lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Mr.Pen pojechał Mateuszkiem na pytanie amerykańskiej dziennikarki o stan demokracji w Polsce
poczekalnia
Dodano: 12.06.2019, 20:39:25   przez: jakub1975wawa
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 47  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(47)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
QUTAPHONE
2019-06-12 22:51:00
Ocena: 5(glosow:9)-+
Nie ma problemu z demokracją, bo jej po prostu nie ma.

gordonthompson
2019-06-14 15:41:48
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

QUTAPHONE
2019-06-12 22:51:00
Ocena: 5(glosow:9)-+
Nie ma problemu z demokracją, bo jej po prostu nie ma.

gordonthompson
2019-06-12 21:44:22
Ocena: -2(glosow:6)-+
A jest jakiś problem?

gruzawik
2019-06-12 21:55:25
Ocena: 1(glosow:7)-+
telewizja na usługach partii rządzącej, tropienie źródeł przecieku, a nie winnych wałka, zamach i paraliż TK... nie, nie ma problemu.

jakub1975wawa
2019-06-12 23:18:22
Ocena: 2(glosow:4)-+
Nie problemu bo nie ma demokracji

luc2233
2019-06-13 05:34:54
Ocena: -3(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

gordonthompson
2019-06-13 09:14:36
Ocena: -3(glosow:5)-+
No tak, przedtem można było urządzać marsze równości, można było wypisywać na internetach co się żywnie podoba na rząd i prezydenta, a teraz? Dyktatura.

QUTAPHONE
2019-06-13 11:08:07
Ocena: 1(glosow:1)-+
Gordon, na tym właśnie polega demokracja, nawet gdy tobie czy mi czy komu innemu się to nie podoba.

gordonthompson
2019-06-13 11:13:28
Ocena: 2(glosow:2)-+
Kurde... Wiesz, że to było ironiczne? Gdyby faktycznie nie było u nas demokracji to połowie internautów już dawno policja by dziobami w drzwi łomotała za te brednie, które wypisują.

gruzawik
2019-06-13 17:24:40
Ocena: -1(glosow:1)-+
demokratycznie nie opublikowano wyroku trybunału, przekierowano pociągi... nie było dobrze, ale teraz jest jeszcze gorzej. czyżby teraz było przedtem, czy teraz jest teraz, i argumentacja typu "bo wtedy to coś tam" to zawracanie kijem Wisły?

gruzawik
2019-06-13 17:25:40
Ocena: -1(glosow:1)-+
jakim paraliżu? a ile wyroków wydał TK od przejęcia przez przez mgr przyłębską?

luc2233
2019-06-13 19:25:19
Ocena: -1(glosow:1)-+
Gruzawik skoro używasz argumentu że TV na usługach partii więc nic się nie zmieniło, szukanie przecieku nie walkarzy- również bez zmian, TK również w tym przypadku niewielkie rozbuce. Skoro tak i kiedyś była demokracja i nic się nie zmieniło z twoich argumentów więc wniosek logiczny demokracja ma się tak samo jak za poprzedników CND

gruzawik
2019-06-13 21:12:45
Ocena: -2(glosow:2)-+
po prostu jest jeszcze gorzej. teraz. czego nie możesz w tym zrozumieć? poprzednicy pociągi przekierowywali?

luc2233
2019-06-13 22:16:28
Ocena: -1(glosow:1)-+
Uczepiles się pociągów bo reszta jest bez zmian, sorki ale Woodstock czy jak to się teraz zwie mnie to to, chociaż na codzien chodzę w glanach. Zrozum w kraju praktycznie nic się nie zmieniło jeśli chodzi o demokrację więc gdzie ona jest zagrożona???no i co mają pociągi do demokracji????

jakub1975wawa
2019-06-14 00:33:46
Ocena: -1(glosow:1)-+
Przejecie mediow juz sie powoli zaczeło. Polsat juz jest pisowski. Tvn ratuje tylko to ze jest amerykanski. Najsłynniejsi internauci sa atakowani przez aparat panstwa patrz sok z buraka. Opozycjonistów bezprawnie sie aresztuje lub zatrzymuje na demonstracjach pod byle pretekstem. Jednocześnie pozwala sie na tych demonstracjach chuliganom wygodnym władzy na przemoc wobec opozycji i łamanie prawa , patrz spacery z symbolami faszyzmu.

