lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
A stan psychiczny tych co wierzą,że dzięki podwyżce podatków przez rząd staną się bogatsi?
poczekalnia
Dodano: 20.11.2018, 14:41:02   przez: m_a_c_i_e_k_85
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 57  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(33)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
jakub1975wawa
2018-11-20 17:26:35
Ocena: 2(glosow:2)-+
Nis zgadzam się. Nie do końca tak jest . Może być inna droga. Utrzymywanie na sile niskich kosztów pracy spowoduje ubożenie społeczeństwa i jednoczesne bogacenie się się przedsiębiorców którzy nie będą widzieli potrzeby inwestycji w innowacje i technologie skoro niskie płace będą im gwarantować konkurencyjność i zyski. Mało tego rozwój może zachować ich pozycja i będą zainteresowani by utrzymywać stagnacji. Tak upadła gospodarczo IRP

caleanka
2018-11-22 11:18:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
"Stopa inwestycji w naszym kraju jest wciąż na najniższych poziomach od ponad 20 lat, kiedy to w II kw. 1996 r. relacja nakładów na środki trwałe do polskiego PKB wyniosła 17,9 proc. Załamanie w inwestycjach nastąpiło wraz z pojawieniem się nowej władzy w Polsce. Najnowsze dane amerykańskiej Rezerwy Federalnej mówią, że stopa inwestycji w naszym kraju wyniosła w II kwartale 2018 r. 17,8 proc. To jedna z najmniejszych wartości w regionie. Wielki plan Morawieckiego oddala się w czasie. Najnowsze dane nie pozostawiają złudzeń." - businessinsider.com.pl

caleanka
2018-11-22 11:03:43
Ocena: 0(glosow:0)-+
""Obecnie wydajność pracy powróciła do swej długookresowej tendencji spadkowej, która trwa od końca 2016 roku. Spadek wydajności pracy wyraźnie związany jest z niskim poziomem inwestycji w maszyny i urządzenia, czyli słabym technicznym uzbrojeniem siły roboczej" - wskazało Biuro Inwestycji i Cykli Ekonomicznych. To efekt prowadzonej od dwóch lat polityki schładzania wzrostu wynagrodzeń poprzez sprowadzanie milionów imigrantów z Ukrainy do pracy.próbujemy dogonić kraje Zachodu pod względem rozwoju, ale mimo że mamy trzykrotnie niższe wynagrodzenia niż one, osłabiamy ich wzrost, z

caleanka
2018-11-22 11:06:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
- zwiększając podaż siły roboczej.Ekonomista wyjaśnił, że teoretycznie w sytuacji, gdy maleje zasób rąk do pracy - szybko rosną wynagrodzenia. Powinno to wymuszać na przedsiębiorstwach inwestycje adekwatne do wyższego poziomu płac. Zdaniem Mecha w Polsce to jednak nie następuje, prowadzona jest bowiem polityka taniej siły roboczej." - portalspozywczy.pl

m_a_c_i_e_k_85
2018-11-22 14:20:30
Ocena: -1(glosow:1)-+
Sprowadzonych Ukraińców obowiązuje ten sam kodeks pracy i wynagrodzenia co Polaków. Spadek inwestycji spowodowany jest brakiem zaufania do polskich władz spowodowany zwiększeniem ucisku fiskalnego, regulacji gospodarki i wzrostu polityki socjalnej.

jakub1975wawa
2018-11-21 00:54:34
Ocena: -2(glosow:2)-+
Bzdura, nie zgadzam się. Może być inna droga. Utrzymywanie na siłę niskich kosztów pracy spowoduje ubożenie społeczeństwa i jednoczesne bogacenie się się przedsiębiorców. Nie będą widzieli potrzeby inwestycji w innowacje i technologie skoro niskie płace będą im tak gwarantować konkurencyjność i zyski. Mało tego rozwój może zachwiać lub pozbawić ich dominującej pozycji. Toteż będą zainteresowani by utrzymywać stagnację i status quo. Tak upadła gospodarczo IRP

m_a_c_i_e_k_85
2018-11-21 02:17:06
Ocena: 0(glosow:0)-+
Prowadzisz działalność gospodarczą?

przemek5d
2018-11-21 11:37:06
Ocena: 0(glosow:0)-+
Mylisz pojęcia, niskie koszty pracy nie oznaczają niskich płac-przykład?. Pasek płacowy: przelew: 4600-koszty pracodawcy: 7800, realne koszty utrzymania etatu (uw ch op i inne) to nawet 10 tys. Wniosek: pracodawca ma wysokie koszty, pracownik niską wypłatę. A gdzie trafia reszta? Jest trwoniona i rozkradana, im więcej wpłacamy do budżetu tym więcej mogą ukraść.

