lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 15.04.2013, 00:34:48   przez: jurek1102
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 782  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(166)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
kikaniunia1978
2013-04-16 22:56:14
Ocena: 9(glosow:9)-+
Domy dziecka???? A może by pomogli wielu rodzinom, które popadły w biedę, a nie ma żadnej patologii, zamiast dzieci odbierać i skazywać na odosobnienie i traumę:(

DeeDeeLinka
2014-01-17 00:47:01
Ocena: -1(glosow:3)-+
To ten z Częstochowy, a złotówki żem nie dołożyła

jurek1102
2014-01-17 00:50:59
Ocena: 2(glosow:4)-+
Bo nie jesteś tak szlachetna jak pan pajakpajak :)

pajakpajak
2014-01-16 21:25:12
Ocena: 0(glosow:12)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jurek1102
2014-01-16 21:52:46
Ocena: -2(glosow:6)-+
No teraz to mnie rozbawiłeś do łez. :)

fantazyyja123
2014-01-16 21:56:50
Ocena: 0(glosow:8)-+
Pająk...no widzisz, robisz szopkę bo o tym mówisz, a twoim zdaniem jeśli ktoś nie mieli jęzorem co zrobił to nie robi nic? Chcesz się chyba licytować..

jurek1102
2014-01-16 21:58:58
Ocena: 0(glosow:6)-+
Jeszcze aż wróciłem żeby ci plusika za tą dobroczynność zasadzić.

jurek1102
2014-01-16 22:00:27
Ocena: 0(glosow:4)-+
Fancia a ja mam prośbę... Czy mogła byś plusować wypowiedzi pajaca ?

Rexica
2014-01-16 22:00:59
Ocena: -2(glosow:8)-+
JA pierdol3

pajakpajak
2014-01-16 22:04:40
Ocena: 1(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jurek1102
2014-01-16 22:07:18
Ocena: 1(glosow:5)-+
Pająciunio no gdyby to był inny portal to bym ci serduszka powysyłał :) Od dziś moge na ciebie wołać Caritasik ? :)

fantazyyja123
2014-01-16 22:08:50
Ocena: 0(glosow:4)-+
Hmmm..no najgorzej...ale dlaczego zakładasz że tylko Ty jesteś uczynną duszyczka, a reszta to ciule bo sie tym nie chwalą..przeczysz sam, sobie..

fantazyyja123
2014-01-16 22:10:00
Ocena: 0(glosow:4)-+
jurek...o serduszko :D

jurek1102
2014-01-16 22:11:53
Ocena: 5(glosow:5)-+
Ale ja też taki troche szlachetny jestem :) Ostatnio taki żul spytał mnie pod marketem czy odprowadzić wózek w którym było 2 zł i normalnie mu pozwoliłem. AAAAA i bym zapomniał.... Jak miałem 10 lat to przyprowadziłem do domu bezdomnego psa i dałem mu kiełbase.

fantazyyja123
2014-01-16 22:15:00
Ocena: 0(glosow:4)-+
no a ja ten..zakosiłam gumę turbo ze sklepu jak byłam dzieckiem..uchroniłam może jakieś inne dziecko przed zadławieniem się tą gumą..:D

jurek1102
2014-01-16 22:17:32
Ocena: 4(glosow:8)-+
I Caritasik ma racje że nie mówi komu kupił ten węgiel bo szlachetnością nie wolno się chwalić. Ja też wezmę przykład z tego wspaniałego dobroczyńcy i nie zdradzę tożsamości tego psa którego nakarmiłem.

fantazyyja123
2014-01-16 22:22:36
Ocena: 2(glosow:2)-+
No ten pies mógłby się czuć troszke zażenowany ;P

dedede66
2014-01-16 22:24:44
Ocena: 0(glosow:4)-+
A ja, jak bylem 10-letnim szczylem, to zajumalem dwie dychy w piatkach z puszki, do ktorej zbieralem na PCK. Na cipsiki, cukierasy i kokakole dla takiego jednego biednego chlopczyka. Znaczy sie...no dla mnie :D

fantazyyja123
2014-01-16 22:31:03
Ocena: 3(glosow:3)-+
Dede pobiłeś wszystkich :D Powinieneś otworzyć jakąś fundację :D

jurek1102
2014-01-17 00:03:32
Ocena: 1(glosow:3)-+
Dede to ty zupełnie nie jesteś szlachetny!!! Ty zwykły złodziej i rudy pederasta jesteś :) Jesteście wszyscy bandą zwyrodnialców i mam was w d... Dobrze że na tym swiecie są tacy dobrzy ludzie jak pajak i dzięki nim biedne rodziny maja co do pieca włożyć:)

dedede66
2014-01-17 00:33:21
Ocena: 0(glosow:2)-+
Jurek, zebys Ty widzial ten szczerbaty usmiech na twarzy tego niewinnego chlopaczka , zapychajacego sie chio chipsami i kokakola. Bezcenne! Dla takich chwil warto zyc!

jurek1102
2014-01-17 00:36:02
Ocena: 3(glosow:3)-+
A żebyś ty widział mój uśmiech po szlachetnym wyznaniu pajaca :) Myślałem że nic śmieszniejszego niż straszenie mnie prokuraturą to nie palnie... A jednak :)

dedede66
2014-01-17 00:50:31
Ocena: 3(glosow:3)-+
Nie nasmiewaj sie z niego! Myslisz, ze on to robi dla splendoru? Dla poklasku? Fstydz sie! To prawdziwy altruista! Powinienes sie od niego uczyc tej skromnosci mimo wielkiego serca :D

jurek1102
2014-01-17 00:54:39
Ocena: 1(glosow:1)-+
Przecież widzisz że go podziwiam. Nawet juz o jego trolowaniu zapomniałem.

