Ukryj komentarze(168)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Łowca
mlw1488
2012-12-13 11:20:56
Ocena: 37(glosow:51)-+
tak samo dobrowolne jest oddawanie krwi, kasa na Owsiaka wrzucanie na oprawe na meczach czy inne caritasy. ten wasz bunt gimbusy jest zalosny, z czego to wynika? mama was bije i sila odciaga od komputera wysylajac do kosciola? zamiast wykupic konto VIP musieliscie dac na tace?
jurek1102
2013-01-06 22:19:41
Ocena: -4(glosow:4)-+
Nie chcesz nie dawaj Władza to zrobi za ciebie i da z twoich podatków
Orient123
2012-12-16 22:29:48
Ocena: 5(glosow:7)-+
Jeżeli sadzicie że to jest niemoralne to może chciałbyś aby było tak jak w innych krajach gdzie wszyscy musza płacić podatek dla kościoła. Jeżeli nawet pójdziesz do kościoła to nikt Cie nie zmusza do dania na tacę,a niby z jakich pieniędzy ma byś utrzymywany kościół i pracownicy ???
michael911
2012-12-16 21:03:20
Ocena: 3(glosow:9)-+
ksiądz też jest człowiekiem i ma prawo jak każdy z nas miec samochód...wy tylko patrzycie na niego jak na zwykłego zjadacza chleba...ofiara to jest dobrowolne danie pieniedzy w dobrej wierze. nie zastanawiasz sie ,bo robisz to bezinteresownie...pieprzycie tylko o pieniądzach zawładły waszym życiem?
zyga120
2012-12-15 17:08:30
Ocena: -6(glosow:8)-+
niestety sami ludzie ucza tego dziadostwa gdyby jeden z drugim zareagowali konkretnie i pogonili nie wyciagali by lap najgorsze sa jednak babuszki kture na stare lata szukaja odkupienia i zamiast zostawic sobie na leki to wiekszosc renty laduja na tace
Melanz89
2012-12-14 19:10:01
Ocena: -6(glosow:14)-+
Widzę tu wieeelki bulwers ze strony katolików. Człowiek powinien się kierować biblią a nie tym co ksiądz wygłasza w kościele. Kto z was czyta biblię? pewnie nikt. Ktoś powiedział - kościół jest dla naiwnych ludzi. Nie jestem katolikiem nie jestem sw. jechowy... Wierzę w Boga ale nie wierzę w księży!
tygrysisko130588
2012-12-14 19:59:35
Ocena: -1(glosow:7)-+
No to powiedz co np prawo Mojżeszowe mówi o utrzymywaniu świątyni. P.S. ja też wierze w Boga a nie w księży, Bóg nie rozbija się po pijaku yarisem.
Wiesniakznetu
2012-12-14 22:43:36
Ocena: 0(glosow:4)-+
Jezus żył ubogo i skromnie. Tak właśnie powinni żyć jego przedstawiciele/pośrednicy. W dzisiejszych czasach prawdziwy chrześcijanin powinien trzymać się jak najdalej od księży. Tygrysisko i Bozenka mają rację. Wierzmy w Boga a nie czarnych
Saladin
2012-12-15 08:42:06
Ocena: 5(glosow:5)-+
Czy ktoś was zmusza do chodzenia do Kościoła ?? Ja nie chcę to nie chodzę ale jak ktoś chodzi to za coś ten budynek trzeba utrzymać, ksiądz choćby był najświętszy też powietrzem nie żyje, samochód w dzisiejszych czasach to już nie luksus, a konieczność np. w wiejskich parafiach.
tygrysisko130588
2012-12-15 09:59:45
Ocena: 4(glosow:4)-+
Widzę że nie załapaliście z prawem Mojżeszowym i nie znacie Ewangelii.Prawo Mojżeszowe jasno mówi o utrzymywaniu światymi przez wiernych i ani starotestamentowi prorocy jak i Jezus tego nie negowali mimo iż Jezus widział błędy kapłanów i ich krytykował.
tygrysisko130588
2012-12-15 10:01:37
Ocena: 5(glosow:5)-+
Rozumiem, że Was może boli fundusz kościelny czyli te 1.66zł miesięcznie od obywatela,ale od tacy moglibyście się odczepić....nie chcecie-nie dajcie i innym do portfela nie zagladajcie.
