"Społeczeństwo nie może fundować słodkiego życia jałowym związkom osób"
Ukryj komentarze(271)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Łowca
puszka666
2013-01-31 19:36:44
Ocena: 15(glosow:25)-+
Homseksualizm był, jest i będzie. Nie mam nic do homoseksualistów ale w tym biednym kraju są poważniejsze problemy niż ich związki. Masa młodych par (heteroseksualnych) nie decyduje się na dzieci ponieważ ich na to nie stać. Pomimo tolerancji uważam, że na razie nie powinno się zrównywać prawa związków homos. ponieważ jeśli już ktoś ma dostać np. dopłatę do kredytu wolę żeby był to związek, który zapewni ciągłość naszemu Narodowi. Najpierw dogońmy zachód ekonomicznie później zajmijmy się światopoglądami.
neurotyczny_jan
2013-02-09 19:10:23
Ocena: 1(glosow:5)-+
afera rozporkowa wisi w powietrzu. będzie skandal.
Bezpardonowy666
2013-02-03 21:31:59
Ocena: 5(glosow:11)-+
No i bardzo dobrze. Lepsza pani profesor, 60-letnia cnotka-purytanka z pajęczynami w piźd*ie, niż hordy gnijących od HIV pe*ałów, wymachujących półd*pkami na paradach pod tęczową szmatą.
schirin123
2013-02-03 15:52:16
Ocena: 2(glosow:2)-+
strzelać to tałatajstwo
mckrzysiek007
2013-02-03 01:53:32
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
idler73
2013-02-02 09:18:55
Ocena: 4(glosow:4)-+
Oczywiście, nie należy rozdmuchiwać tematu. Jestem lewicowcem z przekonania i od wielu lat. Uważam jednak, że popadamy w paranoje, mam obawy, że damy im palec, a wkrótce zażądają ręki. Polska ma dużo większe problemy, a związki homoseksualne, no cóż, uważam, że to próba odwrucenia uwagi od prawdziwych problemów.
jurek1102
2013-02-04 01:29:22
Ocena: -2(glosow:8)-+
ten komentarz też
ANALNY_LOWCA
2013-02-04 07:20:57
Ocena: -1(glosow:5)-+
Don47 to nawet do pedała pasi :D
ferdal
2013-02-04 08:45:05
Ocena: -3(glosow:3)-+
Odezwało się piuarowe ścierwo.
mckrzysiek007
2013-02-03 02:02:03
Ocena: 1(glosow:5)-+
Dlatego że to cioty. Chcą być razem proszę bardzo, nikt im nie broni, ale nie muszą ogłaszać tego światu.
Kamyk0123
2013-02-01 02:12:28
Ocena: 0(glosow:18)-+
Zanim cokolwiek napiszesz o wypowiedzi Pawłowicz, weź lampę, chwyć wtyczkę i przytknij do innej wtyczki, jeżeli lampa zaświeci zamknę mordę, ale nie zaświeci. Tak też jest w przyrodzie. Geje i lesbijki niech sobie są, ale moim zdaniem nie powinni mieć takich samych praw jak heteroseksualne pary. Nie wszystko co z zachodu jest fajne. Tyle na temat. PEACE!
PROFESOR70
2013-01-31 23:56:37
Ocena: 4(glosow:8)-+
Wrzucaja bo jest wolnosc slowa i tyle w temacie
PROFESOR70
2013-01-31 23:51:44
Ocena: 0(glosow:4)-+
Tak tepej paly jak riv77 w zyciu nie czytalem . Czlowieku ogarnij sie
PROFESOR70
2013-01-31 23:49:28
Ocena: 1(glosow:3)-+
Tak tepej paly jak riv77 w zyciu nie czytalem . Czlowieku ogarnij sie
PROFESOR70
2013-01-31 23:30:09
Ocena: -4(glosow:10)-+
Kryska Palcowka i Jareczek Szarpichujek i oni kurw..... sa niby normalni tak ?
ANALNY_LOWCA
2013-01-31 21:36:16
Ocena: -3(glosow:23)-+
On się tak nauczył bo za często Rydzyk mu łapę podstawiał a kobiety to on cmoka tak z rozpędu
kawalrafala
2013-01-31 22:14:36
Ocena: 0(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora
jurek1102
2013-02-01 00:15:00
Ocena: -4(glosow:12)-+
On nie tylko kobiety po rękach całuje . Nie żałujmy mu. Seksu w życiu nie zaznał to niech ludziom łapy chociaż poliże
kawalrafala
2013-02-01 15:17:55
Ocena: 1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora
szulcik
2013-01-31 21:30:53
Ocena: 3(glosow:15)-+
Nie popieram Peło Nie popieram Pisów ,ale stanowczy sprzeciw ,który przedstawiła sprawie zwiazków dewiantów * PEDAŁÓW* POPIERAM !!!! I jezeli bedzie sie opowiadac dalej w tej sprawie w taki ,a nie inny sposób bede ów wypowiedz popierał i Kobietę * choć nie za piękną* ...
pablos6
2013-01-31 20:50:48
Ocena: 0(glosow:22)-+
Ja pier.. co za typ wchodzi do sklepu i zaraz wychodzi bo zobaczył badziew za ladą z którym nie chciałby mieszkać. Ta kobieta jest od uchwalania prawa w Sejmie (tak jak sprzedawczyni od sprzedawania towarów) i z tej roli jakoś się wywiązuje, blokując m.in chorą ustawę o związkach partnerskich dla pedałów.
ANALNY_LOWCA
2013-01-31 19:55:45
Ocena: -4(glosow:18)-+
Na tym foto to same dziewice widzę . I stwierdzam że to jest przypadek w którym uroda idzie w parze z intelektem :D
Wera27
2013-01-31 20:41:01
Ocena: 1(glosow:11)-+
Też tak sądzę normablum.Myślę,że jest po prostu samotna i niewyżyta seksualnie dlatego zazdrości innym,że się kochają i mają kogoś bliskiego.Wyśmiewa się z wyglądu Anny Grodzkiej,a sama delikatnie mówiąc ani wyglądem,ani inteligencją i kulturą osobistą nie grzeszy.
pierwotniak79
2013-01-31 21:02:49
Ocena: 5(glosow:11)-+
Musi być u cb kiepsko z logiką skoro każdy kto nie jest homofobem i chce równych praw dla wszystkich obywateli jest gejem.
ANALNY_LOWCA
2013-01-31 21:34:23
Ocena: -2(glosow:10)-+
Ja też jestem homofobem i nie mogę już patrzeć na Kaczyńskiego i jego kochasia Błaszczaka
puszka666
2013-01-31 19:36:44
Ocena: 15(glosow:25)-+
Homseksualizm był, jest i będzie. Nie mam nic do homoseksualistów ale w tym biednym kraju są poważniejsze problemy niż ich związki. Masa młodych par (heteroseksualnych) nie decyduje się na dzieci ponieważ ich na to nie stać. Pomimo tolerancji uważam, że na razie nie powinno się zrównywać prawa związków homos. ponieważ jeśli już ktoś ma dostać np. dopłatę do kredytu wolę żeby był to związek, który zapewni ciągłość naszemu Narodowi. Najpierw dogońmy zachód ekonomicznie później zajmijmy się światopoglądami.
