lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Wiocha dla polskiego wymiaru "sprawiedliwości"
główna
Dodano: 26.11.2012, 20:56:58   przez: TYGRYS-1984
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 1983  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(106)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
vilectro
2012-11-29 15:01:05
Ocena: 18(glosow:24)-+
Wiesz, być w więzieniu 12 lat, mieć świadomość, że jesteś niewinny... Gdybyś to odczuł na własnej skórze, to w życiu byś nie wypowiedział powyższych słów.

Docent_666
2013-01-07 02:47:54
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kakimeki
2012-12-03 23:36:47
Ocena: -4(glosow:4)-+
a teraz obronco skazanych wyobraz sobie ze wychodzi 100 pedofilów zamknietych w czasach komuny ktorym nie udało sie łba ukrecic!!!! trudno nie moze byc 100% skutecznosci.

tucznik1984
2012-12-02 13:08:54
Ocena: 4(glosow:4)-+
A terac zwolennicy kary śmierci pomyslcie, że ten czlowiek dostal krzeslo elektryczne za zabojstwo.

szydera88
2012-12-01 15:54:40
Ocena: 8(glosow:8)-+
bedny chłop powinni mu twki odszkodowani zabulic żeby do końca życia nie musiał pracować

yeti1992
2012-12-01 12:36:34
Ocena: 4(glosow:4)-+
A w TOP 10 zamiast tego typu absurdów są odpłatnie wstawione absurdy o Kaczyńskim.

lubiewachac
2012-12-01 11:32:22
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

flakiwoleju789
2012-12-01 11:12:52
Ocena: 6(glosow:6)-+
i co dali niewinnego do aresztu na 12 lat a ta kur*a katarzyna w lata z dupa co tydzien to do innego miasta i jej do aresztu ie daja

bexxtor
2012-11-30 21:44:01
Ocena: 8(glosow:10)-+
Az mi łza poleciała. Cholernie mi szkoda czlowieka...

elderon1
2012-11-30 21:42:21
Ocena: 7(glosow:9)-+
Popieram zdanie nikus287. Żadne pieniądze nie są w stanie wynagrodzić 12 lat bezpodstawnego pozbawienia wolności. Ja się zastanawiam nieraz jak nasze prawo może funkcjonować skoro tam jeden paragraf potrafi wykluczać drugi.

agatula2
2012-11-30 18:26:03
Ocena: 8(glosow:8)-+
katarzyna W.Celebrytka,której nikt nie jest w stanie udowodnić winy śmieje się i używa życia a innych pochopnie skazuje się na wyrok niszcząc im życie..... w jakim poronionym kraju my żyjemy

allejaja
2012-12-01 01:15:19
Ocena: 2(glosow:4)-+
takie prawo a w jej sprawie wszystko to gdybania, nie ma konkretnych dowodów niestety.. nie ma świadków.. a tu jedyny świadek morderstwa wskazał, że to on zabił a właściwie wskazała

zucker64
2012-12-02 23:05:05
Ocena: 0(glosow:0)-+
Wskazała ,ale śledczy są od weryfikacji zeznań jak doopa od srania . Zeznanie nie poparte niczym innym przy posiadanym przez niego alibi MUSI być ocenione jako wątpliwe . Jedną z podstaw kodeksu jest zaliczanie wątpliwości (realnych, wynikających z faktów) na korzyść oskarżonego

ejcofrugo
2012-11-30 18:11:55
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

nikus287
2012-11-30 21:05:19
Ocena: 9(glosow:9)-+
ŻADNE pieniądze nie wynagrodzą 12 lat straconego życia.

zucker64
2012-12-02 23:00:04
Ocena: 4(glosow:4)-+
i co sobie za to kupi? pół kawalerki ?

paciki
2012-11-30 15:06:21
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

uzyt
2012-11-30 14:42:06
Ocena: 0(glosow:2)-+
W takich sytuacja i takich jakie się dzieją co roku w polskich szpitalach i wielu innych sytuacjach "BRUNOBOMBERA" powinno się nagrodzić medalem a nie zamykać, bo zrobił by tylko dobrze dla całego kraju to wielki patriota. Jutro ABW zawita do mych drzwi, wo

