lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 10.09.2012, 22:42:35   przez: TYGRYS-1984
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 597  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(167)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
dawid635
2013-01-27 17:24:10
Ocena: 9(glosow:15)-+
Wystrój kościoła nie jest własnością księdza, bo pewnie to autor nmiał na myśli. Kościół parafialnny jest własnością całej wspólnoty parafialnej. A na marginesie- Bóg zasługuje, aby ukazywać Go w pięknie architektury. Inaczej jest w takim kościele a inaczej gdzie same białe ściany.

milenista
2013-12-27 20:37:44
Ocena: -1(glosow:1)-+
Czego sie burolu czepiasz to zwykle malowanie farba zlocona nie zloto hehe

Made-In-Poland
2013-02-15 23:27:48
Ocena: 0(glosow:2)-+
Kler ma usprawiedliwienie na wszytko do tego będzie jeszcze tępić to za co się usprawiedliwia...

robert.rzasa.5
2013-02-02 14:18:03
Ocena: -1(glosow:1)-+
AMEN ;)

adolfoh
2013-01-30 16:03:46
Ocena: -2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gregory2129
2013-01-29 20:55:55
Ocena: -1(glosow:1)-+
ZAPOMNIELI DOPISAC :MY ROBIMY TO ZA WAS:

dawid635
2013-01-27 17:24:10
Ocena: 9(glosow:15)-+
Wystrój kościoła nie jest własnością księdza, bo pewnie to autor nmiał na myśli. Kościół parafialnny jest własnością całej wspólnoty parafialnej. A na marginesie- Bóg zasługuje, aby ukazywać Go w pięknie architektury. Inaczej jest w takim kościele a inaczej gdzie same białe ściany.

Pacek39
2013-01-26 11:09:55
Ocena: -1(glosow:9)-+
Autor jest idiotą ^^ Przepraszam debilu, że na co dzień toleruję zachowanie takich czubów jak ty ..

roska
2013-01-25 23:57:37
Ocena: 3(glosow:9)-+
dajcie już sobie z obrażaniem Kościołów i księży! W księdza wierzysz czy w Boga? A jak w nic to po co się wtrącasz??

MrZeroni
2013-01-24 18:31:58
Ocena: -4(glosow:8)-+
Ludzie co wy chrzanicie.... Boga niema, pojechał na wakacje !!!

delicatessen79
2013-01-24 09:08:30
Ocena: 0(glosow:0)-+
To już było. Husyci dupę papierznikom już w średniowieczu zlali. Ale i tak nic to nie dało. Jedyne co się zmieniło to to, że teraz 90% czechów to ateiści.

tashunkewitko
2013-01-24 12:39:25
Ocena: 0(glosow:4)-+
Dobrze wyszli na tym ateiźmie - pensje mają już prawie na Europejskim poziomie.

Max74
2013-01-24 22:55:57
Ocena: -1(glosow:5)-+
Prawie jak w Irlandii ?

tashunkewitko
2013-01-25 12:03:41
Ocena: 1(glosow:3)-+
W Irlandi najlepiej wyszli pedofile vide Raport Ryan'a.

Disconnected
2013-02-16 01:05:03
Ocena: 1(glosow:1)-+
Czesi to gówniany naród, bez jakichkolwiek autorytetów. Ale widzę, że polandii to imponuje.

kovalik
2013-01-24 07:52:12
Ocena: 1(glosow:5)-+
Ktoś kto sugeruje tutaj, że kościół gromadzi dobra dla siebie widać nie ma zielonego pojęcia dlaczego kościoły wyglądają tak bogato. W końcu tutaj nie gromadzi nikt niczego dla siebie - jak mówi cytowany fragment ewangelii - ale dla pokoleń!! Przecież kościoły służą całym pokoleniom przez setki lat!!!!

antony
2013-01-23 18:28:14
Ocena: -3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

tashunkewitko
2013-01-23 18:59:54
Ocena: 0(glosow:4)-+
"Pamiętaj, żeby dzień święty święcić" - myślałem że dniem siódmym jest sobota, heb. szabas, arabski sabaa = 7. Niedziela z ang. Sunday, dzień słońca była obchodzona w Rzymie przed Chrześciaństwem, a kk celowo ustanawiał "swoje" święta w miejsce już istniejących, jak w przypadku naszych rodzimych.

tashunkewitko
2013-01-23 19:02:38
Ocena: 0(glosow:4)-+
A robił to po to, żeby je "wyplenić".

bitter-sweet
2013-01-23 14:14:32
Ocena: 7(glosow:13)-+
Sama nie jestem zwolenniczką przepychu w kościołach, ale widoczna na zdjęciu Bazylika Ducha Świętego w Przeworsku powstała w XV wieku i jej zdobienia są gotycko-barokowe. To jak kościół wygląda zależy od epoki, pozłacane są przeważnie kościoły z okresu baroku, a te złocenia charakteryzują po prostu dany styl w sztuce. Oprócz tego że ta kaplica jest miejscem kultu religijnego, to jest też cennym zabytkiem dziedzictwa narodowego będącym świadectwem minionej epoki i posiadającym wartość historyczną. Więc autorze absurdu nie mieszaj ludziom w głowach bzdurnymi opisami i nie rób na siłę wiochy z

bitter-sweet
2013-01-23 14:15:48
Ocena: 5(glosow:11)-+
czegoś, co absolutnie wiochą nie jest.

mleko3.2
2013-01-23 17:15:38
Ocena: 5(glosow:9)-+
A dzieciaki widzą słyszą i chłoną cały ten syf zbudowany satanistyczno -ateistyczną dłonią i powtarzają w kółko te bzdury . bitter popieram twoją wypowiedź .

tasior777
2013-01-23 23:49:13
Ocena: 2(glosow:10)-+
zgadzam się a cytat z biblii jest wyjęty z kontekstu ale nie będę tego wyjaśniał gdyż i tak posypią się minusy...

geegles
2013-01-23 14:13:03
Ocena: -2(glosow:2)-+
chyba ty

LucjanOld
2013-01-23 13:56:50
Ocena: -1(glosow:7)-+
TYGRYS SZATAN SIE TOBĄ INTERESUJE BO WIDZĘ ZE NA RELIGIE NAJEŻDŻASZ!!! NIE ŁADNIE!!!

