lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Politycy wożą sobie dupska Mercedesami a ciebie nie stać na bilet do autobusu miejskiego?!?
główna
Dodano: 29.01.2013, 15:59:56   przez: konias12
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 1064  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(150)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
PapierowyKrasnal
2013-01-29 16:32:07
Ocena: 16(glosow:22)-+
Podoba mi się taki populizm. Szybki przegląd internetu i już widać, że po stronie Belgii bzdury popisano ...

bertold32
2013-04-13 00:52:27
Ocena: 0(glosow:0)-+
hej Facet to na co czekasz ??? spadaj do Belgi , a te foty sugerują twoją wymarzoną profesję ???? w sumie co 20-sto latek wie o życiu ??? - bzdury piszesz

rav_007
2013-04-09 10:17:11
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nie ma tam chytrych politykow hahahahahhha synku skonczysz podstawowke i moze sie przekonasz ze nie ma takiego miejsca na swiecie gdzie wszyscy sa szczesliwi i bez problemow.

Cezarion
2013-02-10 23:16:52
Ocena: -3(glosow:5)-+
W Belgi 10 tys i to "srednio"? hahahhaa... Tamm chloptasiu "srednio" to masz 5 tys. Szcekajcie na Tuska dalej, Przyjdzie Kaczeniec, ten to pokaze jak sie prowadzi, pare lat temy nam juz pokazal ale ciemnota juz zapomniala, po mlynie radio ma ryja...

MalyBXL
2013-02-10 21:17:46
Ocena: 0(glosow:0)-+
Pisal to chyba ktos kto nie byl nigdy w Belgii,srednia krajowa to 1200€,kierowca smieciarki ma od 1400 do 1600€,ja jestem kierowca ciezarowki w transporcie krajowym,10-11 godzin dziennie w pracy,soboty wolne,czasami jedna pracujaca,i zarabiam od 1800 do 200€ , a chleb? Duzy,od 1,30€ w aldim do 2,5€ w innych sklepach.

Szwagier
2013-02-06 12:30:48
Ocena: 1(glosow:1)-+
Wiochą to jest to że co trzeci post tu jest o polityce, a wstawiany przez gimbazę albo nieudaczników, którzy nie potrafią wyjść sprzed kompa za to uważają że powinni zarabiać miliony! Bzdura na bzdurze aż się odechciewa czytać tego portalu.

rokusan
2013-02-05 19:07:18
Ocena: 0(glosow:0)-+
Gdzie wy chleb kupujecie? U mnie już po 4,50 :(

prezi
2013-02-04 21:11:16
Ocena: 0(glosow:2)-+
To zapraszam do Belgii, im wiecej wyjedzie takich przychlastów tym się bedzie lepiej żyło reszcie. Wziąć się do roboty to może za 20 lat nadgonimy zachód.

bleblezuza
2013-02-04 17:19:57
Ocena: 1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

pajakpajak
2013-02-15 02:08:48
Ocena: 3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

zazu0
2013-02-03 23:02:42
Ocena: 0(glosow:0)-+
A w Niemczech podatek się płaci po przekroczeniu na zł od 30.000, a w PL już od niecałych 4000 zł...

Myszatron
2013-02-03 20:41:16
Ocena: 1(glosow:3)-+
Nie "thank you very much, Mr tusk" tylko to wina całego gównianego rządu i ich pazerności. Nie dawno było głośno o tym kolesiu co chciał sejm wysadzić, bardzo żałuję że mu się nie udało - może coś by się w tym kraju zmieniło. Lepsze życie wszystkich kosztem kilku buraków.

sugababy90
2013-02-03 17:16:41
Ocena: 2(glosow:4)-+
Po pierwsze nie wiem gdzie w Belgii ktoś zarabia 2,5 tys euro jak nawet z biurach zarabiają po 1500, lub 1700 e. A chleb nawet w Lidlu kosztuje 1,19e. Ktoś kto to napisał chyba nigdy nie żył w Belgi albo pracuje w euro parlamencie :P. A i nawet zdjęcie z belgi nie jest ,bo tu nie ma takich śmietników i śmieciary są inne :). Wszędzie jest trudno ...

daroli92
2013-02-03 15:33:43
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ciekawe gdzie masz chleb po 3zł...?

al1en_boy
2013-02-03 15:26:11
Ocena: -2(glosow:4)-+
Co sie dziwicie :D macie to na co glosowaliscie!!!!! A tak sprooooopoooo do roboty a nie tylko zalic sie tutaj!!!!

tomualdo1234
2013-02-03 03:25:40
Ocena: 3(glosow:5)-+
ha ha ha co za bzdura,chleb okolo 2eu srednie zakupy jak chleb maselko i kilka innych arty;50eu wiec tanio nie jest minimalna krajowa ktora dostaje to 1350eu plus moje czarne godziny a jest ich sporo bo okolo 15-20tygodniowo fakt jest okolo 2tys eu ale czy to szal niesadze , mieszkanie 650eu int,on,zycie, i zostanie moze 500 mies powiedz to az taki raj ??? NIESADZE WIEC NIEPLEC BZDUR

