Hitler jako okupant nakładał trzy razy mniejsze podatki niż rząd Tuska...
Ukryj komentarze(204)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Łowca
RafalEwa12
2012-04-11 11:28:04
Ocena: 27(glosow:41)-+
ma racje-popieram
bambaryla120
2012-05-25 01:01:27
Ocena: 1(glosow:1)-+
Dobrze gada- Polać mu ;)
kefir71
2012-04-16 18:44:12
Ocena: -4(glosow:8)-+
J ak K urwa M ożna widzieć w tym demagogu coś mądrego.Schlebia waszej ignorancji powtarzając bzdury mając pełną świadomość tego że mówi o czymś o czym nie macie pojęcia.Teraz skumał się z faszystami popierał mistyka Smoleńskiego Jarosława Kaczyńskiego. Zaznacze tylko że nie głosuje ani na PiS ani n
BVB-Hellsing
2012-04-13 17:26:19
Ocena: 2(glosow:6)-+
Najważniejsza jest szczerość:P heheheh popieram
przystojny18
2012-04-12 20:57:25
Ocena: 3(glosow:9)-+
wali prosto z mostu i dobrze, głosuje na niego
eskobar007
2012-09-26 02:00:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
Prawda!!
PO ma w kieszeni wszysttko lacznie z telewizja i prasa... pozostaje internet juz tylko!!!
Wszesniej Donald zwalal na Pis ze reformy blokuje (nie zebym za nimi byl) ...a teraz nie ma juz na kogo zwalic - maja wszystko obsadzone. i co zrobili??
Warte rozwazenia przy nastepnych wyborach!!
SzalonyJebaka
2012-04-12 14:53:38
Ocena: 4(glosow:10)-+
wiecie co? teraz go popieracie (sam go popieram i twierdze, że Tusk jest idiotą i kłamcą) - a jeśli jest jakiś tekst, czy wrzuta o Kaczyńskim to wyśmiewacie i krytykujecie, chociaż pewnie większość wie, że za władzy Kaczyńskiego byłoby znacznie lepiej.
przemekpolo
2012-04-12 10:56:13
Ocena: 11(glosow:17)-+
korwin na premiera ;D
ksawier666
2012-04-12 09:21:40
Ocena: 4(glosow:10)-+
Jedyny Polityk Który dobrze Gada
skinhead77
2012-04-12 16:24:07
Ocena: 0(glosow:18)-+
Każdy polityk kłamie.
netany
2012-04-11 23:52:43
Ocena: 0(glosow:12)-+
Małe pytanko do ogółu użytkowników, którzy poparli słowa p. Mikke. Skąd Wy możecie wiedzieć jakiej wysokości podatki nakładał Hitler, że mówicie: "prawdę mówi'? Szczerze wątpię, by większość tu zgromadzonych na tyle interesowała się znajomością historii najnowszej. JA RÓWNIEŻ MAM DOŚĆ TUSKA, co
netany
2012-04-11 23:55:04
Ocena: -9(glosow:9)-+
podkreślam wielkimi literami, jednak ustrzegłbym się przed takimi rewelacjami ze strony jakiegokolwiek opozycjonisty, tym bardziej, że nagranie nie dowodzi, jakoby pan Mikke poza genialną demagogią, posiadał na poparcie swojej tezy rzeczowych dowodów. :)
AnonimowyPremier
2012-04-12 00:09:31
Ocena: 11(glosow:15)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Python013
2012-04-12 18:33:37
Ocena: 2(glosow:8)-+
Widzisz A.Hitler w przeciwieństwie do Tuska dbał o swoich rodaków. Jako pierwszy wprowadził coś takiego jak zasiłek wypłacany początkowo raz w miesiącu a później co tydzień. Donald tak dba o nas, że pozwolił A.Merkel na rozbiór Polski za pomocą EU
netany
2012-04-14 16:28:49
Ocena: -4(glosow:4)-+
Python013@ Zgadzam się, jak mógłby nie dbać, skoro był nacjonalistą (i to w dodtaku chorym psychicznie, szajba odbiła mu w 1917r. po Ypres). Tylko zwróćmy uwagę na to, co stało się (a racej co by się stało gdyby nie miliardy dolców od Amerykanów) z Niemcami. Chce tylko powiedzieć, że Polska nie potr
Mateusze34
2012-04-11 23:25:20
Ocena: 3(glosow:7)-+
Brawo!!! Taka jest prawda!
