lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Że słusznie minionej epoki!
poczekalnia
Dodano: 28.09.2020, 20:09:41   przez: jakub1975wawa
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 43  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(30)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
jakub1975wawa
2020-09-28 21:05:18
Ocena: 3(glosow:5)-+
Kochany było lepiej ale nie cudownie , teraz jest gorzej. Kolejki się zwiekszyly, a miały zostać zlikwidowane w bajkach pis. Z umieralniścią jest ciekawiej. Zobacz strony GUS. Podczas rządów PO umieralności szpitalna spadała od czasów rządów pis wzrosła i to gwałtownie i nadal rośnie. Czego nie rozumiesz? Musi ci zdechnąć ktoś bliski byś zaczął myśleć?

mariusz303
2020-09-28 20:38:56
Ocena: -7(glosow:11)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jakub1975wawa
2020-09-28 21:05:18
Ocena: 3(glosow:5)-+
Kochany było lepiej ale nie cudownie , teraz jest gorzej. Kolejki się zwiekszyly, a miały zostać zlikwidowane w bajkach pis. Z umieralniścią jest ciekawiej. Zobacz strony GUS. Podczas rządów PO umieralności szpitalna spadała od czasów rządów pis wzrosła i to gwałtownie i nadal rośnie. Czego nie rozumiesz? Musi ci zdechnąć ktoś bliski byś zaczął myśleć?

mariusz303
2020-09-28 21:18:57
Ocena: -8(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jakub1975wawa
2020-09-28 21:32:06
Ocena: 0(glosow:2)-+
Po pierwsze lekarze nie są nierobami tylko jest ich za mało, najmniej w europie, wirus przeciążył system i to sa objawy załamania sluzby zdrowia. Po drugie teleporady sa po to by osrodki zdrowia nie zostaĺy zakażone i nie zarażały dalej. Teleporad wymyślił pis i to jedyne co dobre wymyślił. Po trzecie kolejki nie wydłużyły się przez wirusa tylko po rządach pis. Odsyłam cie do danych głównego urzędu statystycznego którym rządzi pis. Czas byś ty brak leki te na myślenie, bo na razie źle z tobą

mariusz303
2020-09-28 21:40:39
Ocena: -5(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jakub1975wawa
2020-09-28 21:57:34
Ocena: 2(glosow:4)-+
Myliłem się jestes debilem tobie leki nie pomoga, jedź do luxmed do calkowicie prywatnej medycyny i zaplac za abonamnt. Pierwsze co bedziesz mial to teleporada. Taka sama jak w POZ. Jesli tego nie rozumiesz to jestes kretynem do kwadratu lub totalnym głupim klamcą

maalak
2020-09-29 06:54:46
Ocena: -4(glosow:4)-+
Jakubek ty żyjesz w innej rzeczywistości... korzystam z prywatnej opieki i jedyna "teleporada" to kontakt na kiedy się umówić... prywatnie no problemo a w ośrodku to już strach przed wirusem. Przestań pierd .lic. Do osrodka zdrowia dodzwonić się nie idzie bo słuchawka odłożona.

jakub1975wawa
2020-09-29 07:11:41
Ocena: 0(glosow:2)-+
Jaka tomprzychodbia? Ja korzystam z luxmed i z poz w Warszawie jak tak samo. Najpierwjestvteleporada ale w trakcie lekarz decyduje czy pacjenta nie trzeba wezwać. Podać Ci adresy przychodni z których korzystam? Aha lekarze twierdzą że to co było sprzed pandemii już nie wróci teleporad zostanie na zawsze z prostego powodu lekarzy jest najmniej w uni europejskiej po prostu nie ma ludzi

jakub1975wawa
2020-09-29 07:16:13
Ocena: 0(glosow:2)-+
Zaś jak pis wprowadzi punkty oczywiście korupcja w medycynie rozkrwitnie. Zostać się na specjalizacje nie bede się liczyła wiedzą i umiejętności tylko to kto ma większy wpływ na ordynatora. To beda piękne czasy nepotyzm przekuostwa i płatnego sexu. Klany rodzinne , goście którzy dadzą tłusta kopertę albo qrwy ktore dadzą bez problemu d.... starym dziadom zostaną się na atrakcyjne specjalizacje. To dopiero będzie zabawa

