lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 26.01.2013, 00:41:26   przez: jurek1102
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 597  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(175)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Timonvit
2013-01-27 19:43:04
Ocena: 9(glosow:23)-+
Po pierwsze, przed oceną przeczytajcie komentarz do końca. Nie można zabronić człowiekowi na co ma wydawać swoje pieniądze, ktoś chce wydać pół renty na usługi religijne, jego sprawa. Pretensje miejmy raczej do rządzących którzy pakują w Kościoły i Związki wyznaniowe sporą kasę z podatków wszystkich. Polska wolna to polska laicka, w której związki wyznaniowe nie powinny być w żaden sposób faworyzowane (brak podatków za grunty itp.). Ktoś chce żyć w państwie wyznaniowym niech przeprowadzi się do Iranu.

pajakpajak
2013-02-08 22:35:19
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Glapek
2013-01-30 21:38:41
Ocena: -1(glosow:3)-+
Czy ktokolwiek zdaje sobie sprawę skąd wziął się podatek kościelny? Nie macie pojęcia, a komentujecie. Otóż muszę waz zaskoczyć, gdyż podatek kościelny nie jest finansowany z podatków płaconych przez obywateli, lecz wypłacany z funduszu kościelnego. Fundusz kościelny wypłaca pieniądze, które za czasów okupacji komunistycznej ZSRR zostały zabrane w postaci gruntów zabranych KK.

piotrkaw
2013-02-10 23:24:34
Ocena: 0(glosow:0)-+
A KK odziedziczył?.

Pajmen
2013-01-30 17:03:50
Ocena: 0(glosow:4)-+
Każdy płąci na co chce. Wieprzem możecie nazywać się wy, ślęczący przed kompem godzinami / pijący piwsko przed tv na kanapie + rosnący mięsien piwny / gimbazjaliści, którzy myślą że wszystkie rozumy pozjadali. Kościół to jedna z nielicznych, istniejących do dzisiaj "organizacji" która pomaga biednym, oraz która przede wszystkim przyczyniła się do walki z zaborcą. Najpierw zróbcie coś Wy, potem oceniajcie. Po co się podajecie za wierzących, a potem narzekacie że kraj jest związany bliżej z Kościołem? Owsiak pomaga to ok, a Kościół blee. Prosze pamietac ze owsiak za darmo raczej nic by

jurek1102
2013-02-08 22:30:14
Ocena: -1(glosow:1)-+
Kościół pomaga biednym ... Za dużo ćpasz Pajmen

tashunkewitko
2013-01-28 19:42:42
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

jacek.jacek
2013-01-28 18:44:26
Ocena: -6(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

tashunkewitko
2013-01-28 13:01:01
Ocena: 5(glosow:9)-+
LOUBITCH - każdy płacący podatki Polak, czyli praktycznie każdy płaci 1,04% podatku na kościół, czy tego chce czy nie, więc przestań pie...lić.

tashunkewitko
2013-01-28 12:58:27
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

polkowski
2013-01-28 12:19:00
Ocena: -5(glosow:13)-+
mało wam czerwone świnie ? Okradliście naród polski z fabryk uwłaszczając się na nich za darmo a teraz chcecie , żeby jeszcze to co ludzie sami ofiarowują oddawano wam? A może narysujecie Kalisza w jaguarze z takim podpisem .

tashunkewitko
2013-01-28 13:02:43
Ocena: 6(glosow:10)-+
Czy masz również na myśli te "czerwone swinie" z komisji majątkowej?

bierut1
2013-01-28 10:47:53
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

emilos24
2013-01-28 09:15:36
Ocena: 0(glosow:2)-+
,,Nie dawajcie psom tego, co święte, i nie rzucajcie pereł swoich przed wieprze, by ich snadź nie podeptały nogami swymi i obróciwszy się, nie rozszarpały was.'' jaka ironia losu ten cytat to chyba z Biblii nie zebym był jehowy

Michu1945
2013-01-27 23:50:32
Ocena: -4(glosow:4)-+
jurek1102. Może masz te 35 lat, ale umysł 5-latka.

jurek1102
2013-01-28 14:52:48
Ocena: -1(glosow:9)-+
Pewnie za dużo tv TRWAM oglądałem

Michu1945
2013-01-28 19:57:34
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Michu1945
2013-01-28 19:59:26
Ocena: -1(glosow:3)-+
Gdybyś oglądał, byłbyś mądrzejszy. A tak bezmyślnie rozsiewasz dalej farmazony. PS. jeśli się powtórzy komentarz, to z góry przepraszam.

Bezpardonowy666
2013-01-27 22:49:55
Ocena: -4(glosow:18)-+
Przestańmy tuczyć czarne wieprze! Bo nam na kolejną limuzynę dla Kalisza zabraknie! Chłopak i tak już nie dojada, ledwo co 8 posiłków dziennie wpie*dala, a my mamy jeszcze klerowi na bitą śmietanę dawać? Skandal! Czarna mafia się panoszy, a nam Rysio w oczach niknie! Aż spuchł z głodu! I co z innymi w potrzebie? Postkomuszy beton i dupo*ebcy przecież nie wyżywią się sami! Jak tak dalej pójdzie to nawet na lubrykanty Biedroń będzie musiał żebrać!

szatano999
2013-01-27 23:11:24
Ocena: -5(glosow:7)-+
najlepszy koment jaki ostatnio czytałem...+++++++++++

hector1923
2013-01-27 22:45:58
Ocena: 4(glosow:6)-+
Absurd na czasie.

Carone
2013-01-27 21:40:43
Ocena: -1(glosow:9)-+
Jakiś problem macie? Trzeba było ich ku*wa ich nie wybierać. Nie wspierać, nie głosować i koniec, nie byłoby żadnego problemu.

ROBI00000000
2013-01-27 21:14:24
Ocena: -2(glosow:16)-+
Po woli kończą się lata świetności czarnej mafii...Powymierają mochery to i na tacę nie będzie komu dać.

ToRnADo147
2013-01-28 12:21:42
Ocena: 5(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

vector78q
2013-01-27 21:11:19
Ocena: -1(glosow:11)-+
Mówiłem to kiedyś, powiem jeszcze raz. NIE CHODŹCIE DO KOŚCIOŁÓW I NIE DAWAJCIE KASY JAK WAM TO NIE ODPOWIADA. TO NIE JEST KU*WA OBOWIĄZEK!!! Ja nie wierzę i nie narzekam!!!

Timonvit
2013-01-27 19:43:04
Ocena: 9(glosow:23)-+
Po pierwsze, przed oceną przeczytajcie komentarz do końca. Nie można zabronić człowiekowi na co ma wydawać swoje pieniądze, ktoś chce wydać pół renty na usługi religijne, jego sprawa. Pretensje miejmy raczej do rządzących którzy pakują w Kościoły i Związki wyznaniowe sporą kasę z podatków wszystkich. Polska wolna to polska laicka, w której związki wyznaniowe nie powinny być w żaden sposób faworyzowane (brak podatków za grunty itp.). Ktoś chce żyć w państwie wyznaniowym niech przeprowadzi się do Iranu.

riv77
2013-01-27 18:38:22
Ocena: 0(glosow:22)-+
I znowu "piękny" rysunek. Tak czekam kiedy zaczną tutaj atakować polityków, z taką zawziętościa jak atakuja kościół. Ciekawe, chyba nigdy, a płacić na polityków musi każdy inaczej pujdzie siedzieć w więzieniu na kilka lat. Oni ci politycy tak pieknie rozbijają sie nowymi limuzynami na drogach, tak pieknie niszczą i wpedzają w ubustwo tyle rodzin i dzieci, tak pieknie niszczą gospodarke panstwa że aż w kryzysie sobie marszałkowie dali 45 tys. premii. A wszystko to w 100% z naszych pieniędzy.