ANALNY_LOWCA
2013-01-31 19:28:34
Ocena: -4(glosow:18)-+
Po twojej wypowiedzi nie trudno wywnioskować że jesteś miłośnikiem PIS
czarnobialykot
2013-01-31 20:07:09
Ocena: 1(glosow:17)-+
A ty miłośnikiem męskich odbytów.
ANALNY_LOWCA
2013-01-31 19:24:43
Ocena: -3(glosow:19)-+
A dałbyś sobie rękę uciąć że to kobieta ?
kawalrafala
2013-01-31 18:58:00
Ocena: -3(glosow:11)-+
komentarz usunięty przez moderatora
ANALNY_LOWCA
2013-01-31 19:23:42
Ocena: -8(glosow:16)-+
Kaczyńskiego oglądamy a to dewiant jakich mało
kawalrafala
2013-01-31 19:34:00
Ocena: 3(glosow:11)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Anti-Religion
2013-01-31 19:46:15
Ocena: -4(glosow:10)-+
kawalrafala - nie bądź zły, kiedyś się wdrapiesz na ten poziom i sobie porozmawiacie. :-)
ANALNY_LOWCA
2013-01-31 19:52:45
Ocena: -6(glosow:10)-+
Więc pukaj się kawalrafala jak jesteś inny . Jak skończysz podstawówkę to pogadamy na moim poziomie
czarnobialykot
2013-01-31 20:08:42
Ocena: 2(glosow:6)-+
Dobrze wiedzieć, że masz podstawowe wykształcenie i nic więcej.
ANALNY_LOWCA
2013-01-31 21:39:04
Ocena: -3(glosow:9)-+
Pewnie że dobrze wiedzieć Ale nie ma co zazdrościć tylko bierz się do nauki
kawalrafala
2013-01-31 22:24:03
Ocena: -1(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora
olokaloryfer
2013-01-31 18:07:51
Ocena: -1(glosow:13)-+
stara panna i stary kawaler oby nigdy do władzy nie doszli
kabanosik8455
2013-01-31 17:27:50
Ocena: -2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
piotr1993510
2013-01-31 17:25:57
Ocena: 5(glosow:19)-+
Nie jestem ale co mnie to obchodzi co oni robią w łóżku to nie jest mój interes. Czemu cię to tak boli krzywdę ci robią ??
jurek1102
2013-01-31 17:30:16
Ocena: 1(glosow:29)-+
pedalik23 jak nie masz nic w tym temacie mądrego do powiedzenia to się nie odzywaj A jak masz ochotę komuś ubliżać to twoje miejsce jest w PISie
kawalrafala
2013-01-31 19:02:16
Ocena: -5(glosow:13)-+
komentarz usunięty przez moderatora
ANALNY_LOWCA
2013-01-31 19:26:50
Ocena: -1(glosow:15)-+
Skoro stop dewiacjom to co z kościołami ? Co z dewiantami w sutannach ?
kawalrafala
2013-01-31 22:26:31
Ocena: -1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora
piotr1993510
2013-01-31 17:13:47
Ocena: 1(glosow:25)-+
Jak można porównywać zoofilię i pedofilię do homoseksualizmu to niedorzeczne różnica jest ogromna ,nie ma tu przyzwolenia z jednej strony lub też świadomości czynu. Skoro dwie osoby się kochają to czemu im zabraniać w czym to szkodzi państwu?? Skoro chcą to niech im dadzą te związki i w końcu zajmą się czymś ważnym!!!
jurek1102
2013-01-31 17:17:14
Ocena: 1(glosow:25)-+
PISowcy nie widzą różnicy
piotr1993510
2013-01-31 17:23:55
Ocena: -4(glosow:20)-+
Bo są ograniczeni nie mogą zrozumieć że istnieje miłość między dwoma mężczyznami i dwoma kobietami a takie uczucie potrafi być silniejsze niż większość związków hetero
pablos6
2013-01-31 17:36:16
Ocena: 2(glosow:16)-+
piotr1993510 miłość to wielkie słowo i w pełni rozumieją je dopiero małżeństwa z kilkudziesięcioletnim stażem. Związki osób homo są nietrwałe to jest fakt potwierdzony badaniami naukowymi. Pedofile też mówią , że kochają dzieci i co tez powiesz że to miłość?
piotr1993510
2013-01-31 17:44:37
Ocena: 0(glosow:12)-+
Skoro dwie osoby chcą ze sobą spędzić resztę życia uczują się dobrze w swoim towarzystwie nie potrafią wytrzymać bez siebie bo tęskną, wspierają w potrzebie, czują się dobrze w sferze seksualnej to jak nazywa się to uczucie oczywiście można wymieniać jeszcze wiele cech ale o miłości można mówić już nawet po roku.
piotr1993510
2013-01-31 17:59:57
Ocena: 2(glosow:6)-+
Nie tak mówią osoby co wiedzą co to miłość ;) skoro tak wiele wiesz o miłości to proszę może znasz lepszą definicje bo ja w to wierzę sam jestem zakochany i mimo to że naprawdę moja dziewczyna mnie potrafi zdenerwować i tak skoczył bym za nią w ogień
pablos6
2013-01-31 18:23:43
Ocena: -1(glosow:9)-+
No właśnie zakochanie (dopamina w mózgu) to nie to samo co miłość. Najkrócej dla nas młodszych mówiąc miłość to np stan relacji rodzic - dziecko i odwrotnie (bez zmian chemicznych w mózgu). Prawdziwa miłość jest bezinteresowna, a relacjach młodych jest zawsze coś za coś (kocham bo coś za to dostaję, najczęściej przyjemność). Do prawdziwiej miłości trzeba dojrzeć i często to są lata wyrzeczeń.
piotr1993510
2013-01-31 18:46:45
Ocena: 1(glosow:3)-+
Jest sporo racji w tym co mówisz ale dojrzeć może szybciej wystarczy przetrwać wspólnie wiele złych chwil a ja nie miałem na myśli miłości rodzic-dziecko to co innego nie trwałe są wszystkie związki ale to nie znaczy że nie ma tych prawdziwych
jurek1102
2013-01-31 17:10:35
Ocena: 0(glosow:20)-+
Nie jesteście sami Hetero też tu są
tashunkewitko
2013-01-31 17:42:41
Ocena: -3(glosow:19)-+
Pedałów to masz w kościele, czarne sutanny noszą.
