Ukryj komentarze(23)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Łowca
doody
2017-07-24 21:15:23
Ocena: 7(glosow:13)-+
Należy pamiętać , że Hitler też doszedł do władzy w 1933 roku w demokratycznych wyborach...
gordonthompson
2017-07-24 21:32:00
Ocena: 2(glosow:8)-+
Również racja.Zlikwidujmy demokratyczne wybory.Nie bądźmy jak ci,którzy wybrali Hitlera.
gordonthompson
2017-07-24 21:45:50
Ocena: 0(glosow:4)-+
"Wam",czyli komu?
gordonthompson
2017-07-24 21:07:15
Ocena: -4(glosow:6)-+
Racja.Niech nie będzie możliwości usunięcia nieudolnych,NIENADAJĄCYCH SIĘ(na piastowane stanowiska) urzędników.Nie bądźmy jak Goebbels.
gruzawik
2017-07-24 21:14:42
Ocena: 4(glosow:8)-+
to rola samorządu zawodowego, tylko on jest kompetentny, na pewno nie są politycy. to rola społeczeństwa, żeby presję na samorząd wywierać, żeby działał jak należy. jeszcze lata cywilizowania się przed polskim społeczeństwem... na razie łatwo daje się rozgrywać a to smoleńskiem, a to imigrantami, a to wołyniem, zapominając o sprawach ważnych i aktualnych.
gordonthompson
2017-07-24 21:30:49
Ocena: 0(glosow:2)-+
A samorządy to nie część państwa?"Silne państwo musi mieć możliwość usuwania(...)".Poza tym nie ma w tym cytacie słowa o tym,jaki organ miałby usuwać.Nie wolno usuwać,bo to trzecia rzesza.Bezrefleksyjnym idiotom z antyfaszystowskimi klapkami na oczach więcej nie potrzeba-urzędników nie wolno ruszać,bo tak robił Hitler.Poza tym przepisy chce zmieniać DEMOKRATYCZNIE wybrany rząd,nie żaden dyktator,wbrew temu,co wyją kodowskie barany.A mówią,że Korwin to demagog.
gruzawik
2017-07-24 21:39:38
Ocena: 1(glosow:3)-+
nie. samorządy nie są częścią aparatu państwowego, są organizacjami społecznymi. jeżeli rząd przekracza granice prawa i demokracji, co wielokrotnie za tej kadencji miało miejsce, to staje się tyranią. sądy nie działają dobrze, ale rzucenie kurczaka który choruje psu wcale go nie uzdrowi, tylko pies go zamymła naśmierć.
gordonthompson
2017-07-24 21:44:11
Ocena: 0(glosow:2)-+
Chodzi mi o część państwa,tak jak obywatel jest jego częścią.Nie część rządu.
gruzawik
2017-07-24 21:50:02
Ocena: 2(glosow:4)-+
czyli ta presja na ulicach obecnie też jest częścią państwa, oby się utrzymała dalej, w słusznych celach. trochę się społeczeństwo budzi, ale jeszcze daleko... w UK politycy wiedzą, że jak ćwierć takich machlojek wypłynie, to są skończeni na zawsze. samorządy bardzo poważnie rozpatrują skargi na niekompetencje i nawet nieuprzejmość. jesteś państwowy-masz się zachowywać profesjonalnie, a nie-to won.
gordonthompson
2017-07-24 22:02:02
Ocena: 1(glosow:1)-+
Tylko ta część państwa na ulicach zachowuje się dokładnie jak te mohery pod Jasną Górą atakujące parasolką kolesia z tvn.Najgorsze,że uważają,że wcale nie.Niektórzy łykają te przemówienia kijowskich i frasyniuków jak młody bociek żabę,inni kładą się pod płotem i koczują po nocach w środku tygodnia.Normalny człowiek potrzebuje się przespać,żeby iść do pracy,z czego oni żyją?Ja takich podejrzanych części mojego państwa nie potrzebuję żeby mnie z czegokolwiek budzili,ja wolę sam myśleć.A politycy nie pozwolą utrącić nikogo spośród siebie za machlojki,bo powstanie groźny dla nich precedens.Tyle.
