Ukryj komentarze(224)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Wieśniak
Mr.FasoL
2013-01-24 10:56:14
Ocena: 20(glosow:28)-+
W świętej rodzinie nie było sexu i dlatego Maryja ma dziecko z innym.
susia1987
2013-02-08 21:56:19
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ktoś (skądinąd chrześcijanin), widzę, bardzo dobrze zna Pismo Święte... Seks jest najpiękniejszym sposobem okazania miłości, zaufania, przywiązania (przez małżonków), to jest dar od Boga!
W świętej rodzinie nie było seksu... A bracia Jezusa, to też z niepokalanego poczęcia, nie? =.='
borekpp
2013-01-30 21:17:35
Ocena: -3(glosow:3)-+
słuchacie ,ale nie słyszycie..Kobieta mówi o seksie jako o zwykłym fizycznym bzykaniu i o akcie małżeńskim ,czyli o seksie jako dopełnienie miłości ,jako tej kropce nad "i" ,a nie jako o całym "i" .Skądinąd kropka też jest ważna ,ale jeśli ktoś ma w głowie same kropki ,to nie ma się co dziwić ,że słuchać nie potrafi..
polityczny
2013-01-29 08:24:00
Ocena: 0(glosow:2)-+
Ja mysle ze pewnie jest podobna do jakiegos pokemona i nikt jej nawet patykiem nie chce ruszyc wiec stad takie podejscie hahahahah
michalasiamarcel
2013-01-29 00:33:09
Ocena: 1(glosow:1)-+
wydaje mi się, że jeszcze nie uprawiała sexu.........
adriano24n
2013-01-28 19:29:08
Ocena: 2(glosow:2)-+
No pewnie najlepiej klęczeć przy figurze i klepać różaniec i oczywiscie słuchac ojca tadka i jego mocherowej ekipy:)
krolewna90
2013-01-27 16:01:40
Ocena: 1(glosow:1)-+
Jej rodzice na pewno zgrzeszyli!
maciej12xxx
2013-01-26 07:36:29
Ocena: 1(glosow:3)-+
Kobieta nigdy w życiu nie posmakowała sexu a pierdoli głupoty
joanna84-84
2013-01-26 01:14:10
Ocena: 0(glosow:2)-+
Prawie mi mózg wyprało, nie żebym e to wierzyła, tak tylko jakoś się głupsza poczułam...
kornel_hehe
2013-01-25 15:51:25
Ocena: 0(glosow:2)-+
baby nikt nie chce to i głupoty gada
stacjamila19
2013-01-25 14:14:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
panthiocodin
2013-01-25 13:22:59
Ocena: -1(glosow:5)-+
skad sie biora tacy ludzie? to radyjko powinno byc ograniczone do minimum! jak bym sie nie urodzil w Polsce tylko w innym kraju i ktos by mi pokazal kilka takich rozmow z radio maryja to nie znajac polskich realiow bym w zyciu nie uwierzyl ze to co tam ludzie glasza jest na powaznie!
sweet_sensi
2013-01-25 12:47:07
Ocena: 1(glosow:3)-+
kolejna nawiedzona dewota dla której sex jako jeden z elementów naszej natury (i nie tylko naszej bo wszystkich stworzeń na świecie) jest czymś złym, dlaczego katolicy mają jakąś chorobliwą obsesję na tym punkcie...
gustlik000
2013-01-25 10:22:28
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
dragon3003
2013-01-25 01:17:31
Ocena: 2(glosow:4)-+
i jak tu rodzić kurcze blade sperma jakoś z radia nie wytryśnie
szalala
2013-01-24 22:41:49
Ocena: 5(glosow:7)-+
"Seks w malzenstwie powinien byc ograniczony do minimum.." Nienormalna przciez wlasnie w malzenstwie mozna sobie pozwolic na najwiecej! Niby dlaczego malzenstwa powinny sie ograniczac to co maja sie ludzie nie rozmnazac. Po to wlasnie beirze sie slub (miedzy innymi oczywiscie), zeby miec potomstwo!