ANALNY_LOWCA
2013-01-31 18:39:35
Ocena: -3(glosow:15)-+
W kościele to raczej pedofile stanowią większość
jurek1102
2013-01-31 17:21:21
Ocena: -2(glosow:10)-+
Masz racje A nikt się nie zastanawia Nad pedofilem PAETZEM któremu udowodniono że dymał swych małoletnich ministrantów i nic mu za to nie zrobiono ?
jurek1102
2013-01-31 17:33:33
Ocena: 0(glosow:10)-+
Kler jest ponad prawem i oni mogą bezkarnie dzieci krzywdzić Ale ten temat jest nie do ruszenia przy takiej władzy jak mamy
pawel89dol
2013-01-31 16:02:12
Ocena: 2(glosow:38)-+
Homoseksualizm jest dewiacją, zboczeniem, czymś nienaturalnym!
Zgadzam się i podzielam opinie Pani Pawłowicz.
jurek1102
2013-01-31 16:30:20
Ocena: -10(glosow:28)-+
To jak pani Pawłowicz może być w partii której prezesem jest homoseksualista ?
MINTOR
2013-01-31 17:26:41
Ocena: 1(glosow:11)-+
Świetnie, mimo, że podałem w swoim pierwszym komentarzu uzasadnione naukowo fakty, jestem minusowany, bo jakieś tam pisiory wolą się oszukiwać, ze świat jest taki ,jak oni to sobie wyobrażają, mimo, ze jest niezaprzeczalnie inny. Tylko pogratulować. A niech was geje-gwałciciele dopadną.
mysliwy
2013-01-31 18:51:07
Ocena: 0(glosow:8)-+
Mintor czy Tobie zoofil lub pedofil zrobił coś złego? Działania pedofila czy zoofila są wg ich oceny słuszne i uważane za niekrzywdzące. Wiadomo, że w naturze występują takie rzeczy jak homoseksualizm, zoofilia(mieszanie gatunków), zabijanie potomków w przypadku braku dostatecznej ilości żywienia. Jednak należy się zastanowić, czy legalizacja gejów, aborcji to skok do nowoczesności, czy może jednak uwstecznianie się do zwykłej dziczy? Do czasów, w których mężczyzna latał z genitaliami przykrytymi liściem albo trzciną polującego na mamuta? W tamtych czasach właśnie wszyscy byli równi i wolni.
pablos6
2013-01-31 18:54:57
Ocena: 1(glosow:7)-+
Mintor ciekawe co prawisz? Ich dupa ich sprawa, może się i zgodzę dopóki się z tym nie obnoszą publicznie. Jestem tolerancyjny i dlatego nie wtrącam się w ich sprawy , możesz się kiedyś zdziwić kiedy np Twój 6 letni synek usłyszawszy od Ciebie , że całujący się dwaj panowie to normalność , zacznie naśladować w zabawie ze swoim kolegą owych panów. Dawniej chłopcy bawili się tak z dziewczynkami , nie zdziwcie się jak to się wkrótce zmieni. I ciekaw będę Twojej reakcji?
drLOUBITCH
2013-01-31 19:17:15
Ocena: 4(glosow:12)-+
I znów kolejna pasjonująca dyskusja rozgorzała, a ja cholercia znowu nieuczesany i w dodatku nieogolony.
jurek1102
2013-01-31 16:56:08
Ocena: -6(glosow:16)-+
Powinien tego obciętego tobie podarować Przydałby ci się
IlluminaSilvere
2013-01-31 15:45:48
Ocena: 0(glosow:12)-+
Nie jestem zwolennikiem ani PO ani PIS ale obydwoje z tego zdjęcia już dawno zatracili rozum więc należy im wybaczyć.Jedyne co teraz robią to brną nieuchronnie ku samozagładzie.
Creeper123
2013-01-31 16:37:56
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
Creeper123
2013-01-31 16:40:39
Ocena: 2(glosow:8)-+
czekam aż dostaniesz permbana noobie
acer326
2013-01-31 14:16:24
Ocena: 7(glosow:17)-+
Jednak mają wspólna cechę-ona ma kota,a on miał kota
pazurskas
2013-01-31 15:12:26
Ocena: 2(glosow:10)-+
Tak się składa, że poj.ebów z PIS-u już mieliśmy u władzy i były tylko teczki i nagonki na niby skorumpowanych ludzi, które teraz okazują się zwykłą mistyfikacją. Teraz pewnie byłby Smoleńsk, Smoleńsk i jeszcze raz Smoleńsk. Jak burdel nie przynosi zysku to zmienia się ku.rwy, a nie burdelmamę, ale u nas ciężko świnie odgonić od koryta.
tashunkewitko
2013-01-31 17:50:50
Ocena: -1(glosow:5)-+
pablos6 - a PiS to jaka partia jak nie lewacka? To ze są vatykańskim sługusami nie czyni z nich prawicy. Jest tylko jedna prawicowa partia w Polsce - KNP, zrozumcie to wreszcie ignoranci.
mysliwy
2013-01-31 19:04:51
Ocena: 1(glosow:5)-+
pazurskas i co z tego, zę były tylko teczki? Nie uważasz, że uzdrowienie organizmu (państwa)zaczyna się od usunięcia bakterii(łapówkarzy i krętaczy)? Jakoś do mnie CBA nigdy nie wpadło z wizytą, ciekawe czemu? Odpowiedź jest prosta: ja jestem zwykłym obywatelem! Dla mnie CBA może robić czystki, ja się nie boje. Może dzięki nim będę mógł dostać się szybciej do lekarza, bo nie będę czekał za vipami(osobami, które dały lekarzowi łapówkę). Dzięki PiS skończyło się sprzedawanie odbarwionego oleju opałowego na stacji w mojej okolicy. Dla mnie CBA i CBŚ to sama korzyść!
tashunkewitko
2013-01-31 19:18:15
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
jurek1102
2013-01-31 16:32:56
Ocena: -4(glosow:14)-+
Ona raczej chorą lochę przypomina a nie jelenia
opuncja
2013-01-31 13:12:26
Ocena: 2(glosow:20)-+
Wrzut niby bez zarzutu - kobieta argumentuje konieczność zawierania małżeństw, w domyśle płodzenia dzieci, sama pozostając "singlem". Jakiś dysonans jest. Ale dobór obrazka, Ferdal, z całym szacunkiem, na gimnazjalnym poziomie. Albo rozmawiamy merytorycznie, albo naśladujemy gimbazę.
ferdal
2013-01-31 13:16:58
Ocena: -2(glosow:16)-+
Merytorycznie nie rozmawiamy bo to wiocha.pl a nie klub dyskusyjny,argument z gimbazą na poziomie gombazy.
ferdal
2013-01-31 13:29:00
Ocena: -3(glosow:13)-+
Strasznie upraszczasz,jeśli rozrywka to w/g Ciebie dla tępaków.Wszystko ma swoje miejsce i czas,ta stronka jest z przymrużeniem oka,prezentujemy swoje poglady,ale nie zbawiamy świata,tak samo z fotami.Troszkę dystansu.Bardzo szanuje zrównoważony sposób wyrażania przez Ciebie poglądów,nie ze wszystkimi się zgadzam,ale myślę że tym razem zbyt serio podeszłaś do tematu.
