lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
poczekalnia
Dodano: 01.10.2016, 10:17:05   przez: stanley206
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 25  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(71)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
stanley206
2016-10-01 10:25:21
Ocena: 4(glosow:6)-+
[...]Konkretnie: co jest tym atakiem, jeśli chodzi o przepisy, pana zdaniem? - Wie pan, ja nie analizowałem tej ustawy, więc w tej chwili nie powiem panu szczegółowo, a nie chciałbym... Państwo znacie dokładnie tę ustawę, prawda?

Klubowa_Mamuska
2016-10-01 14:23:15
Ocena: 3(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

damian.szefo
2016-10-01 11:10:53
Ocena: -1(glosow:5)-+
Ta ustawa ma kneblowac sedziom usta, oczywiscie tym ktorzy nie zgadzaja sie z linia wladzy. Popierajacym zadne konsekwencje nie groza. To juz zgroza. Gdziec wolnosc slowa?

stanley206
2016-10-01 18:12:36
Ocena: 2(glosow:2)-+
Zgrozą jest w praworządnym państwie sytuacja, gdzie sędzia, który powinien stać na jego straży, to ten sam sędzia domagający się przestrzegania prawa w sposób jaskrawy sam to prawo łamie, nie dopuszczając do pracy 3 prawomocnie wybranych sędziów i nie można temu zaradzić. Prezes TK powinien być apolityczny, a patrząc na jego postępowanie, wypowiedzi i wywiady to aż w oczy razi jaki jest upolityczniony. Kuriozalne jest, aby cyt."Nikt nie może być sędzią we własnej sprawie – podstawowy warunek bezstronności organu rozstrzygającego sprawę.

stanley206
2016-10-01 18:15:11
Ocena: 1(glosow:1)-+
W sytuacji, w której bezstronność organu budzi uzasadnioną wątpliwość, może zostać on wyłączony z toczącego się postępowania." sąd w trybie pilnym orzekał we WŁASNEJ sprawie na posiedzeniu NIEJAWNYM i wydał wyrok - typowo komunistyczne standardy. Usta knebluje się, ale tym 3 sędziom, a nie prezesowi. Dość już całkowitego braku odpowiedzialności, gdzie komuch (II sekretarz POP ) jest bogiem i nic mu zgodnie z prawem nie można zrobić - państwo w państwie. Który przepis damian knebluje usta? Do tej pory usta knebluje prezes TK.

damian.szefo
2016-10-01 21:42:09
Ocena: -1(glosow:1)-+
Zgrozą jest to że od dwóch prawidłowo wybranych sędziów Prezydent nie odbiera ślubowania bo tak.. Łamiąc brutalnie konstytucję. Zgrozą jest też myślenie że sędziowie nie mają poglądów politycznych a jeszcze większą jest to że gdy łamane jest prawo siedzieć cicho bo przecież suweren... Masz rację - nikt nie może być sędzią we własnej sprawie, ale kto ma rozpatrywać sprawy trybunału jak jest na szczycie systemu prawnego w Polsce? Sejm? A trójpodział władzy? Nie bo suweren... Tylko cały suweren nie opowiedział się za pisem, nie dał mu prawa zmiany konstytucji. Gdyby Kaczyński był mądry, zrealizow

damian.szefo
2016-10-01 21:47:38
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

damian.szefo
2016-10-01 21:49:24
Ocena: -1(glosow:1)-+
przewadze jednej nad drugą, inaczej to przestaje to być demokracja a jest demokracja "suwerena". Ciekawe że tak bardzo przeszkadzają ci komuchy a to że twarzą walki jest komuch Piotrowicz to ok.

stanley206
2016-10-01 23:59:24
Ocena: -1(glosow:1)-+
Dlatego potrzebna jest ustawa o TK, aby takiej sytuacji nie było i nie było państwa w państwie, jak jest teraz. Jeśli ludzie, popierający Rzeplinskiego uważają, że mają większość ludzi za sobą, to wygrają nadchodzące wybory odsuwając PIS od władzy i ta ustawa będzie też dla nich. Sędzia, a zwłaszcza prezes TK powinien być apolityczny, teraz tak nie jest. Sędziowie z racji pełnionych funkcji są zobowiązani do godnego zachowania, a sięgają dna cyt. "Czemu Pan rozmawia z tymi ch...i? To są marionetki, uzurpatorzy" – miał usłyszeć prof. Kamil Zaradkiewicz od byłego prezesa TK

stanley206
2016-10-02 00:02:46
Ocena: 0(glosow:0)-+
Kolega Rzeplinskiego -"Ziggy" opluwa parę prezydencką. Dużo ludzi w tamtych czasach było w partii i są oni teraz w każdej partii. Ważne jest, co ci komuniści TERAZ robią dla Polski i Polaków. Jakie teraz wychodzą wały np. w Warszawie, Amber Gold. Ludzie, którzy utracili swoich bliskich, swoje zdrowie i kariery zawodowe WRESZCIE doczekali się, że dopiero po tylu latach rząd zajął się oprawcami za to odpowiedzialnymi, planując m.in. zmniejszenie ich emerytur do ok. 2100 zł i ujawnienie ich dawnej działalności przez ujawnienie zbioru zastrzeżonego.