riv77
2013-01-27 18:42:56
Ocena: -4(glosow:16)-+
A atakuje się niby to rozbuchany kościół na którego nie musisz płacić. I zaraz tutaj wyleci jakiś płatny troll internetowy jak Anti-religion, dziw..ka polityczna która zarabia na każdym sponsorowanym przes swoich panów poście w internecie. Ponoć dobre zarobki z tego są. Tak przynajmniej czytałem. Tylko mnie zastanawia jedno jak ciebie anti nie boli d..pa od tego dawania partiom politycznym.

riv77
2013-01-27 18:48:24
Ocena: -3(glosow:15)-+
Bo tak często praktycznie do kazdego wierzącego sie doczepiac i atakować go pisząc swoje dyrdymały. To jedyne logiczne wytłumaczenie tej twojej zaciekłaści i siły w pisaniu swoich pierdół to jest to że jesteść opłacanym trolem internetowym, może tym razem przez partie "rucha kota" nie sorki "pali kota" tak czy tak, źle to się konczy dla kota.

Anti-Religion
2013-01-27 19:35:05
Ocena: -1(glosow:15)-+
HA HA HA. Mały idioto, w przeciwieństwie do Ciebie ja pracuje na siebie, a nie liczę na mannę z nieba. Twój bełkot pokazuje tylko jak skutecznie trafiają moje komentarze. P.S. Logiczne? Nie masz pojęcia pajacu wioskowy co to jest logika. Pluj dalej jadem, dostarcz mi więcej rozrywki, hahaha.

riv77
2013-01-27 19:48:33
Ocena: 1(glosow:11)-+
Wiesz co anti, jesteś żałosny. Tak żałosny, że nie da sie opisać tego w żadnym języku czy narzeczu który jest, był i będzie na ziemi.

arator
2013-01-27 18:29:23
Ocena: -2(glosow:10)-+
Mozecie myslec co chcecie, ale dam swiadectwo. Od pewnego czasu duzo daje na Kosciol, tace i nie uwierzycie, od zycia dostaje coraz wiecej kasy. Naprawde wiecej zarabiam i przestalo mi brakowac kasy na zycie. POLECAM

Antyprawik
2013-01-27 17:53:19
Ocena: 1(glosow:21)-+
A ja jestem ciekawy ile podatnicy zapłacili za pogrzeb tego arcyfioleta Glempa.

drLOUBITCH
2013-01-27 18:01:13
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Antyprawik
2013-01-27 18:54:08
Ocena: 4(glosow:12)-+
Widać, że jesteś ogarnięty w branży porno. Z jednej strony przykłady katolik wojujący z antyklerykałami i broniący moralności a z drugiej bijący konia erotoman, który zna wszystkich aktorów i zapewne aktorki porno. Hipokryzja domeną katolików!

drLOUBITCH
2013-01-27 19:59:43
Ocena: -3(glosow:17)-+
I napisał to ktoś kto w avatarze umieszcza gwiazdora porno i sam pewnie ma bogatą kolekcję filmów z nim i przy normalnej kobiecie mu nie staje w związku z powyższym trzepie sobie przy filmach. Amen.

Antyprawik
2013-01-27 20:32:57
Ocena: 2(glosow:14)-+
Czemu usunąłeś swój poprzedni komentarz? Wylazło szydło z wora, co? :D Ja tam lubię porno i rucham czasem też. Poza tym nie zarzucam ci tego, że walisz i jesteś obeznany w branży porno, tylko hipokryzję, której źródłem w Polsce jest kler katolicki. PRECZ Z KLEREM!

drLOUBITCH
2013-01-27 21:43:43
Ocena: -3(glosow:15)-+
Powtórzę jeszcze raz, nikt cię nie zmusza do utrzymywania kleru, czy chodzenia do kościoła. Polska to wolny kraj. Siedź w domu i wal konia przed pornosami.

tashunkewitko
2013-01-28 19:29:38
Ocena: 1(glosow:3)-+
Czy ty LOUBITCH nie rozumiesz tak prostej rzeczy, jak utrzymywanie kleru z podatków? Skoro płacę (a płacę) podatki, to JESTEM ZMUSZANY do utrzymywania tej mafii! Taca to kropla w morzu! Nawet ten złodziejski 'fundusz kościelny' to kropla w morzu! Poszukaj i się dowiedz.

neurotyczny_jan
2013-01-27 17:36:16
Ocena: 2(glosow:22)-+
i tak znajdzie się grupa głupców, którzy będą wciskali tym czarnym świniom ostatnie pieniądze i będą ich nosili na rękach.

saviola1
2013-01-27 17:18:12
Ocena: -3(glosow:15)-+
żałosne... dodam tylko ze żenada....

puszka666
2013-01-27 16:59:43
Ocena: 1(glosow:7)-+
Kasa idzie też na pijaków, którzy znęcają się nad rodzinami, na "lewych bezrobotnych", Na zasiłki dla rodzin po 7-10 dzieci (jakby się zabezpieczać nie mogli będąc w kiepskiej sytuacji. Idą też na kształcenie baranów i leni, którzy dostają się na studia (blokując miejsce ambitniejszym)a ledwo do łopaty się nadają i wiele innych rzeczy. Akurat kasa na związki wyznaniowe mnie najmniej drażni.

mrEX9
2013-01-27 16:32:12
Ocena: -1(glosow:11)-+
Każdy robi jak uważa daje to daje, nie to nie. Lecz według mnie kościół nie powinien sie mieszać w politykę itd. powinien znać swe miejsce ;)

GotoToiletXD
2013-01-27 16:09:44
Ocena: -4(glosow:14)-+
Ludzie ogarnijcie się zamiast zajmować się takimi tematami jak syf w parlamencie to zajmujecie się czymś tak bzdurnym jak KK który zaledwie sączy 1,06% budżetu

neurotyczny_jan
2013-01-27 17:57:59
Ocena: -1(glosow:13)-+
o 1.06% za dużo.

tashunkewitko
2013-01-28 19:35:28
Ocena: 2(glosow:2)-+
Wiesz ile dzieci można wyżywić za 5-6 mld. zł. wiesz ile sprzętu medycznego można za to kupić, wiesz ile ulic można za to zbudować i ile naprawić? Centum zdrowia dziecka nie ma kasy! A knury w luksusowych klinikach się leczą... za naszą krwawicę!

kolos24cm
2013-01-30 16:23:03
Ocena: 1(glosow:1)-+
to kler powinien placic za to ze moze sie panoszyc w naszym kraju.

