Ukryj komentarze(263)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Wyjadacz
candyshop
2011-12-07 01:31:11
Ocena: 19(glosow:25)-+
Niby klaps nie szkodzi, ale czego on tak naprawdę uczy?? po pierwsze to dziecko boli, po drugie uczy stosować przemoc, po trzecie rodzi brak zaufania i szacunku do rodzica.
Niby niewinny klaps, a jednak...Takie metody wychowawcze nie są dobre i tyle.
butterflayy079
2012-01-06 16:12:30
Ocena: 1(glosow:1)-+
Przemoc z jakiego powodu, dla jakiej przyczyny i z jakim skutkiem??
WilczeOko
2012-01-04 23:04:08
Ocena: 4(glosow:6)-+
Jeszcze jedno - mimo, że jestem bardzo surowym Ojcem (jednocześnie równie kochającym), nie wyobrażam sobie używania paska. Moje słowa, mój podniesiony ton - czasami mam wrażenie - że boli Dziecko bardziej.. niż miałbym jeszcze uderzyć w tym miejscu.
rusengun3
2011-12-30 18:49:53
Ocena: 1(glosow:1)-+
do tego ma wyrok za kradzieże jeszcze z I gimnazjum, a własnego ojca uważa za gorszą istotę niż gówno które własnie wydalił. I teraz sami stwierdźcie, oczywiście nie sugerujcie się tylko mną, ale czy jest tak na prawdę dobry sposób by dobrze wychować dziecko ?? Bo według mnie nie ma.
rusengun3
2011-12-30 18:46:46
Ocena: 2(glosow:2)-+
że czasem ten sposób przywoływania do porządku się przydaje. Ja np. memu ojcu jestem za to wdzięczny. Dam tez jeszcze przykład mojego kuzyna, jego ojciec nigdy nie uderzył, po prostu starał się wszystko załatwiać na kompromisie. Efekt jest teraz taki że mój kuzyn jest ćpunem, nałogowym palaczem,
mahen
2012-01-04 23:12:02
Ocena: 1(glosow:1)-+
90% ludzi młodych do wprowadzenia bezstresowego wychowania było normalne, miało wpojone zasady i wiedziało co to szacunek. A teraz 90% to pier...ych popaprańców którzy do momentu gdy nie poukładają sobie życia wylądują na bruku..Ja jestem za kara cielesną ale oczywiście bez przesady jaką pokazuję zd
rusengun3
2011-12-30 18:42:01
Ocena: 1(glosow:1)-+
Co Prawda mnie ojciec kilka razy trzepnął z liścia, ale na tzw kwaśne jabłko nie sprał nigdy. Jak tak pomyślę ... że gdyby tego nie nie zrobił, to bym w takich momentach nie otrzeźwiał. A tak to po takim trzepnięciu dochodziło do mnie co ja wyprawiam. Na moim przykładzie przekonałem,
grzyb430
2011-12-23 18:18:20
Ocena: 1(glosow:3)-+
candyshop - klaps uczy wiele.... widać to po pokoleniu gimbusów i nie dorowzwojów teraz a po pokoleniu naszych rodziców wychowanych twarda ręką z trzeźwym podejściem do życia. Nie ma w ogóle mowy o wychowaniu bez klapsów itp. Że to niby stresujące tak? a te wszystkie gry to dzieci nie stresuja? ahha
maks1523
2011-12-19 21:08:52
Ocena: -1(glosow:1)-+
ja zawsze jak cos wywinolem to dostalem od ojca czy tez od mamy za co jestem im bardzo wdzieczny bo wtedy wiedzialem ze nie dostalem za nic nie wyroslem na takiego bezmuzga jak dzisiejsze mlodzież co aby cpaja w szkole zachowuja sie jak by byli niewiadomo kim i nie maja szacunku dla starszych
MrDementorex
2011-12-15 19:31:10
Ocena: 2(glosow:2)-+
Mój tata z wywiadówki wrócił.
rzyletka
2011-12-14 09:50:52
Ocena: 2(glosow:2)-+
To nie jest bezstresowe wychowanie, to pójście na łatwiznę.
Bezstresowe wychowanie nie oznacza, że trzeba gadać tylko, ja swojego 6-cio letniego syna nie biję, ale stosuję inne kary: brak bajki, nie wychodzimy do znajomych, nie może się bawić ulubioną zabawką, ale największa kara dla niego, to jak
rzyletka
2011-12-14 09:54:02
Ocena: 2(glosow:2)-+
się do niego nie odzywam, najzwyczajniej w świecie się na niego obrażam. Czuję się wtedy wstrętnie, czasem jakbym sama miała te 6 lat, ale to przynosi efekty, bo samym powtarzaniem słów dużo się nie zdziała. Każdy musi wypracować swoje metody, ja byłam bita przez rodziców i dlatego mojego dziecka
rzyletka
2011-12-14 09:56:22
Ocena: 2(glosow:2)-+
nie uderzę. Pamiętam, jaki to jest strach, słuchałam się rodziców, bo bałam się, a nie dlatego, że czułam do nich szacunek, miłość, czy jakiekolwiek uczucie wyższe. To był czysty instynktowny strach, jestem teraz znerwicowana i nie chcę zafundować tego swojemu synkowi, bo go kocham.
rzyletka
2011-12-14 09:59:26
Ocena: 3(glosow:3)-+
Pamiętajcie, że pasem szacunku i miłości dziecka nie nauczycie, a już o zaufaniu w ogóle możecie zapomnieć.
Ja cieszę się miłością i szacunkiem mojego dziecka, na które ciężko pracuję od początku każdego dnia, tv i internet dziecka za was nie wychowa. Kochajcie swoje dzieci.
