lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Buzi, buzi z kumplem...
główna
Dodano: 25.11.2011, 22:10:23   przez: x0x0x0
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 1047  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(207)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
firefiles
2011-12-30 11:51:56
Ocena: 53(glosow:69)-+
homoseksualizm to nie wiocha, a jedyne co jest tu beznadziejne to fakt że wrzuciłeś to na wioche.

sexxx
2012-04-08 21:36:30
Ocena: 2(glosow:4)-+
Między tych cwli powinna kupa krowska pier...ć!

ONDINE3231
2012-01-22 09:58:09
Ocena: 1(glosow:1)-+
Żeby życie miało smaczek raz DZIEWCZYNKA raz CHŁOPACZEK.....hehe

ONDINE3231
2012-01-22 09:56:26
Ocena: 1(glosow:1)-+
Żeby życie miało smaczek raz DZIEWCZYNKA raz CHŁOPACZEK.....hehe

nightriders
2012-01-16 18:54:27
Ocena: 0(glosow:0)-+
Popieram "firefiles " czasem mam wrażenie że ta strona to w ogóle stworzona przez rasistów dla rasistów!!!

Pavlo.majowy
2012-01-10 17:28:41
Ocena: 2(glosow:4)-+
Masakra ta cała dyskusja ! Tolerancyjni nie rozmawiajcie z idiotami! bo najpierw sprowadzą Was do Swojego poziomu a później pobiją doświadczeniem. Pozdro

Kocina
2012-01-07 19:09:14
Ocena: 1(glosow:3)-+
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

maciek38
2012-01-06 07:25:47
Ocena: -5(glosow:11)-+
szkoda ze niema adolfa on by z pedałami zrobił pożądek z cyganami i innym ciaciarajstwem

bibi1991
2012-01-06 18:08:48
Ocena: 8(glosow:8)-+
Proszę, powiedz, że z Twoją ortografią również.

vFilip
2012-01-05 20:44:46
Ocena: 1(glosow:3)-+
i z języczkiem - to lubię ! [tylko mohery stawiają granice miłości]

Maverrick
2012-01-05 20:33:00
Ocena: -2(glosow:4)-+
Dajcie spokój CHŁOPACY!! ;]

kendzierzawyy
2012-01-05 20:24:27
Ocena: -2(glosow:12)-+
Pytanie za 100pkt do 47 osob! Czy wy chcielibyscie aby wasze dzieci to robiły?!Będziecie tolerowac pedalstwo w rodzinie? Bo ja watpie w to!!

FIV7
2012-01-08 16:26:52
Ocena: 5(glosow:5)-+
Mam rozumieć, że jak Ci się syn urodzi gejem, to zabijesz?...

kendzierzawyy
2012-01-08 21:05:10
Ocena: -4(glosow:6)-+
Nie będę tego tolerował po prostu, a tu można wywnioskować, ze większośći to nie przeszkadza i toleruje pedalstwo..

FIV7
2012-01-08 23:49:33
Ocena: 4(glosow:6)-+
Ja się pytam konkretnie człowieku - co zrobisz? Zabijesz czy z domu dziecko wyrzucisz?

Pavlo.majowy
2012-01-10 17:22:53
Ocena: 4(glosow:6)-+
nie toleruj! ale rób już Sobie zezwolenie na broń! bo później dziecko nie będzie tolerowało Twojej starości i niedołężności , pozostanie kulka w łeb!

kendzierzawyy
2012-01-29 01:30:45
Ocena: -2(glosow:2)-+
haha.Jestem jaki jestem i nic tego nie zmieni! Pavlo tak myslisz?! To życze Wam dzieci homo! i powodzenia w zyciu!

BennyRoooockstar
2012-01-05 19:13:51
Ocena: 1(glosow:1)-+
ahahahaha nieźle :D

darex77
2012-01-05 18:59:22
Ocena: 4(glosow:6)-+
widać że tu co drugi to agresor internetowy szerzący konserwatywne poglądy na poziomie jarka z PiS-u, przez takich kretynów jak wy nigdy nie dogonimy zachodu

chcedousa
2012-01-05 18:57:09
Ocena: -6(glosow:12)-+
Mogili sobie loda zrobić, a nie się całują tylko. Też by wam się podobało obrońcy pedałów, co?

daqwid2727
2012-01-05 19:14:08
Ocena: 3(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

chcedousa
2012-01-05 18:53:34
Ocena: -5(glosow:13)-+
Zaraz bigos z komunii zwrócę !!!!!!!!

daqwid2727
2012-01-05 19:14:49
Ocena: 2(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

RespectPrO
2012-01-05 18:26:34
Ocena: -10(glosow:28)-+
obrońcy pedałów haha Pedalstwo trzeba tępić !!!!!!!!!!

daqwid2727
2012-01-05 19:15:47
Ocena: 3(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora

darex77
2012-01-05 18:55:21
Ocena: 4(glosow:10)-+
up@ nie wiem czy wiesz ale z opinii psychologów wynika że homoseksualizm najbardziej potępiają osoby mające problem z własną seksualnością, także najpierw się zastanów, a później obrażaj innych, bo jedziesz samego siebie bocie.

daqwid2727
2012-01-05 19:17:59
Ocena: 2(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

cosaco
2012-01-05 19:30:17
Ocena: 2(glosow:4)-+
"tolerować nadwagę u kobiety a u mężczyzny chrapanie". A cymbalow? Tez sie toleruje? Czy tam to juz trzeba milosierdzia?

kameleon1257
2012-01-05 18:20:29
Ocena: 16(glosow:26)-+
Jestem gejem i często tak robię... Nic dziwnego, że chcą się pokazać w taki sposób jak hetero.. Zgadzam się, że wiocha to umieszczenie tutaj tego zdjęcia. Portal wiocha dawno zgubił wyczucie i granice między tym gdzie kończy a gdzie zaczyna się wiocha.

daqwid2727
2012-01-05 19:37:11
Ocena: 0(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Pavlo.majowy
2012-01-10 17:16:39
Ocena: 0(glosow:0)-+
Mistrzowie riposty:D Uśmiałem się:))) tak trzymać chłopaki!!! :)

Dick_Powers
2012-01-05 18:18:25
Ocena: 10(glosow:20)-+
A co w tym złego, że chłopaki się kochają? Nie ma w tym żadnej wiochy. Wiochą jest wyśmiewanie się z prawdziwego uczucia.