GAgaV8
2014-01-17 01:02:40
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ja myślałem, że z takimi poglądami to ty pedałami w piecu palisz, ale jak węglem i to dla biednych to tylko się chwali :)

jurek1102
2014-01-17 01:08:28
Ocena: 2(glosow:4)-+
Co robi z pedałami to nie nasza sprawa. Nie będziemy w chamski sposób naruszać tajemnic pająkowej alkowy:)

GAgaV8
2014-01-17 01:10:52
Ocena: 2(glosow:2)-+
Masz rację, lepiej zamilknę bo jutro po minusie z każdego konta dostanę i od razu na JPII mnie przerobi...

GAgaV8
2014-01-17 01:15:31
Ocena: 1(glosow:3)-+
* taka freudowska pomyłka bo JPII z najgorszym mi się kojarzy :) dobra, teraz to na pewno ze dwie rangi mi spadną

fantazyyja123
2014-01-17 01:16:12
Ocena: -1(glosow:3)-+
złośliwi jesteście i tyle..to czysta zazdrość..

jurek1102
2014-01-17 01:16:58
Ocena: 2(glosow:2)-+
Myślę że po takiej kompromitacji to się jutro nie pojawi. :)

fantazyyja123
2014-01-17 01:20:43
Ocena: 1(glosow:1)-+
Nooo...z pajaka pajaka to pewnie nie :D

jurek1102
2014-01-17 01:23:39
Ocena: 0(glosow:2)-+
Teraz bedzie jakimś smierckapusiom czy coś w tym stylu. To nie dość że wspaniały darczyńca to na dodatek wspaniały aktor. Nawet De Niro w tyle ról się nie wcielał co pajac :)

fantazyyja123
2014-01-17 01:32:01
Ocena: 1(glosow:3)-+
ok jurek..nie bedziemy zachowywac się jak pajak..który biega za ferdkiem i dogryza..trzymajmy poziom :D

jurek1102
2014-01-17 01:59:59
Ocena: 0(glosow:2)-+
No dobra, Mam nadzieje że jutro też napisze coś fajnego :)

pajakpajak
2014-01-17 19:43:20
Ocena: 4(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

ObliczeGreya
2014-01-17 21:05:18
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

jurek1102
2014-01-17 21:08:50
Ocena: 0(glosow:2)-+
Wolałbym coś o dobroczynności:) Ale za to też oczywiście plus.

pajakpajak
2014-01-17 23:31:46
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jurek1102
2014-01-17 23:39:46
Ocena: 0(glosow:0)-+
Teraz mi będziesz jakieś profile wmawiał? Do jakich podłości się jeszcze posuniesz?

pajakpajak
2014-01-18 00:07:51
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jurek1102
2014-01-18 00:24:36
Ocena: 0(glosow:0)-+
Pajac już wiem o co chodzi... Zobacz jeszcze tylko od kiedy to konto istnieje a zrozumiesz że ktoś chciał tu z ciebie idiotę zrobić. Nie znoszę konkurencji :)

fantazyyja123
2014-01-18 01:18:41
Ocena: 0(glosow:0)-+
Hahaha...a ja zobaczyłam to konto pierwsza, dodał ktoś z tego konta komentarz na takim fp..ale mówiłam że nie wiem czy to Ty..Uważasz pająk że ktos zakładał jakieś konta by z Ciebie sobie drwić..ogarnij się..Myślisz że aż tak absorbujący jesteś nooo??

ferdal
2014-01-18 09:31:37
Ocena: -1(glosow:1)-+
Pipciuś poprawiasz sobie nastrój udając ze masz z kogos rozrywke, a prawda jest taka że regularnie robisz z siebie głupka,Sadamadam i dziesiatki innych.

BoaKrztusiciel
2014-01-16 20:47:33
Ocena: 0(glosow:2)-+
No powiedzmy;)

jurek1102
2014-01-16 20:50:11
Ocena: 1(glosow:1)-+
Boa a widzisz tu gdzieś dziecko przymierające głodem?

BoaKrztusiciel
2014-01-16 20:57:12
Ocena: 0(glosow:2)-+
Obojętnie zagłodzone czy płaczące, cel ten sam: zwabić na litość. Wiem, że masz misję do spełnienia, ale czasami wychodzą ckliwe demoty.

jurek1102
2014-01-16 20:59:22
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nie Boa. To nie jest obojętne.

vedkonner
2013-05-04 13:57:21
Ocena: 0(glosow:2)-+
Dla waszej wiadomości, w domach dziecka panują zajebiste warunki. Dzieciakom nie brakuje pieniędzy, tylko rodziny.

annmarii
2013-04-21 21:31:44
Ocena: 1(glosow:3)-+
Żal mi was - ten pomnik stoi w Parku Miniatur Sakralnych w Częstochowie i jest to PRYWATNA INICJATYWA!!! Wiocha to ludzie płacący za oglądanie :)

le240
2013-04-19 21:51:21
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

zNoJa_sTaRy
2013-04-18 06:55:48
Ocena: 4(glosow:4)-+
polska pokazuje wielkoscia pomnikow debilizm politykow

ufka912
2013-04-18 01:25:38
Ocena: -2(glosow:4)-+
A co to znaczy "STAWIAMY POMNIKI"? Ktoś zażyczył sobie pomnik i ma pomnik. Gdzie tu jest wiocha? Ile Twojej kasy poszło na to?

qqqqqqqqqqqqqq
2013-04-17 13:56:06
Ocena: 6(glosow:20)-+
Boli Cię, że ktoś dał dobrowolnie pieniądze na pomnik zamiast na dom dziecka? Sprzedaj swój komputer i oddaj kasę na biedne dzieci... A nie, sorry, zapomniałem, że to czyjeś pieniądze chętnie byś przeznaczył na cele dobroczynne, nie swoją kasę.

