lub  Do³±cz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Pewnie s±siad siedzi na zasi³ku i narzeka to nie wiocha, ale czyste sku...wo !!!
g³ówna
Dodano: 10.06.2012, 00:06:07   przez: gregibegi
 Oceñ:  Zag³osuj na TAK!   Zag³osuj na NIE!  | Ocena: 1990  Zg³o¶ nadu¿ycie
Ukryj komentarze(169)Dodaj komentarze
Aby dodaæ komentarz musisz siê zalogowaæ
 Najwy¿ej oceniony komentarz:poka¿
LadyPretensja
2012-06-12 12:16:51
Ocena: 18(glosow:24)-+
Wiocha to jest Twój komentarz.Teraz niestety takie czasy nasta³y¿e jak pracujesz 8 godzin to gówno masz!

xDevelinka
2012-06-27 23:34:50
Ocena: 0(glosow:4)-+
Ja bym urwa³a jaja komu¶ kto by co¶ takiego zrobi³...

zlepek
2012-06-17 14:07:02
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usuniêty przez moderatora

slavic87
2012-06-16 18:41:46
Ocena: -4(glosow:6)-+
Musia³e¶ komu¶ podpa¶æ, bez powodu takiego czego¶ siê nie robi

wojtekzelow
2012-06-15 11:13:13
Ocena: -2(glosow:2)-+
albo jeste¶ podpier...em, i kto¶ ci próbuje wyt³umaczyæ ¿e to nie³adnie

M3NDY0U666
2012-06-15 08:41:52
Ocena: -1(glosow:1)-+
OFERUJE ! US£UGI LAKIERNICZE ! ELEMENT TYLKO 260ZL.

daniel16126
2012-06-15 08:36:21
Ocena: 0(glosow:2)-+
niektórzy nawet 36 godzin zapierdzielaj± ¿eby kupiæ sobie jakie¶ auto widzê ¿e na tym zdjêciu jest ca³kiem ca³kiem samochód bezczelno¶æ. we¼cie sie ludzie do roboty a nie zazdro¶cicie innym

clostridium
2012-06-14 18:11:32
Ocena: 4(glosow:6)-+
nie kazdy parkuje jak debil, a ma porysowany samochod. moich sasiadow tez bardzo boli kazdy nowy samochod pojawiajacy sie na parkingu - wystarczy tydzien i jest rysa przez cala dlugosc auta.

zmijan
2012-06-14 16:12:42
Ocena: -3(glosow:3)-+
a moze to karny kutas ????????????

samzi
2012-06-14 03:39:46
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usuniêty przez moderatora

xxxdraco
2012-06-13 23:58:08
Ocena: 1(glosow:7)-+
A mo¿e parkowanie na chodniku i jaka¶ wkurzona kobieta pchaj±ca po polskim dziurawym chodniku ob³adowany wózek z rycz±cym noworodkiem, mia³a po prostu chêæ nauczenia delikwenta przepisów?

inkabam
2012-06-13 22:15:10
Ocena: -2(glosow:2)-+
a mo¿e po prostu niew³a¶ciwe parkowanie?

MrGloomy
2012-06-13 22:13:59
Ocena: 1(glosow:3)-+
Racja takie chamy dzisiaj po tym ¶wiecie chodz± stary kupi³ niedawno honde CR-V z salonu tydz. pó¼niej mia³ ju¿ ca³± maskê porysowan± ;/

licz
2012-06-13 22:07:48
Ocena: 3(glosow:5)-+
niech kupi mazak z telezakupów

claudia81
2012-06-13 21:18:58
Ocena: 1(glosow:3)-+
Mi niestety kto¶ zrobi³ tak samo:(

flaki781
2012-06-13 20:56:38
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usuniêty przez moderatora

kosiara123
2012-06-13 20:09:32
Ocena: 0(glosow:8)-+
"Od dziecka lubi³em rysowaæ samochody"

Tamtaramtam102
2012-06-13 18:15:07
Ocena: -2(glosow:2)-+
Mnie to sie wydaje, ze to zwykle usilowanie wyludzenia pieniedzy z ubezpieczalni jak to zwykle bywa w 99,99% przypadkow. Wiem to gdyz pracuje w lakiernictwie i na setke pojazdow moze z jeden byl prawdziwym aktem wandalizmu. My kierowcy pozniej za takich debili placimy kosmiczne skladki oc i ac.

pete78
2012-06-13 20:26:01
Ocena: 4(glosow:4)-+
widzia³e¶ kiedy¶ wy³udzenie bez sprawcy? co k..wa z AC? sam sobie porysowa³ ¿eby mu oddali ¿eby zap³aci³ za naprawê i dosta³ wzwy¿kê heh nie¼le wykombinowane ,,co za debil

lukasz2v51
2012-06-13 15:48:06
Ocena: 6(glosow:6)-+
Tak± sam± ryse mam na klapie samochodu...jak bym siê dowiedzia³ kto to zabi³ bym z miejsca;/;/;/

gebels82
2012-06-13 15:26:17
Ocena: -1(glosow:1)-+
Co ty gadasz ch³opie? To przecie¿ rysa na lakierze.

karabaszta
2012-06-13 14:23:02
Ocena: -1(glosow:1)-+
Mi te¿ kto¶ tak porysowa³ auto!!!

maniekx28
2012-06-13 11:06:30
Ocena: -1(glosow:7)-+
komentarz usuniêty przez moderatora

sell71
2012-06-13 09:56:17
Ocena: 5(glosow:7)-+
komentarz usuniêty przez u¿ytkownika

EVIVI_85
2012-06-13 10:10:12
Ocena: -1(glosow:5)-+
Tak napewno niechcocy :) Jak kto¶ ¼le zaparkuje to dzwoni siê pod pewien numer i Ci Panowie zawsze chêtnie do takiego wezwania przyjad±. Jak ju¿ siê chce kto¶ bawiæ w ¶wiñstwa to lepiej karniaka nakleiæ.

