Można mówić, tłumaczyć, pokazywać - a ludzie i tak wolą po swojemu!
Ukryj komentarze(50)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Łowca
fasolmateusz
2012-11-07 13:10:14
Ocena: 7(glosow:7)-+
Ten system jest jakiś wadliwy, w pierwszym przypadku światło sygnalizujące nadjeżdżający pociąg powinno zapalić się wcześniej, a zapaliło się praktycznie w momencie opuszczania rogatki. Ale fakt, w większości przypadków kierowcy po prostu zachowują się jak skończeni debile.
jA.tse.tse
2012-11-25 02:41:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
Dziękujcie takim za dziurawe drogi i biedę!!!
Ktoś pisał, że państwo uważa, że nie znamy "zasady ograniczonego zaufania". Bohaterzy filmu są dowodem!
willager666
2012-11-12 10:07:30
Ocena: -1(glosow:1)-+
Jedynym debilem tutaj jest druznik, ktory zamyka szlaban widzac samochod pod nim...,
wawrzyn1992
2012-11-11 17:50:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
końskie woj. świętokrzyskie :) zapraszam...
laxygen100
2012-11-09 14:43:20
Ocena: 0(glosow:2)-+
zobaczcie lepiej ile czasu trzeba czekać zanim pociąg w ogóle będzie widoczny,chyba przez te 2 minuty zdąży się przejachać co?
M1CLAY19
2012-11-08 21:52:53
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
studentgig
2012-11-07 23:34:31
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
studentgig
2012-11-07 23:29:57
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
andrzej67k
2012-11-07 19:55:55
Ocena: 4(glosow:4)-+
Coś chyba nie działa jak należy?
Titik88
2012-11-07 19:08:18
Ocena: 4(glosow:8)-+
Żałosne. Chyba nie jesteś kierowcą... Jakim cudem kierowca ma się zatrzymać w przypadku gdy szlaban spada mu na dach, a wcześniej zamykania rogatek nie sygnalizuje światło? No wytłumacz proszę jak. Skoro piszesz, że można "tłumaczyć" to słucham? Przypadki takiej wadliwej sygnalizacji widać
rotan
2012-11-07 21:05:04
Ocena: 0(glosow:6)-+
"Zatrzymaj się i żyj". Nawet jeśli przejazd jest strzeżony, obowiązuje zasada ograniczonego zaufania, bo może akurat sygnalizacja lub rogatki są uszkodzone. Nic nie stanie się, jeśli kierowca, zamiast wjeżdżać "na pałę", zatrzyma się, rozejrzy i potem ewentualnie ruszy dalej. Alb
rybkai2wisienki
2012-11-07 18:27:07
Ocena: -1(glosow:3)-+
Powinni zrobic je ze stali ;D wtedy by inaczej piszczeli jakby uszkodzilo samochod.
studentgig
2012-11-07 17:42:11
Ocena: -1(glosow:5)-+
W normalnym kraju nie było by szlabanów, a zarazem tego problemu. Każdy kto chciał by przejechać bezpiecznie przez torowisko najpierw by się zatrzymał dopiero potem bezpiecznie przejechał. PAŃSTWO ma was za DEBILI. Uważa że sami nie potraficie tego zrobić.
studentgig
2012-11-07 23:32:06
Ocena: -1(glosow:1)-+
Mi chodziło o normalny kraj. Ja normalnego nie znam.
studentgig
2012-11-07 17:44:32
Ocena: -4(glosow:8)-+
W normalnym kraju nie było by szlabanów, a zarazem tego problemu. Każdy kto chciał by przejechać bezpiecznie przez torowisko najpierw by się zatrzymał dopiero potem bezpiecznie przejechał. PAŃSTWO ma was za DEBILI. Uważa że sami nie potraficie tego zrobić.
mr.tick
2012-11-07 14:55:36
Ocena: 5(glosow:5)-+
Dlaczego żyjemy w kraju, gdzie coś nie może- ot tak prostu- działać w zgodzie ze zdrowym rozsądkiem? Skoro w niektórych miejscach rogatki zamyka się na 15 minut, a sygnalizacja zaczyna migać dopiero w momencie ich zamykania to nie dziwcie się kierowcom, że dostają za kółkiem wścieklizny.