Afrodytka1891
2011-12-14 10:31:46
Ocena: 0(glosow:2)-+
ten komentarz do którego się odnosisz to 1/4 historii ktora jest trochę niżej :)
DonLucciano
2011-12-14 00:30:27
Ocena: 0(glosow:2)-+
synek... nie ma takiego bicia...
paullla17
2011-12-13 21:41:51
Ocena: 2(glosow:4)-+
ja i koleżanka z gim byłyśmy wychów. bezstresowo. ja czas gim chcę zapomnieć.. pale się ze wstydu, a ona była aniołem uwielbianym przez wszystkich istnie nieskazitelna... tylko mnie mama nie kochała a ją tak. uczono ja, chwalono i mówiono jak się zachować, mnie tak nie wychowano.
WilczeOko
2011-12-13 21:37:07
Ocena: 0(glosow:6)-+
Ja24: Rozumiem, że zamieniłabyś świetlicę na rzeczywistość, w której brakuje od pierwszego do pierwszego, a czasami nie ma nawet za co kupić chleba? Przez pierwsze 6 lat Syna - był wychowywany głównie w Domu (na świetlicy nie był). Nie powiem, zwróciło się to. Ale jakim kosztem? MOJEGO ZDROWIA......
ja24
2011-12-13 21:55:50
Ocena: 1(glosow:1)-+
a ty myslisz ze sie w niewiadomo jakim bogactwie chowałam rodzice zostawiali mnie w swietlici bo kosztowalo to 5 zl miesiecznie zeby mogli zapuerdalac 12 h w robocie gdzie wyplate dostawali z opuznieniem po kilka mc. bo zaklad nie mial pieniedzy aby im wyplacic wyplat
WilczeOko
2011-12-13 21:24:12
Ocena: 0(glosow:8)-+
Ja24: wiesz, na początku obawiałem się tego, że moje Dzieci mają .. wszystko. Raz nawet przesadziłem, i na pewne święta - Dziecko miało pełen pokój prezentów. Aż Żona złośliwie żartowała, bym do Psychiatry poszedł. Ale zwróciło się wszystko. Dziś już ma skromne prezenty. Nie zepsuło to Jego....
paullla17
2011-12-13 20:38:53
Ocena: 2(glosow:4)-+
wiecie jak się psy szkoli? się ku... nagrodami wskazuje zachowanie a próbujcie idioci psa sztuczek pasem nauczyć. i jest jak z dziećmi, najlepsze wyniki osiągniemy dzięki nagrodą a przez strach to jeszcze można stworzyć psychopatę a pies może cię ze strachu ugryźć.
WilczeOko
2011-12-13 20:41:28
Ocena: 0(glosow:10)-+
Genialny komentarz! Właśnie ja tak robię - motywuję nagrodami. Dziecko aż CHCE być grzeczne! I chodzi, i chwali się efektami w Szkole.. :-) a uwierzyć na słowo możecie, że z natury jest z Niego kawał łozuziaka. Ma bardzo dużo energii w sobie. Na szczęście dobrze pożytkowanej, jak na razie..
WilczeOko
2011-12-13 20:48:34
Ocena: 2(glosow:10)-+
Dzięki wielkie za to. Właśnie zawołałem Synka do pokoju i Mu przypomniałem o tym, że jak tylko będę miał możliwość, nagrodzę Go za to, że Pani w Szkole bardzo Go chwali. Nawet na zajęciach wyrównawczych dziś Żonie powiedziała Nauczycielka, że czyni On ogromne postępy..
WilczeOko
2011-12-13 20:14:34
Ocena: 0(glosow:10)-+
no i w celu dyskusji to właśnie wstawiłem - dzięki .. nie jestem dzieckiem neo, by siedzieć tylko i kraść czyjeś pomysły .. wstawiając dwa absurdy, kierowałem się jedynie .. czynnikiem .. edukacyjnym .. bo chciałem poznać Ludzi o podobnych poglądach...
michalak987654321
2011-12-13 20:11:13
Ocena: 2(glosow:6)-+
bij chlopaka poczekaj kilka lat a on sie zamści
WilczeOko
2011-12-13 19:52:34
Ocena: 3(glosow:11)-+
Rozumiem Twoje słowa, ale pod poprawkę musisz wziąć fakt, iż to nie pas jest odpowiedzialny za efekty wychowania. Prawda jest taka, że dziś Dzieci są wychowywane przez TV, internet, komputery i środowisko. Rodzice, w dobie kryzysu, mają coraz mniej czasu. To w tym tkwi problem..
Afrodytka1891
2011-12-13 19:58:09
Ocena: 4(glosow:4)-+
WilczeOko bo wcześniej dzieci wiedziały że jak nabroją spotka je kara, a dzisiaj?? rodzice sobie pogadają a one to mają głęboko gdzieś bo wiedzą że na tym się skończy, proste.
WilczeOko
2011-12-13 20:03:31
Ocena: 0(glosow:10)-+
Dziś nawet kara ma stosunkowo małe oddziaływanie. Dzieci narażone są na demoralizację, której nie jesteśmy w stanie zatrzymać, bo jest na to niepisane pozwolenie społeczne. Na studiach broniłem pracę lic. z zakresu psychologii (wychowywanie Dzieci - właśnie). W demoralizacji szukajmy źródeł...
WilczeOko
2011-12-13 21:27:41
Ocena: 0(glosow:8)-+
Ja24: wiesz, na początku obawiałem się tego, że moje Dzieci mają .. wszystko. Raz nawet przesadziłem, i na pewne święta - Dziecko miało pełen pokój prezentów. Aż Żona złośliwie żartowała, bym do Psychiatry poszedł. Ale zwróciło się wszystko. Dziś już ma skromne prezenty. Nie zepsuło to Jego....