deemer
2013-01-24 21:35:50
Ocena: -3(glosow:3)-+
"Nie należy mylić seksu z aktem małżeńskim" ...... "..seks jest okrutnym złem.." nigdzie nie jest powiedziane, że ludzie mają się przestać rozmnażać i ze sobą współżyć tyle, że dla Katolików dozwolone jest to wyłącznie po ślubie...a tak przy okazji słowo seks może mieć wiele znaczeń( polecam wiki) :
gobelmondo
2013-01-24 20:39:39
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
pabloolsztyn
2013-01-24 20:34:28
Ocena: -1(glosow:3)-+
Ale jak ojciec dyrektor puka ja w tyłeczek to jest ok?! Klamilwa szmata!!
pabloolsztyn
2013-01-24 20:33:23
Ocena: 0(glosow:4)-+
Ale jak ojciec dyrektor ją puka w tyłeczek to jest ok?! Kłamliwe szmata
TakaMalaAnku
2013-01-24 20:17:47
Ocena: 1(glosow:3)-+
"Seks to nie jest to samo co akt małżeński" - no oczywiście że nie! W końcu mąż z żoną w łóżku bułeczki pieką a nie seks uprawiają... Co tej pani jest nawet nie wnikam. Ale na pewno nic dobrego.
kruchy.wwl
2013-01-24 20:01:15
Ocena: 2(glosow:2)-+
Pewnie była rąbana tylko w dupę i nastąpiły nieodwracalne zmiany...
Rysiek__z__Klanu
2013-01-24 19:51:40
Ocena: 4(glosow:8)-+
utylizowac to tepe bydło z PiSu !!!
Kasiuleczka13
2013-01-24 18:34:08
Ocena: 4(glosow:6)-+
Jak dla mnie to zakonnica i właśnie tego zła najbardziej jej brakuje;P
WiochaMonster
2013-01-24 18:30:08
Ocena: 0(glosow:2)-+
Im dluzej tego slucham tym mocniej chce mi sie zygac tecza na nia :D
grzybica75
2013-01-24 18:05:37
Ocena: 1(glosow:7)-+
hahah!!co za kretynka!!ksiadz nic jej nie odpowie bo sam wali kapucyna gdzie tylko sie da..a jeszcze jak ktos patrzy to lepiej!!!szkoda mi takich ludzi-bo to choroba...powinni ich masowo do Oswiecimia wozic-podejme sie pracy palacza spolecznie.Trzeba byc milosiernym i ukrocic maczarnie na tym padole.
zygmunt1952
2013-01-24 18:03:24
Ocena: 1(glosow:3)-+
Ludzie!Czy wy słyszycie co ta baba dziarmoli?
ks.proboszcz
2013-01-24 17:29:22
Ocena: 1(glosow:3)-+
Chory człowiek.
albercisko65
2013-01-24 16:46:44
Ocena: 3(glosow:5)-+
co za babsko masakra !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kropelkasiku
2013-01-24 16:46:09
Ocena: 4(glosow:6)-+
ciekawe czy w akcie malzenskim chapie dzide
albercisko65
2013-01-24 16:45:30
Ocena: 3(glosow:5)-+
co za babsko niedoruchane
Buahahahah
2013-01-24 16:38:03
Ocena: 6(glosow:10)-+
To są właśnie wyborcy PIS.
noktowizor
2013-01-24 15:48:05
Ocena: 1(glosow:3)-+
Ja to proponuje prochoterapie dla takich Pań. Oczywiście z dodatkiem ołowiu. W centralny ośrodek nerwowy. Zawsze skutecznie.
Adrian12702
2013-01-24 15:41:33
Ocena: 0(glosow:2)-+
Ale ja bym jej w łeb pierdoln*
leptocefalka
2013-01-24 15:37:51
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
PostAmerykanka
2013-01-24 15:15:32
Ocena: -7(glosow:15)-+
Gdzie się podziali wszyscy "prawdziwi" Katolicy!? Podkreślam! - TEORETYCZNIE kobieta ma rację co do różnicy między seksem a aktem małżeńskim. Jak chodzi o homoseksualizm to Katole wychodzą z nor, a jak przychodzi temat seksu to wszyscy przeciwni. Czemu? - Bo wam tak wygodnie, bo to lubicie. HIPOKRYCI
ambersb
2013-01-24 15:28:57
Ocena: 6(glosow:6)-+
Hej hej. Jest napisane w biblii że zabrania się "aktów nieczystych" pomiędzy osobami tej samej płci. Jest napisane że zakazane jest też współżycie pomiędzy niezaślubionymi osobami. Nie ma zkazu seksu małżonków więc ja tam trzymam sie bibli zawsze a nie kiedy mi wygodnie:)
PostAmerykanka
2013-01-24 15:49:44
Ocena: -8(glosow:10)-+
No to jesteś jedną/ym z nie wielu i GRATULUJĘ ci tego, że jeśli coś wyznajesz to stale. Niezależnie od sytuacji. Bo wszyscy psioczą na homoseksualistów a tu nagle wyśmiewają się z kobiety, która teoretycznie prawde mówi. To zwykła wygoda. Katole też się ruchają poza małżeństwem ale to już nie grzech?