KIKI1010
2013-01-23 13:45:55
Ocena: 0(glosow:6)-+
I taka jest prawda ludzie nie mają co do gara wlozyc a oni pałace budują.Te pieniądze na dokarmianie dzieci w szkołach powinni przeznaczyc./PEDOFILICZNY KLER/!!!!!!!!!!!!!

KIKI1010
2013-01-23 13:33:04
Ocena: -1(glosow:5)-+
Podobno bog jest wszedzie to ja dla niego sobie kibel tak wystroje.

mrpower
2013-01-23 11:54:55
Ocena: 1(glosow:11)-+
Ale czy ten ołtarz to jest dla księdza ?? czy dla ludzi odwiedzających kościół?? bo mi się wydaję że ksiądz go nie sprzeda i kasy dla siebie nie weźmie. Jak Ci się to nie podoba to nie musisz tego oglądać, ani dawać na to pieniędzy.. przymusu nie ma !!

dockx
2013-01-23 08:18:21
Ocena: -2(glosow:4)-+
Takie miejsca typu kościół powinny być inicjatywą własną lokalnej ludności. Bez gościa, który tylko ciągnie kasę. Ludzie sami powinni to miejsce utrzymywać z datków własnych. Tam powinni chodzić jeśli maja potrzebę i wtedy kiedy tego potrzebują bez narzucania godzin i wielkości danin.

riv77
2013-01-23 08:25:58
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

riv77
2013-01-23 08:38:28
Ocena: 4(glosow:10)-+
Halo nikt ci nie każe chodzić do kościła i nikt ci nie każe dawać na tace. Nie ma żadnego nakazu. Więc przestacie pieprz..ć farmazony palokociarnia.

dockx
2013-01-23 08:47:56
Ocena: -1(glosow:7)-+
Przeczytałeś ze zrozumieniem? Nie mam nic przeciwko świątyniom jakimkolwiek. Jednak bez pośredników typu KK. Biblia nic nie wspomina o pośrednikach a tym bardziej pobierających za to pieniądze.Wierz w Boga jak najbardziej ale nie dawaj się oszukiwać i okradać tylko dlatego, że wierzysz.

riv77
2013-01-23 08:58:14
Ocena: 4(glosow:10)-+
Nie daje się oszukiwać tak jak ty, w biblii jest o wdowim groszu, jest też że Jezus kazał apostołom aby dali opłatę na świątynie. I cała biblia mówi o pośrednikach. Najwięcej krzyczą o czytaniu ze zrozumieniem ci którzy nie czytają ze zrozumieniem. Najwięcej krzyczą ci o pętach którzy sami są w pętac

tashunkewitko
2013-01-23 16:08:00
Ocena: 0(glosow:4)-+
Dlaczego katole obchodzicie dziwnym zbiegiem okoliczności swoje boże narodzenie w dniu naszych pogańskich Sczodrych godów? Dlaczego obchodzicie wielkanoc w czasie naszych pogańskich Jarych godów? Dlaczego obchodzicie niedzielę, czyli dzień Sol invictus, a nie sobotę?

tashunkewitko
2013-01-23 16:11:26
Ocena: 0(glosow:4)-+
Dlaczego wasze święto zmarłych obchodzone jest w nasze Dziady? Dlaczego wasze 10 przykazań jest tak bardzo podobne do przykazań egipskich z Egipskiej Księgi Umarłych?

Max74
2013-01-24 22:17:39
Ocena: -3(glosow:3)-+
A to ty poganinem jesteś ? Twoja rodzina z dziada pradziada obchodzi te wszystkie obrzędy ? Gdybyś młotku, kierując się swoją chorą wściekłością przeciwko kościołowi, nie doczytał się tego, to g... byś o tym wiedział. Takie to są te "twoje" tradycje.

tashunkewitko
2013-01-25 12:08:52
Ocena: 0(glosow:4)-+
Ja kretynie w przeciwieństwie do ciebie myślę i sprawdzam, owczy pęd mnie nie dotyczy, a to że moja rodzina to katolicy, nieznający ciemnych kart w historii kościoła to ich zasrana sprawa. Pamiętaj baranie - owce są po to, żeby jes strzyc, a potem żeby je zjeść.

tashunkewitko
2013-01-25 18:34:38
Ocena: 0(glosow:2)-+
I jeszcze jedno - gdybyś ty się nie doczytał ża Ala ma Asa, to byłbyś analfabetą, bo zdobywanie wiedzy polega między innymi na CZYTANIU!

Max74
2013-01-25 19:08:25
Ocena: -2(glosow:2)-+
No i poczytałeś i olśniło cię, jakie masz pogańskie tradycje. Powiedz mi jak świętujesz te "Sczodre gody" a jak te "jare" ? Napierdala... też co rano pokłony słońcu ?

tashunkewitko
2013-01-25 19:20:51
Ocena: -1(glosow:3)-+
A czy ja się ciebie pytam jak ty świętujesz "szczodre gody"? Czy odpowiedziałeś na pytanie, dlaczego wasze święta znalazły się w kalendarzu w tym samym czasie, co nasze?

Max74
2013-01-25 20:26:20
Ocena: -1(glosow:3)-+
Wasze, czyli kogo ? Ilu jest wyznawców tej religii, gdzie się spotykacie, jakie macie obrzędy ? Znalazły się w tym miejscu, żeby wyplenić szybciej pogańskie wierzenia-ot i cała historia. Taki oczytany jesteś to chyba powinieneś to wiedzieć.

dedede66
2013-01-25 20:51:01
Ocena: -1(glosow:3)-+
Tak sie przygladam waszej wymianie zdan i widze, ze pan poganin to chyba niepraktykujacy. Sol invictus to chyba w Boze Narodzenie wypada? Czytalem w jednej ksiazce Dana Browna i wiem lepiej!

tashunkewitko
2013-01-26 00:09:37
Ocena: 0(glosow:2)-+
Dokładnie tak - boże narodznie wypada w Śol Invictus - tylko dlaczego? Jest was dwóch - znajdziecie odpowiedź?

dedede66
2013-01-26 00:35:16
Ocena: 0(glosow:2)-+
To czemu piszesz, ze w niedziele? A Max juz ci chyba odpowiedzial? Jesli zle to go popraw.