Yogi-kun
2012-01-05 18:16:40
Ocena: -10(glosow:22)-+
Fuuuuuj, to już wolę oglądać otyłe tyłki w leginsach

FIV7
2012-01-08 16:28:51
Ocena: 2(glosow:4)-+
Kto Ci broni?

sagita206
2012-01-04 17:13:46
Ocena: 19(glosow:25)-+
I co w tym dziwnego?? dwójka ludzi całujących się..

jajas85
2012-01-03 19:40:39
Ocena: 8(glosow:10)-+
popieram przedmówców firefilesa i skorpiona1611!!!

skorpion1611
2012-01-03 02:24:02
Ocena: 21(glosow:23)-+
Popieram Łowce...homoseksualizm to nie wiocha ani choroba! Jeżeli są szczęśliwi razem niech tak będzie;)

ZKRZ
2012-01-02 15:22:04
Ocena: -17(glosow:25)-+
Możliwe że rok 2012 naprawdę zakończy świat bo jak patrze tak to raczej już czas. Opanujcie się. Skoro już to robią to niech nie wrzucają tego na neta. Oczywiście z tym końcem żartuje ale przez to fote odechciało mi się jeść i mówię poważnie

aligatooo
2012-01-01 22:48:49
Ocena: -4(glosow:6)-+
jakie koty :)

bucek091
2012-01-01 21:22:28
Ocena: -17(glosow:35)-+
jak ja nie lubie pedałów !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

FIV7
2012-01-08 16:30:21
Ocena: 2(glosow:4)-+
Polecam piechtobus albo hulajnogę...

Pavlo.majowy
2012-01-10 17:18:41
Ocena: 0(glosow:2)-+
nie musisz lubić , wystarczy tolerować i akceptować jak każdego człowieka.

muchag
2012-01-01 10:19:11
Ocena: 2(glosow:14)-+
dobre dobre!!!!!!!!

zgniecionybocian
2011-12-31 18:58:30
Ocena: -13(glosow:21)-+
żenada

Ai_Chan
2011-12-31 15:23:56
Ocena: 23(glosow:35)-+
Jesteście beznadziejni. Jeżeli kobieta + kobieta znajduje się na zdjęciu, całują się lub obejmują to jest w porząsiu ^.^ Ale jeżeli to są już mężczyźni, to odrazu HEJT!PRECZ Z HOMOSAMI. Pozdrawiam wszystkich patrzących w jednym kierunku. ; ))

rybakow123
2011-12-31 14:53:56
Ocena: -20(glosow:32)-+
bleeee ochyda.... to nie jest portal dla pedalow

cosaco
2012-01-05 19:27:04
Ocena: 7(glosow:7)-+
Ohydna to moze byc Twoja znajomosc jezyka polskiego. Wiesniaku.

grzlblove
2011-12-31 12:48:56
Ocena: 14(glosow:34)-+
Ja jestem gejem,mi zupełnie taki widok nie przeszkadza,kiedy 2 normalnych gości całuje .Ale jeżeli chłopak jest chłopakiem,tak jak na tym zdjęciu,a nie nieudana podróbka laski.

daqwid2727
2012-01-05 19:42:48
Ocena: 3(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

damianek199202
2011-12-31 10:49:14
Ocena: -23(glosow:45)-+
do gazu!

skoobo
2011-12-31 10:35:09
Ocena: -14(glosow:28)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

klusek27
2011-12-31 09:38:41
Ocena: -17(glosow:33)-+
po co te pedalstwo wstawiacie, to nie wiocha tylko kurestwo

uwierzmi
2011-12-31 08:16:30
Ocena: -20(glosow:32)-+
Żal tej foty i nie rozumiem Homoseksualistów,jak tak można,obleśne,widze że siętu obrońcy znaleźli,bo może wy też coś z główką nie tak macie???;/;/

ohmigod
2012-01-01 13:44:06
Ocena: 13(glosow:21)-+
Z główką Ty masz coś nie tak. Wiesz że homoseksualizm występuje u wielu gatunków zwierząt a homofobia tylko u jednego? Właściwie to ja nie rozumiem całej tej nienawiści, zwłaszcza jeśli chodzi o facetów, dzięki gejom macie mniejszą konkurencję...

dancerfrompoland
2011-12-31 01:04:37
Ocena: 17(glosow:25)-+
tego robić? Jesteście jak ze średniowiecza, skoro coś takiego was dziwi. Tylko nie czaję, dlaczego przeszkadza wam dwóch kolesi a już laski dwie nie bardzo? w czym różnica? jedno i drugie to przecież homoseksualizm?

dancerfrompoland
2011-12-31 01:03:22
Ocena: 15(glosow:31)-+
Kur.wa mać! :) Was taki widok dziwi. Dla mnie to tak normalne w dzisiejszych czasach jak wiadomość o tym, że po zimie będzie wiosna. Przecież się tylko całują. Co w tym obleśnego? A jeśli dwie laski by się całowały to też byłaby wiocha? Skoro laski całują się for fun, to dlaczego faceci nie mogą

matixkocik
2011-12-31 00:55:32
Ocena: 23(glosow:31)-+
Brak tolerancji dla orientacji seksualnych jest wiochą!

FanSciFi
2011-12-31 00:42:10
Ocena: -24(glosow:34)-+
Udowodniono naukowo, że homoseksualizm to choroba psychiczna, a dokładnie zaburzenie. Więc naśmiewanie się z (jakby nie patrzeć) choroby jest wiochą.

Theroqs
2011-12-31 00:45:57
Ocena: 20(glosow:26)-+
Jeśli zamiast słowa homoseksualizm wstawisz słowo homofobia to wtedy zdanie będzie prawdziwe

opunka
2011-12-31 02:38:30
Ocena: 13(glosow:15)-+
Widzę, że naprawdę jesteś fanem sci-fi. :)

FIV7
2012-01-02 00:23:33
Ocena: 15(glosow:15)-+
Gdzie i kiedy coś takiego udowodniono? Podaj źródło.

acon43
2012-01-05 19:14:21
Ocena: 8(glosow:8)-+
hahaha, w 1991 roku WHO wykreśliło homoseksualizm z listy chorób, masz jakieś złe dane ;)

opunka
2011-12-30 23:57:36
Ocena: 19(glosow:19)-+
Taki apel do ADMINÓW na dobry początek nowego dnia - proszę nie kasować komentarzy na chybił-trafił. Tu toczą się rozmowy, jakkolwiek nieprawdopodobnie to brzmi, i jednak fajnie jest móc przeczytać argumenty obu stron. Dziękuję.