tomualdo1234
2013-02-03 03:40:21
Ocena: 1(glosow:3)-+
Fakt temat ludzi sezonowych moze to miales na mysli- ktorzy przyjezdzaja na kilka mies pracuja po 12-15 ,godzin dziennie 7 dni w tyg czesto bardzo ciezko,bo ich pracodawcy wykorzystuja fakt moze i zarobia 2.5tys eu raczej nie straca bo konserwy przywioza ze soba bron boze nie chce nikogo urazic ale niestety takie sa realia,po przyjezdzie do domu jest temat bo kurcze ja po miesiacu w belgi mam 8-10 tys zlotych jaki tam jest raj , tylko zadaj sobie kolego bardzo proste pytanie jakim kosztem ? POZDRAWIAM WSZYSTKICH LUDZI ZYJACYCH NA OBCZYZNIE ZNUDZONYCH TYM DOBROBYTEM ? A POLSKA TYMBARDZIEJ

ciau
2013-02-03 02:14:45
Ocena: 0(glosow:2)-+
Po 1.Smieciarz tyle nie zarobi po 2.Chleb kosztuje ok 2 euro po 3.Pewnie nigdzie nie byłeś i się wywyższasz

zoonk17
2013-02-03 00:55:14
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ja w Polsce od 3.5 roku w jednej firmie zarabiam 1150 brutto :) Przez ostatnie trzy miesiące był przestój firmy i przez 3 miesiące zarobek wynosił 650zł brutto.. Nie ma co narzekać. To bogacze u nas zawyżają średnią krajową. Jak jest w Belgii - nie wiem. Mieszkam w Polsce i tu umrę, niech nadal od tych 1150zł nadal mi podatki odciągają...

bleblezuza
2013-02-04 17:28:25
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

czikaka
2013-02-02 18:17:50
Ocena: 1(glosow:1)-+
Chleb kosztuje ok. 1,80... :]

djpaulo11
2013-02-02 16:37:21
Ocena: 4(glosow:4)-+
mieszkam w belgi,i nie jest tak jak napisano,zarabia sie 1500 euro a chleb kosztuje 2 euro....................pozdrawiam

pajonczekbez
2013-02-02 15:28:40
Ocena: 5(glosow:5)-+
nie jest ze mnie patriota, ale nie lubie wprowadzania ludzi w blad, skoro juz po stronie belgii piszesz srednie zarobki to moze i po stronie polski takie wypiszesz? niech bedzie ze w belgi zarabiaja 10tys zl, ale w polsce srednia krajowa to 3500zl a nie jak podales/as 1200zl ;] robienie ludziom wody z mozgu to brzydka zabawa, a skoro twoje zarobki to 1200zl to wyjedz z tego kraju ;) albo wez sie za lepsza prace, pozdrawiam

greee
2013-02-02 20:21:55
Ocena: 0(glosow:0)-+
No i do tego podane w belgii brutto a w polsce netto. a to tez duza roznica jak z 2.500 dostajesz 2.000, a chleb to nie wszystko bo za mieszkanie podejrzewam ze sam czynsz z 500€. No ale dla tych co nie byli i nie wiedza to wyglada jak american dream.

kastus
2013-02-02 15:12:21
Ocena: -1(glosow:9)-+
Nie wiem kto zarabia 1200, ale zal mi go. Trzeba bylo sie wziac za nauke!!!

air_jordan_show
2013-02-02 16:55:35
Ocena: 3(glosow:7)-+
dokładnie, bawią mnie te zarobki w stylu 1200

prezi
2013-02-04 21:16:41
Ocena: 0(glosow:0)-+
owned :D

solar7018
2013-02-02 14:48:59
Ocena: 1(glosow:1)-+
Dla mnie wiochą jest pisanie skrótu "tyś" Autor niech najpierw skoczy szkołę. Jak ją skończy i będzie poprawnie posługiwał się językiem ojczystym to może będzie zarabiał więcej:)

piotrek77
2013-02-02 14:16:46
Ocena: 2(glosow:2)-+
Skoro po lewek stronie jest średnia płaca, to po prawej powinno być 3700 zł brutto co oczywiście nie zmienia faktu, który rząd jest do dupy...

lisc
2013-02-02 13:16:34
Ocena: 0(glosow:0)-+
2500 brutto

ukubxl
2013-02-02 02:11:58
Ocena: 8(glosow:8)-+
Mieszkam w Belgii od 12 lat i zeby majac tu "normalna" prace zarabiac 2,5 tys euro to trzeba byc niezlym kozakiem. Jestem ksiegowym, poczatkujacy ksiegowy, robioc etat ~38 godzin, zarabia tu ok 1400-1700€ na reke, mam znajomego ktory jest tlumaczem zna biegle 4 jezyki i zarabia 1900€ ale musi dojezdzac do pracy 70km w jedna strone. Dwa i pol kola to zarabiaja chlopaki na budowie ktorzy pracuja conajmniej po 60 godzin w tygodniu, z czego musza jeszcze oplacic opieke spoleczna etc. Najtansze mieszkania, najczesciej kawalerki w brukseli to koszt conajmniej 500&

Mathias83
2013-02-02 07:02:50
Ocena: 1(glosow:1)-+
Więc nie jest tak różowo jak niektórym się wydaje

czarek468
2013-02-02 00:39:31
Ocena: 1(glosow:3)-+
z ta baba z Radomia to juz przesadzacie wszyscy^^ a co do tego zdj to polska upada i to widac i bd upadac dopuki sie rzad nie zmieni;)

tsr123
2013-02-02 11:24:03
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

BACHA666
2013-02-02 00:27:52
Ocena: 2(glosow:2)-+
No cóż...kto tam nie był,ten nie wie jak naprawdę tam jest!Mój mąż tam pracuje więc co nie co wiem.I nie wiem skąd te statystyki,ale to brednie!!!