Samwise_Gamgee
2012-12-01 01:00:33
Ocena: -1(glosow:1)-+
dla mnie nie, nie mów za cały naród, poza tym pamiętaj, że mi jutro moze sie nie spodobać twoja władza i też mama ja wy.bać w kosmos, tak sie chcesz bawić w zmiane władzy? punk widzenia.... nie zapominaj o tym

IGotYouDancing
2012-11-30 08:33:46
Ocena: 3(glosow:3)-+
I tak ma na*ebane w papierach do końca życia. O odszkodowanie niech się stara, pokaźne, takie żeby stąd wyjechać i zacząć wszystko od nowa.

bingo73
2012-11-30 07:56:58
Ocena: 3(glosow:3)-+
Wiochą są komentarze, choć nie wszystkie. Gdyby sąd uznał, że jednak dowody są słaby i wypuścił go na wolność, to wszyscy by gadali, że sędzia odpowaida za wypuszczenie mordercy. Jak chociażby teraz w sprawie Madzi ... Wielu ludzi zgineło przez pomyłkę, a on jednak żyje. No i nie był on aniołkiem.

kastus
2012-11-30 01:24:30
Ocena: 2(glosow:2)-+
widziałem o nim reportaz. sądzony był przez sędziego alkoholika, ktory żeby było smieszniej podobno sędziował tą sprawe na bani. jakis czas pozniej spowodowal wypadek samochodwy majac 1,2 promila - jechal do pracy :) Waldemar Kuc czy jakos tak

kastus
2012-11-30 01:22:35
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

artarus
2012-11-30 01:17:57
Ocena: -3(glosow:3)-+
no jaki "bidulek" siedział wcześniej z 32 art., włamania , kradzoeże, napady a tu nagle cipa ?????

allejaja
2012-11-30 00:10:30
Ocena: 4(glosow:8)-+
Do wszystkich płaczących nad losem tego skrzywdzonego człowieka, jego bólem i trudem: Nikt z Was nie chciałby go spotkać na swojej drodze. Być może niewinny tego zabójstwa, jednak nadal przestępca. Wcześniej kilkukrotnie skazywany za przestępstwa przeciw drugiemu człowiekowi. Za ile przestępstw kar

allejaja
2012-11-30 00:12:27
Ocena: 0(glosow:8)-+
Za ile przestępstw kary udało mu się uniknąć, to wie już chyba tylko on sam. Członek bandyckiej szajki, obracający się w kręgu złodziei i morderców.

Nikkki
2012-11-29 23:41:30
Ocena: 1(glosow:1)-+
Witamy w Polsce... taką mamy sprawiedliwość

globus90
2012-11-29 22:56:07
Ocena: 5(glosow:5)-+
Gratuluje mu że wytrzymał 12 lat psychicznie po takiej stracie bliskich:/ Smutne naprawdę:(

pietrek2011
2012-11-29 22:52:09
Ocena: 1(glosow:3)-+
Szkoda chłopa powinien dostać takie odszkodowanie żeby już nigdy nie musiał pracować

Legwan1989
2012-11-29 22:51:11
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Illidan21
2012-11-29 22:31:21
Ocena: 3(glosow:7)-+
Powinien wniesć sprawe do trybunału w Strasburgu o pokaźne odszkodowanie

antraxcdt
2012-11-30 00:44:39
Ocena: 2(glosow:2)-+
A gdzie suwerenność Polski? jakim prawem nie Polskie sądy mogą decydować o Polskim prawie? Skoro żyjemy w niepodległym państwie czemu nad naszym prawem jest inne prawo? Nie przypomina Ci to rozstrzygania sporów przez ZSRR?

Illidan21
2012-12-05 23:43:25
Ocena: 0(glosow:0)-+
Teoretycznie masz racje....ale nasz organ prawny ma nas w głeboko dupie,a on już sie raz na nim przejechał,ja bym w takim przypadku już nie mógł zaufać w jego obiektywną ocenę,będe jeszcze dobitniejszy,żyjemy w państwie równych i równiejszych,gdzie prawa przeciętnego szaraczka są olewane i naginane.

