Nic dziwnego są to ludzie ktorych przerasta intelektualnie nawet idea koła imsznurka na patyku
Ukryj komentarze(13)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Snajper
zacharowicz
2019-03-05 09:35:11
Ocena: 2(glosow:2)-+
@Fixumdyrdum, Ty naprawdę uważasz, że przeglądy techniczne, nawet najbardziej rygorystyczne, wyeliminują wiek tych samolotów? To są myśliwce, poddawane przeciążeniom o jakich samolotom pasażerskim czy transportowym nawet się nie śniło. Już dawno powinno się te wysłużone maszyny wymienić na nowe.
Asp_Kulson
2019-03-04 18:46:04
Ocena: 0(glosow:8)-+
Jeszcze trochę to piloci będą latać na drzwiach od stodoły, skąd Komorowski wiedział że do tego dojdzie? Czyżby przewidział to że pis kupi sobie wybory i doprowadzi kraj do ruiny rozdając nasze podatki dzieciorobom tak że nie będzie za co nowych samolotów kupić ?
zacharowicz
2019-03-05 09:29:29
Ocena: 0(glosow:0)-+
Przypomnij proszę ile to Komorowski wraz ze swoimi kolegami kupili dla Polski nowych myśliwców?
jakub1975wawa
2019-03-06 15:32:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
Przypomnij mi ile za czasow PO straciliśmy mysliwcow? Ile śmigłowcow kupił PiS?
Ojciec.mateusz
2019-03-04 18:42:21
Ocena: 0(glosow:2)-+
Wydajmy kolejne miliardy dolarów na modernizację starych myśliwców zamiast kupić kilkanaście nowych sztuk piątej generacji...
Fixumdyrdum
2019-03-04 18:58:59
Ocena: 0(glosow:4)-+
Nie wystarczy kupić nowe, do tego potrzebne jest całe zaplecze techniczne serwis,dostęp do części ( tu nie wejdziesz w internet i nie zamówisz tak jak do samochodu ) mechanicy,szkolenia itp. a to kosztuje 10 razy tyle co samolot. Przykładowo w USA (i nie tylko) do dziś odpowiednio modernizowane i serwisowane wraz z producentem latają i stoją na straży dużo starsze samoloty
MaxMaksimow
2019-03-04 18:06:36
Ocena: -1(glosow:1)-+
Każdy pojazd mający na karku 30 lat będzie się psuł i to co raz częściej. Zmęczenia materialowego zwykłym serwisem nie przeskoczysz.
Fixumdyrdum
2019-03-04 18:37:11
Ocena: 0(glosow:2)-+
W przypadku samolotów 30 lat nie jest wiekiem emerytalnym, samoloty podlegają innym przeglądom i serwisom. Do dziś takie i starsze maszyny latają z powodzeniem w lotnictwie pasażerskim i transportowym i niekoniecznie w krajach "trzeciego świata".
Fixumdyrdum
2019-03-04 20:58:39
Ocena: -1(glosow:1)-+
Nie chcę tu przyrównywać jednych konstrukcji do drugich bo dobrze wiem do czego służą i w jakich warunkach, a jedynie powiedzieć jakie są obostrzenia przeglądowe i serwisowe samolotów i tyczy się to jednych i drugich.
zacharowicz
2019-03-05 09:35:11
Ocena: 2(glosow:2)-+
@Fixumdyrdum, Ty naprawdę uważasz, że przeglądy techniczne, nawet najbardziej rygorystyczne, wyeliminują wiek tych samolotów? To są myśliwce, poddawane przeciążeniom o jakich samolotom pasażerskim czy transportowym nawet się nie śniło. Już dawno powinno się te wysłużone maszyny wymienić na nowe.
Fixumdyrdum
2019-03-04 17:50:03
Ocena: 1(glosow:3)-+
Ogólnie Mig'i 29 są dobrymi samolotami mimo wieku, problemem jest dostęp do części i serwis. Ale nasz rząd woli kupować od ruskich węgiel zamiast oryginalne części do Mig-ów i w ten sposób przekłada się części ze złomów lub dorabia.
główna
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0