Ukryj komentarze(228)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Wyjadacz
saskia_88
2012-08-12 10:34:23
Ocena: 23(glosow:35)-+
Wrócił zmęczony grabarz do domu. Żona się pyta - ile mieliście pogrzebów, że taki zmęczony? - Jeden, kochanie to był pogrzeb premiera i jak wkładaliśmy trumnę do grobu to rozległy się takie brawa, że musieliśmy 7 razy bisować.
Larson9744
2012-08-25 19:11:27
Ocena: 1(glosow:1)-+
tak! tak! brawo! wierzcie gazecie "Fakt"! widzę że wstawiający wierzy we wszystko co mu podadzą w mediach
jurek1102
2012-09-06 08:55:38
Ocena: -1(glosow:1)-+
Jak by Kaczor był u władzy to byłby luksus ... Wszyscy latali byśmy do smoleńska ... A krzyże stały by na każdym rogu
DoktorekWP
2012-08-22 14:49:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
BlackSnakeMoan
2012-08-18 04:41:36
Ocena: 2(glosow:10)-+
wku**ia mnie ta wszechobecna PISowska propaganda.
augustking
2012-08-17 21:29:50
Ocena: 2(glosow:4)-+
Bardziej przed wprowadzeniem Euro... to że za Tuska to zbieg okoliczności.
ArcyWiochmen
2012-08-17 20:25:10
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
DestructoBITCH
2012-08-17 20:21:09
Ocena: 2(glosow:8)-+
A poza tym, ja i tak jeżeli będę głosował, to zagłosuję na niego. Bo na kogo? Kaczyńskiego? HAHAHAHAHAHAHA Korwina Mikke? HAHAHAHAHAHAHAHA Palikota HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
DestructoBITCH
2012-08-17 20:14:33
Ocena: 4(glosow:8)-+
Może dlatego, że w 2007r nie było kryzysu? A poza tym napewno znalezione w jakimś Uważam Rze albo w innej Pisowsko moherowskiej gazecie. Wieeeelki _________________________
BlackSnakeMoan
2012-08-18 20:09:51
Ocena: 1(glosow:1)-+
Nie porównywałabym faktu do komiksu. Komiksy są spoko, a fakt nadaje się jedynie jako rozpałka do ogniska.
DestructoBITCH
2012-08-17 20:15:56
Ocena: 2(glosow:2)-+
No cóż, mogłoby być tanio, ale byłaby tu druga grecja.
przesmieszne
2012-08-15 15:06:17
Ocena: 4(glosow:8)-+
bieda będzie, analfabetyzm i ciemnogród już się szerzy i nie krzycz na nas bo boimy się jak nie wiem co
cruc
2012-08-14 22:34:27
Ocena: 2(glosow:6)-+
Teraz jest kryzys więc ceny wzrosły, a rolnikom ten krus trzeba zlikwidować, bo nie będę ich utrzymywał za swoje pieniądze, chyba że wy chcecie, ale to wasza sprawa. A się dziwisz, że stocznię zlikwidowali? Jest taka zasada, co państwowe to zadłużone, albo nie przynosi zysków.
Blackersss
2012-08-14 17:02:10
Ocena: -1(glosow:3)-+
i ten żadny ryj
poczekalnia777
2012-08-13 21:07:15
Ocena: 6(glosow:12)-+
A na ch#j głosowaliście na niego!!!!
neurotyczny_jan
2012-08-13 17:22:12
Ocena: -1(glosow:13)-+
myślicie, że za kaczora to byłoby inaczej? doszedł by jeszcze "Smoleńsk k@rwa" a co drugi plac byłby imienia zamachu smoleńskiego. czy ten, czy tamten, to i tak będzie cyrk.
DZIDZIADZIDZIA
2012-08-13 15:04:44
Ocena: 1(glosow:13)-+
Debile wybrały Tuska :) To niech się teraz cieszą :)
Fafikuleniek
2012-08-13 12:41:48
Ocena: 1(glosow:11)-+
Moment moment, przecież na niego głosowaliście. Żeby tego przebrzydłego kaczora nie puszczać, nie pamiętacie ? Daliście sobie wyprać łby bawiąc się w "PiSiorów" i "POpaprańców" czyż nie tak ? Przecież wygrał gość znany z ewidentnej lipy w poprzednim głosowaniu. I co ? I niczego n
evangelion
2012-08-13 08:51:04
Ocena: 3(glosow:7)-+
a co myslicie ze bedzie lepiej??gowno prawda/sie nie ruszymy to bedzie tylko wiecej do napelniania ich kieszeni/w ilu krajach juz ludzie wyszli walczyc??a my nie mozemy??inaczej wiecznie w tym gownie bedziemy tkwili!!!!!zrobmy zbiorke!!!!!!