Hanusiak
2013-01-27 15:44:26
Ocena: 5(glosow:15)-+
yhh i znowu jakieś dziecko wrzuca pierdoły, bo mama mu dała 2 złote i kazała wrzucić na tacę...akurat przy niedzieli. Ja muszę oddawać prawie 1/3 wypłaty, żeby utrzymać świnie w rządzie i nikt z tym nic nie zrobi, a ja nie mogę zaprotestować.

martin987
2013-01-27 19:00:12
Ocena: 2(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kulfonus
2013-01-27 22:02:11
Ocena: -2(glosow:4)-+
To chyb a właśnie Ty słowo konkordat znasz z "Faktów"... Ściska Cię w dupie jak ktoś ma lepiej. O jakich luksusach mówisz? ktoś kogokolwiek zmusza do rzucania na tacę? wiesz w jai sposób księżą płacą podatki? gówno wiesz, ale przynajmniej znasz słowo "konkordat", gratuluję.

kuku3
2013-01-27 15:41:53
Ocena: 4(glosow:12)-+
1. Nikt nikogo nie zmusza do dawania pieniedzy dla księdza. 2. Jesli to ktos robi to jego sprawa i pieniadze. 3. A propos podatków i funduszu koscielnego- w RP nie ma czegos takiego jak podatek koscielny (jest on np. w Niemczech), fundusz kościelny został założony przez władze PRL (przypominam ...

kuku3
2013-01-27 15:45:53
Ocena: 1(glosow:9)-+
ustroj panujacy wtedy byl antykoscielny!!!) Pieniadze z funduszu otrzymują WSZYTKIE ZWIAZKI WYZNANIOWE!!! nie tylko Kościół katolicki Fundusz powstał w związku z przejeciem od instytucji koscielnych jego majatku, mial zrekompensowac straty.

hetera
2013-01-27 14:55:23
Ocena: -2(glosow:24)-+
Dla tych którzy widzą tylko jeden punkt: tacę. Nie nie chodzi o nią. Tuczymy kościół na wieeele innych sposobów. Zewsząd dostają pieniądze... także- przymusowo- od tych niewierzących. Was na pewno by cieszyło gdybyście z własnych pieniędzy musieli finansować jakąś inną religię...

dedede66
2013-01-27 15:39:12
Ocena: -5(glosow:19)-+
No i ile tych Twoich pieniedzy na to idzie? Wezcie sie moze ludzie zacznijcie martwic tym, ze utrzymujemy bandziorow w wiezieniach i zlodziei w urzedach? To wam jakos ku.rwa nie przeszkadza, a przynajmniej o tym tak nie huczycie.

hetera
2013-01-27 15:45:42
Ocena: -1(glosow:21)-+
Każda kwota jest zbyt duża. Ty nie musisz płacić za moje przekonania, ja za Twoje- owszem. Każdy ma inne priorytety, może to jest dla mnie większy problem niż "utrzymywanie bandziorów w więzieniach" (jak rozumiem mamy ich wypuścić?). Co do urzędników... nie wiedziałam, że mogę mieć zdanie tylko w jednym temacie... A! Nie! O urzędnikach i ogólnie administracji też mam swoje zdanie i je wypowiadam pod właściwymi absurdami... Jednak mój mózg jest w stanie ogarnąć więcej niż jeden temat. :)

kuku3
2013-01-27 16:01:39
Ocena: -3(glosow:13)-+
Proponuję douczyć się bądź przeczytać ustawę. Bo mimo tego, że jestem katolikiem pieniądze z funduszu otrzymują inne kościoły i związki wyznaniowe nie tylko Kościół katolicki!

dedede66
2013-01-27 16:04:49
Ocena: 0(glosow:12)-+
Porownaj sobie ile Twoich pieniedzy idzie na wiezienia, a ile na fundusz koscielny. Rownie dobrze te pare zlotych mozesz zgubic na ulicy. A bandziorow do roboty zagonic i niech sami na zarcie zarobia. Gwalcic, krasc i zabijac potrafia to i zarobic na siebie tez powinni umiec.

hetera
2013-01-27 16:15:11
Ocena: -3(glosow:19)-+
A czy ktoś baranie gdzieś napisał, że tylko katolicki? I że to tylko o fundusz chodzi? Może Ty, zanim zaczniesz, hm, się wypowiadać, poszukasz jakiś informacji na ten temat? De, jasne, niech na siebie zarabiają, zgadzam się. Ale co to zmienia? To jest inny temat. Tobie to nie przeszkadza, bo to nie wstosunku do Ciebie jest niesprawiedliwe... Skoro tylko 'parę złotych', to na pewno nie będzie przeszkadzać wierzącym, że te dodatkowe 'parę złotych' więcej ściągnie się z ich wypłaty na ICH kościół, opłacanie nauczycieli ICH religii itp.- zostawiając w ten sposób pieniądze niewierzących w spokoju.

dedede66
2013-01-27 16:26:07
Ocena: 0(glosow:14)-+
Zmienia bardzo duzo bo jednak troche bys na tym zaoszczedzila i to nie te pare zlotych na fundusz koscielny, ktorych straty tak naprawde nie odczuwasz. Po co ten szum sie pytam?Ja jakos wole, zeby moje pieniadze szly na Kosciol niz na zapchanie ryja jakiemus mordercy czy innej rzadowej szm@cie na

dedede66
2013-01-27 16:27:32
Ocena: 0(glosow:14)-+
kolejna premie, ale to tylko moje odczucia.

hetera
2013-01-27 16:37:05
Ocena: -1(glosow:17)-+
A ja wolę, żeby moje pieniądze nie szły na mordercę czy na finansowanie czyiś wierzeń ale np na jakieś badania naukowe, czy nawet czyjeś in vitro. Dla Ciebie to szum bo nie Ty musisz finansować ze swojego instytucję czyjejś wiary i indoktrynację (także nieraz własnych) dzieci w szkołach. Dla mnie to ważna sprawa.. ot, różnica priorytetów.

dedede66
2013-01-27 16:55:40
Ocena: -1(glosow:15)-+
No niestety nie mozemy wybierac na co wiekszosc naszych pieniedzy pojdzie i juz nic z tym nie zrobimy. A tak w ogole to po co kotu kaptur na glowe zalozylas?

hetera
2013-01-27 17:16:53
Ocena: -3(glosow:19)-+
Tak ładnie :> Poza tym koty lubią ciepełko ;)

dedede66
2013-01-27 17:40:53
Ocena: 0(glosow:10)-+
Tylko jakis smutny ten Twoj kotek. Wysterylizowany czy co?

hetera
2013-01-27 17:45:18
Ocena: 2(glosow:10)-+
To jest ona- Tard. Ona jest jeszcze mała :)

dedede66
2013-01-27 17:49:31
Ocena: 2(glosow:8)-+
Poczekaj do marca. Zobaczysz jakie Twoja "mala" bedzie odglosy z siebie wydawac:)

hetera
2013-01-27 17:58:34
Ocena: -1(glosow:11)-+
Nie zobaczę, ona nie jest moja ;( Poza tym kotom domowym nie przeszkadza pora roku, zawsze mogą mieć ruje ;)

kulfonus
2013-01-27 22:05:23
Ocena: -1(glosow:3)-+
a dlaczego niby ja mam finansować czyjeś in vitro?

hetera
2013-01-27 23:58:17
Ocena: 1(glosow:7)-+
Czy mi się wydaje czy napisałam "MOJE PIENIĄDZE" wtórny analfabeto?

puszka666
2013-01-28 08:53:38
Ocena: 0(glosow:4)-+
@hetera. Ja chociaż nie chcę też muszę płacić na: Dopłacanie do KRUSu rolnikom (więcej jest rolników niż księży), na pomoce klęskowe (bo ktoś nie chciał wydać kilka złotych na ubezpieczenie), na program typu "Rodzina na swoim" (który w mojej opinii, bardziej wspomaga deweloperów niż młode rodziny), na zasiłki dla nierobów, na leczenie palaczy, pijaków, na zniżki dla rodzin MPK, PKS, PKP. Na czyjeś ulgi podatkowe, na wpłaty unijnej składki, która wraca jako różne dopłaty - niekiedy bezsensowne.

