Ukryj komentarze(184)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Łowca
mckrzysiek007
2013-04-18 21:09:11
Ocena: 49(glosow:115)-+
Facet jest nawiedzony, ale ciekawe co będzie jak okaże się że miał rację. Pamiętam, że kiedyś ludzie wyśmiewali Leppera, bo opowiadał o lądowaniu Talibów na Mazurach. Po kilku latach okazało się, że to była prawda...
justys_ka2
2019-01-25 15:17:39
Ocena: 0(glosow:0)-+
informuje ,ze Biedron,Grocki/a tez sa chozy psychicznie
olokaloryfer
2013-04-20 17:13:45
Ocena: -1(glosow:7)-+
inteligencja pis-u wylewa sie z jego twarzy
closterable
2013-04-20 17:02:52
Ocena: 3(glosow:7)-+
Ta wiocha to jakas kpina. Widac ze małolata sprawa. Wszyscy wiedzą, że w polityce nie ma osob zdrowych psychicznie. Skad ty sie urwałes? Tvn ci powiedzial ze Maciarewicz to szajbus a ze kwasniewski to nałogowy alkoholik juz nie? Donald Tysk ma wodogłowie i widoczne objawy zespołu downa na twarzy... wiocha do śmietnika !
lukaszenka17
2013-04-20 14:38:44
Ocena: 0(glosow:2)-+
A myślałem że chodzi o Donalda ;)... cóż nawet podobny wyraz twarzy mają.
nietuzinkowy
2013-04-20 09:54:30
Ocena: 2(glosow:2)-+
90% rzadzacych Polska ma problemy natury psychicznej wiec nie powinno nas to dziwic ze dzieja sie w naszym kraju takie rzeczy...
nenek1966
2013-04-20 09:50:18
Ocena: -1(glosow:7)-+
Całe pokolenia ludzi (zaplecze Pisu) to specjalna ludzka rasa hodowana w systemie GMO. Do tego pleban i poglądy z czsów inkwizycji. Nic dodawac nie trzeba. Do póki bedzie Pis PO nadal będzie u władzy bo ludzie wybierają mniejsze zło. Narazie nie ma normalnej prawicy ,ta co jest opiera się na bajkach i obala cały (uznany przez świat)porządek.Podobno Darwin sie myli a Solidarnośc i koło to wymsł pana prezesa:).Ps popatrzcie w oczy Maciara-widac obłęd?
pitbull33
2013-04-21 00:25:49
Ocena: -4(glosow:4)-+
i całe szczęście, wyobrażasz sobie co by było gdyby premier kaczyński jaro oskarżył Oficjalnie Putina o zamach na polskiego prezydenta? Gaz stop, eksport stop. Jakieś 100tyś ludzi bez pracy, przemysł stoi po 2tyg. i kolejne pół mln bez pracy... pomyśl troche
QuCyk
2013-04-20 07:10:48
Ocena: 3(glosow:3)-+
Widziałem, czytałem, analizowałem fotki również te satelitarne. Wcale bym się nie zdziwił jakby facet miał rację. Swoją drogą jeden drobny szczegół przykuł moją uwagę na pierwszym filmie jaki się w sieci pojawił z miejsca wypadku. Nikt tego nie zauważył, nawet "spece". Kamerzysta idzie prawie od strony upadku samolotu i co widzi? Czarną skrzynkę a 50-100m dalej wrak samolotu?? WTF? Przy ruchu postępowym i kącie upadku powinna ona leżeć w cho*ere dalej. Dużo dalej. Dla przykładu zobaczcie sobie jak TU204 w Rosji uderza w wał i jak sczątki samolotu lecą na autostradę.
rETIREDmAN
2013-04-19 23:40:13
Ocena: 1(glosow:5)-+
Mam pytanie do admina serwisu czy wstawia takie coś na główną bo rzeczywiście w to wierzy czy może coś z tego ma? Lepiej żeby to była ta druga opcja bo pierwsza była by równoznaczna z kompletnym kretynizmem spotykanym u tzw. lemingów jak to się ostatnio zwykło mawiać
ivellios1988
2013-04-20 01:01:44
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ej synek weź lemingów nie obrażaj, to takie sympatyczne zwierzątka...