Illidan21
2012-12-05 23:53:59
Ocena: 0(glosow:0)-+
Poziom absurdów prawnych w tym kraju osiągnął apogeum,do najwazniejszych kreujących prawo stanowisk dopadła sie zgraja słabo wykwalifikowanych nowobogackich ścierw które mają gdzies losy przeciętnego kowalskiego,w TYM PIEPRZONYM KRAJU NADZIEJĄ SA PUSTE SŁOWA POLITYKÓW NA LEPSZE CZASY.

Illidan21
2012-12-05 23:58:55
Ocena: 0(glosow:0)-+
JEDNAK KAZDY PRĘDZEJ CZY PUŹNIEJ ZDA SOBIE SPRAWE ZE TO NIE NADZIEJA TYLKO ILUZJA....NICZYM ILUZJONIŚCI PODCZAS SWEGO PRZEDSTAWIENIA PRÓBUJA UTRZYMAĆ KONTROLĘ NAD SYTUACJĄ,KTÓRA ICH PRZERASTA....Sorki troche sie rozkręciłem ale mniej więcej chyba trafiłem w sedno

Illidan21
2012-12-06 00:01:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
A co do Naszej suwerenności w chwili wstąpienia do UE troche na niej straciliśmy czyż nie??

Sanchez66
2012-11-29 22:07:46
Ocena: 1(glosow:1)-+
Może i wina Sadu jest-ale nie zapominajmy o ludziach którzy go wrobili.Bo wyszedł tylko dzieki temu że jeden facet który takze siedzi w ZK powiedział że jest nie winny

antraxcdt
2012-11-29 21:22:16
Ocena: 8(glosow:8)-+
I dla tego uważam, że sędziowie powinni odpowiadać za swoje błędne wyroki tak samo jak lekarze za błędy w sztuce lekarskiej. Bo co to za różnica czy lekarz zabije człowieka popełniając błąd czy sędzia zabije człowieka skazując go błędnie za pedofilie. Lekarz odpowiada sędzia też powinien!!

Samarka
2012-11-29 20:59:18
Ocena: 2(glosow:4)-+
Biedny człowiek...Bardzo dobrze,że trafiło to na wiochę.Nie ma nic gorszego jak zabrać niewinnemu człowiekowi taki szmat życia i narazić na takie przykrości.Tym idiotom z pseudo wymiaru sprawiedliwości tak zabrać po 12 lat i wszystko co kochają...

szulcik
2012-11-29 20:16:37
Ocena: 2(glosow:6)-+
Niestety ale to bedzie sie powtarzac takie incydenty .. Współczuc temu facetowi to mało powiedziane ,niech siega po sprawiedliwosc pozywajac tych ktorzy zgotowali ten los !! I za odszkodowanie wyjedzie z tego chorego kraju ,gdzies gdzie bedzie mogł zaczac od nowa !!

MarilynDead
2012-11-29 20:09:35
Ocena: -2(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

manamanam
2012-11-29 19:54:23
Ocena: 4(glosow:6)-+
A teraz wyobraźcie sobie, co by było, gdyby panowała w Polsce kara śmierci.

r2twiti
2012-11-29 19:34:37
Ocena: 3(glosow:9)-+
Szczególna WIOCHA dla jego szanownej małżonki. Nie ma to jak weprzeć męża w trudnych chwilach.

emisbv
2012-11-29 19:32:28
Ocena: 2(glosow:8)-+
I KTO MU QUR-WA TERAZ ZYCIE ODDA????skurczybyki!!!!!!!!!chlopie glowa do gory widocznie panna niebyla warta Ciebie teraz powoli podniesiesz sie z powrotem a psy omijaj wielkim krokiem i sraj na polityke bo oni tyle warci co gowno wczorajsze w kiblu

sylwusx2
2012-11-29 19:16:15
Ocena: 2(glosow:4)-+
firmę też miał. na wolność wyszedł dzięki jakiemuś prokuratorowi,który zainteresował się jego sprawą,za co prokurator ,,spadł ze stołka,,

crazybread
2012-11-29 19:12:53
Ocena: -1(glosow:1)-+
to jest prawdziwa wiocha!

vector78q
2012-11-29 18:25:06
Ocena: 0(glosow:2)-+
Dostanie teraz odszkodowanie 5 tys złotych i wszyscy będą myśleli, że nic się nie stało -.-

Felu
2012-11-29 18:22:42
Ocena: 2(glosow:2)-+
A ja polecam parę artykułów -google i "Czesław K. ps czester" tyle.