Desperad0s
2012-04-11 23:14:14
Ocena: 5(glosow:9)-+
Uwielbiam Go!!!
AnonimowyPremier
2012-04-11 23:24:00
Ocena: 9(glosow:13)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Starbreaker
2012-04-16 20:20:06
Ocena: 1(glosow:1)-+
o tym "człowieku" można powiedzieć bardzo wiele ale na pewno nie to że jest debilem. Można go nazwać cwaniakiem, złodziejem, kłamcą, świnią, ale nie debilem ;) Debil nie potrafił by okradać cię przez tyle lat pozostając niezauważonym.
krytykant666
2012-04-11 22:59:12
Ocena: 3(glosow:7)-+
Ok, to niech to wasze poparcie przerodzi się w głosy za 4 lata. Niech chociaż dostaną te 5% co do sejmu wejdą.
netany
2012-04-11 23:58:07
Ocena: -2(glosow:6)-+
W 92r. z tego, co mi wiadomo to Bolek, Donek, czy Niesiołowski nie byli u sterów władzy. Ich mamy faktycznie dopiero od 95, dalej 97 (koalicja AWS-UW). Popraw mnie, jeśli się mylę. Też nie znoszę Tuska, nie jestem jednak zwolennikiem naginania historii w ramach politycznej propagandy...
fun_boy_rs6
2012-04-12 09:07:28
Ocena: 0(glosow:6)-+
Do netany - obejrzyj film "nocna zmiana" i będziesz wiedział kto rządzi Polską.
Ty chyba tak niby nie popierasz Donka, ale trochę go lubisz, co?:)
netany
2012-04-14 16:23:11
Ocena: 0(glosow:2)-+
fun_boy_rs6@ Oj nie drogi kolego... Tusk to sprzedawczyk i z całego serca jestem za jego jak najszybszym wylotem na Marsa:) Ale jak już wcześniej wspomniałem, nie znoszę naginania historii, przez żadną ze stron, nieważne w imię jakich wartości. Nie jestem specjalistą, i prawdopodobnie nigdy nie zost
SemperFidelis07
2012-04-11 22:26:43
Ocena: 0(glosow:4)-+
DOBRZE MÓWI, DAĆ MU KRAWAT
AnonimowyPremier
2012-04-11 22:05:06
Ocena: 11(glosow:15)-+
komentarz usunięty przez moderatora
pajakpajak
2012-04-11 22:09:09
Ocena: 39(glosow:41)-+
komentarz usunięty przez moderatora
AnonimowyPremier
2012-04-11 22:29:34
Ocena: 10(glosow:12)-+
komentarz usunięty przez moderatora
pajakpajak
2012-04-11 23:09:19
Ocena: 27(glosow:27)-+
komentarz usunięty przez moderatora
AnonimowyPremier
2012-04-11 23:17:43
Ocena: 7(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora
W1kt00r
2012-04-11 21:37:42
Ocena: 7(glosow:9)-+
WiP, UPR, czy teraz KNP nigdy nie zdobyły należnego im poparcia, a szkoda, bo kto wie, co by było, jakby właśnie partie Korwina-Mikke doszły do władzy. Ciekawe idee zaproponowane nie miały tym samym szans, by wejść w życie. Liberalizm gospodarczy i konserwatyzm światopoglądowy - to jest to!
tashunkewitko
2012-04-12 18:38:53
Ocena: -1(glosow:1)-+
Gdyby pan Korwin skoncentrował się na gospodarce, a nie walczył z "pedziami" i kobietami miałby więcej głosów, sam sra we własne gniazdo, a szkoda.
czajkowski
2012-04-11 21:35:50
Ocena: 7(glosow:7)-+
Kocham go!!!!!!