alicja_28
2013-02-01 23:52:32
Ocena: 5(glosow:5)-+
2.5 tysiaca brutto moze bym sie zgodzila , jak sie ma dobra prace .Zeby obliczyc netto - nie przeraz sie ile ci zabiora podatku ... Nie wiem kto ze znajomych twych w Belgii mieszka - ale wes sobie poprawke na to co ci opowiada ;) Skad wiem ? Od 12 lat tu mieszkam ;) Srednia pensja pracy na pelny etat (38-40 godz na tydz) to okolo 1300-1500 netto na miesiac ... Teraz odejmij sobie okolo 600 euro (minimum) na mieszkanie na miesiac , do tego elektryka,zycie,jedzenie ogolnie i ... cale g... ci zostaje ;) I na tym konczy sie bajka o bogaczach w Belgii ;) Tych co najwiecej krzycza ;)

Tetek2
2013-02-01 23:55:54
Ocena: -3(glosow:3)-+
No jak się mieszka w dobrej dzielnicy i Dużym mieście.

dlugi107
2013-02-01 23:23:11
Ocena: 3(glosow:3)-+
totalny niewypal....i wiocha dla tego co dodal

lopkekropke
2013-02-01 23:22:32
Ocena: 2(glosow:2)-+
widać ze autor obraza czerpal wiadomosci ze statystyk, gowno prawda zarabia sie w Belgii od 1300 do 1500 srednio i chleb tu kosztuje euro 30 a burdel ktory panuje w polsce pochodzi z epicentrum belgi Brukseli :)

Tetek2
2013-02-01 23:52:51
Ocena: 0(glosow:2)-+
Ale ty podajesz kwotę netto. A prawda jest taka że zarabia się średnio około 2500 euro brutto. Ubezpieczenie fundusz emerytalny oraz ubezpieczenie zdrowotne to minimum 1000 euro od kwoty między 1300 , 1500 na rękę.

tomualdo1234
2013-02-03 04:23:11
Ocena: 0(glosow:0)-+
Tetek2 - co ty pier****** ??? SIS_CARD czyli ubezpieczenie spoleczne w belgi kosztuje 70-90euro rocznie powtarzam ROCZNIE , za wszystko placisz wizyta u lekarza(ok 25eu) masz wystawiony rachunek i swiadectwo udzielonej ci pomocy +leki zaluzmy ze suma 50 euro i co jest najzabawniejsze wypelniasz dokumenty do twojego funduszu gdzie jestes ubezpieczony i zwracaja ci okolo 70-80 procent to juz zalezy od przypadku , ale jednak lepiej tu nie chorowac

Bucychrust
2013-02-01 23:08:07
Ocena: 2(glosow:4)-+
Nie dziękujcie tylko Tuskowi nie zapominajmy o wszystkich po 1989. Jak to się mówi za komuny było lepiej^^

Bucychrust
2013-02-01 23:06:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

marus-84
2013-02-01 22:35:06
Ocena: 1(glosow:1)-+
belgia chleb ok 2 euro a sprzedawca w sklepie zarabia ok 1300 EURO

immortallus
2013-02-01 22:33:03
Ocena: -1(glosow:1)-+
No właśnie, dzięki takiej postawie jest tak jak jest. Kończysz studia na państwowej uczelni, za nasze pieniądze (podatników) jesteś kształcony i sobie po prostu uciekasz. Choć w sumie Cię rozumiem. Za granica każdy idiota jest w stanie dużo zarobić (jak na polskie warunki), a u nas trzeba czegoś więcej - wiedzy, rozumu czy zaradności.

Boruwa
2013-02-02 00:57:36
Ocena: 1(glosow:3)-+
...wiedzy, rozumu czy zaradności.", raczej...ZNAJOMOŚCI! ;]

rudzia201
2013-02-01 22:26:43
Ocena: 2(glosow:4)-+
Hehe nie wiem kto robil to zestawienie ale to jakies bzduryyyyy ! Mieszkam w Be jakis czas i nie widzialam chleba za 90 centow ani 2500 wyplaty wiec a.u.b.:-) :-) :-)

arnid
2013-02-01 22:06:30
Ocena: -3(glosow:3)-+
Ja kończę studia i mnie tu nie ma. Na państwowej uczelni. Szkoda zachodu i walki o przeżycie na każdym kroku. Anglia, albo Niemcy czekają.

bexxtor
2013-02-01 21:49:32
Ocena: -1(glosow:3)-+
Mieszkam w Belgii i tak dokladnie to 1,300€ a nie 2,000 bo moja zona pracuje w domu starosci i pracuje na nocki. Zarabia 3,100. wiec jest roznica. Ale to prawda. W Belgii sie nie martwia. stac ich na wszystko jesli nie chlaja i nie pala.

hanauer
2013-02-01 21:41:17
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

tomualdo1234
2013-02-03 04:09:22
Ocena: 0(glosow:0)-+
wiesz odnioslem wrazenie ze chwalisz i zalisz sie jednoczesnie , wez sie chlopie zdecyduj ;à a ps- po co ci ten dom w polsce ? masz zawod zarabiasz czemu nie kupisz czegos tam ? z prostej przyczyny bo tam mieszkania kosztuja w granicach 250-400tys ale eu na kture cie niestac bo splacaly by go jeszcze twoje dzieci a moze i wnuki po 2- watpie nawet ze gdybys mial te pieniadze czy niemieckie prawo zezwolilo by ci na zakup jakiej kolwiek nieruchomosci bo niestety oni u nas moga cale pgr a my u nich jedynie chemie w lidlu i ot cala filozofia

posterboy
2013-02-01 21:37:53
Ocena: 3(glosow:3)-+
tylko zapomniał ktoś powiedzieć, że Belgia to pierwszy kraj, gdzie doszło do rewolucji przemysłowej i właściwie zainicjowali UE.