jacek.jacek
2013-04-19 22:21:08
Ocena: 3(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Bezpardonowy666
2013-04-19 21:19:59
Ocena: 3(glosow:15)-+
Nie rozumiem skąd te obelgi. Polski prezydent wraz ze sporą grupą polskich parlamentarzystów, wojskowych i cywili zginął na obszarze postkomunistycznego, łamiącego prawa człowieka państwa rządzonego przez byłego oficera KGB, w czasie gdy relacje między Polską a Rosją były, delikatnie mówiąc, nienajlepsze - moim zdaniem jest to przyczynek do co najmniej wątpliwości i nie widzę powodu by szydzić z człowieka, który je wysuwa.
Bezpardonowy666
2013-04-19 21:22:45
Ocena: 5(glosow:7)-+
Jeżeli się jeszcze weźmie pod uwagę wschodnie standardy "demokracji", mordy polityczne na zamówienie Kremla, ścisłe powiązania tamtejszych decydentów ze światem przestępczym, oraz zakulisowe zagrywki na rynku paliw, to wcale się panu Macierewiczowi nie dziwię, że nie ma ochoty ślepo wierzyć w oficjalną wersję. Istnienie miejsca w opinii publicznej dla takiego człowieka i zadawane przez niego pytania jest miernikiem naszej demokracji i (rzekomej) niezależności od Rosji. Dlatego bardzo dobrze, że jest i ma prawo głosu. (Nawet jeśli się myli).
jurajska333
2013-04-19 20:24:09
Ocena: -1(glosow:13)-+
Ma dowód na zamach niech przedstawi i już ma rząd obalony.To psychol jak reszta pisuarów i tyle.
shewolf1991
2013-04-19 18:52:22
Ocena: 0(glosow:2)-+
Belzebub
pelson09_1994
2013-04-19 17:28:29
Ocena: -1(glosow:9)-+
zczochrany łeb ale jak dla mnie w wielu kwestiach ma racje i jest konsekwentny
drvector
2013-04-19 13:05:19
Ocena: 0(glosow:18)-+
Cywil, na nic Twoje wysilki, nie wiesz ze oni maja tylko jedno rozumowanie? Albo jestes za pisuarem i ojcem dyrektorem albo nadajesz sie do odstrzalu, sam kaczor babolil ze tylko oni sa prawdziwymi polakami, my ktorzy smiemy sie twierdzic o czymkolwiek w inny sposob niz pis nie mamy prawa bytu na tej planecie, teorie spiskowe w ich wydaniu zadziwily by Dan'a Browna i wielu innych pisarzy.
drvector
2013-04-19 17:18:48
Ocena: 1(glosow:5)-+
Mam gdzies co glosi tvn, mam swoj rozum i nie musze sluchac ani tvn ani rydzyka zeby potrafic wyciagnac zdroworozsadkowe wnioski z czegokolwiek, jesli ten psychol z obrazka ma te niezbite dowody to niech je pokaze i udowodni, ale niestety tych dowodow nie ma, on potrafi tylko siac zamet i chore teorie przez co skluca narod. Wierze swojemu rozumowi i oczom a one widza swira. Gdybym powiedzial ze to np Korea Polnocna spowodowala ta katastrofe i glosil ze mam na to niezbite dowody, ba znalazl bym nawet kilku specjalistow ktorzy by to potwierdzili, powiedz mi, jak udowodnilbys mi ze sie myle?