opuncja
2013-01-31 13:58:39
Ocena: -2(glosow:10)-+
Ferdal, skoro tak wnikliwie analizujesz moje wypowiedzi ;), to powinieneś wiedzieć, że jestem daleka od upraszczania. Po prostu widzę po raz n-ty tę kobietę i żal mi jest jej w sumie. Podziwiam żarliwość, z jaką wyraża poglądy, ale niestety jej wypowiedzi połączone z niespecjalną aparycją są pożywką dla debili i jej przeciwników. Jarek sobie wiele lat musiał na taki "szacunek" pracować. Jeśli ona wierzy w to, co mówi, jej sprawa.
ferdal
2013-01-31 14:06:06
Ocena: -4(glosow:12)-+
Opuncjo a nie uważasz że podłość jej wypowiedzi,w formie,a nie treści,spowodował taką zajadłość.W moim przypadku tak jest.Celowo wybrałem tę fotkę,bo ich bardzo nie lubię,nie za odmienne poglądy,a za sianie nienawiści wśród rodaków,za to że dyskusję zastępują pogardą do innego człowieka,za jego odmienność.
opuncja
2013-01-31 14:39:24
Ocena: 1(glosow:7)-+
Ja nie bronię jej poglądów, nie bronię formy ich formułowania... bronię człowieka (nawet, jeśli faktycznie jest wredna;). Takie wrzuty również są formą siania nienawiści. W jej wypowiedziach faktycznie słychać pogardę dla osób homo (tak, zmusiłam się żeby obejrzeć to to jeszcze raz...), ale czy atakując ją jesteś w jakiś sposób lepszy? Nie zgadzam się, uważam, że robi wiele złego takimi wypowiedziami, ale nie będę jej za to wyzywać.
ferdal
2013-01-31 15:23:08
Ocena: -2(glosow:6)-+
Wyzywać ! Daj mi przykład wyzwisk pod jej adresem,w moich wypowiedziach.Brak reakcji na takie wypowiedzi jest cichym przyzwoleniem,a ja nie godzę się na fobie w stosunkach międzyludzkich.
ferdal
2013-01-31 15:46:25
Ocena: -2(glosow:6)-+
PS. kto sieje burzę,ten zbiera wiatr.
opuncja
2013-01-31 19:36:19
Ocena: 0(glosow:2)-+
Ferdal, ja nie pisałam o Tobie konkretnie, ale o całości komentarzy, nie tylko pod tym jednym absurdem... Nie podoba mi się, że krzyczy, że określeń pejoratywnych, ale nie mam zamiaru robić tego samego. Z drugiej strony - wypowiada się publicznie i z oddźwiękiem, nie zawsze pozytywnym, musi się liczyć.
pin-up-lejdi
2013-01-31 12:29:43
Ocena: -8(glosow:20)-+
komentarz usunięty przez moderatora
jurek1102
2013-01-31 12:31:59
Ocena: 1(glosow:23)-+
I jak PIS dojdzie do władzy to zgnijesz za to w więzieniu :)
pan_ksiadz
2013-01-31 12:32:01
Ocena: -2(glosow:20)-+
dużo większym przestępstwem jest Twoja ortografia....
ferdal
2013-01-31 12:44:57
Ocena: 1(glosow:15)-+
Jak przyjdą po mnie służby,to zostanę więźniem sumienia,ale jak tych dwoje przyjdzie osobiście to jestem gotów błagać o litość,nie zasłużyłem na taką karę:}
pin-up-lejdi
2013-01-31 12:46:50
Ocena: -5(glosow:13)-+
komentarz usunięty przez moderatora
pin-up-lejdi
2013-01-31 12:48:53
Ocena: -6(glosow:14)-+
komentarz usunięty przez moderatora
ferdal
2013-01-31 12:50:23
Ocena: 2(glosow:12)-+
Ja już ponoszę ciężką karę,piszesz komenty pod moimi wiochami,to obciach na mieście.
pin-up-lejdi
2013-01-31 12:53:08
Ocena: 0(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora
ferdal
2013-01-31 12:54:51
Ocena: -1(glosow:13)-+
Czyjej,bo nie twojej,ty masz za kochankę swoją prawą rękę,a jak się znudzi to lewą
jurek1102
2013-01-31 13:11:50
Ocena: 2(glosow:16)-+
Jedno co dobre można o Kaczyńskim powiedzieć to to że nie bije żony
ferdal
2013-01-31 13:18:02
Ocena: 0(glosow:10)-+
A Alika nie bił?
Psychosocial666
2013-01-31 13:48:01
Ocena: 1(glosow:9)-+
pin up lejdi i Ty masz 23 lata? Twoje posty zalatują raczej moherowym wiekiem...albo rodzice zrobili Ci taką papkę z mózgu...współczuje.Ludzie listy piszOM
pan_ksiadz
2013-01-31 12:22:17
Ocena: -1(glosow:13)-+
i napluł jej na rękę ;)))
Antyprawik
2013-01-31 12:17:40
Ocena: -2(glosow:20)-+
Pewnie jedno jak i drugie miało w tym momencie mokro w gaciach- w końcu kontakt fizyczny z płcią przeciwną w ich przypadku jest niebywałą rzadkością hahahaha
kocilka
2013-01-31 12:04:50
Ocena: -8(glosow:8)-+
Jak by nie patrzeć to czy to gej czy lesbijka czy to stara panna lub kawaler z własnego wyboru,wszystko to można zakwalifikować pod nienormalne zachowanie.W genach mamy zapisane-ROZMNAŻANIE.Większe prawa winni mieć rodzice, w końcu rośnie młody podatnik.
ferdal
2013-01-31 12:48:59
Ocena: -1(glosow:11)-+
Jakich specjalnych,jeśli umiejętność czytania i słuchania ze zrozumieniem,przekracza twoje możliwości intelektualne,to poproś kogoś żeby ci wytłumaczył o co chodzi.Możesz poprosić idiotę,on i tak będzie mądrzejszy od ciebie.
