lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 30.07.2011, 10:29:57   przez: PsyChoZ
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 701  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(93)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Gruber
2012-05-24 11:02:02
Ocena: 10(glosow:22)-+
Całkiem niezły pomysł. Niektórych bachorów nie da się upilnować, a bić nie wolno.

h-y-d-e
2012-08-08 15:40:14
Ocena: 0(glosow:0)-+
Eee tam, jak byłem mały to się bawiłem, że jestem psem, jadłem z miski na podłodze i kazałem się tak prowadzać. Wszystko było ok. Nie wiadomo w jakich okolicznościach to zdjęcie zostało zrobione, więc nie ma się co spinać.

ObsessionMystic
2012-08-02 01:43:40
Ocena: 0(glosow:0)-+
aby czasem nie spierdolił ! haha

hellrazor
2012-06-15 10:05:22
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

dzikk
2012-05-29 13:22:26
Ocena: 0(glosow:0)-+
być na szyi tylko w formie szelek.

dzikk
2012-05-29 13:20:23
Ocena: 0(glosow:0)-+
Dzieci w pewnym wieku już nie chcą chodzić za rękę. Potrzebują trochę wolności - chcą chodzić same. Będąc na "smyczy" dziecko ma poczucie samodzielności, a rodzic może szybko zareagować w razie niebezpieczeństwa (np. dziecko chce wybiec na ulicę). Fakt, faktem smycz nie powinna

patrzu
2012-05-26 08:11:44
Ocena: 2(glosow:2)-+
jesli dziecko ma silne adhd,dla jego bezpieczeństwa jak najbardziej wskazane jest spacerować prowadząc je na smyczy(żeby np.nie wbiegło impulsywnie za jezdnię),jednak smycz taka powinna byc specjalna,zapinana na klatce piersiowej,nie na szyi.No jak to wyglada,poniżająco,poza tym - nie jest bezpieczn

frankfuterka
2012-05-26 00:12:24
Ocena: 0(glosow:0)-+
do sheratona go prowadzi

robert2361
2012-05-25 21:58:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
co w tym dziwnego w angli co drugie dziecko chodzi na smyczy

ja5iu
2012-05-25 21:50:33
Ocena: 0(glosow:0)-+
Widziałem to samo w Holandii tylko biała kobieta trzymała czarne dziecko na takiej smyczy

mcebury
2012-05-25 13:35:06
Ocena: -3(glosow:5)-+
Dokładnie. Ale wiochmeną na tej stronie się w dupie poje.bało od siedzenia przed komputerem i myślą ze jak ktoś to wrzuci w net i napisze że to jest zajebiste to myślą że tak jest. Chciałbym komentujących zapiąć na smycz, ciekawe jak by się poczuli

Visenka
2012-05-25 12:17:05
Ocena: -1(glosow:3)-+
Ale przeciez szczyl nie ma obrozy na szyi tylko jest przypięty za jakis pasek kurtki, ewidentnie, bo ten czerwony kołnierz kurtki odstaje od szyi. Jakiż to uraz mu grozi? Urwanie tego paska?

KrysiaDominikowa
2012-05-25 12:04:00
Ocena: 0(glosow:6)-+
Gdy ja byłam mała niesforne dzieci prowadziło się za rękę. Może jeszcze kaganiec w zestawie do tego dołączą.Dla mnie wiocha.

mcebury
2012-05-25 11:34:43
Ocena: 0(glosow:6)-+
oj wy debile. jak widzę co piszecie to mnie mnie zaraz coś pier.dolnie jaki widzicie problem chwycić dziecko za rękę? Matka z wami chodziła za rączkę i żadnych smyczy nie używała i co? działo się wam coś?

akren
2012-05-25 09:23:34
Ocena: 1(glosow:7)-+
Lepiej na smyczy niz pod kolami samochodu

Slepecci
2012-05-25 06:57:05
Ocena: -1(glosow:9)-+
Pies sie przynajmniej słucha, a takie rozwydrzone cos, zaraz wpadnie pod auto:D

IGotYouDancing
2012-05-25 01:41:41
Ocena: 8(glosow:10)-+
smycz na szyi? bez jaj. są specjalne szelki dla dzieci, które przypina się na plecach, ale nie na szyi, jak psu!

razorblade
2012-05-25 10:04:27
Ocena: 0(glosow:4)-+
Uważam, że takie szelki to świetny pomysł. No, ale tutaj faktycznie ktoś przesadził. Na szyi?!