Untraceable
2013-04-19 16:08:24
Ocena: -3(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora
marcinko83
2013-04-19 11:35:22
Ocena: -6(glosow:8)-+
macierewicz się zagalopował , w sytuacji gdy ciała ofiar rozrywane są na strzępy nikt nie uwierzy ,że ktoś mógłby przeżyć, mnie to martwi to ,że jarek i antek swoim postępowaniem robią wodę na młyn dla złodziejskiego rządu i oszusta donalda, więc pewnie nic się nie zmieni w tym kraju prędko .Bo jaki mamy wybór z jednej strony kłamcy i oszuści ciągnący z państwowej kasy ile się da z drugiej obłąkańcy
classichubert
2013-04-19 11:35:17
Ocena: 0(glosow:10)-+
Dobrze mcebury- samochód a skrzydło to zupełnie co innego, nie rozumiesz? Porównując do mniejszych przedmiotów- skrzydło uderzając z taką prędkością jest jak nóż tnący małą gałązkę. Tak czy inaczej, ja nie zamierzam bawić się w eksperta- to, że to skrzydło nie mogło się złamać uderzając w brzozę jest NAUKOWO udowodnione przez nie jednego, ale KILKU ekspertów. Natomiast sposób w jaki skrzydło zostało oderwane wygląda na wybuch w jego wnętrzu. Myślę, że możemy zakończyć tą rozmowę.
Andy1313
2013-04-19 18:58:27
Ocena: 1(glosow:3)-+
Kolego poczytaj chocby "Skrzydlatą Polskę" lub jakiekolwiek inne periodyki lotnicze, a przekonasz sie co potrafi zrobic wrobel ze skrzydlem samolotu. Tam pisza prawdziwi eksperci lotniczy i fizycy a nie pseudonaukowcy z wyraznym skrzywieniem politycznym w jedną strone. Co do tego swira to przypomnij sobie ule juz teorii zamachu bylo. Kazda idiotyczna i obalona. Wiec bedzie szukal dalej i dalej i dalej ... Zwykla kielbasa wyborcza.
wojtekrymanow
2013-04-19 19:57:03
Ocena: 2(glosow:2)-+
Zostawmy politykę.Jeżeli skrzydło miało być nożem, to musiałoby byś odlane ze stali i naostrzone, a Ty spróbuj ściąć tą gałązkę szkieletem pociągniętym folią aluminiową i wypełnionym naftą lotniczą... Powodzenia życzę.
KingLeonidas
2013-04-19 07:50:15
Ocena: 14(glosow:16)-+
Nocna zmiana - polecam wszystkim nieznającym historii.
fernando71
2013-04-19 14:36:59
Ocena: 0(glosow:2)-+
dziwne że nie zminusowali ??? OCZYWISCIE WIELKI PLUS. POdejrzewam że gimbaza jak dawniej bolszewicy, jeden pier...lnie a reszta wyje "na szubienicę".
Za tamte lata Macierewicz obrywa te cięgi. Wszystkie wieksze interesy w POlsce miały poczatek w słuzbach i ON to ujawnił, nie wspominajac o rzeszy bolków.
Tomasz_PL
2013-04-19 07:37:07
Ocena: 9(glosow:19)-+
shark7 jesteś naiwnym człowiekiem jeśli myślisz ze tupolew walną w to drzewo na wysokości około 6m gdzie samolot ma prawie 40m rozpiętości do tego ten samolot zrobił beczkę i uniósł sie kilkanaście metró do góry w ciągu jednej sekundy, czego nie potrafi nawet F16. Do tego trzeba być nierozgarniętym zeby twierdzić ze ten samolt ściął skrzydłem to drzewo, skoro drzewa w pobliskim otoczeniu, niejednokrotnie wyższe niż ta pancerna brzoza nie zostały nawet naruszone
cywil
2013-04-19 10:34:04
Ocena: -3(glosow:13)-+
To samo można powiedzieć o rydzolowych lemingach,ślepo wierzących w to co zobaczą w tv trwam w ciemnocie. Tak sie składa,że wobec tego oszołoma i jego niestworzonych teorii o trotylu i 3 żywych,nie wierzą nawet koledzy z PIS.We własnej partii ma coraz więcej oponentów,jeszcze trochę i prezes każe go odesłać znowu do Tworek.