EVIVI_85
2012-06-13 09:53:53
Ocena: 1(glosow:3)-+
I nie trzeba zaraz ¼le parkowaæ ¿eby kto¶ Ci takie ¶wiñstwo zrobi³, smarkacze robi± takie rzeczy dla jaj kiedy im sie nudzi i nie pisz± bzdur na wiocha. Uwa¿am ¿e ka¿dy kto ma samochód zrozumie ¿al tej osoby, a ca³a reszta to smarki które roweru siê nie dorobi³y!!!!!!

EVIVI_85
2012-06-13 09:50:49
Ocena: 2(glosow:4)-+
Wiadomo¶æ dla wszystkich wie¶niaków którzy my¶l± ¿e staæ Cie na auto to zaraz musisz je na parking strze¿ony dawaæ.W dzisiejszych czasach byle menel kupi auto za 1 000z³ na Tablicy!!! Nie ¿yjemy w latach 80 - tych gdzie auto posiadali tylko nieliczni.

kirer2
2012-06-13 07:54:25
Ocena: 0(glosow:0)-+
czy kto¶ probowa³ usuwaæ rysy za pomoc± tych flamastrów co reklamuj± na "mango"-chce kupic ale sie boje ze to zwyk³e g...o??

dawidow99
2012-06-13 08:20:23
Ocena: 0(glosow:0)-+
Na tak± jak na zdjêciu to nie pomo¿e , one s± na drobne ryski , nie ods³aniaj±ce podk³adu. Spróbowaæ zawsze mo¿na. Swoj± droga wiem co to znaczy taka ryska, kiedy¶ zrobi³ mi tak± przez ca³e auto z³omiarz jad±cy z wózkiem , wystawa³ mu jaki¶ drut... ale co takiemu zrobisz ?! 4rfa9

LadyPretensja
2012-06-13 00:06:28
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usuniêty przez moderatora

meru
2012-06-13 00:05:34
Ocena: 4(glosow:4)-+
A dlaczego ma go trzymaæ pod kluczem. Czy w tym kraju nie mo¿na trzymaæ auta pod blokiem bez zamartwiania siê? Kretyñskie wyt³umaczenie. Nie ma wyt³umaczenia dla debila rysuj±cego komu¶ auto. Nawet je¶li ¼le zaparkowa³.

upablada
2012-06-13 04:18:27
Ocena: -3(glosow:3)-+
90% osób paruj±cych pod blokiem robi to w ramach dróg wewnêtrznych,dojazdów przeciwpo¿arowych, trawników itp. To nie jest miejsce na parkowanie. Nie chodzi ju¿ o wandalizm, ale nawet mo¿liwo¶æ przejazdu karetki i stra¿y po¿arnej.

upablada
2012-06-13 04:21:08
Ocena: -3(glosow:3)-+
Zreszt± je¿eli jeste¶ w posiadaniu cennego przedmiotu np. pier¶cionka z brylantem, to raczej nie przechowujesz go na parapecie zaokiennym tylko w odpowiednim miejscu.

Deejzelka
2012-06-12 23:21:26
Ocena: -1(glosow:5)-+
Co ludzie nie zrobi± z zazdro¶ci.. Oto jest pytanie ..

melon_88
2012-06-12 23:04:57
Ocena: -5(glosow:13)-+
Naucz siê kur*a parkowaæ i nie p³acz, ¿e Ci auto porysowali, a nie jak ju¿ sobie kupi³e¶ je za ciê¿ko zapracowane pieni±dze to my¶lisz, ¿e jeste¶ panem wszelkich dróg i chodników.

meru
2012-06-13 00:00:41
Ocena: 4(glosow:8)-+
Rysowanie auta nie jest dobr± kar± za z³e parkowanie. Rysowanie auta to wandalizm. Je¶li kto¶ ¼le zaparkowa³, przyblokuj go albo mu naklej karnego...

LethalPwnager
2012-06-21 20:20:33
Ocena: 0(glosow:0)-+
mi porysowano auto po tygodniu, nawet nie mialem okazji zle zaparkowac... wiec ogarnij sie chlopie bo chyba zycia nei znasz, jest kupa spoleczniakow ktorym cos przeszkadza, szumowiny kreca sie wczesniej, znajomy znajomego kupil nowego lancera i na 2gi dzien mial juz caly bok zjechany...

def1234
2012-06-12 22:58:15
Ocena: -3(glosow:3)-+
komentarz usuniêty przez moderatora

KosmicznyJebaka
2012-06-12 22:50:52
Ocena: -6(glosow:8)-+
Ale je¼dzi, nie? Wiêc o co chodzi?

martusia82
2012-06-12 22:40:41
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usuniêty przez moderatora

Rogallus
2012-06-12 22:21:38
Ocena: 2(glosow:8)-+
jak ¼le parkujesz, to nic dziwnego ¿e Ci samochód porysowali!

alita33
2012-06-12 22:12:01
Ocena: 5(glosow:5)-+
wystarczy pisak z mango;)

jackowik
2012-06-12 22:05:00
Ocena: 3(glosow:3)-+
przykre jest to, ¿e zawsze znajdzie siê kto¶ kto twój najwiêkszy sukces zmieni w twoj± najwiêksz± wadê

bigboy96
2012-06-12 21:39:44
Ocena: 0(glosow:0)-+
dlugowieczny pewnie ma czeste wizyty u lakiernika

dlugowieczny
2012-06-12 21:54:55
Ocena: 1(glosow:1)-+
Raz tylko musia³em odwie¶æ samochód do lakiernika. Maj±c siedemna¶cie lat spotyka³em siê z dziewczyn± z blokowiska. Najpierw kolesie mnie straszyli, ¿e mam do niej nie przyje¿d¿aæ, ale mia³em ich gdzie¶, i która¶ pi***a gdy by³em u niej, przerysowa³a mi drzwi. To by by³o tyle.

nuczensja
2012-06-12 21:32:50
Ocena: 1(glosow:1)-+
a ja my¶lê, ¿e to jaki¶ gówniarz chcia³ za kozaczyæ w stylu jaki jestem the be¶ciak i porysuje komu¶ auto, nie przesadzajmy, ¿e ludzie s± tak zawistni...

