lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Poparcie po odejściu PO - 5%... 47% ankietowanych odpowiedziało kategorycznie NIE
poczekalnia
Dodano: 18.12.2015, 20:40:06   przez: GumowyRocco
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 73  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(30)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Nytrix
2015-12-18 21:28:21
Ocena: 5(glosow:7)-+
Vacarius weź pod uwagę że Uchodźcy (Emigranci ekonomiczni) z bliskiego wschodu nie zostali by wysłani w liczbie 10 tyś. tylko około 100 tyś lub więcej. im więcej Polska zgodziła by się przyjmować ich od Merkel tym więcej by z roku na rok ich do Polski przybywało nie wspominając o unijnym programie łączenia rodzin, gdzie z 10 tyś zrobiło by się conajmniej 50 tyś i każdy następny tysiąc musiałby być zawsze mnożony razy 5-6, nie wspominając już o ich stosunku do asymilacji, uszanowaniu kultury europejskiej i ich stosunku do pracy. Więc wolę 10 razy więcej zasymilowanych Ukrainców niż multikulti

jurek1102
2015-12-19 01:15:45
Ocena: 4(glosow:4)-+
Skąd ty masz te dane?

kary1977
2015-12-19 01:23:06
Ocena: 1(glosow:3)-+
Z kątowni?

jurek1102
2015-12-19 01:26:54
Ocena: -5(glosow:5)-+
No szukam i jakoś nie mogę znaleźć takich danych.

GumowyRocco
2015-12-19 03:28:54
Ocena: -1(glosow:3)-+
wiadomosci.onet.pl/kraj/cbos-5-proc-polakow-za-przyjmowaniem-uchodzcow-z-bl iskiego-wschodu/1qehkx Naucz się szukać tłuku... Jeżeli ty tak wszystko wyszukujesz to pogratulować. Źrółdł CBOS

ksiaze99
2015-12-19 09:23:25
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

pdonn
2015-12-19 00:21:58
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

pdonn
2015-12-18 23:14:20
Ocena: 1(glosow:3)-+
Rozumiem GumowyRocco że chcesz nam powiedzieć że za czasów PO naród był bardziej otwarty na ludzką niedolę, kierował się sercem, a przy obecnym rządzie stał się nieczuły, bez serca? To jest właśnie kłamliwa manipulacja. Wpływ na wielkość poparcia dla przyjęcia uchodźców mają niedawne wydarzenia w Paryżu oraz otwarte przyznanie się przedstawicieli rządów krajów zachodnich do coraz większych problemów z kontrolą nad uchodźcami w ich krajach.

pdonn
2015-12-18 23:18:37
Ocena: 2(glosow:4)-+
Gumowy jeśli jesteś inteligentnym człowiekiem to znaczy że świadomie próbujesz manipulować informacjami, a to znaczy że należysz do bandy zakłamanych oszustów i pewnie niedługo wrzucisz materiał mówiący o tym że to za czasów rządu PO rosyjski agresor napadł na Ukrainę, a za czasów obecnego na nikogo. A może Twoim zamiarem nie była manipulacja ponieważ osobiście szczerze wierzysz w to co wrzuciłeś. Ale to by oznaczało że jesteś kompletnym idiotą!

GumowyRocco
2015-12-18 23:49:21
Ocena: 1(glosow:5)-+
Nie mój drogi kolego :)) Po prostu naród za czasów PO nie mógł wykazać swojej dezaprobaty. Nie mógł powiedzieć co myśli byle tylko nie obrazić mniejszości... Nie czuły? Czy ty człowieku jesteś normalny. Same lewicowe gazety mówiły o 80% mężczyzn w wieku 20-36, że nie można potwierdzić ich tożsamości, że Europa nie jest w stanie odróżnić ich od uśpionych komórek ISIS... Ludzką niedolę? Ile mój ty poprawny politycznie pierd@lcu przyjechałoby do Europy tylko po 3 ciepłe posiłki i dach nad głową, a nie po zasiłek?

