Ukryj komentarze(273)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Łowca
dzieci_proboszcza
2013-02-11 22:42:43
Ocena: 18(glosow:20)-+
A ja ujme to krotko. DOBRY ARAB TO MARTWY ARAB.
GMOzabija
2014-01-02 23:43:13
Ocena: 1(glosow:1)-+
strategia gangow pejsatych saksonow ssterujacych wszystkimi rzadami swiatowymi polega na napuszczaniu arabow na slowian i wywolania wojny europa kontra araby, 2 ataki na Iraq jednak nie wywolaly zamierzonego efektu ale bez watpliwosci beda probowac dalej dla pejsatych jestesmy gojami a wiadomo co sie robi z gojami
thaiboxer81
2013-03-23 23:52:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
A czego się tu spodziewać po tych brudasach.
owcazogorkowca
2013-03-08 21:46:02
Ocena: 1(glosow:3)-+
Niestety ale Muzeumanie walczyli po stronie Niemców i to baaardzo chętnie. Szczególnie w Jugosławii. Wystarczy trochę poczytać.
karolina78675
2013-02-22 20:24:25
Ocena: 0(glosow:0)-+
chamstwo w państwie
ChojiAbura
2013-02-16 06:59:12
Ocena: 0(glosow:0)-+
bo kiedy jeszcze żył, to się go BALI !!!!!!!!!!
Made-In-Poland
2013-02-12 17:12:20
Ocena: 10(glosow:10)-+
Banda hipokrytycznych śmieci która ma podobno tak wielki szacunek do zmarłych... STOP ISLAMIZACJI EUROPY!
gadzetomaniak
2013-02-12 06:56:34
Ocena: 4(glosow:6)-+
nie jestem rasito ale do gazu z takimi
Adrian2712
2013-02-12 00:31:21
Ocena: 4(glosow:8)-+
Je***e ciapackie ścierwo do gazu!!Wyje**c cale to brązowe gówno z Europy!!
henio198919
2013-02-11 23:32:27
Ocena: 9(glosow:13)-+
rozwal grób muzułmanina to cie nazwą faszystą to jest ta wasza tolerancja lizanie dupy im
Wilczycho
2013-02-11 23:21:50
Ocena: 5(glosow:9)-+
"I zabijajcie ich, gdziekolwiek ich spotkacie, i wypędzajcie ich, skąd oni was wypędzili - Prześladowanie jest gorsze niż zabicie. - I nie zwalczajcie ich przy świętym Meczecie, dopóki oni nie będą was tam zwalczać. Gdziekolwiek oni będą walczyć przeciw wam, zabijajcie ich! - Taka jest odpłata niewiernym!" jeden z wersetów koranu, mówi sam za siebie co oni czynią..
RozczochranyLep
2013-02-11 23:12:06
Ocena: 7(glosow:7)-+
Te je*ane skur*ysyny już za bardzo się panoszą. Ech, żeby tak zebrać się w jakąś kilkunastoosobową grupę uzbrojoną w pały baseballowe i poszukać tego arabskiego ścierwa i zatłuc z uśmiechem na ustach. Znów politykierzy będą wyzywać od ksenofobów i nietolerancyjnych faszystów, a ja jako polak z krwi i kości będę z tych słów dumny.
dzieci_proboszcza
2013-02-11 22:42:43
Ocena: 18(glosow:20)-+
A ja ujme to krotko. DOBRY ARAB TO MARTWY ARAB.
magazynsbd
2013-02-11 21:26:12
Ocena: 5(glosow:5)-+
I słyszę tu chichot historii i widzę jak zatoczyła koło , czy mnie pamięć myli że w Polsce również niszczono pomniki żołnierzy innych armii walczących na terenach naszego kraju ?
king_gr
2013-02-11 21:51:54
Ocena: 6(glosow:8)-+
A ja słyszę rechot, bo nie obejrzymy się, a będziemy musieli stawić czoło muzułmańskiej nawałnicy i po raz wtóry uratować Europę przed tą zarazą. To gorsze niż czarna śmierć. Atakuje szczególnie tych stojących po lewej stronie. Ale na szczęście można się z tego wyleczyć, wystarczy przyjąć wartości, o które walczyli nasi przodkowie.
endrius93
2013-02-11 21:14:22
Ocena: 12(glosow:12)-+
spróbuj skrytykować publicznie tych brodatych brudasów to się wszyscy rzucą na cb , a ci bezkarnie niszczą groby naszych bohaterów , pieprzeni hipokryci , zabierajcie wreszcie naszych chłopaków z afganistanu , walczą o amerykańskie interesy , a jankesi i tak mają nas w dupie , a brodacze niech się tną między sobą !
familimen
2013-02-11 19:51:49
Ocena: 8(glosow:10)-+
W krajach arabskich(np Arabia Saudyjska) Hitler jest poniekąd bohaterem,dzięki niemu narody arabskie wyzwoliły się z pod kolonialnych rządów/urosły w siłę itd.. dla nich nie jest to postać negatywna/zbrodniarz...A polska i Polacy?toć te "wielbłądy"nawet nie wiedzą gdzie Polska leży...że o tym o co Polacy walczyli podczas II wś.nie wspomnę,natomiast doskonale wiedzą że wtrącamy się w sprawy krajów arabskich liżąc 4litery USA i walczymy w nie swojej wojnie...i za to nam dziękują jak widać na załączonej fotce...
pogromgimbusow
2013-02-11 20:09:38
Ocena: -4(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
familimen
2013-02-11 20:40:30
Ocena: 3(glosow:5)-+
hmm..pogromgimbusow nick ci pasuje widzę,ta,pewnie araby rozbili nagrobki bo im się znudziło dymanie wielbłądów i nie mieli co robić...
Polaków kiedyś szanowali tam,wiele firm stawiało tam oczyszczalnie ścieków,czy kompleksy uzdatniania wody,Polacy nie byli tam źle postrzegani,ale pewnie zbyt młody jesteś żeby te czasy pamiętać...Teraz z racji że się wtrącamy,ślemy tam za biliony zł naszych żołnierzy to jesteśmy tak postrzegani nie inaczej.
Więc Kolego,stać cię na ogarnięcie tego tematu?czy zaraz mi tu z epitetami wyjedziesz światły człowieku?