Fafikuleniek
2012-08-13 12:43:53
Ocena: 0(glosow:6)-+
Wątpię żeby to coś zmieniło ale popieram, ostatnio jak nigdy w życiu chodzę na takie zbiórki.
ZieloNy1569
2012-08-13 08:33:59
Ocena: -2(glosow:8)-+
Ehhh pamiętam jak chleb był, jeszcze po 1,20 zł a teraz?? 2,80.....
przemek804
2012-08-13 00:43:49
Ocena: 0(glosow:8)-+
jak czytam komentarze to mam wraznie ze niektorzy wola slaba Polske rzadzona przez Tuska niz rzady Kaczysnkiego. Nie wiem kto dobrowadzil do jakiejs fobii. Czemu tak sie ludzie boja Kaczynskiego. Nie chce go bronic bo nie jest to do konca moja opcja, a poza tym drazni mnie ciagle gadanie o Smolensku
DarkDaro
2012-08-13 01:09:21
Ocena: -1(glosow:9)-+
Ludzie boją się Kaczyńskiego bo TVN codziennie robi im papkę z mózgu. Ja też nie chce go bronić bo denerwuje mnie jego bezgraniczne zaufanie do kościoła ale jedno trzeba mu przyznać, że nie poszedł po władze dla pieniędzy. Gówno ma i gówno miał nie tak jak ci PO albo PSL
Fafikuleniek
2012-08-13 12:47:45
Ocena: 1(glosow:7)-+
Zrozumcie że i Kaczyński i Tusk, oni już byli, BYLI !!! K***A. I jesteśmy w dupie i to coraz głębiej ! Jeśli mielibyśmy wybrać to nikogo z tych co już byli. Oni wszyscy reprezentują interesy tych co zostali po okrągłym stole. Więc trzeba na m rozliczenia z przeszłością jeśli chcemy budować przyszłoś
cavefalcon
2012-08-13 12:14:43
Ocena: 2(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
bandiprezes
2012-08-12 23:24:54
Ocena: -1(glosow:1)-+
jestem tak nabity jak stodola pon żniwach i pojeb.... ni się łapki i dałem tą co nie trzeba orkiXD wiocha nna banjko
Ksiwy
2012-08-12 21:30:53
Ocena: -4(glosow:12)-+
łełe brednie, to że Tusk tyle spieprzył. Oczywiście, rząd odpowiada za kilka głupich reform, na przykład ustawę refundacyjną czy wprowadzenie ACTA. Ale co Tusk ma do cen? Nie lubię go zbytnio, bo jest kłamcą, jak każdy zresztą polityk (oprócz Maciorewicza, który wierzy w brednie, które opowiada)
kapewielki
2012-08-12 23:47:40
Ocena: 3(glosow:3)-+
Nie ma acta i nie będzie UE wycofała acta :P :)
dedede66
2012-08-13 00:46:39
Ocena: 1(glosow:5)-+
Ksiwy, jestes z dala od pewnych spraw. Tusk ma do cen to, ze podniosl ci podatki i chce wprowadzac nowe. Twoi rodzice sa lekarzami i w miare dobrze zarabiaja, ale co ma zrobic matka, ktora musi za 1200zl wyzywic 5-osobowa rodzine, przy nieustajacym wzroscie cen?
DarkDaro
2012-08-13 01:13:40
Ocena: 1(glosow:7)-+
Polska notuje wzrost bo Polacy zarabiają 30% tego co grecy. Polak pod rządami tuska jest nadal murzynem europy. Ja bym wolał mieć deficyt i żyć jak Niemiec albo być na skraju bankructwa i zarabiać 2500 euro jak grecy. Czy masz jakieś korzyści z tego, że jest wzrost gosp?
Fafikuleniek
2012-08-13 12:53:48
Ocena: -1(glosow:3)-+
DarkDaro nasza Polska potrzebuje przede wszystkim patriotów, świadomych i mądrych. Tak jak zawsze potrzebowała i gdy ich miała to ginęli. A jeśli ty tak otwarcie pokazujesz że masz wszystko w dupie i wolisz być bogaty to jaki z ciebie patriota ? Jak szczur uciekał byś z kraju w pierwszej linii ?
