Ukryj komentarze(86)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Łowca
dino450
2011-09-05 15:02:49
Ocena: 10(glosow:14)-+
Napisal prawde. Polsat wali w kulki z ludzmi
krzysztof1945
2015-05-22 15:52:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
Obelgi spłyną po firmie jak woda po gęsi. Polsat jest odporny. Przedsiębiorstwo pana Solorza ignoruje wszelkie reklamacje i działa na zasadzie - przeczekać burze, klient się zniechęci , a my i tak naślemy na niego windykatorów. Na Polsat nie ma innego sposobu jak tylko trzymać się od niego z dala.
malika2121
2011-10-07 12:12:22
Ocena: 0(glosow:0)-+
wreszcie ktoś im pojechał równo:) brawo
reklamawww7
2011-09-17 20:54:56
Ocena: 1(glosow:1)-+
dokładnie...mocny na papierze - a list w szufladzie leży :-P
ozgii
2011-09-08 11:30:09
Ocena: -11(glosow:11)-+
A wy co popieracie jego zdanie walcie sie z całym szacunkiem na pysk i zgłoscie sie do rzecznika praw konsumenta. A On z was ma niezły ubaw po godzinach pracy, zresztą tak jak Ja i całe grono moich kolegów! Debilizm w tym narodzie trzeba wytępić! Pozdrawiam Bez Szacunku Pracownik CYFROWEGO POLSATU
ozgii
2011-09-08 11:25:48
Ocena: -7(glosow:7)-+
Siedzi ciągle przed tv i marudzi jak to mu nie jest źle. Weź sie koleś ogarnij i napisz cos jak człowiek inteligentny a nie jak prostak, Mylisz pojęcia, dekoder pewnie sam do dupy wkładałeś i teraz gdy sie zabrudził to ci najzwyczajniej niedziała. To nie jest wina Cyfrowego Polsatu.
ozgii
2011-09-08 11:23:14
Ocena: -7(glosow:7)-+
procedur to ssijcie.... Cp to pożądna i solidna firma która ciągle sie rozwija, a nie stoi w miejscu jak cała reszta korporacji.
Ludzie którzy piszą takie listy są zwyczajnymi prostakami pewnie bez 4 zębów i ich IQ nie przekracza poziomu IQ leniwca.
ozgii
2011-09-08 11:21:12
Ocena: -6(glosow:10)-+
Witam wszystkich niezadowolonych klientów CP. Jesteście jedną wielką bandą Idio+tów, która szczerzy zęby w internecie, a gdy pzrychodzicie do punktów to nawet wysłowić sie nie umiecie. Ciągle tylko: eee... yyyy... no bo wie pan. Nie kur... Niewiem! I jeśli nie potraficie sie dostosować do wymogów i
kalusia511
2011-09-07 14:25:17
Ocena: 2(glosow:2)-+
Należało się.. !:) Pozdrawiam autora listu.. Hmm ciekawe,czy otrzymał jakąś odpowiedź.. ?:D
ocia11
2011-09-06 22:44:37
Ocena: 2(glosow:2)-+
Zasługują na taki list. Cyfrowy Polsat to nic innego, jak wielki bałagan. Nie dość, że pracownicy nie mają zielonego pojęcia, opłacanie nic dla nich nie znaczy, bo i tak blokują programy nie wiadomo dlaczego, to jeszcze ich oferty zmieniają się co 24h. Naprawdę ktoś musi się za nich wziąć.
BlackCherry
2011-09-06 19:34:11
Ocena: 0(glosow:2)-+
djblue12 i fanta20062 a co niby do cholery konsultanci mają z tym wspólnego?!? Popracujcie sobie trochę na infolinii i zobaczycie jak tam jest słodko!!!
