Ukryj komentarze(150)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Łowca
asiek890
2013-04-10 15:29:42
Ocena: 16(glosow:22)-+
Semitae przecież to troll jest. W realu może ważyć 90kg przy wzroście 160cm i zjadać swoje gile. Anonimowość czyni go zajebistym...
Hej1016
2013-04-14 15:48:38
Ocena: 0(glosow:4)-+
Kobiety w Polsce sa dyskriminowane, podam Ci przyklad, obecnie osoby 50+ maja problemy ze znalezieniem pracy, 49% mezczyzn w tej grupie wiekowej jest zatrudnionych a zalednie 23% tylko kobiet. Ponizej 50 tki tez sa dosyc duze roznice, wiec nie wrzucaj takich fotek bo Islam traktuje kobiety jak przedmiot i jest poprostu nie religia a psychiczna sekta. Islamisci jako mezczyzni sa odrazajacy nie tyklko pod wzgledem mysleniowym o ile wogoile wystepuje u nich ale takze wygladu. Facet z islamu to owlosione prosie o ilorazie QI 1%.
Paolcia2486
2013-04-11 23:23:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
Obrazek zupełnie nietrafiony. Pomijając ten cały feminizm i odnosząc do czegokolwiek- To, że ktoś inny ma gorzej, nie znaczy, że ja nie mogę mieć lepiej.
Poza tym, facet też poleci do krawcowej zwężyć spodnie, jak mu dupa schudnie. Nikt nie jest dobry we wszystkim. Może jakaś femini-pakerka lubi sama wnosić szafy ;)
Rybcia123456
2013-04-11 14:14:55
Ocena: 2(glosow:2)-+
Równouprawnienie kończy się w momencie,kiedy trzeba wnieść lodówkę na czwarte piętro!
cienkibolek
2013-04-10 23:40:04
Ocena: 2(glosow:4)-+
Nawet ładna :D
shark7
2013-04-10 20:48:13
Ocena: 5(glosow:9)-+
Polacy jak nie mają większych problemów to wtedy sami sobie je znajdują, cała ta dyskryminacja kobiet jak i związków gejowskich jest wyolbrzymiana..pewnie celowo aby coś osiągnąć.Dyskryminacja to była w Stanach i dotyczyła murzynów..choć nie przeczę że kible to są u nas oddzielne dla kobiet i mężczyzn.
lucy123
2013-04-10 20:53:58
Ocena: 2(glosow:10)-+
Nie, mieszkam na czwartym w czteropiętrowym bloku i nie mam windy, ale mam takie fajne kręcone schody. A tak w ogóle feminizm jest do dupy. Kobieta to kobieta a męzczyzna to mężczyzna i całkowitej równość nie może być, musi zostać zarys jakiś między nami. Jak facet nie da feministce kwiatka na dzień kobiet, to focha strzeli, ale potem pójdzie na manifestację. Hipokryzja jak wszędzie.
Max74
2013-04-10 21:10:49
Ocena: 4(glosow:4)-+
Sfiksowały, bo chłopa dawno nie miały ;-) Popieram Lucy Twój zdroworozsądkowy punkt widzenia. Chłop ma być chłopem a kobita ma być kobitą i wtedy wszystko jest cacy. Zresztą większych różnic między nami nie ma bo, z tyłu wyglądamy tak samo a z przodu też wszystko pasuje ;D
cotca
2013-04-10 17:48:02
Ocena: 2(glosow:12)-+
Znów "argument" z wnoszeniem szafy na ósme piętro :/ Pokażcie mi faceta, który zrobi to bez pomocy. Tak się składa, że nie raz wnosiłam z pomocą koleżanek ciężkie rzeczy na piętro i poradziłam sobie. I proponuję sprawdzić termin "feminizm", bo u nas w Polsce znaczenie tego hasła zostało wypaczone.