KrzysioPysio
2012-11-29 20:29:02
Ocena: 2(glosow:2)-+
jeden normalny, który nie dał się zwariować na tle tego przestępcy.

farfocel001
2012-11-29 18:22:27
Ocena: -3(glosow:9)-+
Faktycznie, koleś stracił 12 lat, ale to nie całe życie. Może to i okropne ze strony władz, ale dużo jest takich sytuacji poza polską. Jeden facet z kanady siedział 52lata, wyszedł jako staruszek, dlaczego więc "wiocha dla polskiego wymiaru sprawiedliwości"?

StachTraktorzysta
2012-11-29 18:15:24
Ocena: 0(glosow:0)-+
ja pamiętam sprawę dwóch kelnerów, posądzonych o zabójstwo. gdzie dowodem w sprawie były próbki krwi zostawione na rozbitym oknie. do pomyłki doszło przy opisywaniu próbek w laboratorium. zamiast: "nie są zgodne", napisali "są zgodne". wyszli na wolność po złapaniu prawdziwych sp

ringus136
2012-11-29 17:36:03
Ocena: 0(glosow:2)-+
niestety pozostaje mu tylko starać się o kilkanaście milionów odszkodowania, ale tego co mógł przeżyć i co stracił nie wynagrodzą żadne pieniądze

KILLER_SONG
2012-11-29 17:04:20
Ocena: 1(glosow:3)-+
KrzysioPysio - idiota... tak przesiedział 12 lat za nielegalne posiadanie broni. Idź stąd i nie wracaj... Polecam program państwo w państwie z udziałem poszkodawanego

KrzysioPysio
2012-11-29 20:27:02
Ocena: 3(glosow:3)-+
a ja ci kretynie polecam poczytać o czesławie kowalczyku vel "czester"...jaki to z niego aniołek. łykasz papkę medialną jak gimbus. podpowiem ci tylko, że należał do trójmiejskiego klubu płatnych zabójców...tak użalaj się dalej nad nim imbecylu.

andrzejzpoczty123
2012-11-29 16:44:10
Ocena: 6(glosow:10)-+
Zmarnowali mu 12 lat życia. Żadne pieniądze nie zwrócą mu tych straconych lat. Zamknęli go by mieć z głowy kolejną niewygodną sprawę. Powinni wsadzić teraz tego co go wsadził.

maran_hand
2012-11-29 16:31:57
Ocena: 0(glosow:2)-+
nikt nie zauważa, że zastrzelili z pistoletu który był w nielegalnym posiadaniu pana ze zdjęcia. kto z was ma nielegalną broń..?

KrzysioPysio
2012-11-29 16:19:55
Ocena: 0(glosow:12)-+
Przecież on nie odsiedział ani dnia za rzekome zabójstwo, tylko za nielegalne posiadanie broni.takiego świętego z niego robicie, najpierw poczytajcie o jego przeszłości.pewnie nielegalna broń służyła mu do obrony co? naiwni jesteście.

wernon
2012-11-29 17:02:28
Ocena: 4(glosow:6)-+
Dwanaście lat za nielegalne posiadanie broni ?!