GumowyRocco
2015-12-18 23:51:11
Ocena: 1(glosow:3)-+
Porównujesz manipulację medialną do przyczyny wojny na Ukrainie? Nie ma o czym z Tobą rozmawiać... Idź z transparentem zgotuj naszym dzieciom wojnę kulturową poprawnie polityczny idioto...

pdonn
2015-12-19 00:15:20
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

pdonn
2015-12-19 00:18:36
Ocena: 3(glosow:3)-+
A teraz ostatnie ostatnie dane z 17 grudnia 2015r. "Tylko 5 proc. badanych przez CBOS uważa, że Polska powinna przyjmować uchodźców z krajów, gdzie toczy się wojna i pozwalać im na osiedlenie, 53 proc. jest przeciw przyjmowaniu uchodźców, a 37 proc. jest skłonnych udzielić im schronienia do czasu, aż będą mogli wrócić do swoich krajów." Pewnie na tych informacjach się opierałeś (nawet zdjęcie to samo jak w artykule).

pdonn
2015-12-19 00:27:43
Ocena: 1(glosow:1)-+
Chyba o tym zapomniałeś, bo jak mniemam czytałeś cały artykuł. "Według CBOS wzrost liczby przeciwników przyjmowania uchodźców jest zapewne po części skutkiem ataków terrorystycznych w Paryżu sprzed miesiąca, których dokonali muzułmanie inspirowani przez Państwo Islamskie."

pdonn
2015-12-19 00:31:32
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

pdonn
2015-12-19 00:36:02
Ocena: 3(glosow:3)-+
I jeszcze to co usunął mod, bo wkleiło mi się z adresem strony. Więc Gumowy, dane CBOS opublikowane 7 września 2015r. przez zakłamane media TVN24 w czasie rządów PO, "CBOS podkreśla, że nadal przeważa pogląd o moralnych zobowiązaniach wobec uchodźców, jednak znacząco wzrosła liczba respondentów przeciwnych przyjmowaniu ich przez Polskę - wzrost z 21 proc. do 38 proc." Gumowy może teraz odpowiesz na czym opierasz te swoje wypociny?

kary1977
2015-12-19 01:07:23
Ocena: 1(glosow:1)-+
podon interesuje cie PiSowska argumentacja?

GumowyRocco
2015-12-19 03:37:23
Ocena: -1(glosow:3)-+
Nie interesuje mnie pogląd i domniemania autorów - bo autor mógł dopisać, że powodem był niski przelot jednorożców. Powołujesz się na rzeczowe fakty, po czym mówisz mi o domniemaniach. Wieśniaku, nie wiem kto tutaj ma problemy z czytaniem, ale ankieta została przeprowadzona w grudniu... Tak wiele źródeł nagle zaczyna podawać inne dane... A co mieli powiedzieć, w danym okresie wchodziliśmy w d@pę partii rządzącej, aż po uszy. Jesteś lewakiem, więc nie kumasz rzeczy jak manipulacja... Kończę z Tobą rozmawiać, bo nie zamierzam marnować swojego czasu na takich jak Ty.

GumowyRocco
2015-12-19 03:40:43
Ocena: 1(glosow:1)-+
Jeżeli do Twojej tępej d@py na głowie nie dochodzi fakt, że media zachodnie jasno stwierdzają, że 80% tzw. uchodźców to imigranci w wieku 20-37% to bierz sobie tych dorosłych mężczyzn do siebie do domu... Ja ścierwa ludzkiego, które nie ma ochoty walczyć o swój kraj, a myśli jedynie jak to kasę dostać za free, nie przyjmę, a i będę zwalczał wszystkimi metodami...

pdonn
2015-12-19 14:03:36
Ocena: 0(glosow:0)-+
Gumowy skąd w Tobie tyle jadu i nienawiści? Z pianą na mordzie wszystkich obrażasz, wszystko negujesz, piszesz bzdury i wierzysz w to że jesteś najmądrzejszy. A jesteś totalnym idiotą! Masz poważne problemy emocjonalne. Nie ruch@łeś od roku? To walnij sobie ręką, zawsze to coś. Ciśnienie Ci spadnie i otworzy Ci dostęp do szarych komórek.