W1kt00r
2012-04-11 21:34:53
Ocena: 9(glosow:9)-+
Niemożliwe, to trafiło na główną, po 2 miesiącach?! I DOBRZE!!!!!! :) Trzeba takie nagrania pokazywać, bo prorządowe media zrobiły z Korwina świra, który w dodatku źle gada. A to mądry człowiek jest, zwolennik gospodarki wolnorynkowej już od wielu lat! Zawsze go lubiłem, szkoda że nie jest w sejmie.
W1kt00r
2012-04-17 23:15:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
Szkoda, te jego ugrupowania w sumie to nigdy nie zdobyły należnego im poparcia. Spora jednak jest w tym "zasługa" mediów, które przekręcają jego wypowiedzi w wygodny dla siebie sposób tudzież skrzętnie pomijają jego dobre działania. Nigdzie nie widziałem relacji w TV, że Korwin był na Mars
sebaszczak
2012-04-11 21:30:05
Ocena: 3(glosow:3)-+
Dobrze gada polać mu
ruchaszewski
2012-04-11 21:12:35
Ocena: 6(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Greggoryus
2012-04-11 21:05:20
Ocena: 5(glosow:5)-+
jedyny polityk godny szacunku. Obudźta się z ciemnogrodu i wybierzta odpowiednią partię następnym razem, bo to że 'bałwany' rządzą nami to niczyja, tylko obywateli wina
CzarnyBambo
2012-04-11 21:02:40
Ocena: 2(glosow:2)-+
*został premierem. A co dziś z tego mamy? NIC! Albo mniej niż nic. Myślmy logiczniej, wtedy może i nastaną lepsze czasy. Od nas zależy kto będzie nami rządził po Tuska kadencji, myślmy już dziś i nie wybierajmy pochopnie.
CzarnyBambo
2012-04-11 20:58:30
Ocena: 2(glosow:2)-+
W końcu ktoś powiedział to co wiedział bez pardonu. I brawa mu za to. Może chociaż kilka osób z naszego 'RZĄDU' przejrzy na oczy i coś z tym zrobi (w co oczywiście powątpiewam), ale nadzieję warto mieć zawsze. Tylko ludzie, nie mówcie od razu że JKM na prezydenta. Tusk też był obiecujący skoro zosta
Dziuchni
2012-04-11 20:23:16
Ocena: 3(glosow:3)-+
A ja głosować na niego nie mogłem. Komuchy z komisji wyborczej zablokowali jego listy a wówczas Korwin by dostał tyle ile Palikot a może więcej. Ale Korwina nie można dopuścić do władzy bo to "wariat". Słuchajcie się dalej mediów i rządowej papki. Tylko JKM może coś zmienić.
drLOUBITCH
2012-04-11 20:16:28
Ocena: 4(glosow:4)-+
W sumie to ten cały Korwin-Mikke to do rzeczy gada.
tashunkewitko
2012-04-11 19:37:02
Ocena: 5(glosow:7)-+
Najtragiczniejsze jest to, że on ma całkowitą rację, a mało kto na niego głosuje. Ameryka na niskich podatkach zbudowała swoją potęgę. A tym idiotom z rządu proponuję sprawdzić czym jest 'Krzywa Laffera' i to zarówno tym z prawej, jak i z lewej.
