lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
poczekalnia
Dodano: 04.03.2020, 21:48:19   przez: gordonthompson
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 44  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(36)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
wordeck
2020-03-04 22:06:42
Ocena: 3(glosow:15)-+
Mógł zadecydować, co chciał. Przecież jest niezawisły. Nieważne, że bez sensu i stronniczo. Ale nowocześnie i trójpodzielnie :) Nikt nie będzie sądu sądził, bo się Komisja Wenecka obrazi.

mariusz304
2020-03-05 10:06:12
Ocena: -2(glosow:2)-+
A co z nagraniem pt. "Miska Ryżu" z restauracji Sowy

gordonthompson
2020-03-05 10:37:07
Ocena: -1(glosow:3)-+
A co ma być? Też powinni ukarać tego, który to nagrał? No panie Mariusz, takiego zwrotu akcji się po Tobie nie spodziewałem:)

MTeresaJP
2020-03-05 19:46:54
Ocena: 0(glosow:0)-+
@gordon POBUDKA, w jakim świecie ty żyjesz? Kelnerzy wyroki dostali i to większe niż grzywna i przeprosiny, a Falenta siedzi ...

gordonthompson
2020-03-06 06:59:02
Ocena: 0(glosow:0)-+
Przepraszam, że nie żyję pierdołami, jak większość na tej stronce:)

mariusz304
2020-03-10 12:03:46
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nie wyrzekaj się jak ta żaba błota

mariusz304
2020-03-10 12:05:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
w każdym razie nagrywacze z Sowy poszli siedzieć.. ta pani.. zona posła.. dostała karę..jak oni.. łagodną

nycticorax
2020-03-04 22:32:30
Ocena: -3(glosow:15)-+
komentarz usunięty przez moderatora

franek1999
2020-03-05 08:09:02
Ocena: -2(glosow:6)-+
Tak, jak 1939 za błogosławieństwem Watykanu.

MTeresaJP
2020-03-04 22:20:56
Ocena: -1(glosow:13)-+
Uwielbiam jak prawaki podają część prawdy, która im pasuje pomijając całą resztę. Oboje dostali kary, ona za nielegalne nagrywanie przez kilka miesięcy ile pamiętam, a on mniej więcej za to co wypisałeś ...

gordonthompson
2020-03-05 06:06:14
Ocena: 1(glosow:7)-+
A gdy "lewaki" podają część prawdy która im pasuje też uwielbiasz? Bo nie zauważyłem, żebyś wtedy pisał to samo:)

MTeresaJP
2020-03-05 06:25:20
Ocena: 1(glosow:3)-+
Twoja wada wzroku mnie nie interesuje. Tak pisałem, np przy wstawce z pokazowego Lewiatana i Morawieckim na zakupach z 2017 ... Jednak jak piszesz lewacy manipulują znacznie mniej ...

gordonthompson
2020-03-05 06:52:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

gordonthompson
2020-03-05 06:55:47
Ocena: 1(glosow:3)-+
A kiedy to pisałeś, przyjacielu? Rzuć datą, to sobie znajdę w Twoich komentarzach.

MTeresaJP
2020-03-05 19:48:55
Ocena: 0(glosow:0)-+
a proszę MTeresaJP - Pokaż absurdUsuń Ocena: 1 (glosow:3) 2020-02-22 20:12:08 w 2017 długonosy robił pokazówkę w pokazowym sklepie Lewiatana na Kongresie 590 w Jasionce pod Rzeszowem, fotka z tej pokazówki ... i cd MTeresaJP - Pokaż absurdUsuń Ocena: -1 (glosow:1) 2020-02-23 11:39:18 @Antonio13 a co to ma do rzeczy? Ceny wtedy na tej pokazówce były z dupy i wszyscy to wiedzą. Jednak było to w 2017 a nie w 2020. Kłamliwa propaganda jest zła i tyle.

wordeck
2020-03-04 22:06:42
Ocena: 3(glosow:15)-+
Mógł zadecydować, co chciał. Przecież jest niezawisły. Nieważne, że bez sensu i stronniczo. Ale nowocześnie i trójpodzielnie :) Nikt nie będzie sądu sądził, bo się Komisja Wenecka obrazi.