INRI
2013-04-10 18:31:14
Ocena: 4(glosow:10)-+
Zaprawdę powiadam Wam z tą szafą to prawdziwa golgota. W krzyżu łamie niemiłosiernie natenczas, aż chce się zawołać: czemuś mnie opuścił, panie dostawco Heniu od Bodzia na parterze, ale błogosławieni Ci, którzy regał swój sami niosą wytrwale, albowiem, jak mówi prorok: "Do nich należą 4 żywce minimum i niewiasta nadobna w pościeli".
Buahahahah
2013-04-10 16:11:06
Ocena: 2(glosow:20)-+
Feministka - typowe babsko, które nie miało wzięcia u jakiegokolwiek faceta.
gienek_knur
2013-04-10 16:03:16
Ocena: -9(glosow:13)-+
Jesteście gorsze pozbawione analitycznego myślenia i macie oddawać szacunek nam Panom!!! bo inaczej porozmawiamy
sedziadread
2013-04-10 15:35:44
Ocena: -3(glosow:13)-+
komentarz usunięty przez moderatora
jebnijsmajlaxd
2013-04-10 15:33:06
Ocena: -2(glosow:14)-+
A propo opisu do absurdu, to jestem pewna, że dwie feministki lepiej dadzą sobie radę z zaniesieniem szafy na 8 piętro niż jakiś zarozumiały facet ;)
Sarabi
2013-04-10 14:58:55
Ocena: -3(glosow:5)-+
Nie jestem feministką, bo uważam, że świat bez niektórych mężczyzn byłby smutny, szary i pozbawiony tego czegoś. Jednak nie podoba mi się to.. porównanie? Bo niby z jakiej racji...
Jasne, mają tam gorzej, przez FACETÓW. ale nie powód aby robić coś takiego.
Listerioza
2013-04-10 16:00:43
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Mundzio84
2013-04-10 16:03:28
Ocena: -4(glosow:14)-+
To walczymy w tym samym celu.A feminizm jest właśnie takim rodzajem hipokryzji.Rozumiem, że działają tam przeciwko przemocy wobec kobiet, na rzecz dyskryminowaniu ich w pracy ze względu na to że są matkami - ok.Tyle, że jeśli chodzi o przemoc, jest wiele innych organizacji które z tym walczą i nie potrzeba do tego skrajnych poglądów.A jeżeli chodzi o pracę w pogodzeniu z byciem matką, to funkcjonują odpowiednie przepisy, które to regulują.A domaganie się parytetów w sejmie, pomijając parytety w każdej innej materii życia, która mogłaby okazać się niewygodna, jest właśnie hipokryzją.
Anti-Religion
2013-04-10 19:05:55
Ocena: -2(glosow:10)-+
Cześć Mundzio. :-) Słoneczko, kilkanaście stopni, nie, ja uważam że fajną mamy pogodę. A co tam u Ciebie, wciąż stróżujesz plac proboszcza? :D
MarilynDead
2013-04-10 14:23:52
Ocena: -14(glosow:26)-+
komentarz usunięty przez moderatora
meraja
2013-04-10 14:18:50
Ocena: 4(glosow:14)-+
A wy dalej swoje... Jeśli wg. was polskie feministki walczą to, żeby wnosić szafy na 8 piętro to gratuluje ignorancji- jest na prawdę wielka! Nikt oprócz feministek nie myśli o kobietach, które tracą pracę, tylko dlatego, że rodzą dzieci... A takich problemów jest więcej.
meraja
2013-04-10 15:32:47
Ocena: -3(glosow:9)-+
Żebyś trochę poczytał wiedziałbyś, że istnieją różne organizacje, które pomagają kobietom. Fundacje na rzecz planowania rodziny i przeciwdziałania przemocy to się nazywa nic? Najlepiej napisać, że feministka to samotna kobieta pragnąca pracować w kopalni... Poszukaj trochę....
