Ukryj komentarze(223)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Łowca
bbb4
2013-03-26 15:27:02
Ocena: 15(glosow:21)-+
koszt wieznia jest taki wysoki bo to sa koszty utrzymania administacji wieziennej i nie chodzi o klawiszy ale o biurowce nie potrzebnych nierobow ktore stoja przy kryminalach
lokster.pro
2013-04-12 01:06:30
Ocena: -2(glosow:6)-+
dzienny koszt jedzenia to 4.75 wiec śmieciu powinnaś tam się znaleźć. Oby ktoś zapamiętał ten post gdy trafisz do puchy tam cię docenią sarenko
kropakatana
2013-04-06 09:34:39
Ocena: -2(glosow:2)-+
brawa dla szydercy;] przynajmniej jeden wie co sie dzieje;] a ty smerfetka zastanow sie co mowisz bo pierdolisz ze sie golisz a zarostu nie masz:P hehe gdybys przynajmniej na dolku posiedzialo 1 to bys zobaczyl co to znaczy kadzienny koc i szama!!! a ty mowisz ze jeszcze za duzo??!! ;@
pauletta71
2013-04-05 00:39:49
Ocena: 0(glosow:2)-+
A poza tym, "wy życiowi znawcy" wyobraźcie sobie, że każdemu może się powinąć noga, w życiu bywa różnie, wystarczy, że człowiek znajdzie się w nieodpowiednim miejscu w nieodpowiednim czasie. Ciekawe ilu z was by wtedy wytrzymało takie ciśnienie na bani.. Szkoda słów. Kozak w necie, pizzzda w świecie. Pozdro dla normalnych, dobrych ludzi, co wiedzą co jest 5.
pauletta71
2013-04-05 00:36:46
Ocena: 1(glosow:5)-+
Góóówno wiecie, a się wypowiadacie! Ja siedziałam w Niemcowie, więc i tak miałam trochę lepiej, ale też mam świadomość jak jest w więzieniach w Polsce. Tutaj cwaniakujecie, że w puszce jest jak w hotelu itd.. A gwarantuję wam internetowe cwaniaczki, że większość z was po tygodniu, albo i po paru dobach, nie trafiłaby palcem do dupy. Zresztą, choćby tam było tak 'kolorowo' jak niektórzy z was tu piszą, to i tak, to co człowiek tam przeżywa psychicznie, jest nie do opisania i ktoś kto tego nie przeżył, nie zrozumie tego i będzie kozaczyć. W dupie byliście, gówno widzieliście.
golfiszcza
2013-04-04 07:28:07
Ocena: 0(glosow:0)-+
niech dzieci tez zabijaja to beda siedzialy ;))
zielonyelf
2013-04-03 00:39:59
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
amorthserke
2013-04-01 17:19:59
Ocena: 0(glosow:0)-+
Rządzący przygotowują sobie wygodne miejscówki.
ramtime
2013-04-02 22:34:58
Ocena: 2(glosow:2)-+
to ładnie popłynąłeś... jedyna dieta jaka tam jest to muzułmańska (bez wieprzowiny) lub lekkostrawna czyli wywar na kościach z kurczaka. I nikt nie pomyśli o ludziach osadzonych na wyrost... niewinnych tymczasowo aresztowanych... życzę Ci autorze abyś sam dla siebie stał się śmieciem i został bezpodstawnie aresztowany i przeżył tydzień tam. A co dopiero 3 sankcje pod rząd... co możesz dostać z pomówienia. Ale debilizm się szerzy...
zielonyelf
2013-04-03 00:41:49
Ocena: 0(glosow:2)-+
Nie wiesz, nie wypowiadaj się. Obyś nie odwiedziła takiego przybytku.
metkownica
2013-04-01 12:18:22
Ocena: 0(glosow:2)-+
HEHEHE - TO PROSTE!!!! POMYŚLCIE
POLITYCY DBAJĄ O SWOJE PRZYSŁE MIEJCA PRACY>>>>>
piotrulajp
2013-04-01 03:29:03
Ocena: 0(glosow:2)-+
to niech te kochajac rodziny sie wezma za siebie a nie pie..la jak im jest zle, przyzwyczajeni do brania zasilkow, zapomog i wszystko w du..e maja,,,
szczeraszczena
2013-04-01 22:38:40
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora
cjob
2013-03-31 23:31:27
Ocena: 7(glosow:11)-+
Te "śmiecie" drogi wstawiający, są ściśnięci po 8 osób w celach 3 osobowych. Bez prywatności, higieny, kultury, edukacji, nie rzadko pożywienia Ponadto recydywa z poważnymi przestępstwami i długimi wyrokami, mieszana jest z małolatami lub rowerzystami z nikłymi wyrokami, gdzie są albo okradani i gnębieni albo wpajane są im zasady wypaczonych ludzi uniemożliwiające powrót do społeczeństwa. Zwykli ludzie przyłapani za zwyczaj na głupocie są wykluczeni z życia przez takich jak ty. Ale co ja tam wiem...
