lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
poczekalnia
Dodano: 03.12.2015, 12:53:25   przez: waclawwaclaw
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 22  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(39)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
piotrek_12346
2015-12-03 13:54:31
Ocena: 4(glosow:12)-+
A czego się boi pis i maliniak??? Skoro to partia prawa i sprawiedliwości to nie mają się czego obawiać. Skoro ich ustawy mają być zgodne z Konstytucją to czego się boicie??? Maliniak w swojej wypowiedzi dał czas rządowi do końca roku na zrealizowanie obietnicy 500+ tym się zajmijcie!!!

plemiona1234
2015-12-03 15:26:15
Ocena: -1(glosow:5)-+
WACEK a to mam rozumieć , że ci wybrani przez pis to są bezstronni?

ebry2000
2015-12-03 15:18:55
Ocena: -2(glosow:4)-+
BOBY102 no co jest? Jaki komentarz do decyzji TK? Boli dupa? Maść masz?

BOBY102
2015-12-03 15:39:27
Ocena: 2(glosow:2)-+
Ale ja się zgadzam z tym wczorajszym wyborem. A o co chodzi? Co to ma za znaczenie jak NASI maja pełnie władzy? Wasze 7,5% nie ruszy naszych 42%, mało tego, nasi prędzej wyjdą na ulice, niż wasi ;) OBAWA tylko, czy MErkel nie przyjedzie pomóc, ale Niemca to chyba każdy Polak lubi prać! Więc?

ebry2000
2015-12-03 16:28:50
Ocena: -1(glosow:1)-+
Nie ogarnąłeś widać, ale coś można zauważyć wyraźnie. To jest największa różnica. Samo używanie określeń MY/WY/ONI mówi samo za siebie. Właśnie przez takie myślenie nie masz nic prócz tych kilku kont na tym portalu BOBEK.

plemiona1234
2015-12-03 17:49:38
Ocena: 0(glosow:0)-+
BOBY102 powiem wprost jak myślisz o polakach w kategoriach "nasi" i "wasi" to ci powiem jedno jesteś totalnym durniem działającym na korzyść wrogów/nieprzyjaciół Polski ( a morze tylko trolem obcego wywiadu jadzącym/szczującym na siebie Polaków)

S221
2015-12-03 14:51:32
Ocena: 1(glosow:3)-+
Wyrok w sumie sprawiedliwy. Wybór 3 sedziów zgodny z konstytucją a 2 niezgodny. A krzyk ze to sedziowie PO i PSL nie do konca racjonalny, bo gdyby tak bylo orzekli by ze wybór 5 jest konstytucyjny

BOBY102
2015-12-03 15:00:30
Ocena: 1(glosow:3)-+
Dlatego są podstawy do tego by zostawić tych 5 ciu nowych i Duda zaraz ich zaprzysięży wg wytycznych TK ;D

piotrek_12346
2015-12-03 13:11:19
Ocena: 1(glosow:9)-+
A kto teraz został zgłoszony przez PIS???? Posłowie i Senatorowie PIS oraz fanatycy Smoleńscy!!! To jest właśnie obietnica realizowana przez kaczyńskiego o odpolitycznieniu TK!!! Polecam usługi maliniaka. Ułaskawienia i odbieranie zaprzysiężeń 24 godziny na dobę. TANIO

waclawwaclaw
2015-12-03 13:07:25
Ocena: 2(glosow:6)-+
w latach 2005-2007 PiS próbowało wprowadzić m.in uwolnienie zawodów prawniczych. Właśnie TK im na to nie pozwolił . Zresztą tak jak w przypadku innych ustaw. Dzisiaj strach przed tym ,że PiS może coś zrobić dla zwykłych ludzi, a nie tylko dla grup uprzywilejowanych i strach przed kolejnym wyborem PiS za 4 lata , PO wytoczyła wszelkie działa ( przed TK widać niejaki KOD- Nowicka, Zandberg, GW, itd itd)i próbuje zablokować na przyszłość działania PiS .