Niuniekkk
2012-05-25 00:43:37
Ocena: 1(glosow:5)-+
debilizm 21 wieku ;/

CmentarnaTancerka
2012-05-25 00:07:22
Ocena: -2(glosow:6)-+
Są inne sposoby na wychowanie i zapanowanie nawet nad trudnym dzieckiem niż zakładanie mu smyczy.Ciekawa jestem czy osoby popierające Pana na zdjęciu sami chcieli by mieć takie dzieciństwo.Mam wrażenie,że niektórzy intelektem są jeszcze w średniowieczu..

koniowizamelduj
2012-05-24 23:51:09
Ocena: 3(glosow:5)-+
Moim skromnym zdaniem nikt, kto ma dzieci, nie powinien uważać tego za normalne. Nie można było maluchowi przy pasku zaczepić? Chłopiec jakby z frustracji zaciska dłonie w pięści.

routen
2012-05-24 23:08:33
Ocena: 1(glosow:5)-+
A może nadpobudliwy i szybki jakiś.A to zaraz wiocha.

blackthoughts
2012-05-24 22:20:40
Ocena: 0(glosow:6)-+
W irlandii to normalka, ciągle widzę dzieci na smyczy. smycz przywiązana do ręki lub szyji

adrian81
2012-05-25 10:30:34
Ocena: 1(glosow:1)-+
Przykładowo chinach jedzą psy i to znaczy, że jest to czymś normalnym? Jakoś ludzie sobie radzili wychowują dzieci od pokoleń bez wyprowadzania na smyczy. Kiedyś trzymanie dziecka za rączkę było normalnym zjawiskiem. Dziś ponoć wyprowadzanie na szelkach jest czymś normalnym?

TotalnaWiocha11
2012-05-24 21:09:45
Ocena: 1(glosow:9)-+
w anglii to normalna, gdzie wiocha?

CmentarnaTancerka
2012-05-24 23:53:39
Ocena: -2(glosow:8)-+
My nie żyjemy w Anglii.W krajach arabskich normą jest np.posiadanie przez mężczyznę kilku żon,to znaczy,że i u nas mają ten zwyczaj wprowadzić tylko dlatego,że w innym kraju jest?

razorblade
2012-05-25 10:06:40
Ocena: 1(glosow:5)-+
@CmentarnaTancerka: Błąd. Podajesz przykład religijny, tutaj chodzi akurat o ułatwienie życia. Polska jak zawsze sto lat za murzynami, więc u nas takie coś dopiero wchodzi. Ale sam pomysł jest świetny, tylko jak pisałem (i nie tylko ja): nie można zakładać na szyję "obroży"! Są specjalne s

razorblade
2012-05-25 10:09:39
Ocena: 1(glosow:5)-+
...Są specjalne szelki. (ależ wiocha ogranicza wypowiedzi -.- )

jadziuniaxxl
2012-05-24 20:25:53
Ocena: 6(glosow:8)-+
Smyczy na szyi nie popieram.Jednak jakby "uwiązać" dziecko w mniej szkodliwy sposób, to na dobre by wyszło i matce i dziecku.Nie zgubi się, pod auto nie wleci i zawsze jest pod kontrolą rodzica.