anna678139
2013-02-01 21:35:31
Ocena: -1(glosow:3)-+
szkoda że niektórzy są tak tępi i popierają nasz kraj i tańczą jak im Tusk zagra ale w końcu ktoś powinien zrobić z tym porządek ,mi nawet przez myśl nie przychodzi że mam zapieprzać do 65 lat ,widząc moich rodziców ,wujków i ciotki to aż szok przecież oni nawet mając te 50 lat już nie nadają się do pracy ,ale po co się produkuję skoro niektórym to odpowiada i są zadowoleni ze swoich zajebistych zarobków hahaha

flashrmd
2013-02-01 21:09:19
Ocena: -1(glosow:5)-+
szkoda że odzyskamiśmy niepodległość bo może gdybyśmy należeli do niemiec albo rosji było by lepiej. Wstydzę się Polski choć tak bardzo ją kocham. Ale otoczenie i smutek niedaje mi spokojue w tym kraju. Rząd który przyznaję sobię tylko pieniądze a biedny śpi na dworcu albo woda lub śnieg do domu mu kapie.. Pozdro

anna678139
2013-02-01 20:31:07
Ocena: 0(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Baron_Sanedi
2013-02-01 20:36:37
Ocena: -3(glosow:7)-+
Masz racje niech rozdadzą swoją premie wszystkim Polakom wyjdzie po 7 gr na każdego Polaka. Napewno urosną wtedy emerytury i płace....

irek285
2013-02-01 20:29:44
Ocena: 3(glosow:5)-+
Takie bzdury pisze tylko ten kto ni ebyl za granica to jest wiocha dopiero. Chleb w belgi kosztuje od 1,10 euro do 3.00 euro wiesniaku

drLOUBITCH
2013-02-01 20:15:28
Ocena: 0(glosow:4)-+
Już skończcie pi*rdolić wciąż o tym jak to w Polsce źle się żyje. To i tak nic nie zmieni, a ględzenie nic tu nie pomoże. Rząd mamy jaki mamy, a to za sprawą tych wszystkich osłów, którzy wierzyli, że rządy PO poprawią nasz dobrobyt. Taki ch*j!

Adamo
2013-02-01 20:09:32
Ocena: 2(glosow:2)-+
Prawdziwy wieśniak opisał te zdjęcia, jak zobaczyłem "tyś" to dostałem czkawki:)

yourvision87
2013-02-01 19:42:31
Ocena: 3(glosow:5)-+
Widze, że na wiocha.pl dodaje się coraz więcej absurdów całkowicie miajających się z prawdą. Nie jest to smieszne, a żałosne - i owszem wiochą jest wiedza autora z dupy wyjęta. Po co, jeszcze raz zapytam - PO CO przeliczać zarobki zagraniczne na złotówki, przecież oni w sklepach płacą w EURO, za rachunki też w EURO - nie w złotówkach! Ludzie, litości!

tomualdo1234
2013-02-03 04:33:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
I dokladnie kolego jak mowisz dokladnie , tylko ludzie co sa pierwszy raz zastanawiaja sie a kurcze ile to kosztuje na zl ? opowiadam wlasny przyklad czesto mialem te dylematy i zaskoczki kalkulowania walut ale po jakims czasie to mija

czarnobialykot
2013-02-01 19:37:49
Ocena: 1(glosow:1)-+
Wiadomo, że na zachodzie lepiej, ale: Po lewej płaca średnia, po prawej płaca minimalna poza tym już dawno nieaktualna. Minimalna płaca w Belgii to 1450 euro.

Maxi117
2013-02-01 19:17:45
Ocena: -1(glosow:3)-+
Ale z tym chlebem zamulił. Nawet jeśli znajdziesz gdzieś w Polsce chleb po 3zł to, to i tak daje ok 70 eurocentów :/

pablozerbo
2013-02-01 18:51:12
Ocena: 2(glosow:4)-+
co za głupoty...co za gimbol to pisał?

kocurman
2013-02-01 18:39:26
Ocena: 1(glosow:1)-+
Jadł ktoś belgijski chleb? Wrażenia smakowe adekwatne do ceny:)

BACHA666
2013-02-02 00:29:25
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jadłam...chleb wióry przemielone!

konias12
2013-02-01 18:28:07
Ocena: -1(glosow:1)-+
miałem "Dopa" czyli takie coś że nie ide do pracy i mi za to państwo płaci np. za złe warunki atmosferyczne

konias12
2013-02-01 18:21:22
Ocena: -3(glosow:3)-+
tak bo jesteś polakiem,nie znasz języka to robisz 12 godzin nosząc wory z gruzemto w tedy zarabiasz 1000euro a belgowie najmniej 2,5 tyś

yourvision87
2013-02-01 19:44:41
Ocena: 0(glosow:0)-+
To po co pchasz się, gdzies gdzie nie znasz języka? Prosztym i logicznym wydaje się, że będąc za granicą, a znając tylko nasz rodzimy język nie zarobisz zbyt wiele. Przyjąłbyś do pracy kogoś kto po polsku mowić nie potrafi? A jeśli już byś przyjął to na jakie stanowisko? Może do działu zamowień? Najlepiej telefonicznych.

