lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
poczekalnia
Dodano: 12.09.2014, 11:15:07   przez: ciopie
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 27  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(33)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
klisza08
2014-09-13 16:55:52
Ocena: 2(glosow:2)-+
ja nauczylam sie patrzec indywidualnie na czlowieka...znam porzadnych komuchow i paskudnych katoli,znam milych Zydow i cieplych zyczliwych Cyganow,znam bardzo nietolerancyjnego homoseksualiste i bardzo otwarta lesbijke...znam wrednych Polaczkow jak i cudownych Polakow...tu chodzi tylo o idee oraz to kto ja tworzy i w jakim celu.Z reguly idee sa po to ,zeby nas wszystkich sklocic.Bo skloconymi latwiej sie manipuluje a podczas konfliktow zbrojnych wreszcie bessa zamienia sie w hosse..

klisza08
2014-09-13 16:55:52
Ocena: 2(glosow:2)-+
ja nauczylam sie patrzec indywidualnie na czlowieka...znam porzadnych komuchow i paskudnych katoli,znam milych Zydow i cieplych zyczliwych Cyganow,znam bardzo nietolerancyjnego homoseksualiste i bardzo otwarta lesbijke...znam wrednych Polaczkow jak i cudownych Polakow...tu chodzi tylo o idee oraz to kto ja tworzy i w jakim celu.Z reguly idee sa po to ,zeby nas wszystkich sklocic.Bo skloconymi latwiej sie manipuluje a podczas konfliktow zbrojnych wreszcie bessa zamienia sie w hosse..

majorero
2014-09-12 13:26:39
Ocena: 0(glosow:4)-+
Zamieszki wybuchają nie tylko tam gdzie jest multi. U nas na przykład multi nie ma, a po każdym większym meczu jest to samo.Choć zgodzę się, że głównym motorem tego typu akcji są religie.

vacarius
2014-09-12 12:58:06
Ocena: -1(glosow:3)-+
Religie stoją na przeszkodzie pierwszego zdjęcia i robią to co widać na drugim.

Peterz
2014-09-12 13:13:07
Ocena: -3(glosow:5)-+
A ja myślałem, że przez kretyństwo i spierd**na mentalność wywołana przez rząy socjalistów które uczą postaw roszczeniowych.

vacarius
2014-09-12 13:24:29
Ocena: -1(glosow:1)-+
Na górze jest zdjęcie jak wyglądałby świat bez religii a na dole jak wygląda z religiami.

majorero
2014-09-12 13:27:52
Ocena: 1(glosow:1)-+
Myślę, że obaj macie rację. Nienawiść religijna podgrzana socjalizmem jest wybuchowa.

Peterz
2014-09-12 20:38:42
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Peterz
2014-09-12 20:41:10
Ocena: 1(glosow:3)-+
Nie wszystkie nacje i religie są problematyczne .... prosty przykład Chińczycy, Wietnamczycy czy ogólnie azjaci są bezproblemowi. Osiedlają się, może nie asymilują ale i nie robią problemów, ot są pracowici, przynajmniej oficjalnie przestrzegają prawa i nie wchodzą nikomu w drogę. Problem stanowią emigranci z Afryki i Bliskiego Wschodu (muzułumanie).Nie asymilują się, żyją głownie z socjalu, są agresywni i próbują narzucić innym swoje wartości, religię i styl życia. Vacarius Kraje bez religii już widzieliśmy Korea Północna, ZSSR, Kambodza i wiele innych ... efekt ponad 120 000 000 ofiar.

klisza08
2014-09-13 18:01:57
Ocena: 0(glosow:0)-+
nie zgodze sie do konca z tymi Azjatami-od dawna przebakuje sie ,ze to okrutna rasa i jak tylko odoszloby o agresji-maja oni wyjatkowo podstepne i brutalne metody ,zeby pokonac przeciwnika...ale racja-nikomu nie narzucaja swojego swiatopogladu na Zachodzie -przynajmniej na taka skale i przynajmniej na razie.Inaczej sprawy maja sie u nich na starych smieciach-tez zwalczaja i zabijaja chrzescijan u siebie-vide -Sri Lanka...