ambersb
2013-01-24 18:32:30
Ocena: 1(glosow:5)-+
współżycie przed ślubem oraz mieszkanie wspólne jest grzechem wg. biblii, ale trzeba pamietac rowniez ze w czasach Jezusa w tych krajach nie było czegoś takiego jak ślub. Osoby był uznawane za małżeństwo kiedy postanawiały wspólnie mieszkać. Więc mieszkanie wspólnie czyni Cię już małżeństwem
PostAmerykanka
2013-01-24 20:39:35
Ocena: -2(glosow:2)-+
mcebury - skoro jesteś Katolikiem to powinieneś wierzyć w swoją Świętą Księgę, niezależnie z którego roku pochodzi, skoro jest wg twojej religii motorem do życia i prawdą absolutną. No to twój wybor. Wg Biblii owocem seksu ma być dziecko, więc jesteś hipokrytą. To absurdalne, ale prawdziwe
mcebury
2013-01-24 21:17:12
Ocena: 1(glosow:1)-+
Po pierwsze nie uważam się za wzorcowego katolika, po drugie stosuje się bardziej do prawa naturalnego i moralnego. NP w bibli nic nie pisze o stosunku do in vitro, aborcji itd bo tego jeszcze wtedy nie było. Tak jak ambersb mówi w tamtych czasach takie pomieszkiwanie było grzechem
mcebury
2013-01-24 21:23:00
Ocena: 0(glosow:2)-+
a co jeśli wynajmuje pokój i mieszkam w jednym mieszkaniu z kobietą (właścicielkom)? To grzech? 2000 lat temu nie było bloków/apartamentowców do wynajęcia tylko mieszkało się w rodzinnych chałupach. Więc jeśli według bibli mieszkanie z kobietom bez ślubu to grzech to dla mnie to absurd...
ambersb
2013-01-24 22:23:17
Ocena: 1(glosow:1)-+
PostAmerykanka powiedzmy sobie wprost jesteś homofanką, to Twoja sprawa. Ale ograniczając się wyłącznie do słowa Bożego to jest to taka sama dewiacja jak pedofilia oraz zoofilia. W biblii w ksiedze apokalipsy znajdziesz wzmiankę o tym, że kiedy mężczyzna z mężczyzną i kobieta z kobietą zaczną
PostAmerykanka
2013-01-25 17:27:12
Ocena: -1(glosow:1)-+
Nie każdy kieruje się wiarą katolicką. Homoseksualim nie jest zgorszeniem ani tym bardziej chorobą. Czy miłość może być zgorszeniem? Uwielbiam jak cytujecie bezmyślnie Biblię, wtedy kiedy jest wam wygodnie. Skoro miliony ludzi uważa, to za coś normalnego, to mają na to powody. Religia to inna sprawa
mcebury
2013-01-25 21:30:28
Ocena: 0(glosow:0)-+
To defekt genetyczny. Przykładowo urodzi się baba z fi(ut)em tak samo się może urodzić chłop który ma pociąg do innych chłopów. Tu defekt fizyczny doskonale widoczny a tu defekt psychiczny. Gej, mężczyzna postrzegający innych mężczyzn tak jak kobiety.
PostAmerykanka
2013-01-29 20:31:00
Ocena: 0(glosow:0)-+
amberb czy ty jesteś zdrowa na umyśle!? Pomiędzy gejami nie ma miłości!? Wobec tego i pomiędzy hetero nie ma miłości. Jeśli Polacy myślą jak ty to nie dziwię się, że jesteśmy 5 kołem u wozu dla Europy. Mcebury - ciebie nie komentuje, bo jesteś na niższym poziomie intelektu. Jesteś niedouczony
PostAmerykanka
2013-01-24 15:12:57
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
komandor22
2013-01-24 15:02:18
Ocena: 6(glosow:12)-+
dlaczego nikt jej nie zatkał mordy kutasem???