justyna1983
2013-03-31 16:01:36
Ocena: 0(glosow:4)-+
Najwiecej do powiedzenia mają ci chłopcy co psiaka na oczy nie widzieli hehe
poisongirl
2013-03-31 15:49:02
Ocena: 0(glosow:4)-+
tak żałujmy więźniów - wszyscy siedzą za niewinność
dawidleeds
2013-03-31 14:24:10
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
zielonyelf
2013-04-03 00:47:05
Ocena: 0(glosow:0)-+
Posiedź chociaż tydzień na Rakowieckiej z recydywą i grypserą starej daty to zobaczymy jaki będziesz wyniosły i mądry..........Wiesz ile osób jest więzieniach bo rodziny ich w dupę kopnęły, a takie jedzenie za 3-4 pln dziennie i możliwość noclegu w zimie to dla nich na prawdę dużo........ogarnij się
Karmelo7575
2013-03-31 12:59:31
Ocena: 1(glosow:1)-+
NatalieHS...ciebie chyba p::pierdoliło.Doskonale wiem jakie mają dobra w pierdlach pod względem żywieniowym,opieki medycznej i organizacyjnym-wiedza moja nie wynika z odsiadki.Nie wiem kim jesteś ale dane te chyba są oszukaną statystyką podobnie jak według statystyk polak średnio zarabia 3500zł,co jest brednią-oczywiście nie licząc polityków którzy potrafią zarabiać 10-cio krotność tego...idiotko.
david86xxx
2013-03-31 09:34:35
Ocena: 6(glosow:10)-+
c**j wam w dupy społeczniaki, na zawsze wolność ludziom i złodziejom
M1CLAY19
2013-03-31 04:08:04
Ocena: 4(glosow:4)-+
Jak to jest ze administracja ma wyye8ane na regulamin ? Jak to jest ze sa najwieksza wiocha na tej stronce? Jak to jest ze logujesz sie na Wioche a ogladasz demotywatory?
anek86
2013-03-31 00:22:58
Ocena: 9(glosow:11)-+
Dostosowane diety? ha ha ha rano chleb i kawa prawie przezroczysta, do tego plasterek mortadeli, tak że Warszawę widać, na obiad "kula mocy" czyli pies przemielony z budą, plus kartofelek, na kolacje chlebek plus mielonki 1/16 puszki. Nie każdy kto trafia do więzienia to śmieć, nie którym się po prostu w życiu noga podwinęła lub nasz system więziennictwa ich strawił, nie tak dawno w mediach było głośno o chłopaku który ukradł wiaderko węgla, bo nie miał pieniędzy a na dworze było -20st C, i co trafił do więzienie i w niewielkim czasie popełnił samobójstwo. On też był śmieciem?
anek86
2013-03-31 00:28:29
Ocena: 5(glosow:5)-+
Inna rzecz, piszecie że nie pracują, otóż moi drodzy hejterzy jakbyście wiedzieli nas system więziennictwa ma 4 systemy odsiadywania kary: P1, P2, P3 i DE. Więźniowie w systemach P2 i P3 pracują np w hospicjach, domach starości, przy pracach porządkowych, w DE siedzą w domu i sami muszą płacić sobie za dozór. Niestety DE jest dla osób do 1 roku, więc jak ktoś ma rok i 3 miesiące trafia do więzienia. Nie wiem co to za luksus mieszkać w celi 3x5 w pięciu chłopa, bez ciepłej wody, prysznic raz w tygodniu...
anek86
2013-03-31 00:32:19
Ocena: 5(glosow:7)-+
"Tylko w więzieniu łatwo jest zrozumieć, że życie bez czekania na cokolwiek nie ma najmniejszego sensu i wypełnia się po brzegi rozpaczą"... Nie życzę nikomu aby tam trafił, ani nikomu żeby musiał tam kogoś odwiedzać, bo tam rodzinę osadzonego traktuje się jak śmieci i SW ma w dupie jaki paragraf ma osoba odsiadująca wyrok. I tyle w tym temacie.
w_wojciech
2013-03-31 00:22:40
Ocena: 0(glosow:0)-+
koszty ta naprawde ida na te cala holote co siedziw sadah ktora zarabia po 20 tysiecy miesiecznie i skazuj niewinnych (75%) bo im malo pieniazkow jest... i nue plakac ze placicie na wiezniow bo to co wiezniowie dostaja do jedznia to jest jakas paranoja...