Untraceable
2013-04-19 11:41:23
Ocena: 1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Untraceable
2013-04-19 11:47:21
Ocena: -2(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Greggoryus
2013-04-19 06:51:02
Ocena: 11(glosow:23)-+
Polska, jedyny kraj w Unii Europejskiej, w którym facet jawnie okradający ludzi w biały dzień nadal jest premierem...
krzysztofkiniumax
2013-04-18 23:55:19
Ocena: 0(glosow:2)-+
Panie ,panowie . Wiosna nastała!Cieszmy się tym bo nic lepszego nas nie spotka.
krzysztofkiniumax
2013-04-18 23:46:15
Ocena: 3(glosow:5)-+
Ktoś na starcie mnie skasował. Pan Macierewicz spoko gość. Ja proszę o jedno .Dajmy spokój ze Smoleńskiem. Gen. Sikorskiego też wysadzili w kosmos i co ? Tabularaza. Cisza jak po śmierci organisty.A już kilkadziesiąt lat minęło.
krzysztofkiniumax
2013-04-18 23:34:25
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
BaronFCB
2013-04-18 23:03:09
Ocena: 5(glosow:25)-+
Facet robi robotę za rude pachołki a w komentarzach plucie jadem. Za dużo pejsatej TV oglądacie. Niedługo będziecie albo pejsatym brudy sprzątać albo ujadać z Londynu czy innego Oslo. Głupota tego narodu jest nieskończona, dymają nas z każdej strony a polaki pomagają się sami dymać. Smutne to. Co do Smoleńska. Nawet jeżeli ktoś pomógł temu samolotowi spaść to przez działania spółki zoo rudy-wład szanse na prawdę maleją z roku na rok. A my dalej kłóćmy się i dajmy się prowadzić pejsatym i innym "przyjaciołom" jak dzieci we mgle.
Radela
2013-04-18 22:40:33
Ocena: 11(glosow:21)-+
chore jest to ze trzy lata po katastrofie Polska ma do gadania tyle co niemowa,bo oddala sprawe ruska,do tego trzeba wyciagac z grobow szczatki po trzy razy bo nie sa pewni czy dana osoba to napewno ta.A gdyby to waszych rodzin lub bliskich dotyczylo to nadal ten gosc bylby ,chory psychicznie
IlluminaSilvere
2013-04-18 22:29:05
Ocena: 7(glosow:9)-+
Ludzi z objawami choroby psychicznej jest na Wiejskiej zdecydowanie więcej.
krzysiek22
2013-04-18 22:24:00
Ocena: -3(glosow:9)-+
Jesteśmy jedynym kraje w europie w którego parlamencie zasiadają w większości normalni ludzie,a nie homosie i im podobni i z tego powinniśmy być dumni.
Eclat_Lunaire
2013-04-18 22:06:44
Ocena: 1(glosow:3)-+
z drugiej strony kiedy jesteśmy bez przerwy narażeni na sieczkę informacyjną, na całe to szambo które wyłazi z mediów, to jak mamy myśleć?? nie oglądam, nie słucham, pewnie niedługo zdziczeję doszczętnie:)
shark7
2013-04-18 22:15:00
Ocena: 0(glosow:2)-+
Media nigdy nie są w pełni obiektywne, zawsze dziennikarz będzie bardziej przychylny jakiejś opcji.Dlatego w ocenach ważne jest mieć własne zdanie oparte na wiedzy zdobytej od fachowców i ekspertów w danej dziedzinie a nie na rewelacjach wyssanych z palca.
Eclat_Lunaire
2013-04-18 22:25:54
Ocena: 1(glosow:1)-+
tak, tylko jeśli masz okazję wysłuchać eksperta, jakoś nie słyszałam żadnego naprawdę rzetelnego, po za tym jak można mieć własne zdanie, kiedy nie widzisz czegoś na własne oczy?? najpewniej kosmici porwali TU a szczątki podrzucili dla niepoznaki-moje obiektywne zdanie ;)
shark7
2013-04-18 22:36:52
Ocena: 2(glosow:6)-+
Nie trzeba być wybitnym ekspertem aby zdawać sobie sprawę że przygotowanie jakiegokolwiek zamachu zajmuje czas,środki i zaangażowanie wielu osób.Trudno też aby coś takiego zachować do końca w tajemnicy,po zamachu nie ma też możliwości aby ukryć wszelkie ślady pozostałe po materiałach wybuchowych.A najważniejsze..jaką przeszkodą i w czym był prezydent dla Rosji aby ryzykowała zamachem na głowę suwerennego państwa,członka Unii Europejskiej i NATO.
vector78q
2013-04-18 22:28:10
Ocena: 2(glosow:10)-+
Czego się spodziewasz po raporcie, który powstał na podstawie niczego. Nie mieli oni przecież dostępu ani do wraku, ani do świadków ze strony rosyjskiej, ani do miejsca katastrofy, ani do oryginalnych czarnych skrzynek. Tym raportem można d*pę podetrzeć.