CountPerun
2013-02-11 19:23:14
Ocena: 9(glosow:11)-+
Jak nazwałem tych neandertalczyków zakałą ludzkości, ,to uznano mnie tu rasistę i nacjonalistę. Ten wirus atakuje Europę i narzeka, że Europa jest epicentrum zwalczania tego wirusa. Wypie***ać na pustynie synowie ciemnoty.
migdalrzulum
2013-02-11 19:05:55
Ocena: -1(glosow:11)-+
Skandal!!!!! Jestem Patriotom i za Ojczyznę poszdłbym w ogień! Nie rozumiem tutaj wypowiedzi co poniektórych userów. Trzeba mieć nierówno pod sufitem, żeby myśleć ineczej! masakra01, gratuluję, dobra wiocha. Bóg - Honor - Ojczyzna!
JackCola
2013-02-11 21:24:43
Ocena: -4(glosow:6)-+
nie dziękuj masakra, bo wszyscy wiedzą, że malujesz olejną, ale w głowie oleju nima :P
JackCola
2013-02-11 22:11:45
Ocena: -2(glosow:6)-+
jaki ty jesteś bystry ;) robię to od zawsze, z przerwami na przelogowania :D
JackCola
2013-02-11 22:29:40
Ocena: -1(glosow:5)-+
Chociaż nie, "zasmradzanie", mi nie leży, to nie w moim stylu. Bardziej pasuje: rucham od zawsze, z przerwami na papierosa, ale nie mam w zwyczaju kłamać. Nie palę ;]
JackCola
2013-02-11 23:28:39
Ocena: -2(glosow:4)-+
tniesz mi oczy prymitywie, takimi komentarzami. Może udaj się do psychiatry O.o
JackCola
2013-02-11 23:40:55
Ocena: -2(glosow:2)-+
muszę przyznać, że masz pomysł na siebie: Bo, jak głosi stare porzekadło: "za mundurem panny sznurem", pomysł "na Policjanta" mi się podoba, dużo tu suczek, może coś złowisz. Tylko ranga nie ta, heheheh :D A okulary, to chyba staremu zaj***łeś, co?
JackCola
2013-02-12 00:01:00
Ocena: -2(glosow:2)-+
przecież nie napisałem 'ruchałbym' :/ Jestem 100% hetero, w przeciwieństwie do ciebie? Boję się, że na ten avek, chcesz mnie zaatakować od tyłu. :> Może poudawaj jakąś blondynkę i zmień go, to pokażę ci jakim jestem Patriotą. Albo, nie. Dodaj czarnulkę, to napiszę 'za Ojczyznę', wiesz, nie gustuję w czarnych :D
faille
2013-02-12 00:09:49
Ocena: 2(glosow:4)-+
Jak cię nazywają jackcwel, bredzisz dziecko, bredzisz. Czy jest na to lek ? Jest , ale tobie klocku już nic nie pomoże......... Byłeś molestowany w dzieciństwie że stałeś się tak skur*iałą szmatą ?????? czy masz tak od urodzenia ?????? Każdy cię minusuje a ty tu wracasz jak jełop bez honoru....żal żal żal ale nie ciebie ciulu tylko ludzi którzy muszą czytać te twoje brednie i wypociny idiotyczne !
JackCola
2013-02-12 00:17:14
Ocena: -1(glosow:3)-+
bredzi to twoja mamusia, karmiąc cię niebieską papką pędzlu. ja tu nie wracam, ja tu jestem, a twoje prowokację idą na marnację, bo co z tego, że się przelogujesz? ciebie musieli skrzywdzić, bo aż ci biała piana z ryja leci, hahah.
JackCola
2013-02-12 00:50:53
Ocena: -1(glosow:3)-+
O, a teraz 'drogą wiadomości priv' próbujesz mi zarzucić, że walę zwierzęta :D Nie ładnie, nu nu ;) skoro porwałeś się i udajesz funkcjonariusza (a to jest karalne), chyba że faktycznie nim jesteś, to powinieneś mi za stracony czas postawić 'Poloneza' albo chociaż 'Passata z' hehe :D
faille
2013-02-12 00:52:54
Ocena: 1(glosow:5)-+
JackCola , cieszysz się że ktoś ci coś odpisał niepełnosprawna umysłowo pipo??? Teraz tatuś przyjdzie do twojego łożeczka i znowu będziesz musiał mleć lachę cioto Nawet mi nie żal takiego głąba jak ty, niech cię tata wali we wszystklie otwory, tylko na to zasługujesz
migdalrzulum
2013-02-12 01:21:09
Ocena: 1(glosow:3)-+
Roman, też tu klikasz? Teraz zauważyłem. JackCola, to jest Roman, pseudonim operacyjny "Roma", Policjant: Komenda Stołeczna Policji ul. Nowolipie. Zaczynaliśmy razem, od wypisywania mandatów. Roman potem awans dostał do Służb specjalnych, na wiocha pl ;-) Romuś, co u ciebie? To ja Piotruś, pseudo - "Ziomal" pamiętasz ty mnie jeszcze? :-D
JackCola
2013-02-12 01:30:54
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
JackCola
2013-02-12 01:57:04
Ocena: -2(glosow:4)-+
"Roma" jak się ockniesz, to napisz coś... po pracy przeczytam. Jesteś hipsterę? ps: usunąłem swój poprzedni post, bo mi faza zeszła, po przeczytaniu midgarzulum, hahhaha :D
Podlasiak1977
2013-02-11 18:59:15
Ocena: 2(glosow:6)-+
nie licz nawet ze ministerstwo kiwnie palcem.sikorski to moze co najwyzej podlizac sie niemcom albo ruskim a nie postawic sie w imie Polskiej racji stanu
Podlasiak1977
2013-02-11 18:50:01
Ocena: 7(glosow:15)-+
podpalic meczet dla rownowagi i moze naucza sie szanowac innych.
Fafikuleniek
2013-02-12 10:03:18
Ocena: 3(glosow:3)-+
To swoją drogą ale na naukę bym nie liczył.
king_gr
2013-02-11 21:56:03
Ocena: 4(glosow:6)-+
To Ty poczytaj koran! Tylko dokładnie. I nie interpretuj go sama, tylko dostosuj się do interpretacji ich duchownych. Może zrozumiesz, co czynisz niewiasto. Radzę poczytać m.in. o takiyy'i oraz o nakazie najpierw oszukiwania "niewiernych", a później nawracania ich (nas) na islam, albo wycięcia w pień.