upablada
2012-06-12 21:25:42
Ocena: -6(glosow:6)-+
Kupi³e¶ samochód za ciê¿kie pieni±dze i gdzie go trzymasz? Pod blokiem? Skoro by³o Ciê staæ na auto to nie trzymaj swojego "skarbu" byle gdzie tylko wydaj trochê pieniêdzy na parking strze¿ony lub gara¿.

dcp115c
2012-06-12 20:36:01
Ocena: 2(glosow:2)-+
Tak sie sklaada ze akurat dzisiaj schodze rano do swojego samochodu, a na kablach wisza 2 urwane lusterka. myslalem ze szlag mmnie trafi! co za patologia! auto zaparkowane pod blokiem, tak ze z okna je widzia³em :(

bigboy96
2012-06-12 20:18:59
Ocena: -1(glosow:5)-+
pracujie po 20 godzina na swoje wypasione samochodziki szok ale odpowiedz sobie na pytanie czy po to sie urodziles

dlugowieczny
2012-06-12 20:25:07
Ocena: -1(glosow:5)-+
Wiem ty i twoja rodzina nie splamicie siê przez ca³e ¿ycie jedn± godzin± uczciwej pracy. Pragnê ci tylko uzmys³owiæ paso¿ycie, ¿e gdyby nie podatki, które p³ac± pracuj±cy, to twoja rodzinka nie dosta³aby zasi³ku z mops-u.

evertos
2012-06-12 20:01:12
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usuniêty przez moderatora

bigboy96
2012-06-12 19:49:40
Ocena: -14(glosow:20)-+
to mogles poracowac jeszcze po 12 godzin i zamisat kupywac dla lansu super wypasiona samochod zmienic miesce zamieszkania, a jak juz kupiles samochod mogles sie nie panoszyc jak burak pamitaj za darmo takie prezentu nie dostales

nick-16
2012-06-12 19:58:23
Ocena: 6(glosow:12)-+
Tak, z zazdro¶ci. Bo takie nieroby jak ty mu zazdro¶ci³y...

bigboy96
2012-06-12 20:10:46
Ocena: -5(glosow:9)-+
tak sobie to t³umacz bo wytlumaczyc sobie to jakos musisz

Kronchol
2012-06-12 20:20:02
Ocena: 1(glosow:5)-+
Po co piszesz takie durne komentarze? Sam sobie pracuj najlepiej po 24 godziny na dobê i przeprowad¼ siê od razu do lasu cieciu , skoro boli Ciê ¿e innych staæ na samochód.

dlugowieczny
2012-06-12 20:22:38
Ocena: 1(glosow:7)-+
Po wpisie wnioskujê, ¿e z patologii siê wywodzisz. Net, jedzenie, pr±d, wszystko z mops-u, a tym samym z moich podatków, a potem taki ¶mieæ jeszcze ci samochód przerysuje, bo siê z pieniêdzmi obnosiæ. Zero zasi³ków, dop³at, niech zdychaj±.

bigboy96
2012-06-12 21:48:53
Ocena: -4(glosow:4)-+
a gdzie w moim komentarzu jest zazdrosc ?? dlugowieczny jestes prostaki i dorobkiewiczem

dlugowieczny
2012-06-12 22:09:36
Ocena: 4(glosow:4)-+
Lepiej byæ dorobkiewiczem ni¿ paso¿ytem. Ponadto pragnê ci przypomnieæ, ¿e ten drugi ¿yje tylko dziêki pierwszemu, z którego to podatków, ten drugi dostaje pomoc. Dlatego dla tobie i tobie podobnym, powinno zale¿eæ, aby tych pierwszych by³o jak najwiêcej.

Binek888
2012-06-14 21:41:23
Ocena: 0(glosow:0)-+
Prawda jest taka, ¿e ka¿dy ma prawo do tego co sam sobie zapracowa³. Ja mam nadziejê znale¼æ w koñcu nied³ugo fajn± pracê i co¶ zacz±æ odk³adaæ. Moje ostatnie prace to trochê niewypa³y, wiêc mam nadziejê siê ustatkowaæ.I je¶li bêdzie mnie staæ na fajny samochód to sobie kupiê dla w³asnej przyjemno¶c

MINTOR
2012-06-12 19:42:22
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usuniêty przez u¿ytkownika

MINTOR
2012-06-12 19:43:57
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usuniêty przez u¿ytkownika

ralpf
2012-06-12 19:24:01
Ocena: -2(glosow:2)-+
komentarz usuniêty przez u¿ytkownika

borys1223
2012-06-12 19:13:29
Ocena: 2(glosow:2)-+
zabi³bym takiego ¶miecia, nienawidze sku.....nów którzy nie szanuj± cudzej w³asno¶ci i niszcz± j± z zazdro¶ci. Mojemu bratu jakis pedal przerysowa³ ca³y bok audi a4

fidelis
2012-06-12 19:04:30
Ocena: 2(glosow:2)-+
Taka sama sytuacja mnie spotka³a, innym razem kto¶ kopn±³ w ¶wiat³o :) a co do opinii, ¿e autem siê je¼dzi a nie siê je podziwia - có¿, ka¿dy w ¿yciu chce co¶ osi±gn±æ, spe³niæ jakie¶ swoje marzenie. Dla jednych to dom z basenem, dla innych samochód. A przecie¿ w domu siê mieszka, a nie go podziwia.