smoczycaWGW
2011-12-13 10:10:52
Ocena: 2(glosow:2)-+
bolesna prawda
klakier1110
2011-12-13 00:29:52
Ocena: -1(glosow:3)-+
bylo na demotach
Afrodytka1891
2011-12-12 22:47:03
Ocena: 8(glosow:8)-+
Pamiętam pewną sytuację jakiś czas temu. Jechałąm autobusem na uczelnię i za mną siedziała młoda dziewczyna a na siedzeniu obok młoda matka z dzieckiem. dziecko szalalo po autobusie, kopało ludzi, pluło, wyczyniało cuda a matka nic tylko biegała za dzieckiem kiwając paluszkiem i mówiąc, że tak nie w
Afrodytka1891
2011-12-12 22:48:35
Ocena: 9(glosow:9)-+
wolno. W końcu to dziecko podeszło do tej młodej dziewczyny i uderzyło z całej siły ręką w pudełko które trzymała na kolanach, pudełko spadło i jak się okazało był to zestaw kieliszków. Zbulwersowana dziewczyna zwróciłą się do matki o zwrot za kieliszki oraz z prosbą żeby uspokoiła swoje dziecko na
Afrodytka1891
2011-12-12 22:50:02
Ocena: 13(glosow:13)-+
to matka dziecka jej odpowiedziała: "na dziecko się nie krzyczy ani nie bije tylko się tłumaczy, to jest bezstresowe wychowanie." na co dziewczyna napluła jej w twarz i powiedziała " ja tez byłam wychowana bezstresowo" i wysiadła.
piotrek2011m
2011-12-12 22:29:48
Ocena: -1(glosow:5)-+
Lej! Dorośnie, ty będziesz lany!
out13
2011-12-12 20:29:01
Ocena: 6(glosow:16)-+
Przeczytałem to wszystko do dołu i powiem że 5% tu komentujących ma pojęcie o wychowywaniu dzieci, ma szacunek do dzieci i kocha swoje dzieci. Też jestem ojcem i nie o to chodzi żeby dziecko pamiętało olbrzyma z wściekłymi oczami i pięścią w górze. Nie ta droga, ale jeszcze gorsze jest "bezstresowe
out13
2011-12-12 20:32:29
Ocena: 8(glosow:18)-+
wychowanie" bo wtedy rosną "urodzeni mordercy", Ja dla mojego ojca nie mam i nie miałem szacunku bo pamiętam go jako potwora i cieszyłem się jak umarł. dzieci nigdy nie uderzyłem, setki razy wydarłem mordę z czego dumny nie jestem ale mam szacunek bo jestem z Nimi jak jest dobrze i jak jest źle.
out13
2011-12-12 20:34:44
Ocena: 4(glosow:10)-+
Wiedzą że mogą mi ufać i że wejdę w ogień za nimi a nie za wszystko będę karał.To tu to nie jest wiocha tylko ograniczenie i zwalanie swoich porażek na barki dziecka. To powinno być w Tv jako spot informujący, reklama społeczna a nie na portalu typowo prześmiewczym. Amen
Afrodytka1891
2011-12-13 16:49:19
Ocena: 1(glosow:3)-+
Każdy wychowuje dzieci na swój sposób i raczej nie Tobie dane jest to oceniać kto robi to dobrze, a kto nie. Mylisz podstawowe pojęcia, to że rodzić da dziecku klapsa (w liczbie pojedynczej) jest od razu katowaniem i znęcaniem się, albo oznacza że nie ma wsparcia w rodzicach i są potworami??
Afrodytka1891
2011-12-13 16:51:24
Ocena: 1(glosow:3)-+
"Jak dziecko zrobi coś złego to tym bardziej za nim stanąć murem a nie walić po głowie" teoretycznie przypuśćmy że Twoje dziecko zostanie przyłapane na gorącym uczynku na kradzieży, mówisz że należy je pogłaskać po główce, albo wytłumaczyć że to jest be i fuj?
WilczeOko
2011-12-13 20:01:21
Ocena: -1(glosow:9)-+
OUT13 - jestem dumny, że Ciebie poznałem. Choć Nasze historie różnią się, ja też miałem przejścia.. z chorą Matką.. Jej choroba (psychiczna) była na tyle poważna, że będąc jeszcze Dzieckiem wręcz myślałem o .. zabójstwie. Dziś już jest inaczej. Moja Miłość do Niej - Ją zmienia.. już jest lepiej....
redaktor_maj
2011-12-12 20:28:07
Ocena: 1(glosow:1)-+
Jeżeli dyscyplina dla dzieci to samo zło,to dlaczego dorośli muszą tak często iść do więzienia lub trafiać na wiochę? A tak na marginesie achaja1 Ernest Hemingway dopiero w wieku 25 lat odkrył że jego ojciec nie jest dupkiem.
kokodylka
2011-12-12 23:41:35
Ocena: -2(glosow:4)-+
Teraz dopiero zaczęłam czytać komentarze niżej, więc postanowiłam jeszcze coś dodać- jeśli chodzi o klapsa, to klaps też sprawia ból. Znęcanie się to już nie jest (jesli się nie zadaje klapsów raz za razem i z całej siły), ale moim zdaniem to nie jest najwłaściwsza metoda.
Shadovv
2011-12-12 20:24:28
Ocena: 0(glosow:2)-+
Same super nianie – dookoła świetnie fajnie , pięknie jak na filmie, niestety życie pokazuje coś innego i czasem nie ma czasu na tłumaczenie czemu mamusie nie stać na samochodzik za 50zł tylko na ten za 5zł. I co będziecie dziecku wyciągi z konta i paski z wypłaty przedstawiać przy kasie w h
WilczeOko
2011-12-13 20:06:54
Ocena: -1(glosow:9)-+
Shadovv, Bogu dziękuję, że z tym nie ma problemu u mnie. Mój Synek jest tak nauczony, że .. nigdy nie dokucza, gdy widzi, że brak środków na dodatkowe zakupy. Bo .. wie, że jak mam, zrobię wszystko, by był zadowolony. Gdy byłem przy kasie, kupowałem od groma zabawek. Dziś już nie. I w ogóle nie narz
WilczeOko
2011-12-13 20:11:26
Ocena: -1(glosow:9)-+
Achaja1, nie zgodzę się z Tobą, że na szacunek trzeba sobie zasłużyć. To błąd logiczny występujący na drodze zaburzonych relacji w wychowaniu, gdy Dziecko nastawione jest na .. konsumpcję. Mój Synek ma od groma ode mnie .. dyscypliny. A w chwili, gdy na Niego nakrzyczę, jest w stanie .. przytulić m,
WilczeOko
2011-12-13 20:12:52
Ocena: 1(glosow:9)-+
* jest w stanie przytulić mnie, pocałować w policzek - tak, jakby nigdy nic się nie stało. Staram się wychowywać Go w duchu otwartości, uprzejmości, by był pomocny dla innych. Może dlatego nie myśli o sobie? I jak focha się - to kwestia tylko minut..