Fafikuleniek
2013-02-12 10:08:23
Ocena: 0(glosow:0)-+
Wątpię niewiasto żebyś przebrnęła przez cały koran. Dwa dość grube toby z przypisami. Chyba że, co wątpię, czytasz po arabsku ale nawet jak czytasz to dla Europejczyka potrzebny jest jeszcze klucz do koranu bo Europejczyk nie jest w stanie bez wprowadzenia studiować koranu, nic mu to nie da.
shark7
2013-02-11 16:53:33
Ocena: 16(glosow:20)-+
Wszystkim grobom należy się szacunek bo tam leżą pochowani ludzie, a w szczególności grobom poległych żołnierzy bez względu na narodowość.Islam jest taką religią że nie ma tam miejsca dla innej wiary i kultury ale i u nas w Polsce też nie potrafimy uszanować grobów nie tylko innych nacji ale i naszych własnych.
Psychosocial666
2013-02-11 16:28:38
Ocena: 1(glosow:9)-+
Arakiel666 "wielki" niedo*ebany satanisto, idź poczesać włosy i napić się jabola. Jeszcze gdybyś miał coś sensownego do powiedzenia...szkoda na ciebie czasu.A co do gały to głodnemu chleb na myśli pedale.
Arakiel666
2013-02-11 18:06:56
Ocena: -9(glosow:11)-+
Psychosocial666 nie opisuj mi swego marnego życia bo nic a nic mnie to nie obchodzi homosiu:)
RozczochranyLep
2013-02-11 23:17:28
Ocena: 0(glosow:4)-+
Oboje jesteście siebie warci patrząc na wasze avatary. Znalazła się masoneria z gimnazjum.
szczurzyca
2013-02-11 16:04:22
Ocena: 11(glosow:15)-+
Islam jest najgorszym szajsem, jaki mógł się przytrafić światu.
pedalek23i4
2013-02-11 16:01:04
Ocena: -3(glosow:9)-+
hitler by juz im pokazal gdzie jest ich kanz un waus
kermitzaba
2013-02-11 15:59:24
Ocena: 5(glosow:13)-+
Nergal - twardzielu, może wreszcie podarłbyś też Koran
pedalek23i4
2013-02-11 16:02:49
Ocena: -4(glosow:10)-+
nergal to satanista wiec czemu mial by drzec koran
Arakiel666
2013-02-11 16:15:48
Ocena: -11(glosow:15)-+
kermitzaba Nergal żyje w katolickim kraju więć uj go jakiś koran i sekta muzułmańska obchodzi. Zajmuje się sektą katolicką.
Arakiel666
2013-02-12 13:23:58
Ocena: -5(glosow:5)-+
WMG1945 jaki Ty tępy to szok. Co Nergala obchodzi islam bezmózgu? A każdy ma prawo zrobić ze swoją książką co tylko chce. Więć on ją sobie porwał.
GotoToiletXD
2013-02-11 15:42:08
Ocena: 5(glosow:5)-+
Oni chyba dawno krucjaty nie mieli ;/
Psychosocial666
2013-02-11 16:07:19
Ocena: 6(glosow:10)-+
Szczerze, to ja też przestałem kupować kebaby, a to wszystko dzięki wypowiedzią davidstar z ostatnich dni na temat brudu!:) Chwała Ci za to ;D żeby było tego mało to Twoje posty tak mnie nakręcają, że już nawet rozmyślałem nad spaleniem jednej budki w mojej miejscowości, a przynajmniej posmarowania jej sprayem:) Pozdro
Arakiel666
2013-02-11 16:13:57
Ocena: -9(glosow:13)-+
Psychosocial666 tak sie nim podniecasz to idź na całość i jeszcze mu gałe obrób.
yourvision87
2013-02-11 16:20:35
Ocena: 3(glosow:7)-+
Zgadam sie z Tobą w 100%
Ale, żeby nasza władza panstwowa nie została okrzyknięta rasistowską itd. to kurvva w Warszawie ponoć meczet ma być budowany. Będą się zjeżdżać wszystkie brudne, ciapate - tylko po co? Z dwojga złego wolę tych nawiedzonych tańczących pod krzyżem,:D
Psychosocial666
2013-02-11 16:30:37
Ocena: 3(glosow:9)-+
Arakiel666 "wielki" niedo*ebany satanisto, idź poczesać włosy i napić się jabola. Jeszcze gdybyś miał coś sensownego do powiedzenia...szkoda na ciebie czasu.A co do gały to głodnemu chleb na myśli pedale.
king_gr
2013-02-11 17:49:48
Ocena: 5(glosow:9)-+
@angie to nie jest nienawiść, czy rasizm. Po prostu niektórzy ludzie widzą więcej niż Ty i próbują otworzyć oczy innym. To jest walka o przyszłość naszą i naszych potomnych. Więc zamiast mówić, że mamy w sobie nienawiść, otwórz oczy i zobacz jakie zagrożenie tworzy islam. No chyba, że chcesz chodzić w burce i być traktowana jak śmieć.
Arakiel666
2013-02-11 18:10:04
Ocena: -8(glosow:10)-+
davidstar tu się nie mówi tylko pisze. Jak mówisz to polecam zgłosić się do psychiatry. Chcesz żebym Ci chapnął dzidę? Pedał jesteś albo masz takie ciągoty:)Idę własnie kupić kebaba co i Tobie polecam mniam:)
Arakiel666
2013-02-11 19:11:08
Ocena: -6(glosow:8)-+
Arakiel666 czytaj ze zrozumieniem głąbie. Tobie żeby zrobił a Ty proponowałeś mi żebym Tobie. Więc ciągoty masz Ty imbecylu. Ty bez kebabów lubisz chapać drągi z półksiężycem.
Arakiel666
2013-02-11 19:36:31
Ocena: -4(glosow:10)-+
davidstar zdenerwowałeś sie katolicka pi.do:)Kryptogeju:)
Arakiel666
2013-02-11 19:44:03
Ocena: -5(glosow:11)-+
davidstar a odpisałem Tobie głąbie tylko zły tokien i musialo wrzucic mój nick imbecylu. Żeby obrabiać musiałbym być Tobą i mieć Twoje marzenia i ciągoty muslimie:)
Arakiel666
2013-02-11 20:20:14
Ocena: -9(glosow:13)-+
davidstar wypij meliski muslimie:)
Arakiel666
2013-02-11 20:22:40
Ocena: -8(glosow:10)-+
davidstar co do pedała to zacytuję Ciebie "heh dzide to możesz chapnąć ty :D" Więc już się muslimie nie ukrywaj:)
Arakiel666
2013-02-12 13:25:39
Ocena: -5(glosow:7)-+
Sebek2811 w burce możesz Ty chodzić. A nawet w szarym worku. Robicie chorą propagandę jak Tusk i Kaczor.