Dajana1707
2012-06-12 19:03:44
Ocena: 1(glosow:1)-+
U nas mog³oby siê to staæ z dwóch powodów - rzeczywi¶cie, albo s±siad z MOPSu dostaje wszystko pod nos, a Tobie musi dowaliæ, bo buntujesz siê przeciwko ca³odziennym imprezom, albo parkujesz swoim samochodem na samym zakrêcie lub chodniku ;p

patusia3577
2012-06-12 18:03:48
Ocena: 1(glosow:5)-+
wspó³czujê.. mnie spotka³o to samo.. i to nie jest z³e parkowanie to po prostu ludzka zazdro¶æ.. nie mog± znie¶æ tego, ¿e siedz± nic nie robi± i chcieli by, aby z nieba im spad³o.. a cz³owiek w naszym kraju ciê¿ko pracuje..

obeah
2012-06-12 17:57:06
Ocena: -10(glosow:18)-+
I bardzo dobrze widocznie siê nale¿a³o, pewnie zaparkowa³e¶ jak baran i tyle !! a po za tym auto ma s³u¿yc po przemieszczania siê? wiêc co za ró¿nica jakie ono jest i za ile ??!!

zanzara90
2012-06-12 18:34:35
Ocena: 3(glosow:5)-+
No jasne, kto¶ ci zniszczy³ auto, na które oszczêdza³e¶ miesi±cami czy latami, ale to nie ma ¿adnego znaczenia, bo dalej je¼dzi. A przemieszczaæ mo¿na siê równie¿ pieszo, wiêc w ogóle to po co komu samochód, nie? Tylko wk*rwia innych...

Kronchol
2012-06-12 20:25:02
Ocena: 2(glosow:2)-+
TO mo¿e ja powybijam Ci szyby w oknach w domu bo gdy s³oñce ¶wieci to mnie razi po oczach i mi to bardzo przeszkadza...co za g³upie my¶lenie.... Wiadomo ¿e jest masa debili którzy ¼le parkuj± ale mo¿na uwagê zwróciæ, lub zostawiæ kartkê za wycieraczk± a nie od razu niszczyæ czyje¶ mienie

Yarek48
2012-06-12 17:53:57
Ocena: 2(glosow:4)-+
To jest debilizm i tchórzostwo, jak ma sie co¶ do w³a¶ciciela to jemu co¶ powiedzieæ w twarz a nie na samochodzie sie wy¿ywaæ, auto nie odda...

tyger1234
2012-06-12 17:21:09
Ocena: 8(glosow:10)-+
Polska mentalno¶æ: nienawi¶æ, zawi¶æ i brak poszanowania dla cudzej w³asno¶ci

Nadia94
2012-06-12 22:43:14
Ocena: 1(glosow:1)-+
³apka!zgadzam sie.

Nagasukaaa
2012-06-12 17:13:08
Ocena: -2(glosow:2)-+
komentarz usuniêty przez moderatora

zanzara90
2012-06-12 17:02:26
Ocena: 7(glosow:9)-+
Znam ten ból. Ludzka zawi¶æ to co¶ strasznego. Cztery lata temu mój tata przeszed³ na zas³u¿on± emeryturê. Za pieni±dze, które wtedy dosta³ móg³ wreszcie wymieniæ sypi±cego siê malucha na 3-letni± corsê. Niestety którego¶ wie¶niaka z mojego bloku bardzo to zabola³o, mo¿liwe, ¿e dlatego, ¿e mamy

zanzara90
2012-06-12 17:23:54
Ocena: 5(glosow:7)-+
jeszcze jedn± "superfurê" - astrê rocznik '99. W ka¿dym razie nie min±³ nawet tydzieñ jak kto¶ "¿yczliwy" przerysowa³ w corsie ca³y bok ró¿owym sprejem. Dla takich prostaków nie liczy siê to, ¿e kto¶ harowa³ na to co ma d³ugo, ciê¿ko i uczciwie. Widz± tylko, ¿e "on ma wiêcej

SnakeVG
2012-06-12 16:58:38
Ocena: -1(glosow:3)-+
S³owo honoru, by³em ¶wiadkiem jak w Londynie dresy przejecha³y kolesiowi po ramieniu za to. I bardzo dobrze!

krzysiekpli
2012-06-12 16:51:05
Ocena: -9(glosow:11)-+
kto normalny robi po 12 godzin na auto??? autem siê je¼dzi, a nie go podziwia

Crazy_Thug
2012-06-12 16:47:27
Ocena: -11(glosow:15)-+
kto normalny kupuje auto w salonie. roczne z takim samym standardem mozna miec za polowe ceny. zal takich ludzi

rozkminator
2012-06-12 16:44:44
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usuniêty przez moderatora

brudnykebab
2012-06-12 16:42:52
Ocena: -3(glosow:9)-+
alternatywa zamiast karnego kuta** za parkowanie. jak zniszczone z zadzro¶ci to wiocha jak za parkowanie to wiocha ¿e kto¶ to wrzuci³ i jeszcze siê ¿ali

dlugowieczny
2012-06-12 20:15:12
Ocena: 3(glosow:3)-+
Nie bêdzie w tym kraju dobrze, dopóki ¿yj± tacy idioci jak ty. Skoro kto¶ z³ama³ przepisy, to dzwonisz po odpowiednie s³u¿by i po sprawie. Tymczasem jedziesz po kim¶ co pope³ni³ wykroczenie, gloryfikuj±c kogo¶ kto pope³ni³ przestêpstwo. Tylko idiota mo¿e tak my¶leæ.

rozkminator
2012-06-12 16:42:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usuniêty przez moderatora

kawalrafala
2012-06-12 16:20:35
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usuniêty przez moderatora

SZA7BA
2012-06-12 15:59:07
Ocena: -1(glosow:1)-+
Zrób tak± sam± z drugiej strony i ¿e niby tak oryginalnie ma byæ ;) Co tu poradziæ... Na prostactwo nie ma lekarstwa

delik
2012-06-12 15:48:31
Ocena: -6(glosow:10)-+
mo¿e to nie zazdrosny s±siad tylko baran stan±³ nie tak jak trzeba....teraz sie nauczy parkowac zgodnie z przepisami/normami spo³ecznymi

NAFTA87
2012-06-12 15:48:23
Ocena: -2(glosow:4)-+
Jakby ktos tak moje auto porysowal to ja bym temu komus morde tak porysowala.

alii
2012-06-12 15:39:23
Ocena: 0(glosow:4)-+
szczyt chamstwa!! brak s³ów na takie bezsensowne niszczenie cudzego mienia :/