tashunkewitko
2013-01-26 01:19:01
Ocena: 0(glosow:2)-+
Więc poprawiam Cię - dlaczego niedziela jest dla Was dzniem świętym, skoro z historii wynika ze jest ona dniem boga Mitry? Dlaczego dzień zmarłych obchodzicie w nasze dziady? Dlaaczego Boże narodzenie obchodzicie w nasze Szczodre Gody? Czy jesteś w stanie zadać to pytanie swoim księżom?

tashunkewitko
2013-01-26 01:19:01
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Bezpardonowy666
2013-01-22 23:47:12
Ocena: 5(glosow:11)-+
Te, bolszewik! Ty sobie lepiej popatrz na Kalisza, jaki krągły i rumiany! O gnębionym proletariacie od dziesięcioleci pie*doli, ale sam to limuzynami jeździ i żre za ośmiu! To samo Biedroń! Doi z publicznej kasy diety tylko dzięki temu, że mu się grupy podwyższonego ryzyka HIV regularnie spuszcz*ją w odbyt!

cokolino123
2013-01-22 23:45:13
Ocena: 4(glosow:8)-+
No ten pozłacany metal na zdjęciu to potężne bogactwo:/

puszekp
2013-01-22 23:35:21
Ocena: 1(glosow:15)-+
ILE RAZY MAM PISAĆ O TYM SAMYM Ewangelii Tomasza: „Jezus rzekł: Królestwo Boże jest w was i wokół was. Nie w domach z drewna i kamienia. Rozłup kawałek drewna, a będę tam, podnieś głaz, a znajdziesz mnie” LUDZIE!!!! ZACZNIJCIE KURNA CZYTAĆ A NIE OMAMIAĆ SIĘ PRZEZ CZARNE ŚWINIE W MERCEDESACH RUCHAJĄCE

riv77
2013-01-23 08:29:22
Ocena: 1(glosow:7)-+
Ewangelia tomasza jest ewangelią apokryficzną napisaną przez gnostyków. To że ktoś napisał w starych czasach jakis tekst nawet religijny nie oznacza że jest on prawdą. Gnostycy odwracali pojęcia religijne, z człowieka robili Boga, do człowieka jako uosobienie boga się odnosili

riv77
2013-01-23 08:32:52
Ocena: 0(glosow:10)-+
porównywali sie do Boga a nawet stawiali się wyżej niż Bóg. Robili to samo co lucyfer. Więc LUDZIE!!!! ZACZNIJCIE KURNA CZYTAĆ A NIE OMAMIAĆ SIĘ PRZEZ LUDZI KTÓRZY PAŁAJA TAKĄ NIENAWIŚCIĄ DO KOŚCIOŁA ŻE BEDĄ WYNAJDYWAĆ KAŻDE TEKSTY ABY GO OBALIĆ. ZACZNIJCIE MYŚLEĆ, IGNORANCI!!!!!

riv77
2013-01-23 08:34:22
Ocena: 2(glosow:6)-+
W tym fragmencie co przytoczyłeś jest zawarta gnoza, ale o tym trzeba wiedzieć i mysleć lemingu, myśleć i czytać.

dockx
2013-01-23 08:37:04
Ocena: 1(glosow:7)-+
Nikt nie ma nic przeciwko wierze w Boga (jedna z nazw siły wyższej). Tutaj chodzi o KK jako zbędnego pośrednika, który nie ma nic wspólnego z Bogiem.

riv77
2013-01-23 08:45:34
Ocena: 1(glosow:7)-+
dock przestań pieprzyć głupoty. Niszczysz to co założył sam Pan Jezus. On dał prawa APOSTOŁOM NIE LUDZIOM APOSTOŁOM 12 ICH BYŁO,koło Jezusa przewijało się setki osób. Jest to w bibli napisane że zakłada kościół,no ale gnoza się szerzy.Robicie aby religia była pod czlowieka a nie człowiek pod Boga i

riv77
2013-01-23 08:50:14
Ocena: 0(glosow:6)-+
i mówić że tak Bóg chce, to dopiero jest wasza bezczelność i kłamstwa i to potęzne kłamstwa.

dockx
2013-01-23 08:52:35
Ocena: -1(glosow:5)-+
12 to jest znaków zodiaku. Poczytaj więcej a dowiesz się, że na czym oparty jest KK było już przez głoszone przez ludzi 4000 lat pne. Ludzie Ci wtedy byli wtedy jeszcze poganami bez zwierzchników w postaci ludzkiej. Wszystkie religie wywodzą się z wiary w najstarszego Boga Słońca. Dużo by pisać.

dockx
2013-01-23 08:55:03
Ocena: -1(glosow:5)-+
Nie ograniczaj się tylko do tego co podaje KK a Biblię czytaj ze zrozumieniem, poszerz swoje horyzonty. Twierdzenie, że jest tylko jedna jedyna prawda to skazywanie siebie na niewiedzę w imię wygody.

riv77
2013-01-23 09:04:08
Ocena: -1(glosow:5)-+
Wiesz co jesteś smieszny "12 to jest znaków z odiaku" z new age nie ma zamiaru się kłucić. Oni są popieprzeni. Jest jedna prawda nie ma ich wiecej, bo reszte sa półprawdami lub gów..o prawdami. Gromadzenie ich wszystkich powoduje ściek prawd a nie prawde. i ty w tym ścieku jesteś.

tasior777
2013-01-23 23:56:42
Ocena: -1(glosow:5)-+
oglądnął debil stygmaty, gdzie w koło ten cytat czytali i to jeszcze z "ewangelii św Tomasza" (podobno nieprawdziwej) i teraz próbuje pokazać że jest fajny i niesamowicie mądry a tak na prawdę jest kretynem zasługującym na rentę

tasior777
2013-01-23 23:59:13
Ocena: -2(glosow:6)-+
puszekp skończ najpierw gimnazjum przeczytaj kilka książek, bo widzę, że Dzieci z Bullerbyn to i tak dla ciebie za duże wyzwanie. aleś głupi....

dedede66
2013-01-24 00:23:42
Ocena: 1(glosow:5)-+
Tasior, tutaj tacy "ateisci". Jeden wypisuje, ze ksiadz z taca po koledzie chodzi, a drugi sie zaraz z Toba bedzie klocil, ze ewangelia Tomasza jest czescia Pisma Sw.