kawalrafala
2012-04-11 21:14:37
Ocena: 3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora
kawalrafala
2012-04-11 21:15:44
Ocena: 3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora
kawalrafala
2012-04-11 21:16:55
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
donwito82
2012-04-11 19:06:04
Ocena: 5(glosow:7)-+
Niestety sytuacja nie zmieni się szybko jeśli sami nie odsuniemy od władzy starych sprzedawczyków pracujących dla niemców i rusków. Poczuli wygodne życie i robią wszystko żeby to kontynuować nie patrząc na swoich ziomów (38 mln Polaków)Dlatego potrzrebujemy więcej takich ludzi jak JKM tylko młodszyc
M1CLAY19
2012-04-11 18:53:12
Ocena: -4(glosow:8)-+
Bedzie duzo krzyczal to sie "sam" powiesi a prokuratura po 3 latach umorzy sledztwo.On nie nalezy do klubu "okragly `89".Sztab fachowcow pracuje nad jego wizerunkiem i nad tym by mial 1%.Osiagnie wiecej to skonczy jak Papala,Blida,Lepper czy Grzegorz Michniewicz.Do rana mozna wym
Max74
2012-04-12 18:52:09
Ocena: 2(glosow:6)-+
Jak z durnia można zrobić durnia ? Był durniem, nabrał kredytów a potem podobnym kretynom wodę z mózgów robił, żeby się wykaraskać z kłopotów. Jak się teraz okazało, że powoli sprawiedliwość go dosięga, poparcie malutkie, partia się podzieliła a nie ma już chętnych do blokad to zostało się powiesić.
Max74
2012-04-11 18:42:19
Ocena: -5(glosow:13)-+
Za Hitlera było tak dobrze, że ludzie zdychali z głodu bo tak było modnie wtedy. Z czego mieli płacić podatki niewolnicy w podbitym kraju ? To co płacili i tak było powyżej możliwości. Babcia opowiadała jak jeść nie było co bo trzeba było kontyngent oddać dla Niemców i chowali ziemniaki w polu,
Max74
2012-04-11 18:46:39
Ocena: -5(glosow:11)-+
jak rosły grzyby to się nimi zapychali z odrobiną najgorszej mąki a czegoś takiego jak mięso to nie znali nawet od święta. Dzieciaki pomyślcie trochę a nie jak banda debili przytakujcie a jeśli wam tak źle tutaj to może przeprowadźcie się np do KLD - kraju dobrobytu, gdzie ludzie trawę jedzą.
M1CLAY19
2012-04-11 19:59:09
Ocena: 4(glosow:6)-+
I moj ojciec mowi ze za okupacji bylo zle ,ale gorsze przyszlo w 45 i dopiero za ruska ludzie poczuli co to bieda jak wyzwoliciel wchodzac na podworko najpierw ostrzegawczo z pepeszy.Potem gdzie bimber,miod,rower,zegarek,pierzyny zabierali.
M1CLAY19
2012-04-11 20:04:15
Ocena: 2(glosow:6)-+
Za niemca mieli ziemniaki do schowania a po ruskich nie bylo czego chowac.Ruska dzicz zabrala wszystko- od konia i uprzezy do niego po ostatnie jajko.Jak wic ruski mogli grabic wszystko skoro twierdzisz ze za niemca juz nic nie bylo.
Max74
2012-04-11 21:04:00
Ocena: -2(glosow:8)-+
Biedakom zabierali to czego Niemcy nie zdążyli i to ma być argument ? Zresztą co ma do rzeczy, kto był gorszy ? Chodzi o to, że wypowiedzi wielu wskazują, że chcieliby być pod okupacją i płacić ponoć mniejsze podatki. Naprawdę trzeba kaszkę w głowie, żeby uwierzyć w dobrobyt pod okupacją hitlerowską
zula2000
2012-04-11 18:25:31
Ocena: 9(glosow:9)-+
Kurcze kiedys mi sie zdawalo ze Mikke to burak....
Ale przepraszam go za to teraz publicznie i przyznaje mu 100% racji rzad nas wyzyskuje i tego sie nie da ukryc!!