stanley206
2016-10-02 00:04:30
Ocena: 0(glosow:0)-+
To są osoby, które były pieczołowicie chronione przez dotychczasowe rządy. Jesteśmy im to winni. PO miało wszystko, nawet TK - gdzie wtedy była równowaga władzy? Nikogo wtedy to nie obchodziło.

damian.szefo
2016-10-02 10:49:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ty nadal nie rozumiesz trójpodziału władzy. Trójpodział polega na istnieniu trzech niezależnych od siebie i równoważących się władz. Skoro Prezydent, Rząd i Sejm działają rękę w rękę pod dyktando jednego człowieka i do tego podporządkowują sobie jeszcze sądy i TK to co to za trójpodział władzy? To dyktatura jednej partii, jednego człowieka! Nawet najlepsza ustawa nie postawi tamy głupocie ludzkiej. Po wiedz po co to wszystko było? Po co? Czy pisowi potrzebny był ten burdelo? Czy TK zrobił coś co uniemożliwiło pisowi realizację obietnic wyborczych? Chodziło i chodzi o władzę absolutną. Kto ochr

damian.szefo
2016-10-02 10:57:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
ochroni nas jeżeli kiedyś uchwalą ustawę o "prawdziwych" polakach a tych mniej prawdziwych zaczną zamykać w obozach albo inne mniejszego sortu głupoty? Zbyszek? TK i sądy są naturalnych hamulcem władzy w całym demokratycznym świcie. Jeżeli tego nie rozumiesz to jesteś miłośnikiem dyktatury a nie demokracji. Pis włożył Rzeplińskiego w rolę polityka a tak nie jest, jest tak wygodnie pisowi. Co miał chłop zrobić? Podpisywać wszystko jak Duda? Czy uważasz że sędziowie nominowani przez pis są apolityczni? Czyżby nie byli związani z wyjaśnianiem Smoleńska? Najśmieszniejsze jest to że w duż

damian.szefo
2016-10-02 11:02:55
Ocena: 0(glosow:0)-+
popieram pis i trzymam za nich kciuki ale nie podoba mi się co robią z TK bo to czysta głupota i źródło problemów. Bardzo dobrze że obniżają emerytury esbekom ale niech to wszystko będzie rozsądne. Afery były są i będą. Czy podoba ci się to co robią w spółkach skarbu państwa i nie tylko, misiewicze? Co z robili z TVP? TVP to mały Gebels. Miało być inaczej, prawda? Pis za chwilę też by miało sędziów nominowanych przez siebie bo tak to zostało pomyslane. Nie można było poczekać?

damian.szefo
2016-10-02 11:05:51
Ocena: 0(glosow:0)-+
Wiesz dlaczego Po miało większość w TK? Bo rządziło przez 8 lat a kadencja sędziów wynosił 9. W pierwszej kadencji nie miała wszystkich nominowanych przez siebie i rządzili. Ba, mieli tych nominowanych przez sld i pis. Za zamykaj oczu na to. Nie udawaj że jest inaczej. Pis chce mieć władzę absolutną. Albo tego nie rozumiesz albo udajesz.

stanley206
2016-10-02 13:00:39
Ocena: 0(glosow:0)-+
Władzę absolutną miał Tusk, miał wszystko - wtedy cicho było o trójpodziale władzy(2 filar emerytur). Ma to też dobre strony, gdyż z 2 strony mozna ich teraz sprawiedliwie osądzić, gdyż nikt mający wpływy im nie przeszkadzał w decyzjach. Oni mieli wszystko i nie liczyli się z głosem przeciętnego obywatela - PO zbierała podpisy za referendum 4x tak, gdzie Olechowski stwierdził:to były ćwiczenia. Podtarli sobie tymi podpisami tyłek i nikt nie protestował, a przecież to jawne ośmieszenie zwolenników.

stanley206
2016-10-02 13:02:56
Ocena: 0(glosow:0)-+
Gdyby Rzepliński nie miał politycznego widzimisię, to nie byłoby tego zamieszani z TK, przynajmniej mając trochę klasy nie szkodziłby Polsce i Polakom donosami. Gdyby ta gra Rzeplińskiego nie była wyraźnie polityczna, to też bym ją poparł, ale nie jest. Kogo on skupia? Ludzie, którzy popierają Rzeplińskiego walczą o bezkarność(Pitera) i o to co się działo w stolicy(HGW) - jej rozkradanie. Nigdy nie było i nie będzie idealnej partii. W każdej znajdą się czarne owce, które trzeba tępić. Władzę ocenia się po tym co robi dla obywateli, a nie dla siebie jak dawniej.

stanley206
2016-10-02 13:04:56
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jeśli ta władza absolutna wyciągnie Polskę z długu i poprawi byt przeciętnego obywatela to jestem za, ale o tym możemy się przekonać za ... . Loteria. Do tej pory, co mi się b. nie podoba - nikt z rządzących za swoje decyzje nie odpowiadał. Nie głosowałem na PIS, ale ...

stanley206
2016-10-02 13:45:53
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ludzie odpowiedzialni za afery muszą zostać rozliczeni, aby te ukradzione przez nich pieniądze WRÓCIŁY do państwa lub pokrzywdzonych, a nie jak do tej pory wyroki w zawieszeniu. Dawniej w TVP ośmieszano partie prawicowe, gdzie tylko PO było nieomylne. M.in. na tym portalu możesz zobaczyć jak TVN, czy Agora manipuluje wydarzeniami. Wg nich nie ma żadnej pozytywnej zmiany-jawne KŁAMSTWO, gdzie są też złe decyzje, ale nie wszystkie. Jak ci oderwani od koryta kłamią - co tu mówi alimenciarz?