jakub1975wawa
2018-11-21 13:28:01
Ocena: 0(glosow:0)-+
Doprawdy ? Jak wyobrażasz sobie wysokie pensję i niskie koszty pracy? Chyba ze pracujesz sam i nap...dalasz na wszystkich stanowisjach od dyrektora po sprzątaczkę

jakub1975wawa
2018-11-21 13:29:24
Ocena: 0(glosow:0)-+
Tak prowadzę.

m_a_c_i_e_k_85
2018-11-22 14:09:11
Ocena: 0(glosow:0)-+
No to odejmij traz koszty związane z podatkiem dochodowym i przymusem płacenia na ZUS. Przykład pracownika zatrudnionego na najniższym wynagrodzeniu, płacisz za jego pracę 2533zł, jego pensja brutto wynosi 2100zł a na rękę dostaje 1530zł. Po likwidacji ZUSu dorzucasz mu do byłej pensji brutto 130zł czyli jego realna wypłata jest wyższa o 700zł. Ty zaoszczędzasz 303zł plus swoją składkę(od nowego roku ma wynosić 1320zł) co razem daje 1623zł/msc. Rocznie on ma o 8400zł więcej w kieszeni a Ty 19476zł. Tak w przybliżeniu wyglądaja niskie koszty pracy i większe zarobki pracowników.

piyoter
2018-11-20 18:39:15
Ocena: 0(glosow:2)-+
Mnie bardziej martwi stan psychiczny kuców korwina wierzacych w takie bajeczki...

ukaszszulta
2018-11-20 21:06:44
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

piyoter
2018-11-21 00:07:11
Ocena: -1(glosow:1)-+
Zakasuje cie z kazdej bajeczki korwinowej, chcesz, napisz na pw. Chyba ze sie boisz? :)

pascuda
2018-11-20 18:11:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
przeczytaj jeszcze raz tylko tym razem ze zrozumieniem

nissin
2018-11-20 17:44:32
Ocena: 1(glosow:3)-+
@maciek - Jestes tylko "slupem" - tuba propagandowa "wariata z muszka", na wiocha, taki platny troll... "Wariat z muszka" dalej ma tylko 1.6 - 4% poparcia.

m_a_c_i_e_k_85
2018-11-20 18:02:00
Ocena: -2(glosow:2)-+
Cóż łatwiej jest oszukać ludzi niż przekonać ich, że zostali oszukani... i Ty jesteś właśnie jednym z tych, którzy nie chcą przyjąć do świadomości, że zostali oszukani.

nissin
2018-11-20 18:10:33
Ocena: 1(glosow:3)-+
@maciek - W Szwecji podatki sa jeszcze wyzsze, ale nawet dzis moge dostac czas do lekarza a operacja w ciagu miesiaca, wystarczy nie krasc...

m_a_c_i_e_k_85
2018-11-20 18:34:48
Ocena: -2(glosow:2)-+
Zwracam Ci uwagę, że Szwecja jako jedyny kraj w Europie zarabiał na II wojnie światowej a nie był niszczony i grabiony.

ukaszszulta
2018-11-20 21:08:49
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

piyoter
2018-11-21 00:14:46
Ocena: 0(glosow:2)-+
Maciej, a skad u cienie taka pewność, ze to nie ciebie właśnie korwin oszukuje? Bo co, to duchowy orzywodca, ktory poprowadzi wybrancow ku oazie szczęścia?

m_a_c_i_e_k_85
2018-11-21 02:36:28
Ocena: -1(glosow:1)-+
Bo akurat tak się składa, że podstawy klasycznej ekomii pokrywają się z analizami sytuacji gospodarczej Polski przedstawionej przez Korwina, Mentzena, Gwiazdowskiego, Rybińskiego... To po pierwsze. Po drugie liznąłem szczyptę tego XIXw. kapitalizmu przedstawianego przez Korwina i po doświadczeniach na własnej skórze wiem, że działa. Kluczem do zrozumienia przez wielu tego skomplikowanego języka, którym posługuje się Korwin jest znajomość podstaw ekonomii- oczywiście klasycznej,a nie socjalistycznej.

jakub1975wawa
2018-11-20 17:26:35
Ocena: 2(glosow:2)-+
Nis zgadzam się. Nie do końca tak jest . Może być inna droga. Utrzymywanie na sile niskich kosztów pracy spowoduje ubożenie społeczeństwa i jednoczesne bogacenie się się przedsiębiorców którzy nie będą widzieli potrzeby inwestycji w innowacje i technologie skoro niskie płace będą im gwarantować konkurencyjność i zyski. Mało tego rozwój może zachować ich pozycja i będą zainteresowani by utrzymywać stagnacji. Tak upadła gospodarczo IRP

m_a_c_i_e_k_85
2018-11-20 17:40:49
Ocena: -3(glosow:3)-+
Czy zdajesz sobie sprawę z tego co by się stało z brytyjską gospodarką gdyby nagle wprowadzono przymusowe ubezpieczenie w wysokości 1200funtów miesięcznie, kwotę wolną od podatku obniżyliby z 11600f na 3100f, a paliwo wzrosłoby z 1.30f/L na 5.30f/L?