krystian1989abcd
2013-01-24 14:47:11
Ocena: 9(glosow:13)-+
Bóg wymyślił sex i błogosławił ludziom nakazując im rozmnażać się i zapełnić ziemię. Tak opisuje to Księga Rodzaju, bez tego jak ona to nazwała "strasznego zła" nie było by jej na świecie. Przykry przykład wypranego mózgu przez sektę RM
ambersb
2013-01-24 14:22:54
Ocena: 4(glosow:6)-+
Gdzie w biblii jest napisane, że Józef i Maria nie współżyli? jako ludzie zaślubieni mielii do tego prawo, a to że Maria urodziła jako dziewica o niczym nie mówi. Nie wyklucza sie nawet że Jezus miał przyrodnie rodzeństwo. Katolicy ponoć znają biblie?
Anti-Religion
2013-01-24 19:31:54
Ocena: 1(glosow:1)-+
Właśnie że kler skutecznie wyklucza jakiekolwiek rodzeństwo Jezusa, każdą wzmiankę na ten temat interpretuje tak by okazali się kimkolwiek innym tylko nie bratem, siostrą. P.S. Jako katolik może ty mi wytłumaczysz. Już pomijając sam fakt tego ... "niepokalanego poczęcia" to jak odbywał się poród? :-)
Anti-Religion
2013-01-24 19:33:10
Ocena: 1(glosow:1)-+
Albo może jak Atena Zeusowi z głowy wyskoczyła?
riv77
2013-01-24 21:45:51
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jest napisane że nie wsółżyli ze sobą Maryja i Sw. Józef. Sam pan Jezus to powiedział na krzyżu."Kiedy więc Jezus ujrzał Matkę i stojącego obok Niej ucznia, którego miłował, rzekł do Matki: “Niewiasto, oto syn Twój”. Następnie rzekł do ucznia: “Oto Matka twoja”."
riv77
2013-01-24 21:49:18
Ocena: 0(glosow:0)-+
Niewiasta czyli kobieta nie znająca mężczyzny czyli nie wsółżyła z żadnym mężczyzną. Myślisz że Pan Jezus by to powiedział gdyby Maryja miała inne dzieci? Lubicie podjeżdzać ironicznie że katolicy nie znają Biblii, ale wy to już jesteście dno. Hipokryci i to potężni.
Anti-Religion
2013-01-24 21:50:12
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nie odpowiedziałeś na pytanie tylko sypiesz kolejne niepotrzebne bzdury nie na temat. Ale skoro się odezwałeś to dopowiedz mi jeszcze, skąd wiesz ze Jezus tak powiedział?
Anti-Religion
2013-01-24 21:55:39
Ocena: 0(glosow:0)-+
riv77 - ja nie Twierdzę ze nie znasz biblii, tylko że nie znasz nic poza nią. Jesteś ograniczony przez tą swoją wiarę i wszystko co nie odpowiada Twojemu szablonowemu myśleniu jest złem, szatanem i kij wie czym jeszcze. Powielasz tylko to co większość, a pozujesz na znawcę tematu.
riv77
2013-01-24 22:11:51
Ocena: 0(glosow:0)-+
Anti powiedz mi jedno człowieku: dlaczego piszesz jakieś dyrdymały. Przecież nie na twoje pytanie odpowiadałem. Już masz tak zryty beret od nienawiści i jesteś przesiaknięty egocentryzmem i egoizmem że tylko myślisz że tobie się odpowiada. Jesteś nikim. I twoje "prawdy" są niczym.
ambersb
2013-01-24 22:16:40
Ocena: 0(glosow:0)-+
Odpowiadam wam obojgu- Biblia to mądra księga i zawiera wyłącznie te informacje które są niezbędne. Jeżeli coś nie jest powiedziane w biblii to nie należy się na ten temat wypowiadać, a reszta jest w kwestii naszego sumienia. Nie twierdze że Jezus miał braci- ale skoro nie ma tej informacji w biblii
ambersb
2013-01-24 22:18:12
Ocena: 0(glosow:0)-+
to znaczy że nie ejst to informacja istotnia- i to samo tyczy się porodu Marii. Ważne są informacje podane- że była nieskalana kiedy zaszła w ciąże. A mnie trapi to że jakaś kobieta wypowiada sie na temat współżycia Marii i Józefa mimo że nie ma wzmianki na ten temat w biblii. to jest absurd.