Jachociacho
2012-12-17 21:11:06
Ocena: 0(glosow:2)-+
Za cywilny też płacisz, chrzcić się ci nikt nie karze, a do krematorium księdza zapraszać nie musisz.
Ravenna6
2012-12-14 16:09:47
Ocena: 6(glosow:10)-+
Ciekawe tylko, czy macie chociaż pojęcie, skąd się wzięło dawanie na tacę. Znajomość Biblii nie jest czasem wcale taka zła. Znacie przypowieść o wdowim groszu? Nie? To sobie poczytajcie.
Właśnie na pamiątkę tego w kościele zbierają na tacę. To, co z tym potem robią to inna sprawa.
tygrysisko130588
2012-12-14 16:31:57
Ocena: 0(glosow:6)-+
Nawet podczas pierwszego wypędzenia demona Jezus powiedział uzdrowionemu...idź, pokaż się kapłanowi i złóż ofiarę w świątymi...Być może przekręciłem słowa gdyż piszę z pamięci.
agentfoxmulder
2012-12-14 14:43:14
Ocena: 2(glosow:12)-+
"Chrystus wypędził handlarzy ze świątyni. Potem handlarze zmądrzeli i przywdziali szaty kapłańskie." (znaleziono w necie)
BuraczanyPasterz
2012-12-14 10:52:28
Ocena: -8(glosow:14)-+
Wchodzę nago do kościoła ,krzyczę chwalmy pana i rzucam na tacę odbezpieczony granat.
tygrysisko130588
2012-12-14 09:00:53
Ocena: 3(glosow:7)-+
i tu się mylisz,w tych czasach ludzie za głoszenie ewangelii jakby dostawali pieniądze np.Jezus i Jego uczniowie w czasie rozmnożenia pokarmów dysponowali ok 200-toma dniówkami.Ponadto w czasie ukrzyżowania, żołnierze na pewno nie rzucaliby kości o szaty biedaka.
bleblezuza
2012-12-14 10:23:13
Ocena: 5(glosow:7)-+
W moim kościele nikt nie łazi i nie patrzy w oczy, wędrują sobie takie woreczki na kasę. Ja nigdy nie daje i nikt nigdy na mnie nie patrzył dziwnie. W sumie tak myślę 1/3 nie daje i każdy ma w d.
intermag75
2012-12-14 04:43:28
Ocena: -5(glosow:5)-+
Nikt nie naciska by dac tak?
A wiecie ze z naszych podatkow idzie ma kler, oraz maja fundusz w polsce.
A reklamy o pomoc dziecia dalej leca i nie przeszkadza wozic sie klecha drogimi autami.
Adrian3991
2012-12-13 23:45:18
Ocena: 5(glosow:7)-+
A jak wygląda cały przebieg tego "wyłudzania", bo ja jeszcze na oczu tego nie widziałem. Ofiara jest dobrowolna, kto ma, ten daje i ile chce. A wyłudza to rząd RP, a nie Kościół!
Ambasador69
2012-12-13 23:33:54
Ocena: 8(glosow:12)-+
Jakie wyłudzanie? Przecież ksiądz nie chodzi z tacą w jednej ręce, a z pałą w drugiej. Nie chcesz, to nie dajesz.
MileenaLOL
2012-12-13 22:50:34
Ocena: -4(glosow:8)-+
Święta prawda
kawalrafala
2012-12-13 22:49:24
Ocena: 4(glosow:12)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Jachociacho
2012-12-13 22:42:56
Ocena: 5(glosow:7)-+
Jehowy?xD
bamboleo69
2012-12-13 22:16:02
Ocena: -3(glosow:9)-+
dobra, zauważyłem jeden poważny argument ze strony katoli(nie katolików zaznaczam) a mianowicie: (bug istnieje i chu** a ty je**ny ateisto wypier***). bo kazdy kto myśli, i nie wierzy jest gimbusem..