m_a_c_i_e_k_85
2018-11-20 18:03:19
Ocena: -2(glosow:2)-+
Kto zna odpowiedź na pytanie powyższe co by się stało?

nissin
2018-11-20 18:05:41
Ocena: 0(glosow:2)-+
@jakub - Wladze PiSu swiadomie utrzymuja Polske, jako kraj taniej sily roboczej, przyjmujac obywateli Ukrainy i innych obcokrajowcow, zastepujac tych polakow co emigrowali do Europy.

ukaszszulta
2018-11-20 21:10:45
Ocena: -2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

podlas2
2018-11-20 16:52:59
Ocena: 1(glosow:3)-+
Najlepiej, aby podatków w ogóle nie trzeba było płacić, a wszelkie spory rozstrzygać za pomocą broni palnej. XXI wiek to nie Dziki Zachód z XIX wieku. Fakt,że JK-M może liczyć tylko na 1 procent poparcia napawa optymizmem.

m_a_c_i_e_k_85
2018-11-20 17:27:57
Ocena: -3(glosow:3)-+
Podatki muszą być, ale na cele wspólne takie jak drogi, wojsko, policję i minimalny rząd. Natomiast nie może być tak, że rząd zabiera pod przymusem połowę wynagrodzenia pod pretekstem, że kiedyś coś tam da na starość oraz by dać nierobowi, leczyć ,, za darmo,, alkoholików etc. etc.

nissin
2018-11-20 16:07:44
Ocena: 0(glosow:2)-+
"Poszukując frazy najdonioślej opisującej rzeczywistość naszego państwa nie da się chyba lepiej opisać istniejącego stanu niż poprzez stwierdzenie, że prawie wszyscy kradną prawie wszystko - prawie wszędzie. Dotyczy to zarówno elit i przedstawicieli establishmentu jak i zwykłych obywateli. Jeżeli jest okazja - z pewnością zostanie ona wykorzystana i znajdzie się amator cudzej własności.Oczywiście ryba psuje się od głowy - musimy przyznać, że nasza władza nie próżnuje, jeżeli chodzi o przyznawanie sobie nagród, których podstawę i zasadność niezwykle trudno jest uzasadnić." -obserwator

nissin
2018-11-20 15:54:33
Ocena: 2(glosow:4)-+
"Co piąty Polak pracuje "na czarno". Zwolennicy Kukiz`15 najchętniej.Aż 21 proc. dorosłych Polaków przyznaje się, że w ostatnim roku pracowało bez żadnej umowy, nie płacąc podatków i ZUS-u. Najczęściej są to zwolennicy partii Kukiz'15, a największymi "legalistami" są ci, którzy głosują na PiS. Sympatyków obu partii łączy natomiast chęć korzystania z "socjalu".Co więcej, aż 62 proc. badanych przyznaje się, że zna przynajmniej jedną osobę, która w ciągu ostatniego roku pracowała "na czarno"." - money.pl

m_a_c_i_e_k_85
2018-11-20 17:34:11
Ocena: -3(glosow:3)-+
A wiesz czemu Ci ludzie wolą pracę na czarno? Bo wiedzą, że żadnej emerytury nie dostaną i wolą dostać więcej do ręki. Prosta kalkulacja 1530 na rękę przy umowie o pracę i obietnica, że coś tam się dostanie (2533zł- tyle płaci pracodawca) czy 2500zł na rękę na tzw śmieciówce?

nissin
2018-11-20 15:18:43
Ocena: 1(glosow:3)-+
Wariat z muszka, chce zdobyc glosy znoszac podatki...Kto chce placic podatki na swiecie? Nikt! Ale ludzie rozsadni wiedza ze podatki to socjalna polityka, cywilizowanych krajow, tylko wystarczy nie krasc...

m_a_c_i_e_k_85
2018-11-20 15:28:55
Ocena: -2(glosow:6)-+
,,Wystarczy nie kraść,, Aleś Ty naiwny. Powiedz jeżeli podejdę do Ciebie, wyciągnę z Twojej kieszeni portfel i wezmę z niego 100 zł mówiąc, że to na chore dziecko, to co byś wtedy zrobił?
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Zaoranie
  •  Takie tam żarciki.
  •  Fanatycy religijni gotowi do każdej podłości...
  •  Kościół wciąż jest finansowany pośrednio z budżetu państwa
Ile orgazmów w tym autobusie...
główna
Dodano: 13.06.2018, 14:08:40   przez: vashek
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 106Skomentuj (31) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0