Peterz
2012-08-17 10:44:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
A co ma patriotyzm do tego, że zdychasz z głodu gdy pasożyty żyją ponad stan i rozkradają to co jeszcze zostało. Gdzie tu patriotyzm gdzie kure***o się panoszy i obraża wszystko co coś warte. Gdzie zdrajcy i mordercy są w dalszym ciągu obsypywani orderami i hołubieni.
Fafikuleniek
2012-08-22 13:27:10
Ocena: -1(glosow:1)-+
Więc nie trzeba na tych złodziei głosować ! Chodzi mi o to że Polak woli spierd***ć gdzieś gdzie będzie miał dobrze zamiast walczyć o swoje, o swój kraj. Ludzie godzą się żeby być obywatelami (nawet nie obywatelami) drugiej kategorii podczas gdy w Polsce są pełnowartościowym wyborcą - solą tej ziemi
drLOUBITCH
2012-08-12 20:44:04
Ocena: 7(glosow:19)-+
Sranie w banię za przeproszeniem, a ilu przed wyborami na PiS szczekało, że to oszuści i lepsze PO? A teraz wielkie narzekanie. Jaki rząd wybraliście, taki macie.
Rei_Ayanami
2012-08-12 20:36:19
Ocena: 3(glosow:7)-+
Ale za to bilety do Tel Avivu potaniały :D
Podlasiak1977
2012-08-12 20:40:38
Ocena: 7(glosow:13)-+
bo sie protestow przestraszyl.a co mowil wczesniej?
rusofil
2012-08-12 19:37:17
Ocena: 1(glosow:27)-+
Są kraje, gdzie ludzie się nie p*dolą i pozbywają się śmieci. Szkoda, że w Polsce nikt nie zastrzeli tego ścierwa. Wszyscy narzekają, a nikt nie weźmie spluwy do ręki. Albo nie rzuci mu pod nogi bomby. Dlaczego? Kiedyś tak traktowano niewygodnych polityków, a teraz? Ludzie są za miękcy.
Anzelma112
2012-08-12 19:48:55
Ocena: 6(glosow:8)-+
Jeśli mi się w życiu nie uda to przywiążę sobie bombę do brzucha i rozp**rdole sejm. Musicie, więc troszkę czekać
maniakgier15
2012-08-12 17:30:32
Ocena: 5(glosow:15)-+
powinnismy zrobic z nim to samo co zrobili z Kadafim
mr.tick
2012-08-12 15:43:38
Ocena: 5(glosow:9)-+
Kłótnia "Kaczyński czy Tusk" nie ma sensu- równie dobrze możecie się spierać czy lepsza jest Cola czy Pepsi. Dopóki nie przyjdzie ktoś bez układów i o zupełnie innych poglądach w kraju nic się nie zmieni. No ale jeśli dla większości istnieje tylko PO i PiS...
mleko3.2
2012-08-12 15:59:12
Ocena: 2(glosow:6)-+
A kto tą kłutnie zapoczątkował ?? Oczywiście że Media ! Robią tak bo im podlegają i mają się dobrze puki jedna z tych 2 parti rządzi pff 4 pokazywanych z 70 ."Dopóki nie przyjdzie ktoś bez układów i o zupełnie innych poglądach" Poczytaj se o Janusz Korwin Mikke który jako jedyny
dedede66
2012-08-12 17:15:09
Ocena: 0(glosow:8)-+
Palikot to samo obiecywal. Nazbieral glosow i co? Pohuczal troche na poczatku, a teraz jakos cisza. A co do Korwina to ten facet mimo, ze ma kilka dobrych pomyslow nie ma szans na dostanie sie do Sejmu. Jego poglady sa zbyt kontrowersyjne, zeby zgromadzic wieksza rzesze wyborcow.
dedede66
2012-08-12 20:18:00
Ocena: -1(glosow:3)-+
"A teraz jakos cisza" odnosilo sie do Palikota, ktory robi wokol siebie szum, zeby odwrocic uwage od prawdziwych problemow. Oczywiscie ku uciesze Donka. Zauwazylem, ze widzisz w tym czlowieku autorytet, ale zastanow sie czy np. powszchny dostep do broni to cos dobrego. Ameryka nie jestesmy
mleko3.2
2012-08-12 20:37:34
Ocena: -1(glosow:5)-+
szedłbyś na włam do mieszkań więdząć że każdy mieszkaniec ma broń ? Pmietasz tragedie na wyspie bodajże Utoja ? gdyby każdy miał broń to niedoszło by do takiej tragedi każdy wyciągnoł by broń i by były max 3 ofiary a nie 77 ,a pozatym gdyby ktoś kogoś chiał zabić to i tak zabije.