Michallo60
2013-04-18 21:43:14
Ocena: -6(glosow:16)-+
Macierewicz to psychol.
czarnobialykot
2013-04-18 21:27:54
Ocena: 3(glosow:5)-+
Co za bzdety. 90% posłów cierpi na chorobę psychiczną. Tzw. kleptomanię.
mckrzysiek007
2013-04-18 21:09:11
Ocena: 49(glosow:115)-+
Facet jest nawiedzony, ale ciekawe co będzie jak okaże się że miał rację. Pamiętam, że kiedyś ludzie wyśmiewali Leppera, bo opowiadał o lądowaniu Talibów na Mazurach. Po kilku latach okazało się, że to była prawda...
robolov
2013-04-18 20:42:14
Ocena: 4(glosow:14)-+
Juz w komentarzach widać wojnę i podział na tych co wierzą w 1 teorie i na tych co wierzą w 2. Tak TEORIE!! A skoro to teorie nie potwierdzone dowodami, to znaczy ze wszyscy mamy racje, albo wszyscy sie mylimy, ale juz na pewno nie powinniśmy jako naród sie kłócić, bo przecież NIKT nie ma racji, bo jaka racja jest racją? Więc rodacy moi, proszę Was, nie kłóćmy się, i nie dawajmy się prowokować do tego. A pan Antoni niech bada sobie dalej, ale niech wyjdzie do ludzi z dowodami, a nie z pieprzeniem bzdur tylko
kawalrafala
2013-04-18 20:31:52
Ocena: 1(glosow:23)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Highlander_Zuk
2013-04-18 20:29:27
Ocena: 1(glosow:23)-+
CHorobe psychiczna, to najepewniej sam masz, ty niedouczony analfabeto.
robolov
2013-04-18 20:26:10
Ocena: -4(glosow:16)-+
dziwne, ja Tuska na głównej widzę właściwie codziennie az mi sie chce wymiotować, generalnie polityka na wiocha.pl to jakieś nie porozumienie, jakby malo w tv te mordy pokazywali to jeszcze tu gdzie człowiek chce się zrelaksować, pośmiać, a nie wku..iać
ken299
2013-04-18 19:56:51
Ocena: 1(glosow:17)-+
na każdego można znaleźć takie zdjęcie,PO za tym nikt chyba nie ma wątpliwości że w takiej katastrofie gdzie ginie tyle ludzi,rząd tak jak by spał,PO tym co powiedziała Kopacz i inni....to brak słów....ale oni nigdy się nie mylą przecież,oni są wyrocznią....zajdziemy naprawdę daleko,jesteśmy zaszczuci przez to bardzo słabi...,życzę wszystkim samodzielnych wniosków,a nie takich gdzie ktoś ma większą siłę przebicia lub kto bardziej potrafi być bezczelny i niema problemu poprzez pryzmat wielkich pieniędzy mówić to co jest jemu wygodne
Buahahahah
2013-04-18 20:25:15
Ocena: -3(glosow:5)-+
Obciągniesz mi?
Krolewna94
2013-04-18 19:38:18
Ocena: 1(glosow:7)-+
MAĆKA Z KLANU NA POSŁA!!!!!
pietrek2011
2013-04-18 19:38:03
Ocena: -6(glosow:18)-+
Jeżeli Kukizowi uda się z tym obywatelskim projektem ustawy o jednomandatowych okręgach wyborczych,będzie można ludzi tego typu z sejmu usuwać ...
pietrek2011
2013-04-19 10:09:44
Ocena: -1(glosow:1)-+
Kto daje te minusy i dlaczego ? Naprawdę uważacie , ze to co mamy na dzień dzisiejszy można nazwać demokratycznym rządem ? Hymm a może pracownicy rządowych partii maja tu tez swoje propagandowe konta ...