gordonthompson
2019-06-14 07:32:31
Ocena: 0(glosow:2)-+
Patrz spacery z c.pą na monstrancji.

luc2233
2019-06-14 08:43:39
Ocena: 0(glosow:2)-+
Jakub pozwól że przypomnę słynne słowa jednego z senatorów po, mamy większość w rządzie, sądy, TK, oraz przyjazne nam media... więc za przeproszeniem o czym ty pierd...idz?kolejny arg. Typu sok z buraka, przypomnij mi co zrobiono z kolesiem z krzesłem albo czemu wjechano do antykomora za po? Sorry ale nic się nie zmieniło, więc zejdź na ziemię i zacznij być obiektywny, chyba na że masz w tym interes by tak pisać farmazony

gordonthompson
2019-06-14 10:41:31
Ocena: 0(glosow:2)-+
Co do pociągów... Dwa razy byłem na Woodstocku, zawsze gdy pojawiał się kontroler z "bilety do kontroli proszę", cały skład wypełniony po brzegi wybuchał śmiechem i kanar odchodził z niczym. Aż mi głupio było, bo ja bilet miałem. Gdyby państwo woodstockowicze płacili za przejazd, o żadnym przekierowywaniu nie byłoby mowy bo byłby niezły skok sprzedaży biletów. Ja darmozjadów też bym nie chciał wozić. Ty Gruzawik też nie.

jakub1975wawa
2019-06-14 12:20:11
Ocena: 0(glosow:0)-+
Cipa nie jest symbolem zakazanym. Niesmacznym w tamtym momemncie, ale nie zakazanym. Panie gordon slabe to

jakub1975wawa
2019-06-14 12:25:38
Ocena: 0(glosow:0)-+
Policja bezprawnje zatrzymala kobiety z opozycji podczas demonstracji a na poterunku byla pelna rewizja osobista lacznie zbadaniem pochwy i odbytow? Czegoo szukali narkotykow czy wykonali procedure w celu pokazania swojej wladzy, ukarania za niewlasciwa polityke i celowego ponizenia? Podjesz przyklad natykomora ? Ja pamietam jak pis go bronil i obiecywał ze za jego wladzy tego nie bedzie

gordonthompson
2019-06-14 12:43:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
Już pomijam wkomponowanie tego w symbole religijne, ale obnoszenie rysunku genitaliów w miejscu publicznym? Z tego co wiem to i owszem, nie wolno. No ale to przeciwnicy pisu, więc według Ciebie im wolno.

gordonthompson
2019-06-14 13:03:39
Ocena: -1(glosow:1)-+
Co do internautów to co to za argument? Napisałeś jasno, że internauci są atakowani przez "aparat państwa". Oburzenie jak cholera. A jak koleś napisał że to nic nowego to "ale pis mówił" :D

jakub1975wawa
2019-06-14 14:20:08
Ocena: -2(glosow:2)-+
Kochany panie gordon widze ze jest totalnie nie kumaty. Powiem panu jak dziecku. Wizerunek ci.y jest dopuszczalny i zgodny z prawem noszenie na sobie odznak faszyzmu jest niedopuszczalne i zgodne z prawem? Rozumie pan jeszcze czy przetłumaczyć na wolski , czy na ruski?

jakub1975wawa
2019-06-14 14:25:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
Znowu mnie pan nie zrozumiał atak na wolność wypowiedzi jest atakiem na demokracje. Robił to i pis i po. To że pis robi to bezczelniej i mocniej to jedno. To ze obiecali ze nie bedą tego robic to drugie. Najgorsze jest to ze zamykają ludzi za politykę ale to pan ma w d.... Dlatego gardzę panem jako pisowską szmatą

luc2233
2019-06-14 14:55:15
Ocena: -1(glosow:1)-+
Tak, zgoda po i PiS robią dokładnie to samo, ale wiesz co jest najbardziej zabawne?np twoje zachowanie, za po cisza bo jakby inaczej, teraz skaczesz na PiS jaki to zły i niedobry razem z ludźmi, którzy jak sam przyznałeś, robili to samo. Wybacz ale zwykła prostytutka ma więcej szacunku do siebie.