Anti-Religion
2013-01-24 22:22:45
Ocena: 0(glosow:0)-+
riv77 najłatwiej unikać odpowiedzi atakując, nie? Imbecyl. ...... ambersb - dzięki za odpowiedź i powiedz mi jeszcze skąd wiesz ze akurat te informacje które zawiera są niezbędne i kto o tym decyduje?
ambersb
2013-01-24 22:27:26
Ocena: 0(glosow:0)-+
Może wytłumaczę Ci jaki moim zdaniem jest problem Katolików (sama nie jestem). Biblia dość jasno wskazuje nam drogę którą mamy podążać, ale katolicy lubią się wypowiadać na temat rzeczy których w biblii nie ma- kto wymyślił celibat i kler? Prawo państwowe też nie przewiduje wszystkich możliwych
Anti-Religion
2013-01-24 23:02:22
Ocena: 0(glosow:0)-+
ambersb - ok, ale dlaczego przyjmujesz ze te Ewangelie które są zawarte w biblii są prawdziwe, a inne nie. Przecież to ustalali tacy sami ludzie jak my, a patrząc na cały kler, jego historię i postępowanie, to często ludzie ubożsi duchowo jak Ty chociażby i dlaczego mam przyjąć że jest to prawdą?
ambersb
2013-01-24 23:16:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
Niezależnie czy to, co wydarzyło się wg biblii jest w 100% prawdziwe, czy jest to zbiór metafor- ma to sens i niewiele różni się od znanego nam prawa, tyle że biblia zaglada głębiej w problem i w psychikę. Nikt nie karze wierzyć w kler- kler powstał w średniowieczu na rzecz biedy- miało to dać
ambersb
2013-01-24 23:17:58
Ocena: 0(glosow:0)-+
biednym realną możliwość rozwoju duchowego- ale żeby nie było pięknie, kler skomplikował wszystko, zeby byle chłop nie okazał sie mądrzejszy niż on. 3 osoby w jednej osobie? to niedorzeczne i głupie- ta zasada istnieje po to żeyb każdy szary człowiek myślał że nie jest w stanie pojąć tej wiedzy,
ambersb
2013-01-24 23:19:44
Ocena: 0(glosow:0)-+
a kler dzięki temu nie czuł się zagrożony ze ktos może ich wygryźć z dochodowej branży. i tak o to powiela się ten błąd do dziś, kler coraz bogatszy, katolicyzm coraz bardziej skomplikowany. Wierzę w te słowa biblii bo są wiarygodne logiczne i bardzo pozytywne w przeciwieństwie do tego co podają nam
Anti-Religion
2013-01-24 23:23:14
Ocena: 0(glosow:0)-+
ambersb - widzę że masz zgoła odmienne podejście od większości katolików i masz rację, ale według Twoich słów wychodzi, że religia i wiara to dwie różne rzeczy. Drugie, dlaczego odrzucasz inne ewangelie które pokazują Jezusa w zgoła odmiennym świetle, bardziej ludzkiego. Dlaczego mam przyjąć ........
Anti-Religion
2013-01-24 23:24:35
Ocena: 0(glosow:0)-+
że te które przyjął właśnie kler za jedyne prawdziwe takowe są? Przecież widząc ich chciwość i pazerność od zarania dziejów tym bardziej nie można wierzyć w ich szczere intencje.
ambersb
2013-01-24 23:24:48
Ocena: 0(glosow:0)-+
w kościołach- o cierpieniach, katuszach i mękach jeśli nie damy na tace i nie będziemy płacić za nich podatków. prawda jest taka że w biblii nie pada słowo PIEKŁO. Zostało wymyślone analogicznie do zaćmienia słońca w egipcie- katolicyzm to głupi odłam. najgłupszy.