Beny2025
2012-11-07 14:14:32
Ocena: 0(glosow:0)-+
Samoczynna sygnalizacja przejazdowa stosowana jest na przejazdach kategorii B - sygnalizacja z półrogatkami - oraz C, rzadziej E - sygnalizacja bez półrogatek. Zasada działania SSP opiera się na automatycznym włączaniu urządzeń przejazdowych po wykrywaniu przejazdu pociągu przez czujniki torowe, ele
studentgig
2012-11-07 17:45:55
Ocena: -3(glosow:3)-+
Po co Tobie szlabany. W normalnym kraju nie było by szlabanów, a zarazem tego problemu. Każdy kto chciał by przejechać bezpiecznie przez torowisko najpierw by się zatrzymał dopiero potem bezpiecznie przejechał. PAŃSTWO ma was za DEBILI. Uważa że sami nie potraficie tego zrobić
SzatanianPotasu
2012-11-07 19:45:20
Ocena: 1(glosow:1)-+
@studentgig po ilości wypadków na torach można bez problemu wywnioskować, że panstwo ma racje.
studentgig
2012-11-07 23:28:37
Ocena: 0(glosow:0)-+
SzatanianPotasu
Wiesz dlaczego jest tyle wypadków? Prosta przyczyna, dróżnik nie zamknął przejazdu... a ludziska na pałe "otwarte to jadę!" Gdy by nie było szlabanów każdy by był nauczony zawsze się zatrzymać! Jeśli nie to selekcja naturalna. ;)
padalec79
2012-11-13 07:25:42
Ocena: 0(glosow:0)-+
Sam jesteś baran. Znaki informujące o przejeździe kolejowym masz wcześniej i sygnalizacja świetlna nie ma tu nic do rzeczy. Zrowy rozsądek nakazuje, by zwolnić. choćby po to, żeby nie urwać zawieszenia. Ale ktoś o takim pojmowaniu świata jak ty, nie pojmie tego. może i dobrze, bo będzie was mniej :
fasolmateusz
2012-11-07 13:10:14
Ocena: 7(glosow:7)-+
Ten system jest jakiś wadliwy, w pierwszym przypadku światło sygnalizujące nadjeżdżający pociąg powinno zapalić się wcześniej, a zapaliło się praktycznie w momencie opuszczania rogatki. Ale fakt, w większości przypadków kierowcy po prostu zachowują się jak skończeni debile.
doradca
2012-11-07 12:31:26
Ocena: 1(glosow:3)-+
Problem w tym, że w Polsce szlaban opuszcza się zazwyczaj 10 min. przed przejazdem pociągu. Nic dziwnego że niektórzy nie wytrzymują i próbują ominąć zaporę. W Anglii lub w Niemczech pociąg przejeżdża zaraz po zamknięciu szlabanu, a cały postój trwa maksymalnie minutę...
soulburner
2012-11-07 12:23:28
Ocena: 1(glosow:5)-+
Zanim szlaban jest zamykany jest sygnalizacja świetlna i dźwiękowa, że przejazd będzie zamknięty. Kierowca ma wtedy obowiązek się zatrzymać (i ma też czas). Więc twierdzenia, że dróżnik mógł poczekać (nawet jakby tam był, bo to są przejazdy sterowane automatycznie) są nie na miejscu.
soulburner
2012-11-07 12:21:59
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
FireStormPL
2012-11-07 11:44:51
Ocena: 3(glosow:5)-+
Znam ten przejazd mieszkam nie daleko... To jest typowa glupota kierowcow...
piotrbigaj
2012-11-07 11:04:54
Ocena: 2(glosow:12)-+
szlaban jest zamykany nieraz nawet kilka minut przed nadjechaniem pociagu, wiec gdyby droznik poczekal te kilka sekund szlaban by sie nie urwal...
piotrbigaj
2012-11-07 10:32:44
Ocena: -5(glosow:13)-+
gratulacje dla droznika, ktory zamyka szlaban gdy samochod znajduje sie pomiedzy szlabanami...
Koyota
2012-11-07 12:21:38
Ocena: 1(glosow:5)-+
Dróżnik musi zamknąć szlabany na określony sygnał. I nie ważne ze pociąg jedzie dopiero za dwie minuty. Nie zdajesz sobie sprawy z tego z jaką odpowiedzialnością wiążę się ta praca. Na strzeżonych przejazdach w trakcie gdy są podniesione szlabany bardzo mało ludzi zatrzymuje się przed przejazdem.
piotrbigaj
2012-11-07 12:31:50
Ocena: -1(glosow:3)-+
widac wlasnie na filmie jakim skutkiem konczy sie zamykanie szlabanu ''na sygnal'' co do sekundy...
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0