Gdzie jest napisane,że medyk ma obowiązek narażać zdrowie i życie lub nap...dalać za darmo?
Ukryj komentarze(23)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Szyderca
SHREKUS
2020-05-03 11:46:43
Ocena: 2(glosow:2)-+
Nie masz mi za co dziękować. Nie zgadzam się z twoją opinią. Medycy nie pracują za darmo bo pobierają wynagrodzenia za pracę na swoich etatach . Ich pracodawcą jest rząd, który zatrudnia ich i im płaci w imieniu obywateli. Ich pensje są wypłacane z podatków, które między innymi i ja płacę.
jakub1975wawa
2020-05-03 16:34:22
Ocena: 0(glosow:2)-+
przeczytaj dokładniej wytłuszczony tekst. Pierwsze zdanie jest dokładnie o tym
dessecration
2020-05-03 16:19:14
Ocena: 1(glosow:1)-+
Lekarze nie składają przysięgi Hipokratesa!
jakub1975wawa
2020-05-03 16:30:23
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
jakub1975wawa
2020-05-03 16:31:38
Ocena: 0(glosow:2)-+
ja to wiem ale róznej maści imbecyle sie na nią powołują, nawet menel z podlasia wie że lekarz jest od leczenia jak d..a od s..nia bo przysięgał ,,na hipopo, coś tam" ( tekst autentyczny)
gruzawik
2020-05-03 16:11:39
Ocena: 0(glosow:0)-+
oryginalna? a skąd ją niby masz? bo mnie uczono, że oryginału nikt nie zna, bo nikt tego nie zapisał, a znane sa jedynie sporo starsze wyobrażenia, jak ona mogła wyglądać. poza tym, skoro bogowie powołani na świadków nieprawdziwi, to i niby czemu na takich podstawach zbudowanym twierdzeniem do dziś się kierować? domniemywam jedynie, że po prostu używasz tekstu na który powołują się w dyskusjach o kształcie medycyny jego zwolennicy, stąd wytłuszczony fragment, dla łopatologii:) takie odwracanie fałszywki przeciw jej zwolennikom? dla sprawdzenia, że teraz Kalemu krowy ukradli...
jakub1975wawa
2020-05-03 16:26:48
Ocena: 1(glosow:1)-+
Najstarszy przekaz norm deontologicznych, jaki przetrwał do naszych czasów, pochodzi z 450–377 p.n.e. i jest znany pod nazwą Przysięgi Asklepiadów; obecnie uważa się, że jest to przekaz znacznie starszy, jego autorstwo przypisuje się egipskiemu lekarzowi Imhotepowi, a czas powstania określa się na 3000 p.n.e.z encyklopedii PWN. W 1897 Wśród licznych papirusów z pismami o treści medycznej znalezionych w Oksyrynchos znaleziono papirus 4970 – rzadkie świadectwo edukacyjnego wykorzystania przysięgi Hipokratesa w starożytności. Jak znasz jezyki starozytne miłej lektury
jakub1975wawa
2020-05-03 17:03:57
Ocena: 0(glosow:2)-+
umówmy sie na tyle orginalne na ile udało sie zachować do naszych czasów. Obecnie nawet przetrwałe do naszych czasów piekne rzymskie i greckie posagi nie są orginalne, gdyż za swoich czasów nie były śnieżnobiałe tylko malowane i ubierane w szaty.
gruzawik
2020-05-03 18:15:24
Ocena: 0(glosow:0)-+
nie całkiem: skoro uważa się ten tekst za starszy nawet od cywilizacji helleńskiej, to raczej jakby posągi etruskie lub sumeryjskie za rzymskie uznawać. nie ważne i tak: medycyna, wiedza o działaniu ludzkiego organizmu, kultura i jej normy zmieniły się na tyle, że normalny człowiek się starożytnymi tekstami przejmuje mniej niż współczesnymi doniesieniami i wymaganiami. ale do wykazywania moralności Kalego świetne, prawda:) warto również przypomnieć piewcom tej wersji, że w starożytnej Grecji niezamężne kobiety chodziły z odkrytym biustem. koniecznie trzeba ten zwyczaj przywrócić.
