lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
poczekalnia
Dodano: 13.10.2017, 09:40:21   przez: Jary80
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 7  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(13)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Jary80
2017-10-13 09:58:11
Ocena: 1(glosow:3)-+
Oczywiście, że nie. Ale to jedyny zawód w Polsce z taką rozbieżnością między odpowiedzialnością a zarobkami... .

best_37
2017-10-13 14:14:30
Ocena: -1(glosow:1)-+
Jest w tym dużo racji, ale co do straży pożarnej i policji...to przecież tam nie wejdziecie, gdzie w tyłek gorąco, sufit leci na głowę i trzeba się pobrudzić, tylko czekacie sobie spokojnie z boku, czekacie, aż policja uspokoi agresywnego pacjenta. Każda formacja ratownicza ma swoje zadania, a to jak postrzega was społeczeństwo jest tylko zasługa was samych...niestety na szacunek społeczeństwa trzeba sobie zasłużyć.piszę to jako laik, ale bywalec SOR-u.

Jary80
2017-10-13 17:59:17
Ocena: 0(glosow:2)-+
Nie wejdziemy gdzie trzeba się pobrudzić? Chyba żartujesz... . Byłem np. w kanale ściekowym żeby facetowi z połamaną miednicą podać morfinę, zanim strażacy go dotknęli. Pamiętam były przynajmniej dwa zdarzenia, gdy przed przybyciem policji obezwładniliśmy napastnika, który zrobił krzywdę naszemu pacjentowi. Ale przede wszystkim nie zrozumieliśmy się. Niczego nie ujmuję policjantom i strażakom! Chodzi o podejście mediów i społeczeństwa. Bo w artykułach i reportażach strażacy ratują poszkodowanych, policja zabezpiecza i bada miejsce i okoliczności wypadku... a ranni "trafili do szpitala&quo

gruzawik
2017-10-14 17:24:07
Ocena: 0(glosow:0)-+
obawiam się, że obydwaj macie racje:) jest wielu ratowników, co nimi być nie powinni, ze względu na swoje zachowanie wobec pacjentów. inna sprawa, żepowinieneś być bywalcem gabinetu lek. rodzinnego, a nie SOR-u. i faktycznie, zawsze to straż udziela pomocy, a poszkodowani do szpitala chyba się teleportują i zaopatrują sami:) pogotowie zawsze robi za chłopca do bicia, ale to też trochę wina samych ratowników: gdzie wasz samorząd dbający o wewnętrzne standardy? ile macie związkó zawodowych? 15? i czymsię one zajmują? kombinowaniem, jak tu zabronić kontraktów?

gruzawik
2017-10-13 10:10:32
Ocena: -4(glosow:4)-+
musiał rezydentów wepchnąć...

Jary80
2017-10-13 13:46:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
To naprawdę szczere życzenia. Nie rozumiem? W czym problem?

gruzawik
2017-10-13 14:58:35
Ocena: 0(glosow:0)-+
trochę nieładnie do bieżącej polityki nawiązywać w szczerych życzeniach, szczególnie gdy wiąże się to z deprecjacją innej medycznej grupy zawodowej. zamiast trzymać się razem-podgryzanie. nursy ratowników, ratownicy rezydentów, rezydenci nursy... żal patrzeć.

Jary80
2017-10-13 18:05:03
Ocena: 0(glosow:0)-+
Życzyłem ratownikom medycznym pensji, w wysokości pensji rezydentów. Nie rozumiem co w tym złośliwego?

gruzawik
2017-10-14 17:01:57
Ocena: -1(glosow:1)-+
no przecież macie taką... nic bym nie powiedział, gdybyś wspomniał o pensji decydentów, ale gdyby tak fizjoterapeuci tak składali sobie życzenia pensji ratownika,to pewnie byłoby niesmacznie, co? poczekaj,narazicie sie władzy będą na was psy wieszać, zapewne będziesz uważał za słuszne, zeby sobie kazdy Tobą gębę wycierał.

latrell
2017-10-13 09:43:03
Ocena: -1(glosow:3)-+
Jary szacunek, ale nie lamentuj. Ratownicy to nie jedyna niedoceniana grupa społeczna

Jary80
2017-10-13 09:58:11
Ocena: 1(glosow:3)-+
Oczywiście, że nie. Ale to jedyny zawód w Polsce z taką rozbieżnością między odpowiedzialnością a zarobkami... .

latrell
2017-10-13 10:10:20
Ocena: -4(glosow:4)-+
absolutnie nie. Pewnie nawet nie zdajesz sobie sprawy z tego, że chociażby opiekunka do dziecka równiez ma bardzo odpowiedzialna pracę, w której NIEJEDNOKROTNIE ratuja dziecku zycie, lecz jako ratownik powinienes o tym wiedzieć. A gdybym miał koguta na dachu to wcale nie musiałbym jeździć jak rajdowiec

Jary80
2017-10-13 13:44:33
Ocena: 0(glosow:2)-+
@latrell na Litość Boską... . Tak, przeciętna opiekunka do dziecka regularnie ratuje życie w sytuacjach bezpośredniego zagrożenia... . Co ty piszesz? Zasady RKO oraz podstawy pierwszej pomocy powinien znać każdy! Może się to przydać w każdej chwili, w każdym zawodzie ale i poza pracą. Ale nie porównuj pracy kogoś, kto zna zasady udzielania pomocy przedmedycznej, z pracą ratownika medycznego. To nonsens... . Powinnaś o tym wiedzieć. Z całym szacunkiem dla trudów pracy opiekunki, ale takie porównanie jest nie fair.

Jary80
2017-10-13 13:52:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
@latrell I żeby była jasność. Nie napisałem, że podoba nam się gdy wymaga się od nas pokonywania trasy w czasie zbliżonym do czasów bolidów F1...
Czyżby Pan Szeryf zrozumiał swój błąd?
główna
Dodano: 26.08.2018, 14:44:07   przez: prusak22
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 128Skomentuj (23) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0