go nawet do śmierci samobójczej nie powinien być sądzony jak dorosły? Moim zdaniem powinien z jednej prostej przyczyny - dobrze wie, co robi. 13latek, który zabija powinien być sądzony jak dorosły.

michalng
2014-04-17 17:48:43
Ocena: 1(glosow:1)-+
Dziecko to dziecko. Od urodzenia do osiągnięcia dojrzałosci. W naszym prawie nieletnim sie jest sie do ukonczenia 17 roku życia. Uważasz ze 13 latek w pełni zdaje sobie sprawę z konsekwencji swojego postepowania i z tego ze "wpedza" kogoś w samobójstwo ? Przecież to jeszcze dziecko. Ale dobrze powiedzmy ze zamykamy takiego szczyla na 10 lat do pierdla i recydywistami do jednej celi.. Przeceiz z tego pierdla wyjdzie 23 letni psychol bez najmniejszych szans na normalną egzystencje w społeczenstwie.

michalng
2014-04-17 17:57:22
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jaki jest sens dawania "na wychowanie" dzieci (bo nikt mi nie wmówi ze 13 latek to nie jest dziecko) kryminalistom ? Jak byłem mały to 3 kolegów z mojej podstawówki (mielismy wtedy po 12 lat) wpadło na pomysł zeby pozucac z 10 pietra szklanymi butelkami (od "mazowszanki" 1L) w ludzi. Trafili jedną pania w ramie i wysłali ja na3 mce do szpitala. Spokojnie mogli ja zabić. Gyby ich zamknieto w wiezieniu kim teraz by byli ?

DeeDeeLinka
2014-04-17 18:00:26
Ocena: 0(glosow:2)-+
Sam mi piszesz o uważnym czytaniu tego co masz do powiedzenia podczas gdy Tobie to słabo wychodzi. Przeczytaj jeszcze raz jakie podałam przykłady i wypowiedz się.

michalng
2014-04-17 19:58:52
Ocena: 1(glosow:1)-+
Przeczytałem każde słowo ;-) I dalej twierdze ze system jaki mamy czyli taki który traktuje odpowiedzialnosc karną dzieci inaczej niz dorosłych i (z wyjatkiem jednostek skrajnie zdemoralizowanych popełniajacych zbrodnie) nie wsadzający dzieci do więzien, za bójki, pobicia, kradzieże, psychiczne znecanie sie nad kolegami i wypadki samochodowe i cała mase innych gówniarsich wybryków do wiezien jest dobry. Społeczeństwo nie ma interesu we wsadzaniu dzieci (nieletnich) do wiezien. Napisze ci jeszcze raz: Dzieci trzeba wychowywac a nie zamykac do wiezień.

DeeDeeLinka
2014-04-17 20:52:34
Ocena: -2(glosow:4)-+
Sorki, ale jeśli nastolatek zabija drugiego człowieka to doskonale wie co robi i naprawdę masz nadzieję, że opieka kuratora czy poprawczak ich wychowają?

SBSDIJZ
2014-04-17 21:09:03
Ocena: -1(glosow:3)-+
17sto latek ,to już nie takie dziecko i nie ma co porównywać do przedszkolaków. Jest świadomy swoich działań,doskonale odróżnia co jest dobre,a co złe. Kilka miesięcy różnicy i dowód osobisty w ręku nie doda mu rozumu.

dagmik
2014-04-17 21:19:26
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

dagmik
2014-04-17 21:26:58
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

DeeDeeLinka
2014-04-17 21:28:45
Ocena: -1(glosow:5)-+
@dagmik to jest 17latek. Dobrze wiedział, że wypił i wsiada za kierownicę bez prawa jazdy + to, że komuś ten samochód ukradł. Nawet 80latek wsiadający za kierownicę pijany, bez prawa jazdy jest bezdennie głupi. Myślisz, że gościu, który zabił 6 osób w Kamieniu Pomorskim zrobił to z premedytacją? Jechał, żeby zabić? Nie, wsiadł pijany i spowodował wypadek, w którym zginęło 6 osób. To samo jest tutaj. Metryka nie świadczy o dojrzałości. A on w pełni zdaje sobie sprawę z tego, co zrobił.

dagmik
2014-04-17 21:38:18
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

DeeDeeLinka
2014-04-17 21:45:38
Ocena: 0(glosow:0)-+
@dagmik naprawdę uważasz, że od dnia, w którym człowiek kończy 18 lat jest "dorosły"?

dagmik
2014-04-17 21:52:42
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

dagmik
2014-04-17 22:01:08
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

DeeDeeLinka
2014-04-17 22:04:25
Ocena: -2(glosow:2)-+
Dla mnie takie sztywne myślenie o granicach wiekowych i przestępstwach jest dziwne - bo jeżeli świadomy czynu nastolatek, który chociażby zabija człowieka zasługuje na szansę, tak samo powinno być z osobą "dorosłą". Tylko, że dorosły tą szansę dostaje w więzieniu a nastolatek pod opieką kuratora czy w poprawczaku (bardzo adekwatna kara do czynu). Podałam przykład 13latki, która nożem pocięła twarz i szyję koleżanki z klasy (znała ją 5 dni). Zrobiła to z premedytacją, bo nikt ot tak nie atakuje tak drugiego człowieka. Niestety przez takie myślenie osoby nieletnie myślą, że wszystko im

dagmik
2014-04-17 22:10:21
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

DeeDeeLinka
2014-04-17 22:10:58
Ocena: -1(glosow:3)-+
wolno. Okoliczność medialna? Ja tego tak nie postrzegam - nieważne czy w tv mówią o jednej osobie zabitej czy o kilku osobach. Gdyby w tym wypadku zginęła tylko jedna myślałabym o tym chłopaku tak samo.

DeeDeeLinka
2014-04-17 22:12:56
Ocena: -1(glosow:1)-+
@dagmik naprawdę porównujesz sypianie z 40latkiem z morderstwem czy pocięciem twarzy nożem? :)

dagmik
2014-04-17 22:20:24
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

michalng
2014-04-18 07:06:27
Ocena: 0(glosow:2)-+
Napisze jeszcze raz, tym razem ostatni. Nieletni (pow 15 roku zycia) za popełnienie pewnych przestepstw (za najcięzsze zbrodnie: zabójstwo, rozbój, gwałt zbiorowy itp) moze odpowiadac jak dorosły, choc i tak kara sie go łagodniej niz dorosłego. Natomiast nie tyczy sie to drobniejszych przestępstw zwłaszcza nieumyślnych jak spowodowanie wypadku. Tu w interesie społeczenstwa jest próbowac gówniarzy wychowywac a nie zamykać do wiezień. Jeśli ktos nie jest w stanie pojać dlaczego tak jest to trudno.

bierut1
2014-04-18 10:15:01
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Kto zgasił światło
główna
Dodano: 06.08.2018, 10:55:51   przez: ma75rio1
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 280Skomentuj (25) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0