bamboleo69
2012-12-13 22:08:39
Ocena: -1(glosow:7)-+
oczywiscie chce zaznaczyć, ze sa księża którzy na prawde wierzą w to co robią i za to ich szanuje ale nie oszukujmy się, kosciol to potezny biznes i jest wypełniony masą baaardzo chorych ludzi ktorzy sami nie wiedza czego chca
bamboleo69
2012-12-13 22:05:40
Ocena: -10(glosow:16)-+
max74 jesteś typowym ignoranckim katolem, smutno mi ludzie że ufacie tym klechom których cieszy jedynie jak dzieci im kolanka lizą :) przykro mi ale za 2 zł na tace nie kupisz życia wiecznego w raju(którego i tak nie ma). jak zwykle ze strony katolików brak sensownych argumentów co za ciemnogród
Adrian3991
2012-12-13 23:49:30
Ocena: 5(glosow:7)-+
A co prezentujesz sobą używając obraźliwych sformułowań? Palikotowskie pglądy, które maja na celu jedyne obrazę kościoła!
intermag75
2012-12-14 10:02:18
Ocena: -8(glosow:10)-+
Adrian gdzie widzisz obrazliwe sformulowania?
Prawda jest bolesna co:-)
Wszyscy placa na kler w podatkach nawet ateisci i agnostycy
intermag75
2012-12-15 09:25:31
Ocena: -4(glosow:4)-+
Łał az tyle razy minus zabolalo bardzo:-)
To pokazali katole milosierdzie, nadstawianie policzka, tolerancje:-)
A nie zaraz pokazali zawisc, nienawisc.
juan_diego
2012-12-16 15:27:56
Ocena: -3(glosow:3)-+
ciężko katolikom przyznać, że kościółkatolicki niewiele ma wspólnego z nauką Chrystusa. A wszyscy "obrońcy wiary" zastanówcie się, czy nie jesteście adwokatami diabła? Poczytajcie trochę o działalności kościoła, zwłaszcza rzymskiego. Namordowali w imię Boga więcej ludzi niż komuniści i faszyści.
bamboleo69
2012-12-13 22:02:27
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
groh
2012-12-13 21:40:54
Ocena: 5(glosow:7)-+
bardziej od kosciola ( bo tam po prostu nie chodze ) wyciskaly mnie jescze dwie instytucje - moj szef w pracy ktoremu przesylam w pozdrowieniach srodkowego palca ( tak to jest jak sie pracuje i nie lize du..y albo sie nie ma znajomosci ) oraz nic nie warci politycy - szczegolnie PO
minimale_ldz
2012-12-13 20:41:30
Ocena: 13(glosow:17)-+
Żydy zawsze plują na Kościół. już się przyzwyczailiśmy. Alleluja i do przodu!
piotrek2011m
2012-12-13 20:12:09
Ocena: -3(glosow:15)-+
Ja tam do nich ni nie mam tylko to, że w komisji majątkowej poprzejmowali najlepsze działki i teraz naród nie ma co ćpać, a naród trzeźwy widzi, że sam za każdą złotówkę wydaną musi odprowadzić podatek,a oni mogą se np. sztucznych penisów z chin nasprowadzać jako do kultu niezbędnych i ch. odprowadzi
piotrek2011m
2012-12-13 20:16:28
Ocena: -3(glosow:15)-+
...odprowadzić, a Polski Urząd Skarbowy orzeknie że konkordat na to zezwala, przeżegna się, zasalutuje i w imię boże nie opodatkuje.
laurencja
2012-12-13 19:25:07
Ocena: 16(glosow:20)-+
a jakos na Tuska nie narzekacie, ze od was ciagnie hajs, a jak ksiadz zbiera na tace to wielkie oburzenie. tylko, że ksiedzu nie musisz dac na tacę, a za podatki i za coraz drozsze produkty spozywcze chociażby, bulić musisaz. proste i logiczne.
maqmra
2012-12-13 19:22:23
Ocena: 15(glosow:15)-+
Nie to zeby coś, ale nie bardzo rozumiem autora wiochy. Kościół musi jakoś opłacić prąd itp. i taca właśnie na to idzie( chybaże z księdzem coś jest nie tak), bo wątpie zeby ksieża byli w stanie to opłacić z tego co dostają( przepraszam, ale nie jestem w stanie sobie przypomnieć jak to sie nazywa).