piotrek_12346
2015-12-03 13:54:31
Ocena: 4(glosow:12)-+
A czego się boi pis i maliniak??? Skoro to partia prawa i sprawiedliwości to nie mają się czego obawiać. Skoro ich ustawy mają być zgodne z Konstytucją to czego się boicie??? Maliniak w swojej wypowiedzi dał czas rządowi do końca roku na zrealizowanie obietnicy 500+ tym się zajmijcie!!!

waclawwaclaw
2015-12-03 13:04:38
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

ebry2000
2015-12-03 13:06:24
Ocena: -1(glosow:7)-+
To ci na zdjęciu to bee bo z PO-PSL? Ale 5 z PiSdy to już ok? Typowa logika pisuarów.

BOBY102
2015-12-03 13:07:02
Ocena: 2(glosow:4)-+
Dokładnie "obiektywny, niezależny TK", wystarczy słuchać z obu stron, a nie tylko mediów reżimowych. Niby Polacy chcą niższych opłat prawniczych, szybszych rozpraw sądowych. Jak??? Sędziowie mają płodzić więcej dzieci?

ebry2000
2015-12-03 13:00:41
Ocena: -2(glosow:6)-+
BOBY102 mocherek i pod sejm idź. Wyjdź choć raz z piwnicy.

waclawwaclaw
2015-12-03 13:08:52
Ocena: -1(glosow:5)-+
PiS zaproponował wszystkim klubom zgłoszenie kandydatów. Jak wiesz nikt nie zgłosił więc o co Ci chodzi

BOBY102
2015-12-03 13:10:12
Ocena: 2(glosow:4)-+
Widzę, że WSTAWIŁEŚ SWOJE ZDJĘCIE do avatara, nawet ładnie spasowałeś CHEŁM, jak NIEMIECKI POLICJANT

piotrek_12346
2015-12-03 13:14:09
Ocena: -1(glosow:3)-+
waclawwaclaw o to chodzi że tak jak powiedziała Nowoczesna "od pasera się nie kupuje"!!!!

ebry2000
2015-12-03 13:15:22
Ocena: -2(glosow:6)-+
Zaproponowali ale i tak by ich odrzucili, więc ogarnij trochę.

waclawwaclaw
2015-12-03 13:17:53
Ocena: 4(glosow:4)-+
piotrek zgadza się, ale powiedz obiektywnie czy nie PO zrobiła skok na TK w czerwcu? Po co mieszali? nie było by sprawy , nie było by dzisiaj tego cyrku. PiS jest partią polityczną i jak każda partia wykorzystuje prezent jaki dostała od opozycji w celu wykorzystania go dla siebie. Uważam że 3 sędziów powinno być ze starego sejmu, a dwóch z tego ale pisząc wadliwą ustawę PO sama sobie strzeliła w stopę. chytry traci 2 razy

ebry2000
2015-12-03 13:18:07
Ocena: 1(glosow:3)-+
Zerknij raz jeszcze BOBY102 kto jest w tym niemieckim hełmie i słowniczek ogarnij też :) Przecież to najlepszy doradcza Antka psychopaty twojego specjalisty od puszek, parówek i lotów bez skrzydeł :)

waclawwaclaw
2015-12-03 13:19:26
Ocena: 2(glosow:4)-+
ebry - a skąd wiesz że by odrzucił , a może dla pozorów by np. 2 przyjął . ?