ZyklonB
2012-05-24 20:19:25
Ocena: 4(glosow:8)-+
Patrząc na niektóre rozwydrzone bachory i ich niewydolne wychowawczo mamuśki, smycz+kolczatka+kaganiec byłyby odpowiednim zestawem spacerowym.

rusofilII
2012-05-24 20:17:22
Ocena: 0(glosow:12)-+
To nie jest głupi pomysł. Jak Gruber napisał, są szczyle, których ni cholery się nie sprowadzi do parteru. Może, jak się weźmie takiego na smycz i upokorzy, to dzieciak zacznie myśleć.

ZyklonB
2012-05-24 20:21:14
Ocena: -1(glosow:9)-+
Wściekłego bachora nie da się raczej upokorzyć wzięciem na łańcuch - prędzej zacznie szczekać, niż cokolwiek zrozumie.

mcebury
2012-05-24 20:32:58
Ocena: 2(glosow:10)-+
a jak dostanie strzała w dupę parę razy to się nauczy ze tak nie wolno

Nala1309
2012-05-25 00:29:14
Ocena: 0(glosow:6)-+
Ciebie się powinno upokorzyć bo ma razie z myśleniem u Ciebie ciężko to może po zastosowaniu tej metody zaczniesz.

drLOUBITCH
2012-05-24 20:15:12
Ocena: 1(glosow:3)-+
Podobną scenę pamiętam z filmu "Kogel Mogel".

malami2121
2012-05-24 20:13:58
Ocena: 0(glosow:8)-+
swietna sprawa dla dosc ruchliwych dzieci i niektorych nadpobudliwych mezczyzn:>

Darcy
2012-05-24 19:56:22
Ocena: 1(glosow:9)-+
Dorby pomysł w sumie :)

najgorszawiocha
2012-05-24 19:01:04
Ocena: -4(glosow:20)-+
jakimi Wy jesteście idiotami. nie przyszło Wam do głowy, że dziecko może być chore np. na autyzm? przy takiej chorobie, dzieci często wykazują chęć ucieczki i to robią. BRAWO POLACZKI ZA STEREOTYPOWE MYŚLENIE I PODEJŚCIE TYPU 'NIE ZNAM SIĘ, TO SIĘ WYPOWIEM'

adrian81
2012-05-24 20:09:57
Ocena: 1(glosow:11)-+
Pomijając fakt, że twoja wypowiedz jest, po prostu chamska. Wyobraź sobie, iż taka smycz może doprowadzić do "Urazów" kręgów szyjnych dziecka.

mcebury
2012-05-24 20:40:43
Ocena: 1(glosow:7)-+
najlepiej jeszcze do smyczy kolczatkę wtedy już dziecko nie odejdzie na długość smyczy tylko będzie chodziło przy nodze żeby się ta smycz nie napinała. a jeszcze lepiej by bylo jak by ten gosciu na zdjęciu dziecka nie miał. wtedy nie bylo by problemu

Hejner
2012-05-24 18:52:06
Ocena: -2(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

shark7
2012-05-24 18:04:39
Ocena: 3(glosow:17)-+
To jest dobry pomysł ale jako szelki,są dzieci nadpobudliwe i niekiedy rodzicom naprawdę trudno zapanować nad nimi.Takie dziecko bywa rozkojarzone i robi to co mu nagle do głowy wpadnie nie patrząc na konsekwencje,a rodzic musiałby być wyłącznie na dziecku skupionym.

mcebury
2012-05-24 18:46:46
Ocena: -2(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

mcebury
2012-05-24 18:48:45
Ocena: 6(glosow:12)-+
kór.wią się 13 latki nawet, tną sobie dzieci gęby po gimnazjach, gonią po osiedlach ludzi zaczepiają. Ale przecież im wolno bo matka ani ojciec nie zabronili....

shark7
2012-05-24 20:21:40
Ocena: 4(glosow:12)-+
Piszę na podstawie tego co widziałem.Dzieciak nagle matce wszedł na jezdnię przed mój samochód,wolno jechałem odbijając jednocześnie w lewo.Matka jeszcze wózek pchała a wystarczyła chwila.Takie szelki życie mogą uratować a ty piszesz o wychowywaniu.Co ma wychowanie do takiej sytuacji?.

mcebury
2012-05-24 20:31:17
Ocena: 1(glosow:7)-+
to jak mu powie żeby nie wychodził na ulice, a wcześniej wpi.erdoli dobrze to nie wejdzie już drugi raz bo się będzie bał

Liwia88
2012-05-24 18:00:10
Ocena: 4(glosow:8)-+
zagranicą to normalny widok zobaczyć dziecko na smyczy.