lubiewachac
2012-12-13 19:11:34
Ocena: 9(glosow:13)-+
Hahhahah - Powiedz mi "miszczu" skąd masz te informacje o robieniu list z ludźmi, którzy nie dają na tacę? Chciałbym się również dowiedzieć o sytuacji, w której w kościele rozgłaszano nazwiska osób, które dobrowolnie nie wrzuciły na tacę. Beka z newsa :D
piotrek2011m
2012-12-13 21:10:41
Ocena: -7(glosow:17)-+
Zawsze mnie dziwi co tchórzliwemu, ekonomicznemu imigrantowi do sytuacji w kraju. Jak uciekłeś za kasą do Eurolandu to zamknij mordę i wara, nie twoja sprawa! Nie płacisz tu podatków to ch. ci do tego co tu się dzieje, tchórzu! Będzie mi tu p-lił jak ja płacę zusy srusy na tych pedofili sam u czarnuc
piotrek2011m
2012-12-13 21:18:34
Ocena: -7(glosow:15)-+
...czarnych talibów belgijskich robiąc. O nich się wypowiadaj! O tych Walonach czy jak im tam, a TU prawa głosu nie masz, odebrałeś je sobie uciekając stąd, tchórząc. Wara euro imigracyjnym tchórzom od Polski. Uciekliście to nie macie prawa głosu TUTAJ!
kawalrafala
2012-12-13 22:31:31
Ocena: 8(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora
vonSupremo
2012-12-13 17:38:19
Ocena: 14(glosow:16)-+
nie przepadam za kościołem ale nie rozumiem o co chodzi ludziom wstawiającym takie fotki z takimi komentarzami. chcą to dają ich sprawa. wy pewnie dajecie na jakiś greenpeace czy innych podobnych darmozjadów.
C2ShadowMan
2012-12-13 17:46:39
Ocena: 8(glosow:12)-+
bo kiedyś działało SB metodami typu pała i łamanie gnatów. Dziś wynajmuje się bezrobotnych lub emerytów z SB, co biorą po 5 tysiecy emerytury i oczerniają KK. A młode niewolnictwo chłonie to i nie zna żadnych wartości, tylko jak lemingi będą zasuwać u Niemca.
C2ShadowMan
2012-12-13 17:35:29
Ocena: 9(glosow:9)-+
Nie chcesz - nie dajesz. Proste. Natomiast podatek od nieruchomosci, coraz droższy prąd, woda, ścieki, nowy podatek śmieciowy, zapewne podatek od deszczu, CO2 zapłaci każdy - pod przymusem. Miejcie pretensje do ludzi u wałdzy, ze doją nas, a nie do KK. Zobaczcie, że w sejmie palą Chanukke.
ninjaassasin
2012-12-13 17:15:42
Ocena: -12(glosow:16)-+
Robione są także listy ludzi, który nie płacą na tace,czyli to szykanowanie ma zmusi do płacenia, tak więc jest to wyłudzenie.Opłata za opłatek niby dobrowolna ale spróbuj nie dać to powiedzą twoje nazwisko w kościele.Wiadomo Bóg jest wszechmogący itp ale z kasą sobie lamus nie radzi...
ninjaassasin
2012-12-13 17:13:44
Ocena: -12(glosow:18)-+
Śmieszne kukiełki kościoła, czmu wyzywacie mnie od gimbusów skoro mam prawie 23 lata(koncze w tym miesiącu).Pamietam jak miałem komunie św i zakonica na procesji powiedziała przez nagłośnienie, że nie kupucjie drodzy rodzice dzieciom lodów tylko te dwa złote lepiej a tace.
marek_wawa
2012-12-13 21:24:26
Ocena: 4(glosow:12)-+
Nie przejmuj się gimbusie, może kiedyś dorośniesz i zrozumiesz.