w_wojciech
2013-03-31 00:18:43
Ocena: 1(glosow:1)-+
dziekuje moderatorowi za to ze usunal moje wypociny... pkazaly sie prawda ktora by zabolasla nasze prawo??? smieszni jestescie wszyscy... Elo
w_wojciech
2013-03-31 00:16:12
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Justyna0810
2013-03-30 23:25:58
Ocena: 0(glosow:0)-+
Uderz w stół a nożyce się odezwą...To ze polski system jest posrany- każdy wie, i wsadzanie do więzienia drobnych złodziei razem z mordercami jest niedorzeczne. Ale odpowiedzcie sobie na pytanie: czy chcecie by ludzie najgorszego sortu mieli jedzenie równie dobre jak w szpitalach??? Bo w szpitalach podają spleśniałe sery i jogurty, woda zamiast zupy i ot takie rarytasy. Ja nie mam ochoty utrzymywać z moich podatków takiego bydła jakimi są pedofile i tym podobni. PODKREŚLAM że mówię tu o śmieciach ( bo to nie są ludzie ) z najcięższymi przestępstwami na koncie.
zabijasty_return
2013-03-30 22:55:35
Ocena: 2(glosow:2)-+
Sami znawcy więziennictwa :)
Makaron666
2013-03-30 22:22:06
Ocena: 0(glosow:0)-+
elektorat PO
wilku20062
2013-03-30 21:32:03
Ocena: 5(glosow:7)-+
Sama jesteś śmieciem smerfetaw123 !!! Taka jesteś mocna powiedz to więzniowi prosto w twarz, a nie obrażasz ludzi w necie. Żal !!!
nonvbe
2013-03-30 21:09:19
Ocena: 6(glosow:6)-+
po**by, zależy od więzienia i rygoru jaki tam panuje ku**a !!!! i fakt, że akurat ja idąc do więzienia jem ze swoich podatków które wcześniej zapłaciłem lub zapłace. wiekszość to fakt, są koszta zapłaty za ludzi którzy tam pracują, nic nie robią, są adminisratorami itp.
a co do tego "śmieci" to nie wiem czy ci by było miło gdybyś to ty poszedł siedzieć np. za głupie pomówienia ! albo chociaż sankcje za to posiedział a ktoś cie tak określa!!!!!
Justyna0810
2013-03-30 21:00:01
Ocena: -10(glosow:12)-+
Zaraz odezwą się kozaki z tekstami " Garowałem to wiem...jest inaczej..", takim śmieciom z pierdla dać zupkę chińską, suchy chleb woda i TO WSZYSTKO
dragons86
2013-03-30 19:18:28
Ocena: 1(glosow:7)-+
Wkurza mnie takie gadanie.To się jeden z drugim zamień z nim jak mu tak zazdrościsz.Na pewno się z tobą zamieni.Ja mam takie zdanie że każdemu się noga może powinąć.Fakt faktem dużo jest osób które za niewinność nie siedzą.Ale czasem sytuacje z głupią trawą albo nawet idziesz z dziewczyną ktoś cię zaczepi nawet w sytuacji gdy się obronisz a ta osoba niefortunnie się uderzy.To wtedy do końca nie można być pewnym czy się za to nie odpowie.Także uważam że są tam też ludzie którzy nie powinni tam trafiać.Nawet gdzieś przez kogoś rozpoznany przez pomyłkę.Tzn. tak bez pewności.I już mu za to przybij
aqumix
2013-03-30 18:45:31
Ocena: -1(glosow:5)-+
mam brata kryminasliste i wyszedl parę razy na parę miechów na chwile i spowrotem i jak mowi ze jak tam mu lepiej jest niż tutaj i poszedł z powrotem wiec je...bie mnie to czy tobie tam pasowało czy nie powinni miec chleb i wode i napitalac od rano do wieczora zeby wiedzieli za co ida i po co a nie playstation telewizorek i jedzenie i jeszcze śmiesz narzekać.za darmo sie tam nie idzie w jakiś 99%
david86xxx
2013-03-31 09:42:02
Ocena: 1(glosow:1)-+
Współczuje bratu rodziny
piermieron
2013-03-30 18:16:16
Ocena: -4(glosow:12)-+
dzieci dziecmi biedni biednymi ale nie każdy w kriminale to śmieć bananowcu
kiszkowski
2013-03-30 17:21:57
Ocena: 0(glosow:4)-+
Dokładnie... na koszt utrzymania więźnia składaja sie koszty utrzymania zakladu, pensje klawiszy balety co tydzien itd. Dzienne wyzywienie to koszt 4.80 zl, a psy tam pracujace 8zl na dzien.i tak na kolacje musza wpierdalac miod z cebula, bo wartosci odzywcze pasuja a nikogo nie interesuje jak oni sie tym najedza, hehe. do lekarza pojdziesz to jesli sam nie powiesz jaki lek ma ci zapisac do dostanies 2 polopiryny s i krople do nosa. o witaminach jakichkolwiek mozesz zapomniec. Pol kryminalu to pijani rowerzysci
widzewiak2007
2013-03-30 17:20:26
Ocena: -2(glosow:2)-+
koszt utrzymania jednego więźnia to około 2000 zł
david86xxx
2013-03-31 09:43:38
Ocena: 0(glosow:0)-+
Gówno wiesz, a się wypowiadasz.