Anti-Religion
2013-01-24 21:35:10
Ocena: 0(glosow:6)-+
Wooow, jakie zatrzęsienie znawców, aż dech zapiera. Co jeden to bardziej chamski i wyszczekany, ale za to po równo przemądrzali. To powiedzcie mi skoro wasza wiedza jest tak ogromna, oświećcie mnie ciemnego skąd wiesz ze Biblia to jedyna prawda i dlaczego te a nie inne ewangelie są prawdziwe?

Max74
2013-01-24 22:20:11
Ocena: -2(glosow:2)-+
Kolejny wyszczekany, który zaraz wszystkich pobije swoją znajomością tematu ?

tashunkewitko
2013-01-25 18:38:22
Ocena: 0(glosow:2)-+
Powiedz mi - a gdzie ty się wykazałeś znajomością tematu?

korsarz7
2013-01-22 22:44:46
Ocena: -1(glosow:11)-+
ile jeszcze czasu minie zanim ludzie sie opamiętaja ze Koscioł katolicki jest nie potrzebny i do niczego nie prowadzi,moze młode pokolenie to zrozumie bo babcie itp to juz chyba nie...

Disconnected
2013-02-16 01:11:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
Odezwał się autorytet z koziej dupy. Przez takich "mędrców" jak ty, jeszcze bardziej chce mi się należeć do Kościoła.

ares1980
2013-01-22 22:29:19
Ocena: 2(glosow:10)-+
Jakiś Świadek Jehowy to wstawił? Bo tylko oni piszą "Ewangelia wg Mateusza". O ile wiem Mateusza - ewangelistę tytułuje się jeszcze słowem "święty" i tak historycznie jest to zanotowane. A kysz, a kysz ferment sieje jakiś domorosły "kociarz" co wyciąga losowe zdania i bez kontekstu przykłada je do życia. Idź zjedz trochę kaszanki to zmądrzejesz :P

dedede66
2013-01-22 22:09:44
Ocena: -2(glosow:16)-+
Tu nikt nic nie gromadzi sobie. Wy pewnie chcielibyscie, zebysmy chodzili sie modlic do budy zabitej dechami. Nie rozumiem tez co ma wspolnego ten oltarz z "napychaniem" sie?

guido1970
2013-01-22 22:18:30
Ocena: -2(glosow:14)-+
Czytuję czasem twoje wpisy i widzę że ty wielu rzeczy nie rozumiesz i pewnie już nigdy nie zrozumiesz.

dedede66
2013-01-22 22:35:13
Ocena: 1(glosow:11)-+
Jasne, w koncu jestem dla Ciebie tylko tepym katolem. Liczylem na odpowiedz na moje pytanie, a nie obrazanie mnie.

Galaxia
2013-01-23 00:27:12
Ocena: 2(glosow:10)-+
Tępi jesteśmy dedede66 i nic nie zrozumiemy, taki nasz los;) ja myślę , ze powinniśmy w takim razie iść za ciosem i nie tylko kościoły ale i muzea przeznaczyć na jakieś szczytniejsze cele, po co 'ktoś' ma się bogacić, w sumie po co Polsce Wawel, rozbierzmy a zyski przeznaczmy na Afrykę.

szulcik
2013-01-23 08:09:17
Ocena: 0(glosow:6)-+
Dede byłeś w Liczeniu ? Moim zdaniem ta bazylika nie ma nic wspolnego z kosciołem .. Dlaczego ,a dlatego ze tam wchodzi sie jak do muzeum ,patrzysz ,rozgladasz sie , nie czujesz tam tego ,,czegoś" ,obok tej bazyli z przepychem stoi stary drewniany kościółek ,bez przepychu ,bez wypietrzonych ołtarzy ,

szulcik
2013-01-23 08:12:18
Ocena: -1(glosow:5)-+
bez złocen na scianach i każdej figurce ,która tam stała .. weszliśli tam i dopiero w tym miejscu dałlo sie odczuć iz to kościół ,który ma w sobie tą ,,magie" ten spokój ,wyciszenie i dopiero tam moglismy sie pomodlic.Nie wiem może to tylko moje odczucia ...

szulcik
2013-01-23 08:14:18
Ocena: 0(glosow:6)-+
Ze do modlitwy np za moich zmarłych wcalę nie potrzebuje złoceń,marmurów i wypietrzonych ołtarzy .. Wystarczy drewniana ławka i ta ,,magia" w starym drewnianym kościele.To moje zdanie ...

dockx
2013-01-23 08:14:46
Ocena: -5(glosow:9)-+
Mylicie kilka spraw, Księża dostają od Pańśtwa 2400 / mc do łapy. Każą sobie dopłacać na ich utrzymanie. Robią ludzi na każdym kroku. Samochody kupują za gotówkę za Waszą gotówkę. Tymczasem każdy Polak niczym nie różni się od księdza poza ubiorem. Każdy z nas ma swoje lokum, które utrzymuje sam.

dedede66
2013-01-23 15:31:37
Ocena: 0(glosow:6)-+
A tam, po co te pieniadze za Wawel wysylac do Afryki? Przeciez mozna wybudowac za nie urocza klinike aborcyjna. Szulcik, mi nie chodzi o to, zeby kosciol byl "wyjebiaszczy", tylko zeby byl zadbany. Mnie osobiscie tez sie przepych nie podoba.

guido1970
2013-01-23 21:38:25
Ocena: -1(glosow:5)-+
Jeżeli twoja modlitwa ma być szczera,płynąca z serca to nawet "buda zabita dechami"nie jest konieczna,a co do obrażania kogokolwiek lepiej się zastanów kto najczęściej obraża członków innych wyznań.

dedede66
2013-01-23 23:02:59
Ocena: 3(glosow:5)-+
Ja kolego nie potrzebuje ani "budy" ani palacu. Mi wystarczy usiasc w samotnosci i we wlasnym domu zamienic pare slow z Bogiem. Co do drugiej czesci Twojej wypowiedzii obrazanie uczuc religijnych to cos mi sie wydaje, ze prym wioda w

dedede66
2013-01-23 23:05:52
Ocena: 3(glosow:5)-+
tym ateisci,a raczej tepe gnoje, ktore sie za nich uwazaja. Bo tak naprawde, jesli nie wierzycie to co wam do nas? No, ale jesli masz jakies szczegolowe dane na ten temat to sie podziel.