riv77
2013-01-28 10:03:47
Ocena: -1(glosow:5)-+
I ja dorzuce jeszcze jedno do wypowiedzi puszka ale to z mojej strony. Ja wole żeby moje pieniądze szły na kościół niż na in-vitro które według mojej oceny jest podobne do tego co w swych ideologiach wyprawiali hitler i stalin czyli segregacja ludzi. Wole dac na kosciol niż żeby z moich podatków państwo sponsorowało obok in-vitro także aborcje i eutanacje co jest zabujstwem. Dawalo więcej na więźbiów niż na osoby potrzebujące, na żarło politykow i ich bajońskie pensje niż na rozwój gospodarczy państwa. Sponsorowalo wojny i zabijania ludzi, okradało i malwersowało itd. I to wszystko z podatków

riv77
2013-01-28 10:05:44
Ocena: 0(glosow:2)-+
ale ludzie sie tylko doczepiają do tych marnych 2 zl, które ponoć idzie na kk. Zapominając o całym systemie zbrodniczym jakie państwo serwuje z tych własnie naszych podatków

puszka666
2013-01-28 11:14:14
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ja pod względem ideologicznym do in-vitro nic nie mam, Jednak biorąc pod uwagę, że ceny usług medycznych, leków i aparatury są tak zmonopolizowane i wygórowane(a system ich wykorzystania przesiąknięty korupcją - niedawno słyszałem, że taką samą maszynę jeden szpital kupił za ok.17 mln, a inny za 9mln - ciekawe jakiego "mesia" dyrektor dostał w prezencie), to faktycznie, finansowanie zabiegów niepolegających na ratowaniu życia, jest w Naszym niedofinansowanym Państwie kiepskim pomysłem.

hetera
2013-01-28 13:02:17
Ocena: 0(glosow:8)-+
Z pracy rolnika, nauczyciela, lekarza społeczeństwo realnie korzysta... ja korzystam, wy też, każdy. Co daje wiara poza mamieniem? Nic. Nikt nikomu nie powinien kazać finansować czyjegoś ŚWIATOPOGLĄDU. Co innego wiara a co innego społeczeństwo i państwo. Państwo i społeczeństwo finansować mogę bo ono coś rzeczywiście daje... stare bajania nie. Riv, skoro to tylko 2 zł. a w Pl 90% to katolicy to różnicy wam nie zrobi jak koszta poniesiecie wy w ramach DODATKOWEGO podatku, prawda? No chyba, że zacznie się też finansować organizacje ateistyczne z naszych (waszych) podatków... :)

mariom460
2013-01-28 13:23:58
Ocena: -3(glosow:5)-+
Skoro 90% to katolicy to wszystko jest zgodne z zasadami naszej kochanej demokracji. Jakby

hetera
2013-01-28 13:37:30
Ocena: 0(glosow:8)-+
Ale nie w zgodzie z prawem równości które jest zawarte w konstytucji (czyli aktem prawnym który nasze państwo niejako definiuje). Zresztą, gdyby trzeba było płacić dodatkowy procent czy dwa podatku to przypuszczam, że ten procent by dość drastycznie zmalał... bo wszyscy wygodniccy by dostali bodziec :)

mariom460
2013-01-28 16:50:34
Ocena: 0(glosow:4)-+
Zmalałby bo w kraju bieda. Ale w sumie to zrobił bym podział, niech katolicy utrzymują kościół a ateiści państwo:P

puszka666
2013-01-28 17:30:20
Ocena: 1(glosow:3)-+
@hetera. Ale rolnikowi dopłaca się do KRUSu i jego rodzinie (rodzina nic nie produkuje), płacę na zapomogi jak mu plony nie wyjdą (zwykły przedsiębiorca nie może liczyć na zapomogę jak mu się towar nie sprzeda albo zniszczy) moje pieniądze idą na Unię, która daje temu rolnikowi dopłaty, może on jeździć na oleju opałowym (inni ludzie nie). A ostatecznie na sam koniec, płacę jeszcze za jego produkty. Jak kasa z podatków idzie na kościół to kto chce idzie do świątyni i nic już więcej płacić nie musi - Widzisz różnice.

hetera
2013-01-28 17:30:47
Ocena: -1(glosow:7)-+
Wszyscy państwo a katolicy dodatkowo kościół. Chyba, że nie jesteś częścią narodu i się wyprowadzasz do Watykanu... :P :>

mariom460
2013-01-28 18:30:54
Ocena: 2(glosow:4)-+
Czy to, że nie jestem psem oznacza, że z mojej części podatku nie finansuje się schronisk ??:P

riv77
2013-01-28 20:46:01
Ocena: 0(glosow:4)-+
A od kiedy hetero mniejszość jest równa lub więsza niż większość. Mniejszość to mniejszość. I się do tego przyzwyczaj, a nie podskakuj tutaj ze swoją wątłą logiką.

hetera
2013-01-29 11:32:16
Ocena: -1(glosow:7)-+
Riv,egzamin z logiki poszedł mi całkiem nieźle,a tobie?Widać,że nie masz pojęcia o naszym ustroju i aktach prawnych.A podskakujesz i wypiskujesz jakieś brednie. Oczywiście to,czy w Polsce się ich przestrzega to inna sprawa.M, to wypuśćmy je na ulice.Na pewno nie będą Ci na niej przeszkadzać.A nie,jednak schroniska się przydają,chronią społeczeństwo przed watahami głodnych psów..,A kościół?To jest twój światopogląd,wiara więc czemu przeszkadza ci to,że to ty będziesz go finansował a nie 'niewierni'.Czemu się przed tym tak wzbraniasz...bo najwygodniej zwalić na innych "byleby mi było wygodn

riv77
2013-01-29 11:57:05
Ocena: 0(glosow:4)-+
Wiesz co hetera, człowiek inteligentny i szanujący siebie nie wypisywałby takich bzdur jak ty tutaj wypisujesz. Ale czerwona hołota - tak będe o was pisał, bo nie jestem zwolennikiem żadnej propagandy polityki "miłosci"-nie ma żadnej wiedzy i mądrości oprócz pustych sloganów jakie państwo im wbija do ich pustych łbów, przeświadczeni sa tylko o swojej wyjątkowości wbici w swoją próznośc i pyche. Koń z klapkami na oczach ma lepszy światopogląd i szersze horyzonty niż wy lewacy. Wy lewacy macie tylko pustą dume swojego marnego intelektu.

riv77
2013-01-29 12:06:11
Ocena: 0(glosow:4)-+
Ja musze lewaków słuchać w tv chocbym tego nie chciał i musiałem słuchać w szkole pustych frazesów, wicia się w wymyslaniu nowych kłamst przez lewaków. Musze ze swoich pieniędzy sponsorować państwo lewackie i totalitarne, a ty bijesz sie udając wielce pokrzywdzona o 2 złote dla kk które to nikomu nic złego nie robi.A 1/2 swojej pensji dajesz na państwo. Tylko tacy lewacy jak ty świnie moralne i karły inteligencji mają czelnośc jeszcze sie dopominac o równe traktowanie mniejszość. W żadnym normalnym państwie żaden normalny rządzący nie pozwoliłby sobie na to aby mniejszość dyktowała większości.

hetera
2013-01-29 12:13:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

hetera
2013-01-29 12:14:44
Ocena: -1(glosow:7)-+
Jesteś przykładem tego, że te 2 złote robi wiele złego.

hetera
2013-01-29 12:17:05
Ocena: 0(glosow:6)-+
napisałam cech.uje. Administracja to straszne lenie, nie chce im się moda poprawić... mają to zrobić podobno od samego jego początku....