KrzysioPysio
2012-11-29 20:17:12
Ocena: 1(glosow:3)-+
tak, poza tym on powinien dostać 50lat, zamiast tych 12..poczytaj sobie o twoim idolu, czesławie kowalczyku pseudonim "czester", to może zrozumiesz.

mariusz8787
2012-11-29 16:03:55
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

wladsenty
2012-11-29 15:48:37
Ocena: 2(glosow:2)-+
A najsmutniejsze jest to, że nie jest to odosobniony przypadek. Co chwilę można usłyszeć o kolejnym takim przypadku.

urwal95
2012-11-29 15:44:03
Ocena: 0(glosow:0)-+
To ta sama kadra, która w PRL zajmowała się procesami pokazowymi i która dzisiaj skazuje innych niewinnych. Jak powiedział Cejrowski: "Wszystkich won!", wtedy może do takich pomyłek dochodzić nie będzie.

kasandraaa88
2012-11-29 15:39:08
Ocena: 2(glosow:4)-+
dostanie odszkodowanie to i narzeczona wroci...przyjaciele rowniez

kasandraaa88
2012-11-29 15:37:56
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

ogarnijto
2012-11-29 15:26:45
Ocena: 1(glosow:3)-+
umieją tylko niewinnych wsadzać do pierdla,chore.

basiu98
2012-11-29 15:03:04
Ocena: 2(glosow:2)-+
przecież to polska czego innego spodziewać się po tych matołach w sądach i sejmie tylko o własne dupy dbają innych mają w dupie

dragonow
2012-11-29 14:49:00
Ocena: -23(glosow:35)-+
Czemu to jest wiochą? Normalna rzeczą jest to, że wyroki sądu również są błędne. Sędzia to ludzie, a nie ma nieomylonych osób. Prawo dopuszcza skazywania w sprawach poszlakowych, więc o czym mowa, gimbusy, bo nie nadążam.

vilectro
2012-11-29 15:01:05
Ocena: 18(glosow:24)-+
Wiesz, być w więzieniu 12 lat, mieć świadomość, że jesteś niewinny... Gdybyś to odczuł na własnej skórze, to w życiu byś nie wypowiedział powyższych słów.

dragonow
2012-11-29 15:06:10
Ocena: -14(glosow:22)-+
Widzę, że kompletnie nie rozumiesz, o co mi chodzi. Obiektywnie widzę sprawę. Sąd ma prawo popełnić błąd-tego nie zaprzeczysz, no chyba, że znasz kogoś nieomylnego-daj namiary. Facet powinien dostać sowite odszkodowanie, ale sugerowanie, wiochy sądów to infantylizm.

vilectro
2012-11-29 15:15:57
Ocena: 12(glosow:16)-+
Nie neguję działalności sądów, bo to by było rzeczywiście żenujące. Fakt, nikt nie jest nieomylny i powinien dostać za to odszkodowanie, ale prawda jest taka, że żadne pieniądze (o ile je dostanie) nie zwrócą mu 12 lat i utraconej reputacji.

krupas
2012-11-29 13:56:59
Ocena: 3(glosow:5)-+
Za każdy rok odsiadki powinien ubiegać się o milion zł odszkodowania. Bo za takie pomyłki się płaci i to grube pieniądze. 12 lat jaki to jest ogromny okres czasu który został zabrany drugiemu człowiekowi. Tego nie da się cofnąć, młodości itd. Jeszcze nie wiadomo w jakim stanie psychicznym jest ten c

wisz35
2012-11-29 14:42:50
Ocena: 3(glosow:3)-+
tak jest! A na odszkodowanie powinni się zrzucać prokuratorzy i sędziowie którzy prowadzili sprawę a nie podatnicy! Jak by raz zapłacili to więcej pomyłek by nie było.

farfocel001
2012-11-29 18:26:43
Ocena: 2(glosow:2)-+
Skąd pomysł, że milion?? wiesz ile to jest pieniędzy? Facet który siedział poza polską w więzieniu 52 lata dostał 140 tys. dolarów po wyjściu, kiedy okazało się, że jest niewinny.

Rei_Ayanami
2012-11-29 21:01:38
Ocena: 0(glosow:2)-+
Do farfocla001 skąd pomysł żeby milion? Ano może dlatego że ludzkie życie jest bezcenne a 12 lat to mnóstwo ludzkiego życia. Jakby poleciało 12 mln zł za coś takiego to kolejny sędzia i prokurator zastanowi się nad dowodami, a nie wyda wyrok, że się tak wyrażę lekką rękom

Ancymon1987
2012-11-29 13:56:51
Ocena: 0(glosow:4)-+
Przynajmniej facet bedzie mial tak kiermane nabitą PLN'ami ze głowa mała. A i pewnie zonce "przejdzie" :) :D

CocaineSystem
2012-11-29 14:17:32
Ocena: 1(glosow:7)-+
Tak kur*a.... Jakby mieszkał w jakimś normalnym kraju to może i by miał kiermany napchane PLN'ami ale to jest kur*a chłopie Polska i wynajdą milion powodów aby kasy nie wypłacić...