dedede66
2013-04-10 15:58:00
Ocena: -2(glosow:8)-+
Zacznijmy od tego, ze nic takiego nie napisalem. Co do organizacji. Jasne, ze istnieja. I wcale nie musza miec czegokolwiek wspolnego z feminizmem, ale poruszylas kwestie utraty pracy. Pokaz mi jakis projekt ustawy, cokolwiek co pomogloby takim kobietom? Jest w sejmie przeciez chociazby pani Nowicka- wojujaca feministka.
meraja
2013-04-10 16:16:20
Ocena: 1(glosow:5)-+
Pofatygowałam się i poszukałam takich projektów. Zajrzyj na stronę Ruchu Palikota, wejdź w zakładkę ,,projekty ustaw" i przejrzyj sobie projekt nr.4 i 12. Są to projekty na temat świadomego planowania rodziny i zawierają w sobie prawa jakie powinny przysługiwać kobietom jeśli chodzi o macierzyństwo. A organizacje o których wspomniałam są TYPOWO feministyczne.
Wisiennka
2013-04-10 14:17:41
Ocena: 5(glosow:5)-+
Ja feministką nie jestem, ale po co przechodzić w skrajności? Fakt, iż tam kobiety mają o wiele gorszą sytuację od mężczyzn wcale nie oznacza, że w Polsce jest w tym równowaga. To tak jakby powiedzieć, że 'w Polsce się dobrze wiedzie, bo w okresie stalinowskim było gorzej' - ta sama logika
Mundzio84
2013-04-10 14:39:44
Ocena: -2(glosow:10)-+
Ja ostatnio popykuję w Skyrima i jego najnowszy dodatek.Zajebisty -polecam.Szafę też wnosiłem, do tego kanapę, wersalkę, lodówkę i pralkę i to kilka razy.W wojsku też byłem.Jak widzisz jedno nie wyklucza drugiego.A tak ogólnie nie wiem skąd ci się wzięło takie porównanie.
MarilynDead
2013-04-10 14:42:31
Ocena: -6(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora
asiek890
2013-04-10 15:23:32
Ocena: 5(glosow:7)-+
Dlatego napisałam połowa, a nie wszyscy;] Zdaję sobie sprawę z tego, że są faceci, którzy pracy fizycznej sie nie boją. Wzięło mi się to stąd,że faceci z feministek sie nabijają każąc wykonywać prace fizyczne do których sami się nie zabierają. Nie powiesz mi ze informatyk, ksiegowy, biznesmen pracuje fizycznie
Untraceable
2013-04-10 15:31:53
Ocena: -4(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Untraceable
2013-04-10 15:37:25
Ocena: -4(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora
gienek_knur
2013-04-10 15:52:36
Ocena: -2(glosow:6)-+
"5 lat temu wynioslam z matką szafę do garażu" uuuaahahahhahhh ahahhah hahahahahhah
hahahah hahahhah a uuuuuuuuuuuaaaaahahahahhahah hahahha haha hahah hahahhahha
hahahahhahahhahah aaaaa hahahahhahhah ale się uśmiałem. Gratuluje.
asiek890
2013-04-10 16:02:07
Ocena: 4(glosow:8)-+
Untraceable w takim razie zostań z niemowlakiem sam na sam przez... miesiąc. Nie znajdziesz czasu nawet żeby kupę zrobić, taka jest prawda. Matka to praca 24h/dobę i powrót do pracy na te Twoje nędzne (8 12?) godzin byłoby dla Ciebie ukojeniem. Tak więc my jesteśmy silniejsze psychicznie bo wytrzymujemy więcej.
asiek890
2013-04-10 16:08:15
Ocena: 4(glosow:6)-+
gienek, wiem że 5 lat temu bo moja matka wtedy sie rozwiodła z facetem nierobem, alkoholikiem, złodziejem i ofermą życiową. W chwili obecnej koleś jest bezdomny, bo nie nadawał się nawet do budowlanki czy przenoszenia siana z jednej kupki na drugą.