hetera
2013-01-29 12:26:59
Ocena: -1(glosow:7)-+
Oświeć mnie półinteligenta, jakich dokładnie bzdur? Bo twoje komentarze poza laniem wody i trwającym* bełkotem niewiele w sobie zawierają... potrzebuję dodatkowych tłumaczeń.:> Ja nie jestem najmądrzejsza czy wybitnie inteligentna, jednak mnie cech.u.je pytanie i poszukiwanie, ciebie jedynie fanatyzm, ograniczenie i zaściankowość. Wierzysz w to co usłyszysz w "niezmanipulowanych" mediach. Nie wiem, skąd ci się u mnie wziął lewak... Czy ty w ogóle wiesz coś o lewicy (poglądy, cele historia) czy tylko tyle ile ci 'fale radiowe' wsączyły: że to "wróg" i "zuo"?

riv77
2013-01-29 12:43:33
Ocena: 0(glosow:2)-+
"Czy ty w ogóle wiesz coś o lewicy (poglądy, cele historia) czy tylko tyle ile ci 'fale radiowe' wsączyły: że to "wróg" i "zuo"?" No prosze cie, na historii jeszcze tego nie brałaś w gimnazjum? Cele i historia lewicy, pragne ci przypomnieć historie w Polsce przez 50lat po wojnie, to jest historia pogladów i celów lewicy, które do dzisiaj sie nie zmieniły. Lewica broni degeneratów, wszelakiej maści i atakuje kosciół za wszelką cene i tradycje państwa, ty bronisz degeneratów za wszelką cene i tak samo atakujesz kościół i tradycje państwa.

riv77
2013-01-29 12:50:39
Ocena: 0(glosow:2)-+
I ty jeszcze próbujesz mydlić oczy innym osobom że nie jesteś lewicowa, to takie lewicowe, hahaha śmiech na sali. I proszę cie jak masz odgrywać dobrze, osobe dorosłą to pisz "Zło" a nie "zuo", bo przynajmniej nie zdradzisz się że chodzisz do gimnazjum. Nauczyła się paru linijek z książki od WOS-u i odgrywa wielce oświeconą i wielce dorosłą. No poprostu śmiech na sali. A jeszcze jak się nie brało lekcji historii o komuniźmie to trzeba popatrzyć na państwo korea północna, tak pieknie rzadzi tam ich lewica, ąż łezka się kręci[ironia], co nie?

hetera
2013-01-29 13:15:27
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

hetera
2013-01-29 13:26:47
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

mariom460
2013-01-29 13:33:52
Ocena: 1(glosow:3)-+
Psy mogłyby być wyłapywane i neutralizowane, problem z głowy:P. Hetera mamy demokrację więc większość decyduję za nas, mi też nie pasuje utrzymywanie złodziei w rządzie ale muszę. Napisz co według Ciebie by było jeśli każdy decydowałby na co idą jego podatki. :)

hetera
2013-01-29 13:36:56
Ocena: -1(glosow:7)-+
Jeśli jeszcze raz zniknie mi komentarz za yebane ce.ch.u.j.e to sklecę laleczkę voodoo i wbiję adminowi szpilę w wątrobę, kolana i prącie. :P Więc, ostatni raz. Znowu lanie wody. Ponownie brak faktów. Dalej nie mam przykładów moich bredni. Ja się ciebie pytałam. Więc powiedz mi, poza bełkotem o odmieńcach i "ataku na kościół", jaki program polityczno- społeczny ma lewica? Gdzie powstała i kiedy? Dlaczego kojarzona jest z komunizmem? Tam w 1 usuniętym komentarzu pisałam jeszcze coś o tobie jako trollu :)

hetera
2013-01-29 13:42:44
Ocena: -1(glosow:7)-+
Mariom, poczytaj sobie o demokracji bo masz chyba jej jakieś dziwne pojęcie. Poza tym nie odpowiedziałeś na pytanie? Dlaczego nie podoba Ci się utrzymywanie związków wyznaniowych z pieniędzy ich wiernych a nie wszystkich? Twoje? twoje- to utrzymuj(no chyba, że włączymy też do tego 'związki ateistyczne' :P). Czemu muszą wszyscy? Wiesz, że gdyby nie finansowano kościołów (nie chodzi tu tylko o fundusz) to pieniądze te można by przeznaczyć na fundusz zdrowia i w ciągu 10-15 lat można by całkowicie spłacić zadłużenie szpitali?

puszka666
2013-01-29 14:22:49
Ocena: 2(glosow:2)-+
@hetera.Teraz to dowaliłaś,jaka propagandowa gazetka podsunęła Tobie te wyliczenia o 10-15 latach na spłatę zadłużenia szpitali?Wolę,żeby nierobów,meneli i innych degeneratów z całymi rodzinami wyrzucali na bruk,bo woleli browarów wypić niż opłaty zrobić.To są właśnie darmozjady na które idzie masa kasy w Polsce.Siedzą na zasiłkach, generują długi, które spłacają inni, leczą się za czyjeś składki.Wolę,żeby już ksiądz,rabin czy inny dostał kasę raz w miesiącu i emeryturę na starość, niż wcześniej opisane ścierwo.Kapłan służy przynajmniej wierzącej części społ. a tamci tylko szkodzą ogółowi

hetera
2013-01-29 14:38:01
Ocena: -1(glosow:7)-+
To mu dawaj na tacę-twoje. Ale od mojego łapy precz, tym nie spłacaj swoich religijnych darmozjadów. Zadłużenie szpitali to 10 mld. Fundusz kościelny 94 miliony 373 tysiące, dolicz do tego jeszcze zwolnienia z podatków (niektórych), religię w szkołach, pensje dla różnych kapelanów i klechów zatrudnianych np. przez szpitale i parę pomniejszych... Choć oczywiście zarządzanie szpitalami musiałyby przejąć osoby wyspecjalizowane a nie pociotki i koleżkowie żeby nie generowały dalszych niepotrzebnych długów.Dalej nie masz dla mnie żadnych faktów?

puszka666
2013-01-29 14:40:11
Ocena: 1(glosow:3)-+
Wiem, że to poza dyskusją ale właśnie sprawdziłem kanał, który polecasz - "świadomyrozwój". Pełno tam filmików motywacyjnych z cyklu: "Przeznaczone tylko dla ludzi podatnych na sugestie", można zrozumieć jak ktoś zdołał wpoić Tobie takie przekonania, które ciężko jest tobie nawet argumentować. Jest tam nawet film "Jak odnaleźć swoją pasję" - czy wszystko trzeba tak tobie wpajać, poprzez subiektywne filmy z jutuba?

hetera
2013-01-29 14:40:18
Ocena: 0(glosow:6)-+
Przepraszam, pomyliłam loginy :> Ostatnie pytanie nieważne :)

hetera
2013-01-29 14:46:43
Ocena: -2(glosow:6)-+
Wydawało mi się, że mam tam link do filmiku "najbardziej niesamowity fakt o wszechświecie" (nie wiedziałam nawet że jest na jakimś "kanale') ale widocznie mi się tylko wydawało... nie, nie wydawało się, sprawdziłam, nadal tam jest. :) No chyba, że ty próbujesz manipulować faktami żeby mnie zdeprecjonować, umniejszyć, zrobić ze mnie półgłówka bądź obrazić... :>

puszka666
2013-01-29 15:02:54
Ocena: 0(glosow:2)-+
Wybacz. błędna interpretacja z mojej strony.

hetera
2013-01-29 15:04:56
Ocena: 0(glosow:4)-+
Nie ma problemu, każdemu się może zdarzyć :)

mariom460
2013-01-29 15:26:30
Ocena: 0(glosow:2)-+
hetera mogę się mylić bo mam umysł ścisły :P Już odpowiadam, chodzi o zasady, albo wszyscy mogą wybierać na co chcą płacić, albo nikt. Według Ciebie gdy wybory wygrywa PO to Ci co byli za innymi partiami nie powinni płacić podatków?

