Ukryj komentarze(145)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Łowca
dePointeDuLac
2012-12-07 11:02:10
Ocena: 12(glosow:20)-+
zaskarżyć konkordat, bo faktem jest, że został wprowadzony nielegalnie. Łamie konstytucję i przeszedł mimo, że nie miał wymaganej ilości głosów na tak. Widać, że kler chce kasy i władzy i te durnie nic nie robią...
jurek1102
2013-01-06 21:22:13
Ocena: 1(glosow:1)-+
W parlamencie niema tylu dewiantów co w kościele
pampalinex
2012-12-09 11:34:22
Ocena: 1(glosow:9)-+
A co to za problem żeby religia była na maturze? Jeśli nie będzie obowiązkowa to nie rozumiem waszej spiny.
przedpokoik
2012-12-09 01:58:14
Ocena: 1(glosow:5)-+
Nic mnie tak nie wkurza jak to pieprzenie w stylu "takie rzeczy tylko w Polsce", od razu widać poziom intelektualny tworzącego absurd. Może byś najpierw sprawdził jakie brednie wypisujesz! Matura z religii obowiązuje w wielu krajach, w tym także w Unii Europejskiej, np. w Czechach,Niemczech,Finlandii
tomek65331
2012-12-09 00:18:58
Ocena: 0(glosow:2)-+
mature można pisać z dziwnych przedmiotów i wszystko spoko, ale religia w ktorej jest etyka, filzofia, socjologia i inne odcienie humanizmu są problem, dziwne...
ROBI00000000
2012-12-08 20:06:48
Ocena: 1(glosow:5)-+
Proponuję obowiązkowe zajęcia praktyczne z kamasutry przed ślubem! Prowadzone obowiązkowo przej czarnych! Mniej rozwodów gwarantowane!
agentfoxmulder
2012-12-08 18:45:03
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
judge_dredd
2012-12-08 15:54:58
Ocena: 3(glosow:5)-+
Wprowadzić maturę z etyki. Obowiązkową. Dziś brakuje moralności i etyki. Religii za to nam nie brakuje, ale jedno z drugim jakoś nie idzie w parze.
manieqm997
2012-12-08 15:30:44
Ocena: 1(glosow:5)-+
ciekawe jak beda psac jehowi ? oczywizcie bez urazy jesli ktos jest
Makaron666
2012-12-08 01:11:10
Ocena: -3(glosow:7)-+
pedofile tracą wpływy i kasę każda metoda jest dobra, żeby to odkręcić nawet współpraca z ubekami
agentfoxmulder
2012-12-08 18:46:47
Ocena: -2(glosow:4)-+
Obawiam się, że chętnych znajdą - łatwiej napisać maturę o gadających wężach niż np. maturę z biologii czy z historii.
mikson
2012-12-07 22:33:25
Ocena: -1(glosow:5)-+
Wiochą jest to że oni chcą matury z religii chrześcijańskiej w kraju świeckim, więc byłaby to dyskryminacja wyznawców innych religii. Spoko - matura z religioznawstwa może być, ale przedmiot ten musiałby zostać wprowadzony w szkołach, wtedy każdy uczyłby się każdej religii i nie byłoby dyskryminacji
agentfoxmulder
2012-12-08 18:50:18
Ocena: 1(glosow:3)-+
Według różnych źródeł mamy od 4000 do 10 000 religii, bogów to już trudno zliczyć.
Fafikuleniek
2012-12-07 21:51:44
Ocena: 0(glosow:8)-+
To co obserwujemy to walka o to aby Polska pozostała katolicka. Kościół Katolicki z siedzibą w Rzymie (przypominam że Rzym jest w Italii) czyli licencjodawca na jedyną słuszną religię, poniósł wielkie straty w Europie z powodu imigracji Muzułmanów.
Fafikuleniek
2012-12-07 21:54:37
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
Fafikuleniek
2012-12-07 21:56:03
Ocena: 1(glosow:5)-+
Ogarnięty strachem (co widać) walczy o słabnące również w Polsce, wpływy. W Polsce musi on także walczyć z politykami, w obecnej koalicji dużo słabszymi niż Rzym. Rząd stara się odsunąć ludzi od kościoła co mu się nawet dość udaje. Niestety to czy Polak odejdzie od Kościoła czy nie zdaje się
Fafikuleniek
2012-12-07 21:58:04
Ocena: 0(glosow:6)-+
Nie mieć większego wpływu na stan Państwa. Kościół bowiem nie jest organizacją charytatywną z definicji. Zaś politycy również chcą dobrze tylko dla siebie. Polak więc zawsze zapłaci jakąś cenę. Uratować nas może wiara w Boga, zachowanie Etyki i przede wszystkim wyzbycie się hipokryzji
Fafikuleniek
2012-12-07 21:59:53
Ocena: 2(glosow:6)-+
Trzeba sobie uświadomić że jest Bóg, ale KK bynajmniej nie ma jedynej słuszności w sprawach wiary którą to słuszność chce nam za wszelką cenę wbić do głowy.
