lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 26.04.2013, 09:21:45   przez: acer326
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 672  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(90)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
majorero
2013-04-26 10:20:29
Ocena: 22(glosow:48)-+
Odezwał się Kaczyński, znany byk rozpłodowy.

wxjarek
2013-05-24 22:04:47
Ocena: 0(glosow:0)-+
Co tu komentować, mam trójkę dzieci w tym roku zamkłem firmę a najstarsze dziecko jedzie do biednej Irlandi zarobić na dom !

AlterEgooo
2013-05-01 16:46:48
Ocena: 0(glosow:0)-+
co się tak go czepiacie. Przecież od paru dobrych lat on nie ma nic do gadania w tym kraju. Rządzi kto inny.

Klamkaaa
2013-04-30 16:19:44
Ocena: -3(glosow:3)-+
Wyrwane z kontekstu! Co za leming to zamieścił :)

rysio696
2013-04-29 08:51:21
Ocena: 3(glosow:5)-+
tak tak Kaczyński be, ale tego ze Tusk "rządzi" tym krajem od 6 lat to nikt nie widzi prawda?

fbvip1
2013-04-29 01:17:06
Ocena: 1(glosow:3)-+
Ma racje. Mówi, że powinno. Chcecie, żeby za kilkanaście/kilkadziesiąt lat nasz kraj został "przejęty" przez muzłumanów?

MaKaMav
2013-04-28 23:13:16
Ocena: 1(glosow:1)-+
eh polactwo, szkoda się rozpisywac. i tak nic nie zrozumiecie

ellisiv
2013-04-28 20:01:19
Ocena: 3(glosow:5)-+
eh, jak wy nic nie rozumiecie - pan K. poświęcił swoje życie rodzinne i swoje marzenia o żonie i stadku rozwrzeszczanych dzieci, aby oddać się polityce, ratowaniu kraju przed zdrajcami narodu, szerzeniu wiary i przede wszystkim antyrządowej krucjacie. święty człowiek, dla którego dobro ogółu jest ważniejsze niż jego własne życie, a wy niewdzięcznicy jak zwykle nie potraficie tego oddania docenić... żartowałam...

martin987
2013-04-28 19:59:58
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jacek.jacek
2013-04-28 18:54:17
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

MrDementorex
2013-04-28 16:47:57
Ocena: -3(glosow:5)-+
Powiedział 64 letni prawiczek...

rafalb103
2013-04-28 14:54:16
Ocena: 0(glosow:8)-+
Dla mnie zawsze był pedałem i zdania nie zmienię

Zniszczyciel
2013-04-28 13:28:00
Ocena: 2(glosow:8)-+
Fakt faktem, że sam nie ma dzieci. Ale ludzie których nie stać na dzieci a pragną je mieć nie powinny chyba kierować gniewu na niego.. Przecież nie ku*wa on kieruje tym krajem...

toudy666
2013-04-30 17:13:07
Ocena: 0(glosow:0)-+
Tylko że to J.K kieruje swój gniew na społeczeństwo bo niedługo liczba podatników spadnie a w końcu partie będące w rządzie finansuje się z podatków... mniej ludzi=mniej kasy

michalk24
2013-04-28 11:23:48
Ocena: -2(glosow:6)-+
Zgadzam się w 100% nie będzie mi byle buras mówił ile mam dzieci!

olokaloryfer
2013-04-28 11:10:44
Ocena: 2(glosow:4)-+
violon---debilu zeby komus dac 1000zł to drugiemu trzeba zabrać 1000zl gdyby ciebie zabrali to bys inaczej spiewaŁ( KIJ MA ZAWSZE DWA KOŃCE) PAMIETAJ GIMBUSIE

olokaloryfer
2013-04-28 11:07:20
Ocena: -1(glosow:5)-+
piter1729-- tusk przynajmniej wie jak sie dzieci robi a jaro wali gruszka gazetkiogląda

piter1729
2013-04-28 10:23:39
Ocena: -3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

petma
2013-04-28 00:29:12
Ocena: -2(glosow:4)-+
a ja te problemy rozumiem. a kaczorek nie ma o tym pojęcia. zresztą jak większość polityków. żyją całkowicie oderwani od rzeczywistości i mówią nam co mamy robić. to tak jak by kierownik mięsnego został dowódcą plutonu snajperów. albo nurek miał zmontować silnik rakietowy. albo lekarz miał wymienić pompowtryski w scanii. oni wszyscy powinni walczyć w kisielu i to 20 lat temu.