ambersb
2013-01-24 23:32:12
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nie szanuję kleru(oczywiście znajda się wyjątki, wszedzie są świnie i ludzie) za ich dawanie złego przykład. Dlaczego tam mówię mało o wierze? Bo to nie jest coś do czego kogoś można przekonać. To jest kwestia samodzielnych przemyśleń. Gdybym miała coś komyś polecać w kwestii wiary to starać się na
ambersb
2013-01-24 23:34:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
własną ręke biblie czytać i analizować. Kiedy w przeszłości chodziłam do kościoła, tak zwane "czytanie" było wyrwanym z kontekstu kawałkiem tekstu, podczas gdy biblia zawiera wiele poetyckich odniesień i metafor naszego życia. Kiedy ją czytasz odnosisz wrażenie że ludzka psychika jest ponadczasowa
Anti-Religion
2013-01-24 23:43:55
Ocena: 1(glosow:1)-+
ambersb, a ilu jest katolików jak Ty którzy poza wiarą wiedzą po co dostali wolną wolę? No właśnie, odpowiadać nie trzeba. Katolików można przyrównać do stada owiec, które prowadzone jest przez pasterza, a pojedyncze owieczki, oporne, poganiane są przez psa w formie piekła. Dobrej nocy.
riv77
2013-01-25 08:13:31
Ocena: 0(glosow:0)-+
No i nie ok. Wolicie się taplać we własnych prawdach, które sobie wymysliliście. Proszę bardzo ale wiedzcie jedno ambersb i anti one te wasze prawdy was nie ochronią. W biblli jest o celibacie jest o dziewictwie Maryji ale najlepiej krzyczec o czytaniu biblii ze niezrozumieniem na innych, a samemu
schirin123
2013-01-24 14:16:39
Ocena: 1(glosow:7)-+
Żenada, przeorałbym ci bruzdę to inaczej byś śpiewała
StormMadame
2013-01-24 13:57:44
Ocena: 4(glosow:10)-+
Tjaa pier...
Pewnie dawno nikt tej kobiety porządnie nie przer****! Żałosne.
Antyprawik
2013-01-24 13:51:24
Ocena: 13(glosow:17)-+
O to co brak seksu robi z ludzi :)
riv77
2013-01-24 13:44:32
Ocena: 2(glosow:6)-+
No są różni ludzie. No niestety babce się coś pomyliło. Rozumiem kiedy by mówiła że seks to nie miłoś i miłość to nie seks tak jak teraz się wmawia że miłość to tylko seks. Wiadomo seks ma jakąs tam mroczność, ale NIE jest starszliwym złem. Bez seksu nie było by ludzia na ziemi.
riv77
2013-01-24 14:05:52
Ocena: 3(glosow:7)-+
Wiadomo, propagowanie takiego zezwierzęconego popędu seksualnego, oby tylko zaliczyć nie ważne z kim byle tylko. I wciskanie takiego wólgarnego seksu jako normy, to jest zło. Ale akt małżeński który jest seksem, nie jest ogromnym złem. I to trzeba umieć rozróżnić.
Anti-Religion
2013-01-24 19:41:04
Ocena: 1(glosow:1)-+
riv77 - piszesz bzdury i na siłę udajesz znawcę tematu. Powiedz mi kto ma decydować co jest wulgarne, a co nie wykracza poza normę? Ty? Poza tym co wy katole macie za manię zaglądania innym w życie i to w każdym kontekście? Do łóżka, do roboty, do codzienności, i nie wiedząc czemu, z taką .........
Anti-Religion
2013-01-24 19:44:39
Ocena: 1(glosow:1)-+
... przeszłością i z tym jak wciąż postępujecie, macie czelność umoralniać innych i mówić co jest dobre, a co nie. Wymagania macie wielkie, ale tylko wobec innych.
blondi8412
2013-01-24 13:32:04
Ocena: 4(glosow:8)-+
Zgadzam się to musi być jakaś stara panna:))haha
michal10790
2013-01-24 13:18:48
Ocena: 0(glosow:6)-+
Ja p......e jak mozna wyglaszac takie rzeczy. Normalnie rece i cycki opadaja. Zgadzam sie z szucikiem ze to uposledzony dziwolag i stara panna ktorej jeszcze nikt nie przeruchal. psychicznie chorzy ludzie opetani przez ludzi radia ma ryja.
michal10790
2013-01-24 13:17:30
Ocena: -2(glosow:6)-+
Ja p......e jak mozna wyglaszac takie rzeczy. Normalnie rece i cycki opadaja. Zgadzam sie z szucikiem ze to uposledzony dziwolag i stara panna ktorej jeszcze nikt nie przeruchal. psychicznie chorzy ludzie opetani przez ludzi radia ma ryja.
tashunkewitko
2013-01-24 12:27:47
Ocena: 12(glosow:14)-+
Ja p! ale brednie! Złem to jest sex z dziećmi i tu pytanie do klechów - dlaczego?