stanley206
2016-10-02 13:48:15
Ocena: 0(glosow:0)-+
Przejęzyczenie w TVP to wielka manipulacja, a co jest w TVN - jak jest przedstawiana para prezydencka - rzygać sie chce. Ich klasa to: kolega Rzeplinskiego -"Ziggy" opluwa parę prezydencką - to jest osiągniecie przez totalna opozycję moralnego dna.

damian.szefo
2016-10-02 18:32:51
Ocena: 0(glosow:0)-+
Tuska nie mógł o takiej władzy. Po pierwsze do Smoleńska mial prezydenta z innej opcji czyli przez 3 z 8 lat. Większość sędziów w to otrzymali dopiero około połowy drugiej kadencji. W sejmie musiał układać się z koalicjantem. Dostrzegasz różnicę? Tusk był za mądry na wojnę z sadownictwem, wolał sie układać, negocjować. PiS obiecywał że nie wyrzuci do kosza projektów obywatelskich i co? Urządzili szopkę.

damian.szefo
2016-10-02 18:37:59
Ocena: 0(glosow:0)-+
Donoszenie zaczęli posłowie pisu skarżąc się w PE a jak teraz robi to opozycja to zdrada. Po przegiela pale wybierając dwoch więcej sędziów ale burdel zaczął Duda nie przyjmując ślubowania. Przecież wystarczyło wygłosić orędzie i powiedzieć że ma wątpliwości ale jako strażnik konstytucji przyjmuje ślubowanie ale ustawę kieruje do tk który ogłosiły to co ogłosił i nie byłoby sprawy. Duda bylby wielki a po dostała by po uszach.

damian.szefo
2016-10-02 18:43:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
Wokół obrony trybunału skupiło się blisko połowa polakow, licząc według poparcia partii w wyborach. W tej kwesti PiS jest osamotniony. Zrobienie z rzeplinskiegi kozła ofiarnego to stara komunistyczna metoda wroga ludu. Nie mówisz że popiera to cały świat prawniczy, sędziowie tk, w tym także ci wybrani uprzednio przez pis, byłi przezesi tk. To też politycy? Nie dostrzegasz tego ze tych ludzi dzieki wiele ale łączy obrona prawa.

damian.szefo
2016-10-02 18:49:17
Ocena: 0(glosow:0)-+
W historii świata żadna władza absolutna nie była dobra dla zwykłych obywateli tylko dla ludzi władzy. Twoje poglądy tłumaczy umiłowanie rządów silnej ręki i cieszę ze to przyznałes. Wladza absolutna prowadźi do kultu jednostki. Te wypowiedzi ze jarek nie ożenił się bo chciał poświęcić się RP najlepiej świadczą o tym ze do tego dążymy. Wiesz kto tak mówił? Gość z wasikiem. Ta władza zadluzy Polskę a nie wyciągnie z długu. Nie widzisz tego?

damian.szefo
2016-10-02 18:55:51
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ile afer rozłożyczylo pis ile wraków ściągnęła, Ile zamachów wyjaśnili? Rządzą już prawie rok. Oglądam i wiadomości i fakty i wydarzenia i nie widzę żeby ktoś obrażał parę prezydencką więc nie przesadzaj. Śmieszą mnie te scenki na TVP gdy podczas skoków Stocha zamiast pokazywać jego pokazują się w jak trzymać kciuki. Absurd, Bareja jak żywy! Jeżeli ktoś obraża prezydenta to tego nie popieram ale pamiętaj też co było z Komorowskim.

damian.szefo
2016-10-02 20:10:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
A co do rzetelności TVP to przykład z dzisiaj. W wiadomościach podali ze jutrzejszy czarny protest jest za liberalizacja aborcji, tymczasem każdy wie że jest to protest za utrzymaniem kompromisu aborcyjnego i przeciwko jego zaostrzeniu. Manipulacja jak sie patrzy. PiS zasponsowowal nam wojnę ideologiczną. Otworzył puszke pandory

stanley206
2016-10-02 23:00:28
Ocena: 0(glosow:0)-+
Z całym szacunkiem dla ciebie, ale mnie tak jak zdecydowanej większości Polaków sprawa TK nie interesuje, co widać z frekwencji. Marsz o Europe z 250 zrobiło sie 65 -moja wst. (2016-07-23, 20:06:27). PSL wszystko klepnął. Rząd Tuska miał olbrzymie dofinansowanie z UE z którego skorzystali swoi kolesie, a dzięki złym przepisom polski podwykonawca został wydymany- moja wst.(2015-06-20, 12:34:37). Rząd powinien DBAĆ o obywatela, a nie układać sie ze skorumpowanymi sędziami m.in.

stanley206
2016-10-02 23:03:24
Ocena: 0(glosow:0)-+
blokowanie ustawy o komornikach(Grabarczyk zablokował walkę z komornikami) i to, co teraz jest w Warszawie. Z tego donoszenia były jakieś sankcje dla Polski? Burdel zaczęło PO z wyborem swoich sędziów. Co na to Rzepliński i gdzie był wtedy KOD-moja wst (2015-12-01, 22:54:58) i (2015-11-23, 22:16:23). Czemu maja bez żadnego kompromisu ustępować we wszystkim - oni maja nadal większość w sondażach. Tam sa powiązania i układy np. spr. Olewnika i ciężko się do tego dobrać, gdyż nawet w PIS też są umaczani.