Enlil
2011-12-30 23:55:42
Ocena: -9(glosow:21)-+
Pozdrawiam wszystkich "obrońców" homoseksualistów, którzy swoje zdanie wyrażają tylko i wyłącznie tutaj. Mnie nie przeszkadzają, ŻADNE, związki homoseksualne, ale to tutaj przekroczyło granice dobrego smaku. Gratuluję osobie, która zamieściła je w internecie.

dancerfrompoland
2011-12-31 01:01:24
Ocena: 16(glosow:18)-+
A co tutaj w tym niesmacznego? W cywilizowanym świecie to najnormalniejsza rzecz na świecie. Jeśli ciebie to dziwi czy szokuje, to jesteś jeszcze 100 lat za zachodem. Przecież się tylko całują, ciekawe czy dwie laski też by ci przeszkadzały?

FIV7
2012-01-08 16:40:31
Ocena: 2(glosow:2)-+
Nie rozumiem... Nie masz nic przeciwko związkom, ale pocałunek to przekracza dla Ciebie normy dobrego smaku?... To co to za związki mają być? Dziewicze? Wyobraź sobie, że ludzie w związkach czasem się całują, a nawet (o zgrozo!) czasem uprawiają seks.

pestucha89
2011-12-30 23:23:32
Ocena: 12(glosow:16)-+
Kompletnie nie rozumiem wrzucania takich zdjęć ani 'mlaszczenia' w miejscach publicznych, i naprawdę nieważne czy robi to para hetero czy homoseksualna, uważam to za głupotę. No bo czym tu się chwalić?

zmasakrowana
2011-12-30 22:21:35
Ocena: 13(glosow:17)-+
Mi tam obojętne czy człowiek się całuje z płcią przeciwną czy taką samą. Takie foty też mnie zlewają. Mówicie,że nie powinni takich fot wrzucać do sieci,bo nie każdy chce ich oglądać- ale to powinno się tyczyć także hetero,nie tylko homoseksualistów. Jeżeli ta fota to wiocha to

zmasakrowana
2011-12-30 22:22:20
Ocena: 13(glosow:13)-+
to pod wiochę podpinają się wszystkie zdjęcia,gdzie dwoje ludzi się całuje itp.

opunka
2011-12-30 22:26:27
Ocena: -6(glosow:10)-+
Całować się a lizać (w tym wypadku dosłownie) to jednak różnica...

FIV7
2012-01-08 16:43:24
Ocena: 3(glosow:3)-+
A ja tam lubię, kiedy w pocałunek włożyć troszeczkę pasji i parę razy mało co nie odgryzłem chłopakowi głowy...

evii895
2011-12-30 22:16:58
Ocena: 8(glosow:18)-+
I niby w czym wiocha??? Okazywanie uczucia?

Daniello1993
2011-12-30 22:09:57
Ocena: -18(glosow:30)-+
Raz w dupe to nie pedał

sqol
2011-12-30 21:38:36
Ocena: 11(glosow:15)-+
żeby życie miało smaczek raz dziewczyna raz chłopaczek :)

gromit
2011-12-30 21:15:50
Ocena: 14(glosow:22)-+
Nie ważna płeć ważne uczucie

wadow28
2011-12-30 20:26:23
Ocena: 5(glosow:23)-+
Ale fajny ślimaczek poszedł. CHŁOPAKI GÓRĄ

tomaszku666
2011-12-30 19:41:56
Ocena: 7(glosow:21)-+
Starożytni Rosjanie mawiają"Nieważna płeć!Liczy się uczucie"

drLOUBITCH
2011-12-30 19:17:33
Ocena: 17(glosow:23)-+
Dziwi mnie, że brak tu komentarzy o treści "ruchałbym".

bishfinger
2011-12-30 19:05:17
Ocena: -19(glosow:23)-+
nie wiedziałem że pedał w rowerze pisać umie hehehe

Laventius
2011-12-30 18:57:49
Ocena: 15(glosow:23)-+
No przecież widać że mu język gryzie a nie tam całują się, a nawet jeśli to co ? jak się facet z kobietą tak całuję to jakoś sensacji z tego nikt nie robi co nie ? więc dajcie spokój i wklejacie te małe co z cycami na wierzchu latają.

szulcik
2011-12-30 18:57:12
Ocena: -24(glosow:48)-+
pedalstwo obrzydliwe !!!! tfu gilem w twarz !!! jak to kur...wa wyglada by dwoch chlopow w sline szlo az mnie rzucilo !!! Tfu !!

dancerfrompoland
2011-12-31 01:08:09
Ocena: 12(glosow:16)-+
a dwie laski? to coś nagle innego? ... ;/

szulcik
2011-12-31 07:18:13
Ocena: -20(glosow:22)-+
A tobie podoba sie cos takiego???zeby dwoch facetow .... we dwoch !Nie odrzuca ciebie ten widok??? Bo mna rzuca po scianach. Widac po minusach ze macie ,,takich" w rodzinie no coz mi zostaje tylko gratulowac przyszlego ,,szwagragierki" badz przyszłego ,,synowego"

FIV7
2012-01-08 16:45:45
Ocena: 2(glosow:2)-+
Jeśli rzuca Tobą po ścianach, to idź może lepiej do lekarza zamiast przesiadywać przed kompem... Albo od razu do egzorcysty.

mixja2
2011-12-30 18:52:05
Ocena: -29(glosow:53)-+
PO ocenach widze ze wiekszosc to pedaly i wielbiciele pedalstwa, pewnie staliscie i blokowaliscie marsz niepodleglosci, polska sie nie podoba to do niemiec mozna, tam same pedaly (im wiecej bede mial minusow za ten komentarz tym wiecej tutaj pedalow)

Laventius
2011-12-30 18:59:17
Ocena: 20(glosow:34)-+
Jestem pedałem i dobrze mi z tym :D po za tym pedał a gej to różnica, bo pedał masz w rowerze a gej to taki pan który niby jest inny podniecają go inni panowie, oni się nie czepiają że wolisz rżnąć się z kobietami więc daj spokój.

bishfinger
2011-12-30 19:06:16
Ocena: -16(glosow:28)-+
cud !!! pedał od roweru pisać umie

Laventius
2011-12-30 19:15:57
Ocena: 10(glosow:22)-+
Aww, widzisz jestem inteligentnym pedałem od roweru ;P