gienek_knur
2013-04-10 16:26:07
Ocena: -4(glosow:4)-+
A no to już przynajmniej wiemy jaki jest twój psychologiczny problem współczuje ojca. ja myślałem że może jesteś tak brzydka jak na zdjęciu i o to ci chodzi. Niestety walczysz w złej sprawie bo większość jest normalna i szczęśliwa a podobne do ciebe chcą to po prostu zniszczyć i czasem się im to udaje. asiek890 na pewno nie tędy droga
Untraceable
2013-04-10 16:33:29
Ocena: -3(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Untraceable
2013-04-10 16:38:06
Ocena: -3(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Untraceable
2013-04-10 16:42:00
Ocena: -1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Talita
2013-04-10 16:47:34
Ocena: 2(glosow:10)-+
"wypindrzenie się, obejrzenie ulubionego serialu, drzemkę, kąpiel" Untra... ciebie chyba żona zdradzała, albo matka nie kochała, że takie rzeczy wypisujesz. Zarzucasz kobiecie, ze o sobie dba? znam masę pięknych, zadbanych matek, które oprócz tego, że pięknie wyglądają nie zaniedbują przy tym ani domu ani dziecka
Untraceable
2013-04-10 16:50:39
Ocena: -2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Untraceable
2013-04-10 16:51:47
Ocena: -5(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Untraceable
2013-04-10 16:57:55
Ocena: -5(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora
gienek_knur
2013-04-10 17:31:43
Ocena: -1(glosow:5)-+
assiek890 nie powinnaś obwiniać wszystkich mężczyzn o to że twoja matka wybrała na męża patologa\pijaka a na normalnych omijała szerokim łukiem.
Untraceable
2013-04-10 18:00:02
Ocena: -2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Untraceable
2013-04-10 18:18:29
Ocena: -2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora
malgolina
2013-04-10 19:31:19
Ocena: 2(glosow:6)-+
Za to Ty Untra generalizujesz,i to bardzo. Piszesz ciągle: WY kobiety. Ja nie staję w obronie feminizmu,daleko mi do tego, jednak czytając komentarze, mam wrażenie,że nie lubisz kobiet ogólnie, prócz swojej Pani. Wyobraź sobie,że nie wszystkie kobiety pindrzą się,malują paznokcie, oglądają seriale,plotkują z przyjaciółką a kiedy mąż wraca z pracy na obiad jest tylko zupka z paczki. Kobieta Cię wykorzystywała,że masz o nas takie zdanie?
Untraceable
2013-04-10 20:42:10
Ocena: -3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Untraceable
2013-04-10 20:45:52
Ocena: -3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora
asiek890
2013-04-12 15:38:01
Ocena: 1(glosow:1)-+
prawda, moja matka zastepcza jest słaba psychicznie. z patologii sie nie wywodze,zauwazylam jednak ze osoby ktore dostaly w kosc za mlodu bardzo dobrze sobie radza w zyciu doroslym. nazywanie mnie larwa swiadczy o tym jak emocjonalnie podchodzisz do wypowiedzi internetowych (słaba psychika,kolego)
dedede66
2013-04-10 14:13:24
Ocena: 0(glosow:6)-+
Racja Mundziu. Dostalby taki 200 godzin robot publicznych to by sie oduczyl dyskryminowania kobiet! Chociaz i mi sie zdarzylo popenic taka gafe. Przepuscilem kiedys w kolejce w aptece ciezarna kobiete. Teraz juz wiem, ze jako prawdziwy mezczyzna powinieniem jej wyjechac z dyni.
Semitae
2013-04-10 15:16:40
Ocena: 1(glosow:5)-+
Ale powiedzcie mi panowie, czy przez zwariowaną mniejszość kobiet, wszystkie mamy być tak traktowane? Nie widzę nic złego w KULTURZE osobistej, aczkolwiek za taką samą pracę powinna być ta sama płaca - np. umysłową, wiadomo, że na budowie kobieta tyle nie da rady zrobić co mężczyzna.