Nasi
2013-04-17 12:01:58
Ocena: 5(glosow:11)-+
Kasę na to wyłożył prezes parku miniatur tam gdzie jest ten pomnik, bo papież mu niby uratował dziecko, więc to była tylko jego kasa i jak by chciał to mógłby ją spalić i gówno wam do tego. PS. najpierw poczytaj o czymś jeżeli nie wiesz, a później się wypowiadaj, inaczej sam z siebie robisz JEDYNEGO MAJĄCEGO RACJĘ PAJACA.

rozzx
2013-04-17 09:40:23
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Andy1313
2013-04-17 08:07:05
Ocena: -1(glosow:15)-+
Biały Jasiek jest za mały ! Nie widać go z alei N.M.P. i teraz pielgrzymi będą w rozterce, czy walić pokłony Czarnej Madonnie na Jasnej Górze, czy Białemu Papie na Złotej Górze. Trzeba spytać Czarnego Papę z Torunia. On wie wszystko najlepiej.

smerfniak11
2013-04-17 07:47:18
Ocena: 2(glosow:8)-+
Z własnej woli na pomniki i WOŚP? Z własnej woli dają też na cariras, a tylko 70% idzie dla potrzebujących, reszta dla "czarnych". W SUMIE TAKIE POMNIKI SĄ POTRZEBNE JAKO SYMBOLE, OBY NIE DO PRZESADY.ZOSTAWMY W SPOKOJU TAKIE MIEJSCA JAK WAWEL CZY PAŁAC PREZYDENCKI. POMNIK JEZUSA FAJNY, ALE TEN PAPIESKI TO SPARTOLONY,NIE DOŚĆ, ŻE RĘCE JAK SZTACHETY PRZYCZEPIONE, TO RZECZYWIŚCIE BARDZIEJ PRZYPOMINA PUDZIANOWSKIEGO!

szulcik
2013-04-17 07:08:04
Ocena: -6(glosow:16)-+
No to brakuje jeszcze najwietszego Rydzyka .. Zapomnieli popstawić pomnika takiej ikonie ??? Wstyd Ludu polski !! Na nastepny rok na najwyzszym szczycie widze pomnik rydzykowski ,a w dłoni przenajswietsze radyjko. ;) hehehehe

ANALNY_LOWCA
2013-04-17 07:12:22
Ocena: 3(glosow:7)-+
No i prezydenta 1000 lecia :D

adrian_751
2013-04-17 07:02:12
Ocena: 3(glosow:11)-+
Państwo rozwiązało WSZYSTKIE domy małego dziecka nie kościół - może się tym zajmiesz ?

PradziwaWiocha
2013-04-17 00:04:42
Ocena: 2(glosow:10)-+
Ci co wznoszą te pomniki mają gdzieś te głodujące czy bezdomne dzieci. Sam je nakarm, z własnej kieszeni skoro taki z Ciebie dobroczyńca. Wszystkim z ogromną łatwością przychodzi rozporządzanie cudzymi pieniędzmi. No, ale niestety tak to już jest, że ludzie robią dzieci hurtem mimo, że nie mają z czego ich utrzymać a potem źli są Ci 'bogaci' bo ich nie karmią

aviga1
2013-04-16 23:37:28
Ocena: -1(glosow:5)-+
Wkrótce w każdym niemieckim ogródku...

bodziu8
2013-04-16 23:11:15
Ocena: 4(glosow:4)-+
Właściciel działki na Złotej Górze wystawił park miniatur sakralnych, a teraz postawił największą na świecie figurę papieża. Papiez w Częstochowie stoi tylko dla celów komercyjnych (dla mamony) aby pielgrzymi odwiedzający Jasną Górę wstąpili do parku miniatur sakralnych (sic!), zapłacili za wstęp (Bilet normalny - teraz 17,50zł)

kikaniunia1978
2013-04-16 22:56:14
Ocena: 9(glosow:9)-+
Domy dziecka???? A może by pomogli wielu rodzinom, które popadły w biedę, a nie ma żadnej patologii, zamiast dzieci odbierać i skazywać na odosobnienie i traumę:(

Fleuri
2013-07-03 17:03:14
Ocena: 0(glosow:0)-+
napisz list do premiera, na pewno uroni łezkę albo dwie między jednym przekrętem a drugim.

tomi2000
2013-04-16 22:50:00
Ocena: 7(glosow:11)-+
Chrystus Chrystusem, ale co tam robi Pudzian?

a1ednak
2013-04-16 22:40:11
Ocena: 4(glosow:8)-+
90% komentarzy jest anty temu absurdu . Więc kolejne pytanie bez odpowiedzi: CO TEN ABSURD ROBI NA STRONIE GŁÓWNEJ Z PONAD 330 OCEN NA + ? Wrzucacie coś,inni dają plusy,a na koniec wszyscy myślą:skąd to się tu wzięło ???? żałosne!

numa
2013-04-17 07:13:54
Ocena: 0(glosow:12)-+
Admini tego palikociego gówna maja takie gusta.

DariuszJaworzno
2013-04-16 22:22:58
Ocena: 0(glosow:6)-+
Odnosząc się " jaromira" Nie zrozumiałeś przekazu,ale bardziej mnie dziwią pozytywne oceny twojego przemyślenia.Wiesz,ciemnogród to nie katolicy to katolicy którzy sądzą że dając na kościół czynią dobro a nie widzą jak biedne rodziny i ich dzieci w sąsiedztwie nie mają na chleb ani buty na zimę. Ale co możesz o tym wiedzieć, w radio-Maryja o tym nie usłyszysz, tam mówią daj na Rydzyka :(:(:(:(:(:(

numa
2013-04-17 07:12:19
Ocena: 2(glosow:2)-+
Znaczy, że lewacy rozdają kasę biednym sąsiadom?