Liwia88
2012-05-24 17:57:23
Ocena: -2(glosow:10)-+
Smycze nas bulwersują, bo smycze stosuje się dla zwierząt a nie dla ludzi! W tym “genialnym” wynalazku chyba chodzi właśnie o tzw. święty spokój matki. Najlepiej jeszcze jakby dziecko było na baterie, to można by je wyłączać gdyby było zbyt ruchliwe.

adrian81
2012-05-24 17:37:25
Ocena: 3(glosow:7)-+
Smycz na szyi nie jest najlepszym pomysłem.

mcebury
2012-05-24 17:10:26
Ocena: -3(glosow:13)-+
was chyba poje.bało... gdzie smycz dla dziecka? Przecież to nie pies.

Advantage
2012-05-24 16:22:05
Ocena: 5(glosow:9)-+
rozumiem smycz dla dziecka ale na SZELKACH a nie na karku....

szczeryyy11
2012-05-24 16:16:33
Ocena: 2(glosow:4)-+
przynajmniej dziecka nie musi szukac bo nie ucieknie :)

RealityVSDelusion
2012-05-24 16:02:33
Ocena: 1(glosow:3)-+
Trochę dystansu ludzie i zajmijcie się swoim życiem , tylko spójrzcie jak tego dzieciaka nosi. A poaztym szelki dla dzieci są świętym rozwiązaniem ponieważ możemy łatwo upilnować i asekurować dziecko, to i dla zdrowia rodzica bo weź prowadź dziecko przez miasto w pozycji jak małpa żeby trzymać za rą

Derdiana666
2012-05-24 15:16:59
Ocena: 0(glosow:4)-+
Ciekawe czy nogę do góry podnosi...

Kaniak24
2012-05-24 14:43:38
Ocena: 0(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora

egonowa
2012-05-24 14:23:10
Ocena: 1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

dvorson88
2012-05-24 13:09:04
Ocena: 6(glosow:12)-+
kiedys wystarczalo trzymanie za reke, teraz juz nie:P

ZyklonB
2012-05-24 20:24:36
Ocena: 1(glosow:7)-+
Bo przecież teraz trzymanie dziecka za rękę to wiocha. Czyż nie?

fragola18
2012-05-24 12:54:05
Ocena: 8(glosow:18)-+
Wydaje mi się że lepiej jest przypiąć dziecko do tzw. "smyczy" niż potem latać po szpitalach ponieważ dziecko miało "nadmiar energii" a przecież bić nie wolno ;)

lauraaaa
2012-05-24 12:44:21
Ocena: 4(glosow:18)-+
Ja też chodziłam na smyczy, ale jako mniejsze, koślawo chodzące dziecko. Nie uważam, żeby to było uwłaczające. Poza tym w dużych miastach to niezłe rozwiązanie. W tłumie łatwo się zgubić, a jeszcze łatwiej porwać czyjeś dziecko. Nie rozumiem, czym się ludzie tak bulwersują.

leszkowaty
2012-05-24 12:31:54
Ocena: -4(glosow:18)-+
normalne postepowanie z nienormalnymi bachorami, przyjdzie jeszcze czas na kaganiec

JumpSmokers
2012-05-24 12:24:57
Ocena: 7(glosow:9)-+
ujmę to tak ze sama mam czasami ochote mojego syna zapiąc na jakies szelki i smycz ... dokładnie ma adhd i jest cieżko z nim spacerowac .. tylko ze ten koles to jakos zle zapiął to dziecko...jeszcze go udusi..