tuboosh
2012-08-12 20:51:38
Ocena: 5(glosow:9)-+
A jeśli każdy będzie miał wolny dostęp do broni, to gwarantuję ci, że wskaźnik morderstw wzrośnie o XXX procent, bo wystarczy, że paru tępych dresów się pokłóci i zamiast poszar paćsię w krzakach to wyjmą klamki jak w niggasy w stanach. Broń to zło. Broń zabija. Bardziej niż noże i kastety!
tuboosh
2012-08-12 21:35:12
Ocena: 2(glosow:6)-+
Znowu farmazony:). Kolego, legalna marycha nie tylko wzbogaci ten kraj, bo podatek z jej sprzedaży będzie no.. spory, ale i zlikwiduje nielegalny handel niezdrowym syfem z szemranych miejsc. Sam na tym skorzystam! Ale legalizacja naprawdę trującego gówna jak hera czy koka + legalizacja broni...
tuboosh
2012-08-12 21:36:59
Ocena: 2(glosow:6)-+
..narobi nam tylko problemów. Legalizacja broni szczególnie bo nigdy i nigdzie jeszcze dostęp do broni palnej nie przysłużył się społeczeństwu. Na pewno nie będę się czuł bezpieczniej mając gnata w domu (i wiedząc, że połowa ludzi w kraju ma...). A ciężkie dragi to zbyt poważny biznes, żeby...(cdn)
tuboosh
2012-08-12 21:41:15
Ocena: 1(glosow:5)-+
Co innego zalegalizować marysię, pod czym podpiszę się wszystkimi 5 członkami, a co innego ciężkie prochy i broń. Ani jedno, ani drugie niczego dobrego za sobą nie pociągnie, zrozum to. A wojna nam nie grozi, nie wiem na jakim ty świecie żyjesz. Poza tym od walki jest wojsko.
Ksiwy
2012-08-12 21:49:11
Ocena: 1(glosow:3)-+
Mleczko nie porównuj legalizacji marysi do nadania możliwości posiadania bronią. Marycha to taka sama używka jak alkohol czy tytoń, tylko że dodatkowo mniej szkodliwa, dająca lepszą fazę i będąca znakomitym środkiem na depresję. Marihuana z czarnego rynku niestety zawiera także masę substancji
mleko3.2
2012-08-12 21:51:46
Ocena: 0(glosow:2)-+
"Poza tym od walki jest wojsko." - No żeczywiście nasze wojsko to nasza duma narodowa ich wyposażenie (zaraz mi napiszeż że nam niepoczebne jak wojny niebędze starczą im same kije) 40 letnie karabiny ,czołgi ,pojazdy i liczba żołnieży nieprzekraczjąca 100 tyś. ehh
Ksiwy
2012-08-12 21:53:15
Ocena: 1(glosow:3)-+
trujących, w tym cała masę ołowiu. Ta legalna byłaby czysta i zdecydowanie mniej szkodliwa. A legalizacja broni to zupełnie inna bajka. Każdy dres zamiast spuszczać wpirdool dawałby kulkę. Zgadzam się z Tubooshem, heroina i kokaina to najgorsze świństwo jakie istnieje
tuboosh
2012-08-12 22:15:53
Ocena: 2(glosow:6)-+
Owszem, że "niepoczebne". Europa się zjednoczyła i naprawdę nie wiem kto mógłby chcieć zaatakować takie małe i bidne państewko, które nic nie znaczy na arenie miedzynarodowej. A jeśli Kur.win "żeczywiście" chce zalegalizować bron i twarde dragi to nikt mądry nie powinien na niego
tuboosh
2012-08-12 22:17:16
Ocena: 3(glosow:7)-+
Swoją drogą, przepraszam, że się czepiam kolego, ale jak na osobę która tak się interesuje polityką, gospodarką i ekonomią, tak dużo czyta i której idolem jest bądź co bądź wykształcony człowiek (co nie przeszkadza mu być oszołomem) to kiepsko u ciebie z ortografią na poziomie podstawowym.
dedede66
2012-08-12 23:22:08
Ocena: 1(glosow:5)-+
Jasne ku*wa! Dajmy kazdemu po gnacie i niech sie broni. Chlopie! Do tego trzeba miec poukladane we lbie. Pomysl co by bylo gdyby kazdy psychol mogl dostac bron do reki. i nie wyskakuj mi tu z amerykanskimi statystykami bo Polska to nie USA, tak samo jak bron to nie zabawka.