pietraslkjhg
2013-02-01 18:19:30
Ocena: 0(glosow:6)-+
Tusk na szubienice

orzel77
2013-02-01 18:06:57
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

kowal226
2013-02-01 17:50:46
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

aradius7
2013-02-01 17:49:13
Ocena: -1(glosow:3)-+
A w Biedronce chleb kosztuje 1,5 zl :D

yourvision87
2013-02-01 19:46:05
Ocena: 0(glosow:0)-+
Myślę, że kupując w sklepie osiedlowym - chleb np. zesżłotygodniowy, mogłoby być nawet troche taniej ;p

rafal8
2013-02-01 17:23:16
Ocena: -7(glosow:13)-+
Dlaego nie głosuje na PIS

Dune
2013-02-01 18:14:17
Ocena: -3(glosow:9)-+
Inteligentny inaczej co ciągle wierzy w cuda. Tak wiem, postraszyli cię kaczyzmem i wojną. Tylko czemu za twoją głupotę i naiwność muszę płacić ja?

Michu1945
2013-02-01 16:48:32
Ocena: 0(glosow:10)-+
TAK ŻEŚCIE ICH WYBRALI! Platforma Obywatelska, nieprawdaż? Kto się nabierał na "zabierz babci dowód", "nadchodzi kaczyzm" czy słowa Tuskaszenki "tylko człowiek bez plawa jazdy może stawiać tyle fotochadachów", co? To że teraz i wtedy nie potrafiliście sami myśleć to mnie nie obchodzi., Mogę Wam tylko gorzko podziękować za taki wybór.

jamnikowa5
2013-02-01 16:33:58
Ocena: 1(glosow:5)-+
Interesujące.... Żyję w Belgii 2 lata i ani chleba za 0,90 e nie widziałam ani 2,500 wypłaty...

toudy666
2013-02-01 18:35:46
Ocena: 1(glosow:1)-+
Słuchaj takich rozgoryczonych życiem a w zimę będziesz w trampkach latać xD

czarnobialykot
2013-02-01 19:39:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ile chleb kosztuje w Belgii?

lii1989
2013-02-01 16:23:59
Ocena: -4(glosow:8)-+
To nie wina Tuska, że nasz kraj wygląda jak wygląda. Wystarczy szybki wgląd w karty historii. Zachód- Plan Marshalla, setki miliardów przeznaczone na odbudowę powojennej europy- u nas Stalinizm i bieda, po upadku ZSRR wstajemy na nogi, a tutaj zderzenie z zachodnią rzeczywistością- recesja na rynku + chytrość ludzi u władzy i głupie nikomu nie służące przepisy, które tylko czekają na potknięcia przedsiębiorców. Sądzę, że czas dobrobytu dla Polski jeszcze nadejdzie, bo jesteśmy narodem najbardziej pracowitym z Europy, tylko muszą wyginąć stare pierdziele polityczni. Czas na Młodych !!!

Michu1945
2013-02-01 19:05:51
Ocena: -2(glosow:4)-+
Nie. To nie jego wina. On tylko doprowadził do tego, że nasz poziom życia obniżył się jeszcze bardziej, w porównaniu od momentu jak objął tekę premiera. (z "0" do "-15")

lii1989
2013-02-01 16:22:41
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

anejbel
2013-02-01 16:06:58
Ocena: 2(glosow:4)-+
Poza tym porównywać Polske do Belgii... bardzo mądre :D porównajcie z innym krajem, w którym socjalizm skończył się około 20 lat temu (czyli niedawno), z innym krajem, któremu tak się dostało przez obydwie wojny światowe.

anejbel
2013-02-01 16:05:06
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

kabi83
2013-02-01 15:32:52
Ocena: 1(glosow:5)-+
co za bzdury!!! bylam w belgii 10 lat-placa minimalna 1100-1200 euro;chleb 1.5-3 euro ..fakt ze zyje sie troche latwiej...ale nie przesadzajmy

wilk_k
2013-02-01 15:18:14
Ocena: 5(glosow:9)-+
Chyba za przeproszeniem jakiś imbecyl produkował ten post: 1. Nawet nie użyto "wspólnego mianownika" - płaca średnia a minimalna. 2. idąc tym tropem płaca minimalna w Belgii to 1278 euro/ mieś a w Polsce 1600 pln/mieś 3. "Każdego na wszystko stać..." sorry nie ma takiego państwa na tym ziemskim padole Populizm łatwo siać, jak widać na szczęście widzę po komentarzach, że ludzie mają jednak mózgi i potrafią samodzielnie oceniać rzeczywistość :)

Hercules
2013-02-01 14:59:29
Ocena: 6(glosow:6)-+
Chleb 90 centów? Średnia 2500 tysiąca? Mieszkam tu od 9 lat i po raz pierwszy widzę takie ściemnione dane ;) Jest lepiej niż w Polsce, to fakt, ale bez przesady.

szatanoslaw
2013-02-01 14:26:29
Ocena: 3(glosow:3)-+
Zrozumcie, że nie da się podnieść w Polsce poziomu życia, bez produkcji na taki poziomie jak na zachodzie - póki będziemy tak zacofani technologicznie i wydajnościowo będzie bieda i nic się z tym nie zrobi. Potrzeba wiele lat wzrostu gospodarczego, aby dogonić zachód.