Cianide
2011-12-30 21:44:20
Ocena: 12(glosow:24)-+
mixja2 - "pedaly", "pedalstwa", "pedalow", "pedaly". A znasz więcej słów czy tylko to Ci się kołata po główce? Wiesz co, to wygląda podejrzanie. To może walczysz sam ze sobą by się nie przyznać że jednak nim jesteś. Nie martw się, ludzie są bardziej tolerancyjni niż myślisz i zaakceptują Cię. :-)

BL12372
2011-12-30 18:49:14
Ocena: -26(glosow:36)-+
obrzydliwe pedalstwo , powinno sie wykastrowac tych wszystkich homosiów i wysłać do pieca. Sam jestem pederastem wiec wiem co mówie

mixja2
2011-12-30 18:46:49
Ocena: -17(glosow:39)-+
I CO K.... powiecie ze to tez nie jest pedalskie ????..... pedaly i tyle, rzygac sie chce, nie mam nic do pedalow poki ich nie znam i trzymaja sie z dala, I NIE POWINNI MIEC PRAW DO DZIECI !!!! bo to nie jest normalne,

uitNL
2011-12-30 18:52:49
Ocena: 14(glosow:26)-+
jaki nonsens, to jakby napisać: "uwielbiam pomidory chyba ze muszę je zjeść". Nie jest normalne to co wypisujesz a nie homoseksualizm

Church_Destroyer
2011-12-30 18:46:22
Ocena: -13(glosow:27)-+
Nie wrzucajcie takich rzeczy. Nie należy propagować pedalstwa. Wiem, że mnie zaraz ktoś zminusuje, a zatem pytam: od kiedy tacy ku*wa tolerancyjni jesteście?

Roksana1979
2011-12-30 18:15:04
Ocena: -3(glosow:25)-+
Słodkie! Chciałabym do nich dołączyć :p Są boscyyyyy xD Też chcę buzi kto chętni suka czeka!

Dave2024
2011-12-30 18:06:47
Ocena: 15(glosow:27)-+
Tek kto to wstawił robi największą wiochę. Zdjęcie jak zdjęcie, gdyby była to para heteroseksualna nic byście nie mówili ;/ ludzka fałszywość...

opunka
2011-12-30 22:22:30
Ocena: 6(glosow:8)-+
Ja bym na pewno zabrała głos. Fałszywa nie jestem, krytykowałabym bez względu na to, czy byłaby to para lesbijek, czy para heteryków. To tylko w filmach fajnie wygląda.

hanka565
2011-12-30 17:45:21
Ocena: 15(glosow:25)-+
To że są gejami to nic złego.W życiu najważniejsze jest żeby być szczęśliwym.Oni są szczęśliwi.Niby dlaczego oni mają być na głównej;bo są inni?Ten kto dodał to zdjęcie na wiocha.pl sam na nią zasługuje.

xapet12345
2011-12-30 17:30:24
Ocena: -21(glosow:33)-+
dlaczego nie jest +18? Boże, że muszę na to patrzeć.... FUJ!

Dave2024
2011-12-30 18:07:44
Ocena: 17(glosow:27)-+
Pocałunek dwójki ludzi +18?! Wolne żarty!

ShiroX
2011-12-30 17:25:12
Ocena: 10(glosow:24)-+
Pfff, a jakby to były dwie dziewczyny to nagle by było: ''A gdzie tu wiocha?'' ''Jesteś zakompleksiony/ona''. Żal taki wielki, że dupę miażdzy.

bzyq416
2011-12-30 16:46:31
Ocena: -27(glosow:41)-+
Pedalstwo to wiocha. Jestem tolerancyjny wobec wszystkiego (nawet głupoty), ale homoseksualizm to już przesada. Ponad to (co do tego zdjęcia) uważam, że wiochę byłoby wrzucenie takiego zdjęcia przez parę heteroseksualną, tyle w temacie !

Dave2024
2011-12-30 18:09:26
Ocena: 12(glosow:24)-+
@bzyq416 "Jestem tolerancyjny wobec wszystkiego (nawet głupoty), ale homoseksualizm to już przesada." Albo mi się wydaje, albo to jest wewnętrznie sprzeczne.

dancerfrompoland
2011-12-31 01:07:19
Ocena: 8(glosow:14)-+
Wolałbym być gejem niż ciemną masą jak ty. Widzisz, a dla mnie głupota to przesada. Nie toleruję ciebie, bo jesteś głupi. Brak tolerancji dla debili.

natalia2116
2011-12-30 16:29:16
Ocena: 20(glosow:32)-+
kazdy ma prawo ma do własnej orientacji seksualnej, homoseksualizm to nic obciachowego. Co z tego ze to faceci? a moze sie kochajA? zadnej wiochy tu nie widze, no moze poza Tobą ;)

gacusiek1234
2011-12-30 15:52:25
Ocena: -24(glosow:34)-+
jak nie wiocha jak wiocha, rzygać sie chce jak sie na cos takiego patrzy ....

Rebelious19
2011-12-30 15:49:55
Ocena: 20(glosow:30)-+
Ooo urocze ;)

persching
2011-12-30 15:45:32
Ocena: 15(glosow:21)-+
To zdjęcie już TUTAJ BYŁO !! Żadna wiocha !!

mb3miasto
2011-12-30 15:21:06
Ocena: 26(glosow:32)-+
A mnie tylko zastanawia to że homofoby krzyczą że nie chcą tego oglądać a wynajdują takie fotki gdzieś na profilach facebooka i tu wrzucają . co za hipokryzja !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

opunka
2011-12-30 15:49:13
Ocena: 23(glosow:25)-+
Chęć dostania się na główną jest silniejsza...

ohmigod
2012-01-01 13:50:11
Ocena: 6(glosow:6)-+
Podobno badania wykazały że ludzie cierpiący na homofobię, odczuwają sami pociąg do tej samej płci ale po prostu sami siebie nie akceptują tak więc frustrację swoją wyładowują na innych sobie podobnych.

gaaabi1992
2011-12-30 15:13:41
Ocena: 25(glosow:33)-+
a jakby to laski się lizały to wszyscy by się podniecali (no prawie wszyscy)

pelita
2011-12-30 16:16:01
Ocena: 15(glosow:17)-+
dokładnie mówisz.