A co do samego Tuska kurde sama na PO glosowalam moglam sie spodziewac takiego obrotu akcji oni wszyscy tak pieknie mowia podczas kamp
scarface16
2012-04-11 18:16:37
Ocena: 2(glosow:4)-+
dobrze mowi !!!!!!!!!!!! GLOSUJCIE NA KORWINA NIE JEST ZAKLAMANY!!!!!!
secans
2012-04-11 18:11:59
Ocena: 4(glosow:10)-+
mam 20 lat, niegdyś głosowałem na ruch palikota i wiecie co?.. młody byłem i głupi, za bardzo zafascynowała mnie legalizacja. Natomiast na dzień dziesiejszy gdybym miał głosować to na Pana Korwina, mówi wprost, bo wie że panuje wolność słowa. A pan prowadzący radio jest jakiś płochliwy.
chaosploch2
2012-04-11 17:43:32
Ocena: 7(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Maryyyjusz
2012-04-11 17:24:46
Ocena: 12(glosow:18)-+
Dobrze Gada !!! Jeden z Niewielu Inteligentnych ludzi w Polityce Tusk jak jego Dziadek Hitlerowiec wyzyskuje nasz Naród :(
spontanish
2012-04-11 17:23:54
Ocena: 6(glosow:10)-+
JKM !!!!! ... i teraz niech wszyscy debile co głosowali na palikota zobaczą jaki popełnili błąd ... i JKM dopilnowałby i nie byłoby gejostwa i transoli w sejmie ...
uzytkownik112211
2012-04-11 17:09:01
Ocena: 7(glosow:7)-+
no i ma racje połowa moich znajomych wyjedzie a dlatego ze w Polsce niema pracy i nie stać nikogo na godne życie w naszej ojczyźnie . dziękuje państwu za to
maxmaximus123
2012-04-11 16:07:42
Ocena: -17(glosow:25)-+
Hitler to dobry człowiek był, a co do rządów Tuska zwiększanie podatków i wieku emerytalnego jest nieodzowne i tak już Polska ma ogromną dziurę budżetową .
Tusk nie ma żadnych alternatyw poza zwiększaniem podatku i wieku emerytalnego.
Wy byście chcieli żeby było wszystko łatwo i każdy żył w luksus
wdowik_mandaryna
2012-04-11 17:03:54
Ocena: 4(glosow:8)-+
ile masz lat dzieciaku? nie powinienes sie ze swoim pustym mozgiem wypowiadac w takich istotnych sprawach,bo to wstyd i hanba
marcin_ban
2012-04-11 14:49:49
Ocena: 1(glosow:11)-+
Dobrze gada :P tak samo by gadał Donald jak by Mikke był premierem ;) obydwaj to stare liberały szkoda ze nikt tego nie pamięta ;)
wdowik_mandaryna
2012-04-11 17:06:42
Ocena: 5(glosow:7)-+
no jakos pan Mikke jeszcze nie mial okazji dac tobie i Polakom powodow zebys porownywal go do zdrajcy donalda
kingala111
2012-04-11 14:29:05
Ocena: -10(glosow:24)-+
Jest kolejnym skończonym kretynem który potrafi dużo gębą mielcić a jak by przyszło co do czego to i tak by nic dobrego nie zrobił , jak ta cała banda na Wiejskiej
ordeal
2012-04-11 14:57:28
Ocena: 12(glosow:20)-+
W czasie pierwszej kadencji sejmu III RP, zgłosił projekt zobowiązujący ministra spraw wewnętrznych do podania pełnej informacji o urzędnikach państwowych, którzy współpracowali z SB. Projekt przeszedł, ale później nastąpiła "nocna zmiana" która uniemożliwiła wejście w życie tego projektu.
jackfromcavan
2012-04-11 12:44:22
Ocena: 13(glosow:15)-+
Lubię słuchać pana Janusza K-M...