tub00sh
2013-04-10 16:09:41
Ocena: 1(glosow:9)-+
Macie racje panowie Batmą i Mundzio. Koniec z dyskryminacją! Równość. Od dzisiaj każda babcia, która zbliży się do mnie - siedzącego spokojnie w tramwaju - dostaje w ryj na miejscu :P. A serio - rzadko ustępuję miejsca - bo rzadko jeżdżę. Na szczęście jednak większość młodych i starszych kobiet, w momencie otworzenia im (i sobie zarazem) drzwi wraz z przepuszczeniem ich przodem mówi po prostu "dziękuje" niekiedy z uśmiechem. Jeszcze od faszystowskich mohd i szowinistycznych skurvistynów żadna mnie nie zwyzywała. Może wiec nie jest tak źle z tym społeczeństwem?
Untraceable
2013-04-10 17:57:48
Ocena: -4(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora
asiek890
2013-04-12 15:44:49
Ocena: 1(glosow:1)-+
Untraceable wolę czerpać wiedzę z książek niż z wikipedii gdzie każdy jeden przeciętny Bolek może dorzucić swoje 3 grosze wedle uznania. Wytlumacze ci to tak: dostałes kiedys kopa w krocze? Wyobraź wiec sobie ze ktoś ci je pociął i zaszył z powrotem na żywca.Szycie to przyjemniejsza czesc porodu.
SIawek-153
2013-04-10 12:17:23
Ocena: -3(glosow:9)-+
Nie są dyskryminowane poprostu robia to co do nich należy
david.brian.35175
2013-04-10 12:14:26
Ocena: -6(glosow:14)-+
Proponuje wyslac polskie feministki na wakacje do Afganistanu
david.brian.35175
2013-04-10 18:39:42
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
david.brian.35175
2013-04-10 18:41:11
Ocena: -1(glosow:3)-+
A czy mezczyzna moze byc feministka?
Untraceable
2013-04-10 14:38:44
Ocena: 0(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora
ferdal
2013-04-10 11:57:24
Ocena: 8(glosow:16)-+
Jeśli muzułmankom prawie nic nie wolno,to znaczy że w naszym świecie kobiety mają się zadowolić tym co mają,bez prawa do wyrażanie innych chęci?Myślę że bardzo nietrafna wiocha.
Mundzio84
2013-04-10 12:50:05
Ocena: -4(glosow:10)-+
No ale nikt tu nie mówi o pozbawieniu kobiet praw do wyrażania innych chęci, a kobieta nie musi być feministką, żeby je wyrażać.Nikt też w Polsce niczego kobietom nie zabrania.A co do feminizmu, to z pewnością wiesz jakie są jego bzdurne założenia, które krytykują też bardzo często kobiety.
ferdal
2013-04-10 15:10:34
Ocena: 2(glosow:4)-+
Mundzio ja mówię o islamie,a Ty o feminizmie.
PanKlekswKosmosie
2013-04-10 11:37:25
Ocena: 2(glosow:4)-+
Chyba twój mąż/partner tak ma :D
piter.piter
2013-04-10 12:28:17
Ocena: 6(glosow:10)-+
ja tam specjalnie nie mam problemu, żeby swojemu synowi zmienić pieluche, nie wiem jak to wygląda u ciebie, ale ja wycieram tyłek nie kupę :-)
malgolina
2013-04-10 14:45:29
Ocena: 2(glosow:6)-+
I to jest właśnie to co faceci o nas mówią. Skoro są mężczyźni, którzy podetrą tyłek (nie kupę, bo się zakręciłam ;)) to i są kobiety, które potrafią wykonywać męskie czynności. Ja również mogłabym wtargać szafę, przestawić tapczan czy powbijać gwoździe, wystarczy trochę zawziętości.