JackCola
2013-02-11 14:13:31
Ocena: -11(glosow:11)-+
sedzina, nie ma przekleństw, bo po co? Tym wszystkim fanatykom i patrioto-idiotą powinno się zakładać liczniki w tyłkach, połączone z wyświetlaczem na czole, skoro pijesz ciągle do tych minusów :D
JackCola
2013-02-11 14:15:03
Ocena: -10(glosow:10)-+
Oh, miałem wpisać się poniżej w Odp - do @sedziadread ;] Ale przez pomyłkę poszedłem wyżej heheh :D
JackCola
2013-02-11 16:03:41
Ocena: -5(glosow:7)-+
pluć? spluń na swojego chłopaka, mnie dziewczynko zostaw w spokoju :/ To, że nie jestem patriotom, to nowa sytuacja i może dla nie wszystkich zrozumiała, ale taki jest Fakt! :D I dlaczego mam opuścić wiochę? minusy, przyjmuję z wielką prostotą, jak i tego typu ripost jaki nakreśliłaś :D 'liche', riposty :D To, że dasz minus, świadczy tylko że się ze mną nie zgadzasz. I nie pluj jade3m, w moim kierunku O.o
JackCola
2013-02-11 16:37:32
Ocena: -4(glosow:6)-+
antares30, nie biegaj za mną, bo stajesz się podejrzany, o kierowanie tą farsą... jesteś odpowiedzialny za ten absurd, bo jesteś adminem! Ja kładę nacisk na logiczne myślenie - na to, żeby rozmawiać z luĆmi, nie ważne jakie poglądy i jakiego wyznania są! nie spotkałem się ze zrozumieniem z twojej strony, za to, spotkałem się ze znakiem sprzeciwu, znakiem jakim jest minus! ps: Zwolnić cię ze sprawowanej funkcji? :-)
JackCola
2013-02-11 17:02:46
Ocena: -1(glosow:5)-+
Notabene, lichy to absurd, ale co ja mam powiedzieć, zranił mnie i krwawi mi serce, zaraz cię zbluzgam, by udowodnić, jaki rozgoryczony jestem :D Po pierwsze jesteś za głupi, żeby do mnie trafić, a już na pewno zbyt tępy, żeby we mnie trafić.
JackCola
2013-02-11 17:16:38
Ocena: -4(glosow:6)-+
znasz przyszłość... fascynujesz mnie :> i grozisz, że umrę... :> to jeszcze bardziej mnie nastraja, widać że jesteś po przejściach... :>
JackCola
2013-02-11 18:03:09
Ocena: -6(glosow:6)-+
proponuję postawić rusztowanie i naprawić swoją psychikę, bo ja nie straciłem równowagi i kontaktu z rzeczywistością. :-)
JackCola
2013-02-11 19:14:28
Ocena: -3(glosow:5)-+
może i szkoda klawy, nie przeczę. Jednak narzucanie mi na siłę, bycia patriotom nie jest zdrowe. Na 'dobitkę' - oglądając mecz np: polska vs Rosja, po stracie bramki, nie muszę chyba pisać jaki entuzjazm i euforia, panuje w mojej głowie. Czy to znaczy że jestem patriotom :D
JackCola
2013-02-11 22:52:48
Ocena: -3(glosow:3)-+
zdaję sobie z tego sprawę, co robić nie wiem, ukształtuj mnie, daj mi swój stołek, najlepiej, a do niego dorzuć jeszcze kubek, w którym pijesz kawę :D ps: Ale bezczelny jesteś, w tej roli jaką ci przypisałem - roli admina :P
Karmelo7575
2013-02-11 13:08:51
Ocena: 3(glosow:13)-+
Tępić brudasów...nie ma prawa to łazić po Polskiej ziemi.Napotkacie jakiegoś,to skuć mordę i tyle...żeby mu się odechciało pobytu;)
Arakiel666
2013-02-11 12:32:16
Ocena: -10(glosow:20)-+
Jakie oburzenie a sami niszczą groby np żolnierzy radzieckich w Polsce.
Karmelo7575
2013-02-11 12:59:18
Ocena: 4(glosow:12)-+
Kolego,ale Polacy ich nie okupowali,natomiast Ruskie dla Nas to wróg nr.1...
różnica jest ogromna!
oburzony
2013-02-11 13:50:30
Ocena: 7(glosow:13)-+
Groby nas nie okupują. To część naszej historii. Zabytki niszczone są wszędzie na świecie przez brudną, nieucywilizowaną chołotę powołującą się na wiarę albo jakieś zaszłości historyczne. Osoby odpowiedzialne za ten wybryk prezentują dokładnie ten sam poziom rozumowania co Ty (i niczego bardziej nie pragnę jak tego, żebyście się nawzajem powyżynali - tak do ostatniego przygłupa). Gratulacje.
Arakiel666
2013-02-11 13:50:52
Ocena: -6(glosow:8)-+
Karmelo7575 co za różnica? Grób to grób.
Karmelo7575
2013-02-22 10:29:52
Ocena: -1(glosow:1)-+
oburzony wyjątkowo kocha brudasów i żydów:)
Broni ich wszelkimi sposobami...dlaczego???
BO JEST KUNDELKIEM:))))))))
HankaZapylanka
2013-02-11 12:20:08
Ocena: 7(glosow:7)-+
Ale jakby sie kur.wa Allaha obraziło to kara śmierci zara
Fafikuleniek
2013-02-11 12:17:18
Ocena: 4(glosow:4)-+
A co na to nasz MSZ ?
malurus
2013-02-11 12:50:38
Ocena: 3(glosow:5)-+
Do aktów wandalizmu na dwóch cmentarzach żołnierzy poległych w Bengazi podczas II Wojny Światowej doszło, jak podaje CNN, w ubiegły weekend. Sprawcy umieścili w internecie nagranie swoich działań, opatrzone podpisem, jakoby była to zemsta za spalenie Koranu przez amerykańskich żołnierzy w Afganistanie.