gordonthompson
2019-06-14 15:45:02
Ocena: -1(glosow:1)-+
"Art. 202 kk, § 1. Kto publicznie prezentuje treści pornograficzne w taki sposób, że może to narzucić ich odbiór osobie, która tego sobie nie życzy, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2". Kto jest niekumaty, ten jest, a wychodzi że to Ty, jak dwa a dwa cztery. Nigdzie nie napisałem że noszenie symboli faszystowskich jest zgodne z prawem, piszę że te dwie akcje są podobne, a Ty KŁAMIĄC(jak np. teraz o przepisach prawa) bronisz jednej z nich jak pies miski. Że zatrzymanie i rewizja bezprawne? Otóż widzisz, nie bezprawne. I kto tu jest szmatą?

jakub1975wawa
2019-06-14 17:16:53
Ocena: 0(glosow:0)-+
Bo ja widzę błędy w PO i nie ide na slepo za pisem jak wy barany

jakub1975wawa
2019-06-14 17:18:38
Ocena: -2(glosow:2)-+
Kurna ales ty orawilny i co obetniesz sobie jaja i kutasa, w koncu to pornografia ktora ogladasz codzinnie podczas srania i sikania

luc2233
2019-06-14 17:53:28
Ocena: -1(glosow:1)-+
Widzisz błędy po i razem z nimi krzyczysz łapać złodzieja??zaiste bardzo ambitna ideologia. Niczym używanie dezodorantu byleby nie myć się a smród ten sam. Więc kto tu jest baranem???pytanie retoryczne

jakub1975wawa
2019-06-14 19:33:41
Ocena: -2(glosow:2)-+
Baranem jestes ty jesli nie widzisz ze za po byliśmy prawie europejkim krajem a pis zrbił z nas prawie bantustan z groteskową afrykanską dyktaturką i na to nie ma mojej zgody

gordonthompson
2019-06-14 19:58:20
Ocena: -1(glosow:1)-+
Jakub, aleś ty mądry, oglądanie swojego ptaka to narzucanie komuś pornografii? Myślałeś o karierze jako adwokat? Z takimi interpretacjami przepisów byłbyś na cały świat sławny :D Za dyktatury to byś już dawno z białym łabądkiem się zaprzyjaźniał za te dyrdymały, które wypisujesz :)

luc2233
2019-06-14 20:46:58
Ocena: -1(glosow:1)-+
Jakub no właśnie nie widzę różnicy i dlatego nie będę udawał że po bylo cacy przy PiS. A ty dalej używaj dezodorantu:)

jakub1975wawa
2019-06-14 22:31:24
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

jakub1975wawa
2019-06-14 22:35:27
Ocena: -1(glosow:1)-+
Polska byla inna niedoskonala pelna niefownosci pelna wad ale lepsza niż ta piowska afrykansko-ruska groteska. Ktos taki jak ty albo jest zbyt glupi by to zrozumiec albo dzieki obecnej wladzy pasiesz sie jak dzika swinia i kupczysz przyszloscią naszego narodu

jakub1975wawa
2019-06-14 22:38:06
Ocena: 0(glosow:0)-+
Kochany gordonku ściganie za pornografie wymalowanego transparentu z waginą , jest tak samo obsurdalne i groteskowe jak ucinanie sobie ptaka w ramach walki z porno, ale to za trudne byś to pojął.

gordonthompson
2019-06-15 06:57:37
Ocena: 1(glosow:1)-+
Wiesz, że pleciesz farmazony? To z bezsilności chyba. Nie można samemu sobie czegoś pokazać/zrobić i stwierdzić później, że osoba której zrobiono/pokazano sobie tego nie życzyła. Ale chodzenie na ulicy z wizerunkami genitaliów gdzie widzą to wszyscy - czy chcą, czy nie - na to jest paragraf i Twoje płacze o rzekomo bezprawne zatrzymania tego nie zmienią. Ale w jednym masz rację, Twoje wymyślanie głupich porównań i na siłę usprawiedliwianie lgbt ciężko pojąć. Skoro mamy takich "obrońców demokracji" jak Ty to cud, że jeszcze nie upadła :D