olsenlw
2013-02-01 14:19:51
Ocena: 0(glosow:0)-+
W Polsce "zarabia się" 1600 zł BRUTTO. Z tym, że napisane jest, że w Rosji zarabia się ŚREDNIO 10 tyś., u nas średnio to 3400 Brutto. Pomijając fakt, że oni mają jeszcze armię oligarchów, którzy podbijają średnią dużo skuteczniej niż nasza uboga klasa wyższa. I u nas i u nich jest bieda, ale z posiadanych informacji wiem, że ta rosyjska jest zdecydowanie "biedniejsza".

twojakochanka
2013-02-01 14:11:51
Ocena: -2(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

sebek110974
2013-02-01 14:26:26
Ocena: 1(glosow:3)-+
Za wczorajszy dzień należy Ci się po ryju wiesz o czym mówię?

twojakochanka
2013-02-01 14:27:36
Ocena: -2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

zbiczeek
2013-02-01 15:06:42
Ocena: 0(glosow:2)-+
"dodajesz to o 16 a wiec na 100% z pracą ani podatkami nie masz nic wspolnego" - Mozesz ta wybitna mysl rozwinac?

mcebury
2013-02-01 15:52:36
Ocena: -1(glosow:1)-+
No i co z tego że o 16? Nie rozumiem...

konias12
2013-02-01 18:25:03
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

twojakochanka
2013-02-01 14:06:57
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Baron_Sanedi
2013-02-01 13:56:49
Ocena: 1(glosow:11)-+
Teraz moda na takie absurdy, zamiast szukać dobrej pracy itp, to wolicie dawać takie absurdy i zbierac punkty i rangi na wiocha.

twojakochanka
2013-02-01 13:51:23
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

ktosnikt
2013-02-01 13:50:38
Ocena: 6(glosow:6)-+
No bez przesady... Nie możemy winić jednej osoby za wszystko co jest źle. Przede wszystkim znajomość historii Polski odrobinę wyjaśniło by dlaczego u nas kapitalizm jeszcze jest na tak słabym poziomie. Poza tym mentalność komunistyczna jest u nas cały czas obecna... rozumowanie w stylu ,,wszyscy kradną to i ja", ,,jak nie moje to niczyje" jest cały czas obecne i potrzeba nam jest kilkanaście lat żeby w końcu nas do końca ucywilizować.

toudy666
2013-02-01 18:41:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
nie zapominajmy o tym że potrzebne są też "układy i znajomośći" które w mniejszych ośrodkach (małe miasta, wsie)doprowadzają nawet do sytuacji gdzie możliwość znalezienia pracy = znajomi w PUP,firmie X,firmie Y itd. itp.

mcebury
2013-02-01 13:35:45
Ocena: 2(glosow:4)-+
Skoro tak tam zaje(biś)cie to na co czekacie? Granice są otwarte.

hopek20o
2013-02-01 13:30:00
Ocena: 1(glosow:1)-+
no proszę co drugi w Belgii mieszka hehe , ale chory naród...

konias12
2013-02-01 18:27:01
Ocena: 0(glosow:0)-+
wszyscy mieszkamy w belgi cała polska :P

iamondine
2013-02-01 13:21:27
Ocena: 1(glosow:1)-+
Wszystko fajnie, ale pisz poprawnie. Powinno być "tys.", a nie "tyś.". W końcu są "tysiące", a nie "tyśące".

Baron_Sanedi
2013-02-01 13:10:04
Ocena: -3(glosow:5)-+
załóżmy piekarz arabia 1200zł a chleb kossztuje 3zl. Jeżeli piekarz bedzie chciał zarabiać 3000zł to chleb bedzie musiał sprzedawać kosztowac po 8,5zł!! zawsze ktoś poszkodowany jest

mr.tick
2013-02-01 13:56:04
Ocena: 2(glosow:6)-+
Piekarz może zarabiać 2000 nadal sprzedając chleb za 3zł. Gdyby nie PIT, ZUS, służba zdrowia, VAT i kilka(naście?) innych podatków (np. od nieruchomości czy podatki w paliwie). A i tak mamy płatne autostrady, płatne leczenie (chyba że możesz sobie pozwolić na czekanie w kolejce), płatną edukację (płatne podręczniki, składki na rady rodziców itd.). Zarabiamy mało i zero pomocy, zamiast tego to jeszcze zdziera się z nas na każdym kroku. W normalnych krajach jak się zabiera to po to żeby później oddać. A u nas się zabiera i przejada te pieniądze. Po prostu znikają.

The-Grzyb
2013-02-01 13:06:45
Ocena: -2(glosow:4)-+
u mnie chleb ponad 4 zł...

mattias
2013-02-01 12:32:41
Ocena: 4(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora

mr.tick
2013-02-01 13:59:14
Ocena: -1(glosow:5)-+
A wiesz co to jest siła nabywcza pieniądza? Policz sobie ile bochenków chleba za średnią pensję może kupić Belg, a ile Polak. Wtedy porozmawiamy.

jasio2
2013-02-01 12:25:43
Ocena: 4(glosow:4)-+
Ten co to wstawil jest nikim innym tylko debilem i ciota.Cos uslyszal,cos dodal od siebie i w efekcie wyszlo wielkie GOWNO nie majace nic wspolnego z rzeczywistoscia.Ludziska opanujcie sie w koncu i skonczcie wstawiac tego typu glupoty.