robolov
2013-04-18 19:44:40
Ocena: 4(glosow:22)-+
dzięki niemu to możesz sobie tylko więcej rozkminiać na ten temat, bo facet miesza w tym temacie jak chochlą w garze. Jak na razie nie przedstawił nic poza tandetnymi tezami o trotylach, wybuchach i dobijaniu rannych i rozpylaniu helu. Żadnych dowodów. Naprawdę sądzicie, że on ma dobre kompetencje do tej roboty?
robolov
2013-04-18 20:22:30
Ocena: 0(glosow:6)-+
nie zrozumiałeś mojego przekazu. Ja też chciałbym dowiedzieć się prawdy, bo jak na razie jej nie znamy, też uważam, że komisja Milera to porażka i nie zrobili dobrze swojej roboty. Ale przynajmniej nie pojawiają się co chwila w mediach z nowymi rewelacjami nie popartymi dowodami, a jedynie dającymi rodzinom ofiar kolejne powody do rozmyślań. Niech będą najpierw pewni, nim pójdą z tym do opinii publicznej. tyle na ten temat mam do powiedzenia
classichubert
2013-04-18 21:17:18
Ocena: 1(glosow:11)-+
robolov- tutaj wychodzi zakres twojej wiedzy opierającej się na wiadomościach z TV. Otóż Macierewicz ma konkretne dowody, które przedstawił na wielu spotkaniach, a także w swoim raporcie, który można legalnie pobrać z internetu- nie wiedziałeś tego, bo w TV o tym nie mówią :)
Przemoc666
2013-04-18 21:19:48
Ocena: 1(glosow:9)-+
Robolov: Owszem, on jest debilem i chorym psychicznie złodziejem. Ma idealne cechy żeby zostać politykiem!
classichubert
2013-04-18 21:59:21
Ocena: -2(glosow:4)-+
mcebury- nie tyle co dziwne, lecz wręcz niedorzeczne! To jest udowodnione na 200 sposobów, że to skrzydło nie miało prawa się złamać po uderzeniu w tą brzozę, tak czy inaczej na tym etapie już wiemy, że ten samolot nigdy w nią nie uderzył, gdyż leciał kilkadziesiąt metrów nad nią :)
classichubert
2013-04-18 22:43:21
Ocena: 0(glosow:4)-+
robolov- nie mówię, że raport jest dowodem, tylko w raporcie są przedstawione dowody, na których opierają swoją tezę. Wierzę kilkunastu światowej sławy ekspertów mających kilkudziesięcioletnie doświadczenie w tym co robią, niż komisji Millera, w porównaniu nie ma w ogóle doświadczenia i opiera swoją tezę na KŁAMSTWACH- co jest udowodnione :)
mcebury- złe porównanie wg mnie. Skrzydło jest inaczej zbudowane niż samochód, poza tym to drzewo jak się nie mylę miało średnicę nie większą jak 30 cm. Wiele przypadków było, że takie skrzydła ścinały betonowe słupy- to tak w skrócie
mcebury
2013-04-18 22:51:31
Ocena: -5(glosow:5)-+
Przypadek katastrofy bodajże jednego z Apollów: Podczas pionowego startu oderwał się kawałek poszycia samolotu i uderzył w skrzydło. Zrobił w nim taką dziurę że po krótkiej chwili skrzydło eksplodowało wraz z resztą promu. Co do porównania, przy 200 km/h z samochodu nic nie zostanie, samochód jest twardszy od skrzydła, ma określoną strefę zgniotu i wzmocnienia. Skrzydło musi być lekkie i elastyczne, żeby utrzymać siłę nośną, jest dużo miększe niż samochód. Zresztą skrzydło jest dużo większe, więc łatwiej je złamać.