Panna.Zagadka
2011-09-06 18:52:23
Ocena: 1(glosow:1)-+
Sama miałam ochotę im takie coś wysłać. Szkoda, że się powstrzymałam... XD Trafny dobór słów. A ten przekaz emocji ^ ^ U mnie ma 5+
AnonimowyPremier
2011-09-06 18:45:16
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora
fanta20062
2011-09-06 13:07:01
Ocena: 1(glosow:1)-+
Biedny facet nerwy całkiem puściły. W sumie, to się nie dziwie. Na jego miejscu osobiście poszła bym wsadzić konsultantowi dekoder w d... Pisemko pełne fantazji :)
vashthestampede
2011-09-06 12:38:21
Ocena: 1(glosow:1)-+
wiocha tor aczej cyfrowy polsat a nie to sluszne calkiem pismo.
leje21
2011-09-06 11:59:08
Ocena: 2(glosow:2)-+
popieram typa ... znam ten bol place kur*** za cyfre + umowa jeszcze 1.5 roku a nnie moge odbierac programow bo jakies drzewo zakluca sygnal na infolini odsylana do salonu gdzie zostala podpisana umowa w salonie mowia ze dzwonic do centrali to do chu*** o co tu chodzi ?
kicek_x
2011-09-06 11:46:22
Ocena: -13(glosow:13)-+
Po tak pięknej przemowie jaką złożył na piśmie Pan K.K. doszedłem do wniosku, że człowiek jest słaby psychicznie, a na dodatek cham i prostak, który nie ma pojęcia nic o pracy na stanowisku konsultanta-jakby to byla ich wina.
Ps taki pseudo konsultant wklada go sobie do dupy a ty pozniej do mordy
OnaJestSzalona8
2011-09-06 11:35:30
Ocena: 3(glosow:3)-+
rozumiem go ^^ i doceniam... ludzie, którzy się cackają, nigdy nie będą mieli tego, co chcą mieć :) tak już jest na tym świecie, trzeba być asertywnym i mieć swoje zdanie, bo inaczej się po prostu zginie...
martyna08067
2011-09-06 11:32:25
Ocena: 3(glosow:3)-+
Facet stracił już cierpliwośc i uważał pewnie,że kulturalnie już nic nie da:)
BlackCherry
2011-09-06 09:53:21
Ocena: 1(glosow:1)-+
niestety taka prawda, tak właśnie dzieje się w CP i dlatego dużo pracujących tam konsultantów tam nie wytrzymuję ponieważ są bezradni na ludzkie problemy które ciągną się miesiącami...
Helter-Skelter
2011-09-06 09:33:11
Ocena: 2(glosow:2)-+
Nie wiecie czy koleś pisze usługowo takie teksty?
Parę instytucji by się znalazło.
jebacdziunie
2011-09-06 09:19:39
Ocena: -1(glosow:1)-+
dobry koleś xD SZACUN!
redneck2011
2011-09-06 00:38:58
Ocena: 1(glosow:3)-+
Miałem podobny problem ze szmaciarzami i nasłali na mnie "Kruka" , ale Rzeczniczka spowodowała , że patałachy-mi kasę zwracali a nie ja im.Współczuję!Z dala od takich usług!
blondi780
2011-09-05 22:52:01
Ocena: -2(glosow:2)-+
Za pewne na początku starał się załatwić wszystko na spokojnie, ale widocznie ignorowali go więc chyba miał prawo się wkurzyć... swoją drogą też miałam do czynienia z CP u siebie w domu i z tego co pamiętam też wiecznie były z nim same problemy;/
gieie
2011-09-05 22:16:34
Ocena: -1(glosow:1)-+
A ja mam neta u operatora od neta
TV sat u operatora sat
Tel GSN u operatora GSM
C Polsat mam głęboko w d..
Tanio piszecie w CP, no pewnie a może tylko proporcjonalnie do oferty.
Ta za 15 pln jest np w 100 % z kanałów które nie mają zapisu płatne w koncesjach.
Ktoś was robi w ....
stecbud
2011-09-05 21:32:40
Ocena: -3(glosow:3)-+
PS nie jestem pracownikiem CP itp ja mam już z nimi 3 umowe i place na czas jak cos sie dzieje zawsze konsultant pomoze a czasem jak ktos wiele nie wie z konsultantow moze byc przyczyna ze jest 1 dzien w pracy. kazdy z Was pierwszy dzien w pracy byl orlem i wszytko wiedział ?? nie wydaje mi sie !!
DreamPrincess
2011-09-05 20:57:41
Ocena: 1(glosow:3)-+
Ja napiszę krótko. Podobało mi się bardzo :D i pośmiałam się :D. A to jest najważniejsze :D. Ode mnie brawa za Inwencję :).