gienek_knur
2013-04-10 15:31:54
Ocena: -4(glosow:6)-+
żadna z was nie potrafi nawet młotka prawidłowo trzymać a co dopiero wynieść szafe bo jasteście głupie i niezaradne najprostsze czynności są dla was trudne i przez 15000 lat nic się nie zmieniło aż do dzisiaj a nawet można by powiedzieć że cofacie się w rozwoju
gienek_knur
2013-04-10 15:56:49
Ocena: -3(glosow:5)-+
Brawo jestem pod wrażeniem, tak za 1000 lat może w końcu zrozumiecie spalonego a 100000000000000 lat zrozumiecie pojęcie mechaniki kwantowej Brawo
malgolina
2013-04-10 16:17:05
Ocena: 3(glosow:5)-+
Co to spalony to akurat wiem, zresztą w internecie kobieta też się dobrze porusza, więc znajdzie to czego nie wie. Nie wyjeżdżaj o mechanice kwantowej bo są dziedziny, które zarówno mężczyzn jak i kobiet nie interesują. Zapytaj każdego spotkanego faceta co wie o tym i dopiero wtedy napisz ilu facetów interesuje się mechaniką kwantową.
gienek_knur
2013-04-10 16:32:20
Ocena: 0(glosow:2)-+
Zapewne tylko ci inteligentni dzięki którym własnie masz internet. ciekawie się rozmawiało ale naprawdę rece opadają
malamimimimi
2013-04-10 11:09:07
Ocena: 0(glosow:8)-+
BoaKrztusicielu - czytałaś kiedyś o tych kobietach? Widzisz... Póki nie doszło tam do przewrotu w 80którymś czy 79 roku to kobiety wcześniej mogły normalnie, bez niczego, na gaciach biegać... tylko, że nie chciały. Nie chciały bo one naprawdę wierzą w to, że powiny chodzić tak, są religijne. I nikt im nie zabroni. Tak samo jak Tobie nie zabroni latać w gaciach. Autorze - Jestem przeciwniczką feminizmu (i kobietą zarazem), ale z drugiej strony porównywanie ISLAMISTÓW do chrześcijanek...Nietrafione.
Asmodei
2013-04-10 12:25:11
Ocena: 1(glosow:3)-+
Dlatego w Indyjskim "mam talent" po tym jak pewna muzułmanka wystąpiła ubrana "po europejsku" rodzice ją wydziedziczyli .. a motłoch jej twarz oszpecił ?? Chyba czytałaś jakąś literaturę wydaną przez europejskich pseudo muzułmanów , promujących to wyznanie , jako pokojowe i pełne miłości . Każda kobieta w Islamie pokazująca się bez zakrycia twarzy , czy obnażające swoje ciało jest automatycznie dziwką .. co czyni ze WSZYSTKICH europejskich pseudo muzułmanek k.r.y , niestety w tej religii nie ma żadnych kompromisów i nigdy nie było
piter.piter
2013-04-10 12:30:33
Ocena: -2(glosow:4)-+
malamimimi z całym szacunkiem ale pierdzielisz farmazony, islam to nie religia, tylko fanatyczna wojna z chrześcijaństwem.
malamimimimi
2013-04-10 14:23:53
Ocena: -2(glosow:2)-+
Wy mówicie o nich TERAZ ja mówię o 79 roku, poczytajcie o rewolucji i zobaczcie jak się zmieniło zanim się nie zgodzicie.
Asmodei
2013-04-10 15:36:33
Ocena: -1(glosow:3)-+
A Ty dalej nie rozumiesz , że duża część baranów z europy idealizuje religie muzułmańską . Nie mam pojęcia jaki mają w tym interes , ale taka jest prawda . Nowo-muzułmańska część wyznawców z Europy nawet nie zdaje sobie sprawy , że wg. koranu są śmieciami . A to koran jest istotą tej religii (ustalająca rolę kobiety i mężczyzny) , a nie jakaś rewolucja ustrojowa , która przecież w koranie żadnych zmian nie wprowadziła ... bo i jak . Od czasów Chomeiniego islam rzeczywiście stał się bardziej radykalny i ekspansywny , ALE dotyczy to głównie relacji międzynarodowych !!
malamimimimi
2013-04-10 20:08:59
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ale mówimy w tym temacie o KOBIETACH tam a nie o relacjach międzynarodowych... Prawda?