jasnygwint1
2011-12-12 20:03:19
Ocena: -1(glosow:9)-+
Czy uderzyłbyś(upokorzyłbyś) swoje dziecko gdyby było dwa razy większe i silniejsze od ciebie lub świadome swoich praw i pomocy jaką może dostać i gdzie jej szukać?
jasnygwint1
2011-12-12 20:01:40
Ocena: -3(glosow:9)-+
Do wszystkich, którzy biją swoje dzieci (klapsy też się liczą). Rozumiem, robicie to bo inaczej nie umiecie wytłumaczyć. Co wg was powinien zrobić mężczyzna kiedy kobieta nie daje sobie czegoś wytłumaczyć? Też bić? Dlaczego bicie dziecka jest "OK" a bicie dorosłych już nie?
Afrodytka1891
2011-12-12 22:38:03
Ocena: -2(glosow:4)-+
karanie i "klapsy" są jak najbardziej dozwolone w świetle prawa. Ku zaskoczeniu co niektórych nie jest to naruszanie nietykalności cielesnej.
jasnygwint1
2011-12-12 19:59:04
Ocena: -1(glosow:11)-+
Zabawni są ludzie, któzy są wdzięczni rodzicom, że ich bili w dzieciństwie bo twierdzą, że to właśnie dzięki temu worośli na ludzi. Czy kiedykolwiek pomyśleliście, że może inne czynniki wpłynęły na to kim jesteście?
Afrodytka1891
2011-12-12 22:40:47
Ocena: -1(glosow:5)-+
"Zabawni są ludzie, któzy są wdzięczni rodzicom, że ich bili w dzieciństwie" wiesz czym się różni bicie od uderzenia? Inne czynniki mówisz... zaiste ciekawe. Wychowujcie "bezstresowo" swoje dzieci i życzę wam powodzenia za pare, parenaście lat jak dzieci wam się odwdzięczą. Każdy ma prawo do własneg
Afrodytka1891
2011-12-12 22:43:02
Ocena: 0(glosow:4)-+
własnego zdania, ale jak to się mówi: kto nie ma argumentów zaczyna obrażać.Każdy ma prawo do własnego zdania. tyle z mojej strony.
WilczeOko
2011-12-13 20:26:45
Ocena: 0(glosow:8)-+
Niestety, mój Ojciec, żyje tym myśleniem, że był wdzięczny. I on podnosił na mnie rękę, do czasu, aż nie zaczął się mnie bać, gdy pierwszy raz zobaczył moją pięść w górze, na gest ostrzeżenia. I wszystko zaczęło się zmieniać właśnie po tej sytuacji. W końcu zaczęliśmy ROZMAWIAĆ.......
JanPawel-II
2011-12-12 19:37:45
Ocena: -5(glosow:13)-+
Ruchałbym
blekitnaLaguna
2011-12-12 20:35:46
Ocena: 1(glosow:7)-+
kogóż byś ruchał? ojca czy dzieciaka?
jaskar74
2011-12-13 02:38:12
Ocena: 5(glosow:5)-+
prosze was odpuscie temu idiocie bo to zwykly troll nie majacy nic do powiedzenia ,i karmi sie tym ze piszecie do niego cokowiek ..a dziwie sie adminowi ze takie scierwo trzyma i nie zbanuje calego jego profilu ,olejmy jak tego drugiego ...a sam opusci nas
Kelly24
2011-12-12 19:01:28
Ocena: 1(glosow:5)-+
Powiem tak. Zauważyłam że właśnie stąd biorą się u małolatów te problemy np. z policją, narkotykami itp. To przez rodziców jak nie dadzą dziecku miłości w dzieciństwie to co się dziwicie że dzieci do nich też szacunku nie mają.. Jak już se do cholery robi ktoś dziecko to niech je kocha i o nie dba.!
wiedxma
2011-12-13 20:46:45
Ocena: 0(glosow:2)-+
mylisz sie, mam kilkoro rodzenstwa, matka po dancingach, ojciec nachlany... wiec bylo ciezko, potem dom dziecka..ale ZADNE z nas nawet nie pali, nie pije, nie bije, jestesmy wrecz nadopiekunczymi rodzicami!!!! dlatego ,ze nas bito... znam wielu sobie podobnych i z mojego dluugiego zycia wniskuje, ze
Shadovv
2011-12-12 18:43:36
Ocena: 9(glosow:9)-+
„Sala Samobójców” to kolejny filmowy przykład bezstresowego życia i braku ingerencji rodziców w życie ich dziecka. Nie popieram ani nie promuję stosowania przemocy ale jakieś respekt powinno dziecko czuć do rodzica i czasami klaps w tyłek potrafi więcej pomoc niż zaszkodzić.
out13
2011-12-12 20:43:13
Ocena: 1(glosow:7)-+
Ja na tym filmie byłem z córką i synem, tam było pokazane do czego doprowadza całkowity brak zainteresowania dzieckiem. lepiej nie raz zjeść "czerstwą bułkę" jak ganiać za "piękną maślaną" gubiąc po drodze wartość najcenniejszą jaką są dzieci i ich życie. Tam młody wybrał skrajne odejście od
out13
2011-12-12 20:46:24
Ocena: 1(glosow:7)-+
wszystkich wartości tylko po to by być przez kogoś zauważony, pokazać z krzykiem JA JESTEM. Utopił się w wirtualnej rzeczywistości bo rodzice chcieli dla niego dobrej szkoły ale zapomnieli go kochać. Ja napisze że to nie jest film o pedałach tylko o relacjach rodzice-dziecko. Polecam obejrzeć
Blues4Life
2011-12-12 18:25:17
Ocena: 2(glosow:4)-+
To jest właśnie problem dzisiejszych czasów.