classichubert
2013-04-27 23:59:52
Ocena: -3(glosow:7)-+
Co za pajac to zrobił? Hahaha- jak Cię na coś nie stać to to jest wina Tuska, a nie Kaczyńskiego, nie wiesz kto rządzi w Polsce? Co za kompromitacja...

faille
2013-04-27 23:56:45
Ocena: 0(glosow:2)-+
jeżeli już to BZDETÓW za nie BZDET !!!!!!!!!!!!!!

jaashka
2013-04-27 22:46:00
Ocena: 0(glosow:2)-+
Skoro Cie nie stac i zyjesz w biedzie to po jakiego ch0ja sie rozmnazasz?cieszy cie krzywda dzieci? tak samo jak w afryce, bieda, głód ale dekle sie mnożą jak muchy w gnoju, to jest dopiero wiocha.nie masz warunków i kasy na przyszłosc dziecka to zwal se konia baranie!!!dzieci nie sa winne ludzkiej glupocie

wiochamistrzowi
2013-04-27 22:43:45
Ocena: 2(glosow:2)-+
pojawia się pytanie dlaczego nas nie stać... bo podatek na artykuły dziecięce za kadencji p.Tuska z 8% poszedł na 23%?

MaKaMav
2013-04-27 22:26:25
Ocena: -1(glosow:5)-+
Właśnie nie stać cie, dzięki tuskowi idioto

petma
2013-04-28 00:24:09
Ocena: 2(glosow:6)-+
czemu obrażasz kogoś kogo nawet nie znasz? łatwo jest zwalić winę na jedną osobę ale takie zakute łby jak ty nie potrafią naewt wyobrazić sobie złożoności przyczyn problemów w naszym kraju. dla was - debili wytłumaczeniem jest jedno słowo - tusk. nawet myśleć wam się nie chce. żal i zgroza. zabij się bo powietrza na ciebie szkoda.

rafalb103
2013-04-28 14:58:59
Ocena: -3(glosow:3)-+
idiota i pała to z ciebie makamav kur.wa jak ci tam jest cioto!!!

MaKaMav
2013-04-27 22:22:32
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

P1u70
2013-04-27 21:22:39
Ocena: 2(glosow:4)-+
prawiczek wie najwięcej o seksie

akinstyl
2013-04-27 20:45:37
Ocena: -1(glosow:9)-+
Pieprzycie na Kaczyńskiego, kiedy to za rządów obecnego Pana Premiera polityka prorodzinna zeszła zupełnie na psy, a kwitnie administracja publ. Rudy sk**wysyn włazi w du*ę szwabom "byśmy stali się europejczykami",a Wy wyśmiewacie gościa, który pomimo swoich 'wad' jako jeden z nielicznych (o ile nie jedyny) w rządzie chciałby zachować "Polskość" w naszym kraju. Bądźcie sobie 'nowoczesnymi patriotami' i sprzątajcie kupki po psach, a już niedługo fala ciapatych was pochłonie. Nie zapominajcie głupcy o swojej narodowości!

raider667
2013-04-27 21:04:56
Ocena: 2(glosow:2)-+
Ej a co to znaczy Polskość dla Ciebie? Co to dla Ciebie jest "polityka prorodzinna"? Dla mnie np. polityka prorodzinna to uje***nie wszystkich możliwych ulg podatkowych do absolutnego 0 (ZERA), zlikwidowanie wszelkiego rodzaju zasiłków dla nierobów i wprowadzanie 15% podatku VAT, zlikwidowanie wszystkich innych idiotycznych podatków. To jest dla mnie polityka PRORODZINNA a nie zasrany socjal proponowany przez PiS/PO/SLD i inne gówniane przystawki.

petma
2013-04-28 00:38:38
Ocena: 1(glosow:1)-+
on by nawet na rzęsach zatańczył lambade byle by tylko rządzić nie rozumiesz tego? skakał by na jednej nodze z banjo wetkniętym w dupę, walił by salta jedząc surowy makaron, onanizując się prawą stopą trzymając w niej gorący kebab, prowadząc kombajn po linie rozpiętej pomiędzy zamachem a brzozą, śpiewając przy tym hymn rumunii na dwa głosy oraz wystukując na zębach piątą symfonię skamieniałym penisem hipopotama. nic oprócz władzy dla tych sku%rwysynów się nie liczy. kaczyński, tusk, maciarewicz, niesiołowski, hofman i cała reszta różnią się tylko wyglądem. zrozumcie to ludzie wreszcie.