jakub1975wawa
2020-05-03 13:04:02
Ocena: 1(glosow:3)-+
po pierwsze skasuj ten wpis bo podam cie do profesora grodzkiego ze nazwałeś go łapówkarzem bez wyroku sądowego. Jest to pomówienie i ztego co wiem profesor lubi wygrywać takie sprawy. Po drugie każdy lekarz i lub przychodnia ma obowiązek wystawić rachunek . Rzadaj rachunku d.pa wołowa jedna. Po trzecie prof. Grodzki to jedenz najbardziej utalentowanych chirurgów kraju. Tylko 5 lekarzy w tym on umie pieszczepić jednoczesnie serce i płuco. Po czwarte jak ci nie pasuje to idź się operować u hiromanty
SHREKUS
2020-05-03 11:46:43
Ocena: 2(glosow:2)-+
Nie masz mi za co dziękować. Nie zgadzam się z twoją opinią. Medycy nie pracują za darmo bo pobierają wynagrodzenia za pracę na swoich etatach . Ich pracodawcą jest rząd, który zatrudnia ich i im płaci w imieniu obywateli. Ich pensje są wypłacane z podatków, które między innymi i ja płacę.
jakub1975wawa
2020-05-03 12:07:26
Ocena: 0(glosow:0)-+
g... im płacisz dlatego w polsce jest najmniej medyków europie iz tego powodu ze ich brakuje próbuje sie ich zmusić do pracy nakazami za beznadziejne wynagrodzenia ubierajac to w maralną otoczkę. medyków nie strczy dla wszystkich dlatego rząd pis roporzadzeniem zapewnił sobie prawo do natychmiasstowego przyjecia chorego pisdebila lub jego rodziny
Menelzlasu
2020-05-03 14:02:58
Ocena: 1(glosow:1)-+
Na etatach. Aleś ty zabawny. Na etatach to jest z 20-30%. Reszta jest zmuszana do pracy na kontrakcie (bo albo pracujesz na kontrakcie, albo elo). A że szpitale też dostały po d*** przez pandemię (NFZ nie płaci, bo większość ma wstrzymane przyjęcia pilne i planowe), to rozwiązywane są umowy kontraktowe właśnie. A jak taką umowę się rozwiąże, to wojewoda wie, który lekarz pracuje, a który nie. I cyk powołanie do szpitala jednoimiennego.
SHREKUS
2020-05-03 11:13:54
Ocena: -1(glosow:1)-+
,, Będę stosował zabiegi lecznicze wedle mych możności i zdolności ku pożytkowi chorych, broniąc ich uszczerbku i krzywdy ,, . Oczywiście twoja interpretacja tych słów jest inna niż moja i stąd odmienne zdanie. Gwoli ścisłości, jestem przeciwny zarówno nepotyzmowi jak i eutanazji i aborcji.
jakub1975wawa
2020-05-03 11:18:39
Ocena: 1(glosow:1)-+
No dobrze, ale czy zgadzasz sie że nikt nie ma prawa wymagać od nikogo pracy za darmo pod przymusem kary lub bez zapłaty?
jakub1975wawa
2020-05-03 10:58:11
Ocena: 0(glosow:2)-+
Jak widzisz są różne rzeczy! popierasz to jestes za nepotyzmem ale przecowko aborcji i eutanazji , nie popierasz jestes przeciwko nepotyzmowi ale za aborcja i eutanazją. Więc zdecyduj sie. JEDNAKŻE MI NIE O TO CHODZI. PO PROSTU NIKT NIE MA PRAWA WYMAGAĆ OD MEDYKA PRACY ZA DARMO. CHYBA ŻE TO PRAWO BĘDZIE WSZYSTKICH OBOWIĄZYWAŁO
markopolo4747
2020-05-03 10:46:19
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora
jakub1975wawa
2020-05-03 10:52:09
Ocena: 0(glosow:2)-+
dziekuje za uwage i cieszę sie że nigdy juz nieświadomie nie bedziesz wymagał od leczenia za darmo powołując sie na przysięgę hipokratesa, jak to prawaki mają w zwyczaju. pozdrawiam. PS prawak o zasadach? wy macie w d.. zasady chyba że sa wygodne dla was!
jakub1975wawa
2020-05-03 10:52:09
Ocena: 2(glosow:2)-+
dziekuje za uwage i cieszę sie że nigdy juz nieświadomie nie bedziesz wymagał od leczenia za darmo powołując sie na przysięgę hipokratesa, jak to prawaki mają w zwyczaju. pozdrawiam. PS prawak o zasadach? wy macie w d.. zasady chyba że sa wygodne dla was!
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
główna
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0