Ale też dzieci a w szczególności młodzież prowokują swoich rodziców, wtedy powstaje spory konflikt i często dochodzi do przemocy.
WilczeOko
2011-12-13 20:22:43
Ocena: -1(glosow:9)-+
Ja dostrzegam na podstawie empirycznych badań, studiów, z teorii i .. autopsji - że .. problemy wychowawcze z Dziećmi rozpoczynają się od problemów między .. ich Rodzicami. Sam też dostrzegłem, z Żoną, swój błąd. Na szczęście w porę się ocknęliśmy i już ok z Dzieckiem. Nie sprawia problemów.....
WilczeOko
2011-12-13 20:24:38
Ocena: -1(glosow:9)-+
To było na samym początku, nie jestem w stanie Ci powiedzieć. Sam byłem w szoku. Przez lata uważałem, że .. to tylko On bił Matkę. Nie. Ona Go napierniczała do czasu, aż nie zaczęła się Jego bać. Powaga. Nie kituję. Być może to był pierwszy odcinek..
greentea992
2011-12-12 17:12:57
Ocena: 2(glosow:8)-+
ZAPAMIĘTAJCIE: Agresja rodzi agresję! A bite dziecko nie szanuje rodzica tylko się go boi. Zdecydujcie sami czy zależy wam na strachu dziecka czy na szacunku.
Afrodytka1891
2011-12-12 18:46:43
Ocena: 1(glosow:5)-+
nie myl znęcania się z trzymaniem dyscypliny. Nikt tu nie mówi o katowaniu dzieci tylko o przyszłowiowym klapsie.
AnonimovyPremier
2011-12-12 16:48:29
Ocena: -3(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora
szatanoslaw
2011-12-12 15:53:40
Ocena: -3(glosow:3)-+
a jak dziecko wda się w matkę to czemu go nie bić?
WilczeOko
2011-12-12 16:34:36
Ocena: -1(glosow:13)-+
Tensor, czytaj ze zrozumieniem - który raz już kieruję do Ciebie te słowa? Widzisz tytuł wrzutu? Nie widzisz. Piszę o tym, o czym Ty piszesz? Nie piszę. Dostałeś tu niezłe bęcki od Ludzi (przeanalizowałem Twoją historię) - dziś już rozumiem, dlaczego? Choćby z tego jednego powodu. Twojej paralogii..
AnonimovyPremier
2011-12-12 16:49:24
Ocena: -2(glosow:12)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Afrodytka1891
2011-12-12 18:52:09
Ocena: 1(glosow:1)-+
Tensor, akurat ten filmik z nauczycielem to fake
Afrodytka1891
2011-12-12 14:53:36
Ocena: 4(glosow:8)-+
Czytając komentarze zauażyłam, że wielu ludzi nie odróżnia znęcania się od uczenia dziecka dyscypliny. Jestem z pokolenia lat 90- niby niewiele ale różnicę w wychowaniu wida ć gołym okiem. Nie raz gdy nie rozumiałam dostałam od rodziców "w dupę" czy to paskiem czy smyczą dla psa ale jestem im za to
Afrodytka1891
2011-12-12 14:54:49
Ocena: 4(glosow:8)-+
wdzięczna- skoro nie rozumiałam jak się mówiło to przetłumaczyli inaczej i od razu łapałam o co chodzi.bo patrząc na dzisiejsze "bezstresowe wychowanie" chce mi się poprostu śmiać. Gówniarstwo wchodzi na głowę a rodzice pokiwają paluszkiem albo powiedzą że tak nie wolno a dziecko robi co mu się podo
Afrodytka1891
2011-12-12 14:56:44
Ocena: 4(glosow:10)-+
podoba. Gdy ja byłam młodsza gdy ktoś starszy zwrócił mi uwagę czyłam respect a nawet wstyd patrzac teraz na dzieci co do niektórych szczyli strach się odezwać bo albo zwyzywa albo uderzy albo jeszcze coś innego. Ja wiem tyle swoje dzieci będę wychowywać tak jak mnie wychowano i wiem że nie będzie p
Afrodytka1891
2011-12-12 14:57:13
Ocena: 5(glosow:5)-+
problemów. PS: przepraszam za rozpisanie się.
Afrodytka1891
2011-12-12 18:50:25
Ocena: 0(glosow:2)-+
WilczeOko komentarze są w dobrej kolejności i nic nie jest usunięte. marjannaa czy Ty odróżniasz bicie od trzymania dyscypliny?? Nikt tu nie mówi o katowaniu tylko o zasłużonym "dostaniu w dupę".
pikowanadama
2011-12-12 13:30:11
Ocena: -8(glosow:16)-+
i zgrozo jaki plagiat z demotow nawetobrazek nie zmieniony
n.jak
2011-12-12 13:04:07
Ocena: 7(glosow:9)-+
Tensor...nikt nie mówi,że razi klaps,ale spójrz w około,zobacz ile dzieci chodzi posiniaczonych lub głodnych i jest to wina rodziców. Dzieci same na świat się nie proszą a dorośli uprawiając sex powinni być świadomi konsekwencji,przecież o zabezpieczenia nie tak trudno....