stanley206
2016-10-02 23:09:00
Ocena: 0(glosow:0)-+
Przez procedury i chory system sądownictwa sprawy ciągną się latami. PIS chce zrobić porządek i ukarać winnych i jest niewygodny dla tych, co kradli i dla UE, gdyż patrzy na dobro Polski i nie jest ich wazeliniarzem jak PO. Wiadom. nie oglądałem. Rzetelność -moja wst(2016-08-08, 17:17:32). Ludzie zaczęli sami myśleć i to czarowanie juz na nich nie dział, co widać m.in. w sondażach i większość ma gdzieś TK. PIS popełnia błędy i to trzeba nagłaśniać - taka jest nasza rola.

stanley206
2016-10-03 00:38:22
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jeśli chodzi o TK to zobacz moją wstawke(2016-10-03, 00:07:38), jeśli jeszcze będzie.

damian.szefo
2016-10-03 09:21:03
Ocena: 0(glosow:0)-+
Układanie nie znaczy wchodzenie w jakieś nielegalne sprawy, to negocjowanie i sztuka komoromisu. W każdym środowisku zdarzają się czarne owce i trzeba ich usuwać. Ty i pis robicie z tego zasadę generalną. Nie wiem czym się zajmujesz ale uważasz że w twojej branży są same aniołki? Sprawa trybunału zajmują się ludzie bardziej światli bo rozumie po co on jest. Reszta albo nie sie albo jest zaglupia na ta tematykę.

damian.szefo
2016-10-03 09:27:41
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ja jestem po prawie i interesuje się historia. Zdaje sobie sprawę po co tk jest i jak można z demokracji przejść do totalitaryzmu. Kaczyński podziwia Pilsudskiego a tego demokratów nazwać nie można. Kaczyński nie rozumie że żyje w innych czasach, nie w drugiej RP, nie za komuny. Przeinaczasz fakty. Obecny rząd ma jeszcze większe środki z eu i to dzięki temu że poprzedni rząd układał sie a nie upał nozkami. Nie potrafi tych środków wydawać. Myślisz ze wszystkiemu winny jest rząd? Że powinien się interesować każdym podwykonawca? Gdzie tak jest? Chyba w nibylandi. A czy teraz są jakieś sankcje? C

damian.szefo
2016-10-03 09:32:27
Ocena: 0(glosow:0)-+
Czemu jedno odnoszenie jest ok a drugie to zdrada? A może lepiej było trochę zaczekać a nie doprowadzać do tego burdelu? Nie uważasz? Co tk zablokował? Jaki był prawdziwy powód? O ironio jako pierwsza protestowała i opisała sprawę gazeta wyborcza :) Mozna było jeszcze wszystko naprawić a nie brać siła? Dorośli ludzie wiedzą że życie to sztuka kompromisu.

damian.szefo
2016-10-03 09:37:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
Czemu PiS nie może pójść na kompromis? Czemu wszystkie te projekty służa sparaliżowaniu i podpozadkowanie TK? PiS ma jeszcze większoś w sondażach bo dali 500+ a ludzie mają jeszcze nafzieje na realizację paru obietnic. Wydymali już frankowiczów i jak pójdzie tak dalej pójdą na dno. Wystarczy że opozycja utrzyma 500+ a PiS popłynie

damian.szefo
2016-10-03 09:41:45
Ocena: 0(glosow:0)-+
Zresztą po i nowoczesna już to obiecuje. Ludzi znaczy ten Lisowski burdel. To kwestia czasu. PiS tak rządzi jakby chciało przegrać, to partia samodestrukcyjna. Czy naprawdę uważasz że w interesie Polski jest konflikt ze wszystkimi? Niemcy i Ruscy be, Amerykę sie olewa bo zwraca nam uwagę? Sami się obroniony, taka mamy samodzielną gospodarkę?

damian.szefo
2016-10-03 09:45:25
Ocena: 0(glosow:0)-+
Po prostu tak się nie da. Nasze rodzime firmy nie inwestują bo nie sa pewne. Pogadaj z ludźmi którzy działają w biznesie i zobacz jakie są nastroje. Zarządzanie panstwem to nie zabawa w piaskownicy i nie podobają się nam koledzy to zabieramy zabawki i strzelamy Focha. Zabory się z czegoś wzięły!