Nasi
2013-04-17 14:44:10
Ocena: 0(glosow:2)-+
lewacy nie rozdają kasy, bo sami jej nie mają :D no chyba, że cudzą to tak :) Jest taka zbieżność jak zarabiasz poniżej 2 tys na miesiąc to popierasz lewaków, a jak sam zarobisz więcej to wolisz kapitalistów bo sam nim jesteś- TOŻSAMOŚĆ,( łatwiej siedzieć w socjalnym mieszkaniu i dostawać zapomogi niż samemu coś robić i opłacać SWOJE życie)

numa
2013-04-16 21:55:43
Ocena: 4(glosow:18)-+
Znaczy, ze ktos zabral pieniadze z domow dziecka i postawil pomniki?

posiew
2013-04-16 22:29:57
Ocena: 0(glosow:6)-+
Znaczy, że podejrzewam, iż zarówno JP2 jak i JCH woleliby żeby za tą kasę wspomóc potrzebujących a nie stawiać bzdetne pomniki, pozdro dla normalnych!

numa
2013-04-16 22:37:48
Ocena: 1(glosow:7)-+
Ale znaczy, ze moge sobie ze swoimi pieniedzmi robic co mi sie podoba i nie musze zwazac na to, czy to sie spodoba JP II i JCH?

posiew
2013-04-16 22:49:03
Ocena: 0(glosow:6)-+
Znaczy, że czytając Twoje komentarze wywnioskowałem, iż jesteś bezkompromisowo ultrakatolickim człowiekiem, przestrzegającym nauk i doktryn Kościoła Katolickiego we wszystkich aspektach życia. Mało tego - nauczałeś lud na wiocha.pl - wmuszałeś wszystkim naokoło swoje wartości, dlatego dziwię się że teraz udajesz głupiego i sam nie przyznasz że te pomniki to wiocha do sześcianu...

numa
2013-04-17 07:09:31
Ocena: -3(glosow:7)-+
Znaczy, że jak chcę wydawać pieniądze niezgodnie z zaleceniem JPII i JCH to jestem bezkompromisowo, ultrakatolickim człowiekiem?

posiew
2013-04-17 11:35:36
Ocena: -2(glosow:4)-+
jesteś zatwardziałym katolem i wszyscy stali bywalcy wiocha.pl o tym wiedzą, także nie odwracajmy kota ogonem, prawicowa miękka fajo.

numa
2013-04-17 14:10:29
Ocena: 1(glosow:5)-+
Znaczy jestem katolem, ale myślałem, że to inne cechy o tym stanowią, a nie to, że chcę robić ze SWOIMI pieniędzmi to, co chcę. Np. mogę sobie krasnala w ogródku postawić, a jak będę już duży i bogaty, to nawet taki ładny pomnik. No co, nie wolno mi?

Nasi
2013-04-17 14:48:33
Ocena: 0(glosow:6)-+
wolę bogatego katolika niż biednego lewaka, przynajmniej ten pierwszy nie jest pasożytem społeczeństwa!

saviola1
2013-04-16 21:53:14
Ocena: 7(glosow:9)-+
domy dziecka? nie bądźcie żałośni to już przeżytek ogarnijcie się! teraz przecież domy dziecka likwidują jeden za drugim i robią tzw "rodzinne domy dziecka" gdzie płaca (często za brak jakiejkolwiek opieki nad tymi dziećmi) grube pieniądze! ale żeby dać biologicznym rodzica?! żeby ich wspomóc? to już nie ma pieniędzy... i dopiero takie porównanie to wiocha a nie jakieś domy dziecka

KRYG.DESIGN
2013-04-16 21:37:44
Ocena: -1(glosow:7)-+
czepiasz sie pis-u a powiedz czesiu ile obecny rzad przeznacza na biedne dzieci???? a ile chca jeszcze zabrac w 2013 becikowe dostana tylko rodziny ktorych dochod na osobe nie przekracza 1900 zl(smieszne - to mniej niz moj tygodniowy zarobek)a przypomne jeszcze, ze srednia krajowa to 3,700 podobno. ludziom o zarobkach ponizej 1900 nie wystarczy ten 1000 nawet jesli dostawaliby go co miesiac !!!!!!!!!!

CZYCHACZ
2013-04-16 22:18:58
Ocena: 4(glosow:4)-+
Chyba nie potrafię czytać ze zrozumieniem, gdzie autor tego zdjęcia pisze o PIS. Chyba jesteś przewrażliwiony na punkcie odłamu swojego kościoła(i tu mam dopiero na myśli właśnie PIS), to tak jak w USA gdzie najwięcej rasistów to czarnoskórzy. Pieprzenie z tym PIS'em do roboty by się wzięli, a nie wymyślają nowe wojny podjazdowe, cholerne obiboki. A co do pomników jeśli ktoś wykłada na nie prywatne pieniądze to jego sprawa.

jacek.jacek
2013-04-16 21:14:20
Ocena: 4(glosow:14)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jurek1102
2013-04-16 23:46:59
Ocena: -2(glosow:4)-+
Byś się mocno zdziwił

INRI
2013-04-16 21:00:41
Ocena: 6(glosow:16)-+
"Nie budujcie mi pomników. Zróbcie coś dobrego dla ludzi."-Karol Wojtyła. Dlaczego nie usłuchaliście o krnąbrni?!