hetera
2013-01-29 15:32:06
Ocena: -1(glosow:5)-+
Czy ty rozumiesz? Społeczeństwo i państwo, jeden naród = podatki na jego utrzymanie. Kościół- instytucja nie państwowa, czyjaś wiara, czyść światopogląd, czyjś problem z utrzymaniem. To NIE JEST część instytucji państwowych które ja jako obywatel mam obowiązek utrzymywać. To POZARZĄDOWA instytucja czyjejś wiary, przekonań. Sam sobie płać za własne przekonania. Ja muszę sama swoje finansować, a jakbym ciebie do tego zmuszała to by ci żyłka ze złości pękła.

puszka666
2013-01-29 15:43:54
Ocena: 2(glosow:2)-+
Fundusz kościelny +- 95mln, zadłużenie szpitali +- 10mld, chyba mówimy o 100 - 150 latach (nie uwzględniając z jednej strony tego, że zadłużenie wzrasta, poprzez monopol ustalania wygórowanych cen za usługi medyczne, leki i sprzęt med., z drugiej pozostałych pośrednich kosztów przywilejów kościoła). Tak czy inaczej kalkulacja pokazuje, że kościół nie kosztuje tyle co można ukradkiem rzucić jako hasło propagandowe.

mariom460
2013-01-29 16:00:45
Ocena: -1(glosow:3)-+
Wiem doskonale co masz na myśli, ale ja ten problem chce Ci przedstawić po ludzku a nie tak jak w podręcznikowej definicji. Skoro podatkami mamy utrzymać państwo. Mimo, że płacimy podatki, w Polsce w 2012 r upadło ponad 900 przedsiębiorstw, mamy dziurawe drogi, łapanki fotoradarów, ale za to politycy których wybraliśmy przyznają sobie premię, latają samolocikami i jednym słowem bawią się w najlepsze! I za to mamy płacić? A na kościół nic? Jakby Caritas biedaków nie wspomagał to pewnie odsetek by zamarzł. Kościół to dla wielu ludzi jedyna nadzieja, są okradani, cierpią ale dzięki niemu mają w

mariom460
2013-01-29 16:02:12
Ocena: -1(glosow:3)-+
swych sercach promyk nadziei.

puszka666
2013-01-29 16:04:22
Ocena: 1(glosow:1)-+
Krótko mówiąc,żyjemy w kraju(jakich wiele),gdzie znaczna część zarobków kilkunastu mln obywateli musi wystarczyć na finansowanie życia kilkudziesięciu milionom.Są wydatki większe i mniejsze,ale tak funkcjonuje państwo.Zgoda, jeżeli ktoś mi powie,likwidujemy fundusz kościelny,zamiast tego damy ulgi na produkty wyprodukowane w Polsce i zwiększymy cło na importowane,co nakręci gospodarkę,spowoduje wzrost zatrudnienia,zarobków i dochodów państwa(albo inny rzeczowy pomysł)-zgodę ma 100% z mojej strony.Ale jak słyszę zabrać klerowi bo to tłuste świnie i pedały

hetera
2013-01-29 16:06:12
Ocena: -1(glosow:5)-+
Racja, mea culpa, zjadłam jedno zero :D Więc dobra nie spłacimy :) Ale powiedz mi dlaczego nie możecie sami go utrzymywać? To wasza wiara i jej kościół. Dlaczego nas tym obciążacie? Bo wam ma być wygodnie? Bo nie widzicie dalej niż czubek własnego nosa? To nie jest część państwa. Ja tego nie powinnam utrzymywać, nawet jeżeli byłby to grosz rocznie. Wy innych społeczności nie chcielibyście utrzymywać. Państwo jest świeckie, nie ma powodu by finansować kościoły, które się w nim nie zawierają. Chyba, że na zasadzie dodatkowego podatku za wiarę.

puszka666
2013-01-29 16:07:08
Ocena: 1(glosow:1)-+
... lepiej zająć się legalizacją zioła i związków homoseksualnych (od razu mówię, że nic do nich nie mam - ale dyskusja dotyczy finansów) albo innymi bzdetami to ktoś taki nie będzie miał mojej aprobaty

hetera
2013-01-29 16:10:29
Ocena: 0(glosow:6)-+
Mariom, kościół NAPRAWDĘ jest w stanie się sam utrzymać. Wcale nie potrzebuje pieniędzy z podatków. Zresztą ja jestem za tym, żeby wprowadzić podatek na wzór niemiecki. Dodatkowy 1% dla wierzących, żeby mogli pomóc swojej wspólnocie. Po prostu uważam, że to wierni danego wyznania powinni utrzymywać swój kościół. Ja bym zaś chciała przeznaczyć ten jeden dodatkowy procent na rozwój nauki w Polsce. ;)

mariom460
2013-01-29 16:11:45
Ocena: -1(glosow:1)-+
Kto wam każe?

hetera
2013-01-29 16:13:39
Ocena: 0(glosow:6)-+
P, ja się wypowiadam na ten temat bo tego dotyczy absurd (i mnie też to bardziej dotyka). Nie znaczy to, że to jest jedyna zmiana której bym sobie życzyła. Jest to raczej jedna z tych mniejszych i mniej ważnych (dla mnie ważnych głównie symbolicznie).

puszka666
2013-01-29 16:15:22
Ocena: 3(glosow:3)-+
Dodam, że nie jestem osobą wierzącą. nie jestem jednak również hipokrytą, który nie widzi kraju rozkradzionego w latach minionego ustroju, gdzie nikt nie próbuje odebrać tego co się wtedy uprzywilejowane grupy nakradły (to nie Państwo powinno płacić odszkodowania za kamienice itp. zabrane przez ludzi wykorzystujących władzę - to pewne, że ówczesna elita i ich potomkowie śpią dziś na kasie), poza tym są zomowcy, prokuratorzy i wielu innych z wysokimi emeryturami. Politycy od 20 lat tworzą stanowiska dla znajomych, rodzin i dla siebie. A ja mam się czepiać księży

hetera
2013-01-29 16:24:21
Ocena: 0(glosow:2)-+
Ja się z Tobą zgadzam :) Nepotyzm i kolesiostwo strasznie mnie drażni. Z chęcią bym przetrzebiła urzędy, bo siedzą tam (w dużej mierze) skoligaceni, leniwi idioci zamiast osób wykształconych w danej dziedzinie. Później mamy na utrzymaniu pięciu "niezbędnych" pracowników zamiast jednego.

mariom460
2013-01-29 16:29:14
Ocena: 0(glosow:2)-+
Nauka się wręcz opóźnia, chcą zrobić z nas matołów:) Przy naszym rządzie twój procent podatku byłby przeznaczony na nagrodę dla ministra edukacji. A z równaniami kwadratowymi młodzież będzie się stykać za niedługo na studiach.... technicznych.

hetera
2013-01-29 17:14:30
Ocena: 0(glosow:2)-+
Tak wiem, ale żeby wprowadzić takie zmiany w podatkach, i tak musiałby się zmienić rząd. Może przy nowym dostał by tylko połowę z tego 1%? ;) Nie tylko gospodarczo ale i naukowo w naszym państwie nic się nie dzieje... w ogóle jest tak chyba w każdej dziedzinie.