homo_sapiens
2020-03-04 22:20:50
Ocena: -1(glosow:11)-+
"Nieważne, że bez sensu i stronniczo" - byłeś na rozprawach? Słuchałeś stron? Czytałeś akta sprawy i uzasadnienie wyroku? Niech zgadnę: nie! Ale i tak wiesz lepiej, jaki powinien być wyrok... co prawda ani sprawiedliwy ani zgodny z prawem, ale takim jak Ty to nie przeszkadza, w imię zasady "sąd sądem, ale sprawiedliwość musi być po naszej stronie".

bibi1212
2020-03-05 02:08:52
Ocena: -1(glosow:11)-+
@nie_wiem_ czy_homo_ale_na_pewno_nie_sapiens Za podobne teksty o zabiciu Polaków w normalnym kraju to (brak słów, a nie chcę obrażać zwierząt lub nierządnic) już odsiadywałby kilkudziesięcioletni wyrok w najcięższym polskim kryminale, jego firma zostałaby skonfiskowana, a kobieta dostałaby odznaczenie państwowe. Gdyby taka rzecz działa się w Anglii lub Niemczech i toto tak by się wyraziło o Anglikach lub ciapatych, to na pewno znalazłby się w kryminale. Ciekawe też dlaczego sąd nie skierował sprawy do prokuratury i nie zasądził odszkodowania dla lżonych Polaków. Po prostu wolne sądy.

gordonthompson
2020-03-05 06:13:59
Ocena: -1(glosow:5)-+
Ciekawe ilu wstawiajacych i komentujących było na rozprawach i czytało akta na przykład sprawy Igora Stachowiaka albo gdy tamtych kilku karków nastukało chłopu na jakimś marszu czy manifestacji, nie pamiętam. Nie mówiąc już o ferowaniu wyroków Kuchcie za rzekomą nieletnią ukrainkę, gdzie nagrań jak nie było, tak nie ma. Nie pamiętam też, żeby ktokolwiek poza mną w ten sposób rozsądnie tłumaczył, że takie sprawy rzadko są czarno-białe, oczywiście "nieee, nie masz racji, pisowski idioto":D. Miałem już tu się nie udzielać, ale tutejsza hipokryzja jest zbyt zabawna:D

wordeck
2020-03-05 07:23:21
Ocena: -1(glosow:5)-+
Homo, to jak miała udowodnić przestępstwo, jeśli by go nie nagrała. A wyobraź sobie, gdyby np. tak mówił o Żydach a ona by była Żydówką. Też byś go usprawiedliwiał i szukał u niej winy? To trochę tak, jakbyś obwiniał ofiarę gwałtu.

franek1999
2020-03-05 08:11:22
Ocena: -2(glosow:4)-+
Tak. Nie jak opinie pana zero. Bóg w trzech postaciach, jak słońce sądu. Jego opinie i wyroki są niepodważalne.

homo_sapiens
2020-03-05 09:43:58
Ocena: 1(glosow:1)-+
@bibi - "normalny kraj", w którym za zniesławienie idzie się na kilkadziesiąt lat do najcięższego więzienia, jak za najbardziej okrutne zabójstwo? To bardziej przypomina standardy Iranu lub Korei Północnej. No ale każdy ma swoją "normę".

homo_sapiens
2020-03-05 09:52:47
Ocena: 1(glosow:1)-+
@gordon - to teraz proszę o daty i godziny moich komentarzy, w których "ferowałem wyroki Kuchcie za rzekomą nieletnią ukrainkę", w których pisałem coś o sprawie Stachowiaka... no i w którym padł cytat: "nieee, nie masz racji, pisowski idioto". Ja nic takiego nie pamiętam, ale śmiało, odśwież mi pamięć. Bo przecież nie chcesz wyjść na zwykłego kłamcę i oszczercę.

gordonthompson
2020-03-05 10:28:50
Ocena: -1(glosow:1)-+
"Ciekawe, ilu komentujących", Ty czytasz to co ja piszę, czy niekoniecznie? O ogóle komentujących mówię, że nie pamiętam takich wypowiedzi o tamtych sprawach, nie tylko o Tobie. Ale skoro wziąłeś to do siebie to widocznie się wypowiadałeś, wskaż mi proszę, gdzie w podobnie wyważony sposób wypowiadałeś się o sprawach z drugiej strony barykady, wtedy z przyjemnością zwrócę honor - Tobie będzie łatwiej znaleźć, bo w końcu najlepiej wiesz, co pisałeś a co nie.