Vege_1978
2013-04-28 19:46:31
Ocena: 0(glosow:0)-+
Panie Raider - jaki socjal - socjal to jest w krajach skandynawskich, w Polsce to mamy socjal ale na papierze - podatki jak socjaliźmie, socjal jak w kapitaliźmie, - system korporacyjno-urzędniczy. Prawda jest taka, że upraszczając i uszczelniając system, wywalając w tym momencie nie potrzebne pijawki urzędnicze, starczy i na pomoc naprawdę potrzebującym i umożliwi obniżenie podatków.

toudy666
2013-04-30 17:18:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
Przede wszystkim nasz socjal przypomina filmy Barei, kasa trafia do pospolitych żulików i rodzin patologicznych z rodziną 5+ osób, zresztą Kaczyński widzący wszędzie spiski itd. nie jest w stanie prowadzić sensownej polityki zagranicznej, jeśli przez takiego bałwana doszłoby do konfliktu np. na linii Polska-Rosja (bo Smoleńsk to zamach) to ruscy szybko wybiją ci "Polskość" z głowy

widzewiak2007
2013-04-27 19:42:01
Ocena: 0(glosow:8)-+
krytykujecie go i wrzucacie ale mówi to w interesie naszego kraju, inaczej doczekamy się czasów że Polacy będą w mniejszości a kraj zaleją mormony

petma
2013-04-28 00:39:47
Ocena: -1(glosow:1)-+
no jeden już jest. pozdro

violon
2013-04-27 19:18:33
Ocena: 1(glosow:7)-+
PiS chciał wprowadzić na każde dziecko 1000 zł co miesiąc aż do 18 roku życia, PO zablokowało, no to k***a wińcie debili którzy powodują, że za 30 lat nie będzie miał kto emerytur płacić

Agrippa
2013-04-27 19:56:22
Ocena: 1(glosow:7)-+
1000 zł miesięcznie na każde dziecko oznaczałoby, że na emerytury zabrakłoby pieniędzy już teraz. Dlaczego? Bo to byłby wydatek ok. 120 miliardów zł każdego roku. Zabrakłoby na wszystko.

majorero
2013-04-27 20:35:05
Ocena: -1(glosow:3)-+
A dlaczego ja mam płacić na cudze dzieci?

raider667
2013-04-27 20:57:22
Ocena: 2(glosow:4)-+
Agrippa: nie trudź się na takie roszczeniowe świnie pastewne jak violon argumenty to za mało. Oni nie rozumieją że pieniądze na wierzbie nie rosną i że żeby je dać (co jest idiotyzmem) trzeba je najpierw mieć. Oni wyznają ideę że lepiej dostać rybę niż wędkę ... Żałosne socjalistyczne g...o i niech mi ktoś jeszcze powie że PiS to PRAWICA ... hahahahaha

majorero
2013-04-27 21:40:31
Ocena: 1(glosow:5)-+
PiS to narodowi socjaliści w czystej postaci.Wmawiają głupim,że są prawicą bo afiszują się z Rydzykiem.Śmieszna to prawica, która jest zakochana w związkach zawodowych, z wzajemnością,i pluje na M. Thatcher

petma
2013-04-28 00:44:49
Ocena: 4(glosow:4)-+
o kurw@ ależ jesteście śmieszni... 1000 zł na dziecko? a ciekawe jak by to mieli wprowadzić? normalne debile jesteście. wizir wywabia wszystkie plamy a podpaski olłejs wchłaniają nawet czarne dziury. ja wprowadzę nieśmiertelność. a przynajmniej obiecuję że wprowadzę. wybierzecie mnie? nieśmiertelność i po paczce żelków dla każdego. wyłączam tą wiochę bo kurwicy dostanę czytając wasze debilne wypowiedzi. jesteście naiwni jak dzieci z zespołem downa. kaczyński i najbliższy proboszcz załatwią wam drogę do nieba. tylko czy będzie wam tam fajnie osły kurw@?