Buahahahah
2013-02-01 12:03:33
Ocena: 5(glosow:9)-+
Kolejna ciota nie wie co napisała. Średnio w Belgii zarabia się 2.5 tys euro, średnio w Polsce to 950 euro. Chleb w Belgii kosztuje 1.5 euro, a w polsce 2 zł. Tą wiochę pisał pewnie jakiś pisior, czyli człowiek bez wykształcenia i obycia.

konias12
2013-02-01 13:32:18
Ocena: -3(glosow:3)-+
ta 950 euro w polsce??? haha to chyba najgorsi politycy

misiek2004
2013-02-01 14:56:48
Ocena: -1(glosow:1)-+
1) 950 euro to pensja brutto, a kolega w absurdzie przedstawia pensję netto (okej, zaniżoną, ale tylko jeśli mówimy o "średniej", bo w innym wypadku jest zbliżona do rzeczywistych zarobków w mniejszych miastach) 2) Gdzie ty mieszkasz, że masz chleb po 2 zł? W Pcimiu dolnym? U mnie jest 3.60 zł minimum.

bula1991
2013-02-01 12:03:17
Ocena: 5(glosow:5)-+
A co wy myslicie ze Kaczynski albo to pozostałe bydło na Wiejskiej lepiej by nam zrobiło , jesli nie odstawimy obecnej trzody z Wiejskiej dalej bedziemy tak cierpiec i tak zyc

lukaszenko387
2013-02-01 11:42:09
Ocena: 5(glosow:5)-+
Tak dla sprostowania, dla tych którzy cudze chwalą - Płaca minimalna w Belgi wynosi 1440 EUR w Polsce 347 EUR, a jeśli chodzi o bezrobocie to wg. UE (stan na 12.2012) w Belgi wynosi 7,5% a w Polsce 10,4%. Więc ku#@a aż szkoda patrzeć na tego typu bzdury!

gentleWiesniak
2013-02-01 11:41:51
Ocena: 2(glosow:2)-+
Oh szybkowszysca do belgi, zobaczymy co z tego wyjdzie. A najlepiej jest obwiniac kogos za wlasna kleske.

satyryk
2013-02-01 11:40:21
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

abdulx
2013-02-01 11:37:59
Ocena: -1(glosow:3)-+
beznadziejna wrzutka - po co znowu porównywać jabłka do gruszek...

axel234
2013-02-01 11:37:17
Ocena: 4(glosow:4)-+
Po pierwsze tak w Belgii nie jest. Po drugie pisze się TYS. a nie TYŚ. !!! Proponuję powrót do szkoły.

Max74
2013-02-01 11:34:37
Ocena: 3(glosow:7)-+
W Polsce też średnia jest ok 4000 zł a najniższa 1600 brutto. Tam średnia 2500 euro a przeciętna znacznie niższa, chleb zjadliwy 1,80 i w górę, kurczak taki z którego da się rosół zrobić to min. 10 euro.

dedede66
2013-02-01 12:34:32
Ocena: 1(glosow:3)-+
Maxiu, ale za te 1600€ brutto o wiele latwiej dac sobie rade niz za 1600zl.

Max74
2013-02-01 13:00:42
Ocena: 1(glosow:5)-+
Owszem jest łatwiej, co nie zmienia faktu, że koleś bzdury pisze.

dedede66
2013-02-01 13:40:50
Ocena: 1(glosow:3)-+
No, szczegolnie z tym chlebem po 90 centow. Z tym 2500 euro w sumie tez... Zreszta, ogolnie gosc pier.doli farmazony.

ncaso
2013-02-01 11:17:56
Ocena: 2(glosow:8)-+
Jutro będzie ten sam obrazek że w Belgii dają wszystko za darmo i nie trzeba pracować a w Polsce Tuskowi wyrosły rogi, ogon i kopyta... Trzeba się za robotę wziąć a nie wiecznie czekać że Mr. Tusk coś da.

misiek2004
2013-02-01 15:01:29
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nic od niego nie chcę! Byle mi nie zabierał!

pontonus
2013-02-01 11:15:44
Ocena: 2(glosow:8)-+
typowy sPISkowy bełkot wyznawcy chorego psychicznie karzełka

DMxD
2013-02-01 11:12:34
Ocena: 0(glosow:0)-+
U mnie na wsi kosztuje 1.50 ; ] toster i jem go zawsze , nie dlatego , że jest w takiej cenie , tylko dlatego , bo lubie tostowy ; ] TOKEN, was też to wk....wia????.....)

Nemesia
2013-02-01 11:12:08
Ocena: 2(glosow:2)-+
Śmieciarze wcale tak źle nie zarabiają. Znam kilku i nie narzekają na pracę wbrew pozorom.

mpeer
2013-02-01 11:01:20
Ocena: 4(glosow:6)-+
Ja nie wiem skąd autorzy takich "absurdów" biorą te dane. Autor chyba nie wychodził od kilki lat z mieszkania i cąły czas na necie siedzi. Nie mówiąć już o wyjeździe za granice. ŻAL MI TAKICH LUDZI!!!!

pito
2013-02-01 11:00:35
Ocena: 6(glosow:6)-+
Pewnie w Belgii z nieba leci.A najlepszy tekst "każdego na wszystko stać" hehehe

bigbud2
2013-02-01 11:00:33
Ocena: 1(glosow:1)-+
z tego co wiem to smieciarze w polsce zarabiaja calkiem ladnie a dodatkowo maja 2 pensje z tego co znajda. chcialem pracowac w WPO ale tylko po znajomosciach mozna sie tam dostac xD

evyn
2013-02-01 11:00:32
Ocena: 5(glosow:5)-+
Gdzie ten chleb za 90 centów? najtańszy kosztuje 1,5 euro a w dodatku jest słaby

mrpower
2013-02-01 21:33:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
Zjadliwy, czyli polski kosztuje przynajmniej 1,70 euro