Alcatraz91
2012-06-12 15:32:28
Ocena: -1(glosow:5)-+
Rok temu te¿ jaki¶ debil porysowa³ mi samochód. Na szczê¶cie akurat wtedy szed³em do sklepu. Z³apa³em go i nie muszê oczywi¶cie t³umaczyæ, ¿e skoñczy³ z podbitym okiem i z³amanym nosem. od tego czasu nie widzê go na osiedlu.

joka951
2012-06-12 15:03:37
Ocena: 1(glosow:7)-+
szczerze to ani policja ani stra¿ miejska nie reaguj± na telefony kiedy to pod Bazylik± ¦wiêtej Trójcy stoj± samochody na(dwóch rondach znajduj±cych siê obok), ulicach czy nawet na wysepkach! Nie wspomnê o pasach. Przejechaæ tam siê nie da i brak miejsca nawet na jedno auto. Co robiæ rysowaæ drani!!

edyy91
2012-06-12 14:45:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usuniêty przez moderatora

rusofil
2012-06-12 14:38:38
Ocena: -18(glosow:30)-+
Ja jestem za rysowaniem w ten sposób aut debili, którzy ¼le parkuj±. Od razu skoñczy³oby siê debilowanie.

Monsignorae
2012-06-12 14:49:20
Ocena: 6(glosow:18)-+
Rysy ty masz na mózgu ;p

Maldar
2012-06-12 16:35:29
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usuniêty przez moderatora

hetera
2012-06-12 16:37:21
Ocena: 4(glosow:14)-+
A ja jestem za tym aby ludzi rysuj±cych auta obci±¿aæ kosztami ponownego lakierowania.

Sigmund_Freud
2012-06-12 16:45:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usuniêty przez moderatora

Sigmund_Freud
2012-06-12 16:47:34
Ocena: 4(glosow:4)-+
oraz niepo¿±danym postêpowaniu w sytuacjach miêdzyludzkich.Leczenie farmakologiczne mo¿e przynosiæ jedynie st³umienie zachowañ agresywnych,jednakpodstawow± metod± leczenia wiêkszo¶ci zaburzeñ osobowo¶ci jest d³ugoterminowa psychoterapia.

porter111
2012-06-12 17:54:54
Ocena: -1(glosow:7)-+
Dosta³e¶ minusy od ludzi którzy parkuj± gdzie siê da

Alexia
2012-06-12 14:24:56
Ocena: 0(glosow:2)-+
kilka dni temu to samo nie spotka³o ;((((((

SxSweet
2012-06-12 14:14:26
Ocena: 3(glosow:7)-+
Morze sam zrobil bo myslal ze odszkodowanie dostanie

klacska
2012-06-12 15:36:37
Ocena: 1(glosow:7)-+
moRZe chcia³ trafiæ na g³Uwnom

Nadia94
2012-06-12 13:59:19
Ocena: 2(glosow:4)-+
omm... Chyba bym zabi³a.

posiew
2012-06-12 13:54:15
Ocena: -6(glosow:12)-+
Jakbym przy³apa³ kogo¶ albo po czasie dowiedzia³ siê kto mi tak oprawi³ samochód to bym dos³ownie cz³owieka zat³uk³, zaj*ba³ jak psa, kopa³ po twarzy a¿ przestanie ruszaæ siê albo oddychaæ, a jakby by³ wiêkszy kozak ode mnie to bym mu wsadzi³ kose prosto w ryj. Przysiêgam i odradzam.

kocurman
2012-06-12 19:47:02
Ocena: 1(glosow:3)-+
Pó¼niej w pierdlu prosto w ryj kutasy hurtem bêdziesz przyjmowa³ :))

posiew
2012-06-12 13:49:47
Ocena: -4(glosow:4)-+
A

posiew
2012-06-12 13:47:57
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usuniêty przez moderatora

jarrow
2012-06-12 13:21:25
Ocena: 0(glosow:2)-+
U mnie jaki¶ weso³y imprezowicz za³atwi³ w ten sposób 8 samochodów ,³±cznie z moim. Koszt lakierowania tylko 1600 z³.

martin89
2012-06-12 13:14:04
Ocena: 1(glosow:5)-+
Czekam tylko na sytuacjê, kiedy przy³apie kogo¶ na rysowaniu jakiegokolwiek auta, w najlepszym wypadku wyl±duje w szpitalu.

piskor74
2012-06-12 13:12:14
Ocena: 10(glosow:18)-+
Ludzie ogarnijcie siê!!! To, ¿e kto¶ postawi samochód nie tak jak trzeba to nie powód aby mu drapaæ samochód!!! Policja i Stra¿ Miejska s± od tego i wszystko w temacie. Czy wy ku.wa od ruskich ze Syberii przyjechali¶cie, bo je¶li tak, no to tylko AK-47 i na miasto!!! ¯enada na maksa....

miczurin
2012-06-12 13:06:16
Ocena: -6(glosow:8)-+
Owszem jest to chamstwo i skur... zrobiæ co¶ takiego. Z drugiej strony ja zarabiam naprawdê du¿o ale uwa¿am, ¿e niestaæ mnie na drogie auto wiec je¿d¿ê starym i pordzewia³em, niemartwie siê ¿e kto¶ mi porysuje albo ukradnie. ¯eby kupowaæ nawy samochód trzeba zarabiaæ 20k.

Niedostateczny92
2012-06-12 12:31:19
Ocena: 2(glosow:4)-+
gregibegi nie musi byæ jakim¶ frajerem cwaniactwo i zazdro¶æ u ludzi sk³ania do tego dzia³ania tak jest przynajmniej u mnie na osiedlu... to nie wiocha ze pracuje po 12h taka ma prace i widocznie tak byæ musi mo¿e lepszej u siebie nie znajdzie... a tak poza tym to jaki to samochodzik?

StefaM87
2012-06-12 12:26:14
Ocena: -5(glosow:7)-+
Je¶li wioch± jest ciê¿ka praca, nawet po 12 godz to dla mnie wioch± jest nie mieæ samochodu w tych czasach!!