tuboosh
2012-08-13 00:37:24
Ocena: 1(glosow:5)-+
Dede, najgorsze w tym wszystkim jest to, że chłopak uwierzy we wszystko co mu Janusz powie, bo on należy do tej grupy ludzi, którzy autentycznie cytują swojego wielkiego mistrza. Wiesz łapią gryps "tfu lewacki jedne homosie tfu" i powtarza jak papużka. Mleczko, trochę samodzielności:)!
tuboosh
2012-08-13 00:40:14
Ocena: 1(glosow:5)-+
Tak jak mówimy tutaj z kolegą dede, dać każdemu wolny dostęp do broni to zobaczysz jakie piękne masakry będą urządzać. USrAki mają dostęp do spluw i co rusz słyszymy o masakrach w szkołach (Columbine, Virginia Tech..) i na ulicach. Broń - to - zło. Im jej mniej, tym lepiej!
dedede66
2012-08-13 01:34:46
Ocena: -1(glosow:5)-+
On nie rozumie, ze gdyby mial bron to taki wyrostek, ktory by sie wlamal do jego domu tez by ja posiadal i w domu oprocz wlamania mialby przy okazji regularna rzeznie. A jak takiego by zastrzell to odpowie jak za normalnego czlowieka. Juz nie wspomne o sumieniu, ktore pewnie gryzloby do konca zycia.
kamillamir
2012-08-12 14:42:54
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Buahahahah
2012-08-12 13:50:33
Ocena: -7(glosow:23)-+
Wszyscy Polacy przepraszają za Kaczyńskiego i jego chorobę psychiczną.
dedede66
2012-08-12 17:32:00
Ocena: 2(glosow:6)-+
Tylko, ze takich jak kolezanka omen, ktora jest zrodlem wszelkiego zla, zarabia 5 tysi miesiecznie i morduje kroliki jest niewielu. Nie mysl, ze Twoj Korwin jest sposobem na uratowanie naszego panstwa, choc to bardzo madry facet. W rzadzie brakuje ludzi wyksztalconych w odpowiednich kierunkach.
Navaj-Abhiraj
2012-08-12 17:34:45
Ocena: -1(glosow:5)-+
I gdzie ta nasza wolność słowa? "mleko3.2" chyba o tym zapomniał, zresztą jak parę innych użytkowników. Nie każdy musi zapierdzielić do urny w czasie wyborów.
mleko3.2
2012-08-12 18:36:36
Ocena: -3(glosow:5)-+
"Ciekawe jaka kara mnie czeka;D" - Jak będzie tak dalej to zobaczysz za 10 lat jak chleb bedzie za 30 zł ,Navaj-Abhiraj "I gdzie ta nasza wolność słowa?" Nie KAŻDY musi zapierdzielić do urny w czasie wyborów." dobrze by byo gdyby też nie KAŻDY NARZEKAŁ że jest tak jest
Navaj-Abhiraj
2012-08-12 20:06:57
Ocena: 0(glosow:2)-+
Ja nie narzekam, mam ciekawsze zajęcia.
mleko3.2
2012-08-12 20:47:29
Ocena: -1(glosow:3)-+
"To ludzie z głodu pozdychają i nie będzie miał kto głosować." - I tak właśnie będzie ! Teraz(2012) np. w Sudanie liczba ludności to 34 206 710 a w 2011 wynosiła 45 047 502 i co obchodzi to kogoś że "niema kto już głosować" , że w 1 rok zgineło 11 milionów ludzi ?
tuboosh
2012-08-12 20:58:40
Ocena: 1(glosow:5)-+
Jeeeeeezuuu jakim ty jesteś hardkorowcem, to aż czacha dymi. Sudan nie jest w Europie. Sudan nie należy do Unii Europejskiej. Sudan leży w Afryce i jest jednym z najbiedniejszych państw na świecie. W Sudanie jest susza. W Polsce żyje się niełatwo ale to wciąż cywilizowany kraj.
tuboosh
2012-08-12 21:02:23
Ocena: 1(glosow:5)-+
Reasumując nie wiem co ci naopowiadał Twój guru Dżanusz Kurvin Kikke, ale możesz być więcej niż pewny, że Polska nie zmieni się w kraj trzciego świata, gdzie ludzie jedzą korę z drzew, biegają na golasa w sukienkach z trawy i czczą boga słońca. Choćby nie wiem co. Nawet Tuskowi się to nie uda.