Kaltschtain
2013-01-31 11:33:10
Ocena: -3(glosow:21)-+
Wielki minus za bubla..
nie wiem kjakim cudem to znalazło się na głównej
peterman1994
2013-01-31 11:31:47
Ocena: -5(glosow:11)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
hetera
2013-01-31 12:24:41
Ocena: 0(glosow:16)-+
Jak zwykle, zero przykładów z waszej strony, zero argumentów... tylko żałosne minusiki wystawiane w złości w ramach "zemsty" za to, że ktoś piszę coś co się wam nie podoba. Nawet jeśli jest to zwykłe(niewygodne) pytanie, czy powszechnie znany fakt. Gratuluje z takimi intelygentami nasz naród ma wielką szansę... na upadek. :)
peterman1994
2013-01-31 12:31:13
Ocena: 4(glosow:10)-+
Ha a może z lewacką hołotą taką jak ty mamy szanse? Pierwszy krok zalegalizowanie związków gejowskich, później prawo do adopcji dzieci przez pedziów, kolejny krok wynarodowienie. Jak ty w ogóle śmiesz mówić o "naszym" narodzie hetera? Zaprzeczasz najważniejszym wartościom o które przez wieki walczyły pokolenia Polaków
jurek1102
2013-01-31 12:39:11
Ocena: -5(glosow:13)-+
Przykro mi Max74 że ta kobita ci dopiekła
hetera
2013-01-31 12:43:04
Ocena: -4(glosow:12)-+
Teraz mi powiedz dlaczego uważasz, że jestem lewakiem. Jakie poglądy (poza bełkotem o umiłowaniu odmieńców) przedstawiam? Bo ja jakoś nie sądzę by moje poglądy pasowały do lewicy... a teraz ty, jak każdy inteligentny człowiek na poziomie, udowodnisz mi, że twoje tezy są prawdziwe. I jeszcze... jakim wartościom? Czekam.
peterman1994
2013-01-31 12:48:39
Ocena: 4(glosow:8)-+
Chodzi mi o sprzeniewierzanie się wartościom, które od wieków były dla Polaków najważniejsze, takie jak np. religia. I o coraz częściej ,propagowany zwłaszcza przez środowiska lewackie kosmopolityzm na rzecz stawania się "Europejczykiem".
peterman1994
2013-01-31 12:53:57
Ocena: 2(glosow:6)-+
Nie przyznałabyś się do tego w wprost ale przeglądając twoje komentarze można znaleźć takie, które za tym mocno przemawiają. Więc albo lewak albo ignorantka ;)
hetera
2013-01-31 13:19:40
Ocena: -5(glosow:13)-+
Religia... Tak, nie jestem teistką. Ale ty mądry chłopcze na pewno wiesz, że Polska przez dłuuugi czas była bardzo różnorodna religijnie... Tylko w pewnych czasach palono na stosach, ale nawet to nie zabiło w ludziach pierwotnych zwyczajów, czyli pogaństwa- naszych prawdziwych korzeni. Jakie jeszcze wartości? Jakiś przykład na kosmopolityzm, bo jakoś nie przypominam sobie, żebym była fanką. Pamiętaj, że dowodem nie są puste frazesy, które tu się właśnie starałeś sprzedać. :)
peterman1994
2013-01-31 13:32:39
Ocena: 4(glosow:8)-+
Okej Polska zawsze była tolerancyjna wobec innych religii i ateistów z czego jestem dumny i według mnie cały czas tak jest w naszym kraju. Ale to właśnie ty okazujesz nie tolerancje prowadząc wraz z innymi nagonkę na kościół. Co do kosmopolityzmu to nie udowodnię tego. Przyznam może chcesz na swój sposób ulepszać Polskę ale według mnie kosztem tradycji, kultury i moralności.
hetera
2013-01-31 13:50:31
Ocena: -3(glosow:11)-+
Taaak, nagonka na kościół. Nagonką na kościół jest też dostrzeganie jego ciemnej strony i niechęć do jego wtrącania się w moje życie. Innymi słowy tym "atakiem" jest krytyczne o nim zdanie. A wiadomo, że własne niepochlebne zdanie jest "nagonką". Przynajmniej tak wiele osób powtarza... A może po prostu jest właśnie tym? Własnym zdaniem a nie nagonką? Ale ja właśnie uważam, że naszą tradycję i historię należy promować bo jest niedoceniana, bo jest niesamowita. Nasze stroje i tańce, nasza walka o swoją tożsamość o byt, i wytrwałość w tym, nasi naukowcy o których tak mało się
peterman1994
2013-01-31 13:58:27
Ocena: 4(glosow:6)-+
Jak dla mnie jest ogromna różnica między wyrażaniem swojego zdania, a atakowaniem z nienawiścią. Osobiście nie do końca uznaje kościół chociaż mocno wierze w Boga ale irytuje mnie niesamowicie ta nagonka, zwłaszcza że przez lata cierpień Polaków to kościół był miejscem gdzie przychodzili by pokrzepić się nadzieją. Przez lata komun kościół miał ogromne znaczenie dla ludzi. A teraz: "niepotrzebne więc najlepiej wyrzucić do śmietnika"
hetera
2013-01-31 14:03:08
Ocena: -3(glosow:11)-+
mówi... Jeśli chodzi o tolerancję... Przede wszystkim w Polsce ostatnio sfałszowano znaczenie tego słowa. To nie jest aprobata tylko znoszenie. Ja mogę mieć negatywna zdanie, ale nie zabraniam z tego powodu czegoś innym. Tego samego wymagam dla siebie. Popatrz się na to tak: zawsze znajdzie się ktoś o negatywnej opinii na jakiś temat ale czy to znaczy, że powinniśmy wszystkiego wszystkim zabronić? To dlatego zakazuje się (normalnie przynajmniej powinno) tylko tego co jest złe, na czego szkodliwość są jasne dowody. Ja nie mam najlepszego zdania o religii, ale to moje odczucie. Jeśli ktoś jej po
peterman1994
2013-01-31 14:03:32
Ocena: 5(glosow:7)-+
Co do kultury i tradycji to nie chodzi mi o "tradycyjnych strojach góralskich" czy czymś w tym rodzaju ale przede wszystkim o wartości i poglądy wyznawane od wieków.
hetera
2013-01-31 14:10:05
Ocena: -4(glosow:12)-+
potrzebuje w swoim życiu, jeśli przynosi mu pociechę, to niech ją ma-niech będzie szczęśliwy. Ale z drugiej strony chciałabym tego samego, a uwierz mi, nie często tego brak. Wracając do KK. Powiem Ci w tajemnicy, że mnie też już to drażni. Bo sama jestem zła na KK- za to, że nie chce się z wielu rzeczy rozliczyć, odwraca kota ogonem, nie dostrzega pewnych problemów i zaciekle walczy o jeden z ostatnich swoich bastionów narzucając innym swoje przekonania- ale nie uważam, że z samego zła się składa. KK robi też sporo dobrego. Takie szczekanie, że wszystko jest złe... nigdy nie jest tak, że jest
hetera
2013-01-31 14:13:33
Ocena: -4(glosow:10)-+
tylko czarne i białe. Wartości wyznawane od wieków... nie zaczynaj mi wmawiać, że kościół jest tą wartością i jest nierozerwalny, bo się z Tobą nie zgodzę. Interesowałam się swego czasu tym tematem... i wyrobiłam sobie odrobinę inną opinię. KK był ważny, był częścią... ale nie najważniejszą. I nie, nie zmienisz tu mojego zdania ;)
peterman1994
2013-01-31 14:25:27
Ocena: 4(glosow:6)-+
A czy ja Ci zabraniam "wyrażania opinii"? Mówię że atakami na kościół wg. mnie mocno przesadzasz ale zabronić Ci niczego nie mogę. Szanuje to, że jesteś ateistką, nie szanuje twoich poglądów. Co do wartości wyznawanych od wieków to chodzi mi tu o moralność i honor. Niemoralne jest moim zdaniem pozwolenie gejom na ślub, a tym bardziej na adopcje. Nie honorowe jest odbierania dziecku życia- aborcja (chyba,że w przypadku gwałtu). Co do tego że nie zmienię twojego zdania się zgodzę i wzajemnie ;)
hetera
2013-01-31 14:36:48
Ocena: -3(glosow:9)-+
Nie zabraniasz mi, a ja Tobie. I nie atakuję kościoła, naprawdę. Po prostu zwracam uwagę na jego brudy. Gdyby zadbali o wyczyszczenie swoich szeregów, zamiast zamiatania pod dywan, to nie miałabym na co zwracać uwagi bo problemu by nie było. A Kościół, zamiast to zrobić, odwraca kota ogonem i atakuje ludzi którzy zwracają im na to uwagę, krzycząc, że to atak. A prawda jest taka, że zamiast jęczeć nad swoim losem, należy odciąć gnijącą kończynę bo inaczej w końcu cię zabije. I żadne maskowanie się czyimś rzekomym atakiem cię nie uratuje...