stan1998
2013-04-27 17:24:16
Ocena: -4(glosow:6)-+
Od postępowania w życiu rodzinnym są księża a nie człowiek bezdzietny

rafalb103
2013-04-28 15:11:15
Ocena: 0(glosow:0)-+
Tobie już podziękujemy;)

hagen24
2013-04-27 16:52:00
Ocena: 1(glosow:3)-+
Jakby rząd przeznaczył na wspieranie rodzin tyle ile na finansowanie wszystkich 460 darmozjadów z Wiejskiej to każdy by chciał mieć dziecko,a nawet więcej niż jedno.Niestety obecnie w tym dziwnym kraju posiadanie dziecka jest luksusem.Pozdrawiam z Dk.

Asmodei
2013-04-27 16:27:39
Ocena: 2(glosow:8)-+
Kaczyński o polityce prorodzinnej wie tyle co gimnazjalista o życiu

kokosko
2013-04-27 15:47:00
Ocena: 0(glosow:0)-+
kolejny polaczek ktory placze bo skonczyl zetke i teraz jest biedakem co robi w biedronce :)

szatanoslaw
2013-04-27 14:42:15
Ocena: -2(glosow:2)-+
Abstrahując od Kaczyńskiego - to straszny idiota to napisał - nie stać mnie na dzieci to nie mam - ale wierzę w nasz kochany rząd, że dadzą mi emeryturę. Właśnie jak ktoś jest biedny powinien mieć dzieci, żeby pomogły mu się utrzymać. Biedny boś głupi.

cyc1982
2013-04-27 14:25:56
Ocena: 1(glosow:3)-+
mnóżcie się i głodujcie,tak powinno brzmieć hasło polityków którzy po każdych wyborach zaciskają nam pasa,

aviga1
2013-04-27 13:57:58
Ocena: 1(glosow:3)-+
tak samo jak posiadanie prawa jazdy i konta w banku czego również pan Prezes nie ma...

tomi2000
2013-04-27 13:53:56
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

zNoJa_sTaRy
2013-04-27 13:17:14
Ocena: -1(glosow:3)-+
ale kota ma traktuje go lepiej niz nie jeden pijany tatus

tomi2000
2013-04-27 13:52:41
Ocena: 0(glosow:2)-+
No to skomentowałeś

kertal
2013-04-27 12:29:46
Ocena: 1(glosow:7)-+
Jezu, a jak powie Ci to Donald i zabierze wszystkie ulgi na dzieci i sieknie 23 vatu na wszystkie artykuły dla dzieci to jest ten dobry? :d

akr69
2013-04-27 12:28:38
Ocena: 1(glosow:5)-+
modne to moga byc gacie na plaze a posiadac to mozesz kota debilu

WD-40
2013-04-27 12:23:47
Ocena: 2(glosow:4)-+
a co politycy mogą wiedzieć o tym że kogoś na coś nie stać? oni mają tyle kasy że tego nigdy nie doznają

Tomasz_PL
2013-04-27 11:46:41
Ocena: -1(glosow:7)-+
A co ma kaczyński do tego ze Cie nie stać? człwoieku 6 lat rządzi Tusk jakbyś nie zauważył. Co za idiotyczny tekst, myśl!!!

acer326
2013-04-27 12:24:27
Ocena: 1(glosow:7)-+
Tyle co ma "rzeczoznawca"kościoła katolickiego do prokreacji

toudy666
2013-04-27 11:36:14
Ocena: 3(glosow:7)-+
Zarówno księża którym nie wolno posiadać rodziny (przynajmniej teoretycznie) jak i osoby pokroju J.K (kawalerowie czy panny po 60-tce) powinny dać sobie spokój z polityką prorodzinną, tylko że tu chodzi o to aby było komu płacić podatki na 460 darmozjadów na wiejskiej i wpłacać na tacę "co łaska"

matty1000
2013-04-27 11:13:01
Ocena: -2(glosow:10)-+
oddaje się chociaż w pełni polityce i powinno być to uznane za atut. ale oczywiście gimbusjada i reszta tumanów musi sie dosrywać. lepsze są rodziny lewackich oszustów i zbrodzniarzy nkwd ustawione po wsze czasy? nie? ciemna masa.