Kaltschtain
2014-09-12 11:49:50
Ocena: 0(glosow:2)-+
W USA czarni z białymi wiecznie się kłócą.. A co będzie w Europie jeżeli powstanie taka mieszanka? WIELKIE ZAMIESZKI! I wojny religijne.. Ech.. szkoda że Europa tak prężnie się rozwijająca dąży do upadku

ErgMooi
2014-09-12 11:58:04
Ocena: -5(glosow:7)-+
w europie już są takie mieszanki i wyobraź sobie że wszyscy jeszcze żyją i mają się dobrze ... trochę dziwne jest jeżeli ktoś wypowiada się na temat o którym nie ma pojęcia

Peterz
2014-09-12 13:10:06
Ocena: 0(glosow:2)-+
No mają się świetnie np. zamieszki w UK czy Francji, ucinanie głów, czy zamachy terrorystyczne ... no masz rację trochę dziwne jest jeżeli ktoś wypowiada się na temat o którym nie ma pojęcia.

ErgMooi
2014-09-12 14:11:53
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

ErgMooi
2014-09-12 15:12:31
Ocena: 0(glosow:0)-+
No Panie moderatorzeee :D bez przesady

ErgMooi
2014-09-12 15:16:51
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

ErgMooi
2014-09-12 15:25:47
Ocena: -3(glosow:3)-+
za dużo tv kochany ... a po za tym on pisał o osobach czarnoskórych a oni są w większości katolikami a Ty już piszesz o muzułmanach ;) taki mały szczegół ...

Peterz
2014-09-12 20:18:46
Ocena: -1(glosow:1)-+
Buhaha no tak bo w przewarzającej większości Afryka to chrześcijanie :))) ... za dużo amerykańskich filmów z gospel oglądasz.

ErgMooi
2014-09-13 07:47:23
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nie ja poprostu czytam ze zrozumieniem była mowa o afroamerykanach w USA a nie w afryce. Szkoda mi słów na Ciebie bo nie sądzę abyś miał okazję poznaj choć jednego z nich... Na Twojej wsi pewnie żadnego nie ma nawet ;)

ErgMooi
2014-09-13 07:52:25
Ocena: 0(glosow:0)-+
Naucz się czytać, skończ gimnazjum i wtedy z miłą chęcią z Tobą porozmawiam

Peterz
2014-09-13 13:03:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
Po pierwsze mieszkam w Warszawie, po drugie kiedy kończyłem edukację to jeszcze nie wprowadzono reformy gimnazjalnej. Po trzecie piszesz o cudownej bezproblemowej mieszance multikulti w Europie. Rozumiem, że jesteś lewicowym stworzonkiem o małym rozumku, które ma problemy ze zrozumieniem swoich wcześniejszych wypowiedzi i ogólnego tematu rozmowy. PS: A propos gimnazjum, nauki czytania i pisania i poziomu wykrztałcenia .... Europa pisze się z wielkiej litery. To tak w ramach wysyłania do gimnazjum a raczej szkoły podstawowej.

ErgMooi
2014-09-13 14:14:45
Ocena: 1(glosow:1)-+
No I odrazu wiadomo z kim ma się doczynienia ( mieszkam w Warszawie ) :D. Więc skoro tam już sobie mieszkasz to masz pojęcie tylko ogólne czyli to co ogladniesz w tv. Byłam w USA dwukrotnie miałam też nieprzyjemnosc pracowania w Anglii później we Francji , Belgii i od 6 lat w Holandii i czy mi się to podoba czy nie muszę poznawać , współpracować oraz rozmawiać z osobami ze wszystkich stron świata. Więc jak najbardziej mam pojęcie o czym pisze.