damian.szefo
2016-10-03 13:08:10
Ocena: 0(glosow:0)-+
A jak wyobrażasz sobie porządek w sadownictwie? Zweryfikujemy sędziów, od tych sądzących w sądach rejonowych w sprawach o wykroczenia do tych w sądzie najwyższym. Zapytamy ich o poglądy polityczne i na historie, prześwietlimy rodziny, usuniemy niewygodnych a sądzić będą księża i zakonnice. Przecież w samym pisie są ludzie ze świata prawniczego i też mają poglądy. Najbardziej zabawni są oczywiście Kryże czy Piotrowicz, zasłużeni dla dawnego układu. Polscy podwykonawcy dostali po d... dlatego że ustawa o przetargach zakładała że wygrywa najtańszy i takie były efekty. Uważasz że rząd powinien pł

damian.szefo
2016-10-03 13:13:30
Ocena: 0(glosow:0)-+
powinien płacić osobno podwykonawcom osobno przyjmującemu zlecenie? Gdzie tak jest na świece? To była naiwność podwykonawców. Według tego co piszesz pis powinien ustąpić dopiero wtedy jak polecą sondaże a nie wtedy kiedy podpowiada rozsądek. Narobili głupot i nie potrafią się do tego przyznać, brną w to dalej. Jeżeli chodzi o reformę sądownictwa to tak naprawdę pis zrobił krok do przodu. Problemem w polskich sądach jest przewlekłość postępowania i obciążenie sądów ponad miarę. Po wprowadziło do polskiego kpk zmiany trochę na wzór amerykański gdzie niektóre obowiązku postępowania przerzucon

damian.szefo
2016-10-03 13:18:11
Ocena: 0(glosow:0)-+
na prokuraturę. Sąd miał rozstrzygać na podstawie dowodów przytoczonych przez strony a nie ich dochodzić. Na pewno by to pomogło ale be bo to po. Po poszła tu nawet na mały spór z prokuraturą która nie była z tego zadowolona bo dołożono im obowiązków. Więc gdzie ta reforma? Wyrzucanie sędziów to się sprawdza w krajach trzeciego świata albo Turcji a nie w demokratycznym państwie prawa. Ludzie nie zaczęli myśleć. Kazda władza się nudzi a ta była dwie kadencje. Ludzie zobaczyli obietnice i dali im szanse, chcieli uwierzyć że pis się zmienił, wyciągnął konsekwencję. Gdy ludzie zaczną myśleć to pis

damian.szefo
2016-10-03 13:20:45
Ocena: -1(glosow:1)-+
nie będzie przy władzy. Ja wciąż mam nadzieje że przyjdzie opamiętanie i zajmą się tym co trzeba bo im w tym kibicowałem. Naprawdę uważam że pis mógłby pomóc przeciętnemu Kowalskiemu na którego PO się trochę wypięła. Pis jednak idzie na autodestrukcję, funduje nam wojnę o TK, o aborcję i zobaczymy co jeszcze. To zarządzanie przez chaos.

stanley206
2016-10-03 13:32:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
Wstawka (00:07:38 )przy 34 lajkach wylądowała w archiwum. Niestety(stety) wygrał PIS i nadal ma poparcie i nic na to nie poradzimy. PO nie spełniło praktycznie żadnej obietnicy. Dawniej, to co chciała UE (imigranci), czy Rosja (kwalifikacja lotu do Smoleńska - gdyby była inna nie byłoby tego PODZIAŁU Polaków i cyrku z tym związanego) było spełniane. Dzięki PL i H zmienili podejście do imigrantów. UE zataja informacje o brutalności imigrantów, całkowicie NIE ZWAŻAJĄC na bezpieczeństwo swoich obywateli. Sojusznicy-cyt." Analizy zamówione przez nas wspólnie z polskimi

stanley206
2016-10-03 13:34:12
Ocena: 1(glosow:1)-+
władzami pokazują, że z 1 euro wydanego przez Niemcy w Polsce w ramach polityki strukturalnej 89 eurocentów wróci do Niemiec w postaci zamówień dla niemieckich firm - mówił w 2012 r. komisarz UE ds. polityki regionalnej Johannes." Jak w państwie prawa sędziowie mogą nie ponosić żadnej odpowiedzialności(najwyżej sic upomnienie) i pora to zmienić, aby oczyścić wizerunek i klasę sędziów. Jeśli prawnik postępuje, tak jak w stolicy reprywatyzacja, lub jego wyroki sa w sposób rażący niesprawiedliwe wynikające z pobieżnej oceny, to powinien być usunięty z zawodu.

stanley206
2016-10-03 13:37:03
Ocena: 0(glosow:0)-+
Poglądy polityczne, czy rodzina nie mają znaczenia, ale ważna jest FACHOWOŚĆ I PRAWORZĄDNOŚĆ- pod tym względem powinni być oceniani. Czemu PIS ma pójść na kompromis komuś, kto świadomie złamał prawo, cyt.[ Nowe maile sędziów TK. Jak podkreśla tvp.info, sędziowie zasiadający w Trybunale z ramienia PO, mieli pełną świadomość konsekwencji działań partii, na której czele stała wówczas Ewa Kopacz.(..) Być może Andrzej powinien porozmawiać z Kopacz, żeby uświadomić jej powagę sytuacji. Jak będą szli w zaparte i cynicznie rozgrywali projekt,

stanley206
2016-10-03 13:39:26
Ocena: 0(glosow:0)-+
to potem nie powinni się dziwić wynikom wyborów. Opozycja zrobi z tego sztandarowy moty kampanii wyborczej pt."Jak PO psuje państwo". I będą mieli rację – napisał sędzia Piotr Tuleja 30 maja 2015 r.]Raczej nie patrzyłeś mojej wstawki o firmach -zawiodły przepisy? O co walczy raczej skończone PO - HGW i Pitera, to ich obraz. .N- tej partii nie da sie traktować poważnie. Żałośni komedianci. Dzieci na WOS by lepiej napisały program niż .N. Alimenciarz dzięki przywództwu ma dochód i jest bezkarny, bo byłby to zamach na demokrację. CZAS pokarze czy wybór PIS był dobry,

stanley206
2016-10-03 13:40:51
Ocena: 0(glosow:0)-+
a na razie możemy tylko gdybać, tak jak dawniej o imigrantach(było cacy, a teraz wyszedł ich prawdziwy obraz). Każdy ma swój rozum i powinien sam myśleć, nie poddając się wszechobecnej manipulacji. Nie ma i nie było idealnej partii, ale tak jak to jest w normalnych krajach partia powinna dbać o obywateli i praworządność, a nie swoje interesy jak HGW.