toudy666
2013-04-27 11:38:25
Ocena: 2(glosow:4)-+
Większość solidaruchów tak naprawdę jeśli nie współpracowała to starała się zachować chociaż pozory "nie przeszkadzania" systemowi, gdyby nie problemy wewnątrz ZSRR to do tej pory mielibyśmy w Polsce komunę

SzalonyMagazynier
2013-04-27 11:04:08
Ocena: 0(glosow:8)-+
Pytanie czy coś mądrzejszego powie Ci Tusk? Przypominam, że za PiSu podatki były niższe, a i tendencja wydawania była jakby rozsądniejsza.

toudy666
2013-04-27 11:41:35
Ocena: 3(glosow:9)-+
Rządy PISu przypadały na okres dobrej koniunktury, fakt istnienia bessy po roku 2008 to wina przekrętów w sektorze bankowym i nieruchomości w Stanach a nie polityka Tuska, służalczość wobec UE i bezsensowne próby łatania kosztem obywateli dziur w budżecie to jedno ale kryzysy, inflację i podatki to wymyślono jednak przed Tuskiem, i to dosyć dawno temu

raider667
2013-04-27 21:00:05
Ocena: 2(glosow:2)-+
toudy666: To przykre że nie masz 6/6 ... a jedynie 2/6 ... niestety większość to kompletni debile ... i gospodarczy ignoranci.

davidstar
2013-04-27 10:48:37
Ocena: -5(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

karen89
2013-04-27 11:16:50
Ocena: 6(glosow:8)-+
Po twoim poście wnioskuję, że o rodzinie wielodzietnej to ty nie masz zielonego pojęcia. Zrób sobie z kobitą 6 dzieciaków, a później losujcie, które pójdzie na studia, bo np. będzie Was stać na wykształcenie jednego.

zbiczeek
2013-04-27 11:29:23
Ocena: 3(glosow:5)-+
A potem te dzieciaki pakowaly 3 placki w tobolek i ruszaly w swiat produkowac nastepnych biedakow. Troche swiat sie zmienil i teraz prawie kazdy chce dzieciakom dac mozliwosc startu z szansami na w miare normalne zycie.

davidstar
2013-04-27 11:30:21
Ocena: -4(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

toudy666
2013-04-27 11:34:12
Ocena: 2(glosow:2)-+
Co do tych zawodówek to nie do końca się z tobą zgodzę, akurat przy zeszłorocznej wizycie w UPie miałem wgląd w statystyki kto się wpisuje na liste bezrobotnych i akurat u mnie w mieście byli to w większości ludzie po zawodówkach a także technicy (głównie gastronomii i ekonomii)

davidstar
2013-04-27 11:36:04
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

davidstar
2013-04-27 11:41:34
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

toudy666
2013-04-27 11:44:36
Ocena: 1(glosow:1)-+
Wiesz wymiana przykładów nie ma sensu bo każdy ma jakichś znajomych, dla przykładu mój koleżka pracuje w siłach powietrznych RP ale niestety musiał najpierw przejść studia w Dęblinie z tego co wiem to warto było, i raczej zarabia więcej niż przy obsłudze koparki

toudy666
2013-04-27 11:50:24
Ocena: 1(glosow:1)-+
A no i jeszcze odnośnie programistów, niestety w większości przypadków szukają najpierw ludzi z "papierem" , mam kumpla który zajmuje się programowaniem (i nie w PHP jak dzieci w szkole) ale niestety nie ma papieru więc na rozmowie kwalifikacyjnej odpada w przedbiegach i nikt niechce mu dać szansy żeby udowodnił czy potrafi, a wiem że potrafi...

karen89
2013-04-29 12:36:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nie zaprzeczam. Można zarabiać dobre pieniądze i bez studiów, ale tak jak troudy666 napisał(a) jeśli ktoś chce się w danej firmie rozwijać i awansować to już wymagają od takiej osoby przynajmniej inżyniera/licencjata. A wracając do tematu rodziny. To zdenerwował mnie początek twojego postu i nie popatrzyłam na to w kontekście całości. Też uważam, że jeśli kogoś stać to powinien mieć tyle dzieci ile dusza zapragnie, ale teraz to nie jest chyba "modne".

numa
2013-04-27 10:36:21
Ocena: 2(glosow:8)-+
Nie, spoko. Tobie powie jak masz postępować w życiu pederasta i kastrat z palikociarni.