Kurak-Leghorn
2011-12-12 12:55:25
Ocena: 7(glosow:23)-+
Tensor blagam zmien awatar bo jak patrze na twojom morde to mi sie rzygac che juz wolalem te usmiechniete dziewczyny od twojej mordy
Afrodytka1891
2011-12-12 18:54:21
Ocena: -1(glosow:1)-+
dokładnie, ale jak widać niektórzy mają swój świat i nie widzą między tym różnicy.
out13
2011-12-12 12:51:42
Ocena: 8(glosow:14)-+
nic nie mają, dziś ulubione alibi rodziców to ADHD, dysleksja. Kiedyś nazywano takich,urwis, łobuziak, głąb, leń a dziś wygodniej jest zwalić na barki "nowoczesnej choroby społecznej" Były jeszcze stare panny i kawalerowie a dziś są singelki i single. Taka nowoczesność
kaschen
2011-12-12 11:53:16
Ocena: 0(glosow:14)-+
a ja się cieszę ze czasami dostałam "wciere" od rodziców i nie jestem nastoletnią matką z opinią prostytutki. Większośc moich znajomych ma już minimum jedno dziecko, a niektóre z drugim w ciąży i samotnie je wychowują. Takie są skutki bezstresowego wychowania. gdyby nie to byliby też prawdziwi mężcz
WilczeOko
2011-12-12 11:58:36
Ocena: 9(glosow:27)-+
Tu nie chodzi o kwestię wychowywania, ale naginania i wykorzystywania swojej sytuacji do odreagowywania życiowej frustracji.. Mam Syna, zna on zarówno Miłość, jak i karę - na tyle jednak wszystko jest poukładane, że nie muszę podnosić na Niego ręki. Mój wzrok wystarczająco przekonuje Go.
Psychosocial666
2011-12-12 12:36:36
Ocena: 7(glosow:13)-+
To nie sa skutki bezstresowego wychowania, tylko braku wychowywania i zainteresowania ze strony rodzicow...sa tez inne kary niz spuszczanie wpier***
zagubiona99
2011-12-12 11:44:42
Ocena: 7(glosow:13)-+
Też mam dzieci, i niestety zdarzyło się,że dostali klapsa. Tylko, że nikt na tym nie wygrał a mnie gryzły wyrzuty sumienia. Nie ma co podnosić reki na dziecko.
WilczeOko
2011-12-08 23:19:02
Ocena: 11(glosow:27)-+
Ci, którzy tu komentują, nie dostrzegli jednego małego szczegółu: PASKA. Jestem Ojcem. Mam dwójkę Dzieci. I nie raz wyprowadzili mnie z równowagi. Ale jeszcze nigdy nie sięgnąłem po pasek. Nie wyobrażam sobie tego. Staram się dawać tyle samo dyscypliny, co Miłości. I to się zwraca....
WilczeOko
2011-12-12 12:05:46
Ocena: 4(glosow:26)-+
A widzisz.. ostatnio rozmawiałem w Szkole na temat Syna. Ma bardzo dobrą opinię. Jest duszą towarzystwa, bardzo pomocny, i grzeczny, mimo bardzo żywiołowego charakteru. Potrafi sprzątać nawet po innych Dzieciach, które w Domu nie są nauczone porządku. Uwierzyć mi możesz: nie jest łatwy do wychowania
Kurak-Leghorn
2011-12-12 13:00:16
Ocena: 1(glosow:21)-+
zmien awatar bo sie zerzygam tensor pedale i idz do fryzjera no chyba rze sie boisz
alex12345x
2011-12-12 23:35:15
Ocena: 1(glosow:1)-+
Tensor, wiesz czytajac twoje ostatnio dodane komentarze to patrze ze ty jestes jakims sadysta ! ciekawe czy tak samo spuszczasz lanie >za to ze cos zrobia nie tak< wiekszym od ciebie?? Jestes dobrym przykladem co zrobil z ciebie pasek twojego ojca..
alex12345x
2011-12-12 23:39:36
Ocena: 1(glosow:1)-+
I powiedz mi co sie czepiasz wilczegooka ze opowiada o swojej rodzinie? zobacz sam ile ty opisujesz sytacji ze swojej rodziny.. Probujesz byc nie wiadomo jakim madrala ale uwierz ze nie jedna osoba czytajac twoje komentarze rzyga juz przy pierwszym zdaniu
wiedzma2010
2011-12-08 16:26:09
Ocena: 2(glosow:16)-+
Czytam i stwierdzam-każdy ma prawo do własnego zdania.Podobno mamy wolność słowa.Po co więc te boje?Przecież zamiast "lania" możemy teraz zastosować inne metody np.kary,które skutkują :)Szacunek do rodziców nie może być ze strachu ,bo wtedy nie jest szacunkiem.Klaps owszem ,ale czy koniecznie?:)
WilczeOko
2011-12-07 01:46:43
Ocena: 9(glosow:27)-+
To powiem Wam przykład z dzisiejszego dnia. Mam 1,5 roczną Córeczkę. Kaskaderka wchodzi, gdzie nie trzeba. I martwimy się, by sobie krzywdy nie zrobiła. Jak wcześniej wchodziła na ławę, tak teraz na .. głośniki od kina domowego. Jak myślicie? Czy klaps, bądź po rączkach - coś dało? ONA NIE ZROZUMIAŁ
candyshop
2011-12-07 01:31:11
Ocena: 19(glosow:25)-+
Niby klaps nie szkodzi, ale czego on tak naprawdę uczy?? po pierwsze to dziecko boli, po drugie uczy stosować przemoc, po trzecie rodzi brak zaufania i szacunku do rodzica.
Niby niewinny klaps, a jednak...Takie metody wychowawcze nie są dobre i tyle.
dianusia
2011-12-06 17:36:19
Ocena: 12(glosow:22)-+
Dobrze,że ja mam grzeczne i dobre dziecko.
minettaa24
2011-12-06 14:44:17
Ocena: -6(glosow:10)-+
renifer!bluzgi nie dodaja doroslosci,ale wiem,ze grzecznie do takich ludzi sie nie da...inaczej nie zrozumieja!ludzie,ktorzy znecaja sie nad dziecmi i to popieraja,nie sa dla mnie ludzmi..tylko agresywnymi zwierzakami
minettaa24
2011-12-06 14:37:25
Ocena: -6(glosow:10)-+
lucy potrzebuje do psychologa!!!!!!!moze wlasie zamiast wywodzic sie nad przemoca domowa,trzeba zajac sie takimi sierotami jak ta dziewczynka...ktora zamknieta w domu bez przyjaciol szuka znajomych na czacie typu ''wiocha''..pozdrowienia dla sierotki!
lucy123
2011-12-06 18:43:08
Ocena: 4(glosow:12)-+
siedzisz na wioszce tak samo jak ja więc jeśli mnie masz za sierotke to sama nią jesteś. Jak każdy mam prawo się tu wypowiedzieć. A to że mam inne zdanie niz Ty nie upoważnia Cię do obrażania mnie. po naszych wypowiedziach chyba widać kogo lepiej wychowali rodzice, dziekuje.
minettaa24
2011-12-06 14:28:22
Ocena: -10(glosow:14)-+
jape to ty masz glabie!nie uczyles sie na biologii,ze mozg kazdy ma w tym samym miejscu??no chyba,ze sie go nie ma-jak w twoim przypadku!wy chyba macie jakies kompleksy,ze bierzecie to do siebie!ja z nikim tutaj nie rozmawiam..to po pierwsze!to nie sa ludzie na moim poziomie!!!
Renifr
2011-12-06 14:01:27
Ocena: 0(glosow:8)-+
Jeśli rodzic podnosi rękę bez przyczyny na dziecko, lub bije po twarzy i innych częściahc ciała prócz pupy to jest to karygodne. Klaps za przewinienie jeszcze (nie mam tu na myśli bicia aż do płaczu) żadnemu dziecku nie zaszkodził.
minetta - czy te bluzgi dodają Tobie dorosłości?
Zamknij_Okno
2011-12-06 11:03:24
Ocena: -9(glosow:11)-+
dzis wiekszosc dzieci nie poczulo reki ojca/matki i nie potrafia przejsc przez zycie z podniesionym czolem
minettaa24
2011-12-06 11:28:02
Ocena: -9(glosow:13)-+
jakos moje czolo jest caly czas podniesione i ''przechodze przez zycie''z sukcesami!pewnie zarabiam dwa razy wiecej od ciebie i mam dwa fakultety,jestem piekna i zaradna,a jakos nie poczulam reki Mamusi i Tatusia!to ty masz chyba jakies kompleksy!
Renifr
2011-12-06 09:37:05
Ocena: 6(glosow:10)-+
Każdy ma swoje metody wychowawcze. Nie popieram bicia ale też widzę wychowanie "bezstersowe" dzisiejszej młodzieży. Kiedyś nie do pomyślenia było pyskowanie do nauczyciela a dzis...? A ile nastolatków wychowanych bezstersowo ma wogle w d...e wartości,które przekazują im rodzice?
ziomekzlomek
2011-12-06 09:05:35
Ocena: 3(glosow:9)-+
To się bardziej na demoty nadaje... A tak wgl. osoby bite w dzieciństwie później robią dokładnie to samo(w 90%) swoim dzieciom bo mają traumy z przeszłości ;/ Współczuje im... a takich ojców, do lasu i zakopać!
GothicEye
2011-12-06 11:57:43
Ocena: 1(glosow:7)-+
outlaws13 i znowu muszę się z Tobą po części zgodzić :) ja również zostałam wychowana "twardym pasem" i wiem co to znaczy, a i krzyku nie brakowało. Krzyk po części przeniosłam w swoje wychowanie- nie jestem z tego dumna, a co do rozmowy to zgodzę się: rozmawiać... rozmawiać...
lucy123
2011-12-06 13:52:26
Ocena: -1(glosow:9)-+
Przykład : Stoję wczoraj w sklepie przy kasie, za mną stoją dwie dziewczyny (ok 13l.) Jedna mówi do drugiej "Ta jeb**ana, stara kur**wa znowu nie doładowała mi konta" na co druga pyta "kto?" a pierwsza "moja babka" druga "ale ty jestes miła" pierwsza " jestem miła jak mi sie chce"...
GothicEye
2011-12-06 14:07:11
Ocena: 2(glosow:6)-+
lucy123- wszystko ma swoje granice. To co piszesz, zachowanie małolatów- faktycznie jest nie do przyjęcia. Moja wcześniejsza wypowiedź dotyczyła tego, że w żadną stronę nie można przesadzać. Ani biciem- ani jego brakiem. Przede wszystkim chodzi o szacunek dzieci do rodziców i rodziców do dzieci
elmo9
2011-12-06 05:52:03
Ocena: 3(glosow:9)-+
minettaa co to ma 27 lat wpisane w profilu - tu chodziło o Twój wiek nie o wiek Twojej mamy. Po Twoich komentarzach wnioskuję że masz max 14 lat. Jeśli się mylę to Ty właśnie jesteś przykładem prawdziwej wiochy. A Kurak - nawet się nie wypowiem bo nie wiem jak to określić, poza tym szkoda słów...
minettaa24
2011-12-06 03:41:45
Ocena: -9(glosow:11)-+
dobra..ide spac..bo zanudzacie!pozdro dla alexa,bo madre rzeczy mowi!a ty lucy idz spac dziecko,bo chyba jest juz twoj czas:)
minettaa24
2011-12-06 03:35:18
Ocena: -7(glosow:11)-+
lucy i tobie chyba pozwalano na wszystko skoro jestes taka glupia!!!!
minettaa24
2011-12-06 03:28:46
Ocena: -8(glosow:12)-+
no nic...tensor ma rozdwojenie jazni!!!nic dodac...nic ujac..
minettaa24
2011-12-06 03:19:28
Ocena: -9(glosow:15)-+
skonczyles sie juz masturbowac,ze sie wpie*dalasz?:D
Tensor
2011-12-06 03:03:22
Ocena: 7(glosow:37)-+
Odpowiadanie każdemu po kolei nie ma sensu więc napiszę wprost. Nie popieram sadycyzmu, ale każde dziecko musi przynajmniej raz w życiu dostać wciry gdy coś poważnego przeskrobie. Kiedyś nikomu to nie przeszkadzało. Teraz przeszkadza i mamy efekt. Rozpieszczona do granic możliwości młodzież.
minettaa24
2011-12-06 02:48:45
Ocena: -6(glosow:16)-+
ale nie to,ze popieram bicie!!wrecz przeciwnie!! tylko ze w tym przypadku zrobilabym wyjatek!!!
minettaa24
2011-12-06 02:47:12
Ocena: -13(glosow:23)-+
Tensor musiales byc tak beznadziejnym dzieckiem,ze trzeba bylo cie lac:D hahaha!!! wiedzieli,ze jak nie dostaniesz po dupie to nic z ciebie nie bedzie!!hahaha i pewnie nie ma!!! mniej niz zeeeroooo....mniej niz zeeeeroooooo oo ..:D
minettaa24
2011-12-06 03:04:27
Ocena: -7(glosow:21)-+
chyba Tensorek miekknie w swoich wypowiedziach,albo ma rozdwojenie jazni!!koleszko,doskonale cie rozumiem!to chyba ty sie juz pogubiles w swoich wypowiedziach!no chyba,ze popatrzyles na swoje blizny na dupie i ci sie jednak przykro zrobilo!
lucy123
2011-12-06 03:10:06
Ocena: 5(glosow:19)-+
minettaa24 Naucz się czytać ze zrozumieniem może.Jak się bezstresowo wychowuje dzieci to potem rosną takie popaprańce co się gubią w świecie jak dorosną, pierwsze lepsze niepowodzenie i się załamują. Albo siedzą i tną się żyletkami.. obejrzyj sobie np salę samobójców o takim przesłaniu to zrozumiesz
minettaa24
2011-12-06 03:18:27
Ocena: -6(glosow:14)-+
lucy w porownaniu do ciebie to jestem zajebista w czytaniu ze zrozumienim!ja jakos sie odnalazlam przy bezstresowym wychowaniu,moze niekotrzy maja tak male mozgki,ze nie potrafia!!to tylko moge im wspolczuc!byc moze miedzy innymi tobie lucy:D hahaha
alex12345x
2011-12-06 03:20:56
Ocena: -3(glosow:11)-+
Moze Ty sie musisz nauczyc Lucy, bo przeslanie wypowiedzi Tensora jest dla mnie tak zrozumiale jak i dla Minetty... Chyba ze byliscie lanie jednym pasem z Tensorem to moze i macie takie samo przeslanie tego tematu...
Afrodytka1891
2011-12-12 15:01:19
Ocena: 4(glosow:4)-+
minettaa24 jesteś naprawdę tak głupia czy tylko udajesz???
minettaa24
2011-12-06 02:42:01
Ocena: -12(glosow:26)-+
z pasem na Tensora!!!!!buhahahaha!!!!!kto mnie popiera?:)
rainbowONA
2011-12-12 11:51:28
Ocena: 2(glosow:8)-+
Idz sie lecz dobra? Twoje wypowiedzi są na poziomie 10 latka.
minettaa24
2011-12-06 02:39:29
Ocena: -11(glosow:21)-+
tensor!chetnie bym ci przylozyla.. nie pasem,tylko dlutem metalowym!!!i twoje jeki i placz wystawilabym na ''wiocha.pl'',co ty na co?? ciekawe czy bys dalej popieral bicie jak by ci to smierdzace dupsko zapuchlo!
alex12345x
2011-12-06 02:20:04
Ocena: 6(glosow:10)-+
Skoro podoba Ci sie taka patologia to Twoja sprawa.. Dziecko mozna wychowac na porzadnego czlowieka nie uzywajac przemocy..To jest poprostu droga na skroty dla wielu tak mylnie dobra droga w wychowaniu dziecka... :(
alex12345x
2011-12-06 02:21:03
Ocena: -1(glosow:3)-+
To do Tensor, zle mi sie kliknelo..
Kurak-Leghorn
2011-12-06 02:52:39
Ocena: -14(glosow:22)-+
ty suko drentwa
rudzinka18
2011-12-06 03:42:46
Ocena: 3(glosow:17)-+
minetta jedziesz na lucy a widac ze tobie brakuje seksu dawno nie dostałas pod noge chyba, i tak sie unosisz ciebie powinni wystawic na wioche i to na glówną dziewczynko jak dzieci tak sie zachowujecie naprawde masakra !!!! wez sobie to do serca bo jestes żałosna i ten kogucik również nadajecie sie
minettaa24
2011-12-06 03:43:12
Ocena: -12(glosow:14)-+
lucy...gowno to ty mozesz sobie zreć..
alex12345x
2011-12-06 01:08:51
Ocena: 5(glosow:11)-+
To czyste bestwialstwo.. Widok tego dziecka boli mnie bardziej niz baty pasem..
Amkor
2011-12-06 01:32:20
Ocena: 5(glosow:15)-+
sonde to ty na ulicy moąesz zrobic a dziecku dając życie wprowadzamy w nie merytorycznie a nie przemocą jak ktoś ma za króciutki mózg to zawsze wytłumaczenie dla kar cielesnych znajdzie i jeszcze pytamko czy twje dzieci tez podzielaja twój punkt widzenia bo wydaje mi sie że raczej nie za bardzo
alex12345x
2011-12-06 01:40:33
Ocena: 9(glosow:11)-+
w pełni popieram.. nie bedac bitym w dziecinstwie nie wie sie jaki to koszmar
Kurak-Leghorn
2011-12-06 02:33:21
Ocena: 1(glosow:21)-+
tensora stary codziennie go gwalcil w czoko hahaja
Kurak-Leghorn
2011-12-06 02:34:01
Ocena: 3(glosow:31)-+
zamknij pysk
Kurak-Leghorn
2011-12-12 12:56:38
Ocena: 2(glosow:20)-+
zamknij morde pasztecie
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
główna
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0