Maddie88
2012-11-29 13:39:39
Ocena: 2(glosow:2)-+
Ogólnie, szok. Ale nie tylko w PL zdarzają się takie rzeczy. Niektórzy piszą o odszkodowaniu itp, ok, zgadzam się ale.. czy ktoś zwróci mu te 12 lat? Niewyobrażalne..

Zezol-Czupakabra
2012-11-29 13:25:05
Ocena: 4(glosow:6)-+
W USA dostałby olbrzymie odszkodowanie a u nas... szkoda gadać...

fraaanczeska
2012-11-29 13:56:29
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

WD-40
2012-11-29 12:42:36
Ocena: 1(glosow:1)-+
jakoś mnie to nie dziwi

soadXD
2012-11-29 12:35:46
Ocena: 3(glosow:7)-+
tak jak z matką madzi, ta kobieta już powinna dawno siedzieć w więzieniu i mieć wymierzoną karę dożywocia bo tak to nie moze być!

dragonow
2012-11-29 14:51:32
Ocena: 0(glosow:2)-+
Szanowna konformistko, widzę, że już wyrok został wydany, bez praworządnego wyroku-gratuluję i zalecam powrót do jaskini. Otóż dowody mamy póki co na składanie fałszywych zeznań i matactwo, a za to dożywocia nie ma. Jeśli udowodnią jej morderstwo-winna wisieć. Kropka.

stalefizyczne
2012-11-29 12:35:07
Ocena: -3(glosow:5)-+
Założę się, że jak dostanie odszkodowanie (z naszych kieszeni) to od razu zyska w oczach sąsiadów a i żona wróci;)

denisos1990
2012-11-29 12:35:05
Ocena: -2(glosow:2)-+
cało polska

ikswohceicjow
2012-11-29 12:09:34
Ocena: 3(glosow:3)-+
z tego co komentujący sprawę prawnicy mówili, to gość może dostać największe jak dotychczas odszkodowanie za czas spędzony w więzieniu, mniej niż 500 tys. zł. na pewno nie dostanie, podejrzewam że około miliona zł patrząc na polskie możliwości finansowe, w USA dostał by pewnie z 50 milionów dolarów

malpa007
2012-11-29 11:34:56
Ocena: 1(glosow:5)-+
Witamy w Polsce

xxx22433
2012-11-29 12:49:51
Ocena: -4(glosow:10)-+
Ale jesteście zacofani ludzie. Myślicie, że za granica takich rzeczy nie ma? Jeszcze gorsze się zdarzają. Ale po co chwilę pomyśleć, lepiej pisać debilne komentarze typu "witamy w Polsce". Jedź do szwabów jak ci tu nie pasuje.

fraaanczeska
2012-11-29 13:49:59
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

AguchaG
2012-11-29 11:31:57
Ocena: -4(glosow:6)-+
Przestancie gadac ze takie rzeczy tylko w Polsce jakby Polska byla jedynym krajem na swiecie. W innych krajach tez tak jets napewno ale glosno sie o tym nie mowi..

mr.tick
2012-11-29 11:27:50
Ocena: 5(glosow:7)-+
Czytałem o nim ostatnio. Mieli jednego świadka (partnerka zabitego), która i tak po jakimś czasie odwołała zeznania tłumacząc się tym, że wtedy była w szoku i teraz jest przekonana na 100% że się pomyliła... A facet i tak przesiedział 12 lat mimo braku jakichkolwiek dowodów. Chore!

dragonow
2012-11-29 15:02:56
Ocena: 0(glosow:0)-+
Przecież sam napisałeś, że było zeznanie świadka, więc na jakiejś podstawie go skazali. A potem on odwołał zeznania i mogło to być niewiarygodne dla sądu. Antycypuję.