Fafikuleniek
2012-12-08 02:35:05
Ocena: 0(glosow:4)-+
mcebury nie próbuj na siłę wtykać swoje mądrości wypowiadając się nie w temacie, zwłaszcza że to co piszesz to wszystkim oczywiste fakty. Także, na drugi raz coś bardziej konstruktywnego proszę.
Fafikuleniek
2012-12-09 14:29:03
Ocena: 0(glosow:0)-+
Racja, ale ciągłe powtarzanie czegoś oczywistego nuży.
satellite1984
2012-12-07 20:51:57
Ocena: 4(glosow:14)-+
Episkopat jest obłąkany. Banda grubych po.jeb.ów
Caliente85
2012-12-07 20:43:49
Ocena: -2(glosow:6)-+
Taa i co jeszcze... :/
kejor
2012-12-07 20:28:41
Ocena: 0(glosow:8)-+
Wszyscy jesteście głupi :) nie ma to jak wyciąć fragment wiadomości i zmanipulować tępą gimbaze przed komputerami. Gdybyście przeczytali choć odrobinę więcej na ten temat to w ogóle by się tu nie pojawiło. Co wam to zawadza, przecież matura z "religii katolickiej" nie będzie obowiązkowa a
Makaron666
2012-12-08 01:14:52
Ocena: 4(glosow:4)-+
pedofilska mafia przestanie ukrywać gwałcicieli i zacznie płacić podatki a potem się obudziłem
matizudanina
2012-12-07 20:19:26
Ocena: 3(glosow:5)-+
A gdzie się podziali wszyscy obrońcy konstytucji? Wszak z tego co pamiętam konstytucja zabrania takich działań( to dyskryminacja wobec wyznawców innych religii). Ale żyjemy w takim państwie, że niedługo księża będą podczas 1 nocy poślubnej patrzyć czy kochamy się po misjonarsku bez prezerwatywy...
Wiesniakznetu
2012-12-07 18:35:07
Ocena: 4(glosow:10)-+
Dać palec a upierdzielą całą rękę. To jest efekt zbyt dużej władzy. Krajem rządzi rząd a nie episkopat
HashHashBejbe
2012-12-07 18:06:30
Ocena: 2(glosow:10)-+
Jeszcze czego , mało sie nachapali ? Dlaczego księża pchają się ze swoimi pedofilskimi buciorami w nasze życie ? PRECZ Z CZARNĄ STONKĄ !!!
makaba
2012-12-07 17:32:37
Ocena: -2(glosow:8)-+
tymczasowy69 w pewnym sensie dobrze powiedział, przedmiot powinien nazywać się religia katolicka lub chrześcijańska. Nie wiem co w tym takiego dziwnego że miałby być na maturze? Byłby to przedmiot dobrowolnie wybierany przez ucznia tak jak biologia, historia, chemia, etc. Uczeń zechce to go wybierze
pampalinex
2012-12-11 07:30:28
Ocena: 1(glosow:1)-+
Nie ładnie jest obrażać wierzeń innych ludzi, grozi to do 2 lat pozbawienia wolności więc przyhamuj mordę ;) Zachowaj dla siebie swoje oświecone i nowoczesne poglądy.
bboy135
2012-12-07 16:56:28
Ocena: 4(glosow:8)-+
Polska przez naszych rządzących i kościół to jeden z najbardziej rozje...ych krajów na świecie, co tu jest chyba nie halo... jak takie rzeczy mogą w ogóle mieć miejsce, niby wolny kraj, a wszystko mamy narzucone z góry i nie mamy prawa wyboru, fałszywa wolność, we fałszywym kraju
judge_dredd
2012-12-08 15:50:44
Ocena: 2(glosow:2)-+
antraxcdt - a po co w ogóle te gówniane nowe matury? wrócić starą maturę, na studia egzaminy wstępne. Poziom leci na łeb na szyję, a jeszcze religię wprowadzić do matur? Lepiej etykę.