peterman1994
2013-01-31 14:52:35
Ocena: 3(glosow:5)-+
Zwracasz uwagę na jego brudy, które często są wyssane z palca. Sama powiedziałaś, że nic nie jest czarne albo białe. Wydaje mi się, że naczytałaś się w jakimś gównie, że wszyscy księża to pedofile, a władza kościelna zrobi wszystko żeby zarobić kasę. Oczywiście tak się zdarza ale to są ewenementy wyciągane przez liberalne media. Zapoznaj się z tematem nieco szerzej. A co do zamiatania pod dywan niektórych spraw to przyznam Ci, że jeśli takie sytuacje się zdarzają to również mnie mocno oburza ale nie można patrzeć tylko z jednej perspektywy.
hetera
2013-01-31 15:12:33
Ocena: -2(glosow:8)-+
Znów Ci powiem coś w tajemnicy... częściej czytam np PCh24 czy np Frondę niż GW. Telewizji nie oglądam w ogóle od lat, nawet tv nie mam. Tak w KK są pedofile... ale nie przesadzaj z tym całym. Nie byłoby ich w ogóle gdyby ich wydalili ze swoich szeregów. Bo kary, przyznaj szczerze, na ogół mają jakieś takie śmieszne. I myślę, że władze(!) kościelne rzeczywiście zrobią dużo żeby zarobić... Tak to już bywa, że często władze zyskują ci co nie mają zasad a ci którzy są po prostu dobrzy (i nie potrafią po trupach dążyć do celu) zostają gdzieś w tyle, na dole. Władza to biznes. ;)
peterman1994
2013-01-31 15:28:04
Ocena: 1(glosow:3)-+
Okej ale najczęściej jest tak, że to nie najwyższe władze kryją pedofilii. Co do kar, to to już nie zależy od kościoła ale głównie od władz państwa. Kościół może co najwyżej prawo ekskomunikować księdza. Co do władzy to faktycznie w najwyższych kręgach jest pewnie cześć,która obrała drogę kościelną tylko ze względu na nią. Ale tak jest wszędzie i tak zawsze było i będzie. Mimo wszystko nie znam większej "organizacji", która by pomagała i wspierała ludzi w potrzebie. Źli i dobrzy ludzie będą wszędzie.
peterman1994
2013-01-31 11:26:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Prostyziom
2013-01-31 11:17:36
Ocena: 2(glosow:18)-+
komentarz usunięty przez moderatora
rozpruwacz78
2013-01-31 11:14:38
Ocena: 3(glosow:17)-+
Szkoda słów. Tej pani podziękujemy. Niby wykształcona a pusto w głowie.
riv77
2013-01-31 11:03:01
Ocena: 2(glosow:24)-+
Nie jestem za żadną partią polityczna ,ale do wiekszości komentujacych poniżej: jesteści denną propagandą lewacką , świniami społeczęństwa wraz ze swoimi popieprzonymi ukochanymi przez was pedałmi. Jeżeli tak wam ich szkoda to dajcie im swoją du..e. Popieprzeni lewacy.
hetera
2013-01-31 12:20:55
Ocena: -3(glosow:11)-+
Dalej mi nie odpowiedziałeś na pytanie. Co, poza bełkotem o umiłowaniu dla odmieńców i "atakiem na kk", przedstawia sobą lewica? Jakie są cele, poglądy, program, historia tej strony politycznej. Gdzie powstała, dlaczego i dlaczego ludziom kojarzy się z komunizmem. Trzeci raz zadaje ci te pytania. Ponoć sam myślisz... jeśli tak jest to już to wiesz, bo nie słuchasz co ci prawicowa propaganda wciska, ale tak jak inni ( w tym ja- półgłówek :P) sprawdzasz informacje które ci się sprzeda... i to w wielu różnych źródłach.
ethnie
2013-01-31 12:46:55
Ocena: -2(glosow:6)-+
a co ci przeszkadza ze gej czy lesbijka dowiedzą się o stanie zdrowia swoich partnerów w szpitalu? Czy tak cie to boli? Niestety jesteś takim typowym katolickim tępakiem wszystko co inne to złe, pewnie tęsknisz za czasami kiedy palono książki kobiety i leżano krzyżem w kościele
riv77
2013-01-31 12:47:48
Ocena: 0(glosow:6)-+
Hetera przesań manipulowac i kłamać. Chcesz zamydlić oczy ideologiom i historią lewicy, po owocach ich poznacie, a owoce lewicy to zgnilizna w najczystszym wydaniu i czego chcieć więcej. Chcesz zamydlić oczy histiorią pustych sloganów lewicy, odwrócić kota ogonem, zakłamać. Jest wiele tomów książek i esejów opisujacych zbrodniczą ideologie marksa i engelsa opartych także też na samej ich filozofi. Więc przestań hetera, wijesz sie tak aby tylko wybielić lewice. To takie poprostu lewackie. Zakłamywac historie.
opuncja
2013-01-31 12:55:25
Ocena: -1(glosow:7)-+
ethnie - według Ciebie, jeśli dana jednostka staje w opozycji do związków partnerskich to znaczy, że jest tępym katolem? Poczytaj sobie komentarze części homofobów wypowiadających się na temat tych związków - często też są na nie, jednocześnie zwalczając "katolicki ciemnogród".
riv77
2013-01-31 12:58:27
Ocena: 1(glosow:5)-+
ethnie prosz cie przestańcie pier..olić te lewackie brednie. Nic nie wiesz o średniowieczu, o inkwizycji oprucz tego co ci lewackie świnie nakłady w głowie w szkole a puźniej przez ogłupiałe dla bandy kretynów filmy w tv i programy. Więc przestań pierniczyć o stosach i paleniu książek. A co do tego czy mi przeszkadza że gej czy lezba dowiedża się o zdrowiu swoich worków do dupcenia w szpitlu. To powiem ci tak jestem tej ustawie przeciwny, bo to nie oto chodzi. To jest kłam pedałów aby tylko zdobyc więcej praw. I tylko takie lemingi jak wy sie na to nabieraja.