BOBY102
2015-12-03 13:19:49
Ocena: 1(glosow:1)-+
TO ty jesteś doradcą ANTONIEGO? Nie sądziłem, że taki GŁ@B się załapał.

ebry2000
2015-12-03 13:20:32
Ocena: -1(glosow:1)-+
Naprawdę w to wierzysz że by tak zrobili? Szok.

ebry2000
2015-12-03 13:23:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
BOBY jak ironii nie rozumiesz to mi nawet przykro nie jest. Znamy twój stan umysłu :)

piotrek_12346
2015-12-03 14:01:34
Ocena: 0(glosow:0)-+
do waclawwaclaw, ja nie twierdze że PO nie strzeliła sobie w stopę ale twierdzę że pis strzelił sobie i maliniakowi w głowę. Prezydent PIS nie miał żadnych kompetencji żeby nie odebrać przysięgi od 3 sędziów którzy zostali wybrani zgodnie z prawem. Sejm nie miał możliwości uchwałą zmienić ustawy to ustawa jest nadrzędna wobec uchwały. Po wtóre odbieranie przysięgi o godzinie 6 rano ???? Jego uczelnia już się na niego wypięła!!! Dziś przedstawiciel Sejmu i Rządu ośmieszyli się tak że nie wiem. Dukali, czytali z kartki ogólnie nie wiedzieli o co chodzi.

piotrek_12346
2015-12-03 14:05:30
Ocena: 0(glosow:2)-+
do BOBY102 "TO ty jesteś doradcą ANTONIEGO? Nie sądziłem, że taki GŁ@B się załapał" Średniej głupoty by nie obniżył. Każdy może robić badania na parówkach i każdy może fałszować zdjęcia mówiąc że są prawdziwe!!!

BOBY102
2015-12-03 14:23:53
Ocena: 1(glosow:1)-+
Zapominacie o HANI LIS z z zapałkami

BOBY102
2015-12-03 12:57:40
Ocena: 1(glosow:7)-+
"precz z komuną" to o to chodziło "patologii obywatelskiej" ? Sami nie wiedza co chcą !

piotrek_12346
2015-12-03 13:15:47
Ocena: -1(glosow:3)-+
Patologia to jest w pisie. Wcześniej kryże teraz piotrowicz. Prokuratorzy PZPRU którymi szczyci się PIS!!!! PRECZ Z KOMUNĄ

waclawwaclaw
2015-12-03 13:23:13
Ocena: 1(glosow:1)-+
piotrek - a znasz historię orzekań Piotrowicza? to poczytaj .Zaskoczę Cię ale wiele osób w tamtych trudnych czasach uratował od wyroku. A jak PO tak strasznie boli ,że był w PZPR to niech powie ilu członków PO od 2001 r należących do PZPR przewinęło się przez ten liberalno -czerwony twór. Wśród założycieli już poszukaj - Olechowski

ebry2000
2015-12-03 13:28:12
Ocena: 1(glosow:3)-+
Daj jakieś linki, zobaczymy jak swoich bronił :)

plemiona1234
2015-12-03 15:34:15
Ocena: 0(glosow:0)-+
pacek daj namiary kogo uratował swoimi "orzeczeniami" tak choć ze 2 osoby no dobra niech będzie jedna - wacuś ORZEKA to SĄD a prokurator to oskarża przed sądem - postępowanie przygotowawcze które prowadzi może umorzyć lub skierować akt oskarżenia do sądu o winie lub jej braku, oskarżonego prokurator to decydował/"orzekał" w czasach stalinowskich

waclawwaclaw
2015-12-03 16:47:28
Ocena: 0(glosow:0)-+
plemiona masz rację źle napisałem ale po prostu uogólniłem , nie orzekał ale pomagał np. w sprawie Antoniego Pikula ( który sam mówi ,że Piotrowicz " nie był gorliwy w swoim oskarżeniu, przynosił mu ubrania do celi itd " drugi to np. Józef Kinel. W tej sprawie obniżył wiarygodność świadka na tyle ,że Kinel został uniewinniony. Za swoje poglądy był karany finansowo , zsyłką na niższe stanowiska itd . Wiem mógł nie być prokuratorem ale tak można powiedzieć o większości polityków z tamtych czasów, a zacznijmy od rodziców naszych resortowych dzieci np