GumowyRocco
2015-12-19 15:32:32
Ocena: 0(glosow:2)-+
:DD Rozumiem, że jak nie zgadzam się z Tobą to musiałem nie ruchać :DD Masz jakiś problem z tą seksualnością bo nie raz z tym wychodzisz. Jad i nienawiść :) no oczywiście ja Ci przedstawiam fakty, a Ty rób ze mnie pysiora :D Uwielbiam takich manipulantów :)) Nie powiedziałeś nic konkretnego, tylko jęczysz jak to miłość rozwiązuje problemy :) Leć do Syrii lecz ludzi miłością :)))

pdonn
2015-12-19 16:25:56
Ocena: -1(glosow:1)-+
Gumowy ja nikogo z Ciebie nie robię, sam z siebie robisz chama i prostaka. Współczuję tym których "wychowujesz". ...nie chce mi się już z Tobą rozmawiać.

GumowyRocco
2015-12-19 16:29:39
Ocena: -1(glosow:3)-+
Jesteś pajac :) Jak ktoś Ci daje argumenty odnośnie polityki to nie manipuluje się go sprawami prywatnymi... Współczuj sobie ile chcesz ludzie nie bez powodu określi cię "wieśniakiem" wiochy :) Baw się dobrze...

Nytrix
2015-12-18 21:28:21
Ocena: 5(glosow:7)-+
Vacarius weź pod uwagę że Uchodźcy (Emigranci ekonomiczni) z bliskiego wschodu nie zostali by wysłani w liczbie 10 tyś. tylko około 100 tyś lub więcej. im więcej Polska zgodziła by się przyjmować ich od Merkel tym więcej by z roku na rok ich do Polski przybywało nie wspominając o unijnym programie łączenia rodzin, gdzie z 10 tyś zrobiło by się conajmniej 50 tyś i każdy następny tysiąc musiałby być zawsze mnożony razy 5-6, nie wspominając już o ich stosunku do asymilacji, uszanowaniu kultury europejskiej i ich stosunku do pracy. Więc wolę 10 razy więcej zasymilowanych Ukrainców niż multikulti

kircholm
2015-12-18 21:22:48
Ocena: 2(glosow:4)-+
Nawet tam się petru wpier...lił, holują go za pontonem.

vacarius
2015-12-18 20:59:55
Ocena: -2(glosow:6)-+
Ciekawo co będziecie mówili PISowce gdy zaleje nas fala uchodzców z Ukrainy gdy Putin ich tam bardziej pociśnie. Dobrze by wtedy było żeby UE rozdzieliła ten milion lub dwa miliony Ukraińców na kraje całej UE. Ale nie zrobią tak. Niemcy powiedzą skoro nie chcieliście 10 tys naszych uchodzców to my nie weźmiemy waszych. I sami zostaniemy z dwoma milionami ukraińskich uchodzców.

GumowyRocco
2015-12-18 23:55:47
Ocena: 2(glosow:2)-+
Vacarius :DDD Misiu fala z Ukrainy już dawno przybyła - jest ich w Polsce ok 700 tyś :)) Zauważyłeś??? NIE??? Bo k@rwa pracują i nie żądają zasiłków, nie protestują, nie grożą, nie budują meczetów... Po prostu pracują... Sam mam kolegę z Ukrainy ze Lwowa, po matce-Polak - chcą pracować i mieć szansę na lepsze życie. Nie wyciągają ręki po kasę, a chcą się zasymilować, niektórzy nawet próbują zwalczyć swój akcent... nie to co to bydło z krajów Arabskich. Mam na uczelni dziewczynę z Iranu - 11 lat w kraju i ani polskiego, ani angielskiego... K@rwa no po prostu cudo lód...

kary1977
2015-12-19 01:10:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
Gumowy w ty aspekcie masz racje.

ksiaze99
2015-12-19 09:28:41
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

mikojan321
2015-12-18 20:44:42
Ocena: 0(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

GumowyRocco
2015-12-18 23:56:48
Ocena: 0(glosow:2)-+
Wtedy to był TVN, wmawiali jak to większość Polaków chce przyjąć uchodźców....
główna
Dodano: 23.06.2018, 08:19:34   przez: vacarius
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 29Skomentuj (34) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0