damian.szefo
2016-10-03 16:38:42
Ocena: 0(glosow:0)-+
Wbrew pozorom nie byłem i nie jestem załamany z powodu wygranej pisu, takie są reguły demokracji. Ja jestem zły że tej demokracji nie szanują a rządzą jakby chcieli zobaczyć ile wytrzyma społeczeństwo. To że nie przyjęli imigrantów to wielki plus. Ze Smoleńskiem byliśmy i jesteśmy skazani na cyrk bo jest on na rękę obu stronom. To igrzyska smoleńskie na wzór tych z Rzymu. Każda strona ma swoją prawdę i tak będzie długo po naszej śmierci, ta dyskusja nas przeżyje. Czemu pis ma pójść na kompromis? Bo pis świadomie łamie prawo i konstytucję. W obraźmy sobie sytuację w której pis rządzi przez dwie

damian.szefo
2016-10-03 16:46:01
Ocena: 0(glosow:0)-+
kadencję a więc ma przynajmniej 12 z 15 sędziów. Władze przejmuje np. Nowoczesna. Co ma zrobić? To samo co pis? Przecież ma trybunał opanowany przez wrogą opcję i będzie im wszystko blokował. Uważasz że nie zyskaliśmy na wejściu do UE? UE to wzajemne korzyści. Nikt nie mówił o tym, że tylko my zyskamy a inni do nas dołożą. To może wyjdźmy z UE? Nie mam zamiaru bronić tego co się działo w Warszawie bo nie bronie patologii. Nie jestem też miłośnikiem Kijowskiego ale wyzywanie go od alimenciarzy to trochę głupie. Można się z kimś nie zgadzać ale merytorycznie.

stanley206
2016-10-03 22:04:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
Społeczeństwu nie szkodzą - wręcz przeciwnie, ale szkodzą układom, które robią wszystko, aby ich ośmieszyć i odsunąć od władzy. Zrozum- większości społeczeństwa sprawa upolitycznionego TK nie interesuje. Sprawdź: Nowe maile sędziów TK na TVP.info. We wszystkich tego typu wypadkach lotniczych wszelkie dowody są dostarczane do państwa, którego obywatele zginęli i wyjaśnienie katastrofy następuje w tym państwie. Dzięki złej kwalifikacji lotu sprawę przejęli R. Kto przy zdrowych zmysłach wierzy R(np. zielone ludziki)? Gdyby wszystkie dowody były w PL i wyjaśniali to

stanley206
2016-10-03 22:06:28
Ocena: 0(glosow:0)-+
experci z różnych krajów, to byłoby to dawno wyjaśnione, bez tego cyrku i kosztów, np. ustalenia śledczych ws. zestrzelenia samolotu nad Ukrainą przez międzynarodowy zespół śledczy. Raz, a dobrze. Jak kłamała Kopacz(przekopywanie, obecność patologów przy zwłokach, stenogram sejmowy)? Nie spr. moich wstawek, więc... B. dobrze, że jesteśmy w UE, ale nie musimy w niej być posłusznymi kundelkami do aportowania, jakim było PO. UE nie biorąc pod uwagę opinii obywateli własnych państw zachowuje się jak komuniści, np. w sprawie imigrantów, czy umowa TTIP.

stanley206
2016-10-03 22:08:20
Ocena: 0(glosow:0)-+
PL wraz z Grupą Wyszehradzką bierze pod uwagę opinie obywateli (referendum w H) i powoli wprowadza w UE normalność, czego do tej pory nie było. Świadomie uchyla się od płacenia alimentów, dla niektórych jest Jezusem(cyt."Na pogrzebie Kijowski został ukrzyżowany jak Jezus, on może oddać życie za Trybunał"), to jak otworzyć ludziom oczy na patologie, jak nie nazywając jej po imieniu. W życiu różnie bywa, ale jeśli ojciec nie ma pieniędzy, to powinien przynajmniej zainteresować się wychowaniem SWOICH dzieci.

damian.szefo
2016-10-04 12:30:40
Ocena: 0(glosow:0)-+
PiS nie zlikwidował żadnych układów, żadnych. Wymienił tylko ich na naszych i tyle. Rozmawialem ostatnio z politykiem PiS w regionie i w samej parti kipi bo nic tak naprawdę nie zmienili. Nie wierz w bajki o Smoleńsku. Putin odda wrak i skrzynki i nic tego nie zmieni. Czemu teraz PiS nie ma międzynarodowych ekspertów tylko zbieranie fanatyków od puszek itp.? Rozmawiałem z emeryemerytowany wojskowym który jest autorem instrukcji do tupolewa i śmiał się z tych teori o zamachu.