Disconnected
2013-02-16 01:14:18
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ja to proponuję stworzyć "Nowy wspaniały świat", gdzie wszyscy i wszystko będą dla wszystkich.

Colored
2013-01-22 21:57:12
Ocena: 5(glosow:7)-+
Ktoś tu źle zrozumiał przekaz - dobra materialne zebrane dla budowy tego ołtarza będą służyć przez wiele, wiele lat dla wielu pokoleń. Natomiast werset z Biblii mówi o zatrzymywaniu pieniędzy, żywności itp. na swoje własne korzyści (koliguje to z np, samolubstwem).

neurotyczny_jan
2013-01-22 19:19:19
Ocena: -1(glosow:11)-+
bo są równi, równiejsi i KK.

kochi_ik
2013-01-22 19:08:30
Ocena: 1(glosow:1)-+
Będę w niebie bo nie mam czego gromadzić :)

ricken21
2013-01-22 18:50:30
Ocena: 3(glosow:15)-+
jakie to qrwa znowu skarby???!!! pomalowane drewno czubie!!

JackCola
2013-01-22 19:03:08
Ocena: -5(glosow:7)-+
GIVE - peace - A CHANCE! nygusie :-D

szulcik
2013-01-22 20:34:16
Ocena: -1(glosow:7)-+
Pomalowane drewno złotem listkowym o najwyższej próbie złota .. niekiedy takich zdobień potrafi być i ponad pół kilo na takich ,,drewnach" ,a w Licheniu to daję łeb obciąć ,ze grubo i z 5kg jest złocenia na tych tam witrażach ..

Michu1945
2013-01-22 15:53:38
Ocena: 5(glosow:19)-+
Nikt nie pomyślał o tym, że ludzie przed śmiercią zapisywali swoje majątki na Kościół, często na konkretny cel: by upiększyć świątynię do której przez lata chodził(em/am), hmm? Myślenie nie boli.

komercjusz
2013-01-22 16:03:51
Ocena: 3(glosow:11)-+
Zgadzam się z tobą i z tym że wieloletnie pranie mózgu dawało efekty, jeśli od dziecka straszą cię piekłem i katuszami to na starość się boisz,

StachTraktorzysta
2013-01-22 17:22:48
Ocena: 3(glosow:11)-+
Znaczna część majątku kościoła, była zabrana ludziom oskarżonym o czary w czasach inkwizycji. A to że zapisywali to też prawda. Otumanieni ludzie mieli nadzieję że w ten sposób wykupią sobie miejsce w niebie. Wy też możecie zabrać swoim potomnym i zapisać na kościół. kościół da wam wtedy na tamtym świecie życie wieczne. Będziecie wtedy takimi trochę bardziej ważnymi aniołkami. coś jak status VIP na woicha. Alleluja, alleluja, alleeeee...lujaaaaaaa.

StachTraktorzysta
2013-01-22 17:32:43
Ocena: 2(glosow:6)-+
@komercjusz, nie doczytałem twojego posta do końca. Ciebie się to nie dotyczy. Za te herezje które wypisałeś, nie będziesz miał życia wiecznego. .

Michu1945
2013-01-22 19:58:37
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ech... Trudno.

wiochaplplmlp
2013-01-22 15:34:20
Ocena: 1(glosow:11)-+
To kościoły mają być rozpadającymi się ruinami? Kto nie wierzy w nic to może sobie tak myśleć a Ci co wierzą mają na to trochę inne zdanie.

ethnie
2013-01-22 15:42:05
Ocena: -3(glosow:15)-+
ok, ale finansują ta śmieszną instytucje z podatków, nie dociera?

ethnie
2013-01-22 15:28:39
Ocena: -2(glosow:16)-+
ciekawe ilu by było w Polsce katolików gdyby trzeba było płacić podatek na jego utrzymanie, na wzór niemiecki? Jestem ciekawa...

dlugi111
2013-01-22 15:28:18
Ocena: 2(glosow:20)-+
Katolicyzm jest dla ciemniakow.. Polska to wogle ciemnogród.. Biblia mowi jedno kosciol katolicki mowi drugie.. a niby to wszystko idzie w jednym kierunku.. bzdura.. kto czytal troche bibli napewno wie o czym pisze

werther
2013-01-22 15:58:01
Ocena: 5(glosow:11)-+
A największe ciemniaki piszą "wogle, bibli".

numa
2013-01-22 16:57:05
Ocena: -6(glosow:16)-+
Palikocie przyglupy tak maja.

Anti-Religion
2013-01-22 18:57:01
Ocena: -3(glosow:13)-+
Numa, tępa strzało, jesteś tak prosty i głupi że nawet nie stać Cię na nic więcej? Typowy pusty katol, zerowa wiedza ale za to morda najgłośniejsza. Jak kundel na łańcuchu przy budzie.

neurotyczny_jan
2013-01-22 19:21:13
Ocena: -1(glosow:11)-+
@numa, nie znudziło Ci się pisać ciągle to samo? wymyśl coś nowego i zaskocz nas.

ANALNY_LOWCA
2013-01-22 21:41:43
Ocena: -5(glosow:9)-+
A mi nie przeszkadza że numa jest gejem

cokolino123
2013-01-22 23:44:05
Ocena: 1(glosow:5)-+
acha, czyli te miliony ludzi w PL , a dokładnie jakieś 90% to ciemniaki, w odróżnieniu od ciebie i pozostałych kilku procent, tak?

numa
2013-01-22 23:45:35
Ocena: -2(glosow:10)-+
Z palikociarnia nie dyskutuje. Raz sierpem, raz mlotem czerwona holote!

dockx
2013-01-23 08:45:23
Ocena: -1(glosow:7)-+
te 90% to wychowani ludzie w tej wierze. Przez głowę im nie przechodzi, że można żyć z Bogiem inaczej niż poprzez KK. Podobno Bóg jest wszędzie. Tymczasem KK przedstawia swoją instytucję jako jedynego prawdziwego pośrednika między Bogiem a ludźmi. Gdzie tu logika

Disconnected
2013-02-16 01:17:51
Ocena: 0(glosow:0)-+
@dlugi111 A to dlatego, ze taki tępy leming jak ty - Paweł VI - rozwalił Kościół.