matezz1987
2012-04-11 12:44:13
Ocena: -8(glosow:40)-+
I mówi to koleś, który ma ponad 70 lat, całe życie bawi się w politykę, zmienianie partii i niczego nie osiągnął. Nie potrafi nawet zarejestrować swojej kolejnej partii do wyborów, a chciałby rządzić. Dobre sobie
Nibynicacos
2012-04-11 13:28:51
Ocena: 9(glosow:21)-+
A pomyslales, ze moze celowo inne partie go blokuja? Boja sie bo wiedza ze Janusz K-M patrzylby im na rączki...
Homo_erectus
2012-04-11 13:30:56
Ocena: 7(glosow:23)-+
niczego nie osiągnął, to jest dopiero dobre. Jak na tak ograniczone możliwości osiągnął bardzo wiele, przede wszystkim istnieje w mediach ale chyba nie sądzisz, że grupa trzymająca władzę dopuści go gdziekolwiek wyżej. Więc zastanów się zanim znowu coś palniesz
Buahahahah
2012-04-11 13:45:44
Ocena: -16(glosow:30)-+
Dokładnie. To taki drugi Jarosław, który nawet nie wie co to kobieta czy prawo jazdy... a chciałby rządzić... nawet po trupach do celu.
matezz1987
2012-04-11 16:09:44
Ocena: -5(glosow:11)-+
Homo_erectus - Istnieje - no tak, to jest osiągnięcie:) Nie mówię, że Tusk jest ok, bo nie jest, ale dzięki takim idiotom jak ten tu Guru z poparciem 1% Tusk ma się i będzie się miał bardzo dobrze. Chyba, że on jest na pasku Tuska tak naprawdę, to wtedy ok jest, dobrze spełnia swoją rolę.
zbiczeek
2012-04-11 16:18:06
Ocena: -4(glosow:8)-+
@niby - wrecz przeciwnie, nikt go nie blokuje, istnienie blazna megalomana z idiotycznymi i niemozliwymi do realizacji we wspolczesnym swiecie pomyslami jest wszystkim partiom bardzo na reke, wtedy kazdy ich kontrowersyjny pomysl wyglada na o wiele bardziej spokojny i rozwazny.
Homo_erectus
2012-04-11 17:55:40
Ocena: 0(glosow:6)-+
ale jak ten "guru z poparciem 1%" jak to zgrabnie ująłeś ma mieć władzę skoro każdy wychodzi z założenia "że i tak nie przejdzie" i głosuje na tuska... dobrze gada, dobrze robi, dobrze myśli ale to za mało, wybory zależą od nas nie od nich
matezz1987
2012-04-12 02:28:03
Ocena: 4(glosow:4)-+
Homo_erectus - człowiek z wykształceniem filozoficznym wypowiada się o finansach i rzuca jakieś chwytliwe hasła,dobre:)O żadnym polityku nie mam tak złego zdania jak o tym. Uważa się za 100 razy mądrzejszego niż jest i dlatego nikt poważny nie odda głosu na tego Pana. Dlatego ma 1% niecały poparcia:
alicia24832
2012-04-11 12:07:11
Ocena: 9(glosow:13)-+
Co innego ludobojstwo a co innego podatki i kwestie gospodarcze. Pan redaktor troche zatrzasl portkami ale nie ma sie co dziwic.Wszystko obstawione po kluczu partyjnym a her Tusk rozlicza bezwzglednie.
szymek1985
2012-04-11 12:04:46
Ocena: 7(glosow:19)-+
Korwin-Mikke na prezydenta gość dobrze gada
ordeal
2012-04-11 13:47:02
Ocena: 7(glosow:13)-+
Prezydent ma słabą władzę wykonawczą, premier to co innego, ale wystarczy aby partia JKM weszła do sejmu, wtedy Polacy zobaczą jakie można byłoby reformy przeprowadzić. Teraz w dobie kryzysu mamy tematy zastępcze, Katarzyna W., kibice. Reforma emerytalna pokazała, że Polacy mogą się przeciwstawić.