ROGALno1
2013-02-01 10:51:07
Ocena: 2(glosow:2)-+
mieszkam w belgii i potwierdzam chleb tu to syf ale kosztuje 1,5 euro a nie 90 centw a 2,10 euro w chlebomacie i potwierdzam drug? rzecz pl to kraj z?odziei i wyzyskiwaczy uciekajcie jak si? da.

gienek_knur
2013-02-01 10:47:47
Ocena: 3(glosow:3)-+
Temat w sam raz dla gimbów

dejveet
2013-02-01 10:43:33
Ocena: 1(glosow:1)-+
A ja tak z innej beczki, gdzie w słowie "tysiąc" jest to "ś" co użyłeś w skrócie?

Czupur82
2013-01-30 10:21:37
Ocena: 2(glosow:10)-+
W Belgii nie maja chleba...tylko chemiczny syf tostowy.

qwerty777
2013-01-30 07:43:14
Ocena: -1(glosow:19)-+
Byla szansa zaglosowac na czlowieka, ktory mogl cos zmienic. Tusk kazal w TVN-ie nazwac go wariatem i szalencem - dziennikarze tak zrobili. Wy kupiliscie to i znowu zaglosowaliscie na tych samych. Wiec nie placzcie teraz, ze kradna. Wystarczylo wybrac Janusza Korwina Mikke z Kongresu Nowej Prawicy. I zanim ktos napisze, ze to szaleniec - prosze zapoznac sie z jego programem oraz podejsciem do gospodarki.

tashunkewitko
2013-02-01 10:44:05
Ocena: 3(glosow:7)-+
Dokładnie tak, głosują na różne partie, a tak naprawdę głosują na jedno i to samo socjalistyczne g. Za Palikota nie będzie religii w szkołach, a za Kaczyńskiego będzie 5 razy w tyg. tylko co z tego, jak ludzie dalej będą zarabiać po 1200 zł. miesięcznie... i płakać.

Buahahahah
2013-02-01 12:05:05
Ocena: -2(glosow:6)-+
JKM - wariat z utopijnym podejściem do gospodarki. Kończ pan waść wstydu oszczędź.

tashunkewitko
2013-02-01 15:35:15
Ocena: -1(glosow:1)-+
To teraz liczę że się postarasz i merytorycznie wytłumaczysz mi, dlaczego "z utopijnym podejściem"?? Dasz radę?

Influenza
2013-01-29 17:59:03
Ocena: -4(glosow:18)-+
Wasi rodzice przez cały okres komuny kradli i kombinowali. Przez 45 lat zniszczyli kraj jak szarańcza. Niestety nie da się tego szybko odbudować. Miejcie pretensje do rodziców a nie do polityków.

Asmodei
2013-02-01 11:19:36
Ocena: -1(glosow:1)-+
Scislej biorac to przez okres komuny kraj byl raboany przez ZSSR .... Praktycznie wszystko co bylo wyprodukowane , badz wydobyte wtedy w Polsce wyjezdzalo do mateczki . W kraju zostawaly ochlapy na ktore trzeba bylo kombinowac , zeby cos mozna bylo w wykombinowanym mieszkaniu postawic . A co tego , ze kradli .. nie kazdy rodzic byl partyjniakiem jak Twoi . Pozdro

misiek2004
2013-02-01 15:05:20
Ocena: 1(glosow:1)-+
Takiego kretyństwa jeszcze nie słyszałam... Masz inwencję twórczą Influenza :-D

PapierowyKrasnal
2013-01-29 16:32:07
Ocena: 16(glosow:22)-+
Podoba mi się taki populizm. Szybki przegląd internetu i już widać, że po stronie Belgii bzdury popisano ...

jaca82
2013-01-29 16:29:50
Ocena: 5(glosow:7)-+
Mieszkałem w Belgii przez 10 lat nie ma porównania do Polski, obecnie mieszkam na wyspach i do kraju nie zamierzam wracać. Chyba że na emeryture, którą bede otrzymywał w Polsce w funtach

michalng
2013-01-29 16:28:15
Ocena: 5(glosow:9)-+
Wczoraj była ta sama wrzuta tylko z belgijskim bezrobociem 2% i belgijskim chlebem za 80 euro centów ;-) Dodaj jeszcze z 1,5 procenta do bezrobocia i jakieś 30-40 centów do chleba to będzie ok.

mk101
2013-01-29 16:17:11
Ocena: 1(glosow:9)-+
tia wolałes jarka, ja nie wiem na co ludzie licza, ze politycy to cudotworcy? przeciez to duzo bardziej skomplikowane niz "wstawimy kogos na stolek i odrazu zrobi z naszego kraju raj" zastanówcie sie, to procesy wymagające CZASU, a burdel w kraju został min. własnie przez Jarka i jego ekipe o tym juz nikt nie pamieta

chmurno_oki
2013-01-29 16:06:30
Ocena: -8(glosow:18)-+
Głosowaliście - wybraliście. Teraz narzekacie, że źle. Już wolałem Jarka.

konias12
2013-01-30 10:11:25
Ocena: 10(glosow:12)-+
każdy ch..j ma swój struj i tak wszyscy kradną czy to Jarek czy Donald każdy się pcha do koryta.
główna
Dodano: 12.08.2018, 15:16:55   przez: vacarius
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 56Skomentuj (37) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0