PokaFejsu
2012-06-12 12:24:53
Ocena: 7(glosow:9)-+
Skur**synstwo.Ale tak to juz jest jak sie mieszka w miescie a zw³aszcza w blokach i nie ma sie gara¿u na auto...chodzi taka banda poj*bów i uwa¿aja sie niewiadomo za kogo na osiedlu i rysuja auta bez sensownie zamiast wzi±c sie do nauki lub jakiejs roboty...ale no có¿ POLSKIE REALIA.

StefaM87
2012-06-12 12:24:21
Ocena: 8(glosow:10)-+
Pewnie jak kto¶ ma co¶ do w³a¶ciciela, to mu tego w oczy nie powie tylko porysuje samochód, wybije szybê w domu, nasra do ogródka. Brawo dla tchórzy. O dziwo najwiêcej do powiedzenia maj± pewnie Ci którzy samochodów nie maj±.

miodzjo
2012-06-12 12:11:09
Ocena: -24(glosow:34)-+
Wioch± jest pracowaæ po 12 godzin dziennie.

LadyPretensja
2012-06-12 12:16:51
Ocena: 18(glosow:24)-+
Wiocha to jest Twój komentarz.Teraz niestety takie czasy nasta³y¿e jak pracujesz 8 godzin to gówno masz!

miodzjo
2012-06-12 14:58:07
Ocena: -7(glosow:15)-+
Bzdura. Poza tym lepiej mieæ gówno i czas dla rodziny, ni¿ super brykê bêd±c w domu tylko ¿eby siê przespaæ.

mingos777
2012-06-12 18:06:04
Ocena: 2(glosow:2)-+
Cz³owieku, schowaj siê z takimi komentarzami. Ja te¿ zapieprzam po kilkana¶cie godzin dziennie, w tym te¿ w weekendy. Niestety, w tym miesi±cu nie staæ mnie na wszystkie sta³e wydatki: ZUS, rachunek za telefon, sk³adka na III filar, benzyna, rata za moje Clio. Nie mam na ¿ycie, ale za to jestem wie¶

miodzjo
2012-06-12 19:23:05
Ocena: -4(glosow:6)-+
Ogarnij siê. Zmieñ pracê, nie zbieraj na III filar, samochód kup tañszy samochód, za to za gotówkê, albo zastanów siê, czy napewno jest ci potrzebny. Ja kupi³em u¿ywany nieca³e 20tys, przynajmniej mi nie szkoda bêdzie jak go porysuj±, co jak do tej pory siê nie wydarzy³o, bo nie parkujê jak ¶w krow

mingos777
2012-06-13 17:45:41
Ocena: 1(glosow:1)-+
Z dupy te twoje ¿yciowe porady. Je¼dzij rzêchem, w który przez X lat za³adujesz wiêcej w naprawy ni¿ w kredyt. Nie odk³adaj na emeryturê, ZUS szybciutko ciê zag³odzi na ¶mieræ i bêdzie pozamiatane. Ja celujê trochê wy¿ej. A je¶li muszê siê pomêczyæ zanim do tego dojdê - takie ¿ycie.

miodzjo
2012-06-14 00:29:08
Ocena: 0(glosow:4)-+
O ile do¿yjesz tej emerytury (67lat). Ja wolê cieszyæ siê ¿yciem póki jestem w miarê m³ody, a dziecko niech siê cieszy obecno¶ci± ojca, nie zamierzam ca³ego ¿ycia spêdziæ w pracy, tylko po to ¿eby mieæ samochód z salonu i zbieraæ na emeryturê której mogê nie do¿yæ. 7 letni samochód nie psuje siê.

miodzjo
2012-06-12 12:07:31
Ocena: -8(glosow:20)-+
U nas na osiedlu wszystkie samochody parkujace na chodniku i drodze rowerowej maja taka pami±tkê.

Nadia94
2012-06-12 14:03:32
Ocena: 7(glosow:9)-+
to wspó³czuje ludziom którzy mieszkaj± ko³o takich debili.

miodzjo
2012-06-12 15:00:24
Ocena: -4(glosow:10)-+
Na szczê¶cie wiêkszo¶æ tych debili rozumie za pierwszym razem i nastêpnym razem szuka lepszej miejscowki.

Nadia94
2012-06-12 22:51:27
Ocena: 2(glosow:6)-+
Z pewno¶ci±,tak strasznie siê przecie¿ Ciebie boj±.Nie do koñca zrozumia³e¶ mój komentarz,debilami nie nazywam parkuj±cych,ale ludzi którzy rysuj± samochody.Bo tak jak napisa³am poni¿ej,wystarczy odrobina kultury,i przypominam,¿e nie Ty jeste¶ od ustalania regu³,i wytyczania kar za z³e parkowanie.

miodzjo
2012-06-13 11:45:06
Ocena: 0(glosow:6)-+
Nadia, to Ty ¼le zrozumia³a¶. Debilami s± w³a¶nie ci co parkuj± na chodnikach i drogach rowerowych, bo z parkingu mieliby za daleko. Ja nie ustalam regu³, takie s± przepisy kodeksu drogowego, a gdzie nie siêga w³adza (drogi wewnetrzne), tam dzia³a niewidzialna rêka, ale to nie ja ni± jestem.