Setki nagrobków opatrzonych symbolami chrześcijańskimi i żydowskim zostały kopniakami połamane i poprzewracane. Wandale przy pomocy młotów próbowali też zniszczyć duży krzyż stojący przed wejściem na cmentarz. Podczas dewastacji mężczyźni zagrzewali się do działania takimi okrzykami jak "
malurus
2013-02-11 12:51:49
Ocena: 2(glosow:4)-+
"niewierne psy" i szydzili z poległych.
Zniszczeniu uległo około 200 nagrobków. Wśród nich był jeden upamiętniający Polaka, 24-letniego kaprala Józefa Władysława Jaroszewicza z Samodzielnej Brygady Strzelców Karpackich, który poległ w Libii w 1942 roku.
Zniszczone przez Libijczyków nagrobki na cmentarzach wojennych w Bengazi zostaną naprawione - podała Komisja Wspólnoty Narodów ds. Grobów Wojennych. Niezidentyfikowani uzbrojeni mężczyźni zdewastowali dwa cmentarze żołnierzy poległych podczas II Wojny Światowej. Nagranie swojego "wyczynu" umieścili w sieci.
klisza08
2013-02-11 18:31:51
Ocena: 2(glosow:6)-+
a nasz MSZ pracuje teraz nad kolejnymi komiksami osmieszajacymi slynnych Polakow.Pijany syfilityk Chopin juz byl, to moze teraz Curie-Sklodowska,ktora napromieniuja w kroku...Ten "nasz"caly MSZ chetnie oddalabym muzulmanom jako naszych niewiernych-niech zrobia porzadek z prawdziwymi zdradzieckimi psami a nie z zasluzonymi naszemu krajowi Rodakami...
Fafikuleniek
2013-02-11 12:19:50
Ocena: 2(glosow:6)-+
A wręcz przeciwnie. W parku k**wy Poniatowskiej w Łodzi jest bardzo ładnie utrzymany i monitorowany cmentarz radziecki. Nie ma tam ani krzyża prawosławnego, ani rzymskokatolickiego ani nawet gwiazdy dawida ale jest za to wielka czerwona gwiazda :D
Karmelo7575
2013-02-11 13:06:18
Ocena: 1(glosow:5)-+
Radzę poduczyć sie historii lamusie.Rosjanie byli Naszymi wrogami,mordowali Naszych,z Niemcami walczyli tylko dlatego że Ci ich zdradzili mówiąc krótko.Ruskie nas okupowali,natomiast inaczej sytuacja przedstawia się z Polakami walczącymi w Libii dla tych dzikusów.Ogólnie nie pochwalam takiego zachowania(nawet w stosunku do żołnierzy radzieckich,którzy namiętnie wybijali w pień Naszych przodków),ale różnica jest ogromna...myśl!!! Co do Żydów,sytuacja podobna tylko troszkę w innym wydaniu.My w stosunku do muzułmanów nie mieliśmy takich grzeszków jakie mają Ruskie czy żydzi palancie.
ZeuS112
2013-02-11 13:54:45
Ocena: 0(glosow:2)-+
Karmelo7575 napisałem gdzieś, że Ruskie nie byli naszymi wrogami? Nie rozumiem natomiast dlaczego nie docenia się tego co mimo wszystko dla nas zrobili w IIWŚ. Gdyby nie ich pomoc Hitler dalej tłukłby nas, choć wiadomym jest dlaczego zatrzymali się przed Warszawą. Druga sprawa, skoro tak nienawidzimy Ruskich to dlaczego np. przyjaźnimy się z Ukraińcami, pamiętasz co robiono z Polakami za czasów Bandery, co spotkało nas z rąk Siczy Zaporoskiej? argumentację masz zajebistą nie ma co.
Fafikuleniek
2013-02-11 15:37:24
Ocena: 2(glosow:4)-+
ZeuS112 chłopaku, co tam znów piszesz ?! Przecież ci się tak poplątało jakbyś historii nie znał, pewnie utrwalałeś tą sprzed 89 roku. Nie bierz książek od historii z antykwariatu. Ruskie kosztem Ukraińców głód na Ukrainie wywołali, zboże szło dla Wermachtu. Temat Bandery to już inna sprawa, byli judzeni przez Sowietów. Są książki dogłębnie poświęcone sprawie UPA i genezy tej agresji. Za porównanie Ukraińca do Ruska dostaniesz w mordę od każdego Ruska i każdego Ukraińca.
Fafikuleniek
2013-02-11 15:42:41
Ocena: 2(glosow:4)-+
Poza tym ZeuS112 chłopaku drogi ... to o czym piszesz to był efekt. Prawda była taka że wykorzystaliśmy tych dzikusów - kozaków w wojnie obiecując im przywileje szlacheckie a później wygnaliśmy ich i za to mieli do nas urazę. Było tylko kwestią czasu kiedy Rosja wykorzysta to przeciw nam. Było jasne jak bolszewicy dostali w dupę po raz pierwszy od nas, że będą się na nas odgrywać na wszelkie możliwe sposoby.
ZeuS112
2013-02-11 20:33:34
Ocena: -1(glosow:1)-+
a Niemcy nie byli judzeni Przez Hitlera, nie dali sobie wmówić, że tak należy? Tak samo z Ruskimi, czy ich ludność jest winna temu, że mieli w swoim kraju takich ludzi jak Stalin, Lenin czy wcześniej carowie? Piszesz tu o jakiś książkach, jest takie przysłowie, papier przyjmie wszystko. Historię pewnie znam lepiej od ciebie, byłem laureatem kilku konkursów historycznych. Wszyscy mamy coś za paznokciami, ja osobiście nie rozumiem tego wielkiego oburzenia, owszem czyn nie jest czymś dobrym ale pamiętajmy, że też robiliśmy źle
ZeuS112
2013-02-11 20:36:33
Ocena: -1(glosow:1)-+
idąc jednak jeszcze dalej, dlaczego nie pałamy taką agresją do Szwedów, przecież też nam rabowali kraj. Historię należy znać, ale jeśli będziemy tylko na niej opierali nasze odczucia to zostaniemy sami, a w dzisiejszym świecie jak jesteś sam to nie dajesz rady, szczególnie w takiej Europie, która jest jak zestaw naczyń połączonych.
Fafikuleniek
2013-02-12 10:16:36
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
king_gr
2013-02-11 12:09:19
Ocena: 3(glosow:5)-+
Następny ignorant. Ciekawe ilu jeszcze się pojawi. To są groby żołnierzy z II Wojny Światowej (data śmierci na nagrobku 1942 - trudno ogarnąć?), którzy BRONILI Libijczyków przez nazistami. Jak to się mówi: głupich nie sieją, sami się rodzą. Niestety.