Ereszkigal
2012-08-12 13:24:54
Ocena: 0(glosow:8)-+
A kto jest nadzieją dla Polski?
mleko3.2
2012-08-12 15:50:23
Ocena: 2(glosow:8)-+
Koziol witaj w klubie ja też na niego głosuje ! Większość ludzi głosuje na PO lub PIS bo są zbyt ograniczeni by wiedzieć kim jest JKM . Żyją tym co o nim powiedzą media , Nawet niewiedzą ile jest parti (ok 70) jak sie pytałem znajomych to mi powiedzieli że 4 , Więc jest jak jest ;/
tuboosh
2012-08-12 16:56:03
Ocena: 2(glosow:10)-+
Możecie sobie głosować na korwina miękiego, ale on nigdy nie zdobędzie odpowiedniego poparcia żeby chociaż zawalczyć o zwycięstwo w wyborach. Obecnie można jedynie płakać nad postawionym nam ultimatum - PiS lub PO. To już lepiej iść się naje*bać zamiast głosować...
psikutasbezes
2012-08-12 13:10:37
Ocena: 7(glosow:11)-+
Prawda jest taka, że zmiana świń przy korycie nic nie da. Tylko ruch społeczeństwa, które zmusi do zmian systemowych i wykopie darmozjadów z Wiejskiej może coś zmienić, ale do tego trzeba solidarnej postawy, bez podziałów na lewicę czy prawicę. Udało się z ACTA, teraz czas na porządki z sejmem...
cyncykator
2012-08-12 13:25:29
Ocena: 1(glosow:1)-+
Wiesz,tak wszystko fajnie sie mówi,żeby jeszcze komu było zacząć tę wojne z rządem.Poszedł bym za nim.Bo na dobrą sprawe to co teraz mozemy zrobić? nic...a nikt nie bedzie taki głupi żeby w pojedynke z siekierą lecieć na budynek sejmu
cyncykator
2012-08-12 13:03:40
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
SzalonyJebaka
2012-08-12 12:56:07
Ocena: -1(glosow:25)-+
a wy się tak czepiacie Kaczyńskich, widać teraz co się dzieje, a historia lubi się powtażać. A Tusk tylko liże dupę Niemcom i Ruskom i taka jest prawda
Buahahahah
2012-08-12 13:46:12
Ocena: -6(glosow:12)-+
Kzczyński liże dupę Żydom....
mleko3.2
2012-08-12 16:41:21
Ocena: 1(glosow:3)-+
Jak to niema wyboru?!! haha 4 partie Tylko znasz ??? i to jest właśnie te niedoinformowanie społeczeństwo pojedynczych jednostek przez które cierpi ogół . Poczytaj se najpiwerw ile jest parti a potem pisz ze niema na kogo głosować . Tylko KONGRES NOWEJ PRAWICY!!!
biogenix666
2012-08-12 12:44:57
Ocena: 4(glosow:10)-+
oni wszyscy kvrwa tacy sami. jeszcze sie taki ne urodzil aby bylo na kogo zaglosowac, obiecanki cacanki przed wyborami a po, to jak te same swinie do koryta biegna
Baron_Sanedi
2012-08-12 12:12:16
Ocena: 2(glosow:28)-+
a Co wy naiwni ludzie myslicie, że gdyby Kaczyński był premierem i PiS rządził to by ceny nie wzrosły?? naiwni jesteście.
hetera
2012-08-12 13:05:36
Ocena: 1(glosow:25)-+
W 2000 roku chleb kosztował 2,40, w 2008(pod koniec rządów Pis) 3,9, teraz kosztuje ponad 4 zł. Ceny żywności rosną na całym świecie, do tego trzeba dodać spadek wartości pieniądza... Ale wiochowi znawcy z podstawami ekonomi są na bakier. Gdyby rządził PiS (hahaha) ceny by nie rosły (hahaha).
Ereszkigal
2012-08-12 13:23:54
Ocena: -1(glosow:13)-+
Ojej będzie duuużo minusów. Głosicie bardzo niepopularne poglądy... Przecież Kaczyński to Pomazaniec Boży, cuda czynić potrafi. Ludzie, to zanim poczęstujecie ich minusem, to sobie poczytajcie trochę o tym. Bo robicie z siebie idiotów negując fakty, bo wam się "nie podobają". Bu.
Navaj-Abhiraj
2012-08-12 12:03:56
Ocena: -5(glosow:19)-+
Dlatego ja nie głosuję. Prawda jest taka, że politycy zawsze będą robili po swojemu. To co myśli zwykły obywatel mają głęboko gdzieś.