ErgMooi
2014-09-13 14:22:57
Ocena: 0(glosow:0)-+
Poza tym dam Ci bardzo prosty przykład który już chyba do Ciebie trafi. Dajmy na to kraj Polska w którym żyje ( ten % to tak na oko) 98% rodowitych Polaków z czego 95% jest katolikami. Mimo to są u nas w kraju kradzieże, pobicia, morderstwa, pijaństwo, patologia, pedofilia a matki zabijają swoje dzieci. Czy to oznacza że każdy Polak robi te rzeczy w wolnej chwili? NIE! To jest tylko chory % naszego społeczeństwa jednak za granicami naszego kraju uchodzimy za zlodzieji pijakow, prostytutki i typowa patologia bez wykształcenia. I z takimi opiniami Polacy muszą walczyć za granicą dużo osób

ErgMooi
2014-09-13 14:29:07
Ocena: 0(glosow:0)-+
Podchodzi do tego tak jak Ty ocenia całość po jednym przypadku jednak na szczęście są jeszcze ludzie którzy podchodzą do nas indywidualnie co daje nam szansę pokazać że nie wszyscy Polacy są tacy sami! Takie wrzucanie ludzi do jednego wora jest poprostu nie mądre. ( po za muzułmanami poznałam ich wystarczająco dużo aby wiedzieć że tam nie ma wyjątków Ale nie potrafię stwierdzić czy to kwestia tylko i wyłącznie religii czy poprostu tego jak byli wychowywani bo co kraj to obyczaj i wszędzie jest inaczej

Peterz
2014-09-13 16:20:20
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nieznając mnie sama mnie określiłaś na początku, że mieszkam na prowincji i że jestem niewykrztałconym dzieciakiem, teraz no tak "Warszawka". Super, że jeździsz po Europie, być może wycieczki, siedzenie na zmywaku czy zbieranie truskawek zrobiło z ciebie światowca. Ja tam tylko jestem rzemieślnikiem prowadzącym własną działalność,a że mam przyjacielskie kontakty z kontrachentami to sobie rozmawiam na tematy jak gdzie się żyje i trochę się pojeżdziło po Europie. No dobra pokazaliśmy sobie kto ma większe kompetencje i cohones.

Peterz
2014-09-13 16:27:00
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jak wytłumaczysz zatem problemy we Włoszech z emigrantami z Afryki, we Francji z emigrantami z Algerii,w UK z emigrantami z Pakistanu, Afryki czy Romami z Rumunii? W UK, USA zabawy w polowanie na Białego Misia, hasłami wprowadzenia szariatu w UK i Australii? Multikulti sprawdza się?

ErgMooi
2014-09-13 19:22:45
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nie powiedziała bym ,że to są wycieczki poprostu szukałam swojego miejsca w którym mogłabym zostać na zawsze i znalazłam . Nie ma nic ważniejszego w życiu niż bycie w miejscu którym się chce oraz praca która Ciebie satysfakcjonuje bo to daje duży psychiczny komfort . Jakoś oferty pracy na zmywakach czy zbiorach owoców mnie nigdy nie interesowały tym bardziej, że na europejskim rynku pracy jest tyle ofert, że można przebierać wystarczy tylko znać język.

ErgMooi
2014-09-13 19:26:36
Ocena: 0(glosow:0)-+
sytuacji we Włoszech Ci nie wytłumaczę bo nie mam telewizji i nic nie czytałam na ten temat . Zamieszki we Francji ? hmmm dla mnie Francja jest strasznie nudnym krajem i naprawdę niewiele tam się działo jak tam byłam . A w UK ? no cóż to jest temat wymagający rozwinięcia .

ErgMooi
2014-09-13 19:31:45
Ocena: 0(glosow:0)-+
Pojechałam tam do pracy jakieś 8 lat temu ... i szczerze ? brud smród i ubóstwo ... Bardzo źle wspominam te pół roku i to nie ze względu na czarnych czy też ciapatych . Chociaż jak pierwszy raz zobaczyłam araba w turbanie i z brodą do pasa to dostałam prawie zawału :D ale mniejsza o to . Bo najbardziej wtedy można było się przejechać właśnie na naszych rodakach , ba ! nawet na własnej rodzinie ... Nie raz nie dwa byłam świadkiem jak to banda pijanych polaczków zaczęła się rzucać z pięściami na osobników innych ras, nic tylko się odwracać i udawać że jest się z innego kraju . Miałam tam też nie