Staradziffka
2011-12-30 15:12:43
Ocena: 24(glosow:32)-+
To absolutnie nie jest wiocha! to zwykła para gejów. Ach przepraszam, jesteśmy w Polsce... najciekawsze jest to, że gdyby na zdjęciu były całujące się lesbijki, to nie byłaby to wiocha, bo przecież dzieci zmarszczyłyby swoje wykałaczki i zaszpanowali komentarzem "ruchałbym". Ta strona schodzi na psy

opunka
2011-12-30 22:19:33
Ocena: -5(glosow:11)-+
SD jak zwykle przesadzasz. To jest wiocha. Mało tego, to byłaby wiocha, gdyby były tam dwie kobiety. Ba, to byłaby wiocha, gdyby był tam mężczyzna i kobieta. Po pierwsze mnie drażni jak ktoś jest zbyt wylewny w swoich uczuciach w miejscu publicznym Po drugie - co ma do tego Polska?

Staradziffka
2011-12-30 22:34:22
Ocena: 4(glosow:8)-+
@opunka, teraz to raczej ty przesadzasz: taka wylewność, to nie jest powód do wstydu i nie widzę nic złego w tym, gdy zobaczę kogoś na ulicy, co okazuje sobie miłość. To jest zwykłe całowanie z językiem. To, że ciebie to drażni, to jeszcze nie znaczy, że to wiocha, bo kogoś innego nie będzie drażnic

Staradziffka
2011-12-30 22:38:07
Ocena: 4(glosow:8)-+
Koło dupy mu to będzie latać. To jest zwykłe okazywanie sobie miłości. Poza tym twoja wypowiedź zakrawa o hipokryzję: ciebie całowanie z językiem drażni, ale gdybyś sama miała chłopaka, to też na pewno okazywała mu w ten sposób miłość nawet w miejscach publicznych. Mimo wszystko szanuję twoje zdanie

opunka
2011-12-30 22:57:42
Ocena: -3(glosow:3)-+
Ja nie powiedziałam, że ogólnie jest to powód do wstydu, a jedynie w publicznych miejscach, bo jednak nie każdy odczuwa przyjemność oglądając liżącą się parę. To wygląda fajnie tylko na filmach. A miłość można okazywać na wiele sposobów. A ostatnie zdanie nie było grzeczne, bo mnie nie znasz

opunka
2011-12-30 22:59:33
Ocena: -1(glosow:3)-+
i nie wiesz, jak okazywałabym uczucia. Mogę Cię zapewnić, że nie tak. Jakoś mi się to nie podoba. (Poza tym, jak już ktoś posiada takie zdjęcie, to może ja dla siebie zachować, prawda? Oni nawet na nim nie wyglądają fajnie i jest prześwietlone.:P)

opunka
2011-12-30 23:01:38
Ocena: -3(glosow:3)-+
Na koniec dodam, że mam męża. A w miejscach publicznych to co najwyżej szybki buziak, a i to mnie jakoś wybitnie nie kręci. Możesz sobie myśleć, że jestem cnotką niewydymką, ale po prostu tak mam. Niestety innym zdania narzucić nie jestem w stanie.

Staradziffka
2011-12-31 00:10:53
Ocena: 2(glosow:4)-+
Co prawda nie znam cię, ale nie nazwałabym cię cnotką niewydymką. Potrafisz nawet w komentarzach pokazywać, jaka potrafisz być bezpośrednia i romantyczna. Widać to w waszych dialogach z Cianide. Może się mylę, ale tak to odbieram. Zresztą nie śledzę wszystkich twoich komentarzy.

Staradziffka
2011-12-31 00:16:40
Ocena: 3(glosow:5)-+
Może tylko ja mam takie odczucia właśnie względem twoich dialogów. Poza tym nigdzie nie napisałam, że nigdy nie miałaś chłopaka. Można to tak odczytać, ale bynajmniej tak nie myślę. No i powtórzę się, że szanuję twoje zdanie względem okazywania sobie miłości przez język. Nie każdy to musi lubić.

opunka
2011-12-31 02:33:01
Ocena: -2(glosow:2)-+
Może i jestem czasem bezpośrednia, ale romantyczna... chyba już nie. Prędzej wyrachowana i cyniczna. Ale lubię czasem "poflirtować" online, przyjemna sprawa. A co do okazywania miłości - są osoby, które to lubią, są osoby, które nie lubią. A jeszcze inaczej się ma kwestia oglądania.

opunka
2011-12-31 02:36:54
Ocena: -3(glosow:3)-+
Nie jestem w stanie nikomu narzucić swojej opinii, nawet nie mam zamiaru. Wyrażam swoje poglądy. Niestety ktoś podłapał, że "sex sells" i teraz to, co powinno być intymną kwestią dwojga ludzi staje się tematem ogólnej dyskusji. Ja się na to nie piszę.

FIV7
2012-01-02 00:55:35
Ocena: 2(glosow:2)-+
Gdybyś była lesbijką Opunko, zarzuciłbym Ci resentyment i być może uleganie zastraszeniu. Jako heteryczka zdumiewasz tym, co piszesz... Regułą jest jednak, że ludzie lepiej czują się, gdy mogą okazywać uczucia otwarcie - wedle uznania.

ewakacprzyk32
2011-12-30 15:04:41
Ocena: 9(glosow:15)-+
No i co z tego ?! Jeden lubi pączki, drugi jak mu z butów śmierdzi :) Mi tam nie przeszkadza :)

stranger2you
2011-12-30 14:56:55
Ocena: 10(glosow:22)-+
Czytam tak te komentarze i jedyna wiocha jaką tu widzę, to osoby wypowiadające się w kategorii 'normalności' i 'ogółu' - jakim prawem decydujecie co jest normalne a co nie? Kto dał wam prawo wypowiedzi w imieniu innych i ogółu obywateli tego pięknego kraju?

opunka
2011-12-30 22:17:01
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nie chce mi się przeklepywać wszystkiego, więc sobie poczytaj, dlaczego część z nas wypowiada się w takim, a nie innym tonie: wiocha.pl/absurd,45979.

ciemny24
2011-12-30 14:14:47
Ocena: 15(glosow:19)-+
mmmmm

suflet
2011-12-30 13:54:42
Ocena: -36(glosow:50)-+
DO GAZU

chodnik88
2011-12-30 14:59:38
Ocena: 26(glosow:40)-+
ciebie homofobie do gazu trzeba wrzucic lol

outlaws13
2011-12-30 15:36:44
Ocena: -12(glosow:26)-+
on nie napisał kogo osobowo do gazu, a ty byś jego wrzuciła,cił to kto tu jest gorszy i nie tolerancyjny?

opunka
2011-12-30 22:14:26
Ocena: 1(glosow:5)-+
Dwie osoby napisały praktycznie to samo. Jedna zebrała minusy, druga plusy. Ludzie, zero konsekwencji.