Jak chce do seminarium - zdać maturę, potem pisać egzamin z teologii na KULu i po sprawie.
mrpower
2012-12-07 16:26:09
Ocena: 2(glosow:8)-+
Osobiście na pewno nie zdawałbym religii jako przedmiotu na maturze bo nie jest mi to do niczego potrzebne ale jednocześnie co w tym złego że byłaby możliwość jego wyboru??
Jak ktoś ma taką ochotę i potrzebę to owszem jestem za tym aby religia była przedmiotem maturalnym !! Chociaż nic na siłę...
ANALNY_LOWCA
2012-12-07 16:17:37
Ocena: 3(glosow:17)-+
A następnym posunięciem KK będzie zalegalizowanie pedofilii By w sutannach żyło się lepiej :D
neurotyczny_jan
2012-12-07 17:38:57
Ocena: 3(glosow:11)-+
a potem powrót do tezy, że Ziemia jest płaska i palenie książek Darwina.
bronek0915
2012-12-07 16:05:11
Ocena: 3(glosow:13)-+
Jest to wyrwane z kontekstu ponieważ ma być to jako dodatkowy przedmiot a nie obowiązkowy a poza tym jeśli ktoś zdaje do seminarium to zdawanie matury z Religi jest jak najbardziej uzasadnione.
BombowyAhmed
2012-12-07 14:48:19
Ocena: 8(glosow:16)-+
a niech zrobią tę pie*doloną religię na maturze, nawet obowiązkową. im bardziej kościół będzie naciskał na ludzi - tym bardziej ludzie się będą od niego odwracać. Za komuny było odwrotne zjawisko: ataki na kaściół i wtedy jakoś katoliczków mnożyło się jak grzyby po deszczu.
Fafikuleniek
2012-12-07 21:45:50
Ocena: -2(glosow:6)-+
Ludzie myślą że jak odsuną się od Boga to im coś pomoże. I tak będą dymani w dojpę jak wszyscy inni. Syf ideologiczny jest wszechobecny, wyrwiesz się z jednego, lądujesz w drugim. Zupełnie jakby to wszystko było jedynie walką o wyznawcę. Tyle że nie da się w nic nie wierzyć.
agentfoxmulder
2012-12-08 18:57:24
Ocena: 1(glosow:1)-+
to może jeszcze niech będzie matura z życia elfów i leśnych wróżek, jak ktoś chce zdawać to niech zdaje.
midgarzulum
2012-12-07 13:25:12
Ocena: -1(glosow:7)-+
haha to by było dobre zamiast matury z matematyki :]
Arturo8319
2012-12-07 13:18:06
Ocena: 1(glosow:5)-+
chcieć to oni sobie mogą
majsterdomowy
2012-12-07 12:48:39
Ocena: 2(glosow:6)-+
później domagali się,by ocena z religii się pojawiła na świadectwie,ale nie była wiążąca do promocji do klasy następnej(teraz chyba jest,bo nie wiem dokładnie,jak jest w polsce
a teraz to już katastrofa...
Księża na księżyc...
Starbreaker
2012-12-07 12:46:50
Ocena: 3(glosow:9)-+
Widać po komentarzach kto kiedy zdawał maturę albo czy zdawał. Zawsze istnieje możliwość wyboru przedmiotów, to nie egzamin gimnazjalny - ze wszystkiego. Nikt nikomu nie każe zdawać matury z religii, która mogła by być przydatna jeśli ktoś np. idzie do seminarium. Ale gimbaza wie lepiej...
juliuszatko
2012-12-07 15:25:38
Ocena: 0(glosow:2)-+
może z góry założyli że kościół chce nałożyc religię jako obowiązkowy przedmiot? to już byłaby katastrofa...
majsterdomowy
2012-12-07 12:45:45
Ocena: 4(glosow:6)-+
otóż pamiętam swego czasu,że kościół krzyczał,by wprowadzić do szkół religię,po to by uświadamiać społeczeństwo młodych...bezpłatnie.