matezz1987
2012-04-11 11:53:54
Ocena: -16(glosow:26)-+
Dobrze, że ten filozof nie ma w praktyce nic do powiedzenia. Wypowiada się na tematy, o których nie ma najmniejszego pojęcia, ale to jemu tak się wydaję i ma charyzmę w zmyślaniu, więc brzmi wiarygodnie to jego filozofowanie. Ponad 70 lat ma już chyba, zero osiągnięć i się wymądrza:)
ordeal
2012-04-11 13:51:22
Ocena: 11(glosow:13)-+
Wzrost gospodarczy w Chile, gdzie wprowadzono wolny rynek i zastosowano obniżenie podatków (krzywa Laffera), to jest to samo, co chciałby wprowadzić JKM w Polsce, ale tacy ludzie jak TY tego nie rozumieją lub karierowicze, którzy boją się na myśl o straceniu miejsca przy "korycie".
zbiczeek
2012-04-11 16:28:34
Ocena: 0(glosow:2)-+
@ordeal - doskonaly przyklad, ktory podales swietnie pokazuje jak bardzo nierealne i oddalone od rzeczywstosci sa pomysly JKM. Chile m.in. posiada zloza i jest najwiekszym na swiecie wydobywca KILKU roznych kopalin. Rownie dobrze mozna by PL porownywac do Arabii Saudyjskiej czy Kuwejtu.
mr.tick
2012-04-11 11:51:46
Ocena: 4(glosow:16)-+
Ale obecna sytuacja to nie jest tylko wina Tuska, a skutek nieudolnego rządzenia przez 23 lata. Żeby to się zmieniło należałoby wymienić wszystkich, bo oni tylko się wymieniają krzesełkami. No i na poważnie rozważyć wyjście z UE. To też dzięki jej chorym zaleceniom mamy dzisiaj to co mamy.
RafalEwa12
2012-04-11 11:28:04
Ocena: 27(glosow:41)-+
ma racje-popieram
uap1984
2012-02-18 06:55:59
Ocena: 7(glosow:15)-+
Idealna retoryka , rzeczywistość obecna ubrana w najlepiej dobrane słowa . A może Tusk to nie bałwan ? Gębodupiec i hipokryta , widać to chyba gołym okiem prawda ? A co to za demokracja w której nie wolno używać dowolnej analogii ? Z dnia na dzień coraz bardziej chce mi się rzygać na telewizje i rad
uap1984
2012-02-18 07:00:40
Ocena: 3(glosow:9)-+
io . Po resortach i samym premierze widać że głombocyty w normie . Teraz przeprowadzą reformę emerytalną po to żeby ludzie do kolejnych wyborów o niej zapomnieli . Ale zanim np. ja pójdę - o zgrozo - na emeryturę , to rząd zmieni się jeszcze 10 razy . Pod koniec kadencji ludzie z PO zaczną przechodz
pajakpajak
2012-02-18 04:56:27
Ocena: 24(glosow:30)-+
komentarz usunięty przez moderatora
pajakpajak
2012-02-16 00:35:10
Ocena: 27(glosow:41)-+
komentarz usunięty przez moderatora
W1kt00r
2012-02-17 01:22:39
Ocena: 6(glosow:12)-+
Otóż - może. Sama zmienisz zdanie, jak jeszcze raz obejrzysz na YT filmik ze stosunkiem JKM do kobiet (m.in.ich pracy). Media zrobiły z niego gościa, co wysłałby baby do garów i mycia podłogi, a to tak nie jest. Przeinaczono jego wypowiedzi, sam to zauważyłem po paru latach...
pajakpajak
2012-02-16 00:29:33
Ocena: 30(glosow:38)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0