C2ShadowMan
2012-12-13 17:30:23
Ocena: 2(glosow:8)-+
Ludzie pokrtoju Tuska w nic nie wierzą. Dzięki temu bez ceregieli kłamią i obdzierają z ostaniach pieniędzy. Nawet nie martwią się o ludzi starszych, ze nie mają na leki. Mam nadzieję, że nie zachorujesz.
neurotyczny_jan
2012-12-13 16:33:26
Ocena: -8(glosow:12)-+
i tak bez podatku i jakiejkolwiek kontroli. czarna... to znaczy szara strefa.
thakanori11
2012-12-13 16:29:37
Ocena: -4(glosow:10)-+
parafianin- dawne znaczenie człowiek bez wykształcenia, nieuk potocznie idiota- od tego jest parafianin żeby wyciągać od niego tyle szmalu ile się da, a ze głupi to i tak da.
olokaloryfer
2012-12-13 16:04:21
Ocena: -7(glosow:17)-+
dziwna żecz jak zle powiesz o kosciele i mocherach to cię zaraz zawalą minusami a tacy tolerancyjni niby sa ci katolicy
bleblezuza
2012-12-13 15:04:46
Ocena: 9(glosow:17)-+
Pieniądze to wyłudza państwo. Oni tylko proszą. Nikt nikogo nie zmusza.
suiCid3R
2012-12-13 14:05:31
Ocena: 10(glosow:16)-+
Nikt Cię nie zmusza bałwanku.Jak nie chcesz to nie rzucaj.Idź kup sobie zielsko i zapal.Do tego to jest modne, takie trendy, jazzy i grovy.Idź zrób sobie bagno w głowie i za to jeszcze zapłać.To dopiero jest wymuszanie i to do tego stopnia że daje Ci poczucie "wolności".
hector1923
2012-12-13 16:05:09
Ocena: 1(glosow:1)-+
też nie wiedziałem
C2ShadowMan
2012-12-13 17:32:54
Ocena: 5(glosow:5)-+
@szulcik: wytrzyj kozę spod nosa. Ile ci pieniedzy zabrał rząd na przejedzenie, na limuzyny na przeloty? Tam miej pretensje.
piotrekkk44
2012-12-13 16:33:06
Ocena: -4(glosow:8)-+
zamknij ryj gimbusie - jesteś taka samo poje#any jak te klechy
kriss92
2012-12-13 13:25:57
Ocena: -3(glosow:17)-+
Dlatego ja im zlamanego grosza nie dam wieczne zbiorki na organy a organow jak nie widac tak nie widac za to nowe samochody na plebani czy wakacje w tajlandii jak probosz z mojej parafii to tak.
Dlatego powiedzialem ze grosza nie dam ja na wakacje czy samochod musze sam zarobic nikt mi nie da!
piotrek2011m
2012-12-13 13:15:01
Ocena: -6(glosow:22)-+
Wiochą jest fakt, że jak zwykły obywatel zrobi zbiórkę na chorego z rodziny, to dostanie wyrok i grzywnę jeśli nie dopełni wszystkich formalności, a czarny może sobie żądać za pogrzeb 1400, za ślub 1000 a biedne Polskie państwo życzliwie zamyka oczy i udaje, że tego nie widzi. Wiochą jest też fakt..
piotrek2011m
2012-12-13 13:21:39
Ocena: -4(glosow:20)-+
...że minister finansów nie wstydzi się zbierać składek z najniższej wdowiej pensji i przeznaczać je min. na emeryturki tej klasy próżniaczej, co dnia uczciwie jeden z drugim legat nie przepracował i teraz im mamy płacić- niech sobie wierzący płacą na utrzymanie swoich darmozjadów, dlaczego wszyscy m
piotrek2011m
2012-12-13 13:23:07
Ocena: -5(glosow:19)-+
...mamy płacić.
dragonow
2012-12-13 13:39:48
Ocena: 0(glosow:14)-+
Koniec z galanterią. A czy Ty, idioto, znasz takie coś jak PRAWO? Skoro ktoś coś robi bezprawnie to go czeka kara-proste? Ojciec Rydzyk zbierał pieniądze nielegalnie i został ukarany. A ksiądz wg prawa może zażądać sobie milion euro za pogrzeb.No żesz ku*wa mać!
piotrek2011m
2012-12-13 14:01:32
Ocena: -3(glosow:17)-+
"PRAWO" hahahaha XD Ślepy dureń.
piotrek2011m
2012-12-13 14:46:19
Ocena: -3(glosow:11)-+
"Koniec z galanterią"-powiedziała sprzedawczyni futer i założyła warzywniak XD
C2ShadowMan
2012-12-13 17:38:13
Ocena: 0(glosow:4)-+
a czyja to wina, że musisz robić zbiórki dla chorego? Ludzi u władzy, którzy napuszczają na KK a sami palką żydowską Chanukkę. Pomyśl trochę, bo zostaniesz ciemnym niewolnikiem,któremu do szczęścia wystarczy miska kaszy.