innuendo
2013-01-22 15:14:52
Ocena: 2(glosow:6)-+
Mt 6, 5-7 " 5 Gdy się modlicie, nie bądźcie jak obłudnicy. Oni lubią w synagogach i na rogach ulic wystawać i modlić się, żeby się ludziom pokazać. Zaprawdę, powiadam wam: otrzymali już swoją nagrodę. 6 Ty zaś, gdy chcesz się modlić, wejdź do swej izdebki, zamknij drzwi i módl się do Ojca twego, który jest w ukryciu. A Ojciec twój, który widzi w ukryciu, odda tobie. 7 Na modlitwie nie bądźcie gadatliwi jak poganie. Oni myślą, że przez wzgląd na swe wielomówstwo będą wysłuchani. "

kortneyos
2013-01-22 15:10:23
Ocena: -1(glosow:1)-+
oj usunales komentarz :( przykre troche

tashunkewitko
2013-01-22 15:02:18
Ocena: -1(glosow:7)-+
Poza tym, to "dobro publiczne" kosztuje podatników 5-6 mld. zł. rocznie.

Max74
2013-01-22 14:30:35
Ocena: 2(glosow:18)-+
To jest kościół, a więc dobro publiczne, gdzie każdy może wejść i nie jest własnością żadnej osoby. To coś jak muzeum, czy teatr czyli dobro publiczne. O jakie więc gromadzenie "sobie" skarbów chodzi ?

kortneyos
2013-01-22 14:39:58
Ocena: 2(glosow:10)-+
muzeum i teatr sa wlasnoscia prywatna. mozna odwiedzac przychodzic lecz niestety trzeba zaplacic za wejsciowke! proste ?

ster000
2013-01-22 14:42:45
Ocena: 3(glosow:11)-+
o widze Max że awansowałeś z tytułem:) I jak sie z tym czujesz? jest błogo?:)

ster000
2013-01-22 14:48:32
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

tashunkewitko
2013-01-22 14:54:45
Ocena: 0(glosow:12)-+
Przeczytaj artykuł "mieliśmy Kraków" dostępny w necie, to zobaczysz jak wygląda to "dobro publiczne" według kościoła... biedny apologeto. I przestań tu wciskać głupoty na wzór twoich idoli w sukienkach.

kortneyos
2013-01-22 15:08:21
Ocena: -1(glosow:5)-+
Nie akurat mnie to nie dziwi! nawet sie z tego ciesze ze nie ma w mojej jak to nazwales lepetynie odwiedzajacych. W szczegolnosci sekciarzy ktorzy na sile chcieli by mnie uszczesliwic bajeczkami pt. " za gorami... za lasami... zyl sobie zyd chodzacy po wodzie, ....

Max74
2013-01-22 16:12:05
Ocena: 1(glosow:7)-+
Kortneyos to dowiedziałem się czegoś nowego. Myślałem, że dobra użyteczności publicznej jak (w większość) teatry czy muzea są państwowe a płaci się na ich utrzymanie. Podobnie jest kościołami z tą różnicą, że tam datki są dobrowolne.

Max74
2013-01-22 16:13:46
Ocena: 0(glosow:8)-+
To chwilowe ster000, zaraz minusami sprowadzą mnie znowu do parteru, więc się nie przyzwyczajam ;-)

komercjusz
2013-01-22 14:19:17
Ocena: 3(glosow:11)-+
Ewangelie,przykazania,słowo Boże jest dla plebsu.zwykła ideologia jak marksizm,im wyżej tym większy luksus,a plebs ma idee i wiarę w lepsze jutro, w tym czy innym życiu

siny91
2013-01-22 14:14:34
Ocena: -1(glosow:9)-+
Widzę, że Polacy zaczynają rozumieć to co zrozumieli Niemcy i inne kraje protestanckie przeprowadzając reformacje 500 lat temu. Szkoda, że to TYLKO 500 LAT!!

rzyletka
2013-01-22 14:01:51
Ocena: -1(glosow:9)-+
Po czytaniu w kościele tej właśnie Ewangelii straciłam chęć na chodzenie do kościoła.

mari_u_sz
2013-01-22 13:57:42
Ocena: 0(glosow:6)-+
Nie macie ochoty chodzi do kościoła, czy nie wierzycie w Boga wasza sprawa nic mi do tego. Nie neguje tego wasza wola. Jednak nie zmuszajcie innych do tego samego! A jeśli już tak bardzo wam to przeszkadza to przyjmijcie wiarę muzułmańską tak modną dzisiaj i zabijajcie w imię Allacha!!!

innuendo
2013-01-22 15:11:15
Ocena: -2(glosow:4)-+
o czym ty pier... dzielisz. czytales wogole Biblie katoliku od 7 bolesci. gdybys ja przeczytal a nie sluchal tego co Ci ksieza wmawiaja wiedzial bys i rozumial sens tego zdjecia!

tashunkewitko
2013-01-22 13:52:01
Ocena: 2(glosow:6)-+
"Nie miejcie w trzosach swoich złota ani srebra, ani miedzi, ani torby podróżnej, ani dwu sukien, ani sandałów, ani laski; albowiem godzien jest robotnik wyżywienia swego". (Jezus)

tashunkewitko
2013-01-22 13:49:59
Ocena: 4(glosow:6)-+
Gdy na polskiej ziemi pojawili się: pierwszy misyjny biskup Jordan, a w kilka lat potem pierwszy arcybiskup Gaudenty (brat św. Wojciecha), nie myśleli o złocie i zaszczytach. Jednak już w 1136 roku, zaledwie 170 lat po chrzcie Polski, arcybiskup gnieźnieński władał dwoma bogatymi kasztelaniami, łowicką i żnińską, miał też 149 wsi. Dziesięcinę płaciły mu tak znaczne miasta, jak Gniezno, Nakło, Spicymierz, Ląd, Łęczyca, Żarnów, Sieradz, Małogoszcz czy Wolbórz. W 1314 r. jego stan posiadania zwiększył się do 13 miast i 261 wsi, a biskupa krakowskiego do 11 miast i 225 wsi

Max74
2013-01-22 14:25:30
Ocena: 0(glosow:14)-+
Ile razy będziesz wklejać ten sam tekst ?

tashunkewitko
2013-01-22 14:50:23
Ocena: 1(glosow:15)-+
Tyle razy aż durniu zrozumiesz, ze kościół katolicki to organizacja przestępcza mająca na koncie prawie tyle ofiar co komunistyczny reżim.