damian.szefo
2016-10-04 12:38:48
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ja nie twierdzę że ze strony sędziów tk wszystko było wporzadku ale nie opowiadaj mi ze PiS ma czyste ręce a wszystko to służy wyłączeniu hamulców które są podstawą demokracji. To ze społeczeństwo nie rozumie to nie znaczy ze sprawy nie ma. To że ktoś się układa i zyskuje dla kraju pieniądze nie znaczy że jest kundelkiem. Zobaczymy co pis ugra na konflikcie z UE.orban to jakby co pożyczy od Putina a my od kogo? Podziewasz tupania nozkami. Co ugra PiS? Wielki i sprawdzony sojusznik wb wyszła z UE i co pozostało? Potupia sobie nozkami i powiedzą jak bronią naszych interesów ale liczą się konkret

damian.szefo
2016-10-04 12:42:55
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nie chodzę na marsze kodu, nie bronię kijowskiego ale odmawianie ludziom demostrowania jest chore. Grupa wyszechradzka to mit i bajka dla małych dzieci. My mamy więcej interesów z Rumunią i Bułgaria niż z Węgrami sojusznikiem Putina. Te kraje mają odmienne interesy i na pewno nie chcą polskiego przywództwa.

stanley206
2016-10-04 12:45:03
Ocena: 0(glosow:0)-+
Żadnych - a np. w Warszawie - tylko prokuratura mozolna. To kto to ma zrobić? Nic nie spr., ani nie zrozumiałeś. Czy ty zrozumiałeś, co napisałem o Smoleńsku, bo chyba nie, gdyż wmawiasz mi jakieś bajki. Mając na uwadze poszanowanie pamięci zmarłych śledztwo zaraz po katastrofie powinno być prowadzone w Polsce przez międzynarodowy zespół śledczy. I o to mi chodzi, a PO podzieliło Polaków, gdyż państwem podzielonym łatwo się steruje. Ludzie mogą się zjednoczyć walcząc o swoje prawa(Acta), a nie partii, jak ma miejsce w sporze o TK.

stanley206
2016-10-04 12:59:15
Ocena: 0(glosow:0)-+
Z UE to nie konflikt tylko zdrowy rozsądek, który ci komuniści powoli zauważają, ale nie chcą się przyznać do swojego błędu. Kto im odmawia demonstracji? Jak widzisz po wycieku maili - o co oni walczą? O koryto dla swoich, tylko niech nie obrażają ludzi na swoich transparentach i w kom. Masz jakąś cenzurę o której ciągle mówią? Prostak opluł parę prezydencką i stało mu się coś? Człowiek z krzesłem przechodził koło Bula i ... Zawsze będą układy i tego nie zlikwidujemy, możemy je tylko pomniejszyć. Czemu nie wymagano nic od PO, a tyle się wymaga od PIS, które spełniło sporo deklaracji?

damian.szefo
2016-10-04 22:44:23
Ocena: 0(glosow:0)-+
Dyskusja o tym kto zaczął dzielić Polaków jest bezsensowne bo z góry wiemy że się nie przekonamy. Powiedz mi co zmieni komisja międzynarodowa i czemu w obecnej PiS jest tylko jeden pseudo ekspert? Skąd to przekonanie ze uwierzymy obcym skoro rodakom nie wierzymy. PiS twierdzi że nasze sprawy powinniśmy załatwiać w naszym domu a sprawy Smoleńsk już nie. Oczywiście kiedyś tak było bo pewnie teraz już tak nie myślą lub nie udało im się pozyskać nikogo. Ja nie uważam że demokracji nie ma, ja uważam że jak tak dalej pójdzie będzie fikcja. Sędziowie nie walczą o koryto tylko o prawo. Trudno się spod

damian.szefo
2016-10-04 22:50:40
Ocena: 0(glosow:0)-+
Posluguja się językiem dyplomacji? Nie bądź naiwny. Prawda jest tak ze wszyscy mają swoje interesy tylko Ty uważasz że PiS ma czyste ręce i żadnych interesów. PiS nawazyl piwa z tk, z aborcja ale nie potrafi to wypić i się cofnąć, brnal w głupotę. Zdrowy rozsądek podpowiada drogę negocjacji a nie głupich konfliktów. Co na tym zyskaliśmy? Zapominasz jak wiele jadu wylano ba bronią? Ale to było ok?

damian.szefo
2016-10-04 22:54:02
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ja nie popieram personalnych ataków na prezydenta. Co robił Kaczyński mówiąc że to prezydent z pomyłki, nie chciał się z nim spotykać. Czego się spodziewałes? A ile obietnic zrealizował Duda w 100%? Żadnej a obiecał że jak nie zrobi tego w ciągu roku to się poda do dymisji. Uważasz to za człowieka honoru? To notariusz, ktoryktóry będzie podpisywał wszystko jak leci aż mu się skończy długopis.

damian.szefo
2016-10-04 22:57:01
Ocena: 0(glosow:0)-+
Od po też wymagania bardzo dużo a PiS obiecywał że nie powtórzy żadnych błędów po a robi to do kwadratu. Powiedz ile PiS zrealizowało obietnic? 500+ miało wyglądać inaczej, obniżenie wieku przesuwają, frankowiczów olali, kwota wolna szkoda gadać. Nie wygląda to dobrze.