stefanek32
2013-03-30 16:54:22
Ocena: 4(glosow:8)-+
BO TO JEST POLSKA TU WSZYSTKO MOŻNA A TAK OGÓLNIE TO DLACZEGO ZNIEŚLI KARĘ ŚMIERCI BO NIE BYŁO BY KASY DLA TYCH DARMOZJADÓW OSOBIŚCIE JESTEM ZA PRZYWRÓCENIEM
Karolina1982
2013-03-30 15:14:45
Ocena: 1(glosow:1)-+
u tu się zgodzę
Karolina1982
2013-03-30 15:01:40
Ocena: 4(glosow:16)-+
A czy ktoś z wypowiadających sie miał kiedyś kogoś w ZK jeśli nie to niech nie wypisuje bzdur bo nie jeden by nie zjadł tej brei i chętnie by zamienił sie na żarcie w szpitalu
david86xxx
2013-03-31 09:45:41
Ocena: 0(glosow:0)-+
dokładnie
Karolina1982
2013-03-30 15:19:35
Ocena: 1(glosow:5)-+
Popieram
ewunia86
2013-03-30 14:55:49
Ocena: 4(glosow:16)-+
Śmieciem to jesteś ty, jebusie! W tym po**banym kraju do więzienia mozna trafić za byle g**o, a prawdziwy koszt przeznaczony na więźnia to co najwyżej 5,20zł/dziennie (dla diabetyka, który do codziennego jedzenia - sztuczny miód, spleśniały chleb, 150 gr chleba - dostaje dodatkowo jedno jabłko). Obyś kutafonie sam tam trafił - może wtedy rura ci zmięknie
casper2008
2013-03-30 14:54:15
Ocena: 2(glosow:4)-+
Dziecko choć nie zarabia jest podatnikiem od urodzenia, kaszka VAT pieluchy VAT itd... kraje rozwinięte oddają VAT, kraje bardzo dobrze rozwinięte oddaj koszty poniesione na utrzymanie dziecka w części lub w całości a w Polsce sami wiecie. Jak ktoś jeszcze raz zagłosuje na którego kol-wiek z obecnie panujących polityków to ta szopka będzie wiecznie trwać!!!
djphantasma
2013-03-30 14:25:48
Ocena: -3(glosow:3)-+
BRUTALNA PRAWDA - dlaczego nie pokazano tego w żadnych wiadomościach??? sprawdz na YouTube.
kikaniunia1978
2013-03-30 13:59:14
Ocena: -1(glosow:7)-+
Na dzieci NIE MA POMOCY, bo panuje przekonanie, ze rodzice MAJĄ OBOWIĄZEK ZARABIAĆ NA ICH UTRZYMANIE. To chory pogląd, zwłaszcza w czasach, gdy jest wielkie bezrobocie, albo zarabia sie tyle, ze nie starcza na podstawowe rzeczy
f788152
2013-03-30 13:57:12
Ocena: 1(glosow:7)-+
Aby mieć moralne prawo sądzenia i skazywania innych ludzi, społeczeństwo musi być ponad zemstę (czyli głodzenie, ciężkie roboty).
Jeżeli chcemy mówić o sobie jako o sprawiedliwym społeczeństwie to musimy okazywać sprawiedliwość naszym wrogom (lub wrogom porządku publicznego).
przerzucanie się kwotami utrzymania wieźnia i porównywanie tego do kwoty utrzymania pacjenta jest niepoważne (w więzieniu trzeba żyć, a szpitalu się ludzi leczy, nie trzeba ich nadzorować, etc.).
Skąd w Was taka potrzeba wylewania jadu na cały świat? Przecież dostajecie jadem po oczach od osoby stojącej obok.
magda713
2013-03-30 13:36:57
Ocena: 5(glosow:9)-+
Nie tylko śmiecie ale i ludzie których nasz wymiar sprawiedliwosci docenił bo miły pan policjant chwycił chłopaczka z 2 gramami, albo pana który jechał na rowerku po 2 piwkach albo bezrobotnego bo nie miał z czego zapłacić kredytu , takich ludzi też jest dużo , ale to wina rzadzących którzy nie myslą a wypłate i premie kasują.
Pingwin001
2013-03-30 13:47:34
Ocena: 0(glosow:8)-+
Do paki za darmo się w 99,9% nie idzie, goście powinni zapierdalajć i robić mniejsze kamyczki z większych, przynajmniej ci z ciężkimi przestępstwami i przestępstwami finansowymi. Brukowe drogi zbudowane przez niemców do dzisiaj czasem są w lepszym stanie niż nowe asfaltowe. Pomyślcie ile by dróg przybyło gdyby zagonić tych łosi do kamieniołomów i układania dróg ...