puszka666
2013-01-29 18:55:53
Ocena: 2(glosow:2)-+
Jak czytam niektóre fora internetowe rozwala mnie właśnie to,że młodzi ludzie często chętnie udzielają się w kwestiach politycznych,jednak w zupełnie błahych tematach. Żyjemy w kraju z upadającą gospodarką,przestępcami na wolności bo nie ma więzień, w którym masa kasy wycieka,bo w prawie są luki (celowe,"pod kogoś" lub wynikające z niekompetencji).A jak ktoś zrobi przekręt na miliony złotych to prawdopodobnie dostanie kilka lat w zawiasach (dla przykładu w Stanach taki Madoff dostaje dożywocie). Z jednej strony cieszy fakt, że społeczeństwo zaczyna dostrzegać problemy,szkoda,że te li

riv77
2013-01-29 19:35:02
Ocena: 1(glosow:3)-+
Dobra hetera idąc twoim tokiem rozumowania je nie chce aby rząd z moich podatków fianasował instytucje pozarządowe które działają wbrew mojemu światopogladowi. To nie jest tak jak wy piszecie że jest tylko państwo i kościół, ale są także inne świeckie instytucje które dostają z budżetu na swoja dzialalną a ich ideologia np. jest dla mnie b niedobra. Wiec ja nie chce płacić na nie. Więc bardzo się oburzam jak ktoś pisze że katolicy powinni płacić na kościół i panstwo a ateisci tylko na państwo. To nie jest równosć o którą tak walczysz.

riv77
2013-01-29 19:39:42
Ocena: 1(glosow:3)-+
To tak jak kiedyś buntowali sie z maturami. Jak było że osoby które były ścisłe musiały zdawać Polski bo no przeciez potrzebny do życia w Polsce, a humaniści nie musiali zdawać matematyki która jest potrzebna nie tylko do życia w Polsce to było ok. ale jak dano obowiązkową mature z matematy podniusł sie larum nie zadowolenia humanistycznych dzieci. Analogiczna sytuacja co nie? Więc jak katolicy musza płacić na organizacje które im sie nie podobają i działania rzadu które im się nie podobają i nie mogą się buntowac to jest ok,ale

riv77
2013-01-29 19:45:02
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

riv77
2013-01-29 19:51:22
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

riv77
2013-01-29 19:53:17
Ocena: 1(glosow:3)-+
jak ateista nie chce płacic na jedną organizacje i to groszy, która sprzeciwia sie zabijaniu i złym rzeczom to odrazu robi o to że musi płacić, a nie chce, harmider pokrzywdzonego czlowieka i katolicy muszą go rozumieć wpólczuc i popierać? Gdzie tutaj jest równośc kiedy ateista nie wspiera i nie rozumie katolika kiedy katolik mówi że nie chce finansowac czegos co jest w jego odbiorze złem. Wiec jeżeli szczycisz się logika to gdzie tutaj widzisz logike w postepowaniu ateistów? I gdzie widzisz tutaj równość o którą tak bardzo walczysz?

numa
2013-01-27 13:18:04
Ocena: -14(glosow:26)-+
Palikociarnia.

thakanori11
2013-01-27 13:25:38
Ocena: 1(glosow:17)-+
buahahaha tatę poznałeś na zdjęciu??

Anti-Religion
2013-01-27 13:27:47
Ocena: -3(glosow:13)-+
Głupek. :-)

hrymr
2013-01-27 13:44:47
Ocena: -7(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora

neurotyczny_jan
2013-01-27 17:41:18
Ocena: -5(glosow:7)-+
@numa czy ty masz jakąś fobię związaną z tą partią?

ANALNY_LOWCA
2013-01-27 17:44:24
Ocena: 2(glosow:10)-+
PISowska hołota

drLOUBITCH
2013-01-27 12:56:18
Ocena: 6(glosow:42)-+
Najgłośniej krzyczą ci, co w życiu złotówki na tacę nie dali. Ot, taka prawda.

LEWY_FTF
2013-01-27 13:02:11
Ocena: 1(glosow:17)-+
Mi się wydaje, że te ciągłe posty na kler wrzucają niespełnieni księża i starzy ministranci, którzy mają złe wspomnienia

Anti-Religion
2013-01-27 13:11:41
Ocena: 0(glosow:26)-+
Toś się popisał doktorku, argument faktycznie nie do obalenia. To co, mam przestać już "krzyczeć" bo nie daję tłustym rabom pieniędzy? P.S. Krzyk gwałconych dzieci i uciszanych przez czarną hołotę też w to zaliczasz?

szatano999
2013-01-27 13:13:43
Ocena: -1(glosow:15)-+
a skąd się wzięły te ZŁE WSPOMNIENIA....tych ministrantów???....z tego że widzieli jak żyją księża, jakie to świnie goniące tylko za kasą i mający wszystkich w d***...tak właśnie...wielu ministrantów widziało PRAWDĘ...ja takim byłem...i dlatego religia nie jest dla mnie żadnym sacrum tylko BIZNESEM

Anti-Religion
2013-01-27 13:14:26
Ocena: 0(glosow:14)-+
LEWY_FTF - a może ludzie otwarci i czerpiący wiedzę z każdego źródła, a nie wierzący bezgranicznie we wszystko co im się pod nos podstawi? Gdzie wasza wolna wola? Czy w katolicyzmie to zwykły frazes?

LEWY_FTF
2013-01-27 13:18:15
Ocena: -2(glosow:8)-+
Anti-Religion widzę kolego, że nie rozróżniasz wiary od ślepego posłuszeństwa. A dwa nie chodzi mi o księży bo jak już pisałem jest to legalna mafia chodzi mi o religię samą w sobie

Anti-Religion
2013-01-27 13:23:13
Ocena: 0(glosow:12)-+
LEWY_FTF - to Ty nie łapiesz co się do Ciebie mówi, skoro przyrównujesz mnie do byłego ministranta. Poza tym ja dobrze wiem czym jest wiara a czym religia i nie ma ona nic wspólnego z wiarą jak Tobie się wydaje. Wierzyć można bez tej otoczki i wymysłów które serwuje między innymi kk.

davidstar
2013-01-27 13:33:45
Ocena: -4(glosow:14)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

davidstar
2013-01-27 13:35:17
Ocena: -6(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Anti-Religion
2013-01-27 13:42:24
Ocena: -3(glosow:13)-+
davidstar - kolejny błyskotliwy. Skończyłeś już, bo zaczynasz przynudzać i ziewam? Jeszcze durniu nie zauważyłeś że te przezwiska możesz zostawić na co dzień w domu, bo po mnie to spływa jak po kaczce? :-)

Anti-Religion
2013-01-27 13:44:58
Ocena: -3(glosow:11)-+
davidstar - "Na pohybel ku*wa CZARNYM I CZERWONYM !" A żółtym i zielonym też?? To może jeszcze niebieskim i różowym! Aha, i tym w kropeczki i w paski, hahaha. Imbecyl. Kolor sam sobie wybierz. :D

davidstar
2013-01-27 13:53:21
Ocena: 1(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

wommak
2013-01-27 14:07:28
Ocena: -6(glosow:8)-+
Na pedofilii nierządnicy nie daje się kasy... Kłaniajcie sie szatanowi dalej. Jazda minusować zaplute katole.

drLOUBITCH
2013-01-27 14:26:36
Ocena: -2(glosow:12)-+
Ach, jakaż tu dyskusja rozgorzała. A ja taki nieuczesany! Dodam tylko, że po liczbie minusów stwierdzam, że uderzyłem co niektórych w najczulszy punkt. Prawda w oczy kole.