FIV7
2011-12-30 23:21:38
Ocena: 5(glosow:7)-+
Nie jest aby do odczytania z kontekstu, kogo szanowny user Suflet miał na myśli, komentując zdjęcie?... Cóż, ja mógłbym zapewne trochę podpowiedzieć, zwłaszcza że z podobnymi wpisami spotykałem się nie raz. Jakkolwiek chyba tylko na tym portalu są one w pełni tematyczne.

opunka
2011-12-30 23:27:13
Ocena: 2(glosow:4)-+
Mnie nie interesuje, kto tu kogo wysyła do gazu. Bez względu na to, kogo taka wypowiedź dotyczy zawsze jest prostacka i chamska. Ani argument w dyskusji, ani próba dogadania się...

bibi1991
2011-12-30 13:50:12
Ocena: 5(glosow:19)-+
normalnie? To ja mam gdzieś taką normalność. Żaden widok wpychającej sobie języki doust pary nie jest przyjemny, nieważne, czy to para homo czy hetero. Ale tak, Wam ku*wa wolno to robić, bo jesteście w większości przecież.

Sztuczkers
2011-12-30 13:41:45
Ocena: -39(glosow:45)-+
uczciwie powiem ze takie widoki mnie obrzydzaja. nie po to w biologii istnieja samice zeby samce zyly z samcami. to nie naturalne i kurewsko oblesne !!!

Staradziffka
2011-12-30 15:15:09
Ocena: 18(glosow:28)-+
Nikogo nie obchodzą twoje wywody żałosny homofobie i hipokryto. Nad zdjęciami i filmikami lesbijek i pseudolesbijek zapewne fapujesz.

pelita
2011-12-30 16:18:28
Ocena: 12(glosow:18)-+
do Staradziffka : padłem na pysk! hahhaha nice pocisk ;)

Sztuczkers
2011-12-30 17:06:41
Ocena: -22(glosow:26)-+
i pewnie moj komentarz minusuja wlasnie tacy "mezczyzni" albo dziewczynki ktore uwazaja ze to jest "slodkie"

opunka
2011-12-30 22:12:43
Ocena: 8(glosow:14)-+
Nie, minusują Cię osoby, które uważają, że nie dość, że Twój koment ma znikomą wartość merytoryczną to jeszcze jest wulgarny. Tak myślę.

FIV7
2011-12-30 23:27:35
Ocena: 5(glosow:11)-+
Chłopcze drogi... Rozważanie homoseksualizmu od strony biologi - jego endokrynologicznej genezy w rozwoju płodowym, aspektów ewolucyjnych i socjobiologicznych - to jest temat na wielostronicowy referat, a nie komentarz na Wiocha.pl.

FIV7
2011-12-30 23:31:12
Ocena: 3(glosow:9)-+
Dość będzie tu chyba powiedzieć, że biologia to nie kolejny synonim ruchania, tylko nauka o subtelnie działających, misternych i wielopoziomowych mechanizmach.

dancerfrompoland
2011-12-31 01:12:54
Ocena: 1(glosow:7)-+
Ja to zminusowałem bo jesteś debilem :) Widzisz biologia pofiglowała sobie. Spójrz na siebie. Nie masz mózgu, też jest coś nie tak

trilho
2011-12-30 13:19:19
Ocena: -31(glosow:39)-+
takie tam pedalstwo

Czarownica94
2011-12-30 13:02:36
Ocena: 1(glosow:7)-+
czyj jest ten język ? :D

max321
2011-12-30 13:00:38
Ocena: -12(glosow:24)-+
pszystojni chłopcy ja mam 17 lat i szukam dziewczyny na stałe lub chłopak na jeden raz z lubelskiego 790-679-671

Staradziffka
2011-12-30 20:25:15
Ocena: 2(glosow:4)-+
Znowu usunięto część komentarzy i zrobił się bałagan. Ten powyższy komentarz nie jest do ciebie max.

Staradziffka
2011-12-30 15:21:37
Ocena: 14(glosow:16)-+
Idź się wypłakać księdzu na kolanach. ;)

guido1970
2011-12-30 12:50:15
Ocena: -28(glosow:38)-+
Co słodkiego w tym widzisz? Bo u mnie, ale pewnie i u większości normalnych ludzi takie zachowanie wzbudza odruch wymiotny.

kocu7
2012-01-05 20:40:29
Ocena: 1(glosow:3)-+
normalnych ? a homoseksualiści nie są normalni ? homofobie się leczy !!!

Gay82
2011-12-30 12:46:52
Ocena: 19(glosow:23)-+
Love is in the air :D

golew
2011-12-30 13:47:05
Ocena: -17(glosow:21)-+
Jak widac dla niektórych niestety only in the arse...

brits
2011-12-30 12:10:09
Ocena: 29(glosow:35)-+
Kuszacy chlopcy ;D

kamillo77
2011-12-30 11:53:20
Ocena: -55(glosow:63)-+
lesbijki jeszcze zrozumiem ale pedały to już przesada,rzygać się chce patrząc na tych zjebów

ktosiek2906
2011-12-30 14:24:41
Ocena: 24(glosow:34)-+
Sam jesteś zjebem !

opunka
2011-12-30 15:00:20
Ocena: 15(glosow:25)-+
To jest właśnie brak konsekwencji i dyskryminacja. Ale z wypowiedzi powyżej wynika, że nie ma tu o czym dyskutować.

chodnik88
2011-12-30 15:02:12
Ocena: 7(glosow:13)-+
odezwal sie zjeb !!!

Papierek
2011-12-30 15:05:24
Ocena: 8(glosow:18)-+
A mnie obrzydzają lesbijki i chce mi się rzygać, a gejów to jeszcze rozumiem. I co teraz zrobimy mądralo?d Co do zdjęcia to uważam, że jednak wiocha. Pomimo, że widok dla mnie przyjemny, to oni nie powinni upubliczniać takich fotek.