pawelziom123
2013-01-24 12:26:38
Ocena: 7(glosow:11)-+
ta kobieta była gwałcona przez radio lub nigdy się nie ruchała bo jak by zaznała tego to by zmieniła zdanie i by nie dzwoniła.
kocilka
2013-01-24 12:04:40
Ocena: 3(glosow:5)-+
Kurde nie wiem co napisać.Mamy 21 wiek i tu takie jaja, gorzej jak w Amazonii.Ja się dziwie że z jednej strony chlew ze świniami na Wiejskiej a z drugiej takie tam Radio Ma Ryja i to utrzymywane z naszych pieniędzy.Czy to oddanych dobrowolnie czy też nie, za nasze jednak.
korop
2013-01-24 16:19:36
Ocena: 2(glosow:2)-+
Radio Maryja utrzymuje się z datków osób, które dobrowolnie dają na ten cel. Nie dajesz na nie, tak więc żadnych "naszych". Nie Twoich ani moich. Cudzych.
A że rząd żyje z naszych pieniędzy to fakt. Dajesz na rząd kupując nawet ziemniaki w spożywczym.
ice-m
2013-01-24 16:51:52
Ocena: 1(glosow:3)-+
a mi szkoda jej męża jeśli go ma. choć wątpię w to... gdyby miała nie mówiła by, że seks w małżeństwie powinien być ograniczony do minimum. "idźcie i rozmnażajcie się" tak mówi biblia. a "katolickie" radio puszcza nagranie w którym mówi się, że seks nawet po ślubie jest złem....
gienek_knur
2013-01-24 11:06:39
Ocena: -9(glosow:21)-+
Kobiety to jednak głupie są
hejkumtejkum
2013-01-24 11:02:23
Ocena: 10(glosow:14)-+
To całe radio i całą tą rodzinę tego radia powinni w Tworkach zamknąć.
Takiego ciemnogrodu jak oni to chyba nigdzie indziej nie ma na świecie...
jacek.jacek
2013-01-24 10:51:18
Ocena: 1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora
hector1923
2013-01-22 11:58:52
Ocena: 1(glosow:3)-+
Będzie główna.
Homo_erectus
2013-01-22 11:06:53
Ocena: 10(glosow:14)-+
ma głos jak jakaś nawiedzona zakonnica, której zdecydowanie tego co potrzeba to.. seksu właśnie:)
sebek110974
2013-01-22 10:42:24
Ocena: 12(glosow:16)-+
Pojeb@na stara panna
maran_hand
2013-01-22 09:02:31
Ocena: 18(glosow:30)-+
"..seks jest okrutnym złem.." Okrutnym złem jest to co rodzice a następnie konkretne radio i telewizja zrobiły z mózgiem tej kobiety..
szatano999
2013-01-22 08:58:17
Ocena: 12(glosow:18)-+
niepokolanie....trzeba się modlić...to cię bóg zapłodni
szatano999
2013-01-22 09:08:10
Ocena: 4(glosow:12)-+
Szatano lubi sex...więc musimy pogrzeszyć
szatano999
2013-01-22 09:15:35
Ocena: 2(glosow:10)-+
wirtualnie??.....to przelecę cię jak dreamliner...komfortowo....ale do końca nie będziesz pewna lądowania
szatano999
2013-01-22 09:30:14
Ocena: 2(glosow:10)-+
dobra!!!...będę jak Tupolew.....pościnam wszystkie brzozy po drodze....a później wryję się swym dziobem....aż poczujesz wibracje po ogon.....i wybuchniesz
szatano999
2013-01-22 09:34:15
Ocena: 0(glosow:10)-+
damy mu...Lech, Jarosław.....z takimi imionami żaden pedofil w sutannie go nie tknie....
szatano999
2013-01-22 09:56:17
Ocena: -1(glosow:7)-+
z niepokalanego poczęcia (czyt. wirtualnego)...tylko syn........wychodzi......MUSI!!!
czarnyjacek3
2013-01-22 04:22:10
Ocena: 13(glosow:19)-+
Ale i pierd*li aż mi fujara zwiędła..Chyba nikt nie chce jej posuwać i stąd jej wywody, w Polsce niż demograficzny ? nic dziwnego,ograniczenie sexu do minimum i czekanie na ducha św. bo matka boska i Józef się nie pukali. Ale o św.Magdalenie zapomniała co się waliła jak domy w Afganistanie -herezja!!
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0