Morfii
2013-04-19 22:31:09
Ocena: 1(glosow:1)-+
tak tylko że samochodem uderzasz w pień tam gdzie drzewo jest najgrubsze najtwardsze i najbardziej wytrzymałe i jedziesz małym samochodzikiem przy czym samolot ma 10x większe skrzydło od samochodziku i uderza w konar gdzie są małe gałązki dla takiego skrzydła wykałaczki i nawet jeśli spada z zaledwie 20-30m (nie wiem ile dokładnie bo zaraz po katastrofie wycieli te drzewa) to kadłub samolotu jak i reszta jest tak wytrzymał że nawet zarysowań ten samolot nie powinien mieć
classichubert
2013-04-18 19:05:03
Ocena: 5(glosow:39)-+
Właśnie w takiej sytuacji osoby potrafiące myśleć logicznie i samodzielnie rozumować widzą, jak polski lud wierzy we wszystko co mu telewizja powie. Ludzie, poczytajcie czasem wiadomości na niezależnych stronach dziennikarskich i nie chłońcie tego co wam mówią w telewizji, bo się kompromitujecie. Ten człowiek po prostu dąży do prawdy, a wy go nazywacie chorym psychicznie- zatem pan premier okłamujący was, siejący tą całą propagandę jest zdrowy, czyż nie? Pozdrawiam wszystkich, którzy mają braki w rozumowaniu...
tub00sh
2013-04-18 19:27:50
Ocena: 0(glosow:18)-+
Nie ma czegoś takiego jak "niezależne media" - wszystkie są stronnicze i zależne. Niezależne to mogą być rozprawy naukowe, ale nie media, które jakby z definicji przedstawiają pewien punkt widzenia na daną sprawę. Ale ty je zapewne nazywasz "niezaleznymi" bo ich punkt widzenia pokrywa się z twoim.
tomi2000
2013-04-18 19:30:31
Ocena: 3(glosow:13)-+
I tak będzie dążyć do prawdy dopóki się nie okaże, że to Tusk rozpylał mgłę, Putin odpalał ten rodzaj bomby, o której nie słyszeli naukowcy, a Komorowski dobił trzy osoby. Jeśli się okaże, że to wypadek, to nie uzna tego za prawdę. Jeśli prawda nie pasuje do założenia, to tym gorzej dla prawdy
classichubert
2013-04-18 19:38:15
Ocena: 3(glosow:7)-+
Tak, pisząc "niezależne" mam na myśli niezależne media od RZĄDU. Popatrzmy na naszą kochaną telewizję- cenzurę widać na każdym kroku. Natomiast w internecie można wyczytać więcej wartościowych informacji niż te podawane w TV. Przyznaję rację natomiast, że ogólnie rzecz biorąc każde media są od czegoś zależne, np. od czyjegoś punktu widzenia, na tym to polega
classichubert
2013-04-18 19:40:24
Ocena: -1(glosow:11)-+
Niezależnymi mediami nazywam te, które nie mówią tylko tego co pan premier pozwoli, tylko piszą prawdę, niezależnie od tego czy mi ona pasuje czy nie.
Never2Die
2013-04-18 20:02:51
Ocena: 1(glosow:13)-+
Także popieram.
Ciekawe "dlaczego" człowieka dążącego do prawdy uznają od razu za Psychicznego?
Zauważyliście że po za Macierewiczem innych 2 naukowców też uznali za psychicznych i wrzucili ich do psychiatryków gdy tylko stwierdzili że MUSIAŁ to być zamach?
Śmierć wielu autorytetów "nie pasujących Tuskowi" i całej reszcie też coś ma z tym wspólnego.
Ludzie ... nie dajcie się oślepić!
Wiem że zarówno słuchając o temacie Smoleńska jak i Matce Madzii, Bronieniu Krzyża itd chce się rzygać - ale trzeba dojść do prawdy.