piotrek2011m
2012-12-13 19:49:39
Ocena: -3(glosow:7)-+
Nie jestem Ci ja ciemnym niewolnikiem! jam jest Mother Bosker Fucker czyli Święty Duch. Mam internet w Chlay dają za darmo chlap topa i taboreta. Korzystam!
szatano999
2012-12-13 13:10:53
Ocena: -9(glosow:31)-+
Dokładnie zgadzam się z tym!!!!.....Niech dusi tego co chce dawać!!!!.....A niech PAŃSTWO przestanie DOSPONSOROWYWAĆ!!!!....na każdym kroku......Niech się dziady utrzymują z TACY!!!!.........SKASOWAĆ FUNDUSZ KOŚCIELNY!!!!!.....a pieniądze przeznaczyć na domy dziecka czy przedszkola
szatano999
2012-12-13 13:12:09
Ocena: -7(glosow:27)-+
a to że ludzie płacą za ułudne "bezpieczeństwo" dostania się do nieba....to ich sprawa....to jak z LOTTO....tzw "podatek od głupoty"
sunday789
2012-12-13 13:02:59
Ocena: 5(glosow:13)-+
W łeb się jeb***nij. Będzie z tego większa korzyść dla społeczeństwa. Ja nie chodzę do kościoła i wierzący nie jestem ale zgadzam się z mlw1488 "gimbusy do książek". Jak dorośniecie to wtedy będziecie mieli prawo się wypowiadać i obrażać wszystko co was się nie podoba. A teraz morda i do nauki.
doradca
2012-12-13 12:01:57
Ocena: 12(glosow:28)-+
Każdy przecież wie, że datki nie są "wyłudzane" i nie "w imię Boga", tylko dobrowolnie zbierane na utrzymanie budynku kościelnego i inne cele parafialne. Każdy wie, ale niektórzy (jak autor) próbują nieudolnie manipulować ludźmi, robiąc przy okazji z siebie idiotów.
doradca
2012-12-13 12:15:04
Ocena: 11(glosow:23)-+
Niech trafia do ich kieszeni. Niech im pójdzie na zdrowie, bo robią dużo dobrego. Moje pieniądze, robię z nimi co chcę. Sugerowanie, że ludzie (przede wszystkim starsi) są manipulowani i dają pieniądze na tacę chociaż wcale nie chcą, jest idiotyzmem i, co gorsza, chamstwem.
maciekszef99
2012-12-13 12:38:52
Ocena: -3(glosow:23)-+
Płacić za pogrzeb czy chrzest, bo inaczej nici. Cały ten kościół, to instytucja przed-średniowieczna. To jak ludzie mogą się na to nabierać w dzisiejszych czasach - dla mnie pozostaje zagadką.
maciekszef99
2012-12-13 15:46:13
Ocena: -3(glosow:11)-+
Minusujcie tępe masy:) Dawajcie na kościółek i słuchajcie wierszyków robiących wam papke z reszty mózgu - inaczej pójdziecie do piekła!!! Zły szatan was spali w kotle
milka862
2012-12-13 16:26:34
Ocena: 4(glosow:6)-+
Problem polega na tym, że coraz mniej księzy jest z powołania, miałam takiego proboszcze bez problemu udzielał ślubu za darmo to samo z pogrzebem. teraz nowy proboszcz to jakaś porażka przychodząc na kolędę porównywał datę ślubu z datą narodzin dziecka!
milka862
2012-12-13 16:31:07
Ocena: 0(glosow:4)-+
Teoretycznie jako "przedstawiciel religii" ma do tego prawo-troszkę popsioczyć na młodych jeśli dziewczyna poszła w ciąży do ślubu ale on ich obrażał, mi się też oberwało bo po śmierci mojej mamy wprowadził się do mnie chłopak i tłumaczyłam księdzu, że sama nie dała bym rady to usłyszałam "młoda jest
polkowski
2012-12-13 11:44:18
Ocena: 9(glosow:13)-+
jako katolik nieraz żałuję że moja wiara nie dopuszcza aborcji. Co niektórzy mylą wyłudzanie np. przez straż miejską mandatów czy fiskus poprzez coraz to wymyślniejsze podatki z dobrowolną darowizną na rzecz utrzymania budynku kościelnego , księdza żeby mógł ktoś głosić Słowo Boże,datki charytatywne
Arkadiusz432
2012-12-13 11:25:43
Ocena: 12(glosow:14)-+
Jak ktoś zarobi pieniądze to jest to jego i tylko jego decyzja co z nimi robi. Gość może sobie dupę podcierać tą kasą i nie jest to twój zasrany biznes.