Staradziffka
2011-12-30 15:20:39
Ocena: 16(glosow:20)-+
A mi się chce rzygać patrząc na twoje komentarze tępy gimnazjalisto. To do Kamillo77. Jak cię kręcą lesbijki, to co tu jeszcze robisz? wypad na redtube męczyć swoją wykałaczkę.

outlaws13
2011-12-30 15:39:37
Ocena: 7(glosow:21)-+
Trochę konsekwencji, albo popieram homo albo nie. Dla mnie homo to homo i bez względu czy to dwie panie czy dwóch Panów

kamillo77
2011-12-30 17:12:29
Ocena: -17(glosow:19)-+
ale sie pedałki obruszyły ze starą dziffką na czele hahah

kamillo77
2011-12-30 17:31:41
Ocena: -18(glosow:18)-+
do staradziffka-ty jesteś pedałem czy dziwką czy "dwa w jednym" ? gimnazjalisto

Hoshi
2011-12-30 20:24:34
Ocena: 8(glosow:12)-+
@kamillo 77 Za każdym razem jak dodajesz komentarz pogrążasz się jeszcze bardziej. Najlepiej będzie jak zamilkniesz na wieki.

opunka
2011-12-30 22:10:13
Ocena: 4(glosow:8)-+
Wow, ktoś zebrał więcej minusów od Outlawsa, no ale chyba Ubermensch ma bana... Kamillo77 wiesz co to jest nick? Zgodnie z Twoim rozumowaniem, moje pierwotne konto "opuncja" świadczy o tym, że przeprowadzam fotosyntezę, Papierek jest kawałkiem gazety, a Outlaws degeneratem?

Staradziffka
2011-12-30 22:41:16
Ocena: 5(glosow:11)-+
@opunka, albo jesteś figą indyjską. ;)

opunka
2011-12-30 23:04:33
Ocena: 5(glosow:7)-+
No, ewentualnie. ;)

dancerfrompoland
2011-12-31 01:15:47
Ocena: 3(glosow:5)-+
a jesteś w stanie mi podać różnicę? bo jakoś nie mogę jej znaleźć.

firefiles
2011-12-30 11:51:56
Ocena: 53(glosow:69)-+
homoseksualizm to nie wiocha, a jedyne co jest tu beznadziejne to fakt że wrzuciłeś to na wioche.

Homo_erectus
2011-12-30 19:33:07
Ocena: -15(glosow:15)-+
nie, jedyne co tu jest beznadziejne to fakt, ze takie osoby jak te na zdjeciu wrzucaja tego rodzaju fotki do internetu, nikt im nie broni sie lizac tlyko dlaczego inni musza na to patrzec...?

outlaws13
2011-12-30 11:39:54
Ocena: -26(glosow:42)-+
Tu też moja tolerancja zawodzi. Wszystko ok, ale my nie chcemy tego oglądać . To co robicie w domach nas nie interesują a publicznie macie być tacy jak my. My nie świecimy seksualnością tylko osobowością.

bibi1991
2011-12-30 13:48:25
Ocena: 16(glosow:22)-+
Że co proszę. Sytuacja z dzisiaj. Jadę sobie autobusem linii 501 w Krakowie, na przystanku Politechnika wsiadła jakaś parka, jeszcze biletów nie skasowali i lizali się jakby się chociażby rok nie widzieli. Mało brakowało, a zaczęli by się pieprzyć na siedzeniu. I Ty mówisz, że "Wy" zachowujecie się

bibi1991
2011-12-30 13:51:19
Ocena: 16(glosow:22)-+
normalnie? To ja mam gdzieś taką normalność. Żaden widok wpychającej sobie języki doust pary nie jest przyjemny, nieważne, czy to para homo czy hetero. Ale tak, Wam ku*wa wolno to robić, bo jesteście w większości przecież.

outlaws13
2011-12-30 14:32:11
Ocena: -10(glosow:20)-+
tak to się mieści w dobrym smaku i normach społecznych ogólnie przyjętych jak nic zdrożnego i nie właściwego. Reszta to kultura osobista danej jednostki.

opunka
2011-12-30 14:58:45
Ocena: 17(glosow:17)-+
Ja akurat uważam, że bibi1991 ma rację. Ani pary homo, ani hetero nie powinny się obnosić z takimi "czułościami" w miejscu, nie tyle publicznym, ile tłocznym. Ale niestety każdy ma swój system wartości.

stranger2you
2011-12-30 16:13:46
Ocena: 3(glosow:7)-+
po czym wnioskujesz,że zdjęcie było robione w miejscu publicznym? a może twoja psychika Ci to wmówiła? jak również kilka rożnych, ciekawych rzeczy

opunka
2011-12-30 21:58:27
Ocena: -1(glosow:1)-+
stranger2you, nie wiem, czy Twoja uwaga była skierowana do mnie, ale odpowiem. Nie wiem, czy było to miejsce publiczne, czy nie. Ale zdjęcie jakimś cudem wylądowało w necie, który jest dość tłoczny, nie uważasz? Wszelkie tego typu zdjęcia online są obleśne, hetero także.

opunka
2011-12-30 22:00:11
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nie podoba mi się to i już. Owszem, mogę nie patrzeć, bo takie prawo mam, ale mam też prawo do wyrażenia opinii, co niniejszym uczyniłam.

FIV7
2011-12-30 23:14:57
Ocena: 3(glosow:5)-+
A na jakiej podstawie wyprowadzasz człowieku swoje podwójne standardy? Zastanowiłeś się kiedyś, jak wyglądałoby Twoje życie, gdyby ktoś próbował tak istotny jego zakres zamknąć w ukryciu? Jak przez lata niszczyłaby psychikę konieczność ukrywania przed całym światem, że masz żonę?...

miodzjo
2011-12-30 11:31:42
Ocena: 26(glosow:38)-+
A gdzie wiocha??? Homofobie!!!!!!!!

outlaws13
2011-12-30 11:40:33
Ocena: -28(glosow:50)-+
w każdym pikselku tego zdjęcia.

Staradziffka
2011-12-30 15:25:10
Ocena: 17(glosow:19)-+
@out, nie przeginaj. Potrafisz być inteligentny, rozmowny i czasem można z tobą normalnie porozmawiać. teraz zachowujesz się jak gimnazjalista. Nie pozwól abym się na tobie zawiodła. Skoro cię brzydzi takie zdjęcie, to po co się w nim udzielasz? olej to i po sprawie.

outlaws13
2011-12-30 15:41:04
Ocena: -12(glosow:18)-+
:)

opunka
2011-12-30 22:05:00
Ocena: 3(glosow:7)-+
Out, i po co Ci były te wszystkie minusy?

