lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
poczekalnia
Dodano: 13.06.2018, 09:31:22   przez: amil37
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 32  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(30)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
pogromgimbusow
2018-06-13 12:03:36
Ocena: 1(glosow:1)-+
to samo DNA + kazirodztwo :)

funkiller
2018-06-13 20:13:33
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

martin987
2018-06-13 18:47:17
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gruzawik
2018-06-13 19:11:55
Ocena: -1(glosow:1)-+
to w apokryfach, tam to nie takie kwiatki. równie dobrze można by Tiamat włączać do tego:)

Leszy
2018-06-13 14:46:37
Ocena: -2(glosow:2)-+
Rozumny człowiek rzeczywiście się zastanowi i wykombinuje jak to było. Można hipotetycznie wskazać na podstawie DNA taką samicę Homo coś tam, której potomkami wszyscy jesteśmy. Z samcem jest trudnisię nie da. Można też przyjąć jakiś moment, jakieś ulotne zdarzenie, które uznamy za początek człowieka. Kiedy to małpa stała się człowiekiem. O tym w sposób alegorycznym mówi Biblia, bo napisano ją 2000 lat temu, a dziś mamy Nature, BBC i National Geographic. Nie znaczy to, że Adam i Ewa byli sami, przed nimi były zwierzęta człekokształtne. Niektóre przetrwały do dziś i wrzucają na wiochę kretyństwa

gruzawik
2018-06-13 15:01:37
Ocena: 0(glosow:0)-+
to i istnienie boga można uznać za allegorię. niby czemu nie? skąd wiesz, gdzie allegoria, a gdzie prawda dosłowna? żeby było smieszniej: wcale nie hipotetycznie oakazało się, że faktycznie, nasz gatunek został ok 110k lat temu zredukowany do potomstwa 1 samicy, a jeszcze 80k lat wcześniej do potomstwa 1 samca. 2 razy byliśmy na granicy wymarcia, a było to gdy przodkowie zasiedlali 1 obszar, potem, po wyjściu z Afryki tego zagrożenia już nie było. ponawiam pytanie: po czym poznajesz, któro to allegoria? bo ani skarania boskiego na padalców nie widać, ani szczególnej promocji modlących...

Leszy
2018-06-14 09:42:08
Ocena: -1(glosow:1)-+
Rozumny człowiek potrafi odróżnić alegorię. Ale ty widać nie rozumiesz tego co czytasz w periodykach archeologicznych. To, że można wskazać taką samicę nie świadczy, że byliśmy na granicy wymarcia. Biologicznie, poprzez badanie DNA wspólnego ojca nie da się wskazać.

gruzawik
2018-06-14 13:20:29
Ocena: 0(glosow:0)-+
da się, dziecko, da się. spróbuj tegao tekstu w sądzie, przy ustalaniu ojcostwa, może się wyślizgasz:) po czym rozumny człowieku odróżniasz alegorię? po nieprzystawalności do współczesnej wiedzy? potomstwo jednej samicy to jest straszliwa obcinka liczebności. weź choćby porządną zarazę: ginie do 50% populacji, ale to daleeeko do potomstwa jednej samicy... świetnym przykładem są żubry. omal nie wymarły.

gruzawik
2018-06-14 13:59:44
Ocena: 0(glosow:0)-+
możesz rzeczowo odpowiedzieć, bez katolickiego chamstwa, odpowiedzieć na wybitnie proste pytanie? po czym odróżniasz alegorię? i zadanie dla chętnych: czy gdzieś jeszcze pozostało coś, co nie jest alegorią w tym piśmie?

Leszy
2018-06-13 14:37:23
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

pogromgimbusow
2018-06-13 12:03:36
Ocena: 1(glosow:1)-+
to samo DNA + kazirodztwo :)

Suzzi86
2018-06-13 11:26:49
Ocena: -1(glosow:3)-+
kolejny debil, który nie przeczytał samodzielnie nic więcej z Pisma, niż na mszach usłyszał... Amil37, jesteś kolejnym jełopem, dla którego piersi=jedyni?? nie będe pomagać, sam sobie przeczytaj Księgę Rodzaju. całą, a nie tylko 2 pierwsze rozdziały.

gruzawik
2018-06-13 13:01:55
Ocena: 0(glosow:0)-+
skoro pierwsi to jedyni. tyle logika. że potem co innego napisano, to niekonsekwencja. skąd się wzięła reszta inni bogowie zmajstrowali? ale że kompatybilne wyszło...