chudyzgr92
2013-03-30 13:12:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
wjesniak23
2013-03-30 13:09:24
Ocena: 5(glosow:7)-+
Nazywasz człowieka z wyrokiem śmieciem? Pomyśl! Nie każdy jest tam recydywistą, mordercą, gwałcicielem. Ale cóż, każdy mierzy wobec swojej miary ;]
david86xxx
2013-03-30 13:08:31
Ocena: 1(glosow:17)-+
Siedziałem w więzieniu i nie życze nikomu. Salceson, kasza z serc, nieświeży chleb, burgery rybne ze zmielonych oczu, płetw i ości, herbata bez cukru, mógłbym tak wymieniać do tego zawszone koce, syf, jedna maszynka do golenia na miesiąc, jeden papier, jedno mydło patologia. Moim zdaniem mięsieczne wyżywienie więźnia to koszt jakiś 350zł. Siedziałem przez pseudo koleżke który zgonił na mnie swój czyn. Żałosne są niektóre komentarze, cwaniaki zza monitora a na celi byście srali pod siebie ze strachu. Autor jest zwykłym prostakiem.
gienek_knur
2013-03-30 15:57:14
Ocena: -3(glosow:7)-+
o matko herbata bez cukru tylko nie to!!! hahaha cioty
david86xxx
2013-03-31 09:33:29
Ocena: 0(glosow:2)-+
gienek_knur nie będe się spinał przez internet ale Ci powiem że jesteś frajerem je****ym i cwanym tylko przez kabel, pewnie omijasz tylko bramy gdzie stoją młode dobre chłopaki i tu możesz się wyzyc a ciota to Twoj stary ze spłodził taka faje
david86xxx
2013-03-31 09:37:21
Ocena: 1(glosow:1)-+
"Jeszcze byś się zdziwił w jak absurdalny sposób można tam wylądować." dokładnie, czasem cienka jest linia między ziomkiem a wrogiem
gienek_knur
2013-03-31 15:47:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
David86xxx Przez neta czy w oczy i tak ode mnie ZAWSZE usłyszysz tylko że jesteś patologiem którego jak karalucha trzeba rozdeptać lub przynajmniej oddizolować i sam o tym pewnie doskonale wiesz. Pewnie mod i tak to usunie ale david86 ty
gienek_knur
2013-03-31 15:57:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
mcebury
2013-03-31 16:39:04
Ocena: -1(glosow:3)-+
Jak byś był pawełku inteligentny to byś wiedział że nie powinno się wypowiadać o czymś o czym się nie wie. David, nawet nie cienka linia, błędy sędziów, przekupieni świadkowie, jeb(nię)ci prokuratorzy, fatalne zbiegi okoliczności, absurdalne przypadki. Gienek - patolog tumanie to lekarz zajmujący się wykrywaniem przyczyny zgonu... Haha, co za ludzie...
Justyna0810
2013-03-31 23:07:59
Ocena: 0(glosow:0)-+
Wg Ciebie 350 zł to jest mało??? Wybacz ale czasami tyle na "życie" ( po opłaceniu opłat których więźniowie NIE MAJĄ) zostaje na życie 4 osobowej rodzinie. tak przypuszczałam że siedziałeś po tym jak "dodałeś mnie do wrogów" z mój komentarz, choć takie zachowanie raczej przypisałabym jakiemuś młodemu gimbusowi. Moje poglądy dotyczą najgorszych śmieci tj pedofilów, morderców i gwałcicieli, a nie osób które zapomniały złożyć PIT-a do skarbówki. 350zł to jest baaaardzo duża kwota jak na jednego więźnia, więc zupełnie nie pokrywa się to z tym co piszesz wyżej
gienek_knur
2013-04-01 13:11:45
Ocena: 1(glosow:1)-+
sądząc po wpisach david86 i proszeniu mnie na privie żebym też go dodał do wrogów to on jest na pewno jakimś gimbusem albo jeszcze podstawówka. DAVIDZIE WYŁĄCZ NEOSTRADĘ I IDŹ LEKCJE ODRABIAĆ!!!!
Justyna0810
2013-04-01 16:00:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
gienek - może masz rację sądząc po jego podwórkowej gwarze, bo wątpię że bez dowodów by tak szybko poleciał do paki ( bo rzekomo jak twardziel poszedł siedzieć za koleżkę i nie próbował udowodnić swojej niewinności tak?).
mcebury
2013-04-01 16:33:42
Ocena: 0(glosow:2)-+
Jest coś takiego jak sankcja... "Zatrzymany do wyjaśnienia sprawy" Dostajesz od strzała 3 miesiące do siedzenia czekając na rozprawę w sądzie. Jeżeli sprawa jest nie wyjaśniona dostajesz przedłużkę, kolejne 3 miesiące... Znam takich co same sankcje po 2 lata siedzieli. Wystarczy tylko żeby świadkowie nie stawiali się na wezwania, a sąd nie będzie miał niezbitych dowodów na twoją niewinność bądź też winę. Sprawa jest nie wyjaśniona i cię trzymają jak zwierze, czasem nawet za pomówienia.