hetera
2013-01-27 14:39:23
Ocena: -2(glosow:16)-+
Nie trzeba dawać na tacę żeby dawać na kościół. Fundusze kościelne, religia w szkołach, kościoły podłączone do elektrycznych sieci miejskich.... Może nie uderzyłeś w czuły punk tylko po prostu, przepraszam, pieprzysz. :)

drLOUBITCH
2013-01-27 14:43:31
Ocena: -2(glosow:10)-+
Heterka, oj tam, oj tam:)

freedom80
2013-01-27 15:17:33
Ocena: 2(glosow:16)-+
hetera - zgadzam się z Tobą. Bulwersujące jest to że moje podatki idą na fundusz kościelny, gdzie od 20 lat w kosciele nie bylam i nie będe. Niech wierni płacą sami na swój kościół i nikt nikomu nie będzie nic wypominał.

neurotyczny_jan
2013-01-27 17:48:25
Ocena: -1(glosow:9)-+
@freedom80 sprawę załatwi podatek za wiarę i wtedy okaże się ilu jest prawdziwie wierzących a ilu farbowanych. no i z tym podatkiem zabrać czarnym wszystkie dodatki i ulgi. niech sami się troszczą o kasę.

zgiera76
2013-01-28 13:07:16
Ocena: 2(glosow:2)-+
Myślisz że jak Sam nie dajesz to z twoich podatków nie dostają?

thakanori11
2013-01-27 12:53:34
Ocena: -1(glosow:9)-+
na stos z nimi, tak jak kiedyś traktowali "niewiernych".

davidstar
2013-01-27 12:13:52
Ocena: -2(glosow:12)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Prawicowa_menda
2013-01-27 12:10:57
Ocena: -7(glosow:17)-+
Won z lewacką propagandą!!! Ci ludzie to wysłannicy boga, całe swoje życie poświęcają na próby nawrócenia bezbożnych śmieci, więc należy chyba im się jakaś pomoc finansowa.

Anti-Religion
2013-01-27 12:56:45
Ocena: -3(glosow:11)-+
Gwałcąc dzieci i zastraszając je potem to też pewnie próba nawrócenia, co?

Anti-Religion
2013-01-27 12:59:29
Ocena: -3(glosow:9)-+
P.S. Zabawne jest że wy durnowaci katole myślicie, że jak ktoś nie wierzy w te wasze bzdurne bajki które wciska wam kler, to już niewierzący. To przypominam Ci ośle że wiara i wasz g@wniaty kk to dwie odmienne rzeczy. Kler ma tylko jednego Boga, Boga mamony.

LEWY_FTF
2013-01-27 12:59:32
Ocena: -1(glosow:9)-+
Krucjaty też uważali za czyn wiary a zwyczajnie mordowali ludzi tylko dlatego, że byli innego wyznania

Margus
2013-01-27 12:10:39
Ocena: 1(glosow:11)-+
"LEWY_FTF Przypominam, że nie ma obowiązku dawania kasy dla księdza to jest tylko i wyłącznie wasza podkreślam wasza dobra wola. Ja nie daje ani złotówki i nie interesuje mnie to co ktoś robi ze swoimi pieniędzmi" To poczytaj o tym ile z twoich podatków oddaje im kochany rząd.

LEWY_FTF
2013-01-27 11:47:25
Ocena: 2(glosow:20)-+
Przypominam, że nie ma obowiązku dawania kasy dla księdza to jest tylko i wyłącznie wasza podkreślam wasza dobra wola. Ja nie daje ani złotówki i nie interesuje mnie to co ktoś robi ze swoimi pieniędzmi

porcupine
2013-01-27 12:06:44
Ocena: 3(glosow:13)-+
A myślisz, że skąd się bierze te 1,5 miliarda złotych dla Kościoła rocznie? A ich nieopodatkowane dochody wynoszą drugie tyle.

mariom460
2013-01-27 12:15:18
Ocena: -1(glosow:15)-+
Jak coś to ok 90 milionów czyli jakieś 3 promile budżetu państwa. Straszne co roku dorzucamy około 3 zł do funduszu kościelnego!!!!! To prawie 2 razy więcej niż do samolotowych wypraw premiera!!!! Jurek i spóła są chyba z Radomia:)

porcupine
2013-01-27 12:25:20
Ocena: 4(glosow:14)-+
Łżesz. Tyle to wynosi sam fundusz kościelny! Dolicz do tego jeszcze opłaty na "naukę" religii w szkołach (ponad miliard złotych), pensje kapelanów - do tego jeszcze niebywałe ulgi podatkowe, dotacje i inne.

mariom460
2013-01-27 12:28:30
Ocena: -3(glosow:13)-+
Ale jesteś mądra! Zamknijmy też szkoły bo idzie na nie dużo kasy i nauczyciele zarabiają! Skoro ksiądz wykonuje jakiś zawód to musi mieć za to kasę jak każdy inny człowiek.

LEWY_FTF
2013-01-27 12:35:58
Ocena: -1(glosow:11)-+
Jestem osobą wierzącą choć nie lubię księży bo dla mnie to zwykła mafia. Teraz plujecie na kościół ale jak urodzi wam się dziecko to pierwsi będziecie w kolejce pieniądze wciskać za chrzest.

Anti-Religion
2013-01-27 13:05:31
Ocena: 1(glosow:11)-+
mariom460 - to niech kościół opłaca katechetów i księży, a nie państwo. To w ich interesie leży i dlaczego ma być z naszych podatków płacone?

kuku3
2013-01-27 18:09:40
Ocena: -1(glosow:7)-+
Czy wy wiecie czym są prawa człowieka??? Nauka religii w szkole i opieka duszpasterska w postaci kapelanów własnie zaliczane są do tychże praw. Jestem obywatelem tego kraju, płace podatki i chce aby byla religia w szkole.

mariom460
2013-01-27 22:52:20
Ocena: -2(glosow:2)-+
Anti-Religion uczą religii nasze dzieci więc to nasza sprawa.

LEWY_FTF
2013-01-27 11:43:12
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

pitbull33
2013-01-27 11:39:38
Ocena: 0(glosow:16)-+
A ja jak co tydzień dołożyłem dyszkę na ofiarę, moja kasa i Palikotki nie będą mi mówic komu ją mogę dawać a komu nie

thakanori11
2013-01-27 13:17:53
Ocena: 2(glosow:8)-+
jak masz ojca księdza to i tak wszystko zostaje w rodzinie

kolos24cm
2013-01-30 16:24:46
Ocena: 0(glosow:0)-+
gin ciemny czlowieku

ferdal
2013-01-26 16:14:57
Ocena: -4(glosow:30)-+
Zaprowadźmy je wszystkie do rzeźni.

jurek1102
2013-01-26 16:35:14
Ocena: -6(glosow:26)-+
To zaraza więc lepiej spalić i zakopać

isiasia
2013-01-26 06:33:07
Ocena: -2(glosow:40)-+
Ode mnie nigdy nic nie dostaną...chyba że kopa w dupę

jurek1102
2013-01-26 14:26:18
Ocena: -1(glosow:25)-+
Patrząc jak się posypały minusy mam wrażenie że na plebanii wiochę odpalili i bronią swych interesów :)

isiasia
2013-01-26 16:13:03
Ocena: 0(glosow:20)-+
No właśnie zauważyłam....ministranci mają radochę

ANALNY_LOWCA
2013-01-26 00:54:44
Ocena: 0(glosow:22)-+
Skrzyżowanie Rydzyka z Maciorewiczem

jurek1102
2013-01-26 00:58:22
Ocena: -5(glosow:23)-+
A ogonek ?

neurotyczny_jan
2013-01-27 20:22:48
Ocena: -1(glosow:1)-+
a ogonek to po Yarku.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Bo padało...
  •  Mieszkasz w Polsce, obowiązuje cię polskie prawo!
  •  Prorok mówi to co wie ...
  •  Kibice krótko...
główna
Dodano: 31.07.2018, 20:59:41   przez: thomaass
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 106Skomentuj (12) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0