riv77
2013-01-31 13:03:26
Ocena: 0(glosow:6)-+
Jak ide do szpitala to dają mi karteczke abym napisał tam kogo chciałbym aby informowano o stanie mojego zdrowia i mogę tam wypisać każde imię i nazwisko, tak samo jak chce dać komuś dziedziczenie po mnie to ide do notariusz i daje temu komuś dzidziczenie. Ale taka banda tepych lewaków jak wy ethnie itp. gada jakieś rzewne głupie historyjki o rzekomo pogrzywdzonych pedałach aby tylko więcej lemingów dało się złapać na tą ich pedalska zgnilizne co nie.
opuncja
2013-01-31 13:21:35
Ocena: -3(glosow:7)-+
Riv77, z całym szacunkiem, ale czytając Twój komentarz mam wrażenie, że czytam jakiegoś półinteligenta. Nazywasz innych "tępakami", a spójrz na swoją ortografię. Poza tym jak można czyjegoś partnera (bez względu na to, czy ich popierasz, czy nie) nazwać "workiem do dupcenia". Odechciewa się dyskusji, rly.
hetera
2013-01-31 13:25:37
Ocena: 0(glosow:10)-+
Riv, nie manipuluję i nie kłamie. Zadałam ci tylko pytanie na które ty mi nie potrafisz odpowiedzieć. Nie wiesz co charakteryzuje lewicę, a zarzucasz mi, że jestem lewakiem i idiotką. To kim ty jesteś w takim razie? Nauczyłeś się od swoich idoli, że najlepszą obroną jest atak? I jeszcze trzeba przy tym zwrócić uwagę na rzekomą manipulacje... żeby samemu zmanipulować. Zdanie "jest wiele książek na temat..." nic mi nie mówi o tym co ty wiesz, nie udowadnia mi, że wiesz cokolwiek.
riv77
2013-01-31 13:48:17
Ocena: -1(glosow:7)-+
opuncja, jak ich nazwiesz kiedy jeden pedał średnio w roku ma ponad 100 partnerów seksualny. Nazwiesz ich przykładną rodziną dwóch panów czy dwóch kobiet? Powiesz że sie kochają i potrzebuja siebie? Tak jako worków do dupcenia, jeden rano drugi popołudniu, co nie? Drugi tzw partner, jest tylko miejscem gdzie mogą spuścić swoją sperme i zaspokoić swoje zwierzęce popędy sekualne. A ty to nazywasz miłością. Powodzenia. Dalej bawcie się w tą swoją lewacką polityke miłóści i trzeba być totalnie zaślepionymi ignorantami aby wierzyć w słowa pedalów. A błędy sprawdzam wtedy kiedy kogoś sznuje.
opuncja
2013-01-31 14:05:43
Ocena: -1(glosow:5)-+
Riv, uogólniasz. A jeśli heteroseksualny facet ma w roku 200 partnerek to jest ok? I nie są one wówczas "workami na spermę"? Daleka jestem od gloryfikowania osób homo, ale nie można ich wrzucać do jednego wora. Nie ma dwóch takich samych ludzi. I heteryk może być "zwierzęciem". Każdy niech się troszczy o swoją doopę. A nieprzestrzeganiem zasad ortografii mnie nie obrazisz, wystawisz jedynie sam sobie świadectwo. Mniej jadu, kolego.
riv77
2013-01-31 14:35:36
Ocena: -2(glosow:6)-+
No, dziwki też tak nazwe jako worek na sperme, one przymajmniej zarabiaja na tym że sa takim workiem. Pedały nie róznią sie zbydnio od dziwek jeden rekordzista w ciągu swojego życia miał nawet ponad tysiąc partnerów, hmmm.... nawet dziwkarz tyle by sie nie puścił. Więc o czym tu mowa. Zdradzić swoja żonę czy męża pare razy w zyciu- zdrada jest bardzo zła, a padeły w ciągu roku ponad sto razy pieprzą się z różnymi "partnerami" To chyba jest ogromna róznica. Nie przejmuje się opinią innych ludzi nie sa dla mnie żadnym autorytetem. I jeszcze raz napiszę że nie będe zamykać sobie ust w r
ethnie
2013-01-31 14:49:25
Ocena: 1(glosow:5)-+
cyt ,,Nic nie wiesz o średniowieczu, o inkwizycji oprucz tego co ci lewackie świnie nakłady w głowie w szkole a puźniej przez ogłupiałe dla bandy kretynów filmy w tv i programy"
w takim razie skąd ty wiesz o średniowieczu, inkwizycji jak nie z książek, tv? Rozumiem że byleś naocznym świadkiem? Ach tak ksiądz ci powiedział.
riv77
2013-01-31 14:52:31
Ocena: 0(glosow:4)-+
Hetera ja w przeciwieństwie do ciebie nie jestem ignorantem i czytam rózne wiadomości i informacje.
Ethnie to wy sie bijecie o najlepsze pozycje w społeczeństwie, to wy powiecie wszystko co tylko zechce słyszeć moda w opini publicznej aby tylko was nie wykreślono z kregu społeczeństwa. Boicie się krytyki i odrzucenia. Ja moge mieć najmniejszy tutaj tytuł, on mi poprostu wisi. Tak samo wiszą mi osoby te które maja najwieksze tutaj tytuły niż ja.
riv77
2013-01-31 14:58:16
Ocena: 0(glosow:4)-+
ethnie oprócz tej uwielbianej i gloryfikowanej telwizji są także eseje i wypowiedzi historyków które nie pasują do obrazu sporzadzonego przez telewizjie czy ogólno dostepne ksiązki. Te publikacje tych zapomnianych historyków sa podparte dowodami o których tv i szkolnictwo nie chce słyszec bo podwarzało by to ich ateistyczny antykoscielny tok nauczania. Więc proszę cie naprawde mało wiesz ethnie i powielasz tylko slogany z tv i poprawnie politycznych książek historycznych.
ethnie
2013-01-31 15:13:37
Ocena: 0(glosow:4)-+
raczej to ty mało wiesz, co czytasz? Niedzielę? Czytam od wczesnego dzieciństwa, ateistka jestem od 10 roku życia. Widzę to co widzę i wyciągam wnioski. Mam dość rozległą wiedzę z dziedzin antropologii, paleontologii, etnografii. Czytam książki autorytetów z tych dziedzin.Jakie ty masz autorytety:św Tomasz z Akwinu, Augustyn?