Jolcia91
2012-11-29 11:26:25
Ocena: -1(glosow:9)-+
Takie rzeczy tylko w Polsce ;/ Skandal i wstyd...

zbyho222
2012-11-29 11:15:35
Ocena: 1(glosow:7)-+
To wszystko wina rządu i Tuska !!! Narodzie Polski obudź się żądamy komisji śledczej w tej sprawie to napewno był zamach na niego... Macierewicz my chcemy wiedzieć !!

mariom460
2012-11-29 11:12:48
Ocena: 2(glosow:4)-+
Wiocha dla narzeczonej! W związku liczy się zaufanie...

asiek890
2012-11-29 10:59:18
Ocena: 2(glosow:4)-+
A wyobraźcie sobie co by było gdyby była kara śmierci? 12 lat to trochę za późno a życia się nie przywróci.

lalalala1
2012-11-29 10:58:57
Ocena: 4(glosow:4)-+
Gdańska prokuratura? czemu mnie to nie dziwi?

delik
2012-11-29 10:45:28
Ocena: -11(glosow:11)-+
prawda jest taka ze ten koleś nie miał nieposzlakowanej opinii i nie był kryształowy,moze gdyby nie zadawał sie z penerami nie siedziałby w pierdlu.Teraz udaje wielką ofiare wymiaru sprawiedliwości

asiek890
2012-11-29 11:00:25
Ocena: 5(glosow:9)-+
Za zadawanie się z penerami nie idzie się do kicia na 12 lat.

henda
2012-11-29 10:15:46
Ocena: 3(glosow:7)-+
Nie pierwszy i nie ostatni raz czlowiek siedzial niewinnie,tak juz jest ze u nas no niestety.

corstein
2012-11-29 10:14:44
Ocena: 1(glosow:11)-+
on taki niewinny jak ja swiety.... slabo sie orientujecie w temacie moze nie siedzial za zabojstwo ale odssiedzial wszystko inne co zrobil to nie jest czlowiek swiety i nie znany policji... nielegalne posiadanie broni i duzo podobnych tematow...

swirus90
2012-11-27 12:44:17
Ocena: 4(glosow:20)-+
Teraz na 12 lat powinni zamknąć tych co go skazali za idiotyzm i niedopelnienie obowiazkow podczas sledztwa kto jest za ?

dianusia
2012-11-27 09:04:52
Ocena: 2(glosow:8)-+
Nie jeden już siedział niewinnie.Taka Polska.

PuszkaPiwa
2012-11-27 08:32:48
Ocena: -5(glosow:5)-+
Chlip.

jprdle
2012-11-26 22:40:25
Ocena: -1(glosow:11)-+
Oglądałam o tym reportaż jakiś czas temu, spokojny, inteligentny facet - po tym wszystkim ...

J235
2012-11-26 21:11:27
Ocena: -10(glosow:16)-+
A niektórzy nadal nie rozumieją, że lepiej wypuścić 1000 przestępców niż skazać jednego niewinnego.

masakra01
2012-11-29 10:27:21
Ocena: -3(glosow:11)-+
komentarz usunięty przez moderatora

J235
2012-11-29 11:32:21
Ocena: 1(glosow:3)-+
masakra01 - naucz się czytać ze zrozumieniem pajacu!! Przeczytaj tyle razy to co napisałem, aż zrozumiesz buraku!! LEPIEJ WYPUŚCIĆ 1000 PRZESTĘPCÓW NIŻ SKAZAĆ (UWIĘZIĆ) JEDNEGO NIEWINNEGO! nadal nie rozumiesz?? To się naucz czytać! hehe
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Poseł Pis OSTRZEGA Pawła S, by nie zeznawał?!
  •  Tylko tu zostawię
  •  Trumpizm.
  •  Prorok mówi to co wie ...
Załadunek ciężarówki jeszcze nigdy nie poszedł tak źle
główna
Dodano: 07.07.2018, 17:35:04   przez: Nightcrawler39
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 77Skomentuj (9) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0