mlw1488
2012-12-13 11:20:56
Ocena: 37(glosow:51)-+
tak samo dobrowolne jest oddawanie krwi, kasa na Owsiaka wrzucanie na oprawe na meczach czy inne caritasy. ten wasz bunt gimbusy jest zalosny, z czego to wynika? mama was bije i sila odciaga od komputera wysylajac do kosciola? zamiast wykupic konto VIP musieliscie dac na tace?
cavefalcon
2012-12-13 11:45:21
Ocena: -15(glosow:19)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
pitbull33
2012-12-13 14:39:15
Ocena: 1(glosow:5)-+
Nie sprzedają krwi durny gimbusie bez powodu. Krew i jej składniki mają termin przydatności, jak się kończy to jest sprzedawana firmą farmaceutycznym i robi się z nich lekarstwa. Co jest tańsze niż utylizacja. Ja oddaje krew i mi to nie przeszkadza, a ty nie oddajesz to po co się wpier dal;asz?
Homo_erectus
2012-12-13 17:22:58
Ocena: -4(glosow:8)-+
mlw, skoro to jest takie dobrowolne, to czemu czarny chodzi z tą tacą i podsuwa ja każdemu pod nos? czemu nie może stać jedna skrzynka z napisem "na kosciół" i wtedy faktycznie każdy chętny tam coś zostawi? wiesz czemu? bo nikt by nie dał, a jak podejdzie z tym koszykiem to nie wypada nie dać, bo co
Homo_erectus
2012-12-13 17:25:13
Ocena: -3(glosow:7)-+
bo co inni powiedzą, bo jak Heniek dał dwie dychy, to jak ja nie dam, to będzie wstyd... polska, nędzna mentalność
Homo_erectus
2012-12-13 21:51:38
Ocena: -4(glosow:4)-+
wiem na podstawie tego co widzialam jak chodziłam, dawno bo dawno ale pewnie niewiele się zmieniło. Dokładnie-irytujące tak samo, ale nie tak samo obłudne. Kościół to czysta hipokryzja jeśli chodzi o pieniądze i jestem pewna, ze chodzenie z taca w trakcie mszy jest przemyślanym PR-owskim działaniem
Homo_erectus
2012-12-14 16:17:45
Ocena: -1(glosow:1)-+
no tak, tylko głównym celem owsiaka jest właśnie zbieranie pieniędzy (pomijam już fakt, gdzie one później trafiają), a podobno głównym celem kościoła jest modlitwa i zbawienie. Gdyby faktycznie nie chcieli wymuszać od ludzi kasy, to nie chodzili by z tym koszykiem w środku mszy...
Arkadiusz432
2012-12-13 12:10:31
Ocena: 3(glosow:17)-+
Jak tak koniecznie chcesz szpanować angielskim to pozwól, że Cię poprawię. Business is business.
maciekszef99
2012-12-13 12:40:58
Ocena: 4(glosow:12)-+
no zabawne wygłupy z tą pisownią...też nie złapałem!
lol89lol89
2012-12-13 11:03:25
Ocena: -15(glosow:25)-+
wiocha to cały kościół o przepraszam nie kościół tylko kapłani którzy niby służą w IMIĘ BOGA haha tylko żeby tak było. znam księży którzy grają w karty, wstępują do domów publicznych,itp i po co taki idzie służyć Bogu
jedziemmalina
2012-12-13 11:01:47
Ocena: 17(glosow:25)-+
Wydaje mi się, że dawanie na tacę jest dobrowolne, a nie wyłudzane. Lepiej wracaj tam, skąd cię od matki wyjęli.
cavefalcon
2012-12-13 11:48:08
Ocena: -14(glosow:16)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
główna
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0