raider667
2013-04-27 21:01:46
Ocena: 0(glosow:2)-+
numa: widzę dalej paranoja na temat Pana Janusza nie schodzi z Twoich ust ... jak Ty tak w ogóle możesz żyć? Zgwałcił Cię ten Palikot czy co? Żonę Ci podprowadził? :O

numa
2013-04-27 22:13:54
Ocena: 0(glosow:2)-+
"Pana Janusza". O rety, musisz kochać tego wszarza! Tak trzymaj, to może tu adminem zostaniesz.

raider667
2013-04-27 22:16:25
Ocena: 0(glosow:2)-+
Staram się zwracać z szacunkiem do każdego, czasami może mi nie wychodzi ale napisz proszę może troszkę więcej o powodach swojej paranoi na jego temat? Tak dla Twojej pewności nie popieram Palikota ponieważ nie jestem socjalistą.

marcin1975rm
2013-04-27 10:34:26
Ocena: 3(glosow:3)-+
Akurat w tej kwestii J.K. nie powinien się wypowiadać.

IGotYouDancing
2013-04-27 10:27:47
Ocena: 5(glosow:5)-+
Wyzsze wyplaty powinny byc modne, by posiadanie dzieci zaczelo byc modne. Proste.

szatny
2013-04-27 10:06:37
Ocena: 1(glosow:1)-+
To samo jest w KK! Nauki przedmałżeńskie udzielane przez cnotliwych mnichów!

unity
2013-04-27 09:42:53
Ocena: 2(glosow:4)-+
jeśli posiadanie dzieci powinno być modne to sam powienien pokazać na ile dzieci może sobie pozwolić

malgolina
2013-04-26 23:08:37
Ocena: 1(glosow:3)-+
A ja nie chciałabym mieć 5 dzieciaków, gdyby nawet sytuacja ekonomiczna była bardzo dobra. Takie stadko wykończyło by mnie psychicznie ;P

janiiia
2013-04-26 12:47:05
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

pawel1710
2013-04-26 10:50:53
Ocena: 6(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

BoaKrztusiciel
2013-04-26 10:41:31
Ocena: 3(glosow:7)-+
Tuskowi wypominają, że ma dzieci, a jemu, że nie ma. A przecież polityk powinien zajmować się różnymi dziedzinami życia. Trzeba odróżnić nazwisko od funkcji. Tak jak lekarz Kowalski. Lekarz zabroni palić fajki, bo są niezdrowe, ale Kowalski sam będzie popalał. Jak to się mówi, szewc bez butów chodzi;)

gurool
2013-04-26 10:33:24
Ocena: 4(glosow:6)-+
Kaczka gdacze i kwacze jak to być powinno, coraz większy populizm dostrzegać można w ich działaniach. Mówią to co ludzie chcą usłyszeć - odkwaczenie kaczora na gdakanie donalda o tygodniu rodziny. Jak KimDonk rodzinę swoją ustawił to wszyscy dobrze wiedzą. Kaczor ma tu G do gadania, może mówić nawet, że i po 1500 na każde dziecko by dawał, a jeśli by doszedł do władzy zauważyłby, że w budżecie nie ma aż tyle kasy... Pytanie na które bym chciał znać odpowiedź - dlaczego taki genialny Vinco Rosto tak zadłuża Polskę mimo, że wprowadza mega cięcia??

toudy666
2013-04-27 11:55:00
Ocena: 0(glosow:0)-+
Bo ci którzy generują największe długi nie będą sobie zaniżać standardu

majorero
2013-04-26 10:20:29
Ocena: 22(glosow:48)-+
Odezwał się Kaczyński, znany byk rozpłodowy.

freedom80
2013-04-26 09:32:55
Ocena: 5(glosow:9)-+
Niech to Pawłowicz powie :)

acer326
2013-04-26 09:35:30
Ocena: 6(glosow:16)-+
Masz przykład jak bardzo oderwani są od rzeczywistości

freedom80
2013-04-26 09:37:15
Ocena: 1(glosow:3)-+
nie mnie trzeba przekonywać :)
Ile rozpuszczalnika potrzeba do oczyszczenia takiego egzemplarza?
główna
Dodano: 29.05.2018, 16:43:20   przez: benek
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 43Skomentuj (38) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0