ErgMooi
2014-09-13 19:37:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
wesołą sytuację. I prawda jest taka że jedynymi osobami którymi mi pomogły CAŁKOWICIE BEZINTERESOWNIE byli właśnie Ci "czarni" pomogli mi stanąć na nogi znaleźć normalną chatę i pracę . Nie pili nie ćpali nie mieli kroku w kolanach uczyli się , pracowali , i byli strasznymi pedantami jeżeli chodzi o porządek O.o więc jak widać nie każdy jest taki jak o nich mówią nie wierzę, że trafiłam na jedyny wyjątek na tej ziemi . Dwa lata temu byłam jeszcze w UK na urlopie u znajomych i szczerze ? faktycznie jest tam jeszcze gorzej ... Ale czy to oby napewno jest wina właśnie tych imigrantów ?

ErgMooi
2014-09-13 19:43:03
Ocena: 0(glosow:0)-+
wiem , w każdym razie Anglicy też święci nie są bo z tego co pamiętam to do zadymy zawsze byli pierwsi . Co kraj to obyczaj , jakoś w Holandii takie rzeczy się nie dzieją . Wszędzie na każdym miejscu na ziemi są dzielnice mniej i bardziej bezpieczne czy w Polsce , Anglii , Holandii czy Francji . W Polsce po każdym meczu są zadymy a zanim policja ich połapie to zdążą pół miasta rozwalić za co poźniej płacą podatnicy . W Amsterdamie po zmroku też nie wszędzie można czuć się bezpiecznie różne męty się kręcą ale czy to naprawdę dużo się różni od tego co mamy w Polsce ?

ErgMooi
2014-09-13 19:49:12
Ocena: 0(glosow:0)-+
Telewizja nagłaśnia tylko takie sytuacje bo to jest afera , bo po co komu mówić w wiadomościach że wszyscy żyją długo i szczęśliwie :D nie o to w tym chodzi przecież . Moim zdaniem największym problemem są muzułmanie ja nawet nie mówię o samej religii bo pracowałam kiedyś na lini z turkami i tak z ciekawośći się dopytywałam o co tak naprawdę chodzi w tej religii o ramadan i inne takie . To szczerze ? w porównaniu do tego co oni mi tłumaczyli do tego co można poczytać w necie to tak jakby dwie inne religie (ja oczywiście ich nie bronię broń boże ! :D ) poprostu są osobami strasznie fałszywymi

ErgMooi
2014-09-13 19:54:34
Ocena: 0(glosow:0)-+
patrzą tylko jak tu kogoś wykorzystać , są leniwi , odwrócisz się na chwilę a Ci już biegną Ciebie pod*ier*alać do szefa ... A jak czegoś chcą to potrafią być naprawdę bardzo mili . Też miałam taką sytuację w robocie miałam dwóch operatorów Turków jeden niby okey zawsze było chociaż wesoło a ten drugi się przymilał przymilał latał do kierownika żeby mnie też dać na operatorkę uczył mnie wszystkiego a co do czego to mu o co innego chodziło , jak mu powiedziałam spier*alaj to się zaczęła jazda i gnębienie ... Nic na to nie poradzę muszę z takimi ludźmi pracować ale chyba nie ma sensu traktować

ErgMooi
2014-09-13 20:01:44
Ocena: 0(glosow:0)-+
ich na równi . Naprawdę nie wiem czy to jest kwestia religii , wydaje mi się poprostu że oni są w chory sposób wychowywani z tego co zauważyłam to oni tą religię interpretują na różne sposoby nigdy też nie słyszałam aby namawiali kogokolwiek do ich religii mają te swoje święta w czasie ramadanu wpier*alają kanapki w szatni, że niby nikt tego nie widzi niby tacy sami ludzie jak wszyscy ale jednak mają jakiś rzut na mózg . Dla mnie oni są " ? " nie rozumiem ich i już nie chcę rozumieć bo jeden od drugiego wcale wiele się nie różni najbardziej fałszywa nacja na świecie
Kobiety w armii
główna
Dodano: 18.07.2018, 09:13:57   przez: karen12
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 116Skomentuj (58) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0