Anzelma112
2012-08-12 12:13:10
Ocena: 2(glosow:10)-+
I myślisz, że jak nie zagłosujesz to zrobisz im przykrość i będą rzucać w ciebie pieniędzmi i innymi dobrociami? Może gdyby obywatele z takim nastawieniem jak ty ruszyli tyłek to wybraliby kogoś porządniejszego
Navaj-Abhiraj
2012-08-12 12:24:15
Ocena: -3(glosow:9)-+
A czy ja tak napisałem? Nie wiem skąd te wnioski. Po prostu nie chcę głosować i tyle. Zawsze stroniłem od polityki. Dlatego gadki typu "rusz tyłek to wybiorą kogoś lepszego" mam gdzieś. Z samych obserwacji widzę, jak to wszystko jest zakłamane.
tuboosh
2012-08-12 12:54:07
Ocena: 1(glosow:9)-+
Ja też nie głosuję. Raz, że nie chcę dawać swojego głosu na kogoś kogo nie znam i komu nie ufam, a dwa, że wiem doskonale, że każdy z nich chce jedynie sam się nażreć a nas ma w dupie. A czy to prawica, czy lewica, PO, PiS czy SLD to zupełnie nieistotne. Wszyscy to zachłanne ryje.
cyncykator
2012-08-12 13:20:13
Ocena: -1(glosow:3)-+
tubosh,święta racja,sam bym lepiej tego nie ujął.Gdyby tak z 90% społeczeństwa myślało to by zrobił moze wtedy porządek z tymi zachłannymi świniami
Ereszkigal
2012-08-12 13:43:55
Ocena: 0(glosow:6)-+
A ja znalazłam informację, że w 2007 średnia cena baryłki wynosiła 72,41USD... Nie wiem skąd Ty wziąłeś informację, ja z artykułu "Ropa naftowa podrożała w 2007 r. o 57 proc." z 2008 roku. To co zaprezentowałeś powyżej jest prawdopodobnie cudownym przykładem manipulacji maluczkimi.
rooa
2012-08-12 14:08:38
Ocena: -1(glosow:3)-+
a nie znalazłeś informacji, że w grudniu 2007 baryłka dochodziła do 130USD, natomiast badajże w czerwcu 2008 do 150USD? Fakt, że wówczas USD spadł do 2 zł ale cena paliwa dochodziła do 4,8. Policz to wszystko sobie, biorąc pod uwagę nawet inflację, i nie truj o manipulacji
rooa
2012-08-12 14:17:43
Ocena: -3(glosow:3)-+
Żeby było jasne nie darzę sympatią pisu, ba... nawet głosowałem dwa razy na PO, więc manipulować nie mam zamiaru. Oczywistym jest, że monopolista za przyzwoleniem rządu utrzymuje wysokie ceny paliwa. A wiesz po co? Jak nie to sobie policz i pomyśl....
hetera
2012-08-12 14:22:00
Ocena: -3(glosow:5)-+
Rooa zawsze we wszelakich statystykach podaje się średnią cenę... podawanie maksymalnej zwykle ma na celu wprowadzenie odbiorcy w błąd. Dodatkowo dobra z 2007 najwyższa a z 2012? Na pewno nie jest to 90 USD. Dlaczego więc raz podajesz maksymalną cenę a raz tak właściwie ściągniętą z kosmosu?
Ereszkigal
2012-08-12 19:14:22
Ocena: 1(glosow:1)-+
Nie chce Ci się też tłumaczyć skąd masz informacje dotyczące ropy :) I dlaczego tak dziwnie je podajesz (choć dla mnie akurat jest to oczywiste).
Podlasiak1977
2012-08-12 12:04:11
Ocena: -2(glosow:8)-+
tyle ze mamic ludzi 4 lata zielona wyspa i nie robic nic kiedy kryzys szalal na swiecie i bylo wiadome ze dojdzie i do nas.mozna bylo wczesniej stopniowo ciac wydatki a nie teraz wszystko na huraaa.mysl troche idioto!
rooa
2012-08-12 14:14:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
Tak, tak ... Polska:) Żyj sobie w swoim idealnym, wyimaginowanym świecie i wierz, że nie istnieją spekulanci, monopoliści, rządy którym na rękę są niebotycznie wysoki ceny (np. wyższe w pływy z podatków) itd. PS. Może nie Polska ale ruski potrafią rozgonić deszcz:D
hetera
2012-08-12 14:35:22
Ocena: -2(glosow:4)-+
Ależ, ja bardzo dobrze wiem , że takowi istnieją. Nasz rząd jednak jest zbyt maluczki by mieć w tym temacie jakieś gigantyczne możliwości ;) Wiem, że da się sterować pogodą, oglądałam kiedyś o tym dokument... to co, ruscy spiskują i wysyłają tornada na polskie ziemie? :)
bazylek1000
2012-08-12 11:23:19
Ocena: 7(glosow:11)-+
ceny nie są złe tylko zarobki ch****e.. jakbysmy najniższą krajową mieli 3000 zł to tak byśmy na ceny nie marudzili..