jakub1975wawa
2019-06-15 10:23:12
Ocena: 0(glosow:0)-+
Obecna formacja dopuki nie uslyszalem zeznań faldnty miala w/g moralne prawo do rzadzenia pomikomobjawow zepsucia i totalnego zdeprawowania. Obecnie widać ze zeznania człowieka ktorego brudna dzialalnosc wywindowala do wladzy pis , biją w obóz wladzy. Pokazują jej amoralnosć i pokazują ze nje mają moralnego prawa do rzadzenia

jakub1975wawa
2019-06-15 10:28:06
Ocena: 0(glosow:0)-+
Za szpkegostwo, kontakty z rosyjskim wywiadem łamanie prawa wystrczyloby pisowi aby tuska powiesic 3 razy i mieliby rację, a.... obecznie? Nic się nie stało. Kaczynskiego nawet nie myśli prokuratura przesluchac, choćby tylko pro forma. Komisji śledczej nie bedzie. Teraz wiadomo po co pis przejmuje prokurature, slużby, sady i media. To daje im bezkarność teraz i na przyszlość

jakub1975wawa
2019-06-15 10:32:23
Ocena: 0(glosow:0)-+
Tak czuje bezsilność bo to sie skończy jak pokazuje historia upadkkem Polski i bezpośrednim zagrozeniem dla zycia nie tylko takich kbuwatela jak ja bedacych w kkntrze dl wladzy ale i ludzi ktorzy przypadkowo wpadną w tryby tej zdeprawowanej, glupiej w swojej masieamoralnej i coraz brutalniejszej władzy. Jeśli tego nie widzisz to jestes niesamowicie głupi lub co gorsze jestes związany z obecnym ukladem i masz korzysci z dzkalanosci tej nielegalnej przestepczej władzy

jakub1975wawa
2019-06-15 10:37:48
Ocena: 0(glosow:0)-+
Po za tym jesteś śmieszny wizerunki genitalii w kontekście religijnym są zle ale brak osądzenia wsadzania księżych genitalii w dziecko jest cacy ? Jestes zboczony i zepsuty do cna. Brawo miszczu

gordonthompson
2019-06-15 14:38:27
Ocena: 1(glosow:1)-+
Gdzie napisałem że popieram brak ścigania i karania pedofilów? Wskaż mi to, kłamczuszku.

jakub1975wawa
2019-06-15 15:21:47
Ocena: 0(glosow:0)-+
Popierasz amoralne i nielegalne w świetle nowych wydarzeń wladze ktore to popierają pedofilię koscielną to jest tak samo jakbyś sam to robil. Szach , mat, cieniasie

gordonthompson
2019-06-15 15:44:29
Ocena: 0(glosow:2)-+
A widzisz, zdradzę Ci pewien sekret: olewam rząd, gdyż polityka jest na poziomie stałym, zmieniają się tylko metody i obozy. A takich jak Ty, którzy płaczą nad niezmienialnym stanem rzeczy i wylewają gorzkie żale wyśmiewam. I trochę współczuję. A Ty kłamiąc, konfabulując, naginając i przeinaczając fakty jesteś jak TVP. Masz swój szach i mat, płacz dalej - powodzenia.

jakub1975wawa
2019-06-15 17:44:30
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jesteś hipokryta i klamca , boudajesz niby niezależność i bezstronność ale twoje wypowiedzi krążą wokół poparcia pisowskiego bydła.Cofasz sie gdy dowody sa przytłaczające i udajesz niezależnego ,a jak sprawa przyschnie znowu popierasz pis niby niezależnie. Zachowujesz sie jak kłamliwa dwulicowa świnia

gordonthompson
2019-06-15 18:22:48
Ocena: 0(glosow:0)-+
Znowu pudło. Jeśli ktoś np. tak jak Ty jest fanatykiem to aż się prosi, żeby mu wytykać, co tylko się nawinie. A Ty dajesz dużo okazji do wytykania :)

gordonthompson
2019-06-15 18:24:12
Ocena: 0(glosow:0)-+
Zaraz, zaraz... dowody przytłaczające? Hehehehehe, czyje? Bo na pewno nie te od Ciebie.

waniasor
2019-06-12 21:09:20
Ocena: 2(glosow:14)-+
Nie ma demokracji w polsce ale za to jest dyktatura wydaniu PiS :):):)
główna
Dodano: 31.07.2018, 20:59:41   przez: thomaass
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 106Skomentuj (12) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0