Karmelo7575
2013-02-11 13:11:45
Ocena: 1(glosow:3)-+
Dokładnie...kretyn nie zna historii...na chu-j się udzielasz przygłupie !!!
Smr1-totalny wieśniak z Ciebie i niedokształcony buras:)
fearsometickler
2013-02-11 12:01:59
Ocena: 3(glosow:3)-+
Za bezczeszczenie grobów polskich żołnierzy 7.62x51 w głowę, bez litości, bez żalu, bez wahania
wwwojciech
2013-02-11 12:00:52
Ocena: 1(glosow:7)-+
Nie ma się co dziwić, nawet my nie potrafimy uszanować naszych dziadków którzy walczyli o naszą wolność, to czemu mieli byśmy dziwić się muzułmanom?! Nie jest tak? Więc jak wytłumaczylibyście waszym dziadkom którzy za nas zgineli to co się dzieje obecnie w "naszej" Polsce? Może zacznijmy robić porządek we własnym kraju, niż dawać sie prowokować takim sytuacją, które mają tylko na celu odwracanie uwagi od tego co się dzieję w naszym życiu.. Nie zycze sobie komentowania mojej wypowiedzi.., tak poprostu ciezko zdjąć klapki z oczu Polakowi.. Pozdrawiam świadomych!
wojti.olsztyn
2013-02-11 11:57:49
Ocena: 4(glosow:8)-+
muzułmanów trzeba trzymać z dala od Europy. To są karaluchy, szuje niczego ani nikogo nie szanują są zacofani i niereformowalni.
manamanam
2013-02-11 11:51:28
Ocena: 4(glosow:6)-+
To może weźniemy z nich przykład i za zdewastowany grób zrobimy im bydło, podpalimy domy Muzułmanów w Polsce, oblejemy świńską krwią, z Koranu zrobimy papier toaletowy, podłożymy kilka bomb, po czym przed całym światem udamy poszkodowanych i biednych i nietolerowanych? Jak Kuba bogu, tak bóg Kubie.
Fafikuleniek
2013-02-11 12:42:06
Ocena: 3(glosow:3)-+
Jak chcesz brać z nich przykład to do nich jedź.
JackCola
2013-02-11 11:35:42
Ocena: -7(glosow:7)-+
Co to, jakiś 'dar', od Pana, że masz główną? :P Zaskoczony, co Lesław... :D
JackCola
2013-02-11 11:49:55
Ocena: -6(glosow:8)-+
to naprawdę emocjonalne uczucie ;) nie wiem czy mogę narazić na dodatkowych kilka komentarzy, bo chyba nie mam takiej ilości chusteczek, przy sobie ;)
sedziadread
2013-02-11 13:38:55
Ocena: 0(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora
ferdal
2013-02-11 11:36:17
Ocena: 3(glosow:3)-+
Masz rację,ale nie robili tego z sympatii go hitlerowców,tylko z nienawiści do Angoli.Ci dali im nieźle popalić.
Rei_Ayanami
2013-02-11 11:31:26
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Rei_Ayanami
2013-02-11 11:34:52
Ocena: 2(glosow:2)-+
Muslimy i tak się nie zmienią, bo wiedzą że lewa propaganda i poprawność polityczna stoi po ich stronie, wmawia się nam że Katole to zło tego świata, a jak wychodzi w praktyce to wszyscy widzimy. To nie jedyne ekscesy po stronie miłosiernych Mahometan, polecam wpisać w google : Bare Naked Islam
diamentowamaska
2013-02-11 11:20:04
Ocena: 4(glosow:6)-+
dziecko.... na płycie jest napisane że zginął 24 stycznia 1942 roku w wieku 24 lat ! (Angielski się kłania w pas) Poza tym polacy nie najechali Libii tylko bronili Libijczyków przed faszystami....(historia się kłania w pas) Poczytaj troszkę zanim znowu zaczniesz pisać głupoty.....MYŚL, MYŚL, MYŚL , to nie boli.......
diamentowamaska
2013-02-11 11:30:22
Ocena: 3(glosow:5)-+
podaję ci dziecko pomocne tagi: Erwin Rommel , Africa Korps, państwa osi, Lis Pustyni, operacja "Crusader", Tobruk, El Alamein (Egipt) Samodzielna Brygada Strzelców Karpackich.
Kristoffo456
2013-02-11 10:42:53
Ocena: 4(glosow:4)-+
Wszystkich brudasow capolcow rozj..ac w pizzzdu!!
ZeuS112
2013-02-11 12:07:50
Ocena: -7(glosow:15)-+
zesrałbyś się a nie coś zdziałał. Siedząc przed kompem możesz się napinać, niejeden z tych brudasów załatwił by cię szybciej niż ty byś o tym pomyślał. Powinieneś podziękować komunie za to, że tych arabów jest u nas tak mało. Gdyby nie ten ustrój mielibyśmy to samo co mają Niemcy Francja.
Psychosocial666
2013-02-11 12:18:20
Ocena: 4(glosow:10)-+
Dlatego trzeba uderzyć jako pierwszy! Davidstar popieram Cię, jak coś to pisz.Chętnie pomogę;)
Fafikuleniek
2013-02-11 12:23:20
Ocena: 3(glosow:9)-+
ZeuS112 na rany Chrystusa co ty za głupstwa piszesz chłopaku. Dzięki temu że nie rozliczyliśmy się z komuną to teraz właśnie grozi nam ta inwazja. A to że ich nie ma to kwestia niskiego socjalu w Polsce i ich strach że będziemy im łby obcinać. Zaś nasz czas, jeszcze nadejdzie :). Napinka się skończy.
king_gr
2013-02-11 12:28:51
Ocena: 5(glosow:11)-+
ZeuS112 a Ty kim jesteś? Synem SB-ka, czy ORMO-wca? Jakby nie komuna bylibyśmy teraz na poziomie państw zachodznich. Nie każdy wie, ale po wojnie USA naprowadzała gospodarkę tych państw dając im urządzenia i technologie. Nam też chcieli dac, ale zdrajcy narodu, komuchy, nie przyjęli wyciagnietej ręki.
Arakiel666
2013-02-11 12:33:43
Ocena: -11(glosow:15)-+
davidstar tego naucza książka zwana biblią? Tego nauczał niejaki Jezus i papież JPII?