hetera
2013-01-31 15:17:54
Ocena: 0(glosow:8)-+
Tak, właśnie było widać... To nie ty jesteś ignorantem nieeeeee... to wszyscy inni, wszyscy którzy nie czytają z tych "wielorakich" i "bogatych" źródeł co ty. No! I oczywiście ci co czytają też z jeszcze innych źródeł poza twoimi i mają inne zdanie, podparte jakąż rzeczywistą wiedzą. Wszystko co ty potrafisz zrobić to wypacać z siebie miałki bełkot... A może rzeczywiście jesteś trollem? Jeśli tak to jesteś dobry :)
riv77
2013-01-31 15:32:29
Ocena: 0(glosow:4)-+
Ethnie:"Czytam od wczesnego dzieciństwa, ateistka jestem od 10 roku życia. Widzę to co widzę i wyciągam wnioski."hahahahahahahahahahahahhHHAhahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahaha.No porostu teraz mnie dobiłaś. No takim tekstem, to naprawde dla naiwnych. I z kim tutaj rozmawiać. Zapatrzonych w siebie durniami którzy są wbici przez tv w swą nieomylnosc. "Nie bede czytać katolickich wypocin" to sa twoje słowa ethnie i ty to nie nazywasz ignorancją? Z dwóch ksiązek wybierać zawsze tą niekatolicką ponieważ według ciebie nie bedziesz czytać śmieci. I to nie jest ignoran
rozpruwacz78
2013-01-31 11:20:15
Ocena: 1(glosow:7)-+
Ja tez jestem przeciw adopcji dzieci przez pary homoseksualne. Niech sobie legalizują związki i tylko. Ta ustawa o związkach dotyczy nie tylko te pary ale też pary które żyją na tzw. kocią łapę.
Ereszkigal
2013-01-31 16:03:16
Ocena: 1(glosow:1)-+
rozumiesz mądralo, że prawo można kształtować w różny sposób? że związki partnerskie wcale nie muszą oznaczać adopcji dzieci? że nie będą tym samym co małżeństwo? że większe zapotrzebowanie na nie jest wśród par hetero?czy może potrafisz jedynie powtarzać to czym cie kościelne oszołomy nakarmiły w ramach straszenia. wszystko tak żeby kk był zadowolony, oni w d. maja homo. małżeństwo ma być jedyną możliwą opcja, bo tylko tę aprobuje ta plugawa instytucja.
IlluminaSilvere
2013-01-31 15:41:53
Ocena: 2(glosow:2)-+
Wyjaśniłbym Ci ale wątpię zebyś zrozumiał,miłośc do Janusza zasłania Ci teraz cały świat więc kochaj,szalej i nie pytaj co dalej;-)
ferdal
2013-01-30 22:50:42
Ocena: -5(glosow:19)-+
W korcu PISu
ANALNY_LOWCA
2013-01-30 17:33:46
Ocena: -10(glosow:28)-+
Uważam że ona jest facetem
ANALNY_LOWCA
2013-01-30 19:17:31
Ocena: -8(glosow:24)-+
I dziwnie wygląda jak facet faceta w rękę całuje
ferdal
2013-01-30 20:08:13
Ocena: -5(glosow:25)-+
Jeszcze dziwniejsze,jak na tym zdjęciu, kiedy kobieta faceta w rękę całuje
pan_ksiadz
2013-01-31 12:27:26
Ocena: -6(glosow:8)-+
obrzydlistwo, a feeeee ;))))))
Homo_erectus
2013-01-31 13:25:00
Ocena: -1(glosow:5)-+
A_L nie obrażaj facetów:D
Nie_Dla_Tensora
2013-01-30 12:49:18
Ocena: -9(glosow:15)-+
Zrobiłbym jej dziecko, a potem je wychował na wzorowego brzydala.
Homo_erectus
2013-01-30 16:36:11
Ocena: 0(glosow:12)-+
więc chyba jesteś jedyny w tej galaktyce:)
ferdal
2013-01-30 13:03:18
Ocena: -1(glosow:15)-+
Będziesz jak ojciec.
Gabararara
2013-01-31 10:35:26
Ocena: -3(glosow:17)-+
Nie wiem czy zdajesz sobie sprawę, że całowanie kobiet w dłoń jest oznaką nieznajomości zasad savoir-vivre. Od dawna uważa się to za niehigieniczne i natrętne. Wesoło się ogląda filmy z zagranicznych wizyt Kaczyńskich gdzie ci wyrywali się do całowania rąk, a kobiety w panice chciały uciekać...
Zapamiętaj sobie raz na zawsze bo to najczęściej popełniane błędy:
* nie całuje się kobiet po rękach
* nie mówi się "Smacznego" ludziom, którzy jedzą!
BoaKrztusiciel
2013-01-30 11:03:33
Ocena: -7(glosow:19)-+
Teraz przez tydzień nie umyje tej ręki;)
szatano999
2013-01-30 10:54:26
Ocena: -5(glosow:29)-+
Jarek też żył w nieformalnym partnerskim związku!!!!!!.....z Alikiem!!!!.....tylko Alik pękł..od nadmiaru "uczuć"....
szamanbezmagi
2013-01-30 11:13:17
Ocena: -7(glosow:13)-+
No dobra,Alik był kocurem, mam pewne podejrzenia , odnośnie tych "uczuć"
szatano999
2013-01-30 11:26:16
Ocena: -12(glosow:20)-+
to była katastrofa na miarę ...smoleńskiej
dosiasamosia
2013-01-30 10:49:16
Ocena: 2(glosow:22)-+
Tak mi się obiło o uszy, że kiedyś starzy kawalerzy płacili "bykowe" przy Jareczka zarobkach sporo by wpadło do budżetu :)
ferdal
2013-01-30 12:25:42
Ocena: -3(glosow:15)-+
Jeszcze za PRLu tak było
CZECH_2004
2013-01-30 10:40:38
Ocena: -7(glosow:19)-+
Takim starym i bezproduktywnym samicom i samcom ZUS nie powinien wypłacać ani 1 zł. w przypadku przejścia na emeryture. Nie wychowywali dzieci to powinni sobie sami uzbierać emeryture
Ozyriusz71
2013-01-31 10:41:43
Ocena: 2(glosow:8)-+
uuuu - nowa definicja ZUS-u - brawo , co tam dzisiaj blauka gimbusie ?
ferdal
2013-01-30 10:34:01
Ocena: 1(glosow:17)-+
Chłopie gdybyś miał w życiu choć połowę kobiet ile on miał gospodyń to też byś był ekspertem:}
szatano999
2013-01-30 10:53:10
Ocena: -11(glosow:15)-+
a jakbyś miał tyle dzieci....znaczy się..."miał"
ferdal
2013-01-30 15:33:26
Ocena: -5(glosow:13)-+
I na żadnego nie płacił alimentów,to wyższa szkoła jazdy.
szatano999
2013-01-30 10:35:14
Ocena: -3(glosow:19)-+
ANALNEGO trzeba by spytać...bo podobno przez anal....to czarne dzieci się rodzą
ferdal
2013-01-30 10:40:14
Ocena: -5(glosow:15)-+
Jest taka wersja że od brudnych,grzesznych myśli też można zajść.Jedynym ratunkiem jest "głęboka" spowiedź z tych myśli:}
ferdal
2013-01-30 10:44:28
Ocena: -4(glosow:12)-+
Dopóki do egzorcyzmów się nie dobiera to nie jest tak źle.
główna
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0