Znając życie - jeśli się uda to dowiemy się prawdy jak
tub00sh
2013-04-18 20:10:25
Ocena: 1(glosow:17)-+
No więc proszę, macie niezalezny film o Smoleńsku zrobiony przez NatGeo w którym szczegółowo opisano wypadek - nie zamach. I co? Nadal tego nie uznacie, bo ta wizja "prawdy" po prostu kłóci się z waszą. Tu wcale nie chodzi o to w co wierzycie, tylko o to w co CHCECIE wierzyć. A to już nijak się nie ma do prawdy.
classichubert
2013-04-18 21:14:18
Ocena: 2(glosow:8)-+
tub00sh, tutaj znowu się z tobą nie zgodzę. Są 2 filmy- mogę wierzyć w jeden, albo drugi. Natomiast ja nie wierzę w żaden z nich, analizuję tylko fakty, bardziej trafia do mnie wersja Macierewicza. Chciałbym jeszcze zaznaczyć, że film Anity Gargas nie jest o zamachu tylko o teorii wybuchu (co niekoniecznie musiało być zamachem- tam takie stwierdzenie nawet nie pada) i negowaniu wersji, że samolot uderzył w brzozę :)
reniferek1017
2013-04-18 19:04:42
Ocena: -1(glosow:19)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
seba5555
2013-04-18 19:03:28
Ocena: -2(glosow:14)-+
Ja gościa poprostu kocham !! Jedyny polityk który mi poprawia humor !! Jak jestem zły albo mam dola wyskakuje na YouTube patrzę na jego występy i LUZ !!! Poryty straszne beret !! A i tak ma coś do powiedzenia !! Jego sie nie boje tylko jego zwolenników
wojti.olsztyn
2013-04-18 18:37:59
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
KMyL
2013-04-18 18:37:12
Ocena: -3(glosow:21)-+
Oj przestańcie już... Pan Macierewicz po prostu ma taką robotę: ma za zadanie mieszać ciemnemu ludowi w głowach, aby:
- odciągnąć uwagę od problemów gospodarczo-finansowych naszego kraju,
- odciągnąć uwagę od polskich "popeerelowskich" służb, które o wiele więcej miałyby wspólnego z "zamachem" niż Rosjanie... No taką robotę mu załatwili, co poradzić :/
wojti.olsztyn
2013-04-18 18:39:45
Ocena: 0(glosow:12)-+
Jeśli mówimy o Sikorskim, to Według oficjalnych ustaleń, katastrofa nastąpiła z przyczyn technicznych. Może ty też jak Antek wiesz więcej niż inni?
robolov
2013-04-18 19:31:09
Ocena: -1(glosow:9)-+
a co to ma do rzeczy jaką TV ogląda czy gazetę czyta? Nie mierz wszystkich swoja miarą. Jeśli Ty jesteś marionetką, która nie potrafi samodzielnie myśleć to nie znaczy, że wszyscy są. Facet który mówi publicznie o 3 osobach, które rzekomo przeżyły katastrofę, ale nie potwierdza tego żadnymi dowodami, rozdrapuje rany co chwile, daje tylko powody 96u rodzinom do myślenia czy to przypadkiem nie ich najbliższy przeżyl; nie jest normalny i powinien się leczyć. Jak ma coś do powiedzenia to niech to zrobi jak będzie miał dowody, póki co najzwyklej się ośmiesza
ferdal
2013-04-18 18:17:57
Ocena: -2(glosow:16)-+
Zastanawiające są te rzesze słuchaczy,które spijają każde słowo z jego ust.
drvector
2013-04-18 12:46:35
Ocena: 2(glosow:24)-+
Ja wogole sie dziwie czemu nie ma takiego czegos jak przymusowe badania psychologiczne, testy na inteligencje i psychotesty dla kazdego posla, kierowca autobusu czy ciezarowki musi takie rzeczy robic, dlaczego nie maja przechodzic przez to ludzie ktorzy nami rzadza? Pozniej mamy wlasnie takich swirow jak ten z obrazka.
czikoczento
2013-04-18 09:48:06
Ocena: -1(glosow:9)-+
mamy za biedny NFZ na takiego pacjenta trzeba by zrobić zrzute
robsonic
2013-04-18 07:06:21
Ocena: -2(glosow:26)-+
Adolf Hitler brał amfetaminę i miał krople z kokaina do oczu i to może tłumaczyć jego zrycie. A ten tutaj jest czysty i ma takie projekcje :)
ANALNY_LOWCA
2013-04-18 06:31:19
Ocena: -1(glosow:31)-+
Obawiam się że ten jest w dużo gorszym stanie umysłu niż Hitler
główna
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0