Fafikuleniek
2013-02-11 12:46:47
Ocena: 2(glosow:8)-+
Arakiel666 a czego naucza twoje pismo ?
Arakiel666
2013-02-11 13:52:49
Ocena: -4(glosow:4)-+
Fafikuleniek a niby jakie pismo?:) davidstar ktoś do Ciebie wpada z siekierką? No no niezłe masz jazdy.
ZeuS112
2013-02-11 13:59:00
Ocena: -2(glosow:2)-+
nie rozumiecie meritum mojej wypowiedzi. Dzięki temu, że w byliśmy w bloku wschodnim migracje ludności praktycznie nie istniały a nasza słaba gospodarka nie była atrakcyjna dla nich. Nie mówię tu kompletnie ludziach systemu ale samym systemie. Tego, ze nie rozliczyliśmy komuny to chyba nikomu mówić nie trzeba, ale na takie działanie się nie zanosi, więc po co strzępić sobie języki.
Fafikuleniek
2013-02-11 16:34:20
Ocena: 0(glosow:4)-+
Arakiel666 no właśnie, jakie pismo. Takiej odpowiedzi oczekiwałem. Ja mam swoje pismo a ty jak widzę, nie. Więc gdyby świat tworzyli tacy jak ty, nie mielibyśmy nawet czego interpretować i co krytykować.
Fafikuleniek
2013-02-11 16:45:00
Ocena: 1(glosow:1)-+
ZeuS112 chłopaku ... chyba nie Mówisz o problemie migracji w bloku wschodnim :D ? Bo w nim były nie tylko migracje ale przesiedlenia, jeśli już mówisz o systemie a nie o ludziach. Np. Stalin przesiedlał, przesiedlał i jeszcze raz przesiedlał. Do tego stopnia że na pewnym etapie historii ciężko już o rodowitych Białorusinów. Miejsce ich zajęli Rosjanie. Dla kogo nie była atrakcyjna nasza gospodarka ? Widziałeś uśmiech radzieckiego dziecka jak dostało polską zabawkę ? Bo ja tam byłem i widziałem to wiele razy. Klocki drewniane mieli albo i nie a nie samochodzik na baterię. Taka gospodarka.
ZeuS112
2013-02-11 20:27:44
Ocena: -1(glosow:1)-+
Fafikuleniek znasz ty coś takiego jak pojęcie migracji wewnątrzkrajowej (czy blokowej dla całego bloku komunistycznego) oraz migracji międzykrajowej? Arabom nie opłacało się do nas przyjeżdżać bo atrakcyjniejsze były kraje kapitalistyczne, gdzie dostawali lepszy socjal od państwa, co widać do tej pory. Może dla innych krajów komunistycznych PL była atrakcyjna ale na pewno nie dla osób, którym marzyła się wolność i dlatego araby jechały do Niemiec, Francji Wlk. Brytanii.
Fafikuleniek
2013-02-12 10:22:31
Ocena: 0(glosow:0)-+
ZeuS112 No, teraz to jasno napisałeś. Jakaś tam migracja pewnie była i za czasów komuny. Pewnie że raczej nie Arabów ale muzułmanie to nie tylko Arabowie. Myślę jednak że muzułmanie boją się raczej nas - Polaków. To ich powstrzymuje przed przyjazdem. Zauważ że chroni nas to co się dziś piętnuje, nietolerancja wobec innych kultur na własnym podwórku. Poza tym Polak ma masę krytyczną, można mu jakiś czas grać na nosie ale z przepełnionego naczynia nie chluśnie woda lecz krew.
Arakiel666
2013-02-12 13:27:16
Ocena: -3(glosow:3)-+
Fafikuleniek co z tego że masz jakieś pismo jak go nie przestrzegasz. To się właśnie nazywa hipokryzja.
ZeuS112
2013-02-12 14:02:41
Ocena: 0(glosow:0)-+
Fafikuleniek nasza nietolerancja stała się modna teraz. Dawniej Polska była uważana za wzór tolerancji, było przecież u nas wielu mieszkańców o różnym wyznaniu. Szkoda, że tolerancja zaczęła maleć wraz z rozwojem Oświecenia na zachodzie Europy. Zjawisko samej nietolerancji można więc nazwać młodym, z czego to wynikło sam nie wiem.
majorsius2
2013-02-12 19:25:00
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Wiesniakznetu
2013-02-11 10:22:56
Ocena: 3(glosow:3)-+
Rzuć w takiego plasterkiem szynki to pozbawisz go prawa do zbawienia w jego chorej religii. Po czymś takim cie nawet nie zabije bo u nich zabijanie to tak jak dla chrześcijan chodzenie do kościoła i czynienie dobra
king_gr
2013-02-11 11:38:27
Ocena: 4(glosow:4)-+
Bzdura. Będzie się mógł "oczyścić" z kontaktu z wieprzowiną. Jakbyś go rzucił tym plasterkiem i nie "oczyścił się" przed zdechnięciem wtedy, według ich chorej wiary nie będzie zbawiony. Dlatego w izraelskich autobusach montowane są pojemniki ze świńskim tłuszczem. Swoją drogą chętnie bym jakiegoś nasmarował takim tłuszczykiem :D
Fafikuleniek
2013-02-11 12:28:53
Ocena: 3(glosow:3)-+
Przede wszystkim. Jeśli oni tłuką groby żołnierzy polskich którzy żadnej akcji przeciwko im nie prowadzili, utożsamiając ich ze USA. To dla czego my mamy myśleć że dziś jest inny jihad niż ten który spustoszył w średniowieczu połowę Europy ?