Nadia94
2012-06-13 22:56:25
Ocena: 1(glosow:1)-+
Napewno w pewnym stopniu masz racje. Jednak ka¿dy ma swój "krêgos³up moralny" , i my¶lê,¿e od tego zale¿y czy by³by zdolny do takiego posuniêcia. Ja osobi¶cie NIGDY :)

lamiantoor
2012-06-12 11:58:33
Ocena: -11(glosow:19)-+
komentarz usuniêty przez moderatora

LadyPretensja
2012-06-12 12:15:34
Ocena: 17(glosow:19)-+
Ja jestem "spoko" a banda gówniarzy tydzieñ temu skaka³a po moim samochodzie.Auto odebrali¶my miesiac temu z salonu-wymarzone,grosz na niego ciu³any od lat a tu taki debil skacze sobie po nim jak na trampolinie.Normanie nó¿ sie w kieszeni otwiera na takich gnojków!!!

szulcik
2012-06-12 19:37:48
Ocena: 1(glosow:1)-+
LadyPretensja kup wiatrówke :) jeden strza³ rozwiaze wszelkie problemy :) niedu¿y koszt wystarczy 200z³

kirer2
2012-06-12 11:52:33
Ocena: 2(glosow:2)-+
ja tez parkuje i to na miejscu dla niepelnosprawnego-sa ch..je ktore i mi gorzej zrobili ryse bo az lakier popeka³ do golej blachy...

mila_podroz
2012-06-12 11:52:28
Ocena: -5(glosow:17)-+
tez mam ochote tak zrobic sku.wysynom ktorzy zastawiaja caly chodnik. jakos mi nie zal wlasciciela.

Maa86
2012-06-12 13:57:15
Ocena: 3(glosow:9)-+
pewnie ci nie zal bo sam auta nie masz, a ciekawe, czy nie bylo by ci zal samego siebie jakby ktos ci takie swinstwo odstawil jakbys juz sie w koncu dorobil!!! nie zdziwilabym sie jakbys nalezal do tej bandy ktora zlosliwie z zazdrosci wlasnie takie szopki odstawia!!!

mila_podroz
2012-06-12 16:32:34
Ocena: 1(glosow:1)-+
Mam samochód i o niego dbam. Nie parkuje na chodnikach, dla niepe³nosprawnych, na podjazdach ani pod bramami. Po prostu nie odstawiam chamstwa wiêc samochodowi nic nie jest. Ja nie mam problemów z zazdro¶ci±. Niech sobie nawet je¿d¿± ferrari a mnie to guzik obchodzi :)

Radii77
2012-06-12 11:44:01
Ocena: 2(glosow:8)-+
Zaj*eba³ bym takiego co to zrobi³.

PokaFejsu
2012-06-12 11:43:29
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usuniêty przez moderatora

StefaM87
2012-06-12 11:35:07
Ocena: 8(glosow:10)-+
Polacy maj± z tym problem. Zero solidarno¶ci, zero poczucia to¿samo¶ci narodowej. Nie wa¿ne czy pracujê czy nie, albo jakim jestem cz³owiekiem, co mogê zrobiæ dla kraju, dla przysz³ych pokoleñ. Wiêkszo¶æ jest zadowolona jak s±siad ma gorzej albo wyrz±dz± mu szkodê. ¯a³osne

niuniiek7826
2012-06-12 11:23:15
Ocena: 4(glosow:4)-+
komentarz usuniêty przez moderatora

Zboczeniec666
2012-06-12 11:11:22
Ocena: 8(glosow:16)-+
Ja jednego gówniarza z³apa³em na rysowaniu mi auta. Wyl±dowa³ w szpitalu, powinien byæ mi wdziêczny za tak± ³askê.

michalng
2012-06-12 14:28:56
Ocena: -2(glosow:2)-+
Je¶li by³o by to prawd± to wyl±dowa³ by¶ w wiezieniu na od 3 miesiêcy do 5 lat.

pentiumpl
2012-06-12 11:09:46
Ocena: 6(glosow:10)-+
komentarz usuniêty przez moderatora

sidor1
2012-06-12 11:04:48
Ocena: 2(glosow:6)-+
niekturzy zapierdzielaja 18h na...zycie

KrisWielki
2012-06-12 10:57:17
Ocena: 1(glosow:5)-+
komentarz usuniêty przez moderatora

BatNaWas
2012-06-12 10:31:58
Ocena: -1(glosow:7)-+
Przykre to jest to ¿e "Cz³owiek zapierdziela 12 godzin dziennie na auto!"

michalng
2012-06-12 14:36:32
Ocena: -6(glosow:6)-+
Dok³adnie. Taki cz³owiek jest idiot± ;-)

deathmind
2012-06-12 10:27:07
Ocena: 0(glosow:4)-+
Mojemu kumplowi w rodzimym mie¶cie kolo zrobi³ podobnie, bo wg niego za du¿o chodnika zaj±³ (jaki¶ bezrobotny dziad ofc). Sam bojê siê w rodzimym mie¶cie zostawiaæ gdzie¶ auto, a je¶li ju¿ muszê to komenda policji albo jaka¶ stacja benzynowa z monitoringem.

niki1981
2012-06-12 10:26:27
Ocena: 4(glosow:6)-+
niszczenie cudzego mienia grozi kar± od 3 mies do 5 lat wiêzienia, do tego ¿eby karaæ s± odpowiednie s³u¿by ...., a nie samos±d lokatorki .... ¿al naprawdê nie znoszê ludzi wy¿ywaj±cych siê na rzeczach

deathmind
2012-06-12 10:33:16
Ocena: 0(glosow:2)-+
Po 1 je¶li ju¿ to paragraf 2 z wspomnianego artyku³u. Po 2 ¶cigane na wniosek. W³a¶ciciel prêdzej wytoczy powództwo cywilne w celu zas±dzenia odszkodowania, a postêpowanie karne w tym przypadku raczej odpu¶ci.

niki1981
2012-06-12 16:32:25
Ocena: 0(glosow:0)-+
raczej 1 paragrafu o którym mowa, ale co tu dywagowaæ proszê: CYTAT Art. 288. § 1. Kto cudz± rzecz niszczy, uszkadza lub czyni niezdatn± do u¿ytku, podlega karze pozbawienia wolno¶ci od 3 miesiêcy do lat 5. a co do odpuszczania to zale¿y na kogo trafisz

krzychoo33
2012-06-12 10:05:30
Ocena: 1(glosow:7)-+
nie sadze, ze tu chodzi o zazdrosc. na pewno nikt mu tego nie zdobil za darmo.

artwasz
2012-06-12 10:02:34
Ocena: 6(glosow:12)-+
Ca³a prawda o polakach. S±siad ma ³adniejsze auto? Ju¿ nie takie piêkne, wystarczy gwó¼d¼. Ja jak tylko takiego debila zobaczê z miejsca ryj mu porysuje.

