Ukryj komentarze(5)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Wyjadacz
gordonthompson
2017-05-14 08:44:30
Ocena: 1(glosow:1)-+
Nie proste.Masz np w umowie ubezpieczenia domu zapis,że dom ma być odpowiednio zabezpieczony na przykład przed włamaniem.Logiczne,przecież każdy zabezpiecza,zamyka okna i drzwi,prawda?A tu ubezpieczyciel się czepia i nie chce wypłacić odszkodowania,bo włamywacz co prawda otworzył wytrychem drzwi wejściowe,ale okienko w piwnicy,którego nawet nie ruszył,nie miało jakiegoś tam atestu,więc według niego nie było odpowiednich zabezpieczeń.O to tu chodzi,a nie o czytanie umów.
gordonthompson
2017-05-14 08:44:30
Ocena: 1(glosow:1)-+
Nie proste.Masz np w umowie ubezpieczenia domu zapis,że dom ma być odpowiednio zabezpieczony na przykład przed włamaniem.Logiczne,przecież każdy zabezpiecza,zamyka okna i drzwi,prawda?A tu ubezpieczyciel się czepia i nie chce wypłacić odszkodowania,bo włamywacz co prawda otworzył wytrychem drzwi wejściowe,ale okienko w piwnicy,którego nawet nie ruszył,nie miało jakiegoś tam atestu,więc według niego nie było odpowiednich zabezpieczeń.O to tu chodzi,a nie o czytanie umów.
taishopl
2017-05-14 00:44:27
Ocena: 0(glosow:0)-+
"Daremne żale - próżny trud, bezsilne złorzeczenia!" - jak czytam tego rodzaju historie, to naprawdę opadają mi ręce. I to nie dlatego, że handlowiec kogoś oszukał, bo powiedział to czy tamto, ale dlatego, że ludzie nie czytają tego co podpisują. Jeszcze rozumiem Janusza z Wąbrzeźna, który wybrał się do dużego miasta po telewizor, ale nie potrafię zrozumieć jak Kowalski prowadzący działalność gospodarczą daje sobie wmówić, że "białe jest białe, a czarne jest czarne"? Ludzie, czytajcie umowy, czytajcie co podpisujecie, by później oszczędzić sobie podobnych histerii.
pibi80
2017-05-14 07:27:10
Ocena: 0(glosow:0)-+
A ja uważam, że Twoje podejście jest błędne. Handlowiec też jest stroną tej umowy, on przedstawia ofertę. Wprowadzając klienta w błąd popełnia oszustwo. To, że robi to niemal każdy sprzedawczyk nie zmienia faktu, że tak nie wolno. Trzeba piętnować oszustów, a nie godzić się na taki stan rzeczy i przenosić całą odpowiedzialność na klienta.
gordonthompson
2017-05-14 07:50:44
Ocena: 0(glosow:0)-+
"Zdarzenie nie było niemożliwe do zapobieżenia" i wszystko jasne.Zapobiec można praktycznie każdemu uszkodzeniu,nie używając sprzętu i zamykając go w sejfie.Używałeś/nie zamknąłeś?To przykro,ubezpieczenie nie obejmuje.Należałoby zakazać umieszczania w umowach gwarancyjnych takich zapisów,ciężki temat.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
główna
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0