Suzzi86
2018-06-13 17:53:47
Ocena: 0(glosow:0)-+
tak, jasne, przez pierwsze godziny rzeczywiście byli jedyni... wiesz, można interpretować to tak: Adam i Ewa byli takim eksperymentem, Bóg ich zrobił, widział, że sie przyjęli, to zaczął robić kolejnych. może wcześniejsze "wersje" człowieka się przyjęły i wyginęły, więc postawiono na wersję 3.0 beta? ale co ja się będę wysilać, niektórym interpretacja Biblii przychodzi z trudem...

malgolina
2018-06-13 17:58:09
Ocena: 1(glosow:1)-+
A teraz, w miejsce Boga postawmy obcą cywilizację...

krewky
2018-06-13 18:06:51
Ocena: 0(glosow:0)-+
A wiecie co powiedział Bóg po stworzeniu kobiety? "Hmmm, nie no Ty to będziesz musiała się malować" :D

gruzawik
2018-06-13 18:42:34
Ocena: 0(glosow:0)-+
dospiewujesz dyrdymały, bo inaczej się tego nie da przełknąc:) jest napisane, jak jest. reszta do dorabianie piź..zie rogów, bo bzdury wychodzą. tak samo jak z 7mioma dniami: jak się okazało, że piramidalna bzdura, też sprzeczna wewnętrznie, to zaczęło się dorabianie dziwnych opowieści, że allegoria, że to nie tak... aby tylko utrzymać iluzję prawdziwości wierzeń plemion pustynnych epoki brązu.

Suzzi86
2018-06-13 21:09:29
Ocena: 0(glosow:0)-+
Krewky, nie zapominaj, że Bóg najpierw stworzył faceta, bo chciał zacząć od zera ;)

gruzawik
2018-06-13 21:19:34
Ocena: 0(glosow:0)-+
a to zależy w której wersji, bo są dwie:)

krewky
2018-06-13 21:24:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
Dobre :D

Suzzi86
2018-06-14 11:21:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
tak, Gruzawiku, sa dwie wersje dowcipu: w pierwszej Adam wybrał sikanie na stojąco, a Ewie przypadł rozum, a w drugiej Adam wybrał sikanie na stojąco, a dla Ewy został orgazm wielokrotny :)

gruzawik
2018-06-14 13:27:00
Ocena: 0(glosow:0)-+
ale wiesz, po co kobiecie jeden zwój więcej od kury? bo tu też są dwie wersje.. ...1 więcej od krowy? żeby nie paskudziła na progu, albo, żeby wody z wiadra nie piła:) problem z kobiecym rozumem wygląda tak: dopiero po pierwszym porodzie namnażają się neurony w 4 rejonach mózgu, co zwiększa szanse potomstwa. wciąż w przewadze zostają połączenia poprzeczne, nie podłużne, co oznacza gorsze kojarzenie faktów i mniejszą zdolność syntezy. przykre, ale prawdziwe.

dorotaipapaj
2018-06-13 10:25:59
Ocena: -2(glosow:2)-+
Jakbyś dobrze przeczytał Biblię to byś wiedział,że równolegle były inne plemiona,a Adam i Ewa byli wybrani przez Boga,a za złamanie zasady zostali wygnani z raju.

pacer
2018-06-13 10:00:34
Ocena: -3(glosow:3)-+
Adam i Ewa byli pierwszymi ludźmi, ale nie jedynymi.

gruzawik
2018-06-13 10:13:35
Ocena: 0(glosow:0)-+
skoro byli pierwszymi, to był taki czas, że byli jedynymi, potem byli jedynymi wraz z potomstwem. chyba, że inni bogowie też robili swoje, i Eskimosów faktycznie wróbelek wygrzebał...

Suzzi86
2018-06-13 11:29:32
Ocena: -1(glosow:1)-+
Pacer, nie wytłumaczysz tego ludziom...

gruzawik
2018-06-13 13:03:40
Ocena: 0(glosow:0)-+
biblia aż roi się od takich niekonsekwencji: byli pierwsi, czyli innych nie było, skoro nie było innych bogów do zmajstrowania konkurencji. a może biblijny Jahwe dorzut sprokurował? ale skąd grzech pierworodny na nich?

Suzzi86
2018-06-13 17:57:51
Ocena: 0(glosow:0)-+
ręce opadajo...

gruzawik
2018-06-13 19:22:10
Ocena: 0(glosow:0)-+
jak masz dospiewywać bajędy dowolne, byle się pozbyć sprzeczności wewnętrznych w bajędach zapisanych, to rzeczywiście, opadajo, razem z nogyma:) takie dośpiewywanie rodzi jeszcze więcej pytań prowadzących do wydumywania nowych bajęd, i tak dalej. wystarczy jednak przyjąć, że te teksty to konglomerat powstający w różnym czasie i miejscach, scalony pobieżnie, dobry jako zapis kultury pewnego ludu i pewnego czasu, ale już nie jako zapis dziejów. jak grecka mitologia, czy epos Gilgameszowy. zauważyłąś, że opowieści genezis są dwie? różne.

grzelaktomasz
2018-06-13 09:57:13
Ocena: 1(glosow:3)-+
Może popychali własną matkę kościół lubi takie zboczone klimaty

herstan
2018-06-13 09:41:59
Ocena: -1(glosow:7)-+
Co się zastanawiać najstarszy miał pierwszeństwo do Ewy
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Amnezją zbiorowa. Niedługo nie będą znali Kaczyńskiego.
  •  Nawet taboret
  •  Kibice krótko...
  •  Kościół wciąż jest finansowany pośrednio z budżetu państwa
Kiedy sądzisz, że wskoczysz na 4 komputery na biurku.
główna
Dodano: 28.07.2018, 11:53:44   przez: kubson15432
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 50Skomentuj (16) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0