kilka lat później,domagali się katecheci wypłaty za nauczanie,bo to ciężka praca z młodzieżą i dostali wypłaty,jak normalni nauczyciele(od państwa,nie od kościoła)
póż
wiejskisplaw
2012-12-07 12:50:46
Ocena: 0(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Fafikuleniek
2012-12-09 00:34:46
Ocena: 0(glosow:0)-+
Bo Kościół Katolicki z siedzibą w Rzymie nie jest z definicji organizacją charytatywną. Dziwię się że Polacy nie zrzeszyli się w Kościół Polski. Papierze (poza JPII) byli, jak pokazała historia, przeciwni utworzeniu bądź odrodzeniu Państwa Polskiego.
wiejskisplaw
2012-12-07 12:13:09
Ocena: -9(glosow:13)-+
komentarz usunięty przez moderatora
piotrek2011m
2012-12-07 12:07:42
Ocena: 3(glosow:7)-+
To niech mi ktoś powie w jaki sposób, na egzaminie państwowym, można ocenić duszę człowieka i wystawić mu z niej stopień? Ocenianie poziomu samej wiedzy dyskryminowałoby przecież i krzywdziło ludzi mniej zdolnych a o głębokiej duchowości. Chyba, że w religii nie chodzi już o ducha.
agentfoxmulder
2012-12-08 19:00:39
Ocena: 1(glosow:1)-+
....pewnie by pokryli tak samo jak teraz pokrywają koszty nauki raligii w szkołach ;)
Quattro85
2012-12-07 11:35:33
Ocena: -5(glosow:13)-+
Możecie mnie minusować do oporu ale zgadzam się aby uczniowie,którzy chodzą na Religię musieli zdawać Maturę z tego przedmiotu,a to dlatego,że skoro na nią uczęszczają to znaczy,że są"wierzący" i Matura pozwoliłaby na sprawdzenie ich wiedzy o wierze.
BialaSzalona
2012-12-07 11:45:21
Ocena: -1(glosow:1)-+
Może i ludzi wierzą ale ich do uczęszczania na religię czy do kościoła zniechęcają sami księża. Jak słychać że ksiądz zgwałcił nastolatkę, pijany wjechał gdzieś, okradł kogoś, w czasie mszy zbiera 2 razy ofiarę, mówi na lekcji że należy ofiarę dawać itd
zygmunt1952
2012-12-07 11:26:39
Ocena: 5(glosow:9)-+
A gdzie rozdział kościoła od państwa,który gwarantuje konstytucja?
agentfoxmulder
2012-12-08 19:10:07
Ocena: 1(glosow:1)-+
Konstytucja to w teorii najważniejszy akt prawny, a w praktyce to politycy sobie nią d..pę podcierają. Rozdział Kościoła od Państwa to widzimy na każdym kroku (opłacane z budżetu lekcje religii, opłacani kapelani w wojsku, policji, SG, ABW i wszędzie gdzie się da).
dePointeDuLac
2012-12-07 10:59:38
Ocena: 9(glosow:21)-+
Jakby to była matura z wiedzy o religiach świata, a nie tylko z jednej religii to ok, ale obawiam się, że ta której żąda episkopat byłaby bardziej z wiary i jej jestem przeciwna. I to pewnie jeszcze episkopat żądałby tworzenia arkuszu przez kler a nie Ministerstwo. Ktoś powinien iść Trybunału i
dePointeDuLac
2012-12-07 11:02:10
Ocena: 12(glosow:20)-+
zaskarżyć konkordat, bo faktem jest, że został wprowadzony nielegalnie. Łamie konstytucję i przeszedł mimo, że nie miał wymaganej ilości głosów na tak. Widać, że kler chce kasy i władzy i te durnie nic nie robią...
BialaSzalona
2012-12-07 10:41:55
Ocena: -8(glosow:12)-+
Ha ha może coś podziała. Bo spotkałem takie osoby w średniej szkole które nie wiedzieli którą ręką się przeżegnać.;)
tymczasowy69
2012-12-07 10:41:31
Ocena: 8(glosow:14)-+
przedmiot powinien nosic nie nazwe religiA! a religiE!
i jak juz powinien byc prowadzony przez osobe obiektywna...
wtedy moze byc z tego matura
Kassadir
2012-12-07 11:45:11
Ocena: -1(glosow:5)-+
Ja tam się z nimi zgadzam, bym to dodał do matury, tylko najpierw bym opodatkował kościół [ale tylko katolicki], i dla draki, zalegalizował prostytucje, związki homo i lekkie narkotyki - w sumie te ostatnie też mogły by być na maturze [koniecznie pisemna i praktyczna!].
damien_omen
2012-12-07 21:20:21
Ocena: 2(glosow:4)-+
Równie dobrze można by wprowadzić bajkoznawstwo.
neurotyczny_jan
2012-11-23 17:40:56
Ocena: 5(glosow:17)-+
kościół to może sobie chcieć i na tym poprzestanie. ja natomiast chcę delegalizacji sekty zwanej KK.