gienek_knur
2013-04-01 20:40:36
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Justyna0810
2013-04-01 20:49:54
Ocena: 0(glosow:0)-+
Takie coś dotyczy się cięższych przestępstw, i nie idzie się do typowego pierdla tylko do aresztu. Oczywiście są ludzie którzy siedzą za bzdurę, ale nie wmówicie mi że KAŻDY idze do pierdla za niewinność bo są też wyroki w tzw "zawiasach". Ja wole żeby moje podatki szły na rozwój NFZ niż na dobre warunki dla więźniów.
gienek_knur
2013-03-30 13:07:53
Ocena: -9(glosow:15)-+
ŚMIECIE TRZEBA SPRZĄTAĆ!!!!!!!!!
gienek_knur
2013-03-30 13:06:13
Ocena: -2(glosow:8)-+
Jest na to jeden sposób dla osobiników którzy mają wyroki po 10, 15 lat i więcej kara śmierci i problem sam się rozwiąże dla skazanych to też lepiej bo nie muszą się długo męczyć(egzekucja trwa chwileczkę tak jak było za PRLu i się sprawdziło też w wielu innych krajach. Nawet w USA są prywatne więzienia i nikt do więzniów nic nie dokłada jak nawet coś niewiele przeskrobali za poważne sprawy można ich legalnie albo zastrzelić albo usmażyć na krześle
gienek_knur
2013-03-30 15:50:58
Ocena: 0(glosow:0)-+
tak możesz mówić do swojego taty pijącego pod sklepem
gregoryvictor
2013-03-30 12:31:21
Ocena: -1(glosow:1)-+
Ale to wszystko nie prawda, elektorat PO już dawno oświadczył że to Pisowskie wymysły. Rząd przecież pracuje nad samymi ważnymi ustawami, na pierdoły dotyczące ludzi nie ma czasu.
Moxi2MaKutasa
2013-03-30 12:28:57
Ocena: -4(glosow:8)-+
dobra miejscówka żeby zajarać zioła :D tusk powinien tam gnić !!
policjant11
2013-03-30 17:11:14
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
policjant11
2013-03-30 17:21:32
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
kokolino81
2013-03-30 12:23:12
Ocena: 1(glosow:5)-+
jestem za,niech wypuszczą wszystkich na wolność skoro drogie utrzymanie.
Kamilskoczylas1
2013-03-30 11:57:53
Ocena: 0(glosow:6)-+
Za moich czasów jak chodziłem do szkoły jak ktoś miał bułkę, czekoladę to było "daj gryza" "daj kęsa" myśmy grali w piłkę myśmy cały szczaw wyjedli z nasypu, wszystkie śliwki ulęgałki tzw. mirabelki myśmy jedli. Dziś te wszystkie gruszki, śliwki leżą, nikt tego nie zbiera, chłopaki grają na tych samych boiskach, szczawiu nikt nie zjada. Ja nie mogę słuchać tego o głodnych dzieciach..
david86xxx
2013-03-30 13:10:33
Ocena: 0(glosow:0)-+
dokładnie
mcebury
2013-03-30 18:08:26
Ocena: 0(glosow:4)-+
Teram maro wyobraź sobie że napada cię na ulicy desperat z nożem i chce cię okraść, broniąc się łapiesz go za rękę, łamiesz ją i niefortunnie podrzynasz mu gardło... Przekroczyłeś tą "obronę konieczną" i zostajesz skazany za morderstwo bądź też usiłowanie morderstwa, idziesz leżeć... I co? Mają cię za to na krzesło posadzić czy traktować jak jakieś zwierze? Więzień to więzień, ale to nadal człowiek.
irek285
2013-03-30 11:31:54
Ocena: 0(glosow:14)-+
Wiecie ile wynosi koszt utrzymania jednego wieznia 2,5 tysiaca wiec gdzie tu logika.Tych z ochrony praw czlowieka ktorzy z animi staja murem trzeba uciszyc.A tym ku..wa kromka chleba i kubek wody,ciezkie prace resocjalizacyjne zeby nigdy wiecej tam nie chcial trafic.B to co sie tam dzieje to juz przesada jak na wakacjach dlatego wracaja tam.Ja jak bylem 2 lata temu na krecie to co roku tam wracam bo mi sie podobalo to dziala w ten sam sposob.
Zeusek
2013-03-30 11:28:19
Ocena: -1(glosow:3)-+
Super oferta dla bezdomnych! Nie masz domu? Nie masz miejsca do spania? Nie masz jedzenia? Nic sie nie martw wszystko to oferujemy w naszym wiezieniu! Zapraszamny! Jedyny warunek musisz cos ukrasc lub cos gorszego w zaleznosci od tego jakie dlugie wczasy ci sie marza
jabez
2013-03-30 11:17:50
Ocena: 0(glosow:10)-+
bbb4 gówno wiesz stawka żywieniowa jest co najmniej dwukrotnie wyższa niż w szpitalu do tego opieka zdrowotna i gdy pan osadzony krzywo pierdnie to zaraz robione są kompleksowe badania bez stania w kolejkach bez czekania na tomograf w słupsku osadzony czeka kilka godzin może dni, przeciętny kowalski minimum pół roku. Za wszelka cenę chcemy pokazać, że czasu PRLu odeszły i nie mamy nic wspólnego z ich zbrodniami ale popadamy ze skrajności w skrajność tylko teraz która jest gorsza?