damianppc
2012-05-24 12:04:41
Ocena: 5(glosow:15)-+
moze to zle wyglada, bo wygląda ale wystarczy ze dzieciak ma adhd i nie ma szans wyjsc z nim na spacer

Setren
2012-05-24 11:53:39
Ocena: 3(glosow:9)-+
Na stare lata zamiana ról i dzisiejszy chłopiec a późniejszy młodzian tego pana na smyczy będzie wyprowadzał żeby się dziadzio z demencją nie zgubił... Smutno mi Boże.

freezy
2012-05-24 11:50:36
Ocena: 4(glosow:14)-+
To jest dla ich bezpieczeństwa szczególnie dla dzieci nadpobudliwych.

agu-em
2012-05-24 11:18:06
Ocena: 2(glosow:10)-+
Ciekawe czy spuszcza go czasem w lesie, żeby sobie pobiegał :D

papus26
2012-05-24 11:16:04
Ocena: 7(glosow:9)-+
Ciekawe czy kaganiec też ma?

Gruber
2012-05-24 11:02:02
Ocena: 10(glosow:22)-+
Całkiem niezły pomysł. Niektórych bachorów nie da się upilnować, a bić nie wolno.

malgolina
2012-05-24 11:53:13
Ocena: 6(glosow:10)-+
Mojego dziecka też nie jestem w stanie upilnować,ale nie nazywam go bachorem.Źle sformułowałeś zdanie ;) Pomysł owszem,niezły,bo naprawdę niekiedy dzieciaki potrafią nawet na ruchliwej ulicy wybiec,bo coś zobaczyły.One nie analizują potencjalnych niebezpiecznych sytuacji.Poza tym,to też jakiś......

malgolina
2012-05-24 12:01:40
Ocena: 3(glosow:7)-+
...sposób na nieposłuszne dzieci,jeśli ciągle ucieka i nie słucha co rodzic mówi,smycz może służyć do ukrócenia jego chęci samowolki ;) Ale mimo wszystko,dziwnie się to ogląda na naszych ulicach.Można też stwierdzić,że to jest jakaś"pomoc",bo rodzice nie radzą sobie"słownie" z wy

malgolina
2012-05-24 12:08:17
Ocena: 5(glosow:7)-+
...z wychowaniem dziecka.

Homo_erectus
2012-05-24 12:20:22
Ocena: 6(glosow:10)-+
więc może zamiast smyczy, lepsze były by szelki? dziecko miałoby je założone nie na szyi jak obrożę ale na ramionach i np. w dużym tłumie rodzić nie martwiłby się, ze je zgubi

malgolina
2012-05-24 12:47:14
Ocena: 3(glosow:5)-+
Masz rację,szelki :) I tu by się ten pomysł sprawdził, w tłumie, w mieście, gdzieś na targowisku...itd. Dobry pomysł,tylko my byśmy musieli zaakceptować taki widok a nie wytykać palcami.

Homo_erectus
2012-05-24 14:32:26
Ocena: 0(glosow:8)-+
zaakceptować i zrozumieć tych rodziców albo dziadków, którzy nie nadążyli by za dzieckiem, gdyby im nagle uciekło, a że z tą naszą tolerancją i zrozumieniem różnie bywa:D to pomysł ciężki to przepchnięcia:)

nana88
2011-08-01 23:15:18
Ocena: 0(glosow:8)-+
i nie zesraj się ze szczęścia pisząc kolejny raz " to ,ze ciebie tak nazywają, nie znaczy ,ze WSZYSTKICH " . Chyba czas zakończyć dyskusję z TOBĄ. I pamiętaj następnym razem zajrzyj do słownika ( PWN takie wydawnictwo wiesz? oni całkiem dobre mają) zanim co napiszesz.