gruzawik
2017-07-24 22:28:51
Ocena: 1(glosow:3)-+
obecna kultura polityczna w uk jest skutkiem jeszcze gorszych ekscesów, spowodowanych własnie takim zachowaniem polityków. tutejsi opowiadają jak to było wtedy: regularne zamieszki na ulicach, głód w domach protestujących a niepracujących. co powiesz o protestach pielęgniarek, co koczowały nie ws ustroju państwa, a własnych zarobków? ktoś atakuje parasolką? część do pracy, część rotacyjnie, część może liczyć na poparcie pracodawców, poza tym mamy sezon urlopowy. oj, gieniuś strategiczny jarka zawiódł: trzeba było zimą...
gordonthompson
2017-07-24 22:43:38
Ocena: -1(glosow:3)-+
Nie napisałem,że kodziarze kogoś atakują parasolką,tylko zachowanie jest podobne.Pielęgniarki przynajmniej nie robiły z siebie skończonych idiotek.Czyli ogólnie wszystko dobrze,ja myślę,że ogólnie najwięcej dały te protesty podczas g20.Ile to samochodów ci "protestujący" spalili,ile sklepów obrabowali?Dopiero zadali bobu tym złym..no właśnie,komu?Kto żyw,niech protestuje,byle jak ale niech..
gruzawik
2017-07-24 22:48:08
Ocena: 1(glosow:3)-+
no cóż, przeciw komunie jeden się nawet spalił kiedyś, też idiota? nie mam pojęcia, dlaczego porównujesz g20 ze zmianą ustroju w tenkraju. leżącego trudniej usunąć, a idiotów robi z siebie pis: usuwają portrety ad, puszczają go po premier, negatywne sondy uliczne w tvp info... no panika:)
hellbert
2017-07-25 01:32:28
Ocena: 0(glosow:0)-+
gruzawik, ty serio wierzysz, że "samorząd zawodowy" ruszy kolegów? Serio w to wierzysz? A czy biskupi ruszą biskupa pedofila? Nie? No co za zaskoczenie. W innych profesjach NA PEWNO jest inaczej :/ lol. A jak nie "stanie na wysokości zadania", to co im zrobisz? Skoczysz na pukiel i tyle.
gordonthompson
2017-07-25 08:13:19
Ocena: -1(glosow:1)-+
Porównuję, żebyś zobaczył, że protestującymi można też nazwać bandytów,nie ma żadnego problemu.Ja tam bym się nie spalił,bo to niezbyt mądre,nie uważasz?Kod to też politycy(nie mówię o szarych,którzy bezmyślnie idą na ich wezwanie),chcesz mi powiedzieć,że to akurat supermądre i szlachetne przypadki?To czemu nie rządzą oni,tylko PiS?Uprzedzam argument-to,że nie zdołali kupić głosów,potwierdza tylko to,co piszę."W innych krajach"-coś jest lepiej niż u nas,coś jest gorzej?Nie wierz w cudowne raje.
gordonthompson
2017-07-25 10:11:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
O tym mówię,gdzieniegdzie jest lepiej,gdzieniegdzie gorzej.Trzeba też widzieć dobre strony sytuacji,zamiast wpatrywać się tylko w te złe.Odwrotenie też zresztą.Co do kodziarzy,to nie widzą,że ci,którzy ich porywają do protestów przeciwko "reżimowi",sami wcale nie lepsi niż pis.I to jest śmieszne.
gordonthompson
2017-07-25 21:49:26
Ocena: 0(glosow:0)-+
Yhy,ustalają oszustów twarzami swoich akcji,nic więcej,no super.Czy ja powiedziałem,że jestem jakiś ideał?Nie.Mało tego,nie kreuję się na takiego.W odróżnieniu od właśnie wspomnianych przez Ciebie."Mniejsze zło",pff.Do końca nie przewidzisz,co wymyśli wyglądająca na mniej złą opcja polityczna.
główna
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0