maalak
2020-09-29 07:32:00
Ocena: -3(glosow:3)-+
Alianz zdrowie. Nie wiem może zależy od przychodni czy ko czort. W każdym razie no zadnego problemu z wizytami prywatnymi. Co do kolesiostwa itp. Mówisz jakby tego do tej pory nie było :D dla lekarzy liczy się tylko kasa. Znam paru,którzy są z powołania i zawsze o każdej godzinie pomogą w razie kryzysu. Ale takich jest mało. Reszta patrzy tylko.kiedy się urwać z "etatu" i kasować w prywatnych gabinetach ile wlezie. A pomijam podciaganie prywatnych wizyt pod NFZ by podwójnie za pacjenta kasa dostać ilu tak praktykuje? Stąd między innymi takie kolejki

jakub1975wawa
2020-09-29 08:20:41
Ocena: 1(glosow:3)-+
Jesli jest tak tam fajnie to sie tam zapisze i zobaczę. Dziwię się tobiep że dziwisz się że lekarz leczy za kase, to nie jest dziwne ale może będziesz zaskoczony gdyż lekarz tez musi jeść. Powołanie to piękne rzecz ale rachunków powołaniem medyk nie oplaci. Nie znam lekarza ktory wstanie o 4 nocy zeby ci pomoc w dupereli. Zresztą nigdy bym do nikogo nie dzwonił o każdej porze no chyba żebym miał taki problem jak nóż wbity w brzuchu. Chyba ze masz rodzinie lekarza trujesz mu d.... o nieludzkiej porze,a on w imie dobrego kontaktu nie karze ci spadac

jakub1975wawa
2020-09-29 08:24:42
Ocena: 0(glosow:0)-+
Od pilnowania etetu to jest szef skoro takie praktyki dopuszcza to oznacza że płaci za mało i nie ma chetnych na jego miejsce. Wiń za to ministerstwo zdrowia że nie ksztalci wystarczajacej liczby spacjalistow i wolny rynek. Life is brutal jal mowia bracia rosjanie. Znasz przypadki robienia prywaty w ramach NFZ dzwon do NFZ. Oni ich rozlicza. Nie dajesz sygnału to nie ma sprawy to chyba jasne

jakub1975wawa
2020-09-29 08:29:33
Ocena: 1(glosow:1)-+
Kolejki? Czego Szanowny adwersarzy nie rozumiesz w słowach? Najmniej lekarzy w uni europejskiej? Najmniej pieniędzy w systemie zdrowia w uni europejskiej? Ty się dziwisz że są kolejki? Kochany będzie gorzej i będziesz błagał żeby lekarz przyjął grubą kopertę jak wejdę punkty ordynatorskie. Przekonasz się co to rodzinna medyczna mafia typu ukraińskiego jak musialem tam skorzystać i co chwila musialem dac w łapę od salowej do dyrektora by coś zalatwic

jakub1975wawa
2020-09-29 08:51:49
Ocena: 0(glosow:2)-+
A to wszystko bedziesz mial dzieki pomyslom pis rodem z PRL. To nawet nie bedzie wina lekarzy tylko system zmusi do działań korupcyjnych. Kto się nie dostosuje i nie zakceptuje zasad twardej korupcji temu ordynator po prostu nie przyzna punktów ordynatorskich i nie zostanie specjalista takim jakim sobie wymarzyl chocby byl geniuszem medycyny i dr. House by sie nazywał

maalak
2020-09-29 09:45:49
Ocena: -2(glosow:2)-+
Łapówki? :D są i zawsze będą bo lekarzowi wiecznie malo operacja za dwa lata chyba że dasz kopertę to nagle i termin się znajdzie.nie znam zdnego lekarza,ktory klepalby biede. Mówiłem o sytuacjach krytycznych nie o katarku czy kaszelku. Mówisz zgłoś do NFZ? :D błagam Cię baba ma kontakty i jest nie do ruszenia ilu jest takich cwaniaków? Prokuratura się tym zajmuje. Taka jest prawda, lekarzowi wiecznie mało,wie jak działa NFZ i wyciągają z pacjentów ile się da. To wszystko o czym piszesz było za po i jest za pisu będzie za posłem czy inna opcja polityczną. Zapewne jesteś ze środowiska lekarskie