pawel-wod
2013-04-16 20:39:59
Ocena: 5(glosow:7)-+
JA powiem tak że w kielcach Kobieta miała 4 dzieci i zabrano jej z powodu braku pieniędzy na utrzymanie dzieci ,Zabrano je do domu dziecka gdzie miesięczne utrzymanie wychowanka kosztuje 2500zł. 2X2,5tyś=10 tyś zł .Czy nie lepiej było by jej dać te 2,5 tyś na dzieci to by państwo zaoszczędziło na tej rodzinie 7,5 tyś zł .

siwythc666
2013-04-16 20:59:30
Ocena: -3(glosow:7)-+
moze bylo by i lepiej. ale w tej sytuacji opiekunki z domu dziecka tracily by prace i znowu bezrobocie by wzroslo.takie bledne kolo. a co do pomnika to komu jak komu ale JPII sie nalezal a szczegolnie w naszym kraju

Nick-T_00
2013-04-16 21:11:29
Ocena: 4(glosow:8)-+
Z powodu biedy nie odbierają dzieci. To po pierwsze. Po drugie - wyobraź sobie teraz, że cała patologia dostaje na każde dziecko 2,5 tys. Na 100 procent zachęcisz ich tym do rozmnażania się i skutecznie zniechęcisz do jakiejkolwiek pracy. Teraz popatrz na te dzieci, które dorastają w takich domach i uczą się, że nie trzeba pracować, tylko narobić sobie dzieci i żyć z zasiłków. Twój plan nie jest zły, ale ludzie musieliby być uczciwi.

KRYG.DESIGN
2013-04-16 21:58:56
Ocena: 0(glosow:6)-+
zgadzam sie w 100% teraz to musimy obaj przetlumaczyc Jasnie Wielkiemu Premierowi!!! natomiast jesli ludzie chca zbierac na pomnik tak znakomitemu polakowi jak Karol Wojtyla - prosze bardzo - jeszcze ja sie dorzuce!!!!!!!

kikaniunia1978
2013-04-16 23:02:10
Ocena: 1(glosow:3)-+
Wkurza mnie jak słyszę, ze biologicznej rodzinie nie powinno się pomagać, bo nie pójdą do pracy!!! Jakoś w innych krajach MOŻNA DAĆ GODZIWE RODZINNE, tylko nie tutaj!!! A ceny mamy zbliżone jak te kraje UE , które dostają rodzinne w takiej wysokości, ze tylko głowa rodziny pracuje, a matka może się dzieciom poświęcić. U nas zaś, albo najlepiej nie rodzić, bo sie pracę straci i nie ma powrotu, albo urodzić i zaraz po macierzyńskim oddać dziecko od razu do placówek, żłobki, przedszkola, które w dodatku POCHŁONĄ CAŁĄ PENSJĘ matki, i za darmo łoić. "Świetna" perspektywa:(

Nick-T_00
2013-04-17 09:31:17
Ocena: 0(glosow:0)-+
kikniunia, ja nie piszę, że państwo nie ma pomagać dzieciom. Tylko nie w taki sposób jak pisze Paweł. Piszesz, że w innych krajach rodzinne jest duże. Podaj nazwy tych krajów? Szwecja? Norwegia? Wielka Brytania? Zauważ, że te kraje wycofują się jak mogą z polityki socjalnej właśnie z powodu tego o czym pisałem. Mnustwo ludzi przyjeżdża to tych krajów tylko po to, by narobić dzieci i żyć z socjalu. Mam nawet taką znajomą, która ma już 4 dziecko w drodze, mają mieszkanie od państwa (Irlandia), zasiłki i nikt nie pracuje. Powiem Ci, że to najbardziej roszczeniowa osoba jaką znam. Nie przepracował

Nick-T_00
2013-04-17 09:34:27
Ocena: 1(glosow:1)-+
w Irlandii nawet jednego dnia. Tymczasem nie przeszkadza jej to w krytykowaniu pracowników irlandzkich, którzy nie znaleźli adresu i nie przywieźli jej na czas oleju do kominka. Cytuję: "Pewnie nie chciało im się szukać adresu. Ale mnie już nic nie zdziwi w tym kraju nierobów". Rozumiesz? To nie może być na zasadzie - dostajesz kasę za to, że narobiłeś dzieci. Nie powielajmy "kultury" cyganów.

justynaskalska
2013-04-18 12:40:28
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nick jak zwykle głupoty pisze echh z powodu biedy w Polsce odbiera się dzieci poczytaj popytaj pomyśl zanim coś napiszesz ;)

a1on
2013-04-16 20:36:10
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

cogito_ergo_sum
2013-04-16 20:30:07
Ocena: 0(glosow:12)-+
Wiocha jest, i to jak s**syn

ploki007
2013-04-16 20:01:21
Ocena: 7(glosow:15)-+
Co ma piernik do wiatraka, ile ty ze swojej wypłaty dajesz na domy dziecka ?? ...pije piwo zamiast oddać na dom dziecka.

benex
2013-04-16 19:47:57
Ocena: 3(glosow:11)-+
i prezydent warszawy hanka gronkowiec: zamiast na przedszola zbudaowała muzeum historii żydów za 5mln zł

david.brian.35175
2013-04-16 19:53:12
Ocena: -4(glosow:14)-+
W odroznieniu od pomnikow (z wyjatkiem prawdziwych dziel sztuki, a te dwa "okazy" do nich sie nie zaliczaja) muzea maja wartosc edukacyjna. Zgodnie z Twoja logika nalezaloby zamknac tez Muzeum Narodowe, czy Muzeum Powstania Warszawskiego. Ale Ty jestes raczej na bakier z edukacja, wiec i tak nie zrozumiesz...

pawel1304
2013-04-16 20:26:09
Ocena: 5(glosow:7)-+
Ty za to jesteś z każdą dziedziną za pan brat zapewne.

david.brian.35175
2013-04-16 20:33:40
Ocena: -4(glosow:6)-+
A chcesz mnie sprawdzic?

pawel1304
2013-04-17 09:30:32
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nie muszę, życie samo to zweryfikuje!

benex
2013-04-18 04:36:35
Ocena: -1(glosow:3)-+
do davida brajana internetowego trola: nie interesuje mnie muzeum żydów tym bardziej zbudowane za moje podatki, niech sobie budują muzeum w swoim kraju za swoje pieniądze! panie mądry inaczej.