tashunkewitko
2013-03-30 11:24:26
Ocena: 2(glosow:2)-+
Najgorszą skrajnością jest - poprawność polityczna.
ssij_mi_jaja
2013-03-30 11:08:39
Ocena: 4(glosow:10)-+
powinni pracować na swoje utrzymanie i im wyższa kara tym ciężej
tashunkewitko
2013-03-30 11:07:02
Ocena: 1(glosow:3)-+
Jak już ktoś napisał wcześniej, koszty są tak wysokie bo są to głównie koszty utrzymania ADMINISTRACJI... problem ten nie dotyczy tylko służby więziennej, ale naszego całego chorego kraju. Dla nieświadomych dodam, że cały podatek dochodowy idzie na utrzymanie administracji obsługującej go. Państwo nic z tego podatku nie ma. Po prostu cyrk!
david86xxx
2013-03-30 13:13:03
Ocena: -2(glosow:8)-+
gratuluje męża parówy
milka862
2013-03-30 19:58:30
Ocena: -1(glosow:1)-+
A ja jestem dumna z męża każdy ma inna opinię na temat "klawiszy" jak tu czytam to wynoszą z zakładu cudne szybkie emeryturki i co tam tylko. Tylko ilu by miało na tyle silna psychikę aby pracować z mordercami? POza tym lata takiej pracy zmieniają psychikę i to jest pewne.
alehandromartinez
2013-03-30 10:58:58
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora
dawidos2008
2013-03-30 10:53:29
Ocena: 0(glosow:10)-+
chciabym zauwazyc, ze obrazasz ludzi mowiac o nich smieci, mnie rowniez, poniewaz siedzialem ponad rok. Kolega BBB4 ci napisal, ze koszty utrzymania najwiecej pozerajawyplaty dla pracownikow i to jest najwiekszy problem i glowne zrodlo wydatkow.
sevroy
2013-03-30 10:49:29
Ocena: 2(glosow:10)-+
Jedyne co nie podoba mi sie w wypowiedzi autora to, to ze nazywasz wiezniow "smieciami"? Pamietaj, ze to sa ludzie jak kazdy inny, a nie jednemu z nich noga sie zwyczajnie podwinela wiec troszke szacunku dla ludzi!! Ale ogolnie obrazek bardzo dajacy do myslenia ;-)
Renia_400
2013-03-30 12:47:47
Ocena: -4(glosow:8)-+
Noga mu się podwinęła i upadł nożem na plecy kolegi. I tak 7 razy :] Myślę że niektórzy na takie nazywanie zasługują. Wiadomo że są przewinienia lżejsze i cięższe ale nie można mówić o przypadku (podwinięciu nogi), bo każdy ma rozum i jak nie chce tam trafic to nigdy nie trafi. Chociaż zdarzają sie wyjątki, jak wszędzie.
warszawiak123
2013-03-30 10:43:51
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
taunus12
2013-03-30 10:36:45
Ocena: 3(glosow:7)-+
Widze że inteligencja godna patyczka do ucha,więżniowie głodni a klawisze i administracja więzienna syta! Wynoszą nocami do domów wiem z własnego doświadczenia,wiec kolego nie pisz o czymś o czym niem masz zielonego pojęcia,jak zazdrościsz to zapraszam na mały pobyt w strzelcach opolskich by sie przekonać co takiego mają więżniowie z tych 2000zł przeznaczonych na ich koszt utrzymania...
komputerek9
2013-03-30 10:40:11
Ocena: 0(glosow:0)-+
Mam nadzieję, że to prawda..:)
Michalek163
2013-03-30 10:37:02
Ocena: 0(glosow:0)-+
dokładnie !
pbgruby1986
2013-03-30 10:32:42
Ocena: -1(glosow:7)-+
jakim prawem nazywacie więzni śmieciem...zesrali byscie sie jak byscie tam byli i ciekawe czy by sie wam tam tak kolorowo wydawalo...zekomo tak jest ze na jednego wieznia jest iles tam tys ale w to sa wliczone oplaty na kazdego funkcjonariusza, prąd na cały kryminal, woda tak samo i wszystko. a to co jest na obrazku wydaje sie wam takie kolorowe?! mieszkajcie tak 1 miesiac hehe. ja bylem troszke dluzej a w tym roku to dopiero bo maja ciecia na wszystko. o to zeby sie umyc jest ciezko, do jedzenia nie wspomne, cele przeludnione,a jak sie zachoruje to juz ciezka sprawa tam cie niewylecza.