plemiona1234
2015-12-03 17:58:06
Ocena: 0(glosow:0)-+
wacek co można powiedzie o systemie represji w tamtym czasie to można , ale nie można powiedzie jednego , że powierzali sprawę polityczną/przeciwko opozycjonistom niezaufanym prokuratorom czy sędziom wyrok był przywożony w teczce lup przysyłany dalekopisem a prokurator wiedział o co ma wnioskowa i co ma sędzia przyklepać a jak nie to aut (anie kara finansowa) , po 90- zaraz po weryfikacji, poznałem kilku byłych esbeków i przy wódce niektórzy stawali się bardzo rozmowni

plemiona1234
2015-12-03 18:14:02
Ocena: 0(glosow:0)-+
wacek a co do dobroci piotrowicza to w latach 80 to prokurator wydawał decyzję o umieszczeniu podejrzanego w AŚ a z tego co wiem to Pikul siedział tam 3 miechy a Kinel też tyle - tyle , że zwolniony na mocy amnestii a to , że piotrowicz przynosił ubrania do celi o niczym nie świadczy po prostu grał rolę dobrego gliny (w przeciwieństwie do tych ze "służby bogu") by zmiękczyć podejrzanego - taki niby "dobry i troskliwy tatuś" szczególnie do spraw gdzie esbecy się nie popisali i nie znaleźli dowodów a w tym czasie każda sprawa polityczna morzona z BDDW oznaczała nieudolność p

plemiona1234
2015-12-03 18:17:32
Ocena: 0(glosow:0)-+
i "działę" - czytaj brak nagrody/premii (BDDW - teraz niema tego w prawie o oznaczało , że jesteś winny ale nie karany bo dowody były za słabe "Braku Dostatecznych Dowodów Winy")

waclawwaclaw
2015-12-03 21:27:51
Ocena: 0(glosow:0)-+
plemiona -mylisz się w tych dwóch sprawach. Znam te historie. A jeśli uważasz ,że np. pomoc taka czy inna , przyniesienie ubrań , czy zgłoszenie zdania innego niż chciało PZPR w tym czasie było niczym to zobacz osiągnięcia tuzów styropianowego męczeństwa za co oni siedzieli. A jak odbywali kary? no np. Walesa polował w Arłamowie z Kiszczakiem. To szeregowi członkowie Solidarności byli gnębieni, ci krzykacze z sejmu właśnie dlatego nie dali tknąć kiszczaka i jaruzelskiego bo im to obiecali w Magdalence. Krzywonos nawet nie pojechała dalej bo prąd wyłączyli taka to bohaterka.

waclawwaclaw
2015-12-03 21:35:51
Ocena: 0(glosow:0)-+
a co do kar plemiona to Piotrowicz został "zesłany" właśnie za jedna z tych spraw. I jeszcze jedno żebyśmy się dobrze rozumieli- nie bronię Piotrowicza bo uważam że jest "czysty" . Ja nie pracowałbym w tamtym czasie w prokuraturze. To kwestia zasad. Chciałem tylko powiedzieć ,że nie zaszkodził nikomu ( jeśli by tak było PO już by to wykrzyczała a PiS na pewno by go nie przyjął ) a jeśli mógł , tak jak w tych dwóch sprawach pomógł w miarę swoich możliwości w tamtych czasach. I jeszcze jedno rozmawiamy w zasadzie o mało ważnej sprawie sprowokowanej czerwcowym zamachem PO na T

plemiona1234
2015-12-04 14:26:56
Ocena: 0(glosow:0)-+
wacek z tą pomocą to jest tak jak z tymi dwoma skinami co uratowali życie bezdomnemu - przestali go kopać a on był im za to wdzięczny - wiesz co to jest "syndrom sztokholmski" - człowiek pozbawiony wolności i poniewierany jest wdzięczny za jakikolwiek ludzki odruch choćby wiedział , że jest on podszyty fałszem
główna
Dodano: 08.07.2018, 14:36:12   przez: benek
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 29Skomentuj (27) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0