Aldona22
2013-04-16 19:35:50
Ocena: 6(glosow:8)-+
Chwila, nie wiem jak jest gdzie indziej, ale tam gdzie mieszkam, dom dziecka ma wszystko, a jak dostaną od jakiejś rodziny zabawki po dzieciach, to kręcą noskami i kwękają ,że używane, a jeszcze znajoma widziała jak niszczą te zabawki bo się im nie podobają..A co do pomnika to yebie mnie to czy jest czy nie, chcesz wielbić Jana Pawła II to możesz to robić przez modlitwę, nie to nie rób nic,proste.

szatanoslaw
2013-04-16 19:27:51
Ocena: 4(glosow:10)-+
Z tego co wiem to pomnik papieża powstał z prywatnych pieniędzy i nic wam do tego komunistyczne ścierwa! Precz od mojego portfela!

jaromira
2013-04-16 19:13:29
Ocena: 17(glosow:77)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

KRYG.DESIGN
2013-04-16 19:46:59
Ocena: 5(glosow:5)-+
zgodze sie z toba, nikt nie daje tyle kasy na potrzebujacych na calym swiecie co kosciol i wierni. jazeli chca zbudowac takie pomniki dla luzdi bez watpienia WILKICH i uzbieraja owa sume - czemu nie!!! zachwycamy sie piramidami, wieza eiffla, statua wolnosci i masa innych wspanialych budowlii...... po co bylo je budowac lepiej te kase porozdawac ludziom, po co sobie budowac piekny dom lepiej zbic szope z desek i rozdac ludziom reszte kasy, po co, co weekend rozpiepszac kase na dyskoteki i alkohol, po co kupowac nowe drogie ciuchy, po co nowe samochody? lepiej wszystko porozdawac.......

KRYG.DESIGN
2013-04-16 19:50:57
Ocena: 3(glosow:3)-+
juz tego probowalismy - nazywalo sie to KOMUNIZM - pozabierac bogatym i rowno wszystkim porozdawac, w teorii super, niestety w praktyce ktos zawsze musial cos ukrasc dla siebie. w rezultacie biedni dalej byli biedni a bogaci jeszcze bardziej sie bogacili.......

bodziu8
2013-04-16 23:29:28
Ocena: 1(glosow:1)-+
Nie wiem jak było w Jezusem ale to co stoi w Częstochowie (moim mieście), to jest plastykowa kukła stanowiąca atrakcję w jarmarcznym parku rozrywki za której oglądanie pan prezes każe sobie słono płacić. Papież jest tu potraktowany jak słoń w cyrku, jeśli nie wierzysz odszukaj sobie cennik opłat do tego parku:).

Danger_Boy
2013-04-16 19:12:25
Ocena: 1(glosow:3)-+
Sam zostałem adoptowany w wieku 9 lat, przez rodzinę adopcyjną. Jestem im wdzięczny bo Trafiłem w 100sete Oni też. Są wspaniali.pozdrawiam Dom Dziecka w Lubiążu ;-) Ale wizerunek Papieża mi nie przeszkadza, w skale wyglądałby lepiej pięknie. A Przydałoby się w Marmurze.

Max74
2013-04-16 19:01:41
Ocena: 5(glosow:13)-+
A co ma jedno do drugiego ? W Polsce jest całe mnóstwo pomników, więc czemu czepisz się akurat tych i w dodatku postawionych za prywatne pieniądze ? Jeb nij sobie może zdjęcie krasnala ogrodowego pod chałupą swojego sołtysa, z tym samym podpisem jak wyżej i smutnym dzieciakiem-główna murowana

dedede66
2013-04-16 19:30:53
Ocena: 4(glosow:10)-+
Maxiu, jakby Ci to powiedziec. Fiksacja autora osiagnela juz tak wysoki level, ze ja np. wole pod jego absurdami spiewac discopolowe piosenki niz cokolwiek mu tlumaczyc.

Max74
2013-04-16 19:45:44
Ocena: 3(glosow:5)-+
Słuchałem Cię właśnie i nawet sobie przytupywałem ;-)

aaarob
2013-04-16 18:59:49
Ocena: -3(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

WMG1945
2013-04-17 00:33:28
Ocena: 0(glosow:0)-+
Kup slownik.Nie jestem MOHEREM.

robsonn
2013-04-16 18:51:32
Ocena: 5(glosow:5)-+
Kolego a od czego jest państwo polskie od srania w stołek za to biorą podatki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

gegala
2013-04-16 18:42:10
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Antyprawik
2013-04-16 18:30:30
Ocena: -8(glosow:22)-+
Jezus i papaj przewracają się w grobie, gdy patrzą na to, co katolicy wyprawiają w Polsce.

benex
2013-04-16 19:49:09
Ocena: 1(glosow:9)-+
nie bez przypadku nadal jesteś wieśniakiem.