Max74
2013-01-22 16:15:50
Ocena: 2(glosow:12)-+
Jak to policzyłeś "yntelygencie" ?

tashunkewitko
2013-01-22 18:34:52
Ocena: -4(glosow:6)-+
Historycy to klaunie katolicki zrobili.

Max74
2013-01-22 20:36:09
Ocena: 3(glosow:7)-+
Tak, to podaj źródło pusta pało. Z tą wielością tymi ofiar to taka sama lewacka bujda, jak z tym, że Galileusza spalono na stosie. Poczytaj trochę kałmuku rzetelnych opracowań, to będziesz się mógł wypowiadać z sensem na temat.

tashunkewitko
2013-01-22 23:35:02
Ocena: -4(glosow:4)-+
Jakich rzetelnych tępy klaunie, katolickich? Poczytaj Deschnera tam jest wszystko na temat twojej o sranej sekty. P.S. Galileusza może nie spalono, ale Giordana Bruna tak, o Łyszczyńskim ani o Jasenowac nie wspomnę g nido kościelna.

Max74
2013-01-23 23:24:32
Ocena: -2(glosow:2)-+
Twój psychiatra co na to wszystko ? Dalej każe ci tłuc tępym łbem o ścianę, a potem w ramach terapii zmusza cię do słuchania "Arki Noego". Nic dziwnego, że potem musisz odreagować.

tashunkewitko
2013-01-24 12:48:25
Ocena: 0(glosow:2)-+
Argumenty ci się skończyły obrońco pedofilów? W szo kościelna.

Max74
2013-01-24 19:33:05
Ocena: -1(glosow:1)-+
Jakiekolwiek argumenty podać to i tak bez sensu. Nawet z tym Bruno to nie ma nic pewnego po pierwsze wzmianki o jego spaleniu pochodzą dopiero z połowy XVIIw, a żadne dokumenty tego nie potwierdzają. Zresztą jak to się ma do milionów ofiar komunizmu ?

Max74
2013-01-24 19:36:33
Ocena: -2(glosow:2)-+
Zapomniałem dodać: Tępa, zawszona ateistyczna świnio z wrzodami na swoim świńskim ryju. Teraz dobrze ?

tashunkewitko
2013-01-24 21:04:58
Ocena: 0(glosow:2)-+
Zaraz katolicka m endo zaprzeczysz jeszcze ofiarom z Jasenowac, spalonym czarownicom, Waldensom, Albigensom, Hugenotom itd! Poza tym, nawet jak ofiar kościoła jest mniej niż Stalina, to jakie to ma znaczenie idioto? Czy KK przez to staje się wspaniały? Tylko palant może się licytować na ofiary!

Max74
2013-01-24 22:26:04
Ocena: -1(glosow:1)-+
Święte słowa: "tylko palant może się licytować na ofiary". Wobec tego przyznajesz rację, że jesteś palantem - spójrz wyżej "kościół katolicki to organizacja przestępcza mająca na koncie prawie tyle ofiar co komunistyczny reżim. Pozdrów lekarza i niech zmieni terapię, bo ta nie skutkuje.

tashunkewitko
2013-01-25 12:16:01
Ocena: 0(glosow:2)-+
Naucz się baranie czytać ze zrozumieniem, bo z tych słów wynika że - kk to taki sam oprawca jak stalinowski reżim! Więc gdzie ja się tu licytuję?! Ani razu merytorycznie nie odniosłeś się do ŻADNEGO postu! Protekcjonalnie, głupimi tekstami wcinasz się i wprowadzasz tu chaos! Jak klecha!

Max74
2013-01-25 19:04:11
Ocena: -1(glosow:1)-+
No i jak młotku można ci coś wytłumaczyć jak i tak pójdziesz zawsze w zaparte ? Sam nie rozumiesz sensu tego co piszesz.

tashunkewitko
2013-01-25 19:34:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
W jaki sposób nie rozumiem sensu tego co piszę, możesz doprecyzować?

Max74
2013-01-25 20:34:22
Ocena: -1(glosow:1)-+
Litości człowieku. Twierdzisz, że KK ma więcej na koncie ofiar niż komunizm i jeśli to nie jest licytacja to co ? K... po co ja tracę czas.

tashunkewitko
2013-01-25 22:36:24
Ocena: -1(glosow:1)-+
Ty naprawdę nie potrafisz czytać ze zrozuminiem.

polkowski
2013-01-22 13:01:26
Ocena: -1(glosow:15)-+
Tak , a ksiądz co ma z tego jeżeli złoto jest na ścianach i figurach. Trzeba być naprawdę idiotą , żeby się tak czepiać wszystkiego co związane jest z kościołem. A może zastanowisz się dlaczego taki mądry rząd i tacy mądrzy przywódcy eupropejscy doprowadzili do kryzysu?

LoganX87
2013-01-22 13:38:11
Ocena: 1(glosow:13)-+
Niech kościół odda chociaż 10% swojego bogactwa to zobaczysz jak szybko kryzys zniknie. Oni mieli ślubować ubóstwo a nie pławić się w luksusach. Banda złodziei i nierobów.

Nibiru
2013-01-22 13:44:22
Ocena: 0(glosow:8)-+
@Logan: To jest pasożyt: Czarna Stonka.