stanley206
2016-10-05 11:27:59
Ocena: 0(glosow:0)-+
Rozmowa o dzieleniu ma sens, gdyż wyjaśnia, kto ponosi winę.Żałosne jest, że polscy biegli nie uczestniczyli podczas sekcji i jak o tym kłamała Kopacz, że niby uczestniczyli. Jest wiele porażających kłamstw i błędów, a teraz się to opóźnia przez procedury i dostępność dowodów. Sędziowie walczą o brak odpowiedzialności i nie ujawnianie oświadczeń majątkowych. Jeśli nie mam nic do ukrycia, to... GDZIE ci napisałem, że PIS ma czyste ręce? Kto nawarzył piwa z TK - nawet nie patrzyłeś.Ustawa antyaborcyjna to projekt społeczny, a nie PIS, gdzie zrobiono z tego demonstrację antyrządową.

stanley206
2016-10-05 11:31:30
Ocena: 0(glosow:0)-+
Kiedy WSZYSTKIM kobietom podniesiono wiek emerytalny to siedziały w garach, a dziś nie znając tej ustawy, co widać po wypowiedziach i transparentach, dzięki odpowiedniej manipulacji wyszły na ulice. Podaj przykład kobiety, która zmarła z powodu nie przeprowadzenia aborcji. Tam jest dużo krwi kobiet, której NIE MA, a nic o krwi tych dzieci, której jest dużo. PO olewało obywateli. Co się stało z 4x Tak z 2004r.? PIS ma pomysły na zdobycie pieniędzy do budżetu, a PO to tylko wyprzedaż. Uszczelnienie systemu podatkowego, gdzie m.in.swoi dymali państwo;

stanley206
2016-10-05 11:34:54
Ocena: 0(glosow:0)-+
ustawa o komornikach, którą PO blokowało; ustawa antylichwiarska; nie będą już zabierać dzieci rodzinom ubogim; odpowiedzialność sędziów i komorników -dawniej rażąca bezkarność; podatek dla marketów- ile pieniędzy się wyprowadza; zmniejszenie emerytur ubeckich- dawniej pieczołowicie chronione; brak zgody na przyjecie imigrantów, gdzie Kopacz... i wiele innych. O Bulu to nawet szkoda pisać- kpina te jego referendum o JOW. PO przy dofinansowaniu tylko zabierało, a PIS nie tylko zabiera, ale i daje ludziom.

stanley206
2016-10-05 11:38:26
Ocena: 0(glosow:0)-+
Komuchy i D przedstawiają tylko rodziny patologiczne, ale ile to pomogło normalnym rodzinom? Dawniej wyśmiewali 500+, a teraz co - popierają? Nie patrzyłaś moich wstawek, które wymieniłem. To zostało wprowadzone dla dobra OBYWATELI i to jest dla mnie ważne, a ty widzisz tylko TK, więc nie widzę sensu dalszej rozmowy. Serdecznie pozdrawiam i żegnam.

Karolu69
2016-10-01 10:25:54
Ocena: -1(glosow:5)-+
To tak jak ze Schetyną. Wystarczy spojrzeć czyjego autorstwa i już wiadomo czy zła czy dobra.

stanley206
2016-10-01 10:24:14
Ocena: 1(glosow:3)-+
Cyt.Posłowie Prawa i Sprawiedliwości przygotowali projekt ustawy o statusie sędziego Trybunału Konstytucyjnego. Co się panu w... Może inaczej, co pana w tym projekcie najbardziej niepokoi? - Oczywiście projekt został natychmiast zabrany ze stron sejmowych i w zasadzie. Jest na stronie, druk numer 880, można obejrzeć. - Ja jeszcze nie miałem możliwości przeanalizować dokładnie, znam z doniesień medialnych

stanley206
2016-10-01 10:25:21
Ocena: 4(glosow:6)-+
[...]Konkretnie: co jest tym atakiem, jeśli chodzi o przepisy, pana zdaniem? - Wie pan, ja nie analizowałem tej ustawy, więc w tej chwili nie powiem panu szczegółowo, a nie chciałbym... Państwo znacie dokładnie tę ustawę, prawda?

Razor_Wwa
2016-10-01 10:29:43
Ocena: 2(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

maks2001
2016-10-01 10:34:18
Ocena: 2(glosow:4)-+
Stanley nie wysilaj się z tym pan,państwo itp.-to jest portal wiocha jeśli jeszcze nie zauważyłeś.

stanley206
2016-10-01 10:47:17
Ocena: 0(glosow:4)-+
Jest to cytat z wywiadu Marcina Zaborskiego z alimenciarzem, więc to są jego słowa, a nie moje maks.

maks2001
2016-10-01 10:21:47
Ocena: 1(glosow:9)-+
Pierdzielony karierowicz,żeruje na naiwności przygłupów.

Razor_Wwa
2016-10-01 10:21:05
Ocena: 2(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

stanley206
2016-10-01 10:31:19
Ocena: 1(glosow:5)-+
Nie czytał. Jak można się wypowiadać lub protestować, jeśli się tego nie zna. To świadczy o jego prawdomówności(cyt. "Oczywiście projekt został natychmiast zabrany ze stron sejmowych")i poziomie.
Zobacz jak zareagowali kierowcy. Wielka klasa!
główna
Dodano: 13.06.2018, 02:56:46   przez: zwidi
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 634Skomentuj (55) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0