maalak
2020-09-29 09:49:03
Ocena: -1(glosow:1)-+
Będzie za psl. Jesteś że środowiska lekarskiego zapewne więc prawda boli. Żeby była jasność nie bronie pomysłów pisu bo tu masz rację to pogłębi i tak już panująca korupcję. Ja mam pretensje i do NFZ za idiotyczne działania jak i do lekarzy, którzy do ja pacjentów ile wlezie jednocześnie płacząc jak im jest źle...

jakub1975wawa
2020-09-29 10:12:31
Ocena: 0(glosow:2)-+
Czlowieku masz zal ale patrz obkektywnie chkciaz nie wiem czy zdolasz. Jest za malo lekarzy, za malo pieniedzy w systemie! To problem systemowy! To powoduje cisnienie rynku z racji ze nie ma rynku oficjalneego to masz nielficjalny. Ludzie sami się wciskają do lekarzy przed kolejkę różnymi sposobami. Sami się w balona robicie. Akkceptujecie chory system ale narzekacie na lekarzy bo im mało. Kuzwa człowieku dorosnij, każdemu mało. Odwal się od lekarzy i tak stosunkowo mniej biora niż inni. Jak zapłacisz lekarzowi prywatnie za wizytę domowa to przyjdzie za 100- 150 zł. Elektryk po nocy przyje

jakub1975wawa
2020-09-29 10:20:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ja przynajmniej robię co mogę chce żeby system był zdrowy, żeby były zdrowe warynki ksztalcenia , specjalizacji i pracy. Chce aby pieniądze szły uczciwie na medycynę. Pieniądze są tylko trafiają w do dziwnych ludzi. Krytykuję ten glupi pomysł punktami ktory cofnie polska medycyna do czasów feudalnej medycyny z czasów PRL. Proszę Cię nie chrzan że, lekarz zły bo nie chce za pół darmo robić. Nikt tego nie chce. Masz zal ze musiales bulic ale tacy jak ty akceptuja ze pis wydal 2 mld zl na tvp zamiasf nz chore dzieci. Myślcie wreszcie !

maalak
2020-09-29 12:46:31
Ocena: -2(glosow:2)-+
A gdzie ja napisałem że to akceptuje finansowanie szczujni?! Błędnie interpretujesz. Mam żal i tyle. Widzę jak traktujecie ludzi z funduszu i widzę jak traktujecie na prywacie. Więc waszej winy też jest w ciul. Zamiast iść na wojnę z rządem tak jak górnicy czy inni protestujacy wolicie doic pacjenta.

jakub1975wawa
2020-09-29 15:34:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
Chłopie my robimy swoje mało to my mlodzimlekarz robiliśmy? Sygnalizowalismy! Mówiliśmy protestowalismy! Postulowalismy podniesienie finansowania! I co ? Ktoś nas poparł? Bylo szcucie ośmiewanie było wynajdywanje kawioru, zaglądanie do garażu! Ja tam sobie poradzę i demokracji i w dyktaturze , nawet komunikacja bede potrzebny, tylkovmi po prostu szkoda jak marynowane jest życie ludzkie i wspólne kasa.

jakub1975wawa
2020-09-29 15:42:10
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ja tu ostrzegam że będzie poważny problem korupcyjny taki że Polacy będą płacić kasa i zyciem.Ty zaś tylko o tym że lekarze nie leczą w POZ tylko prywatnie i zdziwiony że prywatnie chetniej pracują bo wiecej zarabiają. A co lekarz to niby musi z jakiegoś kurna szlachetnego powodu brać gorsza prace bo tak ci jest wygodnie? Ty tak robisz? Szkoda gadać!