WMG1945
2013-04-16 23:41:40
Ocena: 0(glosow:2)-+
Ile dales za vipa?Ile razy pomogles dzieciaczkom?

polkowski
2013-04-16 18:24:39
Ocena: 3(glosow:15)-+
a na co wydają komuchy i ateiści pieniądze? Skoro są tak wrażliwi to może sami coś ufundują a nie patrzą na tych katolików którymi tak pogardzają. Przykład już był na ślubie Kwaśniewskiej gdzie na weselu byli najbogatsi i w zamian za prezenty mieli dać datek na schronisko dla psów . Grosza nie dali. To komuchu odwal się od biedych emerytów i sam coś zrób dobrego. Bo ta babcia , da na Kościół , zapłaci podatki i abonament , da na RM , podzieli się z biednym nie patrząc na swoje potrzeby - jej wystarczy mleko i kawałek bułki. Jak jesteś wrażliwy to weź przykład z emerytki.

zatorskiboss
2013-04-16 18:14:16
Ocena: 4(glosow:10)-+
Pomnik JP II został zbudowany za pieniądze prywatnego inwestora ...

jagoda33
2013-04-16 18:23:15
Ocena: 2(glosow:10)-+
dokladnie , nie wasza sprawa na co wydal kase , chociaz wiekszosc zydostwa wolalaby pomnik jakiegos sztolcmanka

dresymatkiteresy
2013-04-16 18:10:49
Ocena: -7(glosow:23)-+
przynajmniej golebie beda mialy na co srac

jagoda33
2013-04-16 18:22:06
Ocena: 1(glosow:11)-+
lepiej by bylo na twoj ryj zrac , wrzuc fotke please

dresymatkiteresy
2013-04-16 18:36:27
Ocena: -2(glosow:6)-+
masz w avatarze slepa babo

jamez
2013-04-16 18:51:36
Ocena: 4(glosow:16)-+
jagoda ty prawdziwy moher jesteś ,niby wierząca ale kąsasz jak lucyfer ,wstydź się

jagoda33
2013-04-16 18:09:11
Ocena: 1(glosow:13)-+
do autora ! byles kiedys w domu dziecka ? jesli nie , to zamknij sie i nie kozakuj Jan Pawel II prosil , zeby nie stawiac Mu pomnikow , gdybys znal podstawy , to wiedzialbys to , ech szkoda slow . prowokacja na miare izraelska , mam juz dosc tej wiochy i tych glupich ludzi

jamez
2013-04-16 18:14:31
Ocena: 1(glosow:5)-+
jagoda wyluzuj on nie do Janka pije tylko do stawiających pomniki

jagoda33
2013-04-16 18:25:37
Ocena: 7(glosow:15)-+
sam wyluzuj , pomnik byl wystawiony za prywatna kase , prywatnego czlowieka , nikomu krzywdy nie zrobil , a z tego co wiem , co ten sam czlowiek wydal wiecej pienidzy na domy dziecka niz caly rzad , wiec jesli nie macie pojecia , to nie piszczcie bzdur i nie dajcie sie zaslepic glupim mediom !!!

jamez
2013-04-16 18:34:16
Ocena: -3(glosow:9)-+
nie przesadzaj z tym wydawaniem pieniędzy, a powiedz po jaki hooj komu takie pomniki? wiem że ten po lewej to Pudzian a tego po prawej to nie znam ale chyba podobny jest do Kota tego od neti ,tak?

jamez
2013-04-16 18:35:34
Ocena: -3(glosow:5)-+
a jednak sprawa się rypła, ten po prawej to Pudzian a po lewej Kot ,sory

grog
2013-04-16 18:35:44
Ocena: -3(glosow:9)-+
karol prosil zeby mu nie stawiac pomnikow? buhahaha, fajny zart, ale dobrze brzmi...tak samo jak to, ze papa prosil o wstrzemiezliwosc seksualna glodujacych w Afryce co dowodzi jak bardzo angazowal sie w walke z AIDS i jak wielkim byl humanista... Powiedzmy glosno: gdyby papa puscil bąka to i to bylaby pomoc dla ludzkosci

Dune
2013-04-16 19:46:55
Ocena: 0(glosow:4)-+
Jagoda - to prawda - JPII tak mówił. To niewątpliwy autorytet ale temat się rozbija o to iż idą ogromne pieniądze na .. Jego pomniki...czyli coś czego w swojej mądrości sobie nie życzył. Druga sprawa - kościół miał być ubogi (nie mówię że biedny) ale żeruje na społeczeństwie niemal tak pazernie ja platforma obywatelska. Wspaniały posąg Jezusa a pod nim ludzie bez wiary i czegokolwiek do jedzenia? Dziwisz się że naród odwraca się od wiary? Wyluzuj dziewczyno. Wrzucający ma wiele racji.

b186384
2013-04-16 16:51:29
Ocena: 5(glosow:13)-+
Od kiedy kościół jest od domów dziecka? Najlepiej żeby kościół finansował domy dziecka i jakby jakieś geiki chciały adoptować dziecko to im dać.

mariom460
2013-04-15 20:07:26
Ocena: 3(glosow:13)-+
Ooo nagle się zacząłeś przejmować domami dziecka. Mnie też otacza banda egoistycznych sku*wysyn*w którzy zamiast pomagać biednym dzieciom to wolą dawać swoim, i zamiast dawać na domy dziecka to wszystko wydają na utrzymanie swojego domu. Straszne nie?

szatano999
2013-04-15 21:33:20
Ocena: -5(glosow:15)-+
a po HÓJ ci TAAAAAAKII WIIIEEEEEELGACHNY POMNIK?????......jak jest ich TYSIĄCE!!!!! w całej Polsce????....Nie lepszym dowodem wiary jest pomoc bliźniemu???..."Coście uczynili jednemu z maluczkich, mnieście uczynili"....

Jachociacho
2013-04-16 18:54:42
Ocena: 2(glosow:2)-+
Szatan cytuje Pismo Święte.... Koniec świata :D

szatano999
2013-04-16 19:15:07
Ocena: -3(glosow:5)-+
sam to napisałem....to sobie cytuję

turandot
2013-04-15 17:23:04
Ocena: 0(glosow:4)-+
Bałwochwalstwo.