robert8888
2012-08-12 11:24:46
Ocena: 6(glosow:16)-+
tak jest palikot pedały i transwestyci super
Satyr4
2012-08-12 11:32:20
Ocena: 2(glosow:6)-+
robert8888 ależ to przecież w tej partii sa sami specjalisci którzy jak beda u wladzy naszej gospodarce przy... takiego kopa ze odrazu polaków zarobki wzrosna o 30%, sluzba zdrowia bedzie wizytowac chorych w domu, a trawe bedziemy siali na polach hahaha
Podlasiak1977
2012-08-12 12:16:33
Ocena: 6(glosow:8)-+
haha palikot tylko bredzi o kosciele,legalizaci dragow,wiekszych prawach dla zbokow jabky to byly palace problemy tego kraju.co on wie o gospodarce?nic.wystarczy jak sie poslucha tych geniuszy z jego partii.
mleko3.2
2012-08-12 16:29:20
Ocena: 5(glosow:5)-+
Amas skoro głosujesz na Palikota tylko przez to że jest za legalizacją to sie puknij w głowe . Ten Palikot to 2 PO . Korwinn mikke Też jest za legaizacją wszystkich Narkotyków , więc przynajmiej na chwile zobacz co ma do zaoferwania a potem to porównaj z Palikotem.
cyncykator
2012-08-12 13:13:23
Ocena: 2(glosow:2)-+
codziennie marze o tym żeby zostać bohaterem,więc dawaj mi tą bazooke
Szydlo1983
2012-08-12 11:09:15
Ocena: 10(glosow:18)-+
i tak durnie znowu na niego pójdą głosować........
Podlasiak1977
2012-08-12 12:13:46
Ocena: 2(glosow:8)-+
postraszy sie troche panstwem policyjnym jakie niby bylo za Kaczysnskich,posci sie w tvn doktora G. walnie sie pare zdan Jarka wyrwanych z kontekstu i gotowe.lemingi nie widza ile teraz jest afer,wieksza inwigilacja obywatela.ech szkoda pisac
Satyr4
2012-08-12 10:51:39
Ocena: -12(glosow:22)-+
Typowa manipulacja artukulem... ceny wzrosly o 46%... (a tak naprawde cena okreslonego produktu reszta jest nizsza, pozostale ceny sa troche zmanipulowane z okreslonych taryf i okresow zwyzskowych)lecz... nie zmienia faktu ze kurew... drożyzna jest :D
Bartek7991
2012-08-12 20:51:00
Ocena: -1(glosow:1)-+
Prawda jest taka, że ceny wzrosły, a zarobki stoją w miejscu. W mediach mówią, że to przez inflację, ale jakby naprawdę przez inflację, to zarobki też by się aż tak podnosły... więc do kogo idzie ta kasa?
Podlasiak1977
2012-08-12 12:20:36
Ocena: 5(glosow:5)-+
Venomek a jak myslisz dlaczego dlubia przy ustawie o zgromadzeniach masowych.zmieniaja ustawe wbrew konstytucji.pewnie tusk juz sie na to szykuje
cyncykator
2012-08-12 13:05:52
Ocena: 1(glosow:5)-+
gdyby wybory miały na prawde wpływ na cos to juz by dawno były zakazane.Ja nie wierze,ze w rządzie są prawdziwi Polacy,prawdziwi Polacy aż takimi skurfysynami nie są
cyncykator
2012-08-12 13:08:11
Ocena: 5(glosow:9)-+
po minusach widzę,że rodzina tuska ma tu też konta.Genitalia wam pysk tuskfani
Bartek7991
2012-08-12 11:50:59
Ocena: 8(glosow:18)-+
I jakieś zmanipulowane dupki - widzowie TVN dają minusy... dlaczego??
Starbreaker
2012-08-12 14:53:36
Ocena: 3(glosow:3)-+
raz że zmanipulowane dupki, a dwa że komusze internetowe bojówki ;)
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
Ile rozpuszczalnika potrzeba do oczyszczenia takiego egzemplarza?
główna
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0