komputerek9
2013-03-30 10:41:45
Ocena: -1(glosow:5)-+
I bardzo dobrze..:)
grzegomilo
2013-03-30 10:32:33
Ocena: 4(glosow:4)-+
nie każdy więzień to śmieć, uważasz, że jeśli człowiek zostanie zaatakowany i przez przypadek zabije drugiego w obronie jest śmieciem? zobacz na więzienia w Finlandii albo Norwegii, tam to dopiero jest przesada
gienek_knur
2013-03-30 12:55:57
Ocena: -2(glosow:2)-+
nie patrz na norwegie tylko na brazylie, turcje, tajlandie
ImAnonymus
2013-03-30 10:22:50
Ocena: -1(glosow:5)-+
Nazwanie więźnia śmieciem to już przegięcie facet.. Ale do reszty się zgodzę dlaczego w więzieniu mają lepiej niż w szpitalach ? Jeżeli złamię nogę albo rękę to mam się starać iść do więzienia żeby mieć dobrą opiekę i normalne jedzenie ? Ja pie... ŻAL TEJ POLSKI. Czasami żałuję że urodziłem się polakiem bo wstyd mi za ten kraj
a1ednak
2013-03-30 10:39:30
Ocena: 1(glosow:9)-+
jeśli nawet ja tam trafie(oby nie) to też będę śmieciem,i nie mam nic przeciwko aby tak ich nazywać . bo diamenty tam nie trafiają . mordercy,pedofile,złodzieje,dealerzy,gwałciciele itd. to ŚMIECIE ! i takim należy się co najwyżej micha ryżu + prace społeczne(te najgorsze) a nie spacerki,dietki,siłki i wolny czas...
misiek2004
2013-03-30 10:43:36
Ocena: 4(glosow:6)-+
No tak, bo jak powszechnie wiadomo do więzienia trafia się przypadkiem. To jest jak pryszcz, który każdemu może wyskoczyć i nic na to nie poradzisz...
misiek2004
2013-03-30 10:45:07
Ocena: 1(glosow:1)-+
ha ha, pewnie tak!
kompozytor
2013-04-01 16:13:40
Ocena: 0(glosow:0)-+
szkoda tylko, że więźniowie spędzają w tych klitach po 8 osób i wszystko w nich robią przez praktycznie cały dzień (od jedzenia,higieny,potrzeb fizjologicznych itp.) wychodzą na godzinę na spacerniak i tyle i ty nazywasz, że jest tam dobrze? chyba nie wiecie jak wyglądają inne więzienia i jakie tam więźniowie mają prawa. okej zgodzę się z tym ze oni maja dość duże na nich wydatki ale to są koszta średnie na osobę (licząc wszystko od chorych po zdrowych i inne) warunki w których przebywają wcale nie są aż takie super.
I411011y1110u5
2013-03-26 16:11:25
Ocena: -8(glosow:12)-+
1. Jestescie idiotami... zapewne kazdy z was to wspanialy PiSowiec ktory uratuje Polske przed nie wiadomo czym... a tak normalnoscia... HAHAAHA... Wiecie ilu ludzi siedzi w wiezieniu za byle co, ale niewinnie to okolo 23 procent...
2. Spokojnie jak w koncu stwierdza ze sa niewinni, to wy glupie PiSowskie maszynki do napedzania skarbonki yaroslawa kwaczynskiego, bedziecie placic... bo inteligentni juz wyjechali za granice :]
3. To ze na wieznia w Plsce przeznacza sie tyle to wymog naszego Panstwa i KOSCIOLA drodzy PiSowcy, tak tak wspanialego Koscila Pedofilicznego.
A na koniec dodam tym co
toudy666
2013-03-30 11:42:45
Ocena: 4(glosow:6)-+
Koszty zmniejszyłyby się gdyby więźniowie podobnie jak za poprzedniego systemu wykonywali prace interwencyjne,układanie chodników itp. niektórym to już się za przeproszeniem w dupach poprzewracało, więzienia są przepełnione ponieważ patologii bardziej opłaca się coś odpierdzielić i pójść do więzienia niż wziąć się za siebie,niestety koszty utrzymania więźnia > najniższa krajowa
maryska2112
2013-03-26 15:02:37
Ocena: 0(glosow:0)-+
TuskoPolska sie klania
gurool
2013-03-26 14:53:21
Ocena: 4(glosow:12)-+
Więźniowie powinni ciężko pracować tak aby odrobić to co nabroili. Ktoś ukradł Ci auto za 30 tyś? W pudle powinien przepracować tyle aby zarobić (oczywiście po najniższej stawce) min. 60 tyś, z czego 30 szło by do poszkodowanego a 30 (lub więcej) na utrzymanie złodzieja w pudle.
BoaKrztusiciel
2013-03-26 14:45:30
Ocena: 4(glosow:8)-+
Żywcem ściągnięte z dzisiejszych demotów. I jeszcze ten oryginalny opis... Gratuluję kreatywności;)
Stacjonarnych.takich jak łapanie kobiet czy starców na protestach.kibole-psy 1:0
główna
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0