homo_sapiens
2020-03-05 11:47:38
Ocena: 1(glosow:1)-+
"Ale skoro wziąłeś to do siebie to widocznie się wypowiadałeś" - no to teraz już osobiście do mnie to skierowałeś, więc skoro "widocznie się wypowiadałem" to proszę o przykłady tych wypowiedzi. A co do mojego honoru, to ani Ty ani nikt inny nie jest w stanie mi go odebrać. To mógłbym zrobić sobie tylko ja sam swoimi czynami.

gordonthompson
2020-03-05 12:11:05
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

gordonthompson
2020-03-05 12:26:18
Ocena: -1(glosow:3)-+
Powiedziałeś że nie pisałeś nic złego i spoko, nie kłócę się z tym. Ale ja o czymś innym, pytam o to, czy w sprawach z przeciwnej strony barykady też wypowiadałeś się w taki wyważony sposób jak na temat tej, obruszyłeś się więc zakładam, że tak. Dlatego "widocznie". I dlatego proszę o przykłady, bo jestem ciekaw.

homo_sapiens
2020-03-05 12:42:36
Ocena: 1(glosow:1)-+
Z mniej więcej ostatniego miesiąca: 2020-01-25 13:06:32, 2020-02-01 12:50:00, 2020-02-16 13:08:47, 2020-03-01 09:50:07.

wordeck
2020-03-05 12:55:55
Ocena: -1(glosow:1)-+
Homo dalej nie rozumie. To nie zniesławienie, tylko nawoływanie do nienawiści i prześladowanie na tle narodowościowym i rasowym oraz propagowanie hitlerowskiego faszyzmu.

gordonthompson
2020-03-05 13:11:12
Ocena: 1(glosow:1)-+
Dzięki. Fakt, że sprawy sądowej dotyczył tylko jeden koment z tych co wymieniłeś, ale faktycznie - bez ironii - jesteś jednym z niewielu wykazujących oznaki obiektywizmu na tej stronce. Do większości z klapkami na oczach i tak ma zastosowanie mój pierwszy komentarz:)

homo_sapiens
2020-03-05 14:14:17
Ocena: 1(glosow:1)-+
Dzięki, staram się. A co do obiektywizmu, to trudno o pełny obiektywizm na takich forach nie tylko przez wzgląd na ludzką naturę, ale choćby przez to, że zawsze wali się najmocniej w tych, którzy akurat są przy korycie... No, chyba że to jakieś hermetyczne fora miłośników jakiegoś stronniczego medium - wtedy o jakichkolwiek śladach obiektywizmu z definicji nie ma mowy.

homo_sapiens
2020-03-05 14:24:35
Ocena: 1(glosow:1)-+
wordeck - nie zamierzam wypowiadać się na temat sprawy, o której prawie nic nie wiem. I jestem przekonany, że Ty wiesz podobnie dużo. A do tego ani ja ani (zapewne) Ty nie jesteśmy prawnikami.

gordonthompson
2020-03-05 14:35:45
Ocena: -1(glosow:1)-+
Ament. Ja to często z czystej przekory tu przechylam się w stronę pisu, bo nie lubię prymitywnej socjotechniki, a np. wierszyki przedwyborcze to mogą wpłynąć juz chyba tylko na jakichś debili. No i kwik trolli, gdy ktoś tknie ich ukochany ruch oporu - bezcenny:)

homo_sapiens
2020-03-05 15:34:58
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ech, "wierszyki przedwyborcze"... litości! :D

gordonthompson
2020-03-05 16:11:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
Co litości, mało tu takich tekstów, jeszcze z roześmianymi emotikonami naokoło? Ja nie wiem jakim smutnym niespełnionym poetą trzeba być, żeby pisać teksty na zamówienie partii politycznych, a jak widzę takie coś to właśnie czuję litość z zażenowaniem i odrobiną irytacji, że jest to skierowane też do mnie, jako do jednego z wielu internautów:D

homo_sapiens
2020-03-05 16:30:33
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ależ w tej sprawie całkowicie się z Tobą zgadzam. Chodziło mi o to, żebyś się zlitował i nie przypominał mi tego żałosnego grafomaństwa. :)

gordonthompson
2020-03-05 17:00:06
Ocena: -1(glosow:1)-+
Kur.a, przepraszam :D
Dzień jak co dzień w RPA.
główna
Dodano: 01.09.2018, 17:49:39   przez: adi122002
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 66Skomentuj (25) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0