menton
2012-06-12 10:01:43
Ocena: 8(glosow:18)-+
Po komentarzach widzê, ¿e debili nie brakuje. Wszyscy zaje*i¶cie przepisowi karaj± kierowców. I ch... z tym, ¿e kto¶ czasem naprawdê mocno siê spieszy³ albo stan±³ na chwilê. Lepiej zrobiæ mu wydatek na 700z³. Jak Wam Ja¶nie Panom siê nie podoba to róbcie zdjêcia i wysy³ajcie na policje albo dzwoñci

menton
2012-06-12 10:02:57
Ocena: 8(glosow:16)-+
na stra¿. Kierowca dostanie mandat. Co za z*ebane pokolenie...

wior
2012-06-12 09:49:13
Ocena: -4(glosow:16)-+
pewnie kretyn zaparkowa³ na miejscu na inwalidów albo tarasowa³ komu¶ wyrazd

Krychu85
2012-06-12 09:47:44
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usuniêty przez moderatora

gregibegi
2012-06-10 13:47:46
Ocena: 8(glosow:12)-+
PODKRESLE ZE PARKOWANY NA MIEJSCU PARKINGOWYM POD BLOKIEM NIE PARKUJE BYLE GDZIE BO PARE RAZY ZAPLACILEM MANDAT

purepurple
2012-06-12 12:12:24
Ocena: 2(glosow:2)-+
No to wkur...¶ osobê, która pod blokiem wcze¶niej parkowa³a...

nechu
2012-06-10 12:09:15
Ocena: 2(glosow:4)-+
buraki i tyle

inoxi
2012-06-10 11:49:14
Ocena: -13(glosow:27)-+
Ja robie to samo, jak jaki¶ burak my¶li, ¿e mu wszêdzie wolno parkowaæ, bo ma "bryke", heheh... Gwo¼dzik i siê jedzie :)) Nauczy siê, ze nie jest sam na tym swiecie i nie wszystko mu wolno, bo ma kasê. To najlepszy sposób na tych ciuli.

jasmin787
2012-06-12 10:29:27
Ocena: 10(glosow:12)-+
Takie komentarze najlepiej ¶wiadcz± o autorze. Jak kto¶ ma samochód to od razu "ma kase"??? Sk±d wiesz gdzie zaparkowa³? Kto¶ kto niszczy cudz± w³asno¶æ jest po prostu burakiem i tyle.

Troglodytarum
2012-06-10 10:36:49
Ocena: -24(glosow:28)-+
WIDZ¡C TAKI SPORTOWY KABRIOLET TE¯ Z CHÊCI¡ BYM CO¦ TAKIEGO ZROBI£.

Troglodytarum
2012-06-10 11:46:08
Ocena: -18(glosow:24)-+
Co jest z wami?nie zazdro¶icie mu tak jak ja?nie zmienie zdania,a co wiêcej:spaliæ taki wóz,a nie tylko porysowaæ!

Nadia94
2012-06-14 21:52:33
Ocena: 0(glosow:0)-+
mamy doczynienia z idiot±.

robek9
2012-06-10 10:15:34
Ocena: 7(glosow:13)-+
za taki numer to po ryju powinien dostaæ i ³apy w gips

Hm-ciekawa-sprawa
2012-06-10 10:04:22
Ocena: -4(glosow:18)-+
Zale¿y ...mo¿e palant zaparkowa³ komu¶ na podje¼dzie albo inaczej utrudni³ np. pieszym ¿ycie ...

Jarewa
2012-06-10 10:35:17
Ocena: -5(glosow:17)-+
U mnie w 99% takie co¶ to za z³e parkowanie, bo kupi sobie taki ³o¶ auto i my¶li ¿e jest panem drogi.

Nadia94
2012-06-12 14:10:01
Ocena: 3(glosow:3)-+
A gdzie miêdzy Wami wszystkim grzeczno¶æ, znasz w³a¶ciciela, idziesz do niego ,prosisz grzecznie ,¿eby przeparkowal samochód , bo nie da siê przejechaæ-przej¶æ, i koniec, ¿ycze ka¿demu ,kto mówi ,ze dobrze mu tak ,¿eby i Wam kto¶ kiedys zniszczy³ rzecz na któr± ciê¿ko pracowali¶cie.

Jarewa
2012-06-12 22:20:12
Ocena: 0(glosow:2)-+
Mówisz o grzeczno¶ci a kierowca ma to gdzie¶ skoro parkuje tak auto, a to ¿eby na drugi raz pomy¶la³.

Nadia94
2012-06-12 22:57:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jarewa- Ale czy On napisa³ w opisie ,¿e "PORYSOWALI MI SAMOCHÓD BO ¬LE ZAPARKOWA£EM" ?? niiie! a wiêc nie ocenajmy Go ,¿e dobrze mu tak . Mo¿e rzeczywi¶cie to by³a czysta zazdro¶æ i zawi¶æ. Zreszta to czy kto¶ porysuje samochód czy grzecznie zwróci uwagê, ¶wiadczy tylko o jego kulturze os

mpeer
2012-06-10 01:02:58
Ocena: 6(glosow:12)-+
Oj ta ludzka zazdro¶æ... Bardzo trafny tytu³ :)

gregibegi
2012-06-10 00:12:26
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usuniêty przez moderatora
g³ówna
Dodano: 14.08.2018, 12:41:42   przez: cooler100
 Oceñ:  Zag³osuj na TAK!   Zag³osuj na NIE!  | Ocena: 29Skomentuj (71) | Zg³o¶ nadu¿ycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie s± generowane przez u¿ytkowników serwisu i jego w³a¶ciciel nie bierze za nie odpowiedzialno¶ci.
Je¿eli uwa¿asz, ¿e które¶ zdjêcie wykorzystano bez twojej zgody to mo¿esz skorzystaæ z linku "Zg³o¶ nadu¿ycie" który znajduje siê pod ka¿dym zdjêciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.