BombowyAhmed
2013-04-15 11:39:06
Ocena: 0(glosow:14)-+
sr@m na biedne dzieci! wole pomniki! dużo pomników! Kolbego, Wyszyńskiego, a nawet świętego Tadeusza z Torunia jurek: masz wpi@rdol od oficjalnych kiboli Chrystusa za sam pomysł, żeby nie budować pomników tylko jakieś j@bane sierocińce dla ateistów!

jagoda33
2013-04-16 18:28:45
Ocena: 0(glosow:0)-+
o nie , Bombowy TY znowu prowokujesz ? ja Cie kiedys udusze Zbuntowany Aniele ;]

Rexik
2013-04-15 09:50:40
Ocena: -2(glosow:10)-+
Jurek... ja sobie postawie taki w ogródku z Twoim wizerunkiem :D

jurek1102
2013-04-15 10:07:55
Ocena: 0(glosow:4)-+
Zgoda ale muszę być nago

Rexik
2013-04-15 10:12:00
Ocena: 0(glosow:4)-+
..nie bo sie wszystkie baby zlecą a ja chce mieć Ciebie na wyłączność :)

freedom80
2013-04-15 15:42:24
Ocena: -1(glosow:5)-+
Rexik, ostatnio mi obiecałaś, że się podzielisz ;(

Rexik
2013-04-15 15:52:44
Ocena: 1(glosow:3)-+
Pijana byłam nie pamiętam :)

freedom80
2013-04-15 15:58:43
Ocena: -4(glosow:4)-+
To może nie pij tyle :)))

dedede66
2013-04-15 01:39:15
Ocena: 5(glosow:15)-+
A ten znowu sieje propagande. Eh...

jurek1102
2013-04-15 01:41:44
Ocena: 0(glosow:10)-+
Takie powołanie :)

Anti-Religion
2013-04-15 18:18:10
Ocena: -5(glosow:7)-+
Jeden sieje mak, drugi "marychę", a Jurek propagandę i ... "marychę", ups, tego miałem nie mówić. :D

jurek1102
2013-04-15 21:23:15
Ocena: 0(glosow:4)-+
Palikociarnia lubi marychę :)

WMG1945
2013-04-16 23:45:17
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

lucy123
2013-04-15 01:30:55
Ocena: 2(glosow:10)-+
Ten pomnik Papieza jest tak brzydki i tandetny.. Wygląda jakby był z taniego gipsu zrobiony ;/

jurek1102
2013-04-15 01:35:46
Ocena: -4(glosow:10)-+
Uważasz że powinien być ze złota ?

lucy123
2013-04-15 01:41:40
Ocena: -1(glosow:5)-+
Z platyny , i żeby było ładniej, to powinien być wysadzany szmaragdem :)

jurek1102
2013-04-15 01:44:23
Ocena: 1(glosow:9)-+
A ja uważam że ładnie by wyglądał gdyby był różowy :)

dedede66
2013-04-15 01:46:23
Ocena: 0(glosow:8)-+
Szmaragdy i diamenty chcialbym ci dac, za jedna chwile, chwile sam na sam! Piosenka taka. Juz wam nie przeszkadzam.

lucy123
2013-04-15 01:51:41
Ocena: 0(glosow:4)-+
Dedede śpiewaj dalej :D

jurek1102
2013-04-15 01:52:54
Ocena: -4(glosow:8)-+
Dość dziwne że pod tym akurat absurdem naszło cię na śpiewanie :)

dedede66
2013-04-15 01:57:25
Ocena: -1(glosow:9)-+
Widze cie z daleka jak idziesz przez park i caly juz plone.Wciaz na lawce czekam i daje ci znak, usmiechasz sie do mnie. Chcialbym cie zabrac tu i taaaaam. Pusto w kieszeniach, nie mam sza aa ans :(

lucy123
2013-04-15 02:01:57
Ocena: -2(glosow:6)-+
Oj jeśli o mnie chodzi, to kasa nie potrzebna. Romantyczka jestem :D

dedede66
2013-04-15 02:09:00
Ocena: 0(glosow:4)-+
Ale musisz pamietac, ze.... Uuuuuorkiestra! Bede kawalerem, az do konca swiata. Nie zostane ksiedzem, jakby chcial moj tata. Bede kawalerem. To mi sie oplaca. Zeby ciemna noca dziewczyny obracac!!!

jurek1102
2013-04-15 09:30:37
Ocena: -3(glosow:5)-+
dedede to tata chciał byś księdzem został ? :)

Talita
2013-04-15 15:48:23
Ocena: -2(glosow:2)-+
a mama, żeby zakonnicą, ale nie może:)

dedede66
2013-04-15 17:56:08
Ocena: 0(glosow:8)-+
Jureczku, u nas to tradycja rodzinna. Z dziada na dziada idzie ;)

tub00sh
2013-04-15 01:25:55
Ocena: 0(glosow:8)-+
Ten po prawej, jak na pudziana to zdecydowanie za chuderlawy ;/

jurek1102
2013-04-15 01:30:22
Ocena: -5(glosow:7)-+
I Pudzian to raczej w spodniach chodzi
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Celem działań Maciarewicza było zniszczenie pamięci o ofiarach
  •  Nie tylko MOŻNA, ale i TRZEBA mówić. I to głośno!
  •  Nie wyskakuj do kogoś z maczetą
  •  Kibice krótko...
Czyżby Pan Szeryf zrozumiał swój błąd?
główna
Dodano: 26.08.2018, 14:44:07   przez: prusak22
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 128Skomentuj (23) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0