malamimimimi
2013-04-11 14:43:02
Ocena: 0(glosow:0)-+
W Koranie jest również o tym, aby kobiety traktować DOBRZE, jasne, że są mniej `wartościowe` i ważne niż facet, ale jest wyraźnie podkreślone aby traktować je z szacunkiem bo to stworzenia Abrahama. Np wiedziałeś, że Koran nie obarcza winą Ewy (jak Biblia) tylko Adama? Już nie wspomnę, że dużo jest poświęcone Marii, o której napisano same dobre rzeczy.
gienek_knur
2013-04-10 11:00:11
Ocena: -3(glosow:5)-+
Kobiety są traktowane jak przedmioty bo same siebie nie szanują, więc nikt ich też nie szanuje(w odróżnieniu od kobiet np. w Niemczech). Wystarczy porozmawiać z taką i widać jak na dłoni, że te 2 tys. które zarabia to zdecydowanie za dużo jak na jaj kompetencje.
piter.piter
2013-04-10 12:33:22
Ocena: -3(glosow:5)-+
milcz przygłupie :D
BoaKrztusiciel
2013-03-31 14:45:03
Ocena: -1(glosow:15)-+
Uwielbiam argument z szafą. Aż mam ochotę napisać, że Wy jesteście silniejsi fizycznie, a my psychicznie. Im taki los zgotowali faceci. Oczywiście można się zasłonić religią, która pozwala traktować kobiety jak przedmioty.
piter.piter
2013-04-10 12:32:22
Ocena: -1(glosow:7)-+
skoro kobiety są silniejsze psychicznie, to dlaczego częściej uzależniają się od alkoholu i innych używek, częściej popełniają samobójstwa i wreszcie częściej popadają w stany depresyjne
BoaKrztusiciel
2013-04-10 12:38:58
Ocena: 3(glosow:5)-+
Nie chcę generalizować, ale przyznajcie, że opis ma na celu umniejszyć kobietę. Wiadomo, faceci są drwalami, a kobiety dbają o ognisko. Natura sobie wymyśliła, że mamy się wzajemnie uzupełniać. Ja tam nie narzekam, bardziej mi przeszkadza lipna pogoda niż dyskryminacja;)
mcebury
2013-04-10 12:43:21
Ocena: 0(glosow:8)-+
Z przykrością muszę stwierdzić że mężczyźni są więksi, szybsi, silniejsi, odporniejsi, inteligentniejsi. Co do psychiki, pojedz na wojnę, patrz na cierpienie, zabijaj ludzi, patrz jak twoi przyjaciele umierają na twoich rękach. Potem spróbuj nie ześwirować i powiedz mi czy faktycznie jesteś silniejsza psychicznie od mężczyzny :D
BoaKrztusiciel
2013-04-10 13:03:44
Ocena: 3(glosow:5)-+
Kiedyś czytałam artykuł 'Chcesz mieć spokój, idź na wojnę' o Magdalenie Kozak. Lekarz cywilny z Afganistanu i pisarka sf. Spokojne życie zamieniła na korpus. Inspirująca babka. Tyle wiemy o sobie na ile nas sprawdzono. Nie wiem, może nie dałabym rady. Ale silna psychika nie ma płci, bo faceci też czasami wymiękają.
Untraceable
2013-04-10 14:51:40
Ocena: -2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora
mcebury
2013-04-10 20:15:08
Ocena: 1(glosow:3)-+
Untraceable - nie trzeba żadnych wybitnych badań robić :P Przy(pie)rdol chłopowi z pięści w mordę, nagraj to i zrób to samo kobiecie, a później posłuchaj które mocniej jękło z bólu :D I wszystko będzie jasne. Żartuje, z tego co czytałem to u mężczyzny na centymetr kwadratowy działa 17 komórek nerwowych a u kobiety 2 razy tyle więc wynik jest prosty :P Omen wiesz dlaczego? Bo to wasza wina ^^
główna
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0