Wiesniakznetu
2013-02-11 20:33:11
Ocena: 2(glosow:2)-+
king_gr masz rację. I teraz jak zwalczyć tą drugą fazę aby nie weszła w trzecią? Użyjemy siły to i oni użyją tylko, że muzułmanie wpadną obwiązani dynamitem do szkoły i wysadzą w powietrze 500 dzieci. Normalny (podkreślam normalny) człowiek z cywilizowanej europy nigdy czegoś takiego nie zrobi
king_gr
2013-02-11 21:21:20
Ocena: 4(glosow:4)-+
Otwarta walka nie wchodzi w gre. Nikt się na to nie odważy, przynajmniej jeszcze nie teraz. Przede wszystkim należy zmienić prawo tak, aby ciapatym nie opłacało się przyjeżdżać do Europy. To znaczy: 1. nie dawać obywatelstwa, tylko karty pobytu czasowego, 2. dawać kartę pobytu tylko osobie mającą zaklepaną pracę...
king_gr
2013-02-11 21:27:01
Ocena: 3(glosow:3)-+
3. zero socjalu, 4. Zakaz wchodzenia w politykę danego państwa, 5. Ograniczenie ilość dzieci do max. dwójki, inaczej deportacja, 6. zniesienie prawa ziemi - dzieci mają obywatelstwo rodziców, 7. Za każde przestępstwo lub nielegalny pobyt - deportacja, 8. zakaz budowania meczetów.
king_gr
2013-02-11 21:33:21
Ocena: 4(glosow:4)-+
Ale lewacka Europa nie przystanie na to, bo to nie zdoge z demokracją. Przez nich nie obejdzie się bez walk o wolność za kilkanaście-kilkadziesiąt lat. Dziękujemy wam lewaki. Dziękujemy wam, za to że przyszłość naszych dzieci stoi pod znakiem zapytania i za to, że poleje się krew. To tylko i wyłącznie wasza wina.
Wiesniakznetu
2013-02-12 10:01:15
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ja w takim razie chwycę za broń. Nie przeszkadza mi ich modlitwa o 12, meczety, posty i inne religijne obrzędy. Do arabów mam 2 zastrzeżenia. 1-Nie szanują swoich kobiet i kryją to pod warstwą "kultury". 2-Zabiją cię jako niewiernego bo to ich dopuści do nieba
diamentowamaska
2013-02-11 11:33:49
Ocena: 3(glosow:7)-+
Może nie wszystkich.... zostawić tylko tych co robią kebaby ;)
ReniferuCzerwony
2013-02-11 09:49:24
Ocena: 5(glosow:7)-+
Ciekawe kiedy w koncu pozwolą nam zabijać tych muslich bez żadnego problemu ?
twojakochanka
2013-02-10 18:19:03
Ocena: -27(glosow:29)-+
komentarz usunięty przez moderatora
RozczochranyLep
2013-02-11 23:09:27
Ocena: 1(glosow:1)-+
Trolle wracać do nor.
JackCola
2013-02-10 09:27:49
Ocena: -10(glosow:14)-+
do mnie nie pisał nic w stylu: :zagłosuj, odwdzięczę się..." Tylko pojechał na ostro, pisząc: "JackCola, jeśli możesz i uważasz to za wiochę, daj + o Panie mój". To że jest moim wrogiem, a absurd z dupy, postanowiłem dać minusa :D
witawu
2013-02-10 17:38:10
Ocena: 1(glosow:7)-+
"masakra" ta krótka parówa ma sporo kont, brylował i dawał sam sobie punkty.Dawniej było to możliwe, dziwię się tylko, że teraz ludzie mu nie odpłacają za chamstwo, a powinien już nigdy jego absurd nie wejść na główną.Pozdrawiam wszystkich wrogów tego kretyna.
sedziadread
2013-02-10 23:57:00
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Szu_v2
2013-02-10 00:54:33
Ocena: -3(glosow:5)-+
Stary, a do mnie na priv też wiadomość: cyt - " Daj łapkę odwdzięczę się". To że nie mam absurdów, a jestem zwolennikiem dobrych wioch, dałem tego plusa. Ae JakcCola ma rację, do niego też musiałeś pisać, tak jak i do mnie. Bo w opise nie było (czytałem, wcześniej).
JackCola
2013-02-09 21:15:38
Ocena: -9(glosow:13)-+
no i proszę, żebry o + masakry, przyniosły mu prawie główną. zmarginesowałęś się masakra, śmieciarzu ;)
JackCola
2013-02-10 10:47:46
Ocena: -11(glosow:13)-+
masakra-tor-sekator, obciągnijto hahahah :D
JackCola
2013-02-09 15:28:58
Ocena: -15(glosow:17)-+
dobry komentarz ;-) Like! hehe :D
JackCola
2013-02-09 15:03:13
Ocena: -26(glosow:28)-+
kogo obchodzą groby polskich żołnierzy, a tak poza tym czym się różni od "zwyczajnego grobu"? ;]
apokalipsa1230
2013-02-09 15:27:37
Ocena: 14(glosow:16)-+
Osobiście uważam że niszczenie jakiegokolwiek grobu jest po prostu porażką po całej lini.
JackCola
2013-02-09 15:30:05
Ocena: -20(glosow:22)-+
To pilnuj swoich 'tablic', bo ktoś może po niej przejść. :>
Xcorsten
2013-02-09 15:30:16
Ocena: 9(glosow:13)-+
Niczym prostaku. Ale czy to powód żeby je niszczyć? Poza tym wielu one obchodzą a szczególnie tych którzy znają historię Narodu Polskiego i mają szacunek dla ludzi zasłużonych. Ty możesz co najwyżej zamknąć się i milczeć jak masz takie bzdury pisać umysłowy inwalido.
JackCola
2013-02-09 15:36:19
Ocena: -24(glosow:24)-+
ja również znam historię, a ty się nie pień, bo mi to wisi, a raczej tobie wisi na ryju, coś przypominającego pianę... prostakiem był twój dziadek, dlatego wpisuję cię na listę zasłużonych. Za to że mi ubliżyłeś :D
JackCola
2013-02-09 15:54:49
Ocena: -20(glosow:22)-+
znam historię radzieckich żołnierzy i zawsze [*] na grobie nieznanego zapalę, kiedy jestem u babci Rusałki. hę? ;)
JackCola
2013-02-09 18:10:01
Ocena: -13(glosow:17)-+
Ojejku, no i? Też daję minusy. Pierw, piszę kom, by za chwilę ocenić twój argument, a że nie masz argumentu, to lepiej się nie udzielaj, bo narazisz się na kilka plusów, ale nikogo nimi nie wskrzesisz ;p
Karmelo7575
2013-02-11 13:25:24
Ocena: 5(glosow:5)-+
JackCola...widzę,że masz żal do całego świata za zryte dupsko:))) Ktoś Ci opędzlował oko Saurona,żeś taki anty??? A może jakiś Arab zakisił Ci knota a Tobie się spodobało? Ej...gorzej:))) Może Ty po prostu jestes popaprańcem:))) Twoja stara sprzęgła się z morusem jak nic:)))))))
Sunia najwyraźniej nie ma najlepszych doświadczeń z ludźmi, jak można tak potraktować psa??
główna
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0