wiedxma
2011-08-02 22:59:17
Ocena: -7(glosow:11)-+
idz sie teraz umyj, skoro srasz ze szczescia ;D

nana88
2011-08-01 23:07:31
Ocena: -3(glosow:11)-+
monotematyczna infantylna niedorozwinięta i przemądrzała IDIOTKA :)

wiedxma
2011-08-02 22:57:53
Ocena: -4(glosow:8)-+
aaa... wlasnie przedstawilas sie :D i pokazujesz swoj wulgarny jezyk :D oraz pokazujesz brak klasy :D

nana88
2011-08-03 14:17:01
Ocena: -4(glosow:10)-+
zbyt trudne słowa, żebyś je zrozumiała, sprawdź sobie co znaczy infantylny i się już zamknij :)

nana88
2011-08-01 19:55:24
Ocena: -5(glosow:11)-+
bo się idiotko mądrujesz , skoro nie wiesz jak się coś pisze, to się nie wypowiadaj. a Twój wrzut jest raczej mało inteligentny. Żeby ubliżyć trzeba mieć trochę inteligencji, a jak się nie zna podstaw ortografii, to inteligencją się raczej nie grzeszy.

wiedxma
2011-08-01 21:58:41
Ocena: -5(glosow:9)-+
i znowu swoje "idiotko" :D napisze jeszcze raz, to ,ze ciebie tak nazywaja, nie znaczy ,ze WSZYSTKICH hahahahahhaha ps. madrujesz? to jakas wsiowa gwara?

ZyklonB
2012-05-24 20:32:06
Ocena: 1(glosow:3)-+
@nana88: Jesteś taka "inteligentna", a nie znasz zasad pisowni języka polskiego? Nie wiesz, że wypowiedzenie rozpoczynamy wielką literą? Nie wiesz, że przed przecinkiem nie stawiamy spacji? Doprawdy, bardzo zabawnie czyta się wpisy takich przemądrzałych osóbek.

wiedxma
2011-08-01 18:32:44
Ocena: -6(glosow:10)-+
nie sadz wszystkich wedlug siebie, to ,ze ciebie tak nazywaja, nie znaczy ,ze kazdy jest idiota :D ;D

wiedxma
2011-08-01 18:35:26
Ocena: -6(glosow:10)-+
ponizej do "nana88" vel "idiota" :P

wiedxma
2011-08-01 18:36:06
Ocena: -6(glosow:10)-+
powyzej :D

klamiesz
2011-07-30 13:08:41
Ocena: -7(glosow:17)-+
to jest chore. nie wiem jak tak można dzieci krzywdzić. jak się chce coś na smyczy prowadzić i wymagać absolutnego posłuszeństwa to się kurde ratlerka kupuje. czy innegotam szczura.

sautos38
2011-07-30 11:01:33
Ocena: 1(glosow:5)-+
adhd

nana88
2011-07-30 10:57:53
Ocena: -5(glosow:7)-+
szyja szyi

wiedxma
2011-07-30 14:25:32
Ocena: -5(glosow:9)-+
spojrz do slownika

nana88
2011-07-31 17:40:28
Ocena: -5(glosow:9)-+
to ty spójrz idioto!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nana88
2011-07-31 17:42:15
Ocena: -4(glosow:10)-+
tylko nie do wikipedii, bo ją tworzą tacy debile jak Ty

wiedxma
2011-08-01 21:59:49
Ocena: -2(glosow:8)-+
jak jestes debilem ,to nie mysl ,ze inni rowniez :D

wiedxma
2011-07-30 10:39:34
Ocena: 1(glosow:21)-+
jakby szczeniak sie sluchal :P to by nie mial tego na szyji

Gau3
2012-04-08 11:10:55
Ocena: -3(glosow:9)-+
"się słuchał" ?? to słuchać miał samego siebie? czy tatusia miał słuchać? :P
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Jego ekscelencja, Pan Prezydent
  •  Konfederacja/Mentzen chce ogólnego dostępu do broni.
  •  Hieny PiS, gdzie są rycerze, wojownicy, obrońcy, i reszta
  •  Tylko tu zostawię
główna
Dodano: 15.07.2018, 02:01:07   przez: vacarius
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 29Skomentuj (38) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0