Czeslav87
2013-01-22 12:43:31
Ocena: 0(glosow:2)-+
czyżby to była Bazylika pw Ducha Świętego w Przeworsku ?? :)

Marcin0906x
2013-01-22 17:00:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
na 100%%%%%%%% tak :)

Necrathal
2013-01-22 12:16:07
Ocena: 4(glosow:16)-+
Kościół nie bez powodu jest taką potęgą obecnie. Przez tysiące lat wykorzystywał władzę do mordów i wzbogacania się pod pretekstem "Słowa Bożego". Chrzest Polski był wydarzeniem czysto politycznym. Potem krucjaty na przełomie X - XI w. "Święte" wojny grabieże, inkwizycje i palenie "heretyków".

arigold7
2013-01-22 12:15:43
Ocena: 1(glosow:9)-+
to juz jest nudne... w kolko to samo

Nibiru
2013-01-22 13:46:31
Ocena: -5(glosow:11)-+
To nie wchodź tu - czy ci ktoś każe? Co innego wiara w Boga, a co innego czarna stonka, która powinna być już dawno zdeptana.

saviola1
2013-01-22 12:09:28
Ocena: 4(glosow:22)-+
a czy wy potraficie odróżnić dwa pojęcia? "nie gromadźcie SOBIE" ale to jest Świątynia.... a to co tam jest. Czy jest dla nas? Ogarnijcie się troszkę zanim zaczniecie pierdzielić głupoty

szatano999
2013-01-22 12:37:00
Ocena: 1(glosow:23)-+
aaa....to dla boga gromadzą???....hmmmm...nie wiedziałem.....bóg strasznie lubi widać takie świecidełka

ferdal
2013-01-22 12:43:57
Ocena: 2(glosow:10)-+
Sami dla siebie gromadzą,żeby raz w tygodniu pójść do kościoła i sobie popatrzeć

porcupine
2013-01-22 12:48:47
Ocena: 3(glosow:13)-+
A po co Bogu złoto, skoro niby to on je stworzył? :D To się nazywa próżność.

LoganX87
2013-01-22 13:36:15
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

komercjusz
2013-01-22 14:02:37
Ocena: 0(glosow:8)-+
Nie będziesz stawiał mi ołtarzy ni z kamienia polnego ni ciosanego świątynia moja w sercu twoim,

saviola1
2013-01-23 00:08:39
Ocena: 4(glosow:8)-+
@komercjusz jehowy? wierzący? z reszta nie istotne. nie chodzi tutaj o ołtarz czy złoto itd... ale tutaj jest przechowywane "mistyczne ciało" Jezusa Chrystusa. W czym ma być według WAS takich wielkich znawców?! Przechowywane? w korycie z gnojem?! Od dalszej dyskusji się powstrzymam bo jest ona zbędna

komercjusz
2013-01-23 08:28:37
Ocena: -4(glosow:4)-+
@saviola1,jak sam stwierdziłeś mistyczne,a Bóg wskazał miejsce gdzie go przechowywać,w sercu twoim bo tam świątynia jego.jehowy,muzułmanin,katolik,baptysta,marksista,to wszyscy są wierzący,każdy w inne idee ale wierzą, odpowiem ci chrześcijanin wierze w Boga.

numa
2013-01-22 12:07:04
Ocena: -3(glosow:15)-+
Palikociarnia.

Nibiru
2013-01-22 13:48:57
Ocena: 1(glosow:9)-+
Widzę prawdę w tym co napisał autor tej wiochy. Nie widzę tu Palikota. Nie mieszajmy obiektywizmu z zasraną polityką.

yola270
2013-01-22 11:59:52
Ocena: 5(glosow:19)-+
Wow, cóż za oryginalny pomysł. Autor jest po prostu geniuszem

JackCola
2013-01-22 11:58:38
Ocena: -3(glosow:7)-+
Carone, wiochy w weekend sobie dodawaj na główną, a nie każdego dnia :-D:p 1984 wymiata :>

porcupine
2013-01-22 11:50:18
Ocena: -1(glosow:11)-+
Gdyby Kościół realizował wszystkie nakazy biblijne, to już dawno byłby zdelegalizowany ;)

klisza08
2013-01-22 11:39:16
Ocena: 1(glosow:9)-+
ZUS sie napchal i nadal sie napycha naszy kosztem.Buduja coraz to wspanialsze architektonicznie gmachy a jednak Narod,choc cwany,nie wydal jeszcze na swiat takiego,ktory pokazalby im ch..a.Fenomen?A moze celowo odwracaja uwage od siebie koscielnymi dobrami,ktore nie przecze,tez wymagaja reformy?

Anti-Religion
2013-01-22 20:38:52
Ocena: -2(glosow:4)-+
Kobiety są odwieczną zagadką uczonych i głupców, hehe. :-) Mogę spytać w jaki Ty sposób skojarzyłaś ZUS z kościołem i co to ma wspólnego?

klisza08
2013-01-23 23:59:21
Ocena: 0(glosow:0)-+
wszystko i nic.W pazernosci przescigaja sie obie instytucje.W skali opluwania ZUS ma nad soba rozpostarty parasol milczenia,pomimo wysysania ze spoleczenstwa ostatniej krwawicy.W tym zestawieniu kosciol bierze tylko dobrowolne datki a mimo wszystko na niego pluja bardziej.Po prostu CUD!

geegles
2013-01-22 11:15:49
Ocena: 1(glosow:19)-+
Ilość komenatrzy pod tą wiochą pokazuje, że ludzie mają już dosyć wrzutów na kościół...

ethnie
2013-01-22 15:48:17
Ocena: 1(glosow:5)-+
albo kościoła

szatano999
2013-01-22 11:15:15
Ocena: 0(glosow:22)-+
Bóg to strasznie rozpieszcza tych swoich funkcjonariuszy!!!!....Robią totalnie na odwrót niż zapisane w Biblii....i są najszczęśliwszymi ludźmi????!!!.....WTF!!!....

Nibiru
2013-01-22 13:57:08
Ocena: -3(glosow:9)-+
Bo to szatan666 ukrywa się pod nazwą tego kościoła a nie Bóg. Bóg nie kazał nienawidzić, zabijać, r*chać dzieci, stawiać bałwanów. PS. Mamy tu na wiosze wysłanników czarnej stonki, którzy dali Ci minusy.Moim zdaniem komentarz bardzo cenny. Wierzący nie potrzebuje pośrednika.

KIKI1010
2013-01-22 11:01:13
Ocena: 0(glosow:20)-+
Nie chce mi sie tego komentowac.ŻYGAM NA CALY KOSCIOŁ .!!!!!!!!!!!
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Jego ekscelencja, Pan Prezydent
  •  Laska się popłakała, bo...
  •  Hieny PiS, gdzie są rycerze, wojownicy, obrońcy, i reszta
  •  Poseł Pis OSTRZEGA Pawła S, by nie zeznawał?!
Zbyt głośno wykonywał martwy ciąg a podłożył sobie maty. Wtedy przyszedł szef wszystkich szefów
główna
Dodano: 22.08.2018, 11:25:05   przez: vashek
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 29Skomentuj (24) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0