ANALNY_LOWCA
2012-11-23 20:43:04
Ocena: -1(glosow:13)-+
Kościół jak chce to dostaje Kto im odmówi ? ... Tusk to tchórz a Kaczor to by laskę każdemu księdzu zrobił a potem za to jeszcze podziękował
acer326
2012-11-23 12:31:51
Ocena: 6(glosow:14)-+
Chciała by dusza do raju,a tu doopa.Co jeszcze?Matura z religii,kaplica przyzakładowa,kartka od spowiedzi przy wypłacie?
BoaKrztusiciel
2012-11-23 12:17:33
Ocena: 4(glosow:6)-+
O matko, południe dopiero, a Ty już topisz lód. Wyhamuj trochę;)
malgolina
2012-11-23 11:20:54
Ocena: 6(glosow:10)-+
Spokojnie,nie będzie matury z religii, coraz więcej młodzieży i tak nie chodzi na lekcje. Nauka o Bogu i Kościele nie jest nauką ścisłą, decydującą o wyborze zawodu. Coraz więcej ludzi odsuwa się od Kościoła. A gdyby nawet Kościół się uparł,to będą protesty rodziców.
szatano999
2012-11-23 12:10:52
Ocena: 1(glosow:7)-+
dlatego na siłę chcą to wprowadzić.....bo im kasa ucieka...redukcja etatów, nieprzymusowość zajęć, olewka młodzieży....
malgolina
2012-11-23 12:17:40
Ocena: 0(glosow:6)-+
Ale na siłę tego nie wprowadzą, Kościół nie może decydować zamiast ministerstwa edukacji jaki ma być program nauczania i jakie przedmioty na maturze. Od kiedy wiara jest urzędowo ustalonym przedmiotem nauczania,nie będzie religii na maturze i tyle.
malgolina
2012-11-23 12:20:26
Ocena: 1(glosow:7)-+
Rozumiem,że kapłani szukają nowych sposobów na zwiększenie ilości wiernych,ale nie tędy droga. Mnie nikt już nie zmusi do chodzenia co tydzień do kościoła i dawania na tacę. Uczyłam się w dzieciństwie religii w salce obok kościoła i chodziłam z chęcią, to było kiedyś,jak pieniądz nie był jeszcze....
szczurzyca
2012-11-23 12:51:23
Ocena: 3(glosow:7)-+
Czlowiek zawsze byl, jest i bedzie towarem, tylko ceny sie zmieniaja.
Hanoch
2012-11-23 14:12:47
Ocena: -2(glosow:2)-+
Jeśli chodzi o politykę to jestem daleki od jakiejkolwiek partii, nie popieram PO ani PiS ani żadnej innej, ale nie zdziwiłbym się gdyby się okazało, że jedna z partii przejmując władzę wprowadza religie katolicką jako obowiązkowy przedmiot na maturze.
slawomirek1234
2012-11-23 11:19:14
Ocena: -7(glosow:9)-+
najwyzszy czas w koncu moze tym bezboznikom wleja cos do głowy normalnego a nie te bzdury co ucza i dzieci beda normalniejsze o ale przy głupich ociemniałych rodzicach to ciezko zeby dzieci znormalniały
velbekkomen
2012-11-23 08:37:55
Ocena: 2(glosow:8)-+
ciekawe czy ci co nie chodzili na te wypociny też mieli by zdawać? ... integralna wizja świata? ciemnogród i zacofanie... oni by chcieli, żeby człowiek dalej myślał, że Słońce krąży wokół Ziemi... bisdupi i kardymały...
szatano999
2012-11-23 08:35:40
Ocena: 5(glosow:15)-+
WYAWLIĆ ORŁA ZE SZKÓŁ!!!!....DAĆ TAM HERB PAPIESKI!!!!....i klęknąć i poddać Polskę Watykańczykom.......bo takie będziecie mieć Rzeczpospolite..jakie ich młodzieży chowanie
dianusia
2012-11-23 08:25:29
Ocena: 3(glosow:15)-+
Właśnie przed chwilą słuchałam o tym w telewizji.Szok dla mnie.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
Finał dość zaskakujący, więcej szczęścia niż rozumu.
główna
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0