Kaczogrod758
2011-09-05 20:30:23
Ocena: 0(glosow:2)-+
A Ruta siedzi i zawija kasę w sreberka
tashunkewitko
2011-09-05 20:22:33
Ocena: -1(glosow:5)-+
Sram na Polscat, TVN, a najbardziej na liżące dupę klerowi TVP
Budda8223113
2011-09-05 19:36:18
Ocena: 1(glosow:3)-+
BRAWO!! Panie Krzysztofie !
drLOUBITCH
2011-09-05 18:54:11
Ocena: 3(glosow:5)-+
I bardzo słusznie, przynajmniej napisał prawdę. Niekompetencja i oszustwo są wszędzie. Ja osobiście też stykam się z podobnymi przypadkami ( internet blueconnect z T-mobile, chłam totalny, nie polecam, zmarnowane pieniądze ). A załatwić coś z tymi konsultantami - tragedia, banda niekompetentnych jeł
drLOUBITCH
2011-09-05 18:56:03
Ocena: 1(glosow:3)-+
...jełopów, którzy jedyne co potrafią to posługiwać się wyuczonymi zdaniami a jak człowiek ma jakiś problem to nie potrafią pomóc. Taka prawda.
bodex20
2011-09-05 16:16:32
Ocena: 0(glosow:8)-+
Hej!! Polsat Ma ponad 2/3 rynku telewizji cyfrowej. Jeżeli komuś nie zdoła od razu pomóc to jest to wywołane masą klientów.. Ja po opłaceniu miałem podobną sytuację, przez 2 tyg nie odbierały kanały aż MIŁY konsultant poradził abym zostawił włączony dekoder na 30 min na kanale info i ...magia!było o
damianes123
2011-09-05 14:36:59
Ocena: 10(glosow:14)-+
Do mnie dzwonili ze mam nie zapłacony rachunek a płace na pół roku do przodu . Wyłączyli mi telewizje . A jak doszli ze zapłaciłem to nawet przepraszam nie usłyszałem.
kornelia75
2011-09-05 14:17:50
Ocena: 5(glosow:5)-+
Wild25 a moze jeszcze napisz jak robicie w wała klientów i nie odbieracie poczty, żeby dowalić kary? Miałam juz taką sytuację i użerałam się z tą telewizją zanim rozwiązałam umowę jak ze stonką.
KubiX66
2011-09-05 14:10:59
Ocena: 7(glosow:9)-+
Brawo !!! Właśnie coś takiego sam bym napisał ale nie miałem odwagi nigdy. CP robi się żałosny... Oni jak idioci dzwonią tylko po to żeby przypomnieć, że trzeba zapłacić za następny miesiąc. W tym roku już kończy się umowa. Uff... Dla tego pana co pisał list WIELKI + . Z poważaniem i Szacunkiem :)
RevanlLegoras
2011-09-05 13:54:24
Ocena: 8(glosow:12)-+
"Z poważaniem ale bez szacunku" :D
Artemis
2011-09-05 13:50:19
Ocena: 3(glosow:5)-+
Ogólnie cenowo Polsat przoduje(jak na razie, eNka wprowadza pakiet za 40 wiec CP może się ugryźć)O jakości szkoda gadać. Ogólnopolskie firmy to szajs wyzyskujący klienta, pracowałam w punkcie CP,wiem co się dzieje w innych tv,różnych operatorach kom. Generalnie to jest totalny syf
recruit
2011-09-05 16:57:35
Ocena: -5(glosow:5)-+
mam najwyższy pakiet Polsat za 99 PLN, maja najlepsza ofertę !
najpierw dostałem 6 miesięcy za darmo, potem odnowiłem umowę i dostałem 12 miesięcy za 39 PLN i dopiero po tym czasie wraca do pełnej stawki. Czyli od roku mam pełen pakiet z 38 HD i VOD cały czas i zapłaciłem łącznie 230 PLN na rok !!!
invie
2011-09-05 13:29:28
Ocena: 8(glosow:10)-+
W takim razie większośc ich klientów ma źle ustawioną antenę;| Daj spokój, gościu, prawda jest taka, że robią ludzi w chu*a. Jak klient się spóźnia o jeden dzień z wpłatą, to szybko się odzywają, gnoje, ale kiedy chodzi o prawa klienta... Szkoda gadać.
główna
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0