maalak
2020-09-29 16:06:49
Ocena: -1(glosow:1)-+
Ale zgadzam się z Tobą że każdy rząd ują robił. Może trochę generalizuje,niestety trafiłem na ujowych lekarzy,którzy mojej matce podczas choroby nowotworowej odmawiali leczenia sugerując brak miejsca czy inne pierdoly "chyba że" i bez koperty ują się zalatwilo. Wiem że pod rządami jedynie słusznej władzy będzie coraz gorzej. Smutne to jak cholera. Wkur.ia fakt że jest masz cwaniaków w waszym fachu. I co do wyższych twoich komentarzy ,masz rację jako naród jesteśmy strasznie głupi że dajemy się doic takim cwaniakom i cały czas wybieramy pis lub po które o zdrowie wyborców nic nie dbają . Ta

maalak
2020-09-29 16:08:04
Ocena: -1(glosow:1)-+
Także wybacz, trochę emocjonalnie podszedłem do rozmowy. Fakt każdy chce zarobić i nie powinienem każdego wrzucać do jednego wora jedni robią to z głowa i pomagają inni po prostu doja bo mogą...

bigmarkus
2020-09-29 20:15:54
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

maalak
2020-09-29 21:11:51
Ocena: -2(glosow:2)-+
Big no to raczej oczywiste,że to lekko mówiąc średnio normalna sytuacja. Jak napisałem wyżej,podszedłem trochę emocjonalnie po przeżyciach z ujowymi lekarzami,przeprosiłem,nie powinienem wrzucać wszystkich lekarzy do jednego wora. Mnie po prostu wpienia jak każdy zwala całą wina tylko na pis gdzie całą korupcją była od zawsze,kolejki? Jasne że były,nikt z tym nic nie robił, pis to pogłębia. A patrząc na ostatnie wybory ludzie ują się nauczyli. Mam wrażenie ,że co niektórzy obudzili się wczoraj i nie chodzi o to że bronie pisu, chodzi mi o to że u władzy są wciąż te same , które wielkiego uj

maalak
2020-09-29 21:14:46
Ocena: -2(glosow:2)-+
Wielkiego ują robią dla nas. Wpienia mnie to ,że naród daje przyzwolenia na takie korupcyjne działania lekarzy a oni to wykorzystują. Taka bezsilna złość Dylana w necie. Wiem że powiesz głosuj na konfederację, co z tego ,że mają parę ciekawych pomysłów jak są zbyt nieobliczalni pod każdym innym względem i są zbyt podłączenia pod sukienkowych

jakub1975wawa
2020-09-30 19:26:03
Ocena: 0(glosow:0)-+
No i dlatego się czepiasz mnie, ja ktory krytykuje kolejny durny pomysł pisu ktory tym razem wprowadzi turbokorupcje

bigmarkus
2020-09-30 20:59:14
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

maalak
2020-09-30 21:21:59
Ocena: -1(glosow:1)-+
Jakub przeprosiłem. Serio trochę nerwowo podszedłem do rozmowy,zwłaszcza jak ktoś krytykuje tylko jedna partię o katastrofalny poziom nfzu. To nie jest niedopatrzenie 5 ostatnich lat tylko. A co się dzieje podczas wyborów? Okazuje się że są tylko dwie partie. Bigus w tym sęk nie ma na kogo. Czekam co zrobi Hołownia Ale obawiam się, że będzie kolejnym kukizem. Co do łapówek ja mam doświadczenia w drugą stronę jestem przedstawicielem handlowym,dużo jeżdżę i jak już mnie łapią kończy się na upomnienia, teścia się wizyta musi dbać w łapę bo musi pilnie iść na operację kolana bo inaczej o po

maalak
2020-09-30 21:27:40
Ocena: -1(glosow:1)-+
Mogli by wprowadzić opcję edytowania tekstu... Teść natomiast co wizyta u lekarza musi dbać w kopertę by jakoś przyspieszyć operację, która wyznaczyli mu na kwiecień przyszłego roku jednocześnie sugerują, że może coś się da z tym zrobić i może uda się przyspieszyć. W świętokrzyskim to bez skrępowania. Bez tej operacji o powrocie do pracy może zapomnieć. Także jest takie fajne powiedzenie. Wszędzie dobrze tam gdzie nas nie ma.
Dzień jak co dzień w RPA.
główna
Dodano: 01.09.2018, 17:49:39   przez: adi122002
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 66Skomentuj (25) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0