Lanling
2011-12-30 11:20:12
Ocena: 8(glosow:14)-+
wyglądają jak bracia

stranger2you
2011-12-30 16:16:04
Ocena: -10(glosow:10)-+
chyba od spodu ;)

nikifor1987
2011-11-26 12:44:34
Ocena: 11(glosow:11)-+
A tu niespodzianka :)

zjem_ci_babcie
2011-11-26 11:30:15
Ocena: 25(glosow:29)-+
no właśnie. jakby to były dziewczyny, to by pewnie to nie trafiło tutaj.

Mania2226
2011-11-25 23:34:36
Ocena: 32(glosow:40)-+
Gdyby to były dwie dziewczyny inaczej by na to patrzyli.

wiesia-pl
2011-11-26 00:57:47
Ocena: 24(glosow:32)-+
właśnie... Zboki czekają tylko na liżące się dziewczyny

PhateAdemar
2011-11-25 22:53:48
Ocena: -33(glosow:47)-+
Fu. Okropne.

ktosiek2906
2011-11-25 22:32:24
Ocena: 26(glosow:44)-+
Słodcy są ; )

jarek93
2011-11-25 22:13:05
Ocena: 35(glosow:71)-+
I nie widzę tu wiochy.Słodcy są...A Ty idioto jesteś homofobem;)

outlaws13
2011-12-30 11:44:17
Ocena: -22(glosow:46)-+
Nie jestem , ale wiem co to są normy społeczne, dobry smak, prywatność i cenię szacunek dla innych a upublicznianie takich fot jest brakiem szacunku i narzuca innym dewiacje. W prywatnym portfolio mogą mieć 1000 takich i mi nie będzie przeszkadzało. Publicznie przeszkadza i budzi niechęć do takich.

fukastic
2011-12-30 12:03:57
Ocena: -39(glosow:55)-+
kur.wa obrońca pedałów się znalazł. Człowieku zachowajcie to dla siebie ! rzygać mi się wami chce

achaja1
2011-12-30 14:01:15
Ocena: 20(glosow:28)-+
outlaws13 ty akurat jesteś ostatnią osobą,która powinna się wypowiadać na temat dobrego smaku,"prywatności" i "szacunku dla innych"

outlaws13
2011-12-30 14:35:19
Ocena: -13(glosow:25)-+
Daruj sobie aluzje do mnie a zajmij się swoim życiem, najbliższymi bo jak na razie odnosisz na każdym polu porażki. Ja jestem już ukształtowany i poklasku nie szukam. Ty szukasz na siłę akceptacji i jak na razie to czytałaś już co myślą o tobie Ci których tak próbujesz zaskarbić sobie :)Ty z niczego

outlaws13
2011-12-30 14:37:39
Ocena: -13(glosow:25)-+
nie wyciągasz nauki, może ty naprawdę jesteś "Tępą ku@@rwą" tak jak miałaś okazje to przeczytać od kogoś niby prześladowanego. Twoja fantazje przekroczyła wszelkie granice. Miłego sylwestra, wydmuszko ode mnie. Pozdrawiam

opunka
2011-12-30 14:54:33
Ocena: -1(glosow:11)-+
achaja1 jesteś ostatnią osobą, która powinna krytykować osoby wypowiadające się na temat dobrego smaku i szacunku do innych.

lucy123
2011-12-30 19:10:40
Ocena: 0(glosow:6)-+
Achaja1 Jakiś czas temu, kiedy chciałaś odbić mi męża, mówiłaś, że usuniesz konto z wiochy... Czekam, czekam i czekam, a Ty ciągle jesteś i jeszcze śmiesz kogoś oceniać prowadząc takie życie, jak prowadzisz...

Hoshi
2011-12-30 20:15:25
Ocena: 1(glosow:3)-+
Wasza rozmowa to wiocha. Prywatne sprawy załatwiać między sobą, a nie tu.

FIV7
2011-12-30 23:09:27
Ocena: 4(glosow:4)-+
Co to za normy społeczne zabraniają zamieszczania publicznie zdjęć pocałunków?... I jakie znowu dewiacje? Na zdjęciu nie ma żadnego motywu odnoszącego się do parafilii. Polecam jeśli nie literaturę, to chociaż Wikipedię - w calu zapoznania się z rozgraniczeniem pewnych pojęć.

opunka
2011-12-30 23:55:48
Ocena: -2(glosow:2)-+
FIV7 wiesz może, co to jest polityczna poprawność? Myślę, że wiesz.

FIV7
2011-12-31 01:32:31
Ocena: 4(glosow:4)-+
Polityczna poprawność to język, tworzony przez społeczność na drodze konsensusu, który pozwala na wyeliminowanie z debaty zwrotów i określeń, które mogły by zostać uznane przez jej część za obraźliwe. Służy temu, aby nie rzucać się sobie wzajemnie do gardeł przy każdej okazji, ale by móc wymieniać a

FIV7
2011-12-31 01:37:21
Ocena: 4(glosow:4)-+
argumentów. Podaj proszę związek z omawianym problemem - bo jako żywo, nie widzę takiego...

opunka
2011-12-31 02:49:28
Ocena: 0(glosow:4)-+
Chodzi o to, że w debacie nt. homoseksualizmu zjawisko politycznej poprawności narzuca osobom nie uznającym homoseksualizmu za zjawisko normalne pewne ograniczenia w wyrażaniu poglądów. Ale nie ważne. Odpowiem pod innym absurdem jak się prześpię. Chociaż tak szczerze mówiąc nie mam ochoty.

opunka
2011-12-31 02:52:24
Ocena: 1(glosow:3)-+
Bo zaraz rozpęta się piekło dotyczące pojęcia "normy" i "naturalności", rozbije się to o biologię, której szczerze nienawidziłam całe życie, a skończy się na ideologicznej paplaninie, w której - z tego co widzę - jesteś mistrzem. Nie dziwię się. Pewnie też bym działała w ten sposób.

FIV7
2012-01-02 00:34:18
Ocena: 1(glosow:3)-+
Ano właśnie... kilka diabłów tkwi w tej definicji "normy". Nie ulega jednak wątpliwości, że z perspektywy biologii, której tak nienawidzisz, mamy do czynienia z niepatologiczną cechą wrodzoną, niedziedziczną. Poprawność polityczna narzucona może się wydawać, komuś kto nie rozumie przyczyn jej wprowa

FIV7
2012-01-02 00:34:57
Ocena: 1(glosow:3)-+
wprowadzania, lub jest całkiem obojętny na język agresji. Za komplement dziękuję :)
główna
Dodano: 12.08